Suomen kaikkien aikojen suurimmassa kannabistakavarikkoasiassa pelkästään esitutkintapöytäkirjoja kirjoitettiin yli 700 sivua, kuvassa pandakarhu sekä tulitikkuaski selvittämässä asian saamia mittasuhteita
---Tänään---
pistin juttupyyntöä/vinkkiä verkkomedialle. olikos niin että oikeusasiamies ainakin tietää näistä virkamiesrikoksista?
jep, ja on jo antanut huomautuksen useista poliisirikoksista asiassa
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=405555907204&set=t.1591010549&type= 1&theater
ei tule näkyviin
kyseessä ovat nuo pikkuiset panda-karhut joiden kohtalo ei myöskään ole ketään kiinnostanut
Tämä sisältö ei ole juuri nyt saatavilla
Sivua ei voida näyttää. Se voi olla tilapäisesti poissa käytöstä, linkki on vanhentunut tai sinulla ei ole oikeuksia nähdä tätä sivua.
tuleeko tämä teksti sinne?
tämä on juuri tätä
onko omassa profiilissasi vai jonkun muun
?
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=405555907204&set=t.1591010549&type= 1&theater
eikö vieläkään?
ei, onko jonkun muun profiilista kuin sinun+
kun sillon ei välttämättä näy jos en ole kaveri ko. hklön kanssa
onko kyseessä valokuva vaiko teksti vaiko linkki jonnekin?
no huh, nyt alkanut kunnon liikenne tuonne omaan blogiinikin!
saatko esim copypastetettua ko. asian mitä yritit lähettää vai oliko tosiaan kuva kyseessä?
17:38
ei siinä kummempia ole, kuva paikasta josta ns. tappotuomion saaneet pandat takavarikoitiin, ko. kuva on läääkekannabiskäyttäjä Antti Mikkosen ottama, joka pakeni suomen vainoa espanjaan juuri äskettäin
se on albumeistani
ja jossa on tutkinnanjohtajan puolelta annettu vastine jossa vedotaan timo haaran rikolliseen elämäntapaan ja rikolliseen menneisyyteen
ja jonka voin todistaa vääräksi esim. tilaamalla rikosrekisteriotteen itsestäni suomesta
minua ei ole koskaan tuomittu siten että minulla olisi minkäänlaista merkintää rikosrekisterissä
mainio yksityiskohta asiassa:
kun toisella ´vain´´
24 vrk kestäneellä vangitsemiskerralla vangitsemisoikeudenkäyntiä varten tutkinnanjohtajan tilaamaa rikosrekisteriotetta tutkittiin vangotsemisoikeudenkäynnissä (salaiseksi julistettu)
niin rikosrekisteriote oli tilattu juuri sitä varten että sitä voitaisiin käyttää perusteena vangitsemiselle se ei ollut tutkinnanjohtajan kannalta mikään erityinen menestys koska oikeudessakin todettiin ett ärikosrekisterissä ei ole haaran kohdalla mitään merkintöjä
ja koko vangittuna pitäminen tehtiin täysin selväksi että niin kauan halutaan pitää vangittuna että poliisille mieluinen lausunto saataisiin minulta aikaiseksi
samaan aikaan menetin rahaa erittäin paljon koska en voinut olla tekemässä niitä töitä ja asioita joita olin luvannut tehdä, tästä eli ´lupaamieni asioiden laiminlyönneistä´ sain sitten haukut niskaani ja menetin myös rahaa
esim. kun olen tehnyt lasikuidusta (hamppukuidun puuttuessa) tuon vanhan mallin maastureiden keulan korvausosia, niin minulla oli kauppa offivarusteen omistajien kanssa että saan keulan osiin vaihdossa tuommoisen vanhan mallin toyotan jossa oli konevika, auton arvoksi olisi jäänyt mx. 300e
ja minulla oli pajassa ehjä kone ja vaihdelaatikko jo odottamassa ko. autoa
ja olin menossa katsastamaan autotraileria johon oli aika varattu sitä varten ja lähdössä hakemaan ko. autoa
ja kun olin kuukauden vangittuna ilman perusteita muuta kuin sergen 2 sätkää ja kannabiksen kasvatus noin yleensä, niin ko. auto oli jo myyty muuanne ja sain vielä oharintekijän maineen mukavasti itselleni
tuon malliset vanhat toyotat ovat n. 3000- 4000 euron arvoisia
tuo vain yksi esimerkki
lasikuitumuotit yhdessä kanssani tehnyt henkilö piti muotit itsellään, vetosi että olen huumehörhö kun kasvatan hamppua ja on nyttemmin kehunut tienanneensa ko. muoteilla osia myymällä yli 10.000 euroa
näin
tätä samantyyppistä kertomaa voisi jatkaa loputtomiin
ja kaikki perustuu hyvin pitkälti siihen, että kun vaadin mediaa paikalle ja vangitsemisoikeudenkäyntejäni julkiseen käsittelyyn, ne pidettiin salaisena juuri sen vuoksi että ´oletetut rikoskumppanini´
saisivat tietää vangitsemisestani ja ´kärystäni´ ja siten syyllistyä kätkemisrikokseen
ja samaan aikaan tutkinnanjohtaja anoti kuitenkin julkisuuteen lausuntoja joissa kerrottiin että olen vuosia myynyt huumeita ja jotka uutisoitiin mm. iltalehdessä otsikolla huumemies kasvatti hamppua ´ energiantuotantoon´
sekä paikallislehdessä joka aiheutti mm. sen, että minulle ei edes sanottu päivää kylällä kun tulin takaisin siviiliin kuukauden kestäneestä vankeudestani
tätä tekstiä voisi editoituna käyttää suoraan verkkomedian tiedotteeseen muuten
paikallislehden toimittaja oli käynyt ottamassa kuvan tilan päärakennuksesta joka minulla pihapeltoineen vuokralla oli hintaan 100 e / kk
ja josta tilan omistava perikunta suuttui minulle
sorry että ´valitan´ mutta nämä aisat toivon tiedettävän koska niissä juuri problematiikkaa joka asiassa on ollut
tilan omistajan edustajalle, koulukaverilleni kerroin kyllä hampunkasvatuksestani ja suunnitelmistani, tilalla oli ja edelleenkin on n. 20 hehtaaria pajukoitunutta erittäin hyvää peltoa, jonka vuokraamisesta hampun tuotantoon keskustelimme
ja josta mainitsen mm. vielä peräti youtubessa olevilla nauhoilla, ´nyt sitä laitetaan ja sitä on kohta 20 hehtaaria tässä´´
menetin tuon tilan ja vuokrasopimus purettiin
ja maasturipalstalla joka sinänsä ainoa forum on, jossa asiaa ei ole sensuroitu ja poistettu minua haukuttiin samaan aikaan huumemieheksi joka ei saa puheistaan huolimatta mitään aikaiseksi
tämä teksti joutaisi offipalstan trollaaville luiskaotsille laittaa anonymisoituna luettavaksi ja mainita että tämä on vasta alkua kun alan vielä yksi päivä koko porukkaa kunnolla ripittämään
olen rahoittanut toimiani erittäin haitallisella työllä terveydelleni, josta tiedän joutuvani maksamaan vileä kalliin hinnan, tein mm. raskaan kauston maalauksia, hiekkapuhalsin ja maalasin hiihtolatuja tekeviä koneita ja siitä sain vastineeksi maalaustiloja, työtiloja ja tarvikkeita joista aikani kuluksi olen ryyppäämisen ja kylillä hummaamisen sijaan maaturini rakentanut jotka olen nyt suurimmalta osin joutunut kaikki myymään
noilla mastureilla keräsimme talkoilla kaikki rautaromuty paikallisista metsistä joita oli ihmisten hyj
hm
-hylkäämänä vuosikymmenten aikana kertynyt ympäristöön melkoinen määrä, tuostakin on paikallislehden juttu olemassa kuten on mm. siitä että olen keiteleellä ollut luottamushenkilönä ja paikallisen ampumaseuran puheenjohtajana
näitä rautaromuja myin savolan pajan nimissä laillisesti vuositasolla juuri sen verran attä niistä ei ylittynyt verotettavan tulon määrä ja niillä olen rahoittanut hamppuprojektiani kuten mm. suomi-tv:llä asiasta mainitsin
ja kun olin vangittuna, olisi kuulunut lähtä talouden ylikuumentumisen aikana viimeinen rautalasti
olin sopinut tuon viimeisen erän myynnistä hintahuipun aikana
sain peräti silloin tällöin sanomalehden luettavakseni putkaan ja seurasin taloussivuilta kuinka raudan hinta ormahti talousromahduksen kanssa yhtäaikaa
tuolloin menetin n. 4000 euroa
ja kun minua tuon poliisin omiin näkemyksiin perustuvan lehtijutun perusteella yritettiin keiteleen kunnan puolesta häätää tiloistani, jouduin antamaan ko. romuraudat pois ilmaiseksi
ja olin itse maksanut isännille ja polttoaineiden ja muiden kulujen muodossa noista kierrätysraaka-aineista
annathan anteeksi, että ´valitan´ mutta on viimein erittäin puhdistavaa saada kertoa näistä asioista
elämäni ja omavaraisuuteni on tuhoutunut täysin tämän asian seurauksena, todella toivon, ettei koskaan enää kenellekään tarvitsisi käydä samalla tavalla
esimerkkejä on vaikka kuinka, esim. paikallisen kunnassa työtään tekevän hammaslääkärin ammattitaidottomuuden seurauksena minulla oli sovittu hammaslääkäriaika jossa hänen jälkiään oli tarkoitus korjata, tuo aika oli juuri silloin kun minut vangittiin
sanoin tästä asiasta, mutta poliisin puolelta sanottiin että et sinä mihinkään hammaslääkäriin nyt lähde
hammas mätäni kuukauden aikana ja jouduttiin juurihoitamaan myöhemmin ja asiasta tuli huomattavasti suurempi lasku kuin jos asia olisi hoidettu kuten olisi pitänyt tehdä
pidän huolta tuollaisista asioista ja tuokin harmitti suuresti
ja rahaa hammaslääkäriin ei juuri ollut enää poliisin pakkotoimien jälkeen niinden seurauksena
asunnon ja pajatilojen vuokra sekä auton vkuutus juoksi kuten kaikki muutkin kulut, ja kun tulin siviiliin vankeudesta, oli laskupino odottamassa ja samaan aikaan minulla olleet lailliset rahat olivat takavarikoidut
pennittömänä laskuja ihmettelemään, oli mukava olla
ko. maatila oli puulämmitteinen ja ensimmäisellä kerralla oli alkutalvi, ko. rakennus päästettiin kerrasta kylmilleen ja se vaurioitui, puurakennusta ei saisi päästää kylmällä kylmilleen kerrasta asumisen jäljiltä
kaikki tavarat olivat kuin mielipuolten jäliltä, hiirenloukuissa oli kuolleita hiiriä joita toiset hiiret olivat syöneet ja levittäneet jätöksiään ympäri asuntoa
tavaroitani oli rikottu, pajalla kävelty työkalupakkien yli ja tavarat tiputeltu hyllyistä, kuin joukko hulluja olisi mellastanut
poliisi tutki pajan pihassa olevia autoja, niinden tunnistetietoja että saisi niistä omistajahistoriaa selville josko ne olisivat kuuluneet ´rikoskumppaneilleni´ joiden henkilöllisyys selviäisi omistajataustan perusteella
olin juuri vaihtanut uuden moottorin pikkuiseen micraan jolla talvisin ajelin
ja jonka konepellin poliisit ruttasivat ja jättivät auki ja kun tulin siviiliin, koitin käynnistää juuri remonrtissa ollutta autoa mutta koska konepelti oli jätetty raolleen oli ilmanpuhdistimen kautta mennyt sylintereihin vettä ja se särki moottorin koska puristuspaineet olivat liian suuret kun moottorissa oli vettä
ja tuon olisin laittanut ajoon koska ei ollut enää varaa maasturin vakuutukseen
täät listaa voisi jatkaa loputtomiin
-tätä-
minulta on vuosien aikana takavarikoitu kasvatuslaitteita n. 3000- 4000 euron edestä joita sitten on tuhottu ekokemin ongelmajätelaitoksella veronmaksajien varoilla
asunnollani olleista koriste-esineistä jotka ovat keräilykappaleita ja kalliita hankkia oli löydetty ´piilotettuna´ hamppurouhetta joka on lailllinen tuote EU:ssa
ja jotka nyt tuhotaan tai on jo tuhottu kun korkein oikeus ei käsitellyt juttuani
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1151&pictureid=21040
tässä kuvaa samoista pandakarhuista joita nyt tuhotaan veronmaksajien rahoilla
ja esitutkinnassa kertynytttä materiaalia johon on mennyt huomattava määrä yhteiskunnan varoja
nuo paperit ovat pelkästään esitutkintamateriaalia asiasta
onko suomella todella tähän varaa?
suomi tekee ulkomaanvelkaa jatkuvasti, pelkästään viime vuonna yli 9 miljaria euroa ja siitä käytetään rahaa tämän kaltaisten tutkintojen hoitamiseen
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
ja jossa on tutkinnanjohtajan puolelta annettu vastine jossa vedotaan timo haaran rikolliseen elämäntapaan ja rikolliseen menneisyyteen
mitä mieltä esitutkintapöytäkirjakoosteesta, tuota paperiahan on mennyt huomattavasti lisääkin tuon kuvan ottamisen jälkeen
siinä sitä on suomalaista metsää parhaimmillaan
tekstit menevät sekaisin ainakin täällä päässä
tekstiluukku alkoi pogoamaan vaikka mitenkä päin
nyt ei näy juuri mitään mitä olen kirjoittanut, tulevatko nämä sinne saakka?
koitan saada kopion tästä tekstistä niin laiatn sen johonkin josta sen voi käydä lukemassa |