Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 3 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Tämän päivän tiedote- ja tekstipäivitykset löytyvät täältä:

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=42241

http://youthasrefugees.com

1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.
Sit saadaan google- yms. mainokset laitettua sivuille.

kannatan

on hyvä idea, puollan mutta käyn vielä postissa ja tutustun tarkemmin, puollan

tämän päivän keskustelua on tallennettu tuonne:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2099479.1591010549&type=1&theater

tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem  on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin
tämä on hyvä asia ja kulkee täällä eestissä hyvin

Mikä on toimenkuva johon Canem työllistyy?

siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa

HUOM 

minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan

siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi

piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön

tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta

plussakate ja jokaisen halukkaan työllistyminen on se mihin tähdätään

miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?

Riippuu setistä.

pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´

Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?

jep

Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.

Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.

Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi. 
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.

Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.

olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun

Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.

seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa

nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi

Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan

En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä

www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää

tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu

mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta

periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille

mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät

Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.

1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy

jep, juuri näin

olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma

Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia

laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.

tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.

20:03

www.suomenkannabis.fi

2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta. 

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä  osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?

Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!

Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!

eid=170114786381705http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ

---

Minä

huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely

j.alasuutarin puhelin on muuten totaalitukossa, ei voi soittaa näköjään

jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta
18:50Juuso

moi

puhelinlaskut rästissä ja sen vuoksi liittymä kiinni

en tiedä pääsisinkö ehkä jopa huomenna sinne! pitää yrittää
19:04Minä

kannattaa tulla
19:04Juuso

joo, yritän

olisi todella bueno matskua tiedossa
19:05Juuso

:):)

uskon
19:05Minä

ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta

tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow

mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton
19:06Minä

jos tarvitset rahoitusta niin kerätään yhdessä tyhjiä pulloja esim
19:06Juuso

mutta pitää ensin saada jotenkin tuo veli kiinni että tiedän sopiiko

tarjoan hernekeiton

hyvää soppaa, sillä elän, vatsa tykkää

ja pysyy elossa näköjään ainakin vielä toistaiseksi
19:10Juuso

mä elän millä sattuu, elossa kuitenkin!

soitin naapureille juuri "Eesti (on my mind)"

Juice rokittaa
19:19Minä

:-):-)

sielä sato timolla eestissä korpikylällä varttuu

on my mind

myös

eestissä on muuten vähän tartosta eteenpäin kanep-niminen kylä

olen ajetellut käydä, todellakin

aivan sama, kuin suomessa olisi paikan nimi Kannabis

kaiken maailman hamppuloita ja hassisiahan onkin

mutta Kanep kuulostaa hyvältä, pääsee sanahistoriaan kiinni samalla

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

esim. nyrkkeilijähän lyödään kanveesiin, mm. ranskassa cannabis on canvas

eli kanveesi

tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen

jäädään tietty historiaan sitten kuin aatu & pojat konsanaan

no tuskin

kaikki suuret virheet on jo tehty

olisi viimein aika tehdä niinkuin on oikein

ja mikä on luonnon ehto

jää tietty biopolttolaitoksista vaan musta läikkä joka näkyy satelliitista asti

kadmiumin terävä aromi siihen kylkeen

tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan

täällä savossa on taustat koholla muuten

tuostahan on ollut uutisissakin, hienoja olivat myös tähdenlennotkin viimeyönä

helvetin iso murkula lensi ylimmäisenä, siitä ei ollut uutisissa

nyt menen adios amigo, antti mikkonen mukaan jos vaan pääsee
19:29Juuso

jatkan juicen kuuntelua, löysin lapsuuteni mielilevyn biisejä tuubista

tulossa facebook-seinälle linkkejä hyviin kappaleisiin...

ja tänään saattaa selvitä jo sen auton kohtalo
19:31Minä

ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan

keräsin rengasrahat tyhjillä pulloilla v u

olisi ihan hyvin rengasasiat mikäli valtio ei olisi tehnyt vahinkoa
19:32Juuso

jeps
19:33Minä

tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni
19:33Juuso

ootko ollut Antin kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut

"vihdoin voin jatkaa työtäni, helpottunut haara kertoo"

jep kaljakelluntaheppu on kreikan talouteen tutustumassa

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

tuosta ei saa vielä mainita kenellekään

käyn offipalstalla, laita faksia miten systeemit etenevät

Minä

huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely

jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta

tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow

mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan

ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan

jeps

tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni

ootko ollut Antin  kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

19:45Juuso

ok

hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie

se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso

timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään

siitä antin kreikan-reissusta

että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä

toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä

homma on taltioitava

1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.

kannatan

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2 099479.1591010549&type=1&theater

tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin

siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa

HUOM

minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan

siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi

piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön

tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta

miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?

Riippuu setistä.

pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´

Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?

jep

Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.

Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.

Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi.
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.

Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.

olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun

Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.

seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa

nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi

Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan

En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä

www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää

tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu

mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta

periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille

mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät

Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.

1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy

jep, juuri näin

olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma

Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia

laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.

tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.

20:03

www.suomenkannabis.fi

2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta.

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?

Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!

Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!

eid=170114786381705http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ

---

Minä

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

jeps

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

Minä

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

jeps

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

19:45Juuso

ok

hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie

se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso

timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään

siitä antin kreikan-reissusta

että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä

toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä

homma on taltioitava
Kuva lisätty 11.10.2009 13:32
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 21 to 30 of 31
  1. Urbancityboy
    26.05.2011 15:58
    Urbancityboy
    näin on. eihän se ole myyjän asia mitä ostajat tekee niillä siemenillä
    kun mä ostan energiansäästölamppuja, ei se ole sen tavaratalon vastuulla kun kasvatan niillä sinsemillaa
    tai kun joku ostaa moran ja puukottaa jonkun, ei varmasti ole moran myyneen kaupan syytä

16:57
    näin on, pakkasin tämän päivän postin ja kun nettiasiat saadaan toimimaan näistä tulee nettiraportit sille varatuille sivuille, näin voidaan varmistaa, että asiassa ei tapahdu rikosta ja aineisto on käytettävissä tarvittaessa todisteena asiasta ja lailliseen liiketoimintaan tähtäävistä tarkoitusperistä.
  2. Urbancityboy
    26.05.2011 16:31
    Urbancityboy
    n
    tutkikaa noita osuuskunnan sivuja, www.suomenkannabis.fi <. sivusto etsii kehittäjiä ja yhteistoiminnan tekijöitä
    Tänään

Tästä samasta allaolevan linkin aiheesta tehtyyn formaattiin haetaan kuvaajia, äänittäjiä sekä ohjelman esintyjiä, sekä mm. puolueettomia tutkijoita joiden haastattelut ovat erillään itse toiminnasta.
    Kanada ja Eesti olisi hyvä väylä toimia dokumentin julkaisussa ja lopullinen koostaminen ja kaiken aineiston yhdistäminen voisi sujua kätevästi suljettuna ryhmänä josta esitettäisiin paypal-sivuilla otteita sitä mukaa kun raakanauhakoosteet etenevä… Näytä kaikki
    1 liitetiedosto

ätä suljetun ryhmän etusivuahan voidaan käyttää vaikka ryhmänsisäisen muistiinpanokalenterin ja tiedotepalstan ominaisuudessa.
    http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=42241
    Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillää… Näytä kaikki
    1 liitetiedosto

1 liitetiedosto

http://forums.offipalsta.com/album.p...ictureid=42241
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
    canem on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin

17:24
    hm
    euroopassa
    tuo dokumnettipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta
  3. Urbancityboy
    26.05.2011 16:34
    Urbancityboy
    olen tätä mahdollista tilausproblematiikkaa miettinyt ja onko tämä toimiva idea ja toteutettavissa:
    kun tilauslomake joka sk:n etusivulla on, täytetään tilaajan toimesta, voiko siihen lisätä kentän, siis sarakkeen johon tulee maksetun suorituksen viitenumero tms. tunnistutskoodi? Tuolloin tilauskenttää ei voisi lähettää ennenkuin se on kokonaan täytetty, maksetun viitenumeron kanssa.

7 tuntia sittenTimo Haara
    estäisi tilaajat jotka vaan tilaavat mutta eivät maksa tilatessaan kuten tilausehdot edellyttävät
    tätä kannattaa treenata nyt kun vielä on ns. ´aikaa´ ja kun olemme eturintamassa siemenmarkkinoiden avautuessa täällä pohjoisessa euroopassa

7 tuntia sittenRasta Make
    onnistunee, puhuin eilen nörtin kanssa, on ne sivut hyvin tehty, macin koodausissa vielä pieniä puutteita, sama mies pisti foorumiinkin palautetta nim. julkkis

katson SEB:n tilin kohta ja siellä pitäisi nyt viimeistään näkyä perjantaina maksetut tilaukset mutta eilen tosiaan vielä oli 4 euroa saldo
    ok
    esim jos julkisen sanan neuvostolle laittaa kantelukirjelmän, niin jos tietokenttää ei ole kokonaan täytetty niin viesti ei lähde eteenpäin ennenkuin koko tietokenttä on täytetty, tähän sama idea mutta lisätään viitenumero maksetusta suorituksesta jolloin tilaaja viimeistään ymmärtää että maksu on suoritettava ennen kuin tilaus voidaan toimittaa ja tieto menee perille toimittajalle

on tämä tavallaan hienoakin elämää, vaikka olen perse auki ja vankilatuomio hiertää päällä niin olen tässä kasvimaan reunalla ja näpöttelen tätä pihamaalla paikassa johon vuokraemäntä haluaisi kasvihuoneen kasveilleen joita firmalle kasvattaisi
    kylvöthän ne pieleen menee jos suorituksia ei tule
    katson tuon tilin ja pitää alkaa laatimaan joku suunnitelma sitten jos niitä ei ole tulossa
    esim. kaikille tilaajille samansisältöinen sähköposti jossa kerrotaan että tilausta ei voida toimittaa ennen maksua tms.
    ja turvapaikkahakemuksen jättäminenhän vaatisi myös pääomaa, sen jättäminen ei onnistu lihulassa vaan on ajettava joko haapsaloon tai tallinnaan
    ja siinä on aikaraja tulossa myös kohta vastaan, se olisi hyvä jättää ennenkuin suomesta tulee haku päälle
    tyytymättömyysilmoitusta en ole ehtinyt jättämään kun aika näyttää menevän näiden muiden asioiden kanssa
    siirryn sisälle ja alan keittämään kahvia, on tässä vielä resursseja kun laskin kolikot ja sain riisiä ja kalapuikkoja ja yhden kahvipaketin
    tuo tilauskentän muuttaminen on tärkeä asia, aika ja energia menee nyt näihin asioihin mutta on otettava toiminnan kehittämisen ja oppimisen kannalta
    ja jos siemenfirma saadaan täälllä toimimaan niin se kyllä tuottaisi kun vaan on siementä mitä toimittaa, juttelitko sen afrikan kaverin kanssa ja mitä mieltä posteista joita sinne laitoin
    laittaa pellollisen splecialia tai mixiä sinne ja myydään siemenet täältä virosta, tulevat lentorahtina afrikastakin
    chilessä on tuolla farmari suomalaisäijällä kontakti, siellä on ammattimaiset kasvihuoneet ja voisivat alkaa toimittamaan siementä, sinne jos saisi erän nyt kun jos kohta ehtii niin voisi kokeilla homman toimivuutta.
  4. Urbancityboy
    26.05.2011 17:47
    Urbancityboy
    yllä siemeniä saa myydä, ei vaan saa markkinoida marijuanaksi

aivan samoin laiton teko ei ole jos tilattu siemen lainvastaisesti tilauksen toimittaneesta tahosta riippumatta käytetään laittoman teon toteuttamiseen, esim. jos joku kasvattaa siemenistä sertifikoimatonta kylvöoikeutta omaamattoman sadon, punoo siitä hirttoköyden ja ripustaa taas jonkun kaverin vaikka pihapuuhun, tuokaan ei ole tilauksen toimittajan vastuualueella koska tiluksen toimittanut taho ei ole siihen erikseen kehoittanut.

mutta kun toiminta on virossa, silloin ehkä saa. hollannissahan ne myydään indoor ja outdoor marijuana seeds

saa tästä raakatekstiä, aika paljon kirjoitusvirheitä kun hieman liikaa hallittavia osa-alueita tällä hetkellä, tuo rahaliikenne siemenistä huolettaa
    tästä juuri pyritään ottamaan selvää ja jos tarvitaan erillisiä lupia niintä voidaan rahoittaa persutoiminnalla, siemeniä toimittamalla
    -perus

jos ne on vaan hampunsiemeniä ilman sen kummempaa niin mitään laitonta ei ole

sivustojen kehittäjillä on nyt tärkein rooli tällä hetkellä, siemenpääoman saaminen on nyt tärkeää
    näin on asia, laillista liiketoimintaa jonka arvon Viro jo ymmärtää hyvän asian edistämisessä.

niitä vaan ei saa myydä lääkkeeksi tai sinsemillaksi

yksi henkilö kai jossakin päin maailmaa oli alkanut antamaan perunanistutusohjeita viranomaisillle ja alettiin tutkimaan voiko asian yhteydessä olla toteutettavissa laiton teko.

ei sillä ole väliä miten vahvaa kukkaa niistä tulee kunhan ei myydä nimellä marijuana seeds'

hemp seeds saa myydä mitä vaan

peruna laitetaan 3 cm syvyyteen maahan kaivettuun 4 x pistolapion kokoiseen kuoppaan johon ensin kaadetaan vettä pohjalle ja jos on niin typpilannoitetta ja kuoppa täytetään humuspitoisella mahdollisimmna ravinnerikkaalla mustalla mullalla
    kastellaan säännöllisesti

Varmistetaan että pelto sijaitsee hyvässä valossa

onhan noissa linnunsiemenissäkin potkua moninkerroin yli sen 2%
    ja kaupasta ostin

sitten kun peruna on täydessä kukassaan, sitä voidaan huiskia esim. netissä myynnissä olevilla ja perunanistutusohjeita käsitteleviltä sivuilta löytyvillä pölyhuiskilla ilman että asiassa tapahtuu rikosta

sata tuhatta suomalaista kasvattaa sinsemillaa ja siemenet on tilattu laillisesti

Sata tuhatta suomalaista voi tilata siemeniä vuosittain

16:07
    ja kaikki tämä postitoimituksena laillisesti, siis myös perunantuotanto ja uudet perunat, miksei kannabiskin mutta siemenmyyntisivustoille ei lakiteknisistä syistä johtuen juuri hampunkasvatuohjeita kannata laittaa niin vastuuvapaus aina on parempi kun jos joku tilaaja ohjeiden vastaisesti kasvatteleekin siemenistä marihhuanaa joka on oma asiansa eikä liity laillisen tilauksen toimittaneeseen tilauksen toimittajaan

näillä mennään, sanoisin
  5. Urbancityboy
    26.05.2011 17:49
    Urbancityboy
    Urbancityboy
    HUOM: Tiloja ei ole vielä vuokrattu ja asiaa koskevia päätöksiä event- osoitteessa, kutsuun vastanneet henkilöt osallistuvat valittuun keskusteluun ilman erillistä veloitusta, toimintaan voi osallistua monella tavalla ja kun majatalon omistajalle on antaa ensimmäisen kuun satku niin saan avaimet ja pääsen tilaa jo siivomamaan ja järjestelemään. tilavuokraan sisältyy jo valmis sohvaryhmä ja 2 sänkyä, vastapäisestä puodista saan lisäsohvaryhmiä esim. siemenrahoilla ja osakunnalle pyritään järjestämään tilojen edustuskuntoon saattaminen ennen varsinaisen ryhmän saapumista.

kuka haluaa hoitaa ensimmäisen kuun satasen, esim 6 henkilöä olisi oma osakkuus 100 e koko kaudelta ja tuossa saa makoilla kuten huvittaa, terassilla mukava nauttia aamutee.

Porukassa löpöä tankkkin ja maasturilla pelloille ja rantsille ratsastamaan sekä saarenmaan olkikattoja ihmettelemään, syksyn sadonkorjuuvalmistelut on myös syytä aloittaa ajoissa.
  6. Urbancityboy
    26.05.2011 17:57
    Urbancityboy
    HUOM!

Vapaavastuulauseke osakunnan toimintaan mahdollisesti osallistuville henkilöille:

Näistä asian yhteydessä mainituista asioista vetovastuun ottaa ulkopuolinen yhtiö ja tällä hetkellä allekirjoittanut henkilönä FIA - toiminimihakemuksen myötä, osakunnan toimintaan osallistuvat henkilöt ovat kaiken www.suomenkannabis.fi :n sekä muun suomenkannabis-toiminimen alla olevaan toimintaan liittyvän vetovastuun ulkopuolella.

Nettisivujen kehittäjät ja ylläpitäjät tulevat tässä asiassa olemaan merkittävässä roolissa mm. tilausepäselvyyksien vähentämisessä, osa heistä niin halutessaan voi tulla työskentelemään osakunnan toiminnan ohella asianosaisen työllistymiseen tähtäävässä hankkeessa joka on erillisen työllistymishankkeen alainen asia.

Tiedoksi

Lihulan osakunta

Eestin poliisi

www.suomenkannabis.fi

jäsenryhmiin kuuluvat henkilöt

Näistä asioista vetovastuun ottaa ulkopuolinen yhtiö ja tällä hetkellä allekirjoittanut FIA - toiminimihakemuksen myötä, osakunnan toimintaan osallistuvat henkilöt ovat kaiken www.suomenkannabis.fi :n toimintaan liittyvän vetovastuun ulkopuolella.

Nettisivujen kehittäjät ja ylläpitäjät tulevat tässä asiassa olemaan merkittävässä roolissa mm. tilausepäselvyyksien vähentämisessä, osa heistä niin halutessaan voi tulla työskentelemään osakunnan toiminnan ohella asianosaisen työllistymiseen tähtäävässä hankkeessa joka on erillisen työllistymishankkeen alainen asia.

Tiedoksi

Lihulan osakunta

Eestin poliisi

www.suomenkannabis.fi

jäsenryhmiin kuuluvat henkilöt

7. Urbancityboy
    26.05.2011 21:30
    Urbancityboy
    omko tilaus lähten, niitä.....**
    ?**
    ja kuis meeepi?**
    meneeoi siis **
    meneepi**
    eihän täs enää osaa kirjoittgaa kun yhel kädel joutuu, olkaluu pirstraleinen.**

22:08
    hm, tuolla tililläni jolla mm. lähetyksiä rahoitan on koko ajan ollut 4 euroa, joko suomi on kuolettanut tililiikenteeni tai sitten tilausehdot ovat olleet liian vaikeiksi tehtyjä, ideana on se, että tilausvahvistuksena toimii maksettu tilaus josta saatujen tilitietojen mukaan tilaus lähetetään. tämä on käytäntö jota kaikki euroopassa toimivat hampun siemeniä jälleenjakelevät yritykset noudattavat
    tuosta on tulossa selvitys, mutta en itse sitä voi tehdä koska ko. sivuja ylläpidetään tukitoimena suomesta käsin, itse odotan tilisuorituksia että pääsen maksamaan niillä postituskulut koska muutoin en voi hoitaa postitusliikennettä.
    laitan tästäkin tekstistä anonymisoituna tekstikopion sivuja parantavalle ja kehittävälle taholle paremman palvelun aikaansaamiseksi, tilauskenttään todennäköisesti tulee sarake maksetun tilauksen viitenumerolle jota ilman tilausta ei pääse jättämään, tämä juuri tilaajan etujen parantamiseksi ja tilauksen halpottamiseksi

juuuri kuuntelin sun haastista, en ymmärrä, mikä suomea mättää kun eu ssa ollaan.**
    ainoa kasvi jolla ihminen pärjää, kaikista maailman kasveista, ja siitä vain etsitään haittaa ja laitetaan viattomat kärsimään :/**
    olet mainio ja fiksu kaveri joka tätä asiaa ajaa, minä olen aina mukana ja puolellasi.**
    Eilen

päätin tulla katsomaan tätä fb. n paskan jauhantaa, kiitos, olen keksinyt monta konstia käyttää siementä.. olisiko sinulla hajua kauan menee tai koska lähetys tehty, niin saamme kotkan puluille ruokaa, tinteille parvekkeelle, itselleen leipomaan, ja taulun teen muistoksi sinusta, ISO kiitos **
    emäntä hyötyy leivästä...**
    kova kokkaa, ja sen huume tupakka soo soo niina **

toi jussin juttu oli hyvä ja oikein..**
    nyt meeen takas pehkuihin maate unia sinulle ja kaunottarille **
    Tänään

kuis sinne, pakko kohta kauppaa lähtä ruokaa ostamaan.**

omko tilaus lähten, niitä.....**
    ?**
    ja kuis meeepi?**
    meneeoi siis **
    meneepi**
    eihän täs enää osaa kirjoittgaa kun yhel kädel joutuu, olkaluu pirstraleinen.**

hm, tuolla tililläni jolla mm. lähetyksiä rahoitan on koko ajan ollut 4 euroa, jojko suomi on kuolettanut tililiikenteeni tai sitten tilausehdot ovat olleet liian vaikeiksi tehtyjä, ideana on se, että tilausvahvistuksena toimii maksettu tilaus josta saatujen tilitietojen mukaan tilaus lähetetään. tämä on käytäntö jota kaikki euroopassa toimivat hampun siemeniä jälleenjakelevät yritykset noudattavat
    tuosta on tulossa selvitys, mutta en itse sitä voi tehdä koska ko. sivuja ylläpidetään tukitoimena suomesta käsin, itse odotan tilisuorituksia että pääsen maksamaan niillä postituskulut koska muutoin en voi hoitaa postitusliikennettä.
    laitan tästäkin tekstistä anonymisoituna tekstikopion sivuja parantavalle ja kehittävälle taholle paremman palvelun aikaansaamiseksi, tilauskenttään todennäköisesti tulee sarake maksetun tilauksen viitenumerolle jota ilman tilausta ei pääse jättämään, tämä juuri tilaajan etujen parantamiseksi ja tilauksen halpottamiseksi

eli haen normaalisti paketin postista**, eikö?

eli tuleeko se minkä tilasin suoraan postiin, jossa maksan sen ?**

ne sivut ovat todennäköisesti liian vaikeaselkoiset mutta en tee niitä itse, vaan niitä tehdään suomesta tukitoimena, kaikille tilaajille tullaan lähettämään asiasta tiedote ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen kunhan asiaa hoitava henkilö ehtii asiaan perehtyä

ok, tilauksen teimme pari päivää sitten.**

mutta esim. sinulla jo tuo tieto on, koska kopioin anonymisoituna tätä käymäämme keskustelua tuolle taholle palauteraporttiin tmoiminnan kehittämiseksi ja parantamiseksi

ok, nyt tajusin **
    kehitystä vaan..**

seuraan koko ajan nettipankkia josta vahvistan tilauset ja toimitan ne eteenpäin postin vietäväksi ja siellä on ollut koko ajan saldo tuo 4 euroa, kaikki rahat sinänsä, niillä ei vakuutettua kirjattua lähetystä toimiteta postin edelleenkäsittelyyn mitenkään

jokaiselle tiedottomalle taholle paljon tietoa tarvitaan, kiitos sinun.**

ostin viimeisillä ´ylimääräisillä varoilla´ nuo paketointitarvikkeet jotka kuva-albumeissa esillä ovat ja odotan että voin alkaa postitukset
    annat tärkeää tietoa toiminnan kehittämisestä jonka toimitan eteenpäin

siellä oli tilaus ohjeet ja tilasin 1 kilon suomalaista siementä..?**
    ok. miten saan sulle rahan toimitettua?**

kailikke tilanneille tullaan tämän keskustelun pohjalta laatimaan tiedote asiassa että toimintaa voidaan kehittää tomivampaan suuntaan

katsoin sun haastattelun kun puolasta tilasit, ja täytettiin tilaus lomake ja mitä nyt teen, puhut liian asiallisesti anteeksi.**
    **

siinä on etusivulla SEB:n tilinumero josta voi siirtää esim. nettipankin kautta tilausmäärän mukaisen summan ja kun se näkyy täälläpäässä niin postitus tapahtuu samantien

22:29
    ok, eli maksan sen nyt heti sinne, miten pääsen nyt siihen osoitteeseen mistä tilauksen tein?**

hm pelloillekaan en pääse ernnenkuin tulee suorituksia maksetuista tilauksista mutta nähtävästi kaikki tilanneet ovat ymmärtäneet tilausohjeet vääriin, no se ei ole sinun eikä minun moka kai
    odota, laitan linkin ja katsotaan toimiiko se
  8. Urbancityboy
    26.05.2011 21:38
    Urbancityboy
    eli tuleeko se minkä tilasin suoraan postiin, jossa maksan sen ?**

ne sivut ovat todennäköisesti liian vaikeaselkoiset mutta en tee niitä itse, vaan niitä tehdään suomesta tukitoimena, kaikille tilaajille tullaan lähettämään asiasta tiedote ilmoittamaansa sähköpostiosoitteeseen kunhan asiaa hoitava henkilö ehtii asiaan perehtyä

ok, tilauksen teimme pari päivää sitten.**

mutta esim. sinulla jo tuo tieto on, koska kopioin anonymisoituna tätä käymäämme keskustelua tuolle taholle palauteraporttiin tmoiminnan kehittämiseksi ja parantamiseksi

ok, nyt tajusin **
    kehitystä vaan..**

seuraan koko ajan nettipankkia josta vahvistan tilaukset ja toimitan ne eteenpäin postin vietäväksi ja siellä on ollut koko ajan saldo tuo 4 euroa, kaikki rahat sinänsä, niillä ei vakuutettua kirjattua lähetystä toimiteta postin edelleenkäsittelyyn mitenkään

jokaiselle tiedottomalle taholle paljon tietoa tarvitaan, kiitos sinun.**

ostin viimeisillä ´ylimääräisillä varoilla´ nuo paketointitarvikkeet jotka kuva-albumeissa esillä ovat ja odotan että voin alkaa postitukset
    annat tärkeää tietoa toiminnan kehittämisestä jonka toimitan eteenpäin

siellä oli tilaus ohjeet ja tilasin 1 kilon suomalaista siementä..?**
    ok. miten saan sulle rahan toimitettua?**

kaikille tilanneille tullaan tämän keskustelun pohjalta laatimaan tiedote asiassa että toimintaa voidaan kehittää tomivampaan suuntaan

katsoin sun haastattelun kun puolasta tilasit, ja täytettiin tilaus lomake ja mitä nyt teen, puhut liian asiallisesti anteeksi.**
    **

siinä on etusivulla SEB:n tilinumero josta voi siirtää esim. nettipankin kautta tilausmäärän mukaisen summan ja kun se näkyy täälläpäässä niin postitus tapahtuu samantien

ok, eli maksan sen nyt heti sinne, miten pääsen nyt siihen osoitteeseen mistä tilauksen tein?**

hm pelloillekaan en pääse ernnenkuin tulee suorituksia maksetuista tilauksista mutta nähtävästi kaikki tilanneet ovat ymmärtäneet tilausohjeet vääriin, no se ei ole sinun eikä minun moka kai

odota, laitan linkin ja katsotaan toimiiko se

ok. kiitos**

Palaute

kannattaa laittaa tuonne palautteeseen myös viesti jos tilausohjeet ovat olleet esim. liian vaikeaselkoiset niin ko. sivujen ylläpito saa tuolloin tiedon asiasta suoraan ja toimintaa voidaan kehittää

http://www.suomenkannabis.fi/
  9. Urbancityboy
    26.05.2011 22:15
    Urbancityboy
    Timo Haara
    HUOM SK

http://forums.offipalsta.com/album.p...turecomment626

26.05.2011 21:30 Urbancityboy omko tilaus lähten, niitä.....** ?**
    forums.offipalsta.com
    Suomen aktiivisin offroad-foorumi

muutama sekunti sitten Timo Haara
    lähetykset lähtevät täältä heti kun saadaan selvyys maksuosoituksiin, tähän asiaan tullaan tarvitsemaan jokaiselle tilanneelle lähetettävä henkilökohtainen viesti, jossa erikseen pyydettävä maksamaan tilattu lähetys että se voidaan postittaa.

Tähän asiaan tullaan tarvitsemaan henkilöitä jotka tätä työtä tulevat tekemään työkseen, tähän työhön, kuten www.suomenkannabis.fi:n sivujen ylläpitoon ja kehittämiseen valittavien henkilöiden on mahdollista antaa työnäytteenä ammattitaidoistaan ja asiaan soveltuvuudestaan työnäyte juuri näiden asioiden hoitamisella.

Näin se homma etenee.
  10. Urbancityboy
    26.05.2011 22:53
    Urbancityboy
    oliko se kahden viikon sisällä ja sit jos ei ole tullut, ni soitan sulle?**

anteeksi, että häiritsen, haluan informoida ihmisiä asian suhteen että kyseessä ei ole vain lääke.**

Tänään

23:17
    moi sain tilattua.Tilasin sativaa kilon,elikkäs summaksi tuli 32.06 **
    ja kiitoksia paljon**

kiitos sinnepäin! tarkastan pankkiliikenteen toimivuuden ja lähetys lähtee täältä kirjattuna lähetyksenä. Ilmoitathan heti kun lähetyksestä on saapunut vastaanottoilmoitus tilausosoitteeseen, niin tiedän lähetyksen saapuneen perille.

Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).