|
Kuva 7 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
|
 |
Nämä langat on valmistettu Cannabis Sativasta ja ne eivät ole kotimaisia koska hamppu on niin paha huumekasvi.
Muistio kun yhteydet pätkivät kumminkin:
Totta puhut, näin on mielestäni järkevin. Olen ollut kymmenen vuotta ravintolan järjestysmiehenä monenlaisissa ravintoloissa ja oloissa enkä jaksa katsella enää kun ihmiset juotuaan koskenkorvaa hieman liikaa alkavat kuristaa ja hakata toisiaan, alkoholikin on tavallaan hyvä renki mutta huono isäntä - ajoneuvojen polttoaineena parhaimmillaan tai lasin tuulilasinpesunesteenä ja bioetanolin tuotantoahan olen suunnitellutkin aloitettavan- isoisäni oli paikkakunnan tunnetuin viinankeittäjä, skarppi henkilö myöskin ja mm. nimismiehen hyvä kaveri.
Joskus haluan kertoa sinulle enemmänkin Viinamäen Nestorista, joka punoi ja teki köysiä, kasvatti köysitarpeita, teki veneitä ja keitti viinaakin jos sitä katsottiin tarvittavan, suvullani on erikoinen historia.
Olen tosiaan melko skarppina viikonloppuisin, alkoholia käytän varsinaisesti 2-3 kertaa vuodessa, tosin tämä maailman vinoutuneisuus väsyttää välillä kyllä aika paljon ja istuskelen kotonani täällä paloasemalla miettimässä keinoja oikaista asioita parempaan suuntaan. Itse olen päätynyt seuraavan asian korostamiseen: Kohtuus kaikessa. |
Kuva lisätty 01.09.2009 20:05
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 20:02 (GMT +2).