Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 3 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Tämän päivän tiedote- ja tekstipäivitykset löytyvät täältä:

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=42241

http://youthasrefugees.com

1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.
Sit saadaan google- yms. mainokset laitettua sivuille.

kannatan

on hyvä idea, puollan mutta käyn vielä postissa ja tutustun tarkemmin, puollan

tämän päivän keskustelua on tallennettu tuonne:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2099479.1591010549&type=1&theater

tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem  on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin
tämä on hyvä asia ja kulkee täällä eestissä hyvin

Mikä on toimenkuva johon Canem työllistyy?

siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa

HUOM 

minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan

siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi

piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön

tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta

plussakate ja jokaisen halukkaan työllistyminen on se mihin tähdätään

miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?

Riippuu setistä.

pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´

Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?

jep

Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.

Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.

Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi. 
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.

Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.

olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun

Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.

seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa

nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi

Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan

En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä

www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää

tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu

mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta

periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille

mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät

Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.

1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy

jep, juuri näin

olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma

Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia

laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.

tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.

20:03

www.suomenkannabis.fi

2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta. 

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä  osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?

Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!

Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!

eid=170114786381705http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ

---

Minä

huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely

j.alasuutarin puhelin on muuten totaalitukossa, ei voi soittaa näköjään

jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta
18:50Juuso

moi

puhelinlaskut rästissä ja sen vuoksi liittymä kiinni

en tiedä pääsisinkö ehkä jopa huomenna sinne! pitää yrittää
19:04Minä

kannattaa tulla
19:04Juuso

joo, yritän

olisi todella bueno matskua tiedossa
19:05Juuso

:):)

uskon
19:05Minä

ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta

tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow

mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton
19:06Minä

jos tarvitset rahoitusta niin kerätään yhdessä tyhjiä pulloja esim
19:06Juuso

mutta pitää ensin saada jotenkin tuo veli kiinni että tiedän sopiiko

tarjoan hernekeiton

hyvää soppaa, sillä elän, vatsa tykkää

ja pysyy elossa näköjään ainakin vielä toistaiseksi
19:10Juuso

mä elän millä sattuu, elossa kuitenkin!

soitin naapureille juuri "Eesti (on my mind)"

Juice rokittaa
19:19Minä

:-):-)

sielä sato timolla eestissä korpikylällä varttuu

on my mind

myös

eestissä on muuten vähän tartosta eteenpäin kanep-niminen kylä

olen ajetellut käydä, todellakin

aivan sama, kuin suomessa olisi paikan nimi Kannabis

kaiken maailman hamppuloita ja hassisiahan onkin

mutta Kanep kuulostaa hyvältä, pääsee sanahistoriaan kiinni samalla

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

esim. nyrkkeilijähän lyödään kanveesiin, mm. ranskassa cannabis on canvas

eli kanveesi

tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen

jäädään tietty historiaan sitten kuin aatu & pojat konsanaan

no tuskin

kaikki suuret virheet on jo tehty

olisi viimein aika tehdä niinkuin on oikein

ja mikä on luonnon ehto

jää tietty biopolttolaitoksista vaan musta läikkä joka näkyy satelliitista asti

kadmiumin terävä aromi siihen kylkeen

tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan

täällä savossa on taustat koholla muuten

tuostahan on ollut uutisissakin, hienoja olivat myös tähdenlennotkin viimeyönä

helvetin iso murkula lensi ylimmäisenä, siitä ei ollut uutisissa

nyt menen adios amigo, antti mikkonen mukaan jos vaan pääsee
19:29Juuso

jatkan juicen kuuntelua, löysin lapsuuteni mielilevyn biisejä tuubista

tulossa facebook-seinälle linkkejä hyviin kappaleisiin...

ja tänään saattaa selvitä jo sen auton kohtalo
19:31Minä

ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan

keräsin rengasrahat tyhjillä pulloilla v u

olisi ihan hyvin rengasasiat mikäli valtio ei olisi tehnyt vahinkoa
19:32Juuso

jeps
19:33Minä

tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni
19:33Juuso

ootko ollut Antin kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut

"vihdoin voin jatkaa työtäni, helpottunut haara kertoo"

jep kaljakelluntaheppu on kreikan talouteen tutustumassa

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

tuosta ei saa vielä mainita kenellekään

käyn offipalstalla, laita faksia miten systeemit etenevät

Minä

huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely

jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta

tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow

mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan

ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan

jeps

tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni

ootko ollut Antin  kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

19:45Juuso

ok

hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie

se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso

timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään

siitä antin kreikan-reissusta

että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä

toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä

homma on taltioitava

http://youthasrefugees.com

1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.
Sit saadaan google- yms. mainokset laitettua sivuille.

kannatan

on hyvä idea, puollan mutta käyn vielä postissa ja tutustun tarkemmin, puollan

tämän päivän keskustelua on tallennettu tuonne:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2 099479.1591010549&type=1&theater

tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin
tämä on hyvä asia ja kulkee täällä eestissä hyvin

Mikä on toimenkuva johon Canem työllistyy?

siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa

HUOM

minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan

siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi

piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön

tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta

plussakate ja jokaisen halukkaan työllistyminen on se mihin tähdätään

miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?

Riippuu setistä.

pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´

Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?

jep

Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.

Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.

Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi.
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.

Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.

olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun

Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.

seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa

nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi

Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan

En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä

www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää

tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu

mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta

periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille

mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät

Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.

1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy

jep, juuri näin

olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma

Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia

laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.

tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.

20:03

www.suomenkannabis.fi

2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta.

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?

Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!

Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!

---

Minä

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

jeps

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

Minä

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

jeps

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

19:45Juuso

ok

hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie

se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso

timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään

siitä antin kreikan-reissusta

että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä

toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä

homma on taltioitava
Kuva lisätty 11.10.2009 13:32
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 10 of 31
  1. Urbancityboy
  2. Urbancityboy
    26.05.2011 10:57
    Urbancityboy
    8. syyskuuta 2010Timo Haara
    Timo Haara / Pasi Viheraho
    tervetuloa esim. tekemään nettilähetystä suoraan kannabispelloiltani, joilla on juuri tällä hetkellä sadonkorjuu käynnissä. Mukaan ehtii vielä tämän viikon ajan.

ystävällisin terveisin Timo Haara.

8. syyskuuta 2010Pasi Viheraho
    se olisi suuri kunnia mutta ei ole rahaa.
    saisi noita peltoja olla jo joka puolella suomea.naurettavaa että viinaa jaa mutta savuja ei saa. no tää on kukkahattutätien suomi.

25. tammikuutaPasi Viheraho
    Mistä sitä laillista hamppua saisi? Vituttaa sen verta toi apina lauma mikä vastustaa tuota kannabista että voisi kyllä takapihan kylvää sillä missä ei ole pitoisuuksia.olisi ainakin kaunis takapiha.

25. tammikuutaTimo Haara
    Moi Pasi!

täältähän niitä laillisia hampunsiemeniä saa, kuten on jo huomattu näyttää siltä että jopa suomen korkein oikeus on havainnut tuomioni keskeyttäessään että kasvieni kasvattaminen on suurella todennäköisyydellä enemmän laillista kuin laitonta toimintaa, myöskin on huomioitava että kaikessa hampussa on THC:tä koska se on kasvin omainaispiirre, aitoa hamppua eli kannabista ei ole ilman thc:tä olemasskaan kuten on mm. EU:kin 0,2% tukirajallaan jo myöntänyt. pistetään keväällä kukkapenkki sinne pihallesi ja hommanhan voisi taltioida ettei tule väärinkäsityksiä, otan asiassa vastuun ja selvennän asiaa tarkemmin mielelläni, editoidaan siitä lähetys tai juttu vaikka youtubeen.

Viimeistään keväämmällä otetaan aihe työn alle, katsohan jo kukkapenkin paikkaa valmiiksi, kasvi on kiva pihan koriste ja ilo silmälle!

TH.

20. toukokuutaPasi Viheraho
    onko ehdotuksia mistä voisi tehdä pikku lähetyksen
    sellaista yrittimyönteistä lähetystä voisi taas alkaa väsäilemään jostain.tarttis olla tuo adsl meganen uppi joka radion käyttöön ja reilusti vapaamielisiä jotka uskaltaa esiintyä äänellään.tuleeko mieleen mikä olisi sellainen paikka mistä tuollaisen voi duunaa ilman että tarttee pelätä että siniset vilahtaa paikanpäälle....

20. toukokuutaTimo Haara
    Hei Pasi!

En aio suostua luovutettavaksi suomeen.

olen suomen laitonta tuomiota väistelemässä täällä huomattavasti sivistyneemmässä naapurimaassa Virossa juuri tuota hyötykasvia, kannabista kasvattelemassa mm. paikallisten viranomaisten tuella, ja kun mm. 12. päivä olisi pitänyt olla suomessa vankilalippuja lunastamassa olin tuolloin jälleen kerran huomattavasti sivistyneemmässa toisessa EU:maassa Puolassa ostamassa 300 kg cannabis sativan siementä. Hiemen erikoinen tilanne ehkä.
    Aion anoa poliittista turvapaikkaa Virosta enkä aio tulla suomeen suorittamaan laitonta tuomiotani joka ei ole lakiin perusutuva, tätä asiaa perustelen mm. sillä, että en voi luottaa sellaisen maan viranomais- oikeusjärjestelmään jonka toiminta on laittomalla pohjalla. Tämän voin helposti todistaa mm. oikeusasiamiehen päätöksellä jossa asiakokonaisuuteni tutkinnanjohtajaa on huomautettu 12 poliisirikoksesta juttuni tutkinnan yhteydessä, lisäksi korkeimman oikeuden päätös olla käsittelemättä asiaani on selkeä korkeimman oikeuden toimivallan käyttämättä jättäminen.

Jos haluat niin puolueettomalta ja rehelliseltä median edustajalta kuten juuri sinulta tullut apu asian julkituomisessa olisi nyt erittäin tärkeää että asia saataisiin julkisen keskustelun kautta paremmalle mallille ja toimivampi käytäntö siten myös peräti suomeenkin.

minut tavoitat esim. numerostani, ei hetken puhuminen Eestiin kovin kallista ole ja vastaan mielelläni asiaa koskeviin kysymyksiin, olisikin kiva päästä tästä uutissensuurista jo eroon piakkoin.

Haastattelu nettiin ja youtubeen.

Auta, Pasi, pyydän, asiaa ei olla hoidettu todellakaan kuten sivistys- ja hyvinvointivaltio suomen aiheeton maine edellyttäisi!

Yhteistyöterveisin

Timo ja Sisu Eestistä evakosta.

21. toukokuutaPasi Viheraho
    vieraaksi sinne?
    voiko siellä tulla käymään?
    En ole koskaan käynyt ulkomailla tartteeko sinne jotain papereita tms? Laivalla lienee sinne mutta onko sinne miten pitkä matka miten sinne pääsen.Minua vituttaa tää touhu että voisi jopa jutun tulla tekemään sieltä.

21. toukokuutaTimo Haara
    Eestin kansalle ja avoimelle tiedonvälitykselle Eestin valtion maalla:

Tämä on avunpyyntöni kansalta, ystävältä joka on samaa sukua kuin itse syntyperäisenä suomalaisena olen mutta jonka olen nähnyt itse olevan avoimempaa ja kykenevämpää avoimeen keskusteluun, ja jolta jo nyt olen tähän mennessä saanut suuren avun.
    Pyydän että Eestin valtio ja viranomaiset huomioisivat avunpyyntöni, en ole rikollinen enkä ole Suomessa sellaista rikosta suomen lain mukaan tehnyt josta minut pitäisi tuomita niin, että hankkeeni ympäristöystävällisten työpaikkojen ja luonnonmukaisemman tuotannon puolesta kuuluisi nyt Eestissä keskeyttää suomen valtion laittomien toimien johdosta ja että se itselleni tapahtuvn laittoman haitan lisäksi aiheuttaisi vahingon myös työlleni joka tapahtuu yhteiseksi hyödyksi Eestin maassa asuville Eestin kansalaisille.
    En halua tulla luovutetuksi suorittamaan lakiin perustumatonta laittomalla tavalla määrättyä tuomiota maahan, jonka viranomais- ja oikeusjärjestelmä toimii laittomalla pohjalla, ja jos minulle annetaan Eestin valtion toimesta mahdollisuus, niin tämän asian voin dokumenteilla ja asiastani kertyneellä aineistolla osoittaa todeksi ja paikkansa pitäväksi.
    Anon poliittista ja ihmisoikeuksiin perustuvaa turvapaikkaa Eestin valtiolta, pyydän että Eestin valtion viranomaiset kuuntelisivat tämän suomalaisen vapaan radion lähetyksen ja huomioisivat avunpyyntöni kansalta jonka viisauteen, avoimuuteen ja rehellisyyten jo nyt luotan, koska olen saanut asialla joka suomessa on itseni ja monet läheiseni ahdinkoon suomen valtion toimien johdosta suistanut, osakseni suurta kannustusta, hyväksyntää ja ainoastaan hyviä asioita. Siitä olen kiitollinen ja uskon siihen, että Eestin valtio jatkossakin tekee päätökset asiaani koskien käyttämällä oikeudenmukaisuutta ja oikeutta joka maassa on ja jota olen niin paljon jo nähnyt.
    Koen Eestin valtion maan kotimaakseni ja haluan kaikin tavoin edistää omalta osaltani sen aitoa hyvinvointia, ihmisten elämänlaadun parantamista sekä ympäristöystävällisten työpaikkojen luomista jossa, kuten monessa muussakin asiassa olen jo nyt havainnut Eestin valtion olevan huomattavasti sivistyneempi, avoimempi ja edistyneempi kuin suomi jonka toimiin asiani ja toimivamman lainsäädännön saamiseen luonnomukaisen tuotannon alalle olen joutunut pakosta pettymään.
    Minulla ei ole rikollista taustaa kuten suomen valtion edustajat ovat valheellisesti ja laittomasti väittäneet, pystyn tämän asian osoittamaan ja toivon ettei minua luovutettaisi maahan, jonka viranomais- ja oikeusjärjestelmä toimii laittomalla pohjalla ja jossa viranomaiset ja oikeuden jäsenet itse syyllistyvät rikoksiin ja tehtäviensä laiminlyöntiin sekä perustuslain sekä ihmisoikeuksien rikkomiseen, pyydän poliittista ja ihmisoikeuksiin vedoten turvapaikkaa eestin valtiolta, haluan vain tehdä työtäni kaikkien yhteiseksi hyödyksi ja haluan etteivät sitä suomen valtion laittomat toimet tule keskeyttämään.
    Suomelle toivon kaikkea hyvää, ja toivon että suomen valtion viranomaisetkin sekä poliisi ottaisivat mallia siitä, kuinka asiaani on Eestin valtiossa hoidettu ja kuinka asia kestää vertailun suomen laittomien toimien, vainon ja viranomaisväärinkäytösten sekä lain rikkomisen kanssa.
    Kiitos Eesti, yhdessä kohti parempaa tulevaisuutta ja ympäristön sekä kaikkien meidän itsemme kannalta parempaa huomista!
    Pyydän että nuhteettomana kansalaisena saisin Eestin valtion ja kansan eduksi jatkossakin työtäni tehdä siten, etteivät suomen laittomat toimet, jotka pystyn osoittamaan sitä haittaisi, pyydän apuanne Eestin valtio ja Eestin kansa, jotka olette minua suuresti jo nyt tukeneet.
    Nöyrästi kiitän teitä Eestin kansa ja toivon että aina saan olla palveluksessanne yhteiseksi hyödyksi!

22. toukokuutaTimo Haara
    HUOM KUVATTEKSTIN YLÄOSA

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=42232

Pelkän hotellimajoituksen hinnalla saat osakuntapaikan täältä koko kesäksi.

10 minuuttia sittenTimo Haara
    lihulan osakunnan perustamisen seuraaminen ei maksa sinulle mitään, jos haluat niin keskustelua aiheesta pääset seuraamaan vastaamalla oheiseen kutsuun, vetovastuu toiminnasta on allekirjoittaneella ja muut ulkoiset henkilöt asiassa ovat kaiken vastuuvelvollisuuden ulkopuolella.

Toiminta on laillista Virossa ja niin sen kuuluu suomessakin olla.

Toivon että voitaisiin verrata esim. Siwan kuitteja joskus yhdessä, omaaa tutkintpöytäkirjamateriaalia on tuhat sivua ja monet ovat sanoneet että siitä saisi hyvän elokuvakäsikirjoituksen ja kuvattuhan tätä jo monta vuotta onkin, sekä viranomaisten että oman tahon toimesta.

tuo tekemämme haastattelu on melkoinen viranomaisase kun toimitan sen lähipäivinä Eestin poliisin ja turvapaikkaviranomaisten käyttöön, jos se siellä ei jo olekin.

Mm.Kanadasta, Tanskasta, Norjasta ja monesta muusta maasta on tullut yhteydenottoja ja tilannettani seurataan maailmanlaajuisesti. Haastattelumme puolestaan aiheuttanut jälleen mm. kaveritulvan täällä facebookissa ja erittäin hyvää palautetta aiheesta.

Näitä haastatteluja kannattaisi tehdä lisää koska kuuntelijamäärät eivan ainakaan laskemaan sen seurauksena tule, on pakko mainita että olen rikkonut katsoja- ja kuuntelijaennätykset kaikesta sensuurista huolimatta niissä ohjelmissa joissa olen ollut, esim. nelosen uutisten uutisoima 1,7 hehtaaria oli suomen katsotuin yksittäinen uutinen tuona vuonna kun asia julkaistiin.

entä lähetys jossa olen myös itse linjalla ja nuo autetut henkilöt itse saisivat sanoa mielipiteensä asiassa ja kommentoida asiaa?

Seuraa tuota osakunnan perustamista jos ehdit, se ei sido sinua mihinkään mutta tuossa kai se majoitus olisi kun juttua täältä teet ja samalla minimikuluilla loman pidät, alakerran lihakaupan setä tekee makoisia eväitä ja osakunnan ulkopuoliselle majoitus on 7 e / vrk mutta sen nyt voi vaikka hoitaa radiosta kanavia säätämällä, minulla on semmoinen vanha itä-saksalainen kelamankka jota voitaisiin porukalla täällä tutkia.

Terveisiä myös Sepolle!
    http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=42241

Offipalsta.COM - Urbancityboy:n albumi: Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja - Kuva
    forums.offipalsta.com
    Suomen aktiivisin offroad-foorumi
  3. Urbancityboy
    26.05.2011 11:41
    Urbancityboy
    ysyn sekä Etiopiassa että Keniassa

ja täällä homma toimii, juuri keskustelin tuosta rasta maken kanssa, hän on yhtiökumppanini

Eesti on liberaali

eli siemen maksetaan täältä, kun ilmoitat osoitteen johon sen voi lähettää vakuutettuna ja kirjattuna lähetyksenä
    siis toimitamme siemenen mutta sen tuotanto ei saa mennä ruokasiemenen kanssa ristiin, tämä siksi että se on normaalia maatalouslainsäädäntöä ja geenipohja on pidettävänä lajikkeen sisällä puhtaana
    esim. puolan ruokahampun siemenet itäneenä pellon reunalla tuovat epävakautta lajikkeeseen, vieraita geenejä
    päättäkää miten tehdään, kopio on myös rastalla tästä keskustelusta
    puollan hanketta ympäristöystävällisempien työpaikkojen kehittämisestä yhteistyössä afrikassa ja tuottajasopimusta jossa esim. juuri paikallisen lupa-asiat hoitaa ostotaho, tässä tapauksessa viroon perustettava yhtiö
    joka on jo toiminnassa toiminimihakemuksella ja jonka toimialana on kannabiksen osto, myynti ja kauppa laillisena liiketoimena

ok

http://www.facebook.com/s.s
    en tunne henkilökohtaisesti mutta asuu ymmärtääkseni kenian alueella

lisäsin

hän voi olla hyvä kontakti paikallisiin, jos mahdollista niin keskustele hänen kanssaan asiasta koska voi tietää kuinka paikallisella poliisiasemalla asioidaan

ok
    nimenomaan tosta aiheesta en ennen ole asioinu

tarvitaan peltodokumentti, ostaja eestiläinen yhtiö joka jakelee tuotteen eurooppaan
    ja tuosta dokumenetista maksu hoituu kun siitä saadaan tieto
    jatketaan, juttele rastan kanssa aiheesta ja puollan tätä hanketta hänellekin

ok
    Tänään

Tästä samasta allaolevan linkin aiheesta tehtyyn formaattiin haetaan kuvaajia, äänittäjiä sekä ohjelman esintyjiä, sekä mm. puolueettomia tutkijoita joiden haastattelut ovat erillään itse toiminnasta.

Kanada ja Eesti olisi hyvä väylä toimia dokumentin julkaisussa ja lopullinen koostaminen ja kaiken aineiston yhdistäminen voisi sujua kätevästi suljettuna ryhmänä josta esitettäisiin paypal-sivuilla otteita sitä mukaa kun raakanauhakoosteet etenevät. Tuolloin toiminnalle saataisiin taltioinnin osalta plussakate ja toimintaa voitaisiin kehittää ja ohjata varoja hyvään tarkoitukseen.

http://www.youtube.com/watch?v=CqFiucWKo-8

Eestistä voisi hakea taideapurahaa

paikkakunnalla jossa toimintani on, on kansainväliset elokuvafestivaalit vuosittain
    oletko ehtinyt jutella s s kanssa jo, asutteko lähekkäin kohdemaassa
    jos niin on ja voitte toimia yhteistoiminnassa, hoidan hänen kanssaan alustavasti lupatoimistoissa käyntiasioita jo valmiiksi jos hän on mahdollinen yhteistoimintakumppani

hän ei vielä ole astannut
    asumme kuuden tunnin ajomatkan päässä, mutta bussilippu sinne maksaa kympin suunta

lentopostin tulee täältä siemenet tuotantoa varten mutta jos puolan siementä kylvää afrikassa, sen tulee olla riittävän etäisyyden päässä varsinaisista sopumustuotantopelloista ristipölytyksen estämiseksi
    +a

jep, siis jos kuitukasvin viljely on laillista, niin silloin kaikki on ok

johon toimitamme siemenet ilman erillistä korvausta esim. lentoposti- aviation airmailina

silloin meillä

tutustu tuohon kuituasiaan, nyt pitäisi ensinnäkin ymmärtää mistä kasvissa on kyse

on maata myös kehitysyhtistyörahoituksen piirissä tuotantoa varten
    MINÄ ymmärrän kyllä, mutta kyse on Kenian viranomaisista, ymmärtääkö NE

ei mikään laki suomessakaan velvoita tuottamaan pelkkää kuitua tuottavaa kasvia, yhtiö ei tarvitse kuitua kuin ehkä valmiina tuotteina, koriste-esineinä tms. jotka voidaan ottaa nettisivuille myyntiin vaan varsinainen kauppatavara ovat siement joita pelkää kuitua tuottava kuitulajike ei tuota
    asiassa kannattaa hankkia tietoa että viljely sitten onnistuu

niin, se on se kulmakivi
    se hampun viljely kuitukäyttöön
    jos se on sallittua, niin siementä menee sitten peltoon tottakai
    ne paikalliset säädökset pitää käydä läpi

hep siis nyt pitää ymmärtää se asia että ei voida saada peltoon siemeniä hampuista jotka ovat påelkkää kuitua tuottavaa lajiketta

aan?
    vaan?
    siis Keniassa lääkekäyttöön viljeltävä kukka on vähintään yhtä vainottua, kun Suomessa. Siellä televisiossa näytetään koko ajan, miten jonkun takapihalta on takavarikoitu kasveja.
    tosin TV ei koskaan mainitse minkä lain nojalla

ok, nettiraporttimahdollisuus hoitaa tuon asian, täältä eestistä annetaan ohjeet kunhan dokumenttikopiot paikallisilta viranomaisilta saadaan Viron viranomaisille, pellon paikka katsottua ja siemenet valittua peltoa varten toimitettua
    tutustu aihetta käsittelevään kirjallisuuteen, tietoa on netissä vaikka kuinka, esim. Finola- siemen ja öljyhamppulajikkeen kehittäjät ovat yhteistyössä kanssani
    kuidun jota öljy- ja siemenhampustakin tulee voitte käyttää esim. käsitöihin joihin tulee valmiit ohjeet ja mallit kauttani
    myös paikallisten omat versiot huomioidaan
    kuidusta irtihakattu päistäre toimii esim. lehän lannan tai tuhkan kanssa talojen pintamateriaalina, siitä toimitetaan myös ohjeet täältä jos et ole jo netissä niihin tutustunut
    missä kohtaa olet menossa ja onko antaa linkkiä perilletulopaikkaa käsitteleville tietosivuille tai esim. googlemaps-osoitekoordinaatteja
    etytä voin hankkia tietoa alueesta ja valmistella lupaprosessia, Viron viranomaiset tulevat tarvitsemaan dokumentteja

keskiviikkona
    Etiopian kautta

paikkakunnan nimi että voin laittaa googlen kuvahakuun
    esim. jos googletat Lihula Läänemaa niin saat tietoa tästä alueesta jossa toiminta on jo käynnissä
    minulla oli Eestin suurimmat kannabispellot täällä jotka tuottivat hyvin kuitua ja siemeniä sekä vihermassaa täällä viime kaudella

12:38
    Aitoluomu tulee ainakin Bungoma Kenia, ja mahdollisesti 5 eekkeriä, eli 2,5 hehtaaria Nakuru Kenia, ja myöhemmin muutama sata hehtaaria vapaata tilaa kunnanhallituksen lahjoittamana Mandera Kenia
    Bungoma on sademetsäilmastoa, Nakuru puolikuivaa ylänköä, ja Mandera puoliaavikkoa
    Maan hinta menee siellä lähinnä veden määrän mukaan
    Pätkän pensasaavikkoa saa ilmaiseksi, ylängöllä pitää turvautua suomalaisen järjestön maahan, ja bungomassa viissataa per hehtaari
  4. Urbancityboy
    26.05.2011 11:56
    Urbancityboy
    Ehdotan että aloitetaan 10 x 10 m koealalla jolle istutetaan 100 sopimustuottajasopimussiementä, mutta tuota maa-alaa on katsottava ensin nettiraporttien välityksellä ja maaperän soveltuvuus tuotantoon tulee ensin arvoida ennenkuin siihen voidaan istuttaa sopimustuottajasiemenistä kasvatetut taimet. Suoran kylvön hukkaprosenttimäärään ei ole näin kalliilla kylvösiemenellä varaa, paikalliset saisivat työpaikkoja saviruukkujen tuotannosta istutustaimien tuotantoa varten. Yhtiö hoitaa nämä tuotantokulut ja työllistää Eestin lisäksi myös ulkomailla ja toiminta on laillista kauppayhteistyömaiden välisten sopimusten perusteella.
  5. Urbancityboy
    26.05.2011 12:04
    Urbancityboy
    tuossa on tämän päivän tilannetta, tuo kuituasia on saatava selvennettyä tiedostamisen lisäämiseksi, tuosta pitäisi laittaa oma tietopaketti esim www.suomenkannabis.fi :n sivuille että voisi ohjata oikeampaan tietoisuuteen asiassa, esim. kylvösiemeniä ei saada mikäli tuotetaan pelkkää kuitua tuottavaa lajiketta.
  6. Urbancityboy
    26.05.2011 12:27
    Urbancityboy
    Kopio Lihulan osakunnan etusivulta:

Tätä suljetun ryhmän etusivuahan voidaan käyttää vaikka ryhmänsisäisen muistiinpanokalenterin ja tiedotepalstan ominaisuudessa.

Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina.

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Lliekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

7. Urbancityboy
    26.05.2011 12:34
    Urbancityboy
    HUOM: Tiloja ei ole vielä vuokrattu ja asiaa koskevia päätöksiä event- osoitteessa, kutsuun vastanneet henkilöt osallistuvat valittuun keskusteluun ilman erillistä veloitusta, toimintaan voi osallistua monella tavalla ja kun majatalon omistajalle on antaa ensimmäisen kuun satku niin saan avaimet ja pääsen tilaa jo siivomamaan ja järjestelemään. tilavuokraan sisältyy jo valmis sohvaryhmä ja 2 sänkyä, vastapäisestä puodista saan lisäsohvaryhmiä esim. siemenrahoilla ja osakunnalle pyritään järjestämään tilojen edustuskuntoon saattaminen ennen varsinaisen ryhmän saapumista.

kuka haluaa hoitaa ensimmäisen kuun satasen, esim 6 henkilöä olisi oma osakkuus 100 e koko kaudelta ja tuossa saa makoilla kuten huvittaa, terassilla mukava nauttia aamutee.

Porukassa löpöä tankkkin ja maasturilla pelloille ja rantsille ratsastamaan sekä saarenmaan olkikattoja ihmettelemään, syksyn sadonkorjuuvalmistelut on myös syytä aloittaa ajoissa.
  8. Urbancityboy
    26.05.2011 13:28
    Urbancityboy
    moro
    mitä mies ?
    Tänään

moro! olisko jeesiii et mist sais hyvät siemenet piha kasvatukseen ?

osoitteessa www.suomenkannabis.fi n tarjolla puolalaista hampun ruokasiementä ja muistoiksi suomalaisesta hampun kasvatuksesta kannabiskasvin siemeniä jotka ovat vuosikausien ajan vastustaneet viranomaismielivaltaa ja suomen vaikeita oloja. Näitä siemeniä ei voida toimittaa tällä hetkellä kylvö- ja kasvatustarkoituksiin lakiteknisistä syistä johtuen, mutta kyseiselle sivustolle on tulossa linkkisivusto josta voi laillisesti tilata erityyppisiä kannabiksen siemenlajikkeita itse parhaaksi katsomaansa käyttöön.

Mikäli haluat tukea suomalaisen kannabiksen kasvattamista ja edistämistä sekä laillista kannabistuotantoa EU:n alueella, tilaamalla kannabista laillisesti www.suomenkannabis.fi:n sivuilta, tuet hanketta ympäristöystävällisempien tuotantomuotojen edistämiseksi ja kaikki saatavat varat tullaan laittamaan kannabiksen kasvatuksen edistämiseen.

tämmöinen litania tul äkkisestään mieleen, tuostahan tuo olisi hyvä kopioida tietopaketiksi www.suomenkannabis.fi:n sivuille
    tutustu kuva-albumeihin jos haluat, sivustoa kehitetään koko ajan toimivammaksi

siementä on kilotavarana ja yksittäispakattuna mutta tosiaan lakiteknisistä syistä johtuen kasvatukseen ei voida antaa ohjeita vaikka esim. tuo suomalaisesta hampunkasvatuksesta ja sen tukemisesta toimitettava muistosiemen sitä onkin, lajikepakkaus kannattaa säästää jos sen tilaa, tuo on osa suomalaisen kannabiksen kasvatuksen historiaa

Esim.
    http://sensiseeds.com/

tuolta saa siemeniä käyttöön kuin käyttöön, jotkut voivat olla ulkolajikkeitakin

suomen kannabiksen kuvasivut eivät näytä aukeavan mutta laitan yhden kuvan henkilökohtaisista albumeistani, näitä siemeniä ei toimiteta kasvatuskäyttöön vaikka lajike erinomainen eräänlainen esi-aikainen perinnehamppu onkin, kestää kylmää myös
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater

mutta lakiteknisistä syistä johtuen ei suositella kasvatukseen vaan toiminnan tukemiseen ja muistoksi tuosta asiasta.

14:27
    ei tuokaa linkki aukea

www.suomenkannabis.fi
    kuva-albumit siellä eivät näköjään aukea
  9. Urbancityboy
    26.05.2011 13:47
    Urbancityboy
    Tuossa olisi valmis kuvasarja siirrettäväksi esim. www.suomenkannabis.fi :n sivuille, täältä käsin se ei onnistu, kuten ei Puolan kilosiemenenkään kuvat välity eteenpäin. Yritän illalla vielä yhden kerran että ns. kilosiemenestä voisi laittaa kuvia samoille sivuille tilausohjeiden viereen.

http://www.facebook.com/media/set/?s...479.1591010549
  10. Urbancityboy

Sivu luotu: 18:59 (GMT +2).