Tämän päivän tiedote- ja tekstipäivitykset löytyvät täältä:
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=42241
http://youthasrefugees.com
1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.
Sit saadaan google- yms. mainokset laitettua sivuille.
kannatan
on hyvä idea, puollan mutta käyn vielä postissa ja tutustun tarkemmin, puollan
tämän päivän keskustelua on tallennettu tuonne:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2 099479.1591010549&type=1&theater
tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin
tämä on hyvä asia ja kulkee täällä eestissä hyvin
Mikä on toimenkuva johon Canem työllistyy?
siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa
HUOM
minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan
siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi
piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön
tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta
plussakate ja jokaisen halukkaan työllistyminen on se mihin tähdätään
miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?
Riippuu setistä.
pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´
Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?
jep
Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.
Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.
Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi.
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.
Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.
olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun
Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.
seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa
nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi
Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan
En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä
www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää
tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu
mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta
periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille
mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät
Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.
1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy
jep, juuri näin
olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma
Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia
laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.
tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.
20:03
www.suomenkannabis.fi
2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta.
Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.
Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!
Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?
Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!
Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!
eid=170114786381705http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ
---
Minä
huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely
j.alasuutarin puhelin on muuten totaalitukossa, ei voi soittaa näköjään
jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta
18:50Juuso
moi
puhelinlaskut rästissä ja sen vuoksi liittymä kiinni
en tiedä pääsisinkö ehkä jopa huomenna sinne! pitää yrittää
19:04Minä
kannattaa tulla
19:04Juuso
joo, yritän
olisi todella bueno matskua tiedossa
19:05Juuso
:):)
uskon
19:05Minä
ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta
tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow
mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton
19:06Minä
jos tarvitset rahoitusta niin kerätään yhdessä tyhjiä pulloja esim
19:06Juuso
mutta pitää ensin saada jotenkin tuo veli kiinni että tiedän sopiiko
tarjoan hernekeiton
hyvää soppaa, sillä elän, vatsa tykkää
ja pysyy elossa näköjään ainakin vielä toistaiseksi
19:10Juuso
mä elän millä sattuu, elossa kuitenkin!
soitin naapureille juuri "Eesti (on my mind)"
Juice rokittaa
19:19Minä
:-):-)
sielä sato timolla eestissä korpikylällä varttuu
on my mind
myös
eestissä on muuten vähän tartosta eteenpäin kanep-niminen kylä
olen ajetellut käydä, todellakin
aivan sama, kuin suomessa olisi paikan nimi Kannabis
kaiken maailman hamppuloita ja hassisiahan onkin
mutta Kanep kuulostaa hyvältä, pääsee sanahistoriaan kiinni samalla
kanepi kanap kanvas
..kangas?
hmm
esim. nyrkkeilijähän lyödään kanveesiin, mm. ranskassa cannabis on canvas
eli kanveesi
tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen
jäädään tietty historiaan sitten kuin aatu & pojat konsanaan
no tuskin
kaikki suuret virheet on jo tehty
olisi viimein aika tehdä niinkuin on oikein
ja mikä on luonnon ehto
jää tietty biopolttolaitoksista vaan musta läikkä joka näkyy satelliitista asti
kadmiumin terävä aromi siihen kylkeen
tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan
täällä savossa on taustat koholla muuten
tuostahan on ollut uutisissakin, hienoja olivat myös tähdenlennotkin viimeyönä
helvetin iso murkula lensi ylimmäisenä, siitä ei ollut uutisissa
nyt menen adios amigo, antti mikkonen mukaan jos vaan pääsee
19:29Juuso
jatkan juicen kuuntelua, löysin lapsuuteni mielilevyn biisejä tuubista
tulossa facebook-seinälle linkkejä hyviin kappaleisiin...
ja tänään saattaa selvitä jo sen auton kohtalo
19:31Minä
ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan
keräsin rengasrahat tyhjillä pulloilla v u
olisi ihan hyvin rengasasiat mikäli valtio ei olisi tehnyt vahinkoa
19:32Juuso
jeps
19:33Minä
tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni
19:33Juuso
ootko ollut Antin kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut
"vihdoin voin jatkaa työtäni, helpottunut haara kertoo"
jep kaljakelluntaheppu on kreikan talouteen tutustumassa
hyvä tyyppi, tuo antti
tiukka bisnesmies
tuosta ei saa vielä mainita kenellekään
käyn offipalstalla, laita faksia miten systeemit etenevät
Minä
huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely
j.alasuutarin puhelin on muuten totaalitukossa, ei voi soittaa näköjään
jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta
18:50Juuso
moi
puhelinlaskut rästissä ja sen vuoksi liittymä kiinni
en tiedä pääsisinkö ehkä jopa huomenna sinne! pitää yrittää
kannattaa tulla
19:04Juuso
joo, yritän
olisi todella bueno matskua tiedossa
uskon
19:05Minä
ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta
tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow
mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton
jos tarvitset rahoitusta niin kerätään yhdessä tyhjiä pulloja esim
19:06Juuso
mutta pitää ensin saada jotenkin tuo veli kiinni että tiedän sopiiko
tarjoan hernekeiton
hyvää soppaa, sillä elän, vatsa tykkää
ja pysyy elossa näköjään ainakin vielä toistaiseksi
19:10Juuso
mä elän millä sattuu, elossa kuitenkin!
soitin naapureille juuri "Eesti (on my mind)"
Juice rokittaa
19:19Minä
sielä sato timolla eestissä korpikylällä varttuu
on my mind
myös
eestissä on muuten vähän tartosta eteenpäin kanep-niminen kylä
olen ajetellut käydä, todellakin
aivan sama, kuin suomessa olisi paikan nimi Kannabis
kaiken maailman hamppuloita ja hassisiahan onkin
mutta Kanep kuulostaa hyvältä, pääsee sanahistoriaan kiinni samalla
kanepi kanap kanvas
..kangas?
hmm
esim. nyrkkeilijähän lyödään kanveesiin, mm. ranskassa cannabis on canvas
eli kanveesi
tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen
jäädään tietty historiaan sitten kuin aatu & pojat konsanaan
no tuskin
kaikki suuret virheet on jo tehty
olisi viimein aika tehdä niinkuin on oikein
ja mikä on luonnon ehto
jää tietty biopolttolaitoksista vaan musta läikkä joka näkyy satelliitista asti
kadmiumin terävä aromi siihen kylkeen
tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan
täällä savossa on taustat koholla muuten
tuostahan on ollut uutisissakin, hienoja olivat myös tähdenlennotkin viimeyönä
helvetin iso murkula lensi ylimmäisenä, siitä ei ollut uutisissa
nyt menen adios amigo, antti mikkonen mukaan jos vaan pääsee
19:29Juuso
jatkan juicen kuuntelua, löysin lapsuuteni mielilevyn biisejä tuubista
tulossa facebook-seinälle linkkejä hyviin kappaleisiin...
ja tänään saattaa selvitä jo sen auton kohtalo
19:31Minä
ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan
keräsin rengasrahat tyhjillä pulloilla v u
olisi ihan hyvin rengasasiat mikäli valtio ei olisi tehnyt vahinkoa
19:32Juuso
jeps
tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni
19:33Juuso
ootko ollut Antin kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut
"vihdoin voin jatkaa työtäni, helpottunut haara kertoo"
jep kaljakelluntaheppu on kreikan talouteen tutustumassa
hyvä tyyppi, tuo antti
tiukka bisnesmies
tuosta ei saa vielä mainita kenellekään
käyn offipalstalla, laita faksia miten systeemit etenevät
19:45Juuso
ok
hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie
se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso
timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään
siitä antin kreikan-reissusta
että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä
toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä
homma on taltioitava |