Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 3 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Tämän päivän tiedote- ja tekstipäivitykset löytyvät täältä:

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=42241

http://youthasrefugees.com

1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.
Sit saadaan google- yms. mainokset laitettua sivuille.

kannatan

on hyvä idea, puollan mutta käyn vielä postissa ja tutustun tarkemmin, puollan

tämän päivän keskustelua on tallennettu tuonne:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2099479.1591010549&type=1&theater

tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem  on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin
tämä on hyvä asia ja kulkee täällä eestissä hyvin

Mikä on toimenkuva johon Canem työllistyy?

siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa

HUOM 

minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan

siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi

piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön

tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta

plussakate ja jokaisen halukkaan työllistyminen on se mihin tähdätään

miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?

Riippuu setistä.

pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´

Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?

jep

Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.

Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.

Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi. 
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.

Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.

olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun

Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.

seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa

nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi

Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan

En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä

www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää

tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu

mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta

periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille

mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät

Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.

1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy

jep, juuri näin

olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma

Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia

laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.

tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.

20:03

www.suomenkannabis.fi

2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta. 

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä  osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?

Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!

Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!

eid=170114786381705http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ

---

Minä

huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely

j.alasuutarin puhelin on muuten totaalitukossa, ei voi soittaa näköjään

jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta
18:50Juuso

moi

puhelinlaskut rästissä ja sen vuoksi liittymä kiinni

en tiedä pääsisinkö ehkä jopa huomenna sinne! pitää yrittää
19:04Minä

kannattaa tulla
19:04Juuso

joo, yritän

olisi todella bueno matskua tiedossa
19:05Juuso

:):)

uskon
19:05Minä

ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta

tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow

mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton
19:06Minä

jos tarvitset rahoitusta niin kerätään yhdessä tyhjiä pulloja esim
19:06Juuso

mutta pitää ensin saada jotenkin tuo veli kiinni että tiedän sopiiko

tarjoan hernekeiton

hyvää soppaa, sillä elän, vatsa tykkää

ja pysyy elossa näköjään ainakin vielä toistaiseksi
19:10Juuso

mä elän millä sattuu, elossa kuitenkin!

soitin naapureille juuri "Eesti (on my mind)"

Juice rokittaa
19:19Minä

:-):-)

sielä sato timolla eestissä korpikylällä varttuu

on my mind

myös

eestissä on muuten vähän tartosta eteenpäin kanep-niminen kylä

olen ajetellut käydä, todellakin

aivan sama, kuin suomessa olisi paikan nimi Kannabis

kaiken maailman hamppuloita ja hassisiahan onkin

mutta Kanep kuulostaa hyvältä, pääsee sanahistoriaan kiinni samalla

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

esim. nyrkkeilijähän lyödään kanveesiin, mm. ranskassa cannabis on canvas

eli kanveesi

tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen

jäädään tietty historiaan sitten kuin aatu & pojat konsanaan

no tuskin

kaikki suuret virheet on jo tehty

olisi viimein aika tehdä niinkuin on oikein

ja mikä on luonnon ehto

jää tietty biopolttolaitoksista vaan musta läikkä joka näkyy satelliitista asti

kadmiumin terävä aromi siihen kylkeen

tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan

täällä savossa on taustat koholla muuten

tuostahan on ollut uutisissakin, hienoja olivat myös tähdenlennotkin viimeyönä

helvetin iso murkula lensi ylimmäisenä, siitä ei ollut uutisissa

nyt menen adios amigo, antti mikkonen mukaan jos vaan pääsee
19:29Juuso

jatkan juicen kuuntelua, löysin lapsuuteni mielilevyn biisejä tuubista

tulossa facebook-seinälle linkkejä hyviin kappaleisiin...

ja tänään saattaa selvitä jo sen auton kohtalo
19:31Minä

ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan

keräsin rengasrahat tyhjillä pulloilla v u

olisi ihan hyvin rengasasiat mikäli valtio ei olisi tehnyt vahinkoa
19:32Juuso

jeps
19:33Minä

tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni
19:33Juuso

ootko ollut Antin kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut

"vihdoin voin jatkaa työtäni, helpottunut haara kertoo"

jep kaljakelluntaheppu on kreikan talouteen tutustumassa

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

tuosta ei saa vielä mainita kenellekään

käyn offipalstalla, laita faksia miten systeemit etenevät

Minä

huomenna olisi karkeloita keiteleellä, ilmoita jos tulen junalta hakemaan. tms. ja jos pääset. la-su-dokumentin kuvaukset, joita olisi näppärä kuvata esim. toiseen dokumenttiin. myös jälleen tuhotun peltoni ihmettely

jep, jatkan muita hommia, täällä on hyvä kuvauskeli ja kasvi kasvaa tuhoamisista huolimatta

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

ja toinen dokkariryhmä, saa hyvää kuvaa kuvauksista, syödään hamppuhernekeittoa mm ja soitan poliisille peltoni tuhoamisesta

tuota juuri olisi hyvä kuvata ja liitetään kuvaukset toisiinsa kuten muukin mediashow

mun vanhemmat on jenkeissä nyt reissussa joten saatan hyvinkin saada toisen auton

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

tämmöisiä pohdintoja, tarvitaan laaja kangas että propagandaministerin pesti onnistuu, on tosin täysin mahdollinen

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

tiesitkö, että voit kätevästi perustaa uraanirikastamon oman hamppupeltosi yhteyteen, lannoitat vaan oman pellon polttoaineella ja odottelet mitä tuuli tuo tullessaan

ok, soita vaikka kioskista tai laita FB-viestiä miten käy, itse lähden traktorin renkaita vaihtamaan

jeps

tuon asian haluan dokumenttiin, tämän on loputtava, kun kerran ko:kin niin taitaa haluta mahdollistaessaan toimeni

ootko ollut Antin  kanssa yhteyksissä? kun en ite puhelimen vuoksi ole ollut

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

19:45Juuso

ok

hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie

se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso

timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään

siitä antin kreikan-reissusta

että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä

toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä

homma on taltioitava
Tämän päivän tiedote- ja tekstipäivitykset löytyvät täältä:

http://youthasrefugees.com

1 liitetiedosto
Tehdään tuollainen videosaitti (me tehtiin toi). Kopsataan pohja ja pannaan omia uusia videoita pikkuhiljaa. Annetaan ihmisten ottaa yhteyttä ja osallistua tuotantoon ja ruvetaan vaan julkaisemaan webbisivulla. Tehdään kunnon sivusto ja pistetään sinne google-mainokset. Koitetaan saada se näyttämään siltä, että se käsittelisi maanviljelyä ja politiikkaa ja olis jonkun virallisen tahon tekemän näköinen.
Sit saadaan google- yms. mainokset laitettua sivuille.

kannatan

on hyvä idea, puollan mutta käyn vielä postissa ja tutustun tarkemmin, puollan

tämän päivän keskustelua on tallennettu tuonne:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1834270548449&set=a.1834254948059.2 099479.1591010549&type=1&theater

tuossa alemmassa on kuvia täällä tuotettavista laillisista tuotteista, teksteissä tarkempia tietoja mm. niiden käyttökohteista
canem on hyvä yhteistoimija näissä asioissa, hanke tähtää mm. hänen työllistymiseensä kuten monen muunkin
tämä on hyvä asia ja kulkee täällä eestissä hyvin

Mikä on toimenkuva johon Canem työllistyy?

siitä päätetään kuten itse asiastakin tulevassa, ehdotan että mennään tuon osakunnan kautta askel kerrallaan kohti mahdollista työllistymistä kunkin kohdalla, canemilla ja minulla on tuon osa-alueen suunnitelmat jo käynnissä ja osa onkin jo julkisia
esim tällä hetkellä on ongelma että nähtävästi kukaan tilaaja ei nettisivujen toiminnan vuoksi ole ymmärtänyt maksaa tilausta etukäteen, tämä on yleinen menetelmä siementilauksissa kaikissa niitä toimittavissa yrityksissä euroopsa
hm
euroopassa

HUOM

minulla on tilauksia n. 20 kpl mutta en pääse nettiepäselvyyksien vuoksi toimittamaan tuotetta tilaajalle, jospa rasta ja marjaana sitä hoitavat mutta rastalla esim on jokin bändikeikka päällä parhaillaan

siitä on valmis teksti, kunhan löydän sen niin kopioin ja laitan esille arvioitavaksi

piraatit soveltuvat tähän työhön ja toimenkuvaan hyvin, kopioiminen säästää energiaa ja aikaresursseja jää muuhun käyttöön

tuo dokumenttipuoli olisi hyvä saada etenemään, asiaan liittyvät voivat osakunnan välisellä yhteistyöllä vertailla esitettyjen toimintamallien toimivuutta ja toteuttamiskelpoisuutta

plussakate ja jokaisen halukkaan työllistyminen on se mihin tähdätään

miten helposti piraatti pystyy hakkeroitumaan jonkun tahon perussuojauksella oleville kotisivuille?

Riippuu setistä.

pentagonin koneella olivat hakkerit mm. viime vuosituhannen vaihteessa, oli tullut keskustietokoneelle teksti jossa oli lukenut ´ílmoitustilaa myytävänä´

Muistathan ne linnan juhlat 2003 jotka yle uutisoi livenä netissä siten, että tuli koko ajan uusia kuvia?

jep

Meidän irc-kanavalla ollut tyyppi selvitti sen haavoittuvuuden ja sit se levis.

Ihmiset teki siitä lähetyksestä yhteisötaideteoksen.

Ulkomaiden suurlähettilästä esittävässä kuvassa oli tyyppi, jonka silmät oli sidottu ja jota saattoi kaksi terroristin näköistä tyyppiä ak-47:n kanssa.
Viikingin kuvana oli joku mummo ja jossain kohtaa perseenreikä.
Meni vähän överiksi.
Siitä on kuvat tallella :>
Mutta palvelimelle pääseminen riippuu siitä, mitä siellä tarvii tehdä.
Ja mikä on tavoite ylipäätään.

Puhumalla pääsee pitkälle. Ei tartte ees hakkeroida jos sopii juttuja tai pystyy vaan toteuttamaan.
Firmalla on käytettävissä muuten sit palvelinjuttuja ja kaikenlaista webskasivuosaamista graafisen suunnittelun, toiminnallisuuden ja webshopin toteutuksen suhteen.
Koko paketti minkä tahansa tuotteistamiseksi hyllyyn tai nettiin.

olin Lihulan osakunnan sivulla hoitamassa asioita, hetki niin orientoidun

Mut jooh. Kerrohan kun kerkiät, mitä meinaat nettierikoisosaamisen tarpeiden suhteen.

seuraathan tänään tuota sivua, siinä asiasta kerron
mitä mieltä logoista loppuosassa

nuo logot kannattaa imaista koneelle, tarpeellisia aiheessa mm. viranomaistiedotuksen toimivuuden toteuttamiseksi

Jotkut sanovat että helpommin sanottu kuin tehty ja että viranomaiset siirtyvät samalla omaan tietokantaan

En pääse näkemään kahta alinta linkkiä.
Ne on facebook-linkkejä.
Johonkin saatavilla olemattomaan sisältöön. Kannattaa käyttää jotain muuta kuvapalvelua. flickr.com on hyvä

www.suomenkannabis.fi:n sivustolle siihen pitäisi saada kuvia ja tilauohjekenttä pitäisi lisätä, katsotaan nyt mitä hommaa hoitaneet rasta ja marjaana tekevät, olen täällä neljän euron varassa edelleen joten palkkatoiveita ei juuri voi vielä esittää

tilauksia on n. 300 euron edestä mutta nähtävästi kaikki ovat vaan tilanneet ja eivät ole ymmärtäneet maksaa ensin kuten tilausohjeissa on mainittu

mustalla sivulla on tekstiä tuostakin aiheesta

periaatteessa jos tämä olisi firman toimintaa ja virallista työntekoa katsoisin oman osuuteni päättyneen ja lähtisin iltavuoroon peltoa karhitsemaan jossa lähetys siirtyisi netti-tv:hen ja www.suomenkannabis.fi:n alasivuille

mutta karhia juuri ei saada nyt pelloille kun siementilauksista saatavaa tilitysta ei ole saatavilla
eli on ihan sama vaikka huvitella asian suhteen ja tehdä hyödyllinen harjoitus niille jotka halutessaan niin tekevät

Kannattais pyörittää firman kautta toi ja toimivalla webbikaupalla joka lähettää laskun sähköpostiin tai pyydettäessä vaikkapa facebook-viestinä.

1. koita saatko imaistua koneellesi tuon virallisen logon joka aihetta käsittelevillä sivuilla esiintyy

jep, juuri näin

olen samaa mieltä mutta laskuun ei ole nyt viela varaa, siinä juuri ongelma

Hetkonen, suomen kannabis -ryhmässä?
en näe kuvia

laskuun ei ole varaa? laskunhan voi lähettää kuka tahansa kelle tahansa ja verot voi tilittää myöhemmin.
Laskutuskeinokin voi olla ihan mikä tahansa sovittu.

tehdään sopimus asiassa kunhan toimenkuvat ja tehtävät määritellään tarkemmin, mahdollisuus on pohjoisissa oloissa ainutlaatuinen ja tulee jäämään historiaan, kannabista saa kasvattaa ja alan lainsäädännön kehittyminen voidaan toteuttaa kansainvälisen yhteistyön avulla, tässä tapauksessa Eesti näyttäisi mallin ja esimerkin kuinka toteutetaan toimiva kannabislainsäädännön soveltaminen. Asia on huomattavasti edistyneemmällä mallilla kuin suomen vastaavassa tilanteessa ja tämä on osoitettavissa.

20:03

www.suomenkannabis.fi

2. se joka haluaa, saa laittaa sinnekin kuvan niin halutessaan, mustalla sivulla on ohjeet mitä allekirjoittaneen mielestä kuuluisi sivustoilla tehdä ja minkä linkkien kuvat sinne tulisi lisätä mutta marjaana ja rasta hoitanevat kai tätä asiaa
hekään eivät saa työstään tällä hetkellä vielä korvausta ja allekirjoittanut syö kalapuikkoja odotellen siementilityksiä joita sinänsä olisi kun rahaliikenne vain toimisi
tuolla linkkisivustolla jota omana työpohjana olen itselläni pitänyt enemmän tietoa aiheesta, seassa on siinä aiemmin ollut n. vuoden vanha j. alasuutarin ja haaran keskustelu.
Osakunnasta riippumattomana asiana laitanpa tietoa mitä täälläpäin yleensä kesäisin tapahtuu, jotkuthan ovat seuranneet näitä taltiointeja livenäkin ja niitä tallentaen. Tämä osakunnasta erillään oleva toiminta on laillista toimintaa myös täällä virossa jossa hanke on edennyt täysin suomesta poikkeavalla tavalla ja ollut koko ajan myötätuulessa mm. paikallisten viranomaisten ja päätöksientekohenkilöiden avustuksella. Erityisen huomionarvoista on, että tuo kylän vanhemmalta henkilöltä vuokrattu majatalotila on toiminut hänen vuokraamanaan aiemmin myös paikallisena raatihuoneena ja käräoikeussalin tiloina, nyt se on mahdollista saada kannabistuotannosta erillisen osakunnan käyttöön, toki majatalon pöytäliinat esim. tulevat olemaan sativakangasta koska sitä paikkakunnalla tullaan kutomaan jo toiminnassa olevan mattokutomon toimesta.

Nyt tämän rakennuksen hallinnointiin ja osakuntatoimintaan osallistumseen tarjoutuu majatalohankkeen myötä osallistumismahdollisuus majoittautumismahdollisuuden myötä.Tänne kannattaa tulla Viron loma viettämään muutenkin koska kaikki Eestin lomaoperointi on paikan keskeisen sijainnin vuoksi helppoa. Esim. 10 henkilöä jaettu 100e = 20 e kuukausi.

Itse odotan vieläkin tilatuista siemenistä tilausrahoja, joka on osakunnan toiminnasta ulkopuolella olevaa tulevaa www.suomenkannabis.fi : n toimintaa. Liekö suomi kuolettanut tilini vai mikä on. Karhiin ja kylvöön vielä viikon mahdollisuus mutta kasvukautta menetetään koko ajan ja aikaa vastaan taistelun mahdollisuudet lyhenevät joka rintamalla. Lihulan osakunnalla on mahdollisuus seurata tilanteesta ulkopuolisena tahona mm. tämän sivun kautta!

Tutustu Lihulan osakunnan toimintaan osoitteessa http://www.facebook.com/event.php?

Jossa mm. tietoa Eestin suurimman kannabiskasvatushankkeen etenemisestä laillisilla Euroopan kannabismarkkinoilla, näin tehdään verotuloja laillisella liiketoimintana Viron yhteiseksi hyödyksi ja muidenkin maiden elinolojen parantamiseksi!

Tukemalla hanketta autat, Lihulan osakunta etsii mm. ekokylähankkeiden toteuttamiseen sijoittajia myös henkisellä, ja työpääomalla. Lihulan osakunta, optiosi lailliseen kannabistuotantoon osallistumiselle ja sen kehityksen seuraamiselle!

eid=170114786381705http://www.youtube.com/watch?v=hy3YdkN-OWQ

---

Minä

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

jeps

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

Minä

moi

kannattaa tulla

joo, yritän

uskon

tarjoan hernekeiton

Juice rokittaa

on my mind

myös

kanepi kanap kanvas

..kangas?

hmm

eli kanveesi

no tuskin

ja mikä on luonnon ehto

jeps

hyvä tyyppi, tuo antti

tiukka bisnesmies

19:45Juuso

ok

hei, mä haluan kyllä kokeilla kykyjäni jalostustoiminnassa jos siihen aukenee virallinen tie

se on hauskaa puuhaa
22:25Juuso

timo. laitoit tuohon sun linkkiin meidän tämän keskustelun, vahingossako? mietin vain kun siinä lopussa ite sanot että ei saa mainita kenellekään

siitä antin kreikan-reissusta

että menikö lipsahtamaan nyt? :):)
Tänään
00:06Minä

toisen asteen juttu eli kaikki ok, markkinointia ja mainontaa sopivissa määrin, sinnehän tämäkin keskustelu saattaa vielä päätyä

homma on taltioitava
Kuva lisätty 11.10.2009 13:32
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 11 to 20 of 31
  1. Urbancityboy
  2. Urbancityboy
  3. Urbancityboy
  4. Urbancityboy
  5. Urbancityboy
  6. Urbancityboy
  7. Urbancityboy
    26.05.2011 14:01
    Urbancityboy
    -edit alempaan-
  8. Urbancityboy
    26.05.2011 14:17
    Urbancityboy
    Tuossa olisi valmis kuvasarja siirrettäväksi esim. www.suomenkannabis.fi :n sivuille, täältä käsin se ei onnistu, kuten ei Puolan kilosiemenenkään kuvat välity eteenpäin. Yritän illalla vielä yhden kerran että ns. kilosiemenestä voisi laittaa kuvia samoille sivuille tilausohjeiden viereen.

http://www.facebook.com/media/set/?s...479.1591010549
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:48Urbancityboy
    http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
    Muokkaa Ilmianna

Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:50Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:53Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:54 Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:55Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:56 Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 13:01Urbancityboy
    Tuossa olisi nyt kuvasarja valmiina yksittäispakattujen pienerien hankintatietojen oheen. Tuo loppukuvassa näkyvä tuotevalikoima itse kasvin viherosaa ja siitä esim. valmistettua ja markkinoimaan tultavaa teetä myöten ovat laillisia tuotteita joilla saa järjestää jakelun täällä kun tuotteiden testieristä otettujen pitoisuuksien mittauksessa käytetty mitta-asteikko säilyy oranssin reaktiovärin mukaisena, punainen on jo liian vahvaa tavalliseen tee- tai virvoitusjuomajakeluun eikä sen erilliseen tuottamiseen vaadittavien lupamaksujen rahoitusta ole vielä selvitetty. Toivon kerääväni nuo erilliset, mm. lääkeraaka-ainekonsentrointiin liittyvät lupamaksurahatkin vielä www.suomenkannabis.fi: n toiminnan myötä, kuten juuri esimerkiksi laillisen siemenkaupan avulla voidaan saada kerättyä.

Näistä asioista vetovastuun ottaa ulkopuolinen yhtiö ja tällä hetkellä allekirjoittanut FIA - toiminimihakemuksen myötä, osakunnan toimintaan osallistuvat henkilöt ovat kaiken www.suomenkannabis.fi :n toimintaan liittyvän vetovastuun ulkopuolella.

Nettisivujen kehittäjät ja ylläpitäjät tulevat tässä asiassa olemaan merkittävässä roolissa mm. tilausepäselvyyksien vähentämisessä, osa heistä niin halutessaan voi tulla työskentelemään osakunnan toiminnan ohella asianosaisen työllistymiseen tähtäävässä hankkeessa joka on erillisen työllistymishankkeen alainen asia.

Tiedoksi

Lihulan osakunta

Eestin poliisi

www.suomenkannabis.fi

jäsenryhmiin kuuluvat henkilöt
  9. Urbancityboy
    26.05.2011 15:06
    Urbancityboy
    Tuossa olisi valmis kuvasarja siirrettäväksi esim. www.suomenkannabis.fi :n sivuille, täältä käsin se ei onnistu, kuten ei Puolan kilosiemenenkään kuvat välity eteenpäin. Yritän illalla vielä yhden kerran että ns. kilosiemenestä voisi laittaa kuvia samoille sivuille tilausohjeiden viereen.

http://www.facebook.com/media/set/?s...479.1591010549
    Muokkaa Ilmianna

Muokkaa Ilmianna

Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:50Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:53Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:54 Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:55Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 12:56 Urbancityboy
    Muokkaa Ilmianna

26.05.2011 13:01Urbancityboy
    Tuossa olisi nyt kuvasarja valmiina yksittäispakattujen pienerien hankintatietojen oheen. Tuo loppukuvassa näkyvä tuotevalikoima itse kasvin viherosaa ja siitä esim. valmistettua ja markkinoimaan tultavaa teetä myöten ovat laillisia tuotteita joilla saa järjestää jakelun täällä kun tuotteiden testieristä otettujen pitoisuuksien mittauksessa käytetty mitta-asteikko säilyy oranssin reatkiovärin mukaisena, punainen on jo liian vahvaa tavalliseen tee- tai virvoitusjuomajakeluun eikä sen erilliseen tuottamiseen vaadittavien lupamaksujen rahoitusta ole vielä selvitetty. Toivon kerääväni nuo erilliset, mm. lääkeraaka-ainekonsentrointiin liittyvät lupamaksurahatkin vielä www.suomenkannabis.fi: n toiminnan myötä, kuten juuri esimerkiksi laillisen siemenkaupan avulla voidaan saada kerättyä.

Näistä asioista vetovastuun ottaa ulkopuolinen yhtiö ja tällä hetkellä allekirjoittanut FIA - toiminimihakemuksen myötä, osakunnan toimintaan osallistuvat henkilöt ovat kaiken www.suomenkannabis.fi :n toimintaan liittyvän vetovastuun ulkopuolella.

Nettisivujen kehittäjät ja ylläpitäjät tulevat tässä asiassa olemaan merkittävässä roolissa mm. tilausepäselvyyksien vähentämisessä, osa heistä niin halutessaan voi tulla työskentelemään osakunnan toiminnan ohella asianosaisen työllistymiseen tähtäävässä hankkeessa joka on erillisen työllistymishankkeen alainen asia.

Tiedoksi

Lihulan osakunta

Eestin poliisi

www.suomenkannabis.fi

jäsenryhmiin kuuluvat henkilöt
  10. Urbancityboy
    26.05.2011 15:08
    Urbancityboy
    http://forums.offipalsta.com/album.p...turecomment616
    nyt on teksti editoinuna loppuun tuon linkin alla, mielipiteitä asiaan kun on hyvä hetki ja ehtii paneutua asiaan
    mielipiteesi on tärkeä asiassa
    ja työllistymistukea tulee saamaan virolaisyhtiä viron maaperälle laillisesti, jos oikein olen ymmärtänyt niin työllistymisen eu-alueella maksavat sen maan viranomaiset jossa työllistyvä on kirjoilla

kyllä jos työpaikka löytyy

tuosta pitää ottaa vielä lisää selvää ja mietitään yhdessä mihin toimenkuvaan kukakin soveltuu mutta asiassa on työtä tekemättömänä vieä ihan riittävästi
    tutustu asiaan ja kommentoi, kriittisyys suotavaa, itse pyrin objektiivisuuteen ja konkretiaan
    teet jo tuolloin tärkeää tukityötä osakunnan toiminnan mahdollistamiseksi ja työpaikkojen luomiseksi alalle josta tulee olemaan suurta yhteistä hyötyä kaikille ja joka tulee luomaan kokomaan uuden ympäristöystävällisemmän tuotannonalan.

joku toimeentulo on oltava, siitä se paikalle tuleminen on kiinni. kiinnostusta on
    pariksi kuukaudeksi pääsen aina mutta sossussa on välillä käytävä näytillä eikä hakemuksissa saa olla viron postileimaa eikä tiliotteissa viron pankkiautomaatteja

jo tällä hetkellä sopimustuottajat tuottavat www.suomenkannabis.fi : lle perustettavalle yhtiölle raaka-aineita tuotannon jälleenjakelun toteuttamista varten, riittävän laaja siemenkauppa mahdollistaa kustannussäästöjen syntymisen ja paremman tuotantotason, samalla työllistymiseen tähtäävä hanketta voidaan edistää mahdollisimmna konkreettisella tasolla
    jep tuohon on valmis toimintamalli ja 300 ekeä riittää täällä ruokaan ja olemiseen koska vaan

300 riittää mulle elämiseen hyvin. jos teillä olis joku firma niin se sais muhun työllistämistuen, ilmaisen työmiehen

sinne muuten pitäisi tehdä testisiemenlähetys, laita osoite inboxiin jos haluat tai jonkun joku osoite niin paiskaan aviationairmailina postia maksutta tulemaan, nämä kannattaa tallettaa koska ovat niin hyvin itävää ulkolajiketta josta voitaisiin saada siemeniä tuotannon kehittämistä varten
    ilmainen muistosiemenlähetys ja muistoksi suomalaisen kannabiksen kasvatuksen kehittämisestä parasta urossiitepöyä muistopakkauksissa veloituksetta
    kun on joku osoite johon laittaa niin testataan postin toimintaa että voi saada vertailukokemuksia mm. toimitusajoista

Laitan omani

nythän tuolla ajatuksella voisi leikitellä sim. laillisuuden rajoilla kulkemisesta, sehän ei ole rikos sekään kuten ei ole kannabiksen siementen toimittaminenkaan etenkään muistoesinekäyttöä varten
    (tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
    esimerkki: miksi?

siemenet on laillisia. ostin juuri minimanin tavaratalosta linnunsiemenhamppua

esimerkiksi todisteeksi viranomaiskäyttöä varten että asiassa ei todistettavasti suunnitella käydyn keskustelun perusteella mitään rikollista toimintaa

ei siinä ole. eläinkaupat myy hampunsiemeniä

jep juuri näin ja sitä toimintaa, laillista hampunsiemenkauppaa toteuttaa aillisesta liiketoiminnasta laillisesti toimentulonsa tekevä Virolaisyhtiö työllisyyshankkeen tuloksena
    mm. mutta on monta muutakin ammattialaa jotka nauttivat synenrgiaetua

no ne on linnunsiemeniä sitten

siementuloilla voidaan saada hydrauslaitteet mm. koekosmetiikaeriä varten

se siinä vaan on että suomessa ei kannata myydä hampunsiemeniä marijuanan kasvatukseen. muuten saa myydä

jos ajatellaan hypoteettisesti että jos sivuilla on erikseen mainittuna siementen olevan toimitettuja lailliseen käyttöön, niin jos joku nyt vaikka vastaanottaisi lähetyksen ja toimisi oman mielensä mukaan ei siitä voida toimittajatahoa tuolloin syyttää ja suomessahan tämän asian jo on osoittanut mm. viherpeukun asia, ei voida syyttää rautakaupan omistajaa jos sieltä ostetulla vasaralla on joku lyönyt kaveria ohimoon, tämä on peruslakiolettama ja toimivaa suomen oikeuskäytäntöä josta on jo viherpeukunkin myötä linjaus olemassa
    de facto

kyllä. myyt siemeniä etkä myy niitä marijuanan kasvatukseen niin kaikki on ok

ja tässä tätäkin keskustelua seuraamalla opimme yhdessä toimivampaa lainsovellusta suomeenkin, suomen poliisi saa eränlaista ilmaista koulutusta allekirjoittaneiden ja Eestin poliisin ystävällisellä tuella
    näin se homma vaan menee, totta

onhan tämä uutta poliisillekin
    niin me näytetään niille porsaanreiät

Viron poliisin kanssa on jo sovittu peltojen mittauksista, tiedän että lajikkeillani menen mittausajankohtana noihin vaadittuihin testituloksiin

ja hyötykasviksi ne menee. tuskin niissä 20% thc:tä on

jo myynnissä oleva kannabistee värjää näytteen juuri alle sen mikä on huumausaineen tuotantoluvan hakemisen edellytys

just tilasin hollannista 30% thc-siemeniä, toki vain 20 kpl

poliisin mittalaitteistot täällä ovat toimivat ja huomattavasti edistyneemmät kuin suomessa ja allekirjoittaneellahan on hyvää verrokkikokemusta asiaan

sellasta suomen poliisit eivät oo usein takavarikoineet
    repikööt siitä, mulle tulee kunnon kukkaa jota poliisit ei oo edes nähneet

15:47
    niitä tullaan hankkimaan ostotoimena suoraan Eestin poliisin kautta, mittalaitteita thc-pitoisuusmittauksiin ja tästä on jo keskusteltu mm. paikallisella poliisiasemalla
    voisi lähettää muutaman vaikka lahjoituksena suomen poliisille, iisalmeen etenkin jossa ammattitaidon todella toivoisi etenkin tiettyjen tutkijoiden osalta tämän myötä kohenevan
    terveisiä myös Sepolle!

ei ne välttämättä uskalla eikä osaa kasvattaa

yllä siemeniä saa myydä, ei vaan saa markkinoida marijuanaksi

aivan samoin laiton teko ei ole jos tilattu siemen lainvastaisesti tilauksen toimittaneesta tahosta riippumatta käytetään laittoman teon toteuttamiseen, esim. jos joku kasvattaa siemenistä srtifikoimatonta kylvöoikeutta omaamattoman sadon, punoo siitä hirttoköyden ja ripustaa taas jonkun kaverin vaikka pihapuuhun, tuokaan ei ole tilauksen toimittajan vastuualueella koska tiluksen toimittanut taho ei ole siihen erikseen kehoittanut

mutta kun toiminta on virossa, silloin ehkä saa. hollannissahan ne myydään indoor ja outdoor marijuana seeds

saa tästä raakatekstiä, aika paljon kirjoitusvirheitä kun hieman liikaa hallittavia osa-alueita tällä hetkellä, tuo rahaliikenne siemenistä huolettaa
    tästä juuri pyritään ottamaan selvää ja jos tarvitaan erillisiä lupia niintä voidaan rahoittaa persutoiminnalla, siemeniä toimittamalla
    -perus

jos ne on vaan hampunsiemeniä ilman sen kummempaa niin mitään laitonta ei ole

sivustojen kehittäjillä on nyt tärkein rooli tällä hetkellä, siemenpääoman saaminen on nyt tärkeää
    näin on asia, laillista liiketoimintaa jonka arvon Viro jo ymmärtää hyvän asian edistämisessä

niitä vaan ei saa myydä lääkkeeksi tai sinsemillaksi

yksi henkilö kai jossakin päin maailmaa oli alkanut antamaan perusnanistutusohjeita viranomaisillle ja alettiin tukimaan voiko asian yhteydessä olla toteutettavissa laiton teko
    t

ei sillä ole väliä miten vahvaa kukkaa niistä tulee kunhan ei myydä nimellä marijuana seeds'
    hemp seeds saa myydä mitä vaan

peruna laitetaan 3 cm syvyyteen maahan kaivettuun 4 x pistolapion kokoiseen kuoppaan johon ensin kaadetaan vettä pohjalle ja jos on niin typpilannoitetta ja kuoppa täytetään humuspitoisella mahdollisimmna ravinnerikkaalla mustalla mullalla
    kastellaan säännöllisesti

onhan noissa linnunsiemenissäkin potkua moninkerroin yli sen 2%
    ja kaupasta ostin

sitten kun peruna on täydessä kukassaan, sitä voidaan huiskia esim. netissä myynnissä olevilla ja perunanistutusohjeita käsitteleviltä sivuilta löytyvillä pölyhuiskilla ilman että asiassa tapahtuu rikosta

sata tuhatta suomalaista kasvattaa sinsemillaa ja siemenet on tilattu laillisesti

16:07
    ja kaikki tämä postitoimituksena laillisesti, siis perunantuotanto ja uudet perunat, mikei kannabiskin mutta siemenmyyntisivustoille ei lakiteknisistä syistä johtuen juuri hampunkasvatuohjeita kannata laittaa niin vastuuvapaus aina on parempi kun jos joku tilaaja ohjeiden vastaisesti kasvatteleekin siemenistä marihhuanaa joka on oma asiansa eikä liity laillisen tilauksen toimittaneeseen tilauksen toimittajaan
    ja kaikki tämä postitoimituksena laillisesti, siis perunantuotanto ja uudet perunat, mikei kannabiskin mutta siemenmyyntisivustoille ei lakiteknisistä syistä johtuen juuri hampunkasvatuohjeita kannata laittaa niin vastuuvapaus aina on parempi kun jos joku tilaaja ohjeiden vastaisesti kasvatteleekin siemenistä vaikka 7-pykälänkin alaista marijuanaa joka on oma asiansa eikä liity laillisen tilauksen toimittaneeseen tilauksen toimittajaan.

näillä mennään, sanoisin

Sivu luotu: 09:17 (GMT +2).