Offiblogit
Uusimmat
Best Entries
Best Blogs
Blog List
Search Blogs
Offipalsta.COM
>
Käyttäjän "Urbancityboy" profiili
>
Albumit
>
Valkoinen HJ
Näytä kuva
Käyttäjätunnus
Pysy kirjautuneena sisään?
Salasana
Rekisteröidy
Offiblogit
Yhteisö
Kalenteri
Viestit tänään
Haku
Yhteisölinkit
Kuvat & Albumit
Käyttäjälista
Viestihaku
Näytä viestiketjut
Näytä viestit
Hae luokalla
Tarkennettu haku
Search Blogs
Tarkennettu haku
Siirry sivulle...
Edellinen
|
Seuraava
Kuva 4 / 7
Valkoinen HJ
31.1.2009 649
Kuva lisätty
01.02.2009
15:45
Kuvan lisännyt
Urbancityboy
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Showing Picture Comments 1 to
2
of
2
26.05.2023
15:08
Urbancityboy
26.5.2023
Henkilö tai henkilöitä A - Ö ym
----Sulta puuttuu kaksi viimeistä numeroa - 81
You sent
hmm, ajatus oli mm yhdysvaltain hamppupaperituotannossa ym
You sent
korjaan
Tue 2:34 PM
You sent
https://l.facebook.com/l.php?u=https...9orY1Gofc1&s=1
Wed 8:54 AM
O
Kunkaikkiliittyykaikkeen-ajattelua aamutuimaan.
https://www.espoonhomekoirat.fi/home...steusvaurioon/
P.s. ja ajattele tämä "hyttysillä testatut sienet ja koska geeni-hyttyset vapautetaan ja minne ..? "
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/2014083118618869
https://www.iltalehti.fi/terveysuuti...e-53e06d3e2d36
Fiiliksiin
https://youtu.be/Bu79RQNt0ok
https://m.facebook.com/story.php?sto...00002077218259
O
https://www.facebook.com/reel/
Wed 10:25 AM
You sent
hyviä pohdintoja
You sent
jotakin on säässä, hyvin voimakkaasti väsyttävä olo. joko traktorin ja maasturin dieselkaasujen poisto on kehosta käynnissä, tai sitten jokin saaste ilmakehässä, mutta säteilyarvot eivät ole korkealla täällä (nousseet myöhemmin)
You sent
https://www.facebook.com/reel/730886092153115
You sent
ydinräjähteen käytöltä näyttää, räjähdysmuodostuksesta päätellen. kiva olisi tietää missä on tapahtunut
You sent
You unsent a message
Wed 11:02 AM
You sent
https://www.facebook.com/groups/4007...5953871585951/
Wed 2:52 PM
O
Asiaa.
Wed 8:06 PM
You sent
https://www.facebook.com/eija.akseli...eajV71fziKQMNl
Wed 11:24 PM
O
https://www.facebook.com/reel/
You sent
https://www.facebook.com/Meteoh24/po...x1FNNcwWQK7A8l
Wed 11:42 PM
O
EU maksoi aikoinaan luonnollisten tulvamaiden kuivatuksesta.
Veden luonnolliset tilat vietiin.
Normal + kemtrailaus sateet
O
Saitko vierailuseuraa sun futonille ?
You sent
olisiko pitänyt saada? en itse ole odottanut ketään
O
Sanoit että saat vieraita. Näin ymmärsin.
You sent
tulee 90-luvun ystäväni mahdollisesti ----, taisin mainita kesävieraista tosiaan
You sent
hän on mm. (maa) ollut (urheilukanava) (urheilua) n. 57 maahan suorissa lähetyksissä. tuskin on futonille tulossa, ottanee mökin jota yleisesti kyllä kaikille yritän suositella että kotirauha ainakin pysyisi
O
Ei sitä koskaan tiedä.
You sent
miten vaan
O
No joo. Mua mietitytti kuitenkin asia
You sent
https://mkrsuomi.fi/patologin-viesti...-xb74heGo9w6wM
O
You sent
https://www.facebook.com/permalink.p...&id=1355982941
You sent
---- on esiintynyt juuri kuvissa who:n asiantuntijapöydän takansa tms suomen edustajana. ultrattu sekopääksi tai sitten luonnostaan on mikä on
O
You sent
täällä hallaa öisin ja peltoa en ole saanut kuten olisi pitänyt.
O
Istutan huomenna paprikaa, tomaattia, korianteria, auri gonkukkia.
O
Laitoin estoon mese.Vittuili ilkeästi.
O
You sent
hyvä juttu jops on mieluinen palsta. samaa itsekin tässä yrittänyt aikaan saada. rokotetut maalaishöntit ovat umpimielisiä eivätkä ymmärrä mitä nyt pitäisi tehdä
O
Pitäis kerätä kuusenkerkkää nyt. Ja pihkaa.
You sent
https://www.youtube.com/watch?v=1qxJu48xq3o
You sent
tätä kuunnellut tässä
O
Koivunlehtiä teeksi.
Mustikanlehtiä.
Vadelmaa.
Voikukkaa.
Ens talveksi.
Raparperi tuoksui ---
You sent
käyn nukkumaan. hyvää yötä.
O
Jookuuntelin jo kerran.
Kuuntelen uudelleen ja kirjoitan ylös et opin.
Nuku hyvin.
Thu 9:40 AM
You sent
https://www.facebook.com/
Thu 10:18 AM
You sent
omituinen osoiteviesti tullut gmailiin, esittää, että on salainen tms, voi olla vaikka virusposti. ei mahdu aikatauluun miettiä ko. asiaa, ilmoittaa virheestä osoitetietojärjestelmässä tms, mietin ennemmin toyotan sisärenkaan ostoa ja ongelmallisia vakuutuksia, kuinka esim. saan traktorin liikennevakuutukseen ja missä sen luovari on. lähetin eteenpäin viestin asianhoitajalle eli sinulle, tutki jos haluat
You sent
lieneekö jokin viruslinkki
Thu 12:12 PM
O
Mua ei oikeastaan kiinnosta olla sun asioittesi hoitaja.
Ei se ole mikään ihmissuhde.
Ei kukaan minustakaan huolehdi ja ole mun "hoitaja".
Ei tää oo mikään ihmissuhde.
O
Selvitä itse.
Minulla OP kesken se riittää "tätä lajia"
Thu 4:22 PM
O
Ostatko ??(käytetyt kengät)
Thu 5:30 PM
O
Thu 7:35 PM
You replied to O
ei kiitos, etsin uusia (kenkämerkki) tai (kenkämerkki) varsimaihinnousukenkiä turvakärjellä sitten jos joskus on rahaa
O
Joo aattelinkin ettei sinistä..
You sent
nilkat vaan riskissä nuljuta jos on raskaat varrettomat pökälemallin kengät jalassa. joko sandaalit tai varsikenkä oltava. mokkasiineja voisin pitääkin
You sent
hamppuöljyn osto, sitten onkin rahat loppu. pääsee ehkä juuri ja juuri keiteleelle. kpo
O
Oot Kuopio ?
Thu 10:57 PM
You sent
https://valtioneuvosto.fi/documents/...=1640153953544
O
Saat meiliä kohta OP asioinnista
You sent
ok
O
Huomenna katsotaan Digi etc virasto.
Sitten Ulosottovirasto.
Kelaan pitää kirjautua yhdessä kuten ennenkin eli pyydän sinulta tunnusluvun..mut huomenna.
O
Mä kirjoitan nyt.
You sent
ok
Thu 11:43 PM
O
Kohta saat ..vielä se kuva ---..
O
Vastaatko ?
O
Koitin soittaa äsken
O
10:46 AM
You sent
You sent
O
Kiitos laitan nämä OP
Luitko sun meilit ?
You sent
Lisää tulee lataa
O
Inhottava tilanne tuossa videossa.
Tuli ihan huono olo. Tärinä.
Niin hyökkäys
O
Oksettaa
You sent
Niin paljon pahempaa on kaikkea, siirrän videoita, kestääkun(yhteys poikki ym)
O
Oon tosi herkkä näille tilanteille
Kiva kuulla sun ääni.
O
Too ruoka ja kemikaalit on sillei tärkeä juttu, (et ei voi) elää kemikaaleissa, mikrolla, teflonilla, fluorilla jne.. nää on vaikeita yhtälöitä.
Mä en voi elää niin.
You sent
Ylikuormittuu puhelin, ei laiteta viestejä ennenkuin materiaali on siirtynyt
O
Ok
You sent
11:17 AM
You sent
You sent
O
Onko tässä kaikki ?
O
Pitää keskustella.
Mistä tilanteesta ja pvm valokuvat ?
1
2
3
O
Teitkö rikosilmoituksen.
Jos et niin teen tästä sinun valtuuttamana.
1:28 PM
You sent
(henkilö):llä on Valtuutus tehdä tarvittavat rikosilmoitukset tällä tekstillä TH valtuuttamana. Osuuspankin kohdalla huomionarvoista on väärennetty nimikirjoitus op_sopimuksessa, josta kuva (henkilöllä) myös sähköisen tunnistautumisen esto on ollut pitkäkestoista sekä estänyt mm. asioinnin poliisin sähköisessä järjestelmässä. Osuuspankki on (henkilö):n tietojen mukaan myös hävittänyt asiakirjoja, joiden säilyttämiseen sillä olisi ollut pankkilain mukainen velvollisuus. Pyydetään pankkivalvontaa sekä poliisia tutkimaan, mitä mahdollisia väärinkäytöksiä Keitelen osuuspankin pankkilain vastaisiin toimiin voi liittyä, ja onko mahdollista, että aiemmin on jo ollut mm. väärennettyjä kuolinpesiä tai niiden lainvastaista pankkiliikennettä.
You sent
se kuva jossa op paperit ja jossa lukee nimikirjoituksenani "jos r" tai vastaavaa, muuta kuin nimeni, olisi hyvä liittää ilmoitukseen
You sent
puhelin jumii videon lähetyksestä. väärennetyn kuolinpesätodistuksen allekirjoituksen pyytämisestä viinamäessä on oma nauha ja saan jo sitä käsiteltyä tv-kuvaruudulta sekä saisin siirrettyä ko. tallenteen esim älypuhelimella ruudulta kuvaamalla, josta kuva väärin kirjoitetusta paperista jossa kynä näkyy on, on vastustettu nauhoitteella kuolinpesän laillisuutta ym. vaadittu laillista selvitystä, mutta (henkilö) ym. toteaa että "viedään paperi pankkiin/tai kuntaan tms mihin olivatkaan viemässä, silti, vaikka kieltäydyn koko tilanteesta
You sent
ei saa lähetettyä, kuormittuu puhelin
You sent
nämä tekstit voi liittää tutkintaselvitykseen tms. mitä tahansa muutakin asioihin liittyvää tekstiä saa lainata. aiemmin on ollut samanlainen tilanne, K-kaupan postissa on pyydetty kuittaamaan jonkun muun kirje jolloin olen laittanut todistajana nimeni kun on pyydetty mutta oliko tuolloin jo kuolinpesätodistus tms kyseessä, siitä ei ole tietoa
You sent
kuolinpesän kavalluksia jo aiemmin on perusteltua syytä epäillä.mikäli iisalmessa on entinen meininki mitä on ollut, täysin rikollista poliisitoimintaa, iisalmen poliisin eikä mm. todisteitani hävittäneet kuopion poliisin kuulu tätä tutkia
O
Eli valokuvat 3kpl ovat 7.5.otettuja
Älä mene ikinä todistamaan mitään minkä asiakirjoja et ole lukenut ja pyytänyt saanut kopioita itselle.
You sent
voi laittaa kopion näistä teksteistä, en tiedä onko aiempi rikosilmoitukseni edes mennyt perille tai otettu vastaan, nettiyhteydet ja koneiden toiminta ei ole luotettavaa
You sent
minua on saatettu huijata aiemminkin
en tiedä, epämääräistä on kun on mm. niin paljon yritetty ottaa hengiltä ym
Vai onko 1 kuva kirjakaupasta ?
You sent
--- kuoleman aikaan pyydettiin samalla tavalla jokin kirje vastaanotetuksi todistamaan, sanottiin että kyse on vain tavallisen postin todistamisesta, ei ole ollut muuta tietoa. onko huijattu samantyyppisesti aikaisemminkin sitten. K-kaupassa oli tuolloin lapseni äidin t j-j-a-j(aiempia sukunimiä) s -----. olin mm. myrkytetty tuolloin enkä tajunnut tilannetta, jokin tavallinen posti puheiden mukaan piti todistaa
O
Vastaisitko kysymykseen kiitos
You sent
en saa kuvia auki täältä itse tällä hetkellä, aloitus on kirjakauppaa jossa hyvin epämääräistä nimenkirjoitustilanne oli
You sent
vastaan kun ennätän, pitäisi ymmärtää tämä oma elämäntilannekin, lapseni voivat olla vaarassa myös
O
Ja 2 muuta kuvaa ovat osoitteesta
You sent
hieman ymmärtämystä kiitos jos mahd, jep niin ovat
O
Keskity yhteen kerrallaan.
You sent
xpj j kirjoittaa papereita vastustuksestani huolimatta ko. tallenteella joka on videoitu
O
Tyhjennä välimuisti läppäri.
Jumii kun jätät ne auki
You sent
ja jota en nyt voi siirtää kun samsung jumittui
You sent
ei liity läppäri tähän
O
Sammuta kännykän avoimet sivut
You sent
on jo kortti irti ja toisessa puhelimessa että saan tämän yhteyden
O
Sekin jumii kun viimeksikin niitä oli sen 100kpl auki taustalla..
You sent
sivuhistoriantyhjennysohjelma pitäisi saada
O
129€ halvin Samsung 2v takuu.
O
Ei se ole ohjelma.
Sä teet sen itse
You sent
en halua älypuhelinta jatkossa ollenkaan, omat syyni ko. asiaan monin tavoin.
O
Silti sammuta nyt taustalta kännykän avoimet sivut
You sent
täytyy tutkia, pitää pitää rajoja mitä mieleensä mahtuu sullomaan. koitan vältellä stressitilanteita koska haluan pysyä elossa
O
Sä itse jätät ne auki. Ei puhelin jaksa sitä.
You sent
ei ole samassa puhelimessa edes kortti enää
O
Ei siitä kyse.
You sent
alkoi sitä viestiä tulla videon lähetyksen aikana niin jumi
You sent
olisi pitänyt yöllä tehdä mutta piti nukkua
O
Ne jää puhelimen muistiin niin sulje ne
You sent
tutkin kun jos samsung aukeaa, kuten mainitsin, siitä on nyt näyttö pimeänä ja kortti on jo toisessa puhelimessa että saan tämän yhteyden
O
Sä sotket tosi monet asiat itse myös.
Se et ostaa 5kpl käytettyjä paskoja = 1 toimiva hyvä.
Tää näin esimerkkinä..
O
Se aukeaa hitaasti ja menee jumiin kun painaa monta kertaa.
O
Sulla ens kuusss varaa ostaa puhelin.
O
Tai osta siitä firmasta, mistä takuukäytettyjä .. eikä kirppis tai kaverin paskoja..
O
Loppuu noi ongelmat..
You sent
muistan kaikki aiheettomat moittimisesi, on viety lapsi, sisu on kuollut siten että asia vaivaa lopun elämääni, on kuollut mutsi, joka piti minua rikollisena kun olen joutunut vankilaan ym rikollisten poliisien takia, paja poltettu, 2 maatila-aluetta ja rakennukset mennyt, mennyt paloasen koti, mennyt kaikki tekemisen mahdollisuudet, ikävä henkilö möyryää kotipaikalla, elämäni on ympäröivien mielestä romua joka pitää hävittää, voiko saada siimaa edes vähän mitä olet mieltä. sättiminen vie aikaa ja energiaa muuhun kuin siihen mitä on tarkoitus olla tekemässä
You sent
yhteistyöterveisin TH
O
Mulla 1 ja se toimii.
129€ ja kestää minkä kestää. About 3 -4v ja silloin hinta / vuosi 30-40€ ja toimii.
Et sä sohlaat noi ite
Suora puhe. Muuta toimintaasi ? Helpottuu tekniset ongelmat. Mitä turhaa noita jänkkää vuosia ??
You replied to O
esim kamerajärjestelmäni toimivat nyt erittäin hyvin, puhelinta en edes halua jossa on älyominaisuuksia. nettiin en muuten pääse kuin on pakko laittaa kortti välillä vähä-älypuhelimeen. en ole tehnyt virhettä joista syytetään
You sent
(kameramerkki) ammattikamerasta puuttuu johto ainoastaan ja ohjelmistoasennus, ehkä. ruudulla voi jo kuvata toisella kameralla jolla saa koneelle siirrettyä ja lähetettyä jos yhteys muutoin toimii
O
Noi on mennyttä. Ja sua ei korjas et ryvet niissä vaan pahentaa.
Kauna ei sua paranna. Eikä korjaa tilannettasi.
Se on fakta.
Sä vaan uhraat ite siihen elämäsi.
Tee korjaavia liikkeitä.
Mä teen ja mä en ole vastuussa sun menneisyydestä, enkä sun oloista edes nyt.
You replied to O
ei ole jos en sitten saa takautuvasti ne asumistuet jotka kuuluisivat poikkeusperusteilla ehdottomasti maksettaviksi. hyvä että niitä on nyt haettu ja kiitos siitä
You sent
Et sä sohlaat noi ite
Suora puhe. Muuta toimintaasi ? Helpottuu tekniset ongelmat. Mitä turhaa noita jänkkää vuosia ??
O
Kuten mä sanoin sua edes vaikea auttaa.
Ja se ei johdu minusta. Sä olet tosi vaikea ihminen itse joissain asioissa.
Et välitä ittestäs.
Ja tuu ite ulos tosta syyttelystä.
You sent
kiitos vaan taas paljon, hyvä että syyllinen löytyi
You sent
lopeta kiitos
O
Just tuo.
You sent
---
O
Kun syyllistä en hae mutta sun omat olot tota.
O
Joten itseymmärrys se tärkein sulle.
Liitän kuvat OP vastaus tänään.
Siksi pitää saada faktat mikä kuva mistäkin tilanteesta.
O
Luitko meilin ?
You sent
et hae syyllistä, ok jos niin koet. kirjoittamasi perusteella olisi voinut käsittää muuta. pään loppuunpoltto ei ole aiemminkaan toiminut, valitan. työtä asian eteen saa tehdä kuten on keskustelun alussa ollut ennen sen eksymistä tähän muuhun ollut aikomus
O
Sä poltat itsees loppuun joka kerta kun jauhat vihaasi tapahtuneesta.
Vahvistat sillä samaa muistijälkeä.
You replied to O
vilkaisin sitä. henkisesti kuluttaa, katson uudestaan. paperihommia minulla ei juurikaan pitänyt olla, siitä sanoin jo kunnassa vuosia sitten. hamppua pitäisi olla tekemässä ja tilitoimisto hoitaisi paperit tms. katson postin sisältöä uudestaan
O
Siksi sulle mun mielestä tekisi hyvää tiedostaa toi, ettet itse kiusaa itseäsi
You replied to O
sanon suoraan: jo näistä teksteistä on nähtävissä että loppuunpolttoa aiheuttavaa ovat tekstisi, joissa systemaattisesti syytät minua milloin mistäkin. muuten menisi olosuhteisiin huomioiden ihan hyvin
O
Sit kun sinua auttanut sä ollut mulle ilkeä - just se tyypillinen toipuvan kuvio - et kuka turvallinen ja auttaa, siihen puretaan pahaa oloa.
You sent
ei kai muuta tästä, tai ihan sama
You sent
lue ylempi mitä tarkoitan
O
Tää on kaukana loppuu poltosta.
Tää on auttamista.
You sent
onko luettava sähköposti otsikoitu "puhelinkeskusteluun liittyen"
O
Täällä on ukkonen nyt
Söin luomu jne--.
Nyt teen OP
O
..äskeiseen.. on
Mä soitan kerron mitä olen tehnyt, jotta tiedät.
You sent
en juuri nyt pysty puhumaan puhelimessa, olen kylälle asioita hoitamaan menossa, olen tässä sisällä näitä tallenteita jo melko pitkään plärännyt. raitista ilmaa tarvitsen, pahaa mieltä koitan pitää kaukana joten ajan polkupyörällä 77 huoltoasemalle ostamaan 2 euron sinistä sähköteippiä kamerajärjestelmien värikoodausta varten
You sent
(kameramerkki) pro miniDV:n johdot ovat sinisellä merkattu, täytyy tämä nyt muistaa
O
Mä pystyn nyt. Olis kiva et ottaisit mut huomioon myös.
O
Minulle tärkeää saada kertoa mitä olen tehnyt
You sent
autostani on myös polttoainetankki tippumassa tielle ja en voi tällä hetkellä missään - korjata. tankki tippuu hetkenä minä hyvänsä kun siinä on toinen panta mennyt huonolla tiellä kuoppaan ajettaessa poikki
O
Ne jutut tekee sinullekin toivottavasti hyvää.
Soitan nyt
You sent
jos osaat sättimättä keskustella niin pitäisikö sitten hetki puhua
O
Osaatko sä oppia kuuntelee ilman et otat itsees kaiken vain siksi, että oot rikki ja loukkaantunut siitä mitä muut sulle aiemmin tehneet ja olla siirtämättä itse niitä loukkaantumisen tunteita toiseen asiaan ?
O
. ja minuun ??
Mä nyt 2pv koettanut soittaa ja kertoa OP mitä tehnyt - ja saada kiitosta sinulta - ja sä et edes välitä mitä olen tehnyt sun asioita, eikä näemmä ole tärkeä niitä kuunnella.
You sent
kaksi päivää olet koittanut saada minua kiinni puhelimitse? viime yönä alkoi puolelta öin tulla puheluita
O
Sä myöskin "ryvet" itsessäsi niin paljon, ettet viitsi osoittaa edes huomiota / kiinnostusta / soittaa itse ja kysyä mitä keskustelin.
Ei tää ole mikään itsestäänselvyys.
Opi oleen itse ihmisiksi muille - esim nyt minulle.
Ei noin toimita, eikä rikki oleminen ole tekosyy kaikkeen et voi olla välinpitämätön minulle.
You sent
käyn ostamassa sinistä sähköteippiä ja mahdollisesti kysymässä tutulta saako yrittää laittaa tankin pantaa paikalleen, pitää voida hitsata ja peltiä tarvitsee. no eipä olisi bensaakaan ennenkuin 7. päivä, satanen on tilillä
You sent
asiat asioina ja hoidetaan asioita kuten pitää
You sent
on toivomukseni. ei mahdu esim ihmissuhdedraamaa eikä ylimääräisiä henkilöitä elämään. tilanne on koko ajan täysin mahdoton ja kylvötkin vielä olisi
O
Toivomukseni on et otat huomioon et teen hyvästä tahdosta sulle hommia - ja voit osoittaa kiinnostusta asioihisi ja haluta itse puhua kun pyydetään.
3:22 PM
O
Millaista olisi asua aidossa savitalossa?
Kyseessä on 1800-luvulta peräisin oleva, Suomen ainoa asuinkäytössä oleva savitalo. Talon rakennusmateriaalina on savimassa. Talo sijaitsee-- varrella,--- äärellä.
Talossa ei ole juoksevaa vettä, mutta sen maisemat ovat ainutlaatuiset. Talo sijaitsee 1,5 hentaarin jokirantatontilla, ja kuuluisat --- ovat osittain tällä tontilla. Talon pihalta on upea näkymä.
Kohde on Museoviraston suojeluksessa, ja sitä on remontoitu Museoviraston ohjeilla. Tällä hetkellä talo on vapaa-ajan käytössä, ja omistaja harkitsee myyntiä. Talo ja alue ovat jo sinänsä nähtävyys --
Näytöt 17. ja 18.6.2023 klo 11-17, pääsymaksu 10 €, ilmoittautumiset @
--jne
#homeandfound #kierrätysasuntofestivaali #pyhtää #kymijoki #kotimaalla #muutamaalle #vanhattalot #koti #maaseutu #savitalo #strukansulut #visitpyhtää
Home&Found
Write to O
You sent
#hempcrete @hampputalot #hamppubetoni #biotalous #ekologinen rakentaminen
26.05.2023
15:31
Urbancityboy
Vuoden 2008 tutkinnoista sai Iisalmen poliisin tutkinnanjohtaja S.Ryhänen langettavan päätöksen 12 poliisirikoksesta, joilla vakavalla tavalla sekoitettiin ja häirittiin tutkinta poliisin taholta, silti tuomittiin tuotantoa yrittänyt vankilaan oikeuskäytännön vastaisella päätöksellä. Eduskunnan oikeusasiahenkilön päätöksillä ei ollut minkäänlaista vaikutusta, tutkinnanjohtaja vielä lisäksi ylennettiin langettavien päätösten jälkeen rikosylikomisarioksi. Järjestelmän ollessa rikollisin keinoin hallittua, ei oikeudella ole muu kuin teatterin rooli. Myöhemmillä ajoilla samassa asiassa on viranomaisten käytös mennyt järjestelmällisesti vain ainoastaan räikeämmän törkeämmäksi. Historian valossa arvioituna Roomakin tuhoutui päättäjien sekä esivallan moraaliseen mädännykseen jotka vaikuttaisivat olleen samantyyppisiä kuin tässä ajassa olevat ongelmat.
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Sivu luotu:
05:03
(GMT +2).
-- Default Style
---- Morbid Cocoa
---- ModernBlue
---- Morbid[Blueberry+]
-- Mobile
-- English