"kannabis aiheuttaa vainoharhaisuutta, jossa henkilö luulee viranomaisten tarkkailevan ja seuraavan häntä"
-lainaus lääkärikirjasta 70-luvulta-
tuon kuvalinkin alatekstistä käy ilmi, minkä tyyppisiä ongelmia haastateltavien tai esimerkiksi viestillä näkemyksien antajien aktivoimiseen liittyy. pelkkä ns. kuumotus viranomaisia kohtaan voi saada haitallisia muotoja, tai aiheuttaa enemmmän haittaa kuin hyötyä.
---
Tämä on siis etenevä liike, mahtipontinen ja suora
ja sairas, niinkuin venäläinen pirihuora
kun Kehäkettu hyökkää mikrofoniin
ja huutaa nyt siihen kuin mikäkin vitun idiootti
pelkkää faktaa ja fiktioo, ei mul mitään fiktii oo
kun poliisit sen vei, se oli säädöt heipä hei
Kun yleinen syyttäjä kaiken kukkuraks pisti mut ahdinkoon
mä skitsahdin niin pahasti, et joutu tarttuun sinkoon
ja linkoon paskaks sen äijän paritalon
sen jälkeen sytyttään naapurinkin kämppään tulipalon
sit kiesaan paikalt nopeemmin kuin Mika Salo
ja pysyy turpa kii loppuun asti niinku Kauko Juhantalo
13 minuuttia sitten
liity a 2 teemailtaankohta tulee juttua suomen teeveestä
kui?
4.3.on lähetys
ok
kannabiksesta?
ennen sitä a2 kerää tietoa euroopan kannabistilanteestaeikö kannattaisi lyhyesti kirjoittaanyt pystyy vaikuttamaan, 16-vuotiaana yritetty lääkitä lähinnä hengiltä
voinha mä pyytää et tulee haastattelemaan, mennään klubille istuskelemaan
sinulla olisi hyvä lausunnon paikka
joo, naama mustaks ja ääni tuntemattoks ettei lähe eläke
nyt ehtisi vielä ennen lähetystä, käy varmaan jos kopioin tämän keskustelun ja laitan tiedoksi a2jep, commandopipo päähän
eiiii
mä kirjotan ite juttuni
älä mainitse nimeä tai yhtää mitää
harkitsen vasta
ja saathan olla käymässä nuorgamista gibraltarilleajattelin laittaa tämän keskustelun heille tiedoksi ja lintit sekä kuvia kasvatuksista voisi laittaa heille fb-linkkeinä
siis jos, niin en kertois kun pääpiirteet, ei mitään mistä voi tunnistaa
mun elämästä kyse, ei sitä yhtee haastatteluu tuhota
kysyvät kuvaa ja tietoa ja haluan auttaa niin paljon kuin mahdollista jo tilanteen selvittämiseksikinei tuhoudu elämäsi tuohon haastatteluun, ingognito
joo mut mun pitää tarkkaan miettiä, eikä oo ikinä kiinnostanu olla telkkareissa... toki oisha täs sanottavaa, mut joo, katotaan
tämän linkin henkilöltä tietoa espanjan kannabistilanteesta, hänä on siellä käymässä turistina, jos mahdollista, pyritään siihen, että ko. henkilö lähettää teille itsestään lyhyen taustatietotiivsitelmän, kuinka on toiminut suomen terveydenhoitojärjestelmä hänen kohdallaan
EI
usko ny vittu
multa ei tule tolleen mitään muuta ku bänni sulle
älä sekota mua mihinkää
tuosta voisi kopioida, jos haluat, laita a2 fb-luukkuun omasanainen kertomus, siihen menee sama aika kuin meni näiden tekstien kirjoittamiseenno laita ehdotus miten aiot lähestyä, tämän tekstin kopio olisi valmis saatekirje
emmä jaksa enää ees miettii ku aloit sekoilee mun puolesta
et vittu ota mua edes esiin, jos otat ystävyys oli siinä
minähän se aina sekoilenmiksi et kommentoi jos on mahdollisuus, turha viinipäissään ainakaan vinkua tilanteesta jos ei siihen pyri vaikuttamaan silloin kun on mahdollisuus? selvitäsiis nyt olisi ollut mahdollisuus a2 kautta vaikuttaa heidän tietoihinsa ja sitäkautta muodostuvaan näkemykseen asian esille tuontiin
hei, mä en mitää vingu, mulla on tilanne hyvä ja siks en halua kusta
se mun haastattelu ei muuta suuntaa tai toisee ku mun elämää tajua ny saatana
no etkö voi antaa lausuntoa johon menee sama aika kuin näiden tekstien kirjoittamiseen
mä oikeesti poistan sut kavereista jos riivaat vielä
odota, laitan linkinTämä on siis etenevä liike, mahtipontinen ja suora
ja sairas, niinkuin venäläinen pirihuora
kun Kehäkettu hyökkää mikrofoniin
ja huutaa nyt siihen kuin mikäkin vitun idiootti
pelkkää faktaa ja fiktioo, ei mul mitään fiktii oo
kun poliisit sen vei, se oli säädöt heipä hei
Kun yleinen syyttäjä kaiken kukkuraks pisti mut ahdinkoon
mä skitsahdin niin pahasti, et joutu tarttuun sinkoon
ja linkoon paskaks sen äijän paritalon
sen jälkeen sytyttään naapurinkin kämppään tulipalon
sit kiesaan paikalt nopeemmin kuin Mika Salo
ja pysyy turpa kii loppuun asti niinku Kauko Juhantalo
13 minuuttia sitten
liity a 2 teemailtaankohta tulee juttua suomen teeveestä
kui?
4.3.on lähetys
ok
kannabiksesta?
ennen sitä a2 kerää tietoa euroopan kannabistilanteestaeikö kannattaisi lyhyesti kirjoittaanyt pystyy vaikuttamaan, 16-vuotiaana yritetty lääkitä lähinnä hengiltä
voinha mä pyytää et tulee haastattelemaan, mennään klubille istuskelemaan
sinulla olisi hyvä lausunnon paikka
joo, naama mustaks ja ääni tuntemattoks ettei lähe eläke
nyt ehtisi vielä ennen lähetystä, käy varmaan jos kopioin tämän keskustelun ja laitan tiedoksi a2jep, commandopipo päähän
eiiii
mä kirjotan ite juttuni
älä mainitse nimeä tai yhtää mitää
harkitsen vasta
ja saathan olla käymässä nuorgamista gibraltarilleajattelin laittaa tämän keskustelun heille tiedoksi ja lintit sekä kuvia kasvatuksista voisi laittaa heille fb-linkkeinä
siis jos, niin en kertois kun pääpiirteet, ei mitään mistä voi tunnistaa
mun elämästä kyse, ei sitä yhtee haastatteluu tuhota
kysyvät kuvaa ja tietoa ja haluan auttaa niin paljon kuin mahdollista jo tilanteen selvittämiseksikinei tuhoudu elämäsi tuohon haastatteluun, ingognito
joo mut mun pitää tarkkaan miettiä, eikä oo ikinä kiinnostanu olla telkkareissa... toki oisha täs sanottavaa, mut joo, katotaan
tämän linkin henkilöltä tietoa espanjan kannabistilanteesta, hänä on siellä käymässä turistina, jos mahdollista, pyritään siihen, että ko. henkilö lähettää teille itsestään lyhyen taustatietotiivsitelmän, kuinka on toiminut suomen terveydenhoitojärjestelmä hänen kohdallaan
EI
usko ny vittu
multa ei tule tolleen mitään muuta ku bänni sulle
älä sekota mua mihinkää
tuosta voisi kopioida, jos haluat, laita a2 fb-luukkuun omasanainen kertomus, siihen menee sama aika kuin meni näiden tekstien kirjoittamiseenno laita ehdotus miten aiot lähestyä, tämän tekstin kopio olisi valmis saatekirje
emmä jaksa enää ees miettii ku aloit sekoilee mun puolesta
et vittu ota mua edes esiin, jos otat ystävyys oli siinä
minähän se aina sekoilen miksi et kommentoi jos on mahdollisuus, turha viinipäissään ainakaan vinkua tilanteesta jos ei siihen pyri vaikuttamaan silloin kun on mahdollisuus? selvitä
siis nyt olisi ollut mahdollisuus a2 kautta vaikuttaa heidän tietoihinsa ja sitäkautta muodostuvaan näkemykseen asian esille tuontiin
hei, mä en mitää vingu, mulla on tilanne hyvä ja siks en halua kusta
se mun haastattelu ei muuta suuntaa tai toisee ku mun elämää tajua ny saatana
no etkö voi antaa lausuntoa johon menee sama aika kuin näiden tekstien kirjoittamiseen
mä oikeesti poistan sut kavereista jos riivaat vielä
odota, laitan linkin |