|
Kuva 63 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
|
 |
PICT0014
Tänään
04:22Marko
moi timo lisäsin just sivuilleni kuvan lantikasta. raakka joudut istumaan 1,5v :(:( :(:(
04:23Minä
hienoa. no onpa kiva että kaikki vain surkuttelevat v u että lämmittääkin
04:23Marko
saatana
mä olen muutenkin herkässä mielen tilassa
04:24Minä
korkein oikeus voisi muuttaa hyvän tekoni tuomittavuuden alle 8kk:n ja keitele hoitaisi yhdyskuntapalveluni
04:24Marko
pitääkö meidän suunnitella PRISON BREAK
04:24Minä
hienoa että olet herkkänä
nitrourea vai ureanitraatti vai sahataanko kalterit
tämä hovin utomio meni nyt erittäin väärin, häpeän olla suomalainen juuri nyt
04:25Marko
reto tyylillä, täytekakussa saha tai sitten sytytyslanka dynamiittiä
retro
04:25Minä
siis "tuomio"
04:25Marko
onko sulla julkisena nähtävänä tuomion asiakirjat
perusteluineen
04:26Minä
sinne onkin kiva mennä, hepatiitti- ja hivpotilaidden sekaan, varmasti kiva käydä punttiksella v u
on
ei ole kovin kummoisia perusteluja
pitoisuus todettu keskimäärin alle 1,5 % ja siltiu tuomio, en oikein ymmärrä
04:27Marko
kuulemma suomen vankilat ovat hyviä ja ei tarvitse pelätä jos saippua putoaa suihkussa. mä en tiiä näistä hommista mitään. sulla saatana maasturit ruostuu pihalle ja pojat ruuvaa parhaimmat osat irti?!?!
04:28Minä
käyn kattoo sen latikan kuvan, sanopa älä muuta, kaikki menee alta thats it mutta ei pojat ruuvaa kylläkään
04:28Marko
millon joudut istumaan
04:28Minä
v u että olen katkera en tiedä eikä ole jaksanut kiinnostaa kuten ei mikään muukaan
oisko syksyllä sitten, vielä katkerampi olen jos joudun kesällä v u
04:31Marko
sais olla 5cm vielä korkeempi mun mielestä mun auto... 1,5v on varmaan loppunsa lyhyt aika "sivistyneessä" valtion linnassa. en tiedä mitä tekisin sun asemassa. mut 1,5v on aika kova tuomio ja sen varmaan joutuu istumaan kokonaan kun on niin "lyhyt"
jotkut murhamiehethän ei istu varmaan ku 50% tuomiostaan
04:32Minä
usko on mennyt koko suomen tulevaisuuteen jos touhu jatkuu näin ja jatkuuhan se ainakin tällä menolla
04:32Marko
mä luulen että seuraavissa eduskuntavaaleissa on jotain muutoksia mut ne ehdokkaiden lupaukset yleensä unohtuu kun pääsethän kansanedustajiksi
04:33Minä
?
siis kun pääsevät varmaankin
tuo masentaa vaan lisää koska truokin asia juuri opn jo vuosien ajan vituttanut erittäin suuresti
v u ei jaksa kirjoittaakaan
04:34Marko
siis vaaleissa ehdokkaan lupaavat vaikka mitä mut sitten kun ne valitaan eduskuntaan niin ei ne muista mitä ovat luvanneet vaaleissa, vaan ovat ns. pelleinä sirkuksessa, teoriassa oppositiossa ovat järkevimmät jätkät mut ne ei saa tehdä mitään
elä kirjota jos et jaksa, en minäkään jaksa enää
04:36Minä
oppositiossa on nyt sama puolue joka ohjasi suomea näihin velkoihin joissa suomi nyt on, oppositiopuolueen expresidentti puhui itselleen suuret optiomiljoonat ja hyväksyi koko v un rahastuksen mikä viime aikoina vallalla on ollut.
04:36Marko
okei en tienny
04:37Minä
täysin on uskoni mennyt suomen tulevaisuuteen edelleen
jep näin on ja pressan nimi ahtisaari, puolue sdp
04:37Marko
kirjottele mun sivuille jotain ranggaa jos jaksa. mä rupeen valmistautumaan kohta nukkumaan, lähen aamulla hakemaan leppävirralta tuulilasiveneen. voisimpa auttaa sua mut se ei ole mahdollista
04:39Minä
ok palataan, tietäisitpä kuinka v uttaa tämä paska jossa tiedän olevani oikeassa mutta jälkiviisaus ei sitten enää ketään auta. korkeimpaan menen selvittämään thcn pitoisuusrajat voidakseni jatkaa toimintaani jota jatkan jokatapauksessa. palataan.
04:40Marko
palataan en jaksa kirjotella. pärjäile lähetä viestiä tai soita aina jos on jotain mielessä
04:40Minä
ok
04:40Marko
moi |
Kuva lisätty 28.02.2009 16:51
Kuvan lisännyt Urbancityboy
|
|
Sivu luotu: 09:20 (GMT +2).