PICT0074
Tyhjennä Keskusteluhistoria
Tänään
17:07
0,2 on ainoastaan eu-tukiraja, ei muuta
tämän kun jengi tajuaisi niin helpottaisi paljon
joo ne tuet on paperisotaa...
epätasa-arvoista maatalouspolitiikkaa myös
tuostahan on mm yliopistotutkija Callaway lausunut hyvin
joo promotaan verorahoilla sirkkaliisan sikaloita yms muuta paskaa... vaikka olenkin lihansyöjä
jepm sinne piisaa nappulaa kyllä ja jonnekin kansanedustajan kaverin golfkentille, todella masentava asenneilmasto suomella
haluaisin silti "inhimilliset" olot ruoalle jota syön
uusin läppä toi kastraatiometodit.. sairasta
onneksi olen täällä virossa, harmi joutua hylkäämään kotimaansa jossa sukuni asunut vuodesta n. -1800 ekr
nyt hampun takia evakkoon, sama kasvi joka auttoi ko. maan asuttamisessa
olet muuttanut sinne? onko siellä höllempi laki?
kirjoilla suomessa, olen täällä ns käymässä
ok
ja viljelen tietty suuria määriä kannabista
onnea valitsemallasi tiellä
polut ja pellot on raivattava!
kiitos kovasti, tie ei ole helppo koska mm talous notkahti kun pidettiin vangittuna kuukausia ja tuli melko pahoja taloudellisia tappioita
mitä tarkkaan ottaen siis mitä lajiketta viljelet jos voit kertoa+
?
n 30 000 euroa mennyt ja säkillinen laadukkaita hampun siemeniä vasta vastineena
katso tuo, odota siinä kerron
-linkki-
eikö siemenet ole laillisia...
multa vietiin yli 200 siementä eikä niistä edes oikeudessa mainittu
miten sen ottaa jos suomessa ollaan mikä siellä nyt laillista olisi viranomaiset käyttävät laajaa mielivaltaa ja laittomia keinoja vieden mm siemenetkin
täyttä paskaa suomessa pakko sanoa
olen erittäin katkera asiasta
jos en olisi minä niin olisin jo kehoittanut pommittamaan eduskuntaa
se linkki
joo, ruotsissa poliisi voi viedä testeihin ja antaa käytöstä syytteen jos löytyy kannabista verestä... kokemusta on
et ei sielläkään helpoo ole...
poliisivaltioita kummatkin
ruotsissa vaikka olen joskus asunutkin niin ihmettelen maan kaksinaismoralismia hampun suhteen
näinpä on, se on huono asia ihmisten oikeuksien kannalta
joo ei anna aukaista tuota linkkiä että voisi laittaa osoitteen, muuten aukeaa sivut ihan ok, no täytyy odotella
tanska on huomattavasti parempi.. christiania täyttää 40v ens vuonna. ja kävin siellä elokuussa ja kaikki oli paremmin ku hyvin.. paitsi että rahat valuvat rikollisjärjestöille ja hinnat ovat ylhäällä...
ok
liekö tuo kun ei anna avata, osoite näkyy, testaa
http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ
ok.
tässä kappaleeni aiheesta jos kiinnostaa:
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/avZjclTGB9s?fs=1&hl=en_GB"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/avZjclTGB9s?fs=1&hl=en_GB" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
en osannu laittaa lyhemmin
aukes... dänk juu
siinä on kaikkea huumoria samalla, puhutaan mm entisistä suomen kgb:lle tietoja luovuttaneista älä välitä niistä vaikka tottahan se on että
suomen nykypoliitikoissa on moni entinen kgb:n vasikka, siksi mm ns. stasilista on salainen
joo ei aukea täällä no, huono kenttä vaikka tolpat onkin täydet
hmm täytyy kopsata teksti ja lukea että sisäistää paremmin
hyvä
onko tree of life tuttu
youtubessa mm
jos olet muusikko niin joku saisi tehdä suomeen saman mutta versioituna
heikki hektogramma nimellä löytyy youtubesta
tarkoitatko alphan ja omegan kappaletta?
annan tulevana kesänä suomen ja eestin peltoni käyttöön esim juuri musiikkivideoiden kuvauksiin
annan tulevana kesänä suomen ja eestin peltoni käyttöön esim juuri musiikkivideoiden kuvauksiin
kappaleen nimi Matti Vanhanen
jos olet kiinnostunut aiheesta niin sana pitää aina kunhan ei tule kuluja, konkurssi olisi tullut tämän homman kuluista jos en olisi varautunut kun tarkoituksella olen tehnyt
tuossa muuten tuo, kuva on tuoretta parin kuukauden takaa suomesta, ihme kun jengi ei näe tuossa mitään "outoa"
http://www.youtube.com/watch?v=k12yVj2kXQo&feature=related
kai se oli se nivapätkän linkki
eli sergen 2 sätkää jotka hän omine aikoineen väänsi pellostani maksoivat yhteiskunnalle seurantojen, tämänkin tekstin vahtimisen ja puhelinkuuntelujen ja mm helikopterivalvonnan ym takia yli miljoona euroa, tämä on varma tieto, tosin en tiedä paljonko nyt on jo mennyt koska peli jatkuu näköjään vieläkin
nonii täytyy olla yhteyksissä sitten ensi kesänä
ja uusi englanninkielinen musavideo löytyy sivuiltani-skavabole herb warriorz: herb stealing government
oikein hyvä, tosin olen saanut melko pahan yliannostuksen tuosta nimestä
matti vanhanen
hehehe
siinä on ollut myös melko kallis mies suomelle mutta ilman vastinetta, tämä voisi saada aikaan edes toimivamman lainsäädännön tai sen sovelluksen
ihan sama mitä virallinen järjestelmä meinaa
en todellakaan jätä kesken
olen valmistelemassa erittäin laajoja plantaaseita myös suomeen toki myös tulevalle tuotantokaudelle
laimeaa, alle 2% peltoheinää jota katson oikeudekseni kasvattaa
guutguut
thanks
ok
katson nyt videosi...
http://www.youtube.com/watch?v=kZD5t0toQts
tuon joka suomeksi tekee niin pelloillani saa kuvata videon, väitän että voisi olla suosittu ja katsottu
oli muuten taivaallinen kesä hampulle tänä vuonna...
eestissä kaikkien aikojen kuivin kesä, kasvoi kuitenkin ihan hyvin
kuten suomessakin, suomessa vettä tuli paremmin
muistathan että osa pätkistä on cutteja huumoripitoisesta dokumentista, sergen hyvät perunat mm
about 3 vuotta on dokumenttiporukka seurannut juttuani, haluan kaiken julkisuuteen, en esim. narsismin takia vaan siksi että minusta kansalla on oikeus tietää mihin heidän verorahojaan on käytetty
http://www.youtube.com/watch?v=EF_WbvPbv2w
ja niitä on muuten käytetty tähän hommaan tosiaan
samaa mieltä
thanks linkeistä, illemmalla katselen kaikki läpi
postien luku on ensin, on meneillään projekteja aiheesta
Heikki on poissa.
kopsaan nyt teksin, katsohan näyttää että läksit linjalta
Heikki on paikalla.
kyllä sitä rahaa paloi poliisioperaatioon asunnossanikin koko sadon edestä.. luotiliivit auki Jack Bauer tuli
Heikki on poissa.
Heikki on paikalla.
jep sitä se on, hieman säälittävää mennä esim lapsiperheen kotiin rynnäköllä kuten joskus on käynyt kuulemma
Heikki on poissa.
Heikki on paikalla.
jonkin kasvin takia joka ei aiheuta väkivaltaa eikä rikoksia
no victim no crime
kello 16.20 TASAN tulivat... ironista
uhriton rikos on erikoisuus suomen lainsäädännössä, muutenkaan laki ei toimi ja sen olen jo näyttänyt toteen mutta hiljaista on virallisella rintamalla, on niin paljon tärkeämpiä asioita suomella, esim poliitikkojen hyvinvoinnin järjestäminen
tai itsehän nuo näyttävä
pätkii
siis itsehän nuo näyttävät järjestävän hyvinvointia lähinnä juuri itselleen
http://www.youtube.com/watch?v=avZjclTGB9s
mun video
oikeessa olet.. mullaki pätkii.. liekkö hallitus asialla
tällä kasvilla tulisi nyt pätäkkää ja aitoa oikeaa hyvinvointia suomelle kun saisi vaan asiaa eteenpäin mutta tämähän on kuin hidastetusta filmistä tämä suomen viralllinen touhu
päättäjät täysin pihalla asioista ja tämä on jo jopa keskustapuolueenkin nuoriso-osaston virallinen kanta
puhuin aiheesta vas liiton arhinmäen kanssa ja synkeeltä vaikuttaa
sanopa älä muuta, niin tekee
ei ole kuulemma ajankohtaista lähivuosina vanhat jarrupalat pitää ensin kuulemma kuluttaa hehehe
(tallenna keskustelu esim. word-tiedostoosi)
en saa valitettavasti tehtyä sitä...
product key uupuu.. WTF?
itsellä hävisi jo tuo alku, ny on ymmärrettävä että en halua ensinnäkään valittaa aiheesta mutta on laitettu allekirjoittanut täysin äärirajoille jota ei moni olisi kestänyt mieleltään tasapainossa tai sitten fyysinen terveys olisi voinut jo monella täysin pettää esim juuri stressin vuoksi joka tämän tyyppisiestä toiminnasta aiheutuu, siksikin säästän energiaa ja haluan säilyttää näitä tekstejä koska niistä käy mm. motiivini hyvin selville, ei ole energiaa eikä mahdollisuuksia minkään nettisaitin pitoon, siihen tarvittaisiin oma henkilökuntansa, näistä käy ilmi mistä jutussani on ollut kyse
harmi se alku jossa olennainen pointti on nyt kai sinullakin hävinnyt
fb nielee tekstin alkuosan kun uutta tullee
ei ole.
siis tulee
onpas perkale
no sitä ei saa nyt kukaan tietää koskaan, jospa lie parempi ihmiskunnalle niin
siinä oli pointti muuten
olisi kiva keskustella joskus aivan kasvotusten esim eestissä
kopsaan tämän lopun jonnekin
tänne järjestetään kanepsafareita tulevana kesänä mm
Heikki on poissa.
kanep= hamppu eli cannabis sativa
Heikki on paikalla.
www.rannarantso.ee
kerro kun ajankohtaista. toi sun videos pykähtää 2min kohdalla
ei se anna niitä näyttää, niitä on poistettu ja yhden dokumentin verran mm, arvaa onko ollut henkisesti raskasta, mitä tahansa yrittää tehdä niin se ei mene kuten toivoisi
infot hävitetään vaikka olisi tiedotteet laittomien kannabisviljelmien aiheuttamista haitoista kyseessä, samaan aikaan on aiheutettu tilanne jossa on taloudellinen katastrofi päällä, keräsin ennen tätä rautaromua metsistä ym mutta rautalaanin arvo tippui n 80 % sillä aikaa kun olin vangittuna ja maksajaahan ei tietenkään tuollekaan meinaa löytyä
olen saanut laillista lisäansiota mm maasturin osia myymällä ja todistettavasti meni n 2500 euron kaupat pieleen kun en sattuneesta syystä päässyt sovitusti paikalle
semmoisia juttuja
joka vuosi kynnetty pellosta kasvit pilalle
life is hard when u are rebellion
tällä hetkellä hampun siementä ostettaisiin 1000 kg kuussa mutta suomen valtion vuoksi en voi sitä myydä
kiitos todella paljon kotimaani suomi, tämän muistan kohtalaisen hyvin ja kohtalaisen pitkään
kyllä
sillä asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko ns. kapinoiva asiassa mutta alusta alkaen olen tuonut esille sen asian että katson että minulla on laillinen oikeus kasvattaa juuri tuota ns laimeaa peltoheinääni myös ilman eu-tukea, kuka korvaa vahingot, jos ei kukaan niin sitten onkin jo jännempi paikka
tuostakin on jo valitettu, tyyppi ronkuu korvauksia, on aika raskas kuunnella noita itseään viisaampia välillä
en halua elää korvauksilla vaan työlläni jolla tiedän tuottavani huomattavat verotulot, juuri näiden asioiden vuoksi haluan että tekstit säilyvät
kunhan pidät jalat maassa ja ajatukset korkeella
ei kannata menettää järkeään
nimim. kokemusta on
1000 kg siementä kuukaudessa on 12 000 kiloa vuodessa, siinä on jalat maassa
ja tuo on vain yksi tilaaja
siksi olen täällä virossa
että ei tarvitse katsoa sitä suomen paskaa liian läheltä
jes.. toivotaan että asiat järjestyy
on meinaan mitta täysin täynnä
ymmärrän kärsin ehd.alaista itsekin tällä hetkellä
ja oon siks kiltisti
koeaika 2012 saakka
lopetin suomen uutisten katsomisen, ennen noita vanhas"kohuja" ym. muuta sontaa katsoin joka kanavalta yhdet uutiset ihan vaan koska olen tykännyt seurata yhteiskunnallisia ilmiöitä, ei pysty enää koska kiehuu jo liikaa, no mitä sieltä tulee mykyään hallitus hyväksyy lisää ydinvoimaa
olkiluoto3
kaikki on menossa todella huolella graaviin kuten täällä sanotaan, ojaan josta voi olla vaikea nousta
Heikki on poissa.
Heikki on paikalla.
itellä ei televisiota , internetin sain suojaamattoman verkon ansiosta hehehe
tulee kirj virheitä kun koitan pikakirjoittaa, aika on aina kortilla
jep
ok
mitwn pitkälle kansakunnan pinna voi vielä venyttää, loputtomiinko, ihme on jos noin
no nythän on 20.11 klo 16.20 radikaalimarssi eduskuntatalolle
olet varmaan kuullut
vituttaa koko suomi todella paljon, ja siinä yksi syy se, että tosiaan geeneiltäni olen pitkän ajan tulos suomalaisuudesta joka sekin on suomen yleisen asenneilmaston kannalta vaan huono asia, no, puhuu suomalaisuudesta niin on vähintäänkin rasisti, on niin ummehtunut asenneilmasto siellä että ei voi muuta sanoa kuin on hyvä että eesti pelasti minut josta lausuinkin taannoin mm eestin televisiossa
http://www.reporter.ee/2010/09/27/laanemaal-laiuv-kanepipold-andis-lopsaka-sugisloikuse/
´lupsakat pöllyt´
kuten täällä on tapana sanoa
eli hyvät pellot
heheh
semmoisia, jos pääsen tulemaan niin olen kiinnostunut eduskuntatalon edustalla olevista tapahtumista tuolloin 20 pv mutta en todellakaan voi luvata mitään, jengi ei nyt ymmärrä mitä taloudelleni on tehty, laivaliput maksavat jne
mitä hyödyn siitä että tulen suomeen jossa alkaa heti vittuilu vähintäänkin järjestelmän taholta ja olen kyllä hyvä antamaan takaisin kuten on huomattukin varmaan,
HUOM
miljoona euroa timo haaran tutkintoihin
joo kunhan ihmiset saapuisivat paikalle
Heikki on poissa.
Heikki on paikalla.
kyllä kannatti varmasti laittaa
heheh
ja hommahan jatkuu edelleen, korkein oikeus käsittelee EHKÄ kuulemma joskus 2 vuoden päästä, ei siinä mitään siihen asti katson oikeudekseni kasvattaa/tuottaa alle 2% peltoheinää suomessakin ja todella paljon
näillä mennään!
Jatketaan!
and try to stay out of trouble
kiitän keskustelusta, olet fiksu ihminen kun olet ymmärtänyt pointtini joka tuossa tekstin alussa oli
respekt!
palataan ja kaikille asiasta ymmärtäville ja miksei muillekin terveisiä, mahdollisimman julkisesti, kiitos!
kiitän keskustelusta. hyvää jatkoa eestiin
moro!
näkemist, creetings from Estonia to finland!
timo timo
olisko hetki
02:16
laita viestiä, luen kyllä mutta eesti ja prepaip johon ei aikaa nämä on faktat, kiitän kannustuksesta muuten, olen ymmärtänyt että olet myös yleissivistuksen hankkinut henkilö ja tiedät että hamppu kuuluu ihmisen kulttuuriin, kirjoita minulle näkemyksistäsi asiaan koska kerään samalla tietoa ja näkemyksiä, jo nyt on tullut täysin selväksi että monet voivat esim pysyä erossa pahoista päihderiippuvuuksista juuri hampun avulla ja samasta kasvista voi vaikka neuloa hupparin, hyötykasvi kuten esi-isäni hyödyn kylän perustajat ja hampusta tehdyn köyden punojat totesivat aikoinaan
voi olla virheitä mutta palataan ja kiitos yhteydenotosta ja jutellaan uusiksi kun on puheaika
+a |