Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 47 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
PICT0012

menikö tuo californian päätös läpi kun en ole seuraillu

onko hajua?

ei ole mennyt 

toivotaan että aiheuttaa edes keskustelua sitten päättäjissä...=/

turhan suurta roolia odotettu tuolle, sieltä saa kumminkin lääkekannabispotilas lääkkeensä ongelmitta ja käytöstä käytännössä ei sakoteta

mikä täällä mitään keskustelua aiheuttaisi, aika horteessa on pohjola tuossa asiassa

hmph totta....

prepaid-aika loppu, ei paljoa pysty keskittymään mutta kirjoita vaan luen kyllä

ok ok

jengi ei mm tajua sitä mihin tilanteeseen on ajettu mm allekirjoittanut, ei ole mitään rahaa millä ostaa mitään puheaikaa

Vastapuoli: pakkohan se sitten on rikolliselle tielle mennä ja kasvattaa hamppua että sais puheaikaa 

luukkuja 50 auki päivittäin, seassa mm syöpäpotilaita joille mielelläni neuvon kyllä reseptin saantimahdollisuuksia mutta entäs jos ei vaan ole mitään rahaa millä pitää näitä vehkeitä auki

ei ole oikein huumoripäivä mutta thanks

aivan...
siis mistä reseptejä?

tähän on mennyt kaikki mitä on, jos olisi vaikka mopon raato nurkassa niin jengi vaan sanoo että "onhan sinulla tuo, myy se niin saat rahaa" minkähän helvetin takia olen velvoitettu myymään sen vähän mitä on jonkun suomen valtion töppöilyn takia

no mitenkä ny näin o päässy käymää että rahat loppu?

reseptejä? ei juuri mistään, apteekkari markku knuutilakin on vain yksi ihminen joka on (jo kohta varmaan) ylirasittunut liiallisesta työmäärästä, ei hän voi koko suomen asiaa hoitaa, itse hoidan kyllä omalta osaltani mielelläni varsinkin kun en ole tottunut näistä palkkaa saamaan mutta tämä menee kiinni ihan käytännön syistä

30 000 euroa mennyt tähän mm

ja siihen on yleisin vastaus että pitikö kasvattaa sitten sitä hamppua

kiitos suomi

no voi helvetti...
siis tähän koko kasvatus ym...

niin

sakkoja tms?

hm
kuten mediassa mm on ollut niin asiani käsittely on korkeimman oikeuden mahdollisessa harkinnassa joten ei ole sakkoja 

näytät olevan automiehiä, hyviä kuvia liekö kuitupeitto

toivottavasti pääset vähällä...

aivan sama elämä on jo pilalla

nooh nooh

ja siihen suomessa yleisin vastaus että pitikö kasvattaa hamppua edelleen

jengi ei nyt tajua

muutamaa juttua

juu on se kuidusta..
"pitikö kasvattaa sitä hamppua" noh jonkun sitä asiaa pitää edesajaa ja siinä olet kyllä jo asiasi hyvin hoitanu!

kerron kyllä kun on puheaikaa, jos haluat niin laita viestiä mutta en esim ole nähnyt s-postejani , olen viron maaseudulla plantaaseillani ja 100 km ajon sekä tietty pätäkkää vaatii että saa tämän netin jatkumaan, nämä ovat elämän karuja faktoja, tuumataan lisää paremmalla ajalla- olen kyllä erittäin kiitollinen ns kannustuksesta mutta mahdollisuuteni ovat melko vähissä eli tuumataan kun olen jossakin muussa kuin puheajattomassa prepaid kentässä
kiitos
tuo oli lohduttavasti sanottu

edelleen nyt ei jengi tajua kuinka tiukalle on laitettu
palataan, hyvää päivän jatkoa ja kiitos asiallisesta palautteesta, tässä tämä takoo viimeisiä minuutteja tämä liittymä

ok
olen tulossa viroo josain kohtaa ni ehkä vois nähä....
no mans landilla eli virossa siis =d

seuraa halutessasi tuota sivua, siellä mm on viljelmäni 

www.rannarantso.ee

OK

siinä on "loppukevennykseksi" pätkä jossa mm puheenaiheena se että kuinka 2 sätkää pellostani maksoivat veronmaksajille yli 
miljoonanhttp://www.youtube.com/watch?v=k12yVj2kXQo

heheee ok...

paskasti laittaa nuo linkitkin, palataan paremmissa tunnelmissa joskus jos on nettiaikaa, kiitoksia tosiaan ja päivän jatkoa, kannattaa seurata tämän tyyppisiä linkkejä siellä voi olla välillä ihan mitä vaan

tästä on mm dokkari töllöön tulossa jos, yllätys yllätys, jälleen kerran, on sitä rahaa

näimpä teen...

yle olisi ostanut mutta ylen hallintoneuvosten leivoksiin on ylen rahat mennyt, ostavat bulkkina sarjoja köntässä ulkomailta ennemmin, olivat sanoneet että on kannabisdokumentti ulkomainen jo ollut niin kotimaista ei silloin tarvita

luulen että serge saattaa 2 sätkää tehdä ensi kesänäkin se on mahdollista

toivottavasti.

ja niin kauan kuin julkista keskustelua ei voida käydä niin kauan myös kulut kasvavat

hyvä suomi

semmoisia tänne, tuumitaan tosiaan joskus tuossa jos on paremmat mahdollisuudet

ok
tuleppa vaikka tossa x joskus poikkeen 

ok, jos joskus on varaa liikkua

hehee

toivotaan parasta

siinä loppuun vielä olennaisin miten laajemmalla tasolla menee, kannattaa joskus katsella hetki laskuria kun on aikaa se on sangen meditatiivinen kun miettii että osa noista luvuista syntyy juuri mm suomen puutarhurijahdin seurauksena 

http://velkakello.fi/

justiinsa katoin tota linkkiä ja repesin että voi poloista suomea...

aion kasvattaa todella suuria määriä cannabis sativaa tulevanakin kesänä, laitetaan mahd kulut tuon kasan päälle, itselleni passaa kyllä

olisikohan korkea aika tehra jotai...

älä
aika hyvä
--ehkä...?

viroon ja suomeen...

yhteistyöllä suureen varallisuuteen näiden 2 maan välillä hampun avulla

toivottavasti saat tuhoa toho kelloo...
KYLLÄ ja happu vientiin

tuon tyyppinen laskuri pitäisi kääntää toisin päin

ja kathing sanois suomen valtion raha kirstu..

jepa

toi vois hidastaa ainaki.. 
voiko poliisi lukea näitä viestejä? ei kait...

hm

tai no yksityisyyshän on poliisille täysin uusi käsitys

ehkä minun kannattaisi tosiaan harkita kaiken elämäni muuttamista julkiseksi, näille asioille olisi hyvä olla oma sivusto jossa ihmiset voisivat käydä katsomassa faktoja tuostakin että melkein joka liikettäni on seurattu jo vuosien ajan ja mm juuri tuohon on käytetty se miljoona, joka tekstiä joku seuraa, puhelinnauhoitteita tuntikaupalla joissa mm esillä "vihreä bonus" toivottavasti homma saataisiin mahd nopeasti julkiseksi, ei siksi että olisin narsisti vaan siksi että olisi hyvä ihmisten nähdä mihin heidän verovarojaan on käytetty
helikopterilla lenneltiin viime kesänä poliisin toimesta peltojeni päällä ja kansa maksaa
ja sanoo, pakkoko oli sitä hamppua kasvattaa
hep nyt loppuu ihan pian, siinä se aika meni laita halutessasi joku loppukommentti vielä ehtii

verorahojen tuhlauta muuta ei voi sanoa
+s
PICT0012

menikö tuo californian päätös läpi kun en ole seuraillu

onko hajua?

ei ole mennyt

toivotaan että aiheuttaa edes keskustelua sitten päättäjissä...=/

turhan suurta roolia odotettu tuolle, sieltä saa kumminkin lääkekannabispotilas lääkkeensä ongelmitta ja käytöstä käytännössä ei sakoteta

mikä täällä mitään keskustelua aiheuttaisi, aika horteessa on pohjola tuossa asiassa

hmph totta....

prepaid-aika loppu, ei paljoa pysty keskittymään mutta kirjoita vaan luen kyllä

ok ok

jengi ei mm tajua sitä mihin tilanteeseen on ajettu mm allekirjoittanut, ei ole mitään rahaa millä ostaa mitään puheaikaa

Vastapuoli: pakkohan se sitten on rikolliselle tielle mennä ja kasvattaa hamppua että sais puheaikaa

luukkuja 50 auki päivittäin, seassa mm syöpäpotilaita joille mielelläni neuvon kyllä reseptin saantimahdollisuuksia mutta entäs jos ei vaan ole mitään rahaa millä pitää näitä vehkeitä auki

ei ole oikein huumoripäivä mutta thanks

aivan...
siis mistä reseptejä?

tähän on mennyt kaikki mitä on, jos olisi vaikka mopon raato nurkassa niin jengi vaan sanoo että "onhan sinulla tuo, myy se niin saat rahaa" minkähän helvetin takia olen velvoitettu myymään sen vähän mitä on jonkun suomen valtion töppöilyn takia

no mitenkä ny näin o päässy käymää että rahat loppu?

reseptejä? ei juuri mistään, apteekkari markku knuutilakin on vain yksi ihminen joka on (jo kohta varmaan) ylirasittunut liiallisesta työmäärästä, ei hän voi koko suomen asiaa hoitaa, itse hoidan kyllä omalta osaltani mielelläni varsinkin kun en ole tottunut näistä palkkaa saamaan mutta tämä menee kiinni ihan käytännön syistä

30 000 euroa mennyt tähän mm

ja siihen on yleisin vastaus että pitikö kasvattaa sitten sitä hamppua

kiitos suomi

no voi helvetti...
siis tähän koko kasvatus ym...

niin

sakkoja tms?

hm
kuten mediassa mm on ollut niin asiani käsittely on korkeimman oikeuden mahdollisessa harkinnassa joten ei ole sakkoja

näytät olevan automiehiä, hyviä kuvia liekö kuitupeitto

toivottavasti pääset vähällä...

aivan sama elämä on jo pilalla

nooh nooh

ja siihen suomessa yleisin vastaus että pitikö kasvattaa hamppua edelleen

jengi ei nyt tajua

muutamaa juttua

juu on se kuidusta..
"pitikö kasvattaa sitä hamppua" noh jonkun sitä asiaa pitää edesajaa ja siinä olet kyllä jo asiasi hyvin hoitanu!

kerron kyllä kun on puheaikaa, jos haluat niin laita viestiä mutta en esim ole nähnyt s-postejani , olen viron maaseudulla plantaaseillani ja 100 km ajon sekä tietty pätäkkää vaatii että saa tämän netin jatkumaan, nämä ovat elämän karuja faktoja, tuumataan lisää paremmalla ajalla- olen kyllä erittäin kiitollinen ns kannustuksesta mutta mahdollisuuteni ovat melko vähissä eli tuumataan kun olen jossakin muussa kuin puheajattomassa prepaid kentässä
kiitos
tuo oli lohduttavasti sanottu

edelleen nyt ei jengi tajua kuinka tiukalle on laitettu
palataan, hyvää päivän jatkoa ja kiitos asiallisesta palautteesta, tässä tämä takoo viimeisiä minuutteja tämä liittymä

ok
olen tulossa viroo josain kohtaa ni ehkä vois nähä....
no mans landilla eli virossa siis =d

seuraa halutessasi tuota sivua, siellä mm on viljelmäni

www.rannarantso.ee

OK

siinä on "loppukevennykseksi" pätkä jossa mm puheenaiheena se että kuinka 2 sätkää pellostani maksoivat veronmaksajille yli
miljoonanhttp://www.youtube.com/watch?v=k12yVj2kXQo

heheee ok...

paskasti laittaa nuo linkitkin, palataan paremmissa tunnelmissa joskus jos on nettiaikaa, kiitoksia tosiaan ja päivän jatkoa, kannattaa seurata tämän tyyppisiä linkkejä siellä voi olla välillä ihan mitä vaan

tästä on mm dokkari töllöön tulossa jos, yllätys yllätys, jälleen kerran, on sitä rahaa

näimpä teen...

yle olisi ostanut mutta ylen hallintoneuvosten leivoksiin on ylen rahat mennyt, ostavat bulkkina sarjoja köntässä ulkomailta ennemmin, olivat sanoneet että on kannabisdokumentti ulkomainen jo ollut niin kotimaista ei silloin tarvita

luulen että serge saattaa 2 sätkää tehdä ensi kesänäkin se on mahdollista

toivottavasti.

ja niin kauan kuin julkista keskustelua ei voida käydä niin kauan myös kulut kasvavat

hyvä suomi

semmoisia tänne, tuumitaan tosiaan joskus tuossa jos on paremmat mahdollisuudet

ok
tuleppa vaikka tossa x joskus poikkeen

ok, jos joskus on varaa liikkua

hehee

toivotaan parasta

siinä loppuun vielä olennaisin miten laajemmalla tasolla menee, kannattaa joskus katsella hetki laskuria kun on aikaa se on sangen meditatiivinen kun miettii että osa noista luvuista syntyy juuri mm suomen puutarhurijahdin seurauksena

http://velkakello.fi/

justiinsa katoin tota linkkiä ja repesin että voi poloista suomea...

aion kasvattaa todella suuria määriä cannabis sativaa tulevanakin kesänä, laitetaan mahd kulut tuon kasan päälle, itselleni passaa kyllä

olisikohan korkea aika tehra jotai...

älä
aika hyvä
--ehkä...?

viroon ja suomeen...

yhteistyöllä suureen varallisuuteen näiden 2 maan välillä hampun avulla

toivottavasti saat tuhoa toho kelloo...
KYLLÄ ja happu vientiin

tuon tyyppinen laskuri pitäisi kääntää toisin päin

ja kathing sanois suomen valtion raha kirstu..

jepa

toi vois hidastaa ainaki..
voiko poliisi lukea näitä viestejä? ei kait...

hm

tai no yksityisyyshän on poliisille täysin uusi käsitys

ehkä minun kannattaisi tosiaan harkita kaiken elämäni muuttamista julkiseksi, näille asioille olisi hyvä olla oma sivusto jossa ihmiset voisivat käydä katsomassa faktoja tuostakin että melkein joka liikettäni on seurattu jo vuosien ajan ja mm juuri tuohon on käytetty se miljoona, joka tekstiä joku seuraa, puhelinnauhoitteita tuntikaupalla joissa mm esillä "vihreä bonus" toivottavasti homma saataisiin mahd nopeasti julkiseksi, ei siksi että olisin narsisti vaan siksi että olisi hyvä ihmisten nähdä mihin heidän verovarojaan on käytetty
helikopterilla lenneltiin viime kesänä poliisin toimesta peltojeni päällä ja kansa maksaa
ja sanoo, pakkoko oli sitä hamppua kasvattaa
hep nyt loppuu ihan pian, siinä se aika meni laita halutessasi joku loppukommentti vielä ehtii

verorahojen tuhlauta muuta ei voi sanoa
+s
Kuva lisätty 28.02.2009 17:18
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 17:34 (GMT +2).