Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Valkoinen HJ
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 7 / 7 Valkoinen HJ
31.1.2009 654
31.1.2009 654
Kuva lisätty 01.02.2009 15:45
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 2 of 2
  1. Urbancityboy
    23.05.2023 10:47
    Urbancityboy
    https://www.stuk.fi/aiheet/sateily-y...ZNBJf7zRGLHHTs
    10:31 AM
    O
    OP sisäinen tarkastus ottanut käsittelyyn kuolinpesän kavalluksen.

Jätin viestin.
    Soittivat.
    Tunnin puhelu

Siirrä se 50€ mulle..
    Asiakirja lähtee tänään.

Työtä ei tehdä ilman "palkkaa"
    You sent
    on ehkä tullut (laitonta) eläkettä 200 e tms. voin laittaa 50 e tilillesi. projektit pitää hoitaa loppuun asti ja välttää turhaa ajaqtuksien sisältöä. jos joudun itse hoitamaan penkkiasioitani, tekemään muutoksia niihin tms ylipäänsä mitään pankkiin liittyvää, hoidan asiat silloin tervon osuuspankin pankkitiskillä joka on menetelmäni jota en ala muuttamaan. muujssa tapauksessa vaikka kalastan
    You sent
    katson kohta tilini saldon
    O
    Äläkä mee laittaan nimiä mihinkään !
    Onko selvä ..

Ne kulkee mun kautta kaikki, et tiedän mitä yrittävät ..jos yrittävät

Jos joku haluaa puhua ..niin soittavat minulle
    You sent
    en laita nimeäni mihinkään
    You sent
    käy
    O
    Hyvä
    -

Sun menetelmät onko ns toimineet viimeseen 15v ?
    Retorisesti kysyn..terveisin toimiva, mistä todisteet.

Se on asumistuki, mikä tullut.
    You sent
    toimii jos saa paperin todisteeksi mitä on tarvinnut tehdä. ulkoisista muutoksista kuten muutokset 7.päivän edellytyksiin ovat ongelmat johtuneet. parjaava tyyli tulee lopettaa mikäli kanssani aikoo olla tekemisissä. isommaksi moka tulee vaan suomen kannalta mitä pidemmälle sen annetaan edetä. laittomuuden aika lopettaa suomessa pitää
    O
    Joo "baareissa" käynti maksaa ..
    Priorisoi.
    Nälkään se kuoli mustalaisten hevonenkin, kun oppi olemaan syömättä lopulta..
    Proteiineja ja rasvaa - tai sun kroppa syö lopulta aivot
    You sent
    Baareissa käynti, mihin liittyy
    You sent
    ei ole tullut käytyä baareissa ainakaan itseni, voisin alkaa käymäänkin
    You sent
    tulee kesävieraita niin pitää näyttää paikallisia tapoja varmaan, alkoholisteja siis
    O
    "Lainausmerkeissä"
    -

No sä toteuta toi sit ite eka omassa elämässä..- äläkä kohtele laittomasti esim minua..
    You sent
    onko riskissä niin tapahtua tai ollut
    O
    Oot ollut jo
    Useasti
    You sent
    voitko ottaa esimerkin. tarvitsen myös tilinumerosti uudestaan koska numero on jossakin tuolla tekstien takana
    You sent
    tärkeät asiat ovat että sähköinen tunnistautuminen ei ole toiminut sekä että osuuspankki keitele on hävittänyt tietojaan joita sen pankkilain mukaan olisi pitänyt säilyttää
    You sent
    onko mitä tietoja hävitetyissä, esim onko kuolinpesiin tai perintöihin liittyviä asioita, epäselvyyksiin tililiikenteissä
    You sent
    kaikki kohteluni kohtaasi on ollut laillista, et voi rehellisyyden nimissä muuta esittää. mikäli asiointia oikeassa elämässä on, niin varmaankin on syytä ottaa todistaja mukaan, erikoista että taltiointia on pyritty estämään kuten dokumenttielokuvahankettakin
    O
    "Tekstien takana"
    =
    Aivan kuten äitisi sukunimi..

-

Esimerkit sulle kirjoitettu mr offi-palsta..selkään puukottaja tyylillä.
    Luulis et häpeisit, mä oon ainoa kun sotkuja hoitanur.

-
    Mä sulle kerroin että hävinnyt, sä tiennyt 10v söilyttämisestä "askaakaan" .. kuten et perukirjoistakaan ...
    You sent
    "Tekstien takana"
    =
    Aivan kuten äitisi sukunimi..
    You sent
    tuo on jo eksytystä, laittaa miettimään millä motiiveilla olet liikkeellä. täällä on jo ollut ammattieksyttäjiä hyvän koulutuksen verran. asiat ovat niinkuin ne olen kertonut
    You sent
    Esimerkit sulle kirjoitettu mr offi-palsta..selkään puukottaja tyylillä.
    Luulis et häpeisit, mä oon ainoa kun sotkuja hoitanur.
    You sent
    tähän se päivä nyt menee, mistä ylipäänsä on kysymys?
    You sent
    "Mä sulle kerroin että hävinnyt, sä tiennyt 10v söilyttämisestä "askaakaan" .. kuten et perukirjoistakaan"
    You sent
    hyvin toimittu, en ole ollut kiinnostunut tutkimaan pankkilakia niin pitkälle. tuo on työtäsi jonka osaamista myös toki työn tilaaja edellyttää, kuten mielenrauhan säilyttämistäkin. en ole nähnyt minkäänlaisia perunkirjoja.
    O
    Sit mua ei pyydetä maaseudulle esittäen ns treffiseuraa ja esitetä olevan ns ihastunut ja sitten ---

Minulle kerrotaan suoraan, ettei olla kiinnostuneita JA pysytään sitten ns "irti" minusta
    O
    O
    Eikä minulle puhuta paskaa, että en maksa, koska ajelutin -
    Sait todistettavasti 100€ ja sitä ennen 150€ isältäsi, ja sanoi että käyttäkää - huom monikossa.

Että se siitä.
    You sent
    Sit mua ei -- pyydetä maaseudulle esittäen ns treffiseuraa ja esitetä olevan ns ihastunut -- luulin että olet töihin tänne ainakin kesäksi tulossa. en ole esittänyt treffiseuraa, puhe on ollut näiden asioiden hoitamisesta sekä maaseutuelämän mahdollisuuksien tutkimisesta
    You sent
    projektipäällikön paikka on täytetty tai vedetty pois, mielenkiintoista seurata, kuka siihen tulee
    O
    Etkä luullut
    Sä hait asian hoitajaa ja olit siksi läheinen

Se on väärin minua kohtaan
    You sent
    valitettavasti en ole esittänyt olleeni ihastunut. asioita voidaan hoitaa jos ne hoituvat / hoituvat oikein
    O
    Eli käytännössä ns huorasit - ja hui-jasit minua.
    You sent
    epäselvää
    You sent
    vau mikä stoori
    You sent
    hyvää työtä jos tästä kirjaa tekisi, vaikea sanoa tosin mikä on totta
    You sent
    kunnon sekoitus meneillään, taidan lähteä rantaan vaikka
    You sent
    katson tilin, laita tilinumero uusiksi, ei tullut laitettua sitä kalenteriin silloin kun se oli näissä keskusteluissa. jos on rahaa tililläni, niin laitan 50 e että olisit onnellisempi
    You sent
    ym
    O
    Siksi mielelläsi ns kierrätät eteenpäin.
    You replied to O
    odotan oikeaa ihmistä elämääni, yksityistietoja ei saa repostella mihinkään
    O
    Paraskin puhuja.
    Mitähän olet minustakin suutuspäissäsi kertonut
    You sent
    helpompaa kuin epäselvät selvitykset, aiemminhan oli mm raiskaussyytteen mahdollisuudesta mainittu vaikka ei ole ollut seksiäkään. auttaisikohan 5 g, alumiini ja glyfosaatti tätä kansakuntaa parhaiten sittenkin
    O
    Tykkää sitten.
    Älä tuu oleen minulle läheinen oman hyötysi vuoksi on mun pointti.
    You replied to O
    pyrin olemaan faktapohjainen ja asiallinen aina. mikäli on sietämätöntä tai esim käräjäsyytteiden vaaraa, en asioi ilman todistajaa tai en asioi ollenkaan niin ei ole niitä riskejä sitten
    O
    Ei muuta.

Saat tilin
    You sent
    kyllä minulle melko paljon rahaa kuuluu, saat prosenttiosuuden sovituista ja sovittava mikäli muuta uutta tulee. hyvän asianajajan kyllä tarvitsisin. valtiolla vieläkin olisi mahdollisuus laittaa 400.000 tililleni ilman turhia jarrutteluita. op kai korvausvelvollinen myös ja epäselvä kuolinpesäkin
    You sent
    kelalta jos tulee se max.aika kuten pitää niin sovitun prosenttiskaalan mukaan
    You sent
    https://www.facebook.com/susanna.lai...swG5oijFvwqtRl
    O
    Käytännössä sinun ja A--- P---- toiminta on ihan samaa.

Teit minulle / "a" yritti tehdä asioita sinulle = > hyötyäkseen.
    You sent
    saat prosenttiosuuden, ei pitäisi olla mitään valittamista. ajatusepäselvä asia esittämässi
    O
    Et älä sit ihmettele miks Suomi tai maailma on "tässä jamassa"

Se lähtee ihan siitä mitä itse tekee
    You sent
    ei voine verrata. asioiden sotkijoita voi kyllä hyvinkin olla
    You sent
    minuako vana moitit, onkahan varmasti oikea osoite
    You sent
    -vaan
    O
    Kyllä voi
    Hyödyn tavoittelu oli sun päällimmäisin motiivi.
    You sent
    muuta meneillään juuri nyt, palataan kohta. laita tilinumero jos tililläni on rahaa (niin voin laittaa 50e) jne
    O
    Hyödyn takia ei hakeuduta lähempään kontaktiin.
    You sent
    ei pitäisi olla valittamista kumminkaan puolin
    O
    Mä en tee asioita hyödyn takia.
    O
    Mä olisin aivan hyvin voinut hoitaa sun asiat etänä.

Ja mä en tule miehen luokse, joka ei välitä minusta ja joka hakeutuu lähikontaktiin kanssani, jotta saa hyötyä omille asioilleen.

Sitä kutsutaan huoraamiseksi.

.
    Ehkä sä jatkat sitä ???
    You sent
    pitää ymmärtää hyödyn määritelmä. hyöty on hyötyä kaikille, eikä keneltäkään pois. hyödyssä ei ole mitään moitittavaa, mikäli kyse on yhteisestä hyödystä. isoisoisäni on niinkutsutun hyödynkylän perustaja, joten olen henkilökohtaisellakin kiinnostuksella koittanut perehtyä erilaisiin hyötyfuntioiden käsitesisältömääritelmiin
    You sent
    ihmissuhdeasioissa niinsanotusti haluaisin odottaa häntä oikeaa, puoliso kateissa tai puoliso puuttuu. ilmoittakaa välittömästi mikäli puoliso löytyy. mikäli on piilokameraa, pitää muuttaa välittömästi tila konkreettiseen asiointiin sekä neuvotteluiden tuotannon käynnistämisestä nopeasti, käynnistää virallinen dokumentaatiohanke jossa aihepiirinä mm. Suomalaisen bioteollisuuden käynnistämishankkeita
    You sent
    nämä kohteliaimmin esille tuoden
    O
    Seliseli
    You sent
    siementä esim. Nepalista olisi edelleenkin saatavilla mutta tilaus on turhaa tehdä niin kauan kuin ei ole virallista hanketta käynnissä, jossa valtion edustajisto hyväksyy siemenhankkeen monelta osin sekä kykenee varmistamaan maahantuotavan siemenerän turvallisuuden
    You sent
    ettei esimerkiksi siemenerä jää tullin mielivaltaiseen kohteluun ja hanke pilaannu (jälleen)
    You sent
    korkeammalle, pyydän. seli seli ei kuulosta mitenkään rakentavalta, suomen tulisi olla jo hampputaloja rakentamassa
    You sent
    ym
    O
    Oletko aloittanut ITSE virallisen hankkeen ??

Mitä TEET itse virallista ???

(henkilö, joka kysymyksen kohteena on, on aiemmin jo tuonut esille, että häntä on vuosien ajan mm. pidetty laittomasti vankilassa väärin perustein määrättyjen tuomioiden perusteella, laittomasti työkyvytömyyseläkkeellä sekä mm. 5m2 neliön mökissä vailla minkäänlaisia sopivan mittakaavan työn toteutuksen mahdollisuuksia, näytetty palaneen savolan pajan tontti sekä maatila-siirtolapuutarha-alue, johon toimintaa oli suunnitteilla. Viron asioista on omat taltiointinsa sekä jaksonsa olemassa @AY ym.)

Tykkää boldaus ja kyssärit.. ole hyvä
    You sent
    paperi tärkeä, oheistuotteet
    O
    You sent
    olin mm pidätettynä samaan aikaan kun oli työvoimaneuvojan sovittu tapaaminen. maatalousjohtaja oli pidätettynä virastaan ja perusteettomassa rikosepäilyssä samaan aikaan kun hamppuhankkeita piti käynnistää
    O
    FI

O

Viestiin kirjoita
    Kiitos
    You sent
    sielullista epävakautta ehkä peilaavana tulkitsisin, ns hallitsematon itkunauru-hymiöiden käytön, capslockien käytön sekä lukuisat kysymys - ja huutomerkit peräkkäin tekstissä
    You sent
    mitä itse olet mieltä
    You sent
    säteilypostaus meneillään, otan numeron vihkoon. kelaa seurata ja op ym
    O
    Käynnistä vaan.. kykene aloittamaan pienestä ja hanki eka pellot ..

Aatteleppa jos olisit mennyt perustamaan korjaamon ja ollut pätevä ja tiennannut sillä sen 10v ja ostanut rahoilla omia maatiloja peltoja
    NIIIN olisit jo monta vuotta viljellyt OMAA PELTOA...

Mutta valintakysymys.
    O
    Toi on sun tulkintasi ja olet väärässä btw..

Tykkään näistä
    Ole hyvä
    O
    Write to

säteilypostaus meneillään, otan numeron vihkoon. kelaa seurata ja op ym
    O
    Käynnistä vaan.. kykene aloittamaan pienestä ja hanki eka pellot ..

Aatteleppa jos olisit mennyt perustamaan korjaamon ja ollut pätevä ja tiennannut sillä sen 10v ja ostanut rahoilla omia maatiloja peltoja
    NIIIN olisit jo monta vuotta viljellyt OMAA PELTOA...

Mutta valintakysymys.
    O
    Toi on sun tulkintasi ja olet väärässä btw..

Tykkään näistä
    O
    You sent
    mitä ihmettä tuo tekstisisältö on? Perustanut korjaamon ym, hmm, oliko savola ym, WTF pandakin jo ihmettelee
    You sent
    ym
    You sent
    käytä hattua auringonpaisteella riittävästi on mielleyhtymä vastaukseen
  2. Urbancityboy
    23.05.2023 10:57
    Urbancityboy
    https://www.facebook.com/OfficialRMS...xbKE8vR2MJ9qHl
    You sent
    titanicilla oli sisaralus. ilmeisesti potkureiden sarjanumeron perusteella meren pohjassa oleva alus ei ole titanic vaan toinen samanlainen white starin titanicin sisaralus, esittää linkin postitus ymmärtääkseni
    You sent
    ✌️
    Sat 10:03 PM
    T
    Mites ne matkustajat.. joku nais immeine joka väitetysti matkustanut titanicilla ja selvinny hengissä reisusta. No toki voinee olla iha mite vain tai olla olematta, ku kaikessa meit viilataan linssiin.
    You sent
    aiemmin on jo ennen tuota tähän mennessä maailman tarkinta 3d-skannausta esitetty näkemyksiä että pohjaan mennyt alus olisi ollut todellisuudessa titanicin sisaralus, ne ikäänkuin vaihtaneet rekisterilappuja keskenään, ajaneet väärillä papereilla ms, mahdollisesti. vaikea sanoa mikä on ollut saavutettu etu. Potkurien sarjanumerot tulevat varmaankin antamaan asiasta täyden varmuuden
    You sent
    s
    You sent
    https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009594305.html
    You sent
    "Kolmiulotteinen kuva auttaa katsojaa ymmärtämään hylyn kokoa. Se myös näyttää hylyn pienimmänkin yksityiskohdan, kuten potkurin sarjanumeron."
    You sent
    ✌️
    You sent
    RMS Olympic
    Linjalaiva
    RMS Olympic oli Titanicin ja Britannicin sisarlaiva. Se rakennettiin Titanicin rinnalla Harland and Wolffin telakalla Belfastissa vuosina 1909–1911. Olympicin bruttovetoisuus oli 45 324 rekisteritonnia, pituus 269 metriä ja nopeus 21 solmua. Pitkän ja vaiheikkaan uransa vuoksi laiva sai kutsumanimen ”Old Reliable”. Wikipedia
    Pituus: 269 m
    Vesillelasku: 20. lokakuuta 1910
    Rakentaminen alkoi: 16. joulukuuta 1908
    Rakentaja: Harland and Wolff
    Neitsytmatka: 14.–21. kesäkuuta 1911 Southamptonista New Yorkiin
    Sisaralukset: RMS Titanic ja Britannic
    Myös näitä on haettu
    Näytä 10+ lisää
    HMHS Britannic
    HMHS Britannic
    RMS Titanic
    RMS Titanic
    RMS Lusitania
    RMS Lusitania
    RMS Carpathia
    RMS Carpathia
    You sent
    pohjassa mahdollisesti on olympia tai britannic
    You sent
    jokin kultalastin siirto ja vakuutukseen huonoimman laitto on voinut hyvin olla
    Sun 8:12 AM
    T

Icon for this message
    Reel by Uwe Gross
    Facebook
    You sent
    ✌️
    T
    Missäs matkaat vai kotkonnuillako
    You sent
    tässä keiteleellä, rahattomana vanhustentalolla
    You sent
    istutus turnajaiset on elämässä taakse jäänytttä kun ei ole nykyään enää kuin perustulo. ei oikein pääse liikkumaan mihinkään rahattomana
    T
    https://www.youtube.com/live/dyA3_UhBP08?feature=share
    You sent
    epäselvä mutsin kuolinpesä ja ynnä muuta täällä, melko tympeää
    You sent
    onko siellä mielenilmaus? jos tulee puhetta että missä hamppumies (vaiettu niin tehokkaasti että tuskin kohta kukaan edes muistaa) niin voi sanoa että on käytännössä vanki, rahattomana ja työttömänä pitävät vanhustentalolla keiteleellä hamppumiestä
    T replied to you
    T
    Se pittee toimia systeemin ulkopuolen sen minkä suinkin kykenee ja kartuttaa pääomaa
    You sent
    tämä kylä paskoo omille kintuilleen tällä tyylillä mikä on keiteleen tyyli. sama homma koko suomi. geenimuunneltua suurteollisuuden heinää tämä kaikki petaa maahan vain ainoastaan
    T
    Jep
    You replied to T
    minkäpä tässä mahtaa, joutuu vaan paikallaan olelmaan
    T
    Noh rajoittaaha se systeemin tulottomuus
    Sun 8:48 AM
    You sent
    systeemi on mokannut erittäin pahoin kasviasioissa mutta monessa muussakin
    You sent
    romahtava systeemi on
    You sent
    https://www.facebook.com/sarawilliam...86BVabdHw2YCWl
    You sent
    ✌️
    Sun 9:26 AM
    T
    Tässä ois suuntaa Suomelle
    https://vm.tiktok.com/ZGJ9roxfp/
    You sent
    https://www.facebook.com/annamajahen...AjHfoh4ytpoWCl
    You sent
    lintassa menee, samaan aikaan kun iisalmen ja suomen poliisilla on tutkinnallinen lulla, virkaa tehnyt oikeusministeri kerjää säälipisteitä luunmurtumistaan päivityksiä pitämällä
    You sent
    samaan aikaan olisi ollut hamppupellon kylvö, yritystoimintaahan ei ole voitu käynnistää koska iisalmen ja suomen poliisi on venyttänyt korvausten maksamista, jolla toiminnan olisi voinut vielä kerran yrittää käynnistää. myönnetty satanen tuskin riittää viron noin kymmenen tuhannen korkoineen oleviin maksuihin eikä edes korvaamatta täysin mielivaltaisesti jääneen liettuasta haetun hamppukankaisen ostoskassin hankinta- ja noutokuluihin, moneen muuhunkaan asiaan
    You sent
    "oikeus toteaa että tuotannon tarkoitus on sangen epäselvä", samaan aikaan todisteita ja todistajia ei ole joko hyväksytty tai niitä ei ole huomioitu. teon kohteena on voinut olla vaikka hevosen kaviot tai lämmin loimi
    You sent
    suomen valtio on syyllistynyt mm. pitkään jatkettuun törkeään lapsen pahoinpitelyyn sekä törkeään eläinrääkkäykseen, that´s it
    You sent
    nämä asiat voi sanoa julkisesti terveisinä kuten olosuhdetilanteenkin myös julkisesti
    T replied to you
    Ja ruåttiksi
    You sent
    kyllä. ja samma på svenska
    You sent
    ✌️
    T
    Ruåttiksi näytti olevan päivittelyt murtumista
    You sent
    alitajuiselta epäonnistumisen tunteen aikaan saamalle vahingoittumiselle näyttää, myös vakuuttelulta illuusiosta, että suomen terveydenhoitojärjestelmä toimii
    T
    Salakielellä ruåttii mokeltaen
    You sent
    politiikan ja median päätavoite näyttäisi olevan ainoastaan lähinnä kahden totuuden järjestelmän vahvistaminen siten, että ei tänne jää kuin se politiikan ja median "totuus", miten totuudellinen se sitten onkaan
    T
    Sepä se, kun poliittinen johto mediassa mielletään suomalaisiksi. Mutta eipä edusta suomalaista tuo poliittinen johto, on piuha poikki roikasta.
    You sent
    suomen tuho tämä on, maaseutu on jo romahdustilassa kirjaimellisesti
    You sent
    pulatilaa ei huomioida, ennalta estävät ja vaurioita minimoivat toimet ovat olleet laittomasti estettyjä. poliisiorganisaatio on olut ja osin vieläkin on, laittomuuden tilassa, rikollisuuden hallinnoima. politiikka ajaa suomen tuhoa ja ihmisten pahoinvoinnin edistämistä, ei suomen menesstystä ja ihmisten hyvinvoinnin edistämistä. suomen menetystä ajavat
    You sent
    "korvauksena" tarjottu satanen ei riitä edes polttoöljyyn jota vuosien myötä on mennyt. pelkän korvattavaksi määrätyn viron erän polttoainekulu tuotantoon on ollut suurempi kuin tarjottu satanen. poliisi joka päätöksiä tekee, on pihalla tilanteesta
    You sent
    kyntö ja karhi vie energiaa ja aikaa, siemenet olivat laillisesti poimittuja hehtaarien alalta kuten vihermassakin eu-alueella
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=LHYSfjdHmQI
    You sent
    ✌️
    T
    Pyörät alle ni ei tartte rakennuslupaa��
    https://www.instagram.com/p/Csbx8P6I...ZiM2M3MzIxNA==
    You sent
    ✌️
    Sun 3:48 PM
    T
    https://newindian.in/gamma-radiation...pot-in-ukraine
    Sun 8:44 PM
    You sent
    https://www.facebook.com/notwhatyous...5206985500457/
    You sent
    sotimisviettejä provosoiva videokollaasi jossa näkyy miten ukrainasta tehdään selkeästi irakin tyyppistä temmellyskenttää joka se jo on
    Mon 2:12 AM
    You sent
    https://www.facebook.com/reel/5670116663115489
    Mon 7:17 PM
    T

Säteilytasot Euroopassa Ukrainan ammusvaraston räjähdyksen jälkeen.

Britit toimittivat Ukrainaan köyhdytettyä uraania sisältäviä tykin ammuksia. Venäjä varoitti monta kertaa asiasta, että ne ovat vaaraksi alueella.
    Vaikuttaa siltä, että säteilyarvot ovat nousseet nyt näiden ammusten tuhouduttua.
    S L
    Mon 7:59 PM
    You sent
    https://www.facebook.com/mtv3uutiset...GAPNjztYQdTcEl
    T
    https://vm.tiktok.com/ZGJ9fyprH/
    10:47 AM
    T
    https://www.stuk.fi/aiheet/sateily-y...tilanne-tanaan
    You sent
    rajut lukemat on
    You sent
    wow, yli 0,100 vähän joka puolella
    T
    Väittämä, et ukrainas ammusvaraston tuhosta lähreny leijuu
    You sent
    hyvä perussääntö on se, että esim loviisan ydinvoimalan alueella yleinen taustalukema on keskimäärin 0,16 mSv
    You sent
    leijuu kyllä ja laskeutuu vaikka tänne
    You sent
    niin on
    T
    ✌️
    You sent
    ✌️
    T
    Jodikylpyj�
    You sent
    savossa oli hillityt lukemat toissa-ja viime kesänä silloin kun ei esim ollut ydinvoimalapäästöjä alueella 0,08 mSv, mikkeli ym. länsirannikko näyttää kartassa tänään yli 0,100 lukemia että ihan turha on iltapäivälehtien "asiantuntijoiden" mitään sekavuuksiaan ämpyillä
    You sent
    köyhdytettyä uraania, plutoniumiakin varmaan. likaisehkoksi määritelty ydinräjähdyksen tyyppinen on ollut ukrainassa sienipilvi-sekä muun räjähdysmuodostelman sekä lähdetietojen perusteella
    You sent
    reaktoripäästöt erittäin laajat jo Zaporizhzhiastakin aiemmin sekä useita ydinräjähteen käyttöön viittaaavia uutiskuvia jo aiemmin

Sivu luotu: 05:03 (GMT +2).