Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 20 / 84 Päihdepolitiikkaa ja -poliitikkoja
Drug of the Nation

O¤vi saa nyt mainosta mutta mitäs levittelette näitä pahviaskeja ympäristöön, tehtaallennehan oli tarjottu hamppujuomien tutkimukseen raaka-ainetta jo vuonna 2008 mutta saman kylän toiset vekkulit pilasivat asian ja myöhemmin oli varaa olla koppavana ja kieltäytyä ylimielisesti. Saisikohan hamppujuomia pilattuna vaiko kunnollisena sitten kun jos niitä viimein joskus olisi tulossa, mallaslausunnot ovat olleet jo sinänsä esillä täällä näissäkin www.offipalsta.com:in keskusteluissa aiemminkin, kuluttajien mielipiteet, niiden jotka kansakunnallisesta ryyppäämisestä vielä hengissä ovat säilyneet, lienevät ihmisoikeussopimusten alaisia noudatettavia asioita nekin ja mielipiteiden ilmaisuunhan tarjoaa mahdollisuuden mm. noudatettava YK:n ihmisoikeussopimus.

Ei sitten kelvannut hamppumiehen tarjous kymmenisen vuotta sitten, seuraillaanpa tilannetta.  

T

Ahoy!
00:12Minä

moro moro, toisella sivulla hieman homma kesken mutta mitä mielessä
00:12T

(Joo emme tunne mutta oli pakko iskee kutsu kun oot kuule nii hienon asian puolesta.) Olisi mukava tutustua noinkin asialliseen kaveriin paremin! :):)
00:13Minä

kiitos kannustuksesta, myönteinen palaute on auttanut jaksamaan projektissa
00:13T

Mielessä ei sen suurempia, mutta kuhan perus jauhantaa.. U know.. Hyvän asian puolesta, nii myötä kuin vastoin käymisissä.. ;);)

Miltä se meininki nyt tällä hetkellä vaikuttaa, alkaako nuo arkaadian mäen urpot ymmärtämään?
00:15Minä

kiitos suuresti tuesta, korkeimman oikeuden lopullisen oikeudenkäynnin jälkeen tiedämme mm. saako 2 vaiko alle 3% cannabista kasvattaa lupavapaasti
00:16T

Voi se olisi hienoa!! Mielestäni sanoit jossain haastattelussa (seuranneena tapaustasi paljon) että olisi asiallista esim: jos jokainen kasvattaja maksaisi veroa ns: lupa kasvatuksesta!

tuolloin valtio saisi ns omansa.. Sehän on tällä hetkelä se suurin" tabu" että valtio ei saa veroja

toki saa, mutta rike sakkojen myötä, yms... pakojen

turhien, miten sen nyt kuvailisi
00:18Minä

eipä minulla ole mahdollisuuksia arkadianmäen urpoihin juuri vaikuttaa muuten kuin ehkä korkeintaan johonkin pommi-iskuun yllyttämällä, ei ole valtaa virkaa asemaa tai mitään muutakaan mahdollisuutta sanoa tai vaikuttaa, ei niitä kiinnosta siellä ymmärtää tämän tyyppisiä asioita, valitan mutta on mainittava että se ei ole ainakaan minun vikani. juuri tuohon luvanvaraiseen ja lailliseen kotikasvatukseen kannattaisi valtion juuri lähteäkin, moni haluaisi itse puskansa verolle
00:19T

ALKOT nurin kuka kaupat ja elämän rauha kukoistamaan! mutta, niin, tuolloin ei olisi känni tappelijoita sun muita perhe draamoja.
00:19Minä

puhut asiaa, moni on kanssasi samaa mieltä, luvanvarainen ja laillinen kotikasvatus sekä sopimusviljely olisi järkiratkaisu asiaan
00:20Minä

jep, näin näyttävät jo tilastotkin viinan kohdalla, surmamyrkky ja lääkekasvia koitetaan vaan bannata, aika kypsää seurata tätä menoa vuodesta toiseen eikä minkäänlaista muutosta kohti parempaa

tai, no pieniä askelia kuten että sain viimein hamppupeltoni suomessa sadonkorjatuksi
00:22T

Älä muta viserrä.. Mutta kyseeessä on vain ja ainoastaan vero jutut.. Jos kannabis oisi uusi juttu, se olisi laillinen ja alko laiton.. mutta on liian suuri myöntämys myöntää että virhe tehtiin jo aikojen "alussa"
00:23Minä

virheet on tehty oikaistaviksi ja korjattaviksi, itse voisin jo tällä hetkellä tuottaa raaka-ainetta lääketehtaille mm. syöpälääkkeeseen mutta ei tunnu porukkaa kiinnostavan kun on niin paljon epäolennaisuuksia kuten jalkapalloilijoiden ihmissuhdeasioita ym missien poikaystäväsotkuja mietittävänä

on hyvä että joku ajattelee näitä asioita, kiitos siitä
00:24T

moni perhe murha, väkivalta, tappelu , tappo.. yms paska olisi jäänyt tekemättä mutta eikun viiinaa koneeseen ja kannabis lukkoihin! näin se homma etenee vittu.. poliisit ois työttömiä jos ei ois alkoholia! :D:D
00:26T

+ ne mopo pojat voimavaroja käytetään niin lapsien kengissä että niin pistää vituttaa!!
00:26Minä

kyllä poliisilla voisi olla kädet täynnä mm. raskaan rikollisuuden torjunnassa, ottaisivat kiinni noita heroiinilasteja ennemminkin ja jättäisivät budit rauhaan mutta taas päästään vetoamaan siihen että poliisi ei säädä lakeja vaan valvoo niiden noudattamista ja eduskuntaa ei sitten puolestaan kiinnosta, mitä tuohon sanoisi

kypsää ja kyllästyttävää tämä suomen touhu
00:27T

(Asia ei kuulu mutta ) mutsini on vaikutusvaltainen tekijä, olen yrittänyt kaikkeni saadakseen häntä kirjottamaan lehteen asiaa.. Mutta toistaiseksi tuloksetta, tosin vähän on myöntynyt ajatukselle.. :D:D
00:28Minä

ranskassa nostettiin eläkeikää (alempi kuin suomessa silti) niin tuli yleislakko, suomessa on bussikuskitkin kohta seitsenkymppisiä niin jengi vaan myötäilee vaikka olisi kuinka älyttömät päätökset tahansa kuten esim olkiluoto3

onhan näitä epäkohtia
00:30Minä

jep, kerrothan mutsillesi terveisiä, juuri oli allekirjoittaneesta puolen sivun keskiaukeamajuttu savon sanomissa, eikun haastattelua vaan niin sanon edelleen että hamppu on uusi nokia ja tämä on faktaa eikä fiktiota
00:30T

Voisin puhua mutsilleni että tekis demareihin jutun sinusta, olisitko kiinnostunut?
00:32Minä

olen, olen lisäksi helppo haastateltava, näin on toimittajat sanoneet, sanottavaa olisi ja mielelläni uutispäivälehdelle haastattelun antaisin, eestissäkin on 6ha sato kohta nostoa vailla ja samasta asiasta koitettiin suomessa laittaa vankilaan, olisihan tuota jutunjuurta kuten teollisuuden mahdollisuudet hampun kanssa
00:32T

(mitä äiti muoriini tulee niin kyseessä semmoinen körttinen absolutisti, mutta tosiaan osaa tehdä asioita myös oikein, olisin melko varma että mielellään kirjottaisi sinusta ja siis ajjatuksistasi.)
00:33Minä

olen messissä, kerro terveiset ja voi jo sanoa että mm. 40 vuotta helsingin sanomissa töissä olleet toimittajat ovat sanoneet että on hyvin todennäköistä että minulla on tällä hetkellä laaijn yleistieto aiheesta tässä maassa

tuo talouspuoli kiinnostaisi eniten, voisi tehdä jutun talouspuolen uutisiin

viihdekäyttö on kuitenkin vain yksi osa-alue, toki sitäkään ei pidä väheksyä, sen lupien ja verotuksen tuomia varoja

ja ihmisten elämänlaadun paranemista

lääkepuolen sovellukset voisivat oikein toteutettuna tuoda suomelle huomattavat tulot
00:36Minä

eli ei tarvitse olla pitäisikö pilvi laillistaa-aihe vaan hamppuaspektin laajempi avaaminen, kyseessä on työmarkkinaetujärjestölehti, duuniasioista haluaisinkin enemmän puhetta
00:36T

Timo, mie heti huomenissa otan pitkän hartaaan puhelun äiti muorilleni, pyydän häntä tekemään jutun sinusta!!! Saan sinut tätä kautta kiinni, annan yhteys tietosi mutsilleni!
00:37Minä

timo.haara@gmail.com ja jos aikoo soittaa niin numero sitten, se on tosin julkinen ja ei ole muita timohaaroja ainakaan keiteleellä
00:37T

puhuin viimmeiksi tänäään äippäni kanssa pitkän keskustelun hampusta.. yms.. Asiallisesti..
00:38Minä

jos voit kertoa terveisiä että talousasioista ja hampun työllistävästä vaikutuksesta haluaisi eniten puhetta tai antaa toki haastattelun ala-aiheesta kuin aiheesta

siis noista toivon eniten keskustelua, suurteollinen mittakaava ja hampun eri sovellukset toisivat huomattavan paljon työpaikkoja ja niitähän tarvittaisiin
00:39T

Melkein Timo voin sulle luvata että muorini ottaa sinuun yhteyden, ja tulette teemään asiallisen jutun x lehteen..
00:39Minä

kuulostaa hyvältä, olen messissä
00:41Minä

olisi kepulainen juttu tuohon joka on kiusannut, täällä on korkea-arvoiset maakuntavirkamiehet mm. sitä mieltä että suurin este bioenergian kehittymiselle tässä maassa on energiaministeri itse, mauri pekkarinen
00:41T

Pekkarinen, puhutko siitä vitsistä, vai pitäisikö sanoa vitsaus :D:D
00:42Minä

ko. henkilö mm. vihki jyväskylän kymmeniä miljoonia maksaneen luonnonkuitutehtaan käyttöön mutta eihajuakaan että mitähän kuitua kannattaisi alkaa siellä sitten käyttämään kun hamppukin on niin paha huumekasvi ettei siitä voi edes puhua pakko on sanoa että on nämä poliitikot muuten täysin loppu päästään kun näitä seuraa vähänkään
00:44T

politiikasta muutama sana, mikä on poliittinen kantasi? kokoomus, sdp? keskusta?

aa, vihreät?
00:44Minä

joo, kerro terveisiä ja tosiaan ollaan yhteydessä aiheesta, 11. 10 näillä näkymin voisi päästä ministeri paula risikkoa kovistelemaan asiasta televisiossa jos ei muutoksia tai sensuuria tule

vihreät, ai kun jaksaisi hieman tilittää, tuossa on yksi esimerkki täysin feikkiporukasta
00:45T

nimen omaa!!

Ollaan niin v un vihreitä, mut tehdäänkö mitään? EI ei mitään!!
00:45Minä

puheenjohtaja espoolaisporvarirouva joka ajelee citymaasturilla kilo kultaa kaulassa, politiikka on täysin mädäntynyttä laidasta laitaan

joku eskojuhani tennilä koittaa saarnata moraalia ja järkeä mutta ketään ei kiinnosta

jutta urpilaisella ollut nyt hyviä puheenvuoroja sinänsä
00:47T

Miksi et hae politiikkaan?

???????

Sinunlaisia sielä tarvitaan.. Eikä näitä: kuka kusettaa parhaiten pärjäääää!!

00:48Minä

miksi hakisin, sitäkin kuitenkin paheksuttaisiin joten en ole kiinostunut, olen lisäksi niin pahoin pettynyt tähän maahan että en kestä enää yhtään juuri tuota paskaa mitä tämä maa on täynnä

saisi tehdä työtään rauhassa niin riittäisi mutta toimintamahdollisuudet on viety talouteni tuhoamisen myötä
00:49T

jonkun pitää tehdä/tuoda vääryys ilmi!!!!!!
00:49Minä

kiitos

tuo on kyllä totta

Sie olisit ääni vyöryllä arkaadianmäellä!!!!

Oletko miettinyt?

rohkeesti vain, sikaa vielä suuremmin sarvista kiinni!!
00:53T

Mut joo, tiiätkö, nään mutsini huomena, juttelen puolestas, ja uskon hänen haluavan nähdä sinut ja tehdä sinusta jutun!!! (Oma lehmä ojassa ihan jo siksikin että äippä muorin käsitys kannabiksesta ja siitä että oma poika käyttää niin muuttuisi..) kysyi tänään viimmeiksi että: miksi käytät, miksi pitää saaada pääniin sekaisin: sanoin: että etkö ymmärrä kun kannabiksella ei saa päätään edes niin sekasin ku alkoholilla... (mitä olen elämässäni nähnyt paljon... Isännälllä ollu tapana olla jurrin vk-lopusta toiseen.. )

*t
00:54Minä

tuota asiaa on kysytty minulta paljon mutta en voi sitoutua mihinkään nykypuolueeseen niiden nykyisillä arvoilla, SDP:kin oli hommassa mukana tiiviisti istuvan presidentinkin optiorahastusta myöten kun suomea lopullisesti pilkottiin, kepu täysin loppu ja kokoomuksen jutuista olisikin sanottavaa, soluttauduin kokoomuksen bileisiin jo viime vuosituhannen puolella ja huh huh sanon vaan mitä menoa, siellä sitä on kanssa "arvot kohdallaan"

oikein, kasvi on avain parempaan mielenrauhaan ja tasapainoon eikä näiden vastakohtiin
00:58T

Tiiäks Timo, moon ihan liekeis, teen kaikkeni et sie ja mutsini tapaisisitte!!! Kyseessä on vallan mukava ja sympaattinen mamma.. Joka tosin ei kannabiksesta tiedä niiiiin paljoa kun olisi tarve.. U know.. Mut toivon että te näette!!!!!
01:00T

huomenna pidän hänelle puheen ja uskallan miltei luvata että tekee sinusta asiallisen kauniin jutun.. Sillä sinä et ole TYHMÄ!!!!
01:00Minä

kiitos! kerro terveisiä,toivon tätä myös itsekin koska x :llä on laaja levikki ja se on itseasiassa hyvä lehtikin. talous- ja työaiheinen haastattelu sopisi tosiaan etenkin oikein hyvin mutta annan aiheeseen näkemyksen miltä tahansa sektorilta, 2 päivää sitten kävivätkin Voima-lehden toimittajat cannabispelloillani mutta aiheessa riittäisi muullekin medialle avattavaa vaikka kuinka, palataan asiaan!
01:03T

x  leviikki on suomen- laajuinen. Siksi juuri olisi hyvä sielä näkyä... Puhun huomenna!!! Toiv palataan asiaan ja näette mutsii kanssa ja teette asiallisen jutun mikä herätäisi urpot horroksesta!!
01:04Minä

oikein hyvä, tuo voisi auttaa asiaa, suomen parhaaksihan tätä projektia tässä olen käynnissä pitänyt, laitetaan koodia asian etenemisestä!
01:07T

Teen kaikkeni että sinusta tehdään asinmukainen juttu!! Koita olla huomenna onllines ni saan sinuun yhteyden.. Toiv, antaa mutsini numeron, ihan juttua varten eli että teette tapaamisen!!
01:10T

Tiedoistani näet äitini nimen:  On oikeesti asiallinen mamma, joskin semmoinen joka ei niin asiasta tiedä.. Mutta oli mm: juuri 3p puollustusvoiminen jossain kokoukseesa missä oltiin puhuttu mm: syrjäytyneistä nuorista..
01:11T

// edellä mainittu oli vaan yksi aiheista, huumeet oli ollu suuresti tapetilla sielä..
01:13T

(hän tosin on körttinen pohjanmaalta.. mutta, no, vittuako tässä selitän, toiv näette.. sen jälkeen ymmärrät.. ;);)

hänele alkoholi on kirosana!!!

kannabiksesta ei ikinä niin saarnannut.
01:22T

oletko viell linjoill?
01:22Minä

koitan tämän päivän peltokuvia muokata, luukku auki ja käyn välillä täällä kyllä
01:25T

Ok, eikun ihan semmosta et uskallatko antaa numeros. Ihan sen vuoksi et osaisin mutsille suoran nro antaa.. Sillä edelleen teen kaikkeni et hän tekee sinusta ison asiallisen jutun.. En jaksa uskoa etteikö hän kiinnostuisi sinusta/näkökulmistasi!!! voin antaa oman numeroni, esim: tiedät mihin vastaat, jos et omaasi tahdo antaa?
01:27Minä

oma on julkinen mutta on katsottava ettei joudu sitten vääriin käsiin että esim juopot eivät soittele keskellä yötä, tämä projekti on ollut yllättävän rasittava
01:29T

voit olla varma että kyseisen numeron saa vaan mutsini!! edes minä en häiritse vaikka mieleni tekis soittaa ja jauhaa asiasta kanssasi ääneen,.. ;);)
01:30Minä

ookoo, oikein toimttu, koitan muokata meinaan nauhaa radio rockille lähetettäväksi ja vielä menee aikaa sen kanssa
01:33T

Kiitos numerosta, juttelen huomennna muorin kanssa hän toiv ottaa sinuun yhteyden ens viikolla!!! (Hää o näppärä kirjottaa, eli saatte salee hienon asiallisen jutun tehdyksi..) toiv auttaisisi herättämään näitä vanhooooollisia käsityksiä.. U know
01:33Minä

juuri näin, hyvällä asiallahan tässä ollaan jos hamppua puolustetaan!
01:35T

No sitäpä juuri... Mitäs muutakaan, alkoholia(ko)? maailman pahin vitsaus! en ole sen puolesta ollenkaan, ja voin kertoa, mitä mutsiini tulee ni hänelle alkoholi on pahin vitsaus!!! vihaa sitä eniten maailmassa!!
01:38Minä

se on hyvä mutta on muistettava, että alkoholiakin tarvitaan, erinomainen mm. haavojen desinfiointiin, lasinpesunesteeksi ja ajoneuvojen polttoaineeksi, mm. eteläamerikassa autot jo käyvät 85% etanolilla ja hampustahan voi saada ensiluokkaista biobensaa jopa 2000 litraa hehtaarille, näistä pointeista tarvittaessa enemmän, tämä olisi juuri osa sitä uutta nokiaa suomelle
01:40T

Soot tainnu lukea asioita enemmänkin.. :):) Mut joo, mielestäni alkoholi ei saa muutakun yeistä pahennusta aikaan.. (tämä toki vaan mielipiteeni.)
Drug of the Nation

O¤vi saa nyt mainosta mutta mitäs levittelette näitä pahviaskeja ympäristöön, tehtaallennehan oli tarjottu hamppujuomien tutkimukseen raaka-ainetta jo vuonna 2008 mutta saman kylän toiset vekkulit pilasivat asian ja myöhemmin oli varaa olla koppavana ja kieltäytyä ylimielisesti. Saisikohan hamppujuomia pilattuna vaiko kunnollisena sitten kun jos niitä viimein joskus olisi tulossa, mallaslausunnot ovat olleet jo sinänsä esillä täällä näissäkin www.offipalsta.com:in keskusteluissa aiemminkin, kuluttajien mielipiteet, niiden jotka kansakunnallisesta ryyppäämisestä vielä hengissä ovat säilyneet, lienevät ihmisoikeussopimusten alaisia noudatettavia asioita nekin ja mielipiteiden ilmaisuunhan tarjoaa mahdollisuuden mm. noudatettava YK:n ihmisoikeussopimus.

Ei sitten kelvannut hamppumiehen tarjous kymmenisen vuotta sitten, seuraillaanpa tilannetta.

T

Ahoy!
00:12Minä

moro moro, toisella sivulla hieman homma kesken mutta mitä mielessä
00:12T

(Joo emme tunne mutta oli pakko iskee kutsu kun oot kuule nii hienon asian puolesta.) Olisi mukava tutustua noinkin asialliseen kaveriin paremin! :):)
00:13Minä

kiitos kannustuksesta, myönteinen palaute on auttanut jaksamaan projektissa
00:13T

Mielessä ei sen suurempia, mutta kuhan perus jauhantaa.. U know.. Hyvän asian puolesta, nii myötä kuin vastoin käymisissä.. ;);)

Miltä se meininki nyt tällä hetkellä vaikuttaa, alkaako nuo arkaadian mäen urpot ymmärtämään?
00:15Minä

kiitos suuresti tuesta, korkeimman oikeuden lopullisen oikeudenkäynnin jälkeen tiedämme mm. saako 2 vaiko alle 3% cannabista kasvattaa lupavapaasti
00:16T

Voi se olisi hienoa!! Mielestäni sanoit jossain haastattelussa (seuranneena tapaustasi paljon) että olisi asiallista esim: jos jokainen kasvattaja maksaisi veroa ns: lupa kasvatuksesta!

tuolloin valtio saisi ns omansa.. Sehän on tällä hetkelä se suurin" tabu" että valtio ei saa veroja

toki saa, mutta rike sakkojen myötä, yms... pakojen

turhien, miten sen nyt kuvailisi
00:18Minä

eipä minulla ole mahdollisuuksia arkadianmäen urpoihin juuri vaikuttaa muuten kuin ehkä korkeintaan johonkin pommi-iskuun yllyttämällä, ei ole valtaa virkaa asemaa tai mitään muutakaan mahdollisuutta sanoa tai vaikuttaa, ei niitä kiinnosta siellä ymmärtää tämän tyyppisiä asioita, valitan mutta on mainittava että se ei ole ainakaan minun vikani. juuri tuohon luvanvaraiseen ja lailliseen kotikasvatukseen kannattaisi valtion juuri lähteäkin, moni haluaisi itse puskansa verolle
00:19T

ALKOT nurin kuka kaupat ja elämän rauha kukoistamaan! mutta, niin, tuolloin ei olisi känni tappelijoita sun muita perhe draamoja.
00:19Minä

puhut asiaa, moni on kanssasi samaa mieltä, luvanvarainen ja laillinen kotikasvatus sekä sopimusviljely olisi järkiratkaisu asiaan
00:20Minä

jep, näin näyttävät jo tilastotkin viinan kohdalla, surmamyrkky ja lääkekasvia koitetaan vaan bannata, aika kypsää seurata tätä menoa vuodesta toiseen eikä minkäänlaista muutosta kohti parempaa

tai, no pieniä askelia kuten että sain viimein hamppupeltoni suomessa sadonkorjatuksi
00:22T

Älä muta viserrä.. Mutta kyseeessä on vain ja ainoastaan vero jutut.. Jos kannabis oisi uusi juttu, se olisi laillinen ja alko laiton.. mutta on liian suuri myöntämys myöntää että virhe tehtiin jo aikojen "alussa"
00:23Minä

virheet on tehty oikaistaviksi ja korjattaviksi, itse voisin jo tällä hetkellä tuottaa raaka-ainetta lääketehtaille mm. syöpälääkkeeseen mutta ei tunnu porukkaa kiinnostavan kun on niin paljon epäolennaisuuksia kuten jalkapalloilijoiden ihmissuhdeasioita ym missien poikaystäväsotkuja mietittävänä

on hyvä että joku ajattelee näitä asioita, kiitos siitä
00:24T

moni perhe murha, väkivalta, tappelu , tappo.. yms paska olisi jäänyt tekemättä mutta eikun viiinaa koneeseen ja kannabis lukkoihin! näin se homma etenee vittu.. poliisit ois työttömiä jos ei ois alkoholia! :D:D
00:26T

+ ne mopo pojat voimavaroja käytetään niin lapsien kengissä että niin pistää vituttaa!!
00:26Minä

kyllä poliisilla voisi olla kädet täynnä mm. raskaan rikollisuuden torjunnassa, ottaisivat kiinni noita heroiinilasteja ennemminkin ja jättäisivät budit rauhaan mutta taas päästään vetoamaan siihen että poliisi ei säädä lakeja vaan valvoo niiden noudattamista ja eduskuntaa ei sitten puolestaan kiinnosta, mitä tuohon sanoisi

kypsää ja kyllästyttävää tämä suomen touhu
00:27T

(Asia ei kuulu mutta ) mutsini on vaikutusvaltainen tekijä, olen yrittänyt kaikkeni saadakseen häntä kirjottamaan lehteen asiaa.. Mutta toistaiseksi tuloksetta, tosin vähän on myöntynyt ajatukselle.. :D:D
00:28Minä

ranskassa nostettiin eläkeikää (alempi kuin suomessa silti) niin tuli yleislakko, suomessa on bussikuskitkin kohta seitsenkymppisiä niin jengi vaan myötäilee vaikka olisi kuinka älyttömät päätökset tahansa kuten esim olkiluoto3

onhan näitä epäkohtia
00:30Minä

jep, kerrothan mutsillesi terveisiä, juuri oli allekirjoittaneesta puolen sivun keskiaukeamajuttu savon sanomissa, eikun haastattelua vaan niin sanon edelleen että hamppu on uusi nokia ja tämä on faktaa eikä fiktiota
00:30T

Voisin puhua mutsilleni että tekis demareihin jutun sinusta, olisitko kiinnostunut?
00:32Minä

olen, olen lisäksi helppo haastateltava, näin on toimittajat sanoneet, sanottavaa olisi ja mielelläni uutispäivälehdelle haastattelun antaisin, eestissäkin on 6ha sato kohta nostoa vailla ja samasta asiasta koitettiin suomessa laittaa vankilaan, olisihan tuota jutunjuurta kuten teollisuuden mahdollisuudet hampun kanssa
00:32T

(mitä äiti muoriini tulee niin kyseessä semmoinen körttinen absolutisti, mutta tosiaan osaa tehdä asioita myös oikein, olisin melko varma että mielellään kirjottaisi sinusta ja siis ajjatuksistasi.)
00:33Minä

olen messissä, kerro terveiset ja voi jo sanoa että mm. 40 vuotta helsingin sanomissa töissä olleet toimittajat ovat sanoneet että on hyvin todennäköistä että minulla on tällä hetkellä laaijn yleistieto aiheesta tässä maassa

tuo talouspuoli kiinnostaisi eniten, voisi tehdä jutun talouspuolen uutisiin

viihdekäyttö on kuitenkin vain yksi osa-alue, toki sitäkään ei pidä väheksyä, sen lupien ja verotuksen tuomia varoja

ja ihmisten elämänlaadun paranemista

lääkepuolen sovellukset voisivat oikein toteutettuna tuoda suomelle huomattavat tulot
00:36Minä

eli ei tarvitse olla pitäisikö pilvi laillistaa-aihe vaan hamppuaspektin laajempi avaaminen, kyseessä on työmarkkinaetujärjestölehti, duuniasioista haluaisinkin enemmän puhetta
00:36T

Timo, mie heti huomenissa otan pitkän hartaaan puhelun äiti muorilleni, pyydän häntä tekemään jutun sinusta!!! Saan sinut tätä kautta kiinni, annan yhteys tietosi mutsilleni!
00:37Minä

timo.haara@gmail.com ja jos aikoo soittaa niin numero sitten, se on tosin julkinen ja ei ole muita timohaaroja ainakaan keiteleellä
00:37T

puhuin viimmeiksi tänäään äippäni kanssa pitkän keskustelun hampusta.. yms.. Asiallisesti..
00:38Minä

jos voit kertoa terveisiä että talousasioista ja hampun työllistävästä vaikutuksesta haluaisi eniten puhetta tai antaa toki haastattelun ala-aiheesta kuin aiheesta

siis noista toivon eniten keskustelua, suurteollinen mittakaava ja hampun eri sovellukset toisivat huomattavan paljon työpaikkoja ja niitähän tarvittaisiin
00:39T

Melkein Timo voin sulle luvata että muorini ottaa sinuun yhteyden, ja tulette teemään asiallisen jutun x lehteen..
00:39Minä

kuulostaa hyvältä, olen messissä
00:41Minä

olisi kepulainen juttu tuohon joka on kiusannut, täällä on korkea-arvoiset maakuntavirkamiehet mm. sitä mieltä että suurin este bioenergian kehittymiselle tässä maassa on energiaministeri itse, mauri pekkarinen
00:41T

Pekkarinen, puhutko siitä vitsistä, vai pitäisikö sanoa vitsaus :D:D
00:42Minä

ko. henkilö mm. vihki jyväskylän kymmeniä miljoonia maksaneen luonnonkuitutehtaan käyttöön mutta eihajuakaan että mitähän kuitua kannattaisi alkaa siellä sitten käyttämään kun hamppukin on niin paha huumekasvi ettei siitä voi edes puhua pakko on sanoa että on nämä poliitikot muuten täysin loppu päästään kun näitä seuraa vähänkään
00:44T

politiikasta muutama sana, mikä on poliittinen kantasi? kokoomus, sdp? keskusta?

aa, vihreät?
00:44Minä

joo, kerro terveisiä ja tosiaan ollaan yhteydessä aiheesta, 11. 10 näillä näkymin voisi päästä ministeri paula risikkoa kovistelemaan asiasta televisiossa jos ei muutoksia tai sensuuria tule

vihreät, ai kun jaksaisi hieman tilittää, tuossa on yksi esimerkki täysin feikkiporukasta
00:45T

nimen omaa!!

Ollaan niin v un vihreitä, mut tehdäänkö mitään? EI ei mitään!!
00:45Minä

puheenjohtaja espoolaisporvarirouva joka ajelee citymaasturilla kilo kultaa kaulassa, politiikka on täysin mädäntynyttä laidasta laitaan

joku eskojuhani tennilä koittaa saarnata moraalia ja järkeä mutta ketään ei kiinnosta

jutta urpilaisella ollut nyt hyviä puheenvuoroja sinänsä
00:47T

Miksi et hae politiikkaan?

???????

Sinunlaisia sielä tarvitaan.. Eikä näitä: kuka kusettaa parhaiten pärjäääää!!

00:48Minä

miksi hakisin, sitäkin kuitenkin paheksuttaisiin joten en ole kiinostunut, olen lisäksi niin pahoin pettynyt tähän maahan että en kestä enää yhtään juuri tuota paskaa mitä tämä maa on täynnä

saisi tehdä työtään rauhassa niin riittäisi mutta toimintamahdollisuudet on viety talouteni tuhoamisen myötä

jonkun pitää tehdä/tuoda vääryys ilmi!!!!!!
00:49Minä

kiitos

tuo on kyllä totta

Sie olisit ääni vyöryllä arkaadianmäellä!!!!

Oletko miettinyt?

rohkeesti vain, sikaa vielä suuremmin sarvista kiinni!!
00:53T

Mut joo, tiiätkö, nään mutsini huomena, juttelen puolestas, ja uskon hänen haluavan nähdä sinut ja tehdä sinusta jutun!!! (Oma lehmä ojassa ihan jo siksikin että äippä muorin käsitys kannabiksesta ja siitä että oma poika käyttää niin muuttuisi..) kysyi tänään viimmeiksi että: miksi käytät, miksi pitää saaada pääniin sekaisin: sanoin: että etkö ymmärrä kun kannabiksella ei saa päätään edes niin sekasin ku alkoholilla... (mitä olen elämässäni nähnyt paljon... Isännälllä ollu tapana olla jurrin vk-lopusta toiseen.. )

*t
00:54Minä

tuota asiaa on kysytty minulta paljon mutta en voi sitoutua mihinkään nykypuolueeseen niiden nykyisillä arvoilla, SDP:kin oli hommassa mukana tiiviisti istuvan presidentinkin optiorahastusta myöten kun suomea lopullisesti pilkottiin, kepu täysin loppu ja kokoomuksen jutuista olisikin sanottavaa, soluttauduin kokoomuksen bileisiin jo viime vuosituhannen puolella ja huh huh sanon vaan mitä menoa, siellä sitä on kanssa "arvot kohdallaan"

oikein, kasvi on avain parempaan mielenrauhaan ja tasapainoon eikä näiden vastakohtiin
00:58T

Tiiäks Timo, moon ihan liekeis, teen kaikkeni et sie ja mutsini tapaisisitte!!! Kyseessä on vallan mukava ja sympaattinen mamma.. Joka tosin ei kannabiksesta tiedä niiiiin paljoa kun olisi tarve.. U know.. Mut toivon että te näette!!!!!
01:00T

huomenna pidän hänelle puheen ja uskallan miltei luvata että tekee sinusta asiallisen kauniin jutun.. Sillä sinä et ole TYHMÄ!!!!
01:00Minä

kiitos! kerro terveisiä,toivon tätä myös itsekin koska x :llä on laaja levikki ja se on itseasiassa hyvä lehtikin. talous- ja työaiheinen haastattelu sopisi tosiaan etenkin oikein hyvin mutta annan aiheeseen näkemyksen miltä tahansa sektorilta, 2 päivää sitten kävivätkin Voima-lehden toimittajat cannabispelloillani mutta aiheessa riittäisi muullekin medialle avattavaa vaikka kuinka, palataan asiaan!
01:03T

x leviikki on suomen- laajuinen. Siksi juuri olisi hyvä sielä näkyä... Puhun huomenna!!! Toiv palataan asiaan ja näette mutsii kanssa ja teette asiallisen jutun mikä herätäisi urpot horroksesta!!
01:04Minä

oikein hyvä, tuo voisi auttaa asiaa, suomen parhaaksihan tätä projektia tässä olen käynnissä pitänyt, laitetaan koodia asian etenemisestä!
01:07T

Teen kaikkeni että sinusta tehdään asinmukainen juttu!! Koita olla huomenna onllines ni saan sinuun yhteyden.. Toiv, antaa mutsini numeron, ihan juttua varten eli että teette tapaamisen!!
01:10T

Tiedoistani näet äitini nimen: On oikeesti asiallinen mamma, joskin semmoinen joka ei niin asiasta tiedä.. Mutta oli mm: juuri 3p puollustusvoiminen jossain kokoukseesa missä oltiin puhuttu mm: syrjäytyneistä nuorista..
01:11T

// edellä mainittu oli vaan yksi aiheista, huumeet oli ollu suuresti tapetilla sielä..
01:13T

(hän tosin on körttinen pohjanmaalta.. mutta, no, vittuako tässä selitän, toiv näette.. sen jälkeen ymmärrät.. ;);)

hänele alkoholi on kirosana!!!

kannabiksesta ei ikinä niin saarnannut.
01:22T

oletko viell linjoill?
01:22Minä

koitan tämän päivän peltokuvia muokata, luukku auki ja käyn välillä täällä kyllä
01:25T

Ok, eikun ihan semmosta et uskallatko antaa numeros. Ihan sen vuoksi et osaisin mutsille suoran nro antaa.. Sillä edelleen teen kaikkeni et hän tekee sinusta ison asiallisen jutun.. En jaksa uskoa etteikö hän kiinnostuisi sinusta/näkökulmistasi!!! voin antaa oman numeroni, esim: tiedät mihin vastaat, jos et omaasi tahdo antaa?
01:27Minä

oma on julkinen mutta on katsottava ettei joudu sitten vääriin käsiin että esim juopot eivät soittele keskellä yötä, tämä projekti on ollut yllättävän rasittava
01:29T

voit olla varma että kyseisen numeron saa vaan mutsini!! edes minä en häiritse vaikka mieleni tekis soittaa ja jauhaa asiasta kanssasi ääneen,.. ;);)
01:30Minä

ookoo, oikein toimttu, koitan muokata meinaan nauhaa radio rockille lähetettäväksi ja vielä menee aikaa sen kanssa
01:33T

Kiitos numerosta, juttelen huomennna muorin kanssa hän toiv ottaa sinuun yhteyden ens viikolla!!! (Hää o näppärä kirjottaa, eli saatte salee hienon asiallisen jutun tehdyksi..) toiv auttaisisi herättämään näitä vanhooooollisia käsityksiä.. U know
01:33Minä

juuri näin, hyvällä asiallahan tässä ollaan jos hamppua puolustetaan!
01:35T

No sitäpä juuri... Mitäs muutakaan, alkoholia(ko)? maailman pahin vitsaus! en ole sen puolesta ollenkaan, ja voin kertoa, mitä mutsiini tulee ni hänelle alkoholi on pahin vitsaus!!! vihaa sitä eniten maailmassa!!
01:38Minä

se on hyvä mutta on muistettava, että alkoholiakin tarvitaan, erinomainen mm. haavojen desinfiointiin, lasinpesunesteeksi ja ajoneuvojen polttoaineeksi, mm. eteläamerikassa autot jo käyvät 85% etanolilla ja hampustahan voi saada ensiluokkaista biobensaa jopa 2000 litraa hehtaarille, näistä pointeista tarvittaessa enemmän, tämä olisi juuri osa sitä uutta nokiaa suomelle
01:40T

Soot tainnu lukea asioita enemmänkin.. :):) Mut joo, mielestäni alkoholi ei saa muutakun yeistä pahennusta aikaan.. (tämä toki vaan mielipiteeni.)
Kuva lisätty 01.09.2009 18:35
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 10 of 14
  1. Urbancityboy
    07.12.2022 22:13
    Urbancityboy
    Aug 25, 2022, 2:08 AM
    You sent
    https://www.facebook.com/10007587382...6955050698522/
    Aug 25, 2022, 2:26 AM
    T
    https://www.karjalainen.fi/maakunta/...A4tteist%C3%A4
    You sent
    20 vuotta myöhässä
    You sent
    suomalaiset vaikuttaisivat hyvin pitkälti olevan idiootteja joilla ei ole tule olemaan minkäänlaista toivoa
    You sent
    (oluttehdas x):nkin metaani karkaa ilmakehään ilman talteenottoa ja jos siellä käy korjaamoilla tms kysymässä että miten on biokaasuasiat autoissa niin sanotaan että ei me lähdetä siihen hommaan ollenkaan mukaan. sähkönjakelun ongelmia odotellessa, (paikkakunta) sinänsä saisi korkeintaan hyvän keskitysleirin, pelkkä kaljatehdaskin jo voi tappaa suomalaisia kuin intiaaneja, viskitynnyrin pyörittäminen reservaattin on jo ollut aiheena täällä
    You sent
    kas, tuli a ja s takaisin
    You sent
    typerien ja ylimielisten helsingin ja suomen julkkisten ym tyhjäntoimittajien kokaiini- ym. rinki joutaisi jäädä kokonaisuudessaan kiinni ja kunnolla
    You sent
    Onkohan miten paljon maailmalla mietitty sellaistakin asiaa että kun on paljon suuria jokia nyt ollut kuivuneena niin miten jakselevat ydinvoimalat niiden varrella kun tuppaavat tarvitsemaan lauhdevettä. Turvallista ja järkevää, ympäristöystävällistä ladata sähköautoa sellaisella energialla.
    You sent
    Kappas kummaa, tuli a- ja s- kirjain takaisin käyttöön

Primeran kattien tarkat tiedot ja hinnat��

10-130e hinta riippuen täyttömäärästä

suomen uusi valuuttayksikköhän voisi olla katalysaattori, (kirjain)marketin laaria jonkin verran laajentaa ehkä pitäisi pahviaskia osteleville, puukkosaha kädessä kattejaan myyvät urhot on jo myynti-ilmoituksissa nähty, tyhjästä kaljakehästä saa hyvän polvisuojan

tulee mielen runo muinaisesta egyptistä mutta täytyypä pitää mapissa jos on koko mappia pian enää sitäkään jäljellä enää kohta

https://www.iltalehti.fi/politiikka/...box=1661423797

Ostitko taunuksen?

en otnut, on 800 euro hint meno enkä irti rh niinkään pljo

You sent
    https://www.facebook.com/teemu.vehka...7jH5AMZUMTG9nl

You sent
    nyt olii niinkuin näin, kohukohun tm. viimeiin käänne
    You sent

https://l.facebook.com/l.php?u=https...JhDD-HNhyQ&s=1
    Aug 25, 2022, 10:47 PM

You sent

https://l.facebook.com/l.php?u=https...oKBnfh7aME&s=1

Aug 26, 2022, 3:58 PM
    You sent

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-...DDVxAOcom9F0Qe

https://www.facebook.com/permalink.p...00069104408204

https://www.iltalehti.fi/kuninkaalli...box=1661705796

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...vp3s#gs.k330gh

https://www.facebook.com/MechanicJac...bKgMAJyKND9psl
    You sent
    huoleton meininki
    Aug 29, 2022, 7:42 PM
  2. Urbancityboy
    07.12.2022 23:28
    Urbancityboy
    hyvää itsenäisyyden tämänhetkistä muistopäivää

You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...6a10s9ZvJs&s=1
    You sent
    false flag
    You sent
    kesärannassa alustavien tietojen mukaan mm turvaselvittämättömiä henkilöitä ja jostakin aamupalasta jauhetaan. afrikkaan kun pääsisi loppuelämäksi tästä asumaan vaikka nin olisi hyvä
    Tue 11:04 AM
    T
    Tuntematonta ja karjalanpaisti uuniissa ����
    Tue 12:31 PM

T
    Petsamon nikkeliä saa ryssät tuntemattomassa����
    Tue 2:13 PM
    T
    Aito pätkä marskin 75v juhla ja aatu vieraana��
    T
    (petsamo menetettiin) (suomi lähti hyökkäyssotaan "aatun" kanssa) (mannerheimin on sanottu olleen lähinnä porvareiden mannekiini) (mielipiteet vaihtelevat, faktojen kuuluisi ratkaista) (mikäli ihmiskunta unohtaa historiansa(tai se väärennetään tai annetaan ihmisillle ja väestölle virheellistä tietoa) on ihmiskunta silloin vaarassa tuhota myös tulevaisuutensa)

Hyvää itsenäisyyspäivää! ����

Ilman kansallismielisyyttä emme olisi itsenäisiä. Itsenäisyys on vapautta.

Kansallismielisyys on kiintymystä omaa kotiseutua ja samanlaista syntyperää olevia ihmisiä kohtaan. Suomen kieli ja perineet kunniaan. Suomalainen elämäntapa on etuoikeus.

Itsenäisyys ei ole itsestäänselvyys.

L H

T
    Tue 5:28 PM
    T
    Katotko ykköstä?
    T
    Teeveestä?
    You sent
    en tällä hetkellä
    You sent
    hetki-
    You sent
    käännän 1
    You sent
    paraati?
    T
    Juu
    You sent
    nyt on 1
    You sent
    linnan juhlat kiinnostaa
    T
    Ilmavoimien tunnus vieläkin hakaristi
    You sent
    nin pitää ollakin jos on niin aina ennenkin ollut, ennen saksan kansallissosialismiakin jo

namaste

ketä siellä on ja jatkuuko (puhe) itsenäisyydestä joka muka on
    T
    Tai on ollut ennen aatua jo
    You sent
    linnan juhlissa mitä turku sanoo
    You sent
    todellakin
    You replied to T
    todellakintodellakin
    You sent
    You sent
    aatu käänsi vinoon vielä kaiken muun lisäksi
    T
    You sent
    oliko komentajan puhe jo
    You sent
    komentaja on hyvin asiallisen oloinen ja hyvän johtajan ominaisuuksia hän on esille tuonut
    Tero
    T
    Hyvä ois tuoĺla ajaa kanialla tykki perässä��
    T replied to themself
    T
    You sent
    You sent
    https://www.youtube.com/watch?v=WC22FqJRCzk
    You sent
    You sent
    kyllä tässä jotenkin sharppina pitää itsekin koittaa pysyä
    You sent
    myytävä vihreä tojota näkyy mustan ja hupun välissä videossa oikealla
    You sent
    hupu (pakkotilanteessa myymään joudutu plantaasiajoneuvo) virossa ja joutui idioottien käsiin näköjään. "manageri" piti ylen 2000 euroa ja on käyttänyt omiin menoihinsa rahat, toistaiseksi. hyvän haastattelun saattaisi saada jos kysyisi että mitäpä teit hamppumiehen ylenrahoille
    You sent
    ja aloittivat glyfosaatin levityksen uudestaan ja sen sekä jatkuvan kaljan juonnin takia ovat imbesillejä
    You sent
    ylen raha oli tarkoitettu pystyssä oleviin työmiesten palkkoihin lainana. alustavien tietojen mukaan viskipäissään pelannut mahtinsa tunnossa nettipokeriin rahat
    You sent
    pohjavedet pilalla kun on sama taho (maatalousyritys) ruiskuttanut pellot
    piti olla luomua
    huijareita vissiinkin, puheet eivät ole pitäneet
    You sent
    pettymys
    selvitettävien joukossa olevissa asioissa, ihan kiva olisi nyt olla se tuotantosopimus niin saataisiin purkkiin kohtaus "pirautetaanpa managerille"
    T
    You sent
    jep
    You sent
    1600 mutta ei trelleborit vanteillaan siihen rahaan mukaan tule jos keulan kanssa myyn
    You sent
    tojossa on hyvät ikilujat renkaat lapikkaasta
    You sent
    plus varapyörä samanlainen
    You sent
    voi saada halvallakin mukaan
    You sent
    kysele ostaako joku mielellään järkevä
    You sent
    hyvän vehkeen saa pienellä siistimisellä
    You sent
    onko komentaja puhunut jo, onko tietoa
    You sent
    paraatissa
    You sent
    tärkeä kuulla koko puhe, hyvä kun hälytit
    T
    En tiiä onko puhunu kesken rupesin itekin kahtoon.
    Huippu kalusto suomella��
    You sent
    tokihan kaikenlaisia vehkeitä on hyvä olla olemassa
    You sent
    savuttavia vaunuja suomellakin
    You sent
    osa niistä
    T
    Ihan uusia nuo (kalusto)
    T sent
    ok, no suomellahan on rahaa ollut ostaa
    You sent
    leopar-eja ostettiin itäsaksasta ja (pääministeri) aikaan ne vähän sen jälkeen romutettiin pilkkahinnalla (metallinsulatusfirma)
    Kaverin kanssa kajaanissa käytiin leoa-rd ajelulla joku vuosi sit��
    You sent
    ikävä temppu oli, vaunuihin meni tuolloin kymmeniä miljoonia
    You sent
    toki ihan kiva pihankoriste olisi jos ei vuoda mitään öljyjään ym
    postilaatikkoteline tms
    You sent
    väri on hyvä rekan nupeissa
    You sent
    AN11
    You sent
    värinro
    You sent
    pääsikunnasta kysyin itse asian v 2004
    You sent
    e
    You sent
    mattapastalla tehty häive
    You sent
    auratraktorikin menee
    You sent
    nelivetovehkeitä
    You sent (automerkki) on epäluotettavia
    You sent
    kansi kierona ja sähkövikaisina huoltohallilla enimmäkseen ei sovi a-kalustoksi, alalta hankitua tietoa
    väärät öljyt tietysti niin nousee moottorin lämpötila liian korkeaksi sitten ja kantta paistaa etenkin himpulavehkeissä
    T
    Sitä en tiiä onko suomella rahaa ostaa mut kalusto euroopan parhainta��
    You sent
    volyymi on vaan venäjällä melko suurta, jos ukraina sai yhdestä tupolevista pyrstön halki ja toisenko räjäytettyä niin 60 kpl plus 58 on vielä jäljellä
    T
    Moukareita ostettu 100 tänä syksynäja 60 jo valmiina niistä niillä hirvittävä tulivoima ja pitkä kantama
    You sent
    luitko uutiset tai katsoitko, ukraina iskenyt droneilla melko pitkälle venäjän puolelle
    You sent a-kalustofirma on periaatteessa myyty suomelta
    You sent
    (maa) pitää osakkeita käytännössä
    You sent
    nykyään kun on myyty suomelta sekin
    You sent
    toki on linssin läpi tihrustus kivaa mutta jos omat hommat alkaisivat niin todennäköisimmin juuri kaikkein syyttömimpiä tappaa pitäisi, jotakin toisinajattelijoita kiikaroida ja ei käy
    You sent
    --p. 300 metrille 1. kokeessa kaipr 1jk
    You sent
    1. kokeessa avotäht. 150m -
    You sent
    helppoa
    You sent
    se on skarppaaja-tihrustajan hommakin vähän huono nykyään kun eivät edes mitään lämpösuojafolioita tajua jakaa röllipukujen alle niin lämpökameralle ja heat seekereille helppo kohde on semmoinen tihrustaja, sitting duck-tyyppinen maali
    You sent
    lämpöhjautuvaa vaan tai minidrone tiputtaa pyrstöllisen suoraan syliin
    You sent
    o
    You sent
    satelliitista näkisi maalit suoraan mutta eivät s-käynnillisesti ole tainneet tajuta maalinohjausjärjestelmiin vielä soveltaa
    You sent
    onpahan s-salaisuudet
    You sent
    ei nähnyt komentajan puhetta, taisi mennäkö jo
    You sent
    täsmällisen asiat kiinnostavia s-käynnillisesti
    You sent
    täs mäl li set
    You sent
    kuten toimiva kirjoituskin kiinnostaa
    You sent
    You sent
    from finland lukee pyrstöissä ukrainassa
    You sent
    vähän toisenlaista on s-käynti kuin ww2 aikaan
    You sent
    oli jo esillä toukokuussa, lviviähän oli alle viikko aiemmin pommitettu kun siellä olin
    You sent
    meininki on että juu voittehan te tuonne laaksoon mennä ajelemaan sinne on ammuttu uraaniohjuksella viikko sitten ja poksahtaneen voimalan käryt joka puolella. potentiaalisista bioasehyönteisistä toki saa hulluna pitää, ihan sama
    You sent
    alle viikossa siellä verenmyrkytys tuli
    You sent
    nythän tuo on alkanut ohi jo mennä
    zapoa lonkassa vissiinkin
    T
    Aivopestyt taas mielen osoituksissa hesassa
    You sent
    nanosiruriski ym joista melko turha selittää äkkinäiselle on osa modernia s-käyntiä
    You sent
    muutama tuhat sanotaan
    You sent
    melko paljon
    You sent
    osa on aivopestyjä, osa voi aidosti olla huolissaan mihin maa on mennyt ja menossa
    You sent
    seassa poliittisia provokaattoreita ja supon narkomaaneja ja puliukkoja ynnä muuta, loskaa
    You sent
    https://www.facebook.com/mtv3uutiset...04762516730974
    You sent
    porukka toivoo ydiniskua kremliin kommenteissa
    Tue 8:10 PM
    You sent
    (mediahenkilö) vähän rellestää nelosella
    You sent
    viiden kympin kriiseissään
    Tue 11:09 PM
    T
    (Kuvamanipulaatio kaljasalkut käsissä linnan kutsuille jonottajasta)
    You sent
    jep, viime vuodelta. salkut käteen ja aivot narikkaan-tyyppejä on etenkin pikkukylillä vieläkin hyvin edustettuina
    You sent
    katsoitko kympin uutisia, eivät näytä tällä koneella aikanakaan tällä hetkellä näkyvän, olisin tallentanut kuvia lähetyksestä. melkoiset usvat lähtee venäjällä lentokentältä. mietin että onkohan olleet ydinaseilla varustettuja ne räjäytetyt pommikoneet, sauhut joita irtoaa niistä on sen näköisiä
    You sent
    mahdollinen likainen ydinpommi meneillään venäjällä ja tuhot isompia ehkä kuin mitä aiemmin kuvissa on vielä ollut,vaikeaa sanoa mikä on todellinen tilanne
    You sent
    näkyypähän se säteilymittarissa taas jos tänne päin tuulee
    You sent
    ja mittarin tietää laittaa päälle kun lonkka ilmoittaa
    You sent
    ei näy lähetys netistä tällä hetkellä
    ehkä kerosiinisäiliöitä tai vastaavaa ainakin
    You sent
    kovan luokan uutiskuvat oli maailmanmittakaavassa
    kyllä (kanava) ihan hyvin on yrittänyt asioita esille tuoda, esimerkkejä on paljonkin olemassa

https://www.google.com/search?q=mtv3...hrome&ie=UTF-8

You sent
    juuri maailmalta seuraan kun putin tms ainakin hänen näköisensä henkilö on ilmoittanut että kutsuttu turvaneuvoston kokous koolle
    You sent
    seurannassa onko venäjällä paluupostia ukrainalle tiedossa
    toivottavasti herra Putin toteaisi että ydinsota ei kannata, haluja sellaiseen olipa sitten kenellä hyvänsä. radioaktiivisen jätteen maavarastojakaan ei oikein kannattaisi pommittaa ylipäänsä yhtään kenenkään. maapallon elinkelpoisuus on jo katkolla tarpeeksi pahoin ennestäänkin
    You sent
    ydinsodan mahdollisuus on ollut nyt suurempi euroopassa kuin milloinkaan
    Tue 11:35 PM
    You sent
    nyt näkyi. venäjän turvallisuusneuvosto on hätäkokouksessa, kolmanteen kohteeseen eli kurskin lentokentälle on isketty, melkoiset ussakat lähtee sieltä, sotilastukikohta taitaa olla samassa
    You sent
    sauhujen väri viittaa ydinmateriaaliin. saattaa toki öljysäiliöitäkin olla. venäjäkin saa sienipilvet kasvamaan ukrainassa tarvittaessa ja on säteilyä siten taas tuurilla suomessakin jos nin käy. mikähän taho todellisuudessa ylipäänsä kehitti moisen erittäin typerän sodan käyntiin saamisen. jos esim olisi ollut ukraina puolueeton kuten suomikin on ollut, ei sodalle olisi kuulunut olla edes aloittajaa olemassa. erittäin huono juttu koko homma
    You sent
    tt
    You sent
    alusta asti asiaa tullut seurattua. esim kurdialueilla on usa ja venäjä tukeneet toinen toista ja toinen toista osapuolta aseistamalla ja provosoimalla sekä provokaattoreiden avulla. tutkinnassa ovatko samanlaisia aivopestyjä tyyppejä kuin länsimaissa
    saman tyyppiset menetelmät käytössä ukrainassakin. ukrikansan jäänteetkin tuhotaan ja säteily menee viljaan ym eurooppaankin yleensä tuleviin elintarvikkeisiin sitten. on jo tonnikalaa fukushimassa-ilmiö ihan riittävä joka on jo olemassa
    You sent
    täytyy tutkia sääkarttoja ja satelliittikuvaa alueelta. jos tiedät miten google earthin saa ladattua ilmaiseksi niin kiinnostaa, zoom earthin heatmap ja sääkartta on hyvä mutta ko. palvelun streetwiew ei ole reaaliaikainen
    You sent
    kuumia pisteitä heatmapsissa alueella jotka ensin hyvinkin suuria mutta pienenevät kun sivun antaa olla auki, voi hyvin olla sensuroitu zoom earthkin. noin max 300 km ukrainan rajasta
    osa voi toki olla maaperätyyppisistä asioista johtuvaa joita niitäkin ilmiöitä sangen kiintoisalla tavalla etenkin nyt viime aikoina esiintynyt
    o
    You sent
    venäjä voi ihan hyvin vastata vaikka täydellä voimalla. jos netti jatkaa tiedon antamista samaan malliin niin tässä viestiluukussa voi jatkossa ihan hyvin olla ydinisku ukrainaan ensimmäisten tietojen joukossa maailmassa, ajoittain on muutamien minuuttien viiveellä saattanut näkyä hyvin merkityksellisiä asioita. toivotaan nyt kuitenkin että niin ei ole, suunnasta kuin suunnasta tapahtuneena
    puolustussotana ehkä olisi kannattanut pitää vai onko ukrainan tiedustelulla ollut tieto että big bearit olisi olleet ladattuna ydinpommeilla jotka olisivat olleet menossa ukrainaan, ei ole tietoa
    You sent
    vielä ainakaan
    You sent
    eestin media on melko hiljaa
    You sent
    jatkan tilanteen seuraamista. vihreän tojotan kun saisi myytyä. kysele jos mahd haluaako tulla katsomaan se henkilö joka niitä rutiinilla osaa tehdä
    You sent
    https://zoom.earth/#view=51.755382,3...ays=heat,fires
    You sent
    kurskin pommituskohta on tässä kohtaa mihin linkki näyttää. maakuva ei ole suora mutta oranssina näkyy aluelta tuleva tämänhetkinen kuumuus
    joskus voi maaperästäkin johtuvaa lämmöstä kertova väri olla
    You sent
    turvesuot sinisenä jo valmiiksi alueella, ihan säteilyssä koko paikka jo ennestään
    You sent
    jotakin öljysäiliöitä näyttää olevan ja onko siellä ydinaseita säilytyksessä alueella kun on sotilasaluetta kyseessä. ei välttämättä kannata ainakaan kielellä kohta pyydystää lumihiutaleita jos tulee sateita alueelta, muutamissa tunneissa voi päästöt olla suomessa jos tuuli sopivasti käy. en ole tuulensuuntatietoja ym vielä katsonut. säteilyvaara alueella ainakin on
    karvahattu kannattaa laittaa lumisateen jäljiltä päästä vähintäänkin uunille kuivumaan
    terveysohjeita nämä ydinsodan sattuessa
    1:56 PM
    T
    https://www.facebook.com/groups/offroad.rompetori
    T
    Tollanen oli mulla joskus 3.8 fiuden diselillä
    6:24 PM
    You sent
    samanlainen oli itselläkin, kansivikainen ja ja vaihdoin hj:hin
    You sent
    ja vaih doin
    You sent
    jännä sammakkokeula
    You sent
    mulkosilmä
    You sent
    fj 55 vai mikä se oli
    T
    Mulla oli muutettu hiluxin maskille ja lantti umpioille
    T
    Fj 55
    You sent
    laatikon otin varalaatikoksi tai jos olisi tehnyt kuutoskoneellisia lisää ja kun suomen suurin rikollisjärjestö eli suomen poliisi sotki elämäni niin jouduin myymään laatikonkin että sai silloinkin ruokaa ostettua
    seiskan artikkelissakin ollutvihreä bj myynnissä, bj40 vm -75
    T
    Maahantuojan diiselöimä oli 55
    You sent
    sitten ei ollut laatikkoa mustaan bjhin ja piti laittaa hj aski mutta akseli joutuu nyt olemaan siinä omanmallisensa jos leimaa kun menee prosentit yli muuten
    You sent
    kun mietii niin on kyllä todella pahoin sotkettu elämä
    You sent
    jää vihreä tojota hangen alle. oletko ollut siihen bj-harrastajaan yhteydessä
    You sent
    300 tuli tänään tilille, ei mitenkään riitä 23.päivään asti jolloin tulee rinteen satanen tms mikä köyhänkituutusraha onkaan
    You sent
    ei riitä rahat elämiseen
    You sent
    viragoita 2 kpl tai virago ja xv sis voisi olla myynnissä
    You sent
    kai se on mopedi myytävä jos joku ostaa
    mielellään en myisi kun on haaveissa ollut että kun jos on emäntä niin voisi vaikkapa pielaveden r-kioskille kahvilla yhdessä mennä
    ns ihan suuressa maailmassa joskus käydä siis eli paikallisessa mittapuussa kitukunna cityn ulkopuolella
    paljon kahvia on kyllä syöpävaara, teetä ehkä enemmänkin. no joo, tulee kahvia juotua mutta yksin eikä nyt pääse pielaveden r-kioskille
    mitä pehmeämpiä ja elastisempia karkit ovat niin sitä enemmän niissä on mm naudan selkäydintä
    otankin tästä hedelmäaakkosia
    mieluiten voisin syödä vaikka kannabis karkkeja, niitäkin jo verollisena tuotetaan ja myydään, muualla kuin suomessa siis
    T
    Laitoin viestiä sille auton mahdolliselle ostajalle.silläkin kiirettä kun urakoitsija
    You sent
    vielä ehtisi hakemaan pois kun ei ole lunta niin kovin paljon
    T
    You sent
    voi jotakin kompromissia koittaa hinnasta keksiä jos aikoo ostaa mutta etenkin kun olen 10 vuotta huolehtinut autosta ja säilyttänyt sitä niin ei kyllä tappiolla kiinnosta myydä
    T
    Juu ei tietenkään
    You sent
    siistin rekatun david brownin impementacin annoin siitä aikoinaan kun laskin että taavetti ei ole koskaan 2000- 3000 arvokkaampi mutta tojotalla olisi voinut helposti saada 5000
    punaisesta tarjottiin 14 tonnia aikoinaan ja niitähän savolassa pajalla aikomus tehdä oli
    hei kiitti kunnanisät ja suomen poliisi, olittepa kivoja
    You sent
    ja oli suunnitelma (Toyota Land Cruiser) ihan muu, työkäyttö
    You sent
    ideoita asioihin liittyen. kun tämä on niin -- kunta kuin on niin keskusta sileäksi ja parkkipaikaksi, jos olisi sattunut leffa menestymään niin pitäisi käydä kysymässä että mitä kunta maksaa ja ostaa myös puskutraktori samalla niin tasoittaisi parkkipaikaksi taajaman henkilökohtaisesti. teetä termariin ja eväsleivät ohjaamoon ja päivässä sileäksi. vielä kun olisi savolan puliukoista tehtyä löpöä tankissa
    tämmöiseksi ne ajatukset menee kun jos yrittää alkoholisteja auttaa liikaa
    tuttuni ainakin halusi itse tulla ajetuksi kaivinkoneen polttoaineena työmaalla pois
    kyselin mielipiteitä ja monetkaan eivät itsekunnioitussyistä ja kun arvostavat ajoneuvojaan, halua edes puliukkopolttoöljyä tai-etanolia
    laajasti epäilty että ei ole autoille hyväksi edes
    kun on prosentit kohdallaan niin pirtu on aina pirtua mutta jos ei asiasta tykätä niin ei kai sitten
    You sent
    aina voi haaveilla sellaisia asioita mitkä "tuottavat hyvää mieltä ja helpottavat elämää"
    tässä elämäntilanteessa
    ehkä hiffasin sen hitlerin parsitut sukat-homman, hieman hankala saada todistettua jälkikäteen miten asia on ollut
    You sent
    toinen idea mitä tehdä keiteleelle niin kun suomi ostaa niitä ohjusjärjestelmiä niin pikkulappu kunnantalon ilmoitustaululle kuten kaikki muutkin päätökset "ovat olleet esillä" ja hyväksi ohjusharjoitusmaaliksi saisi tämän keskustan, ei täältä kovin montaa ihmista tarvitsisi enää edes pois muuttaa niin joutaa
    loputkin muutama tönö tyhjäksi ja bussilastillinen sudeettisavolaisia pielavedelle tms
    jääköön tyhjentymään, hmm, minkä taakseen jättää sen edestään löytää jos sattuu alueelle eksymään niin edestänihän tämän toki löydän mutta minkäpä mahdan, kunnaninsinöörin suunnitelma oli aikoinaan parkkipaikka vähän joka puolelle täällä, mitä täällä parkitellaan varsinkaan jos ei täällä ole edes mitään minkä vuoksi olla parkissa
    You sent
    armeijahan voisi harjoitella sitten vaikka
    pillarilla sileäksi kun jos kerran niin halutaan
    You sent
    eikö ole hyviä ideoita
    You sent
    johonkin ihan kokonaan muualle täältä
    ei afrikka täysin välttämätön ole
    vaikka on nyt niin muodikasta että kun on saatu alkuperäiset poppamiesten lajikkeet pois sieltäkin kitkettyä ja länsimaat vievät tuotantoon omia lajikkeitaan ja tekevät alalla miljoonien investointeja juuri kyseiseen maahan niin ei oikein auta vaikka olisi kuinka kongon suisto hedelmällistä maaperää kun jos ei riitä sisällissotamaassa kenenkään rahat lahjoa paikallisia vallesmanneja ja muita viskaaleja, kuntapolitiikkaa tavallaan sielläkin
    ei nyt niin kovin miellyttävää ole joutua esim viidakkoveitsiään lava-auton lavalta heiluttelevien järjestyspartioiden mahdolliseksi kohteeksi, kilon paloina tiikerinsyötiksi sitten pitkin seutua ynnä muuta
    hetkenhän se toki tosin vaan kirpaisee jos ei joudu sitten termiittipesää vasten köytetyksi tms
    alue kuin alue pitäisi mielellään olla mahdollisimman rauhallista, ei oikein jaksaisi enää sitä "kaikenlaista" mitä tässä on seikkaillessa jo ollut ihan riittävästi, melko sama sinänsä
    You sent
    iisalmen poliisiasema voisi olla lakkautettavien joukossa kun on ollut mediassakin että poliisi etsii säästöjä
    You sent
    kuopiossakin niin puhtoista että ai jai
    You sent
    samoin kuin joku krp, melko harvassa työorganisaatiossa on täydet nolla henkilöstön rikosprosentti, nollakerholaiset
    You sent
    jo ihan säälittävääkin kun jos miettii
    You sent
    tämä maa on niin pilalla että juurikaan mitään ei taida olla edes enää tehtävissä
    You sent
    hyvä esimerkki savon sanomat tänään, lehdykkä imelöi kannabisaiheella mutta siltikin edelleen pikkuisen seasta tekstituherruksista päätään nostaa kannabisvastustusuho edelleen
    You sent
    lähetin henkilökohtaisesti kohtalaisen yksityiskohtaiset haukut ko. tuherrusjulkaisulle, selkeästi joutaisi olla lakkautettavien joukossa. kunhan vanhukset kuolevat pois niin tuskin on edes juuri tilaajia ko. vappuankalla
    You sent
    lyhennetään ss, sauna sytyke
    You sent
    sauna startteri
    You sent
    asta tenhunen jokin nimi, on kyllä ihme että on työpaikka hänellä vielä
    soitin laittoman tuomion, viimeisimmän aikaan ja vastaus oli "me ei tehdä juttua"
    irtisanoivat henkilöstöä ja supistivat toimintoja hieman myöhemmin sitten
    hamppumies olisi myynyt oli kiistatonta, lukijat melko laajasti ovat kyllästyneitä sensuuriin ja asioiden vääntelyyn
    You sent
    kannabissensuuristaan ja kannabisvastustuksestaan tunnettu tuherusjulkaisu irtisanoo ja lomauttaa olisi ollut hyvä etusivuartikkeli heidän omaankin "lehteensä" aikoinaan
    You sent
    kun niinhän he joutuivat tekemään
    You sent
    kannatti olla kansan mielipidettä vastaan, on kerättyä tietoa ko asiasta
    You sent
    semmoisia pohdintoja
    You sent
    kysele (automerkki on Toyota Land Cruiser) haluaako sitä ostaa kukaan, laittoja toki on
    You sent
    olisi palvelus
    You sent
    en mitenkään saa ruokia ostettua tulevallekaan kuulle näillä tuloilla, valtiolla on ne korvauksetkin muuten maksamatta, 270 e on tullut yhteensä käteen jäävä osuus tähän mennessä. korko juoksee koko ajan maksamattomista
    You sent
    ei iisalmessa tällä yleisellä yhteiskuntakehityksellä etenkään poliisiasemaa tarvita, eikä valtiolla ole jatkuvasti lisääntyviin kuluihin varaa joita mm ko poliisiaseman toiminta on osoitettavasti aiheuttanut. poliisirikoksiensa vuoksi on esim hamppumiehen asiaan mennyt nyt jo parisen miljoonaa
    You sent
    kiinni vaan
    You sent
    kuten pielavedelläkin
    T
    Laitoin viestiä sille just bj.stä
    You sent
    ikkunat on kivitetty rikki näköjään pielaveden pollariasemasta, sangen tyylikäs ilmestys kyseinen homeinen pömpeli on, purkuun ei kai ole edes rahaa, nekin rahat on käytetty turhiin hamppumiehen tutkintoihin
    You sent
    meilläpä oli maatalousjohtajakin virasta pidätettynä aiheettoman rikosepäilyn vuoksi saman tyyppisen toiminnan vuoksi mitä hamppumiehelläkin ollut, miksiköhän ei hamppuhankkeet menesty täällä, miksiköhän
    muutakin mutta ei oikein ilmaisjakeluna nyt jaksa
    You sent
    näin käy kun on kaikenlaiset huijarit ja muut surkimukset johtoasemissa täällä maalla ollut
    You sent
    alasajohan sellaisesta seuraa kuten on käynyt
    You sent
    juu, hyvä, on niitä kuvia ja voi linkittää videoita joissa näkyy ko. auto. ko. autosta on kuvia myös seiska-lehden artikkelissa sekä kasvukausi - elokuvassakin tms hemp man vs state - dokkarissa se näkyy, tällä hetkellä hamppumies vastaan valtio on saksassa elokuvajuhlilla esillä, itselle ei tule penniäkään siitäkään
    You sent
    "piti töihin päästä"
    kyllä ohjelmasarjaan on materiaalia jos ei muistikortteja tyhjennetty ole, kohtalaisen valmis konsepti mielessä on ollut
    konsultti päättää on oma näkemykseni
    ollapa konsultti maisemissa, missä ne maisemat nyt sitten ovatkaan
    You sent
    kannattaisi valtion ne korvausrahat vähän äkkiä tilille laittaa. korvausvelvollisuus on kiistaton. kun ensin pyysin olikohan 36 tonnia että saan toiminnan käyntiin niin poliisin korvausyksiköstä kappas kummaa iisalmi taas, lakimies nulkki nauroi vaan puhelimeen
    You sent
    katsotaan ketä ja keitä lopuksi parhaiten naurattaa, sitäkin kannattaisi kyttälässä miettiä että ei minuakaan tule naurattamaan pätkääkään todellakaan siltä osin eikä korvausaiheet mikään naurun asia ole
    You sent
    eikä ketään muutakaan, eivät tajua miten paha ahdinko tulee suomelle, maaseudulla isännät ovat metsänsä myyneet, ei riitä edes kunnanvaltuustojen hävitettäväksi rahaa
    mehtärahhookaan ei taida heillä pahemmin olla eikä ihan heti enemmälti tulla
    sanotaan että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan mutta entä jos metsän tilalla on taimikko tai hakkuuaukko, taimikko jo suorastaan kykenee kuiskaamaan takaisin mutta hakkuuaukoissa ei yleensä edes kaiku vastaa
    You sent
    hyvä esimerkki että eihän keiteleellä ole edes vanhan isolla rahalla remontoidun jo valmiiksi homeessa olleen kunnantalonkaan purkuun rahoja ja suuniteltu jotakin usean miljoonan rakennusta tilalle vaikka tosiaan entisenkään purkuun ei edes ole rahaa.
    ehkä vähän kuin se tv-sarja shit creek vai mikä se oli, tyhjä kylä myytävänä jossakin suunnilleen
    You sent
    ei minu rahoillani ainakaan tänne yhtään mitään rakenneta
    You sent
    nmnnn
    You sent
    hyvin jumii näppäimet
    You sent
    kannattaisi vähän koittaa johonkin kristallipalloon kurkistella kunnantalollakin mutta hyvin pitkälti tullut vaikutelma että täysin sfääreissään omissaan elelevät ja todellisuudesta irtautuneina
    You sent
    joten annetaanpa päivän mennä ja toisen tulla, pielavesi-keitele-navettalehti-lehdykästä joka vielä toistaiseksi ihme kyllä ilmestyy, on mahdollista ehkä ehtiä lukemaan siltäkin osin miten kunnan alasajo tuli sitten etenemään. kävin kirjastossa ottamassa kuvia vanhoista ko. lehdistä kun ennenkuin sensuuri alkoi, tuli vähintään kerran vuodessa milloin mistäkin oltua aina ko. lehdessä, samoihin aikoihin kun ensin oli täysin valheellinen rikollisuutta ja typerää kieltolakikäytäntöä tukeva artikkelinsa niin on nähtävissä myös miten kunnan alasajo alkoi ja uutisetkin menneet alaspäi kuin lehmän häntä
    You sent
    nnn
    You sent
    ja n on tänään mikä tykkää puuttua
    You sent
    "saksa voisi antaa mallin koko euroopalle", semmoinen mallihan olisi voinut tulla suomestakin kai jos on ennakkotapauskokoelma muta poliisi ja soikeuslaitoshan on lähinnä keskittynyt tekemään rikoksia ja myöskin hävittelemään todisteita ja oikeudenkäyntipöytäkirjoja
    You sent
    sitä niittää mitä kylvää, ko. asiaa ei huomioida
    You sent
    You sent
    uutisissa "arvoisa hallitus". ei voi oikein sanoa mitään kun ei oikein tule mieleen mitään muuta kuin lähinnä rehdisti painokelvotonta
    You sent
    sitä niitämme mitä kylvämme, ehkä ei muuta asiasta
    You sent
    https://www.google.com/search?q=do+y...h=625&biw=1366
    You sent
    erikoinen sensuuri elokuva. juurikaan mitään ei näy hakutuloksissa mutta asia on silti ollut kuulemma hyvinkin suosittu, lieneekö jo myyty kokonaisuudessaan eniten tarjoavalle. keiteleen vielä olemassa oleva (toistaiseksi taajama on periaatteessa olemassa, osin homeisia ja enimmäkseen tyhjiä rakennuksia) ---vaiko suomen poliisiko olisivat potentiaalisimmat markkinoilta pois ostajat että ei näyttäisi niin nololta tilanne kannaltaan, tuskin kun kummallakaan ei ole rahaa jos ei jatkuvan valtionvelan tekemistä huomioida, sitähän on kyllä ollut varaa tehdä kun hamppumiestä yritettiin pois niittää
    You sent
    tulee takaisin ja ihan laillisilla keinoilla. korvaukset kannattaisi maksaa ja tehkööt sitä valtion velkaa vaikka siihenkin sitten, alunperinkään en ollut edes mitään vaikka vielä silloinkaan vaikka kun pellon arvo oli laskettu yli 82 miljoonaa
    You sent
    T
    Nyt pitää rueta duuniin lähtöö suunnittelemaan
    You sent
    kyseinen syyttämättäjättämispäätös kädessä läksin sitten peltojani tekemään, kaikin tavoin osoitettavissa että laillinen hanke mutta esim maataloussihteerin virasta pidättäminen perusteettomalla rikosepäilyllä pohjustetuna puolestaan ei ollut laillista
    You sent
    tästä on melko paljonkin tätä taustatekstiä, samalla kun tässä Ystävä hyvä juteltu niin kässäriä tulee ja monen harmiksi voi voi hamppumieskin on vielä elossa vaan, ja tasan tarkkaan aion ollakin
    You sent
    ollanpa yhteydessä, taidan alkaa editoimaan tämänkin tekstiluukun tekstejä vaikkapa esimerkiksi www.offipalsta.com:in kuva-albumeihin, parhaimpia juttujahan joissa mm poliisin ja soikeuslaitoksen rikoksista, ei vielä ole kokonaan edes julkaistu
    You sent
    -t
    You sent
    terveiset suomen valtion edustajille, olitte melko huonoja, samaa navetta lehti pielavesi keitele ja alueellinen sangen erikoinen "ylpeys" ss saunan sytyke sauna starter
    You sent
    rahaa ruokaan ei ole, rahat mitä osoitettavissa olevalla täysin laittomalla työkyvyttömyyseläkkeellä tällä hetkellä ollessani tulee, eivät riitä ruokaan edes. Linkissä voisi olla suomen inflaatioaste sekä ruoan hinnan nousu sekä köyhientappotalkoiden merkeissä näköjään tehdyt "indeksikorotukset" pienituloisimpien pienimpiin "perustuloihin", tässäkään tilanteessa ei mistään vappukossusatasesta kyllä juurikaan apua ole.
    You sent
    illan jatkoa ja ollaanpa yhteydessä, mopedi joka on myynnissä, on vankeuteni loppuaikana rakennettu, kaasutimien synkronointi on jäänyt kesken erinäisten ulkoisten tekijöiden vuoksi ja sillä ei ole enemmälti ajettu ko. asian vuoksi ettei laite vaurioidu, edellisten jäljiltä levitetyssä tankissa on huokonen joka pitäisi korjata. metallihohtomusta. Kaasulle sitä meinasin mutta näyttää olevan että biokaasupolitiikastakaan ei valmista ainakaan tällä menolla tule.
  3. Urbancityboy
    08.12.2022 00:30
    Urbancityboy
    https://www.google.com/search?q=do+y...h=625&biw=1366

Erikoinen juttu. Oletko nähnyt jo uusimman? Sitä ei varmaankaan vielä edelleenkään ole, ainakaan kaikkein perinteisimmässä muodossaan elokuvana nähtävänä.

#KK2 - linkki -

https://www.facebook.com/photo/?fbid...81048148683049

https://www.alamy.com/stock-photo/re...ortBy=relevant
  4. Urbancityboy
  5. Urbancityboy
    08.12.2022 01:07
    Urbancityboy
    Timothy Branch
    15h
    ·
    Shared with Public
    Via Turun seudun kannabisyhdistys- "Timothy Branch
    Tämä saman tyyppinen artikkeli on tänään 7.12. myös savon sanomissa, kyseinen roskalehdykkä on sensuroinut aihetta ja väännellyt hyötykasvista olevaa tietoa hyvin aktiivisesti viimeisimmän kymmenen vuoden ajan ja nyt ensimmäinen aihetta imelöivä juttunsa sisältää siltikin vielä typeryyksiä ja runsaita varoituksia aivovaurioista ynnä muuta jota kasvi kuulemma aiheuttaa, artikkelissa on edelleenkin havaittavissa olevia järjenvastaisuuksia ja paikkansa pitämätöntä tietoa. Suositus olisi että laittakaa palautetta roskalehteen että saisivat edes miettimistä siitä, että mitä on aikaisemmin tullut tehtyä. Ihme, että kyseinen lehti vielä edes ilmestyy, kaipa sille on käyttöä saunan sytykkeenä joillakin, tabloidikokoon siirryttyään käyttöarvo siinäkin asiassa on sinänsä melkolailla minimissä. 7.12.2022. Timothy Branch"
    You sent
    You sent
    kivat vaan teillekin, lehtenne on turha julkaisu
    https://www.facebook.com/savonsanomat1
    Turun Seudun Kannabisyhdistys
    15h
    ·
    Mallia on katsottu Kanadasta, jossa tutkijat eivät ole vuonna 2015 tapahtuneen laillistamisen jälkeen toistaiseksi huomanneet suurta kasvua nuorten kannabiksen käytössä.
    Frankfurter Allgemeine Zeitung -artikkeli | Saksa suunnittelee kannabiksen laillistamista – eniten "ruohoa" käyttävät jo nyt nuoret, ovatko he vaarassa?
    KSML.FI
    Frankfurter Allgemeine Zeitung -artikkeli | Saksa suunnittelee kannabiksen laillistamista – eniten "ruohoa" käyttävät jo nyt nuoret, ovatko he vaarassa?
    Mallia on katsottu Kanadasta, jossa tutkijat eivät ole vuonna 2015 tapahtu...

"Tämän linkin sisällön tyyppiset kirjoitukset ovat saaneet runsaasti palstatilaa ko. julkaisussa aivan viime aikoihin saakka. kyseessä yksi esimerkki - "kerrasta koukkuun" - otsikoitu kannabisaiheartikkeli joka jokin viikko sitten ko. julkaisussa on ollut, ei valitettavasti ole luettavissa netissä." https://www.savonsanomat.fi/paakirjo...lipide/2781442

https://www.google.com/search?q=saks...t=gws-wiz-serp
  6. Urbancityboy
    08.12.2022 03:45
    Urbancityboy
    (Kirjain) -directpost- 1.aihe- https://forums.offipalsta.com/album....urecomment1371

"Vau, ne podcastit on kyllä aika hyviä"

EU-raportti: Kannabis tupakkaa ja alkoholia turvallisempaa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...7772#gs.k3epoe
  7. Urbancityboy
    13.12.2022 01:44
    Urbancityboy
    ja pahviaski jälleen innoittajana

"kuule viititkö tuoda semmoisen, mikä se nyt on, kröhm, pahviaskin, pahvipakkauksen sieltä kaupasta ja jos vihreän bonuksen voisit samalla tuoda"

-henkilö hamppumiehen esitutkinnassa poliisin tallenteiden mukaan lausuttuna, henkilö on nyt nykyään kuollut alkoholin käyttöön

"sianruokaa ja separaattoreita" osa (numero)

iisalmen poliisilaitos"

tässähän on hyvä liikeidea kopioitavaksi cbd-miehille ja naisille esim, cbd-keskustelu kun kaikki on cbd tai kuitu on sekoittanut asiaani pahoin

instassa kuitenkin on ollut valeprofiili, sama henkilö kuvassa. juuri kun ouluun oli aikomus olla poliisiasioissa yhteydessä kun pitäisi voida tehdä rikosilmoitus ko asiasta ja varsinainen asia on vanhemman vieraannuttaminen niin uutisissa oli että oulussa on poliisilaitoksella myös ongelmia, oulun poliisia epäillään ex-vaimonsa raiskauksesta
    You sent
    ja oulun sossuthan ovat olleet mediassa ongelmakäytöksensä vuoksi jo aiemmin

joo, aikamoista menoo

You sent
    saahan nähdä mitä peli on ja kauanko kestää
    You sent
    joudun käytännössä koko ajan olemaan tässä vanhustentalon asunnolla, keiteleen sosiaalitoimiston päätöksillähän vanhemman vieraannuttamisen on voinut toteuttaa eli sinne ei kannata mennä niin kauan kuin eivät näkemyksensä ole muuttumassa
    You sent
    ikäänkuin lusin koko ajan siis
    You sent
    vastaa huonohkoa avotalotuomiota

toinen työmaa piti olla

-työmaa piti olla

tuhottu kohta kokonaisuudessaan elämä
    You sent
    hmm, täytyy nyt katsoa, en oikein ajatellut alaa vaihtaa. mitään ei tosin pysty tekemään tälläkään hetkellä
    You sent
    jännä juttu että vajaan sadan miljoonan euron paperit ja ei kukaan asiasta ota huolta
    You sent
    harvalla lienee vastaavia tuottoja todettu

tästä lääväkämpästä menee 320 e kuussa ja ei jää rahaa ruokaankaan edes
    You sent
    ja täysin tyhjän panttina olen tässä

just muuten yhelle Persuvaikuttajalle löin lukuja pellon tuotosta ja viron kevytkannabiksen hinnoista pöytään
    Aki
    kuunteli meinaan jaa vähän tarkkaan

Joku Aki nen

pistin sen lihulajaksonkin sille

You sent

voit näyttää (esim. fb-albumeistani) -albumeistani kuvia varmemmaksi vakuudeksi

tässähän on hyvä liikeidea kopioitavaksi cbd-miehille ja naisille esim, cbd-keskustelu kun kaikki on cbd tai kuitu on sekoittanut asiaani pahoin

lähtisiköhän kauppaan, ehtisin vielä. 7. päivä tulee se kolme sataa että ehkä jotakin ruokaa pystyisi ostamaan. valtiollahan on ne korvaukset edelleenkin maksamatta

hitto sen pakkausjutun keksis.. mietin sellasta, että entäs kortin levynen teippi, mikä vedettäis ensin jonkun muoviläpystän/keräilykortin yli, missä ois se sun keräilykuva, sit päätyyn siemen sellasessa meidän putkilossa, ja sit se teippi olis eri kuvalla tai tuoteselostuspuolena tai etikettinä ja se taitettais taas kortin yli ja ylimääräset veks
    You sent
    seurataan tilannetta, erikoinen ruotsinkin juttu, samaan aikaan "tutkijat huomauttavat" että ei apua kivunlievitykseen kannabiksesta, vaikuttaa systemaatisesti toteutetulta että ala ei lähtisi kukoistamaan
    Aki
    joo, aika erikoinen juttu oli se
    You sent
    pakkaamon tarvitsisi ja tuotteilla saisi ruokarahaa
    You sent
    käyn kaupassa-

Ak
    ei välttis tarttis pakkaamoo, vaan työpöydän, kun tekis saranallisen "kääntimen, osaisit varmaan tehä iisisti.. sellaset kortin levyset teippirullat ei varmaan ois kalliita teettää, tehäänhän niitä firman logolla yms
    You sent
    minulla olisi kaikki valmiina muuttotavaroissani jotka ovat olleet säilytyskontissa 12015 lähtien
    You sent
    2015
    You sent
    pitää olla muotovalu tai lämpökutistettava/liimattava, ei tule hyvä muuten
    Aki

joku saranallinen levy, mihin ensin teippi vedettäis pitkäks, ja sit jotkut reunatapit sinne pitään teippiä paikallaan, ja siemenputki sinne väliin, kortti paikalleen ja saranalla levy alas ja siinä oleva teippi paikoilleen korttiin kiinni
    You sent
    on ollut kaikki mahdolliset siemenlajitteluja ym toimintaa varten jo yli 10 vuotta olemassa

"Teipin taitin"
    You sent
    pienpakkaukset suomi koittanut googletella, putkilot on helppo täyttää
    Aki
    tarttee varmaan tehä sulle joku proto, ja googlettaa paljonko teippirulla firman logolla maksaa, jos logo on vaikka 15cm pitkä ja se logo on se missä sä seisot pellonlaidalla pätkä läpinäkyvää ja sit etiketin tyylinen, ja teippi kortin levyinen tms, eihän siihen välttis mitään korttia ees tarvis, mut jos samalla tahtoo tehä sen keräilykortin.. siisteintä ikinä ois ku kaikki ois sun käsin signeeraamia
    Aki
    tekisit varmaan sata sillä päivässä
    Aki
    Timppan kolme siidua ja keräilykortti, 49,90e
    Aki
    no vaikka 5

Joku Aki nen

*Timpan
    You sent
    on mimulla täysin valmiina konsepti joka hieman ko. tyylinen, toteutuspuoli puuttuu kun ei ole pakkaamoa eikä rahaa ostaa pakattuja eriä
    You sent
    virossa aikoinaan jo suunnittelin ja toteutin, ne teippiviritykset eivät oikein ole tomivia kun tulee kotonatehdyn näköistä
    You sent
    iii

https://l.facebook.com/l.php?u=https...h9Cl_Qdcro&s=1
    Dec 2, 2022, 6:25 PM
    You sent
    https://www.facebook.com/groups/422355055543454
    Dec 2, 2022, 9:36 PM

hetki, homma kesken
    You sent
    Fri 6:56 AM
    You sent
    https://areena.yle.fi/1-50755360
    You sent
    "madon luvut" hmm
    You sent
    https://en.wikipedia.org/wiki/Snake_worship
    You sent
    You sent
    "valtiovarainministeriö julkaisi madon luvut" "elon musk osti jättisummalla bitcoineja"
    Aki
    toihan on jo aika vanha uutinen

juuri aamutv:ssä ollut noin 15 minuuttia sitten
    You sent
    madon luvut, muskin jutu voi olla vanhempi

muskista on uudempaakin jolla voi olla vaikutusta hänen bisneksiensä arvoon, hetki
    You sent
    madon luku lähinä oli kiinostava, 9 miljardia pitää säästää kuulemma, laskisivat palkkojaan poliitikot ja onko pakko olla niinkin isot eläkkeet

Joku Aki nen
    jopo, muskihan ranttaliks vetäny, kohta neuralinkkiä ja saa nähä tuleeko twitteriin se dogecoin
    You sent
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...tkivat/8587418

https://cointelegraph.com/news/digit...council-report
    You sent
    itse asiassa aivosiru on ollut jo 70-luvulta keksitty

joo, siat vaan kirku kurkku suorana, vai apinat, enywei, ku ekaa kertaa sirua koitti

kuva on life-tietokirjasta 70-luvun alusta
    You sent
    ei mikään uusi keksintö edes siis

Sun 9:27 AM
    You sent
    huomenta, haluatko suorittaa profiiliarvioinnin ja analysin onko aito, tuli nyt juuri kun viron Kaja Kallas on ollut saksassa
    You sent
    ja leffani on kuulemma siellä

(facebook-profiili)

saksa-vaikutelma, onkohan aito. myös vaikutelma sijoittajista tms
    You sent
    saksassa on huono ilmanlaatu, ei oikein kiinnostaisi muuttaa ja saako sieltä yhtä hyvää p10 primeraa tilalle
    You sent
    ihmissuhdehaaveita lisäksi, muuten reppu selkään ja elämän muistot roskikseen
    Joku Aki nen
    google ei löydä ton profiilin nimellä oikeen mitään
    You sent
    osdaa hyvin tutkia. palkkaa ei ole tosin varaa maksaa
    You sent
    hyvä tieto heti
    You sent
    huijausprofiileja on ollut vastaavia mm hollantilaisena sijoittajan esiintynyt jonka paljastin ja raportoin ylläpidolle
    Aki
    joo
    Aki

taitaa olla joku afrikkalainen nigerian prinssi
    You sent
    on vihjeitä maailmalta että on hienovaraisia salaliittoja
    You sent
    liekö tämä osa sitä, tuttu tekee laatuhassista, kuulemma sellaista, laillisesti saksassa tällä hetkellä

Aki

aika oudot tykkäilytkin

You sent
    nopeaa, olet taitava kyllä aina
    You sent
    vastineeksi on teksti jonka tallensin, toimitan sen kunhan selaan, olen ns amerikan aikavyöhykkeessä ja täytyy nukkua 6h ensin
    You sent
    yön koittanut kirjoittaa
    You sent
    ns nigerialaishuijaukseen viittaavat kontaktit tai kytkennät
    You sent
    oivallista jälleen
    You sent
    hyvää pohjaa heti
    You sent
    en ota nyt ainakaan vielä kaveripyyntöä ko profiilista vastaan

Joku nen Aki

juu älä ota

You replied to yourself
    on pätevän oloinen teksti asioista ymmärtävältä joka vertaa gaddafiin, husseiniin kryptovaluutan yrittäjiä

eli kun eivät halua olla keskuspankkisysteemien alaisia jos eivät halua siis, niin samaa kohtaloa povataan, olethan varovainen
    Aki

Aki Hussein Ali nen, sehän oliski ��
    You sent
    hah, hyvä lohkaisu
    AkiJokuvaan
    joo, oon varovainen.. täällä (paikkakunta) hermot lepää ��
    You sent
    hussein alinen, miehellä on nyt uusi taiteilijanimi
    Joku nen Aki
    You sent
    (uusi lempinimi)
    You sent
    Aki
    joo, näiks ku perjantaina kävin vallottaan (politiikkaa)
    (henkilö)
    kävin niille vetäseen kryptoluennon
    You sent
    toivotaan toki että mitään ei käy ja voihan ostoyksiköillä tai mikä digirahakorti onkaan, maksaa esim potentiaalisen gardenian tuotannon joka kulkee sähköisessä muodossa valvotusti tms ja kaikki tahot tyytyväisiä jos tässä maassa miotään rahoja saa edes tehdä kun on suomen köyhdyttäminen käynissä
    You sent
    n
    You sent
    gaqrdenian saisivat antaa
    Aki
    joo, ny varmaan keskuspankit aika kusessa, kun nigeriassa huomattu ettei oikeen keskuspankin krypto vedä, kun porukka tajuaa kryptoista tarpeeks yleisesti
    Aki Joku nen
    https://cointelegraph.com/news/niger...-at-the-enaira
    You sent
    gar de ni an
    Aki

joo ��
    You sent
    tyhjilläänhän se on
    You sent
    lyhyt matka kannabiksen käytöhuoneisiin olisi
    Aki
    ainii, kyllähän mä mainostin sulle sitä luentoo
    Aki

��
    You sent
    kuljetuksessa säästää ja menee mm. vähemmän nippusiteitä ja primeran bensaa
    Aki
    jep
    You sent
    kun ei tarvitse väijytettäviä kyytejä maalta ajaa, ja käyttää aikaansa niihin mahdollisiin väijyihin varautumisiin sitten, tai asioiden mahdollisiin jälkiselvittelyihin
    You sent
    vähän kuin villin lännen postivaunuthan semmoinen kyyti olisi

Jokunen Aki

ite haaveilin aikoinaan että omia coffee shoppeja ja (liikeidea) coffee shopin, ni ei olis pitkä matka myymälään ��
    You sent
    no sekin toimisi
    You sent
    valmiit tilat ja kai jossakin nurkasa pystyisi asumaan
    You sent
    gardenia jo pitkään ollut mielessä
    A
    joo, vois vähän kuumottaa rekkakuskina olo, kun tietäis että muutaman pellon pajarit kyydissä
    You sent
    jep
    2 pakettiautollista riittää ja sen jälkeen otan työnteon harratuksena. tärkeitä asioita on mm vanhan nissanin laitto

riippuu tosin mm inflaatiosta ja siitäkin, että miten alas on aikomus kannabiksen kukintotuotteiden hinnat laskea, tuottjienhan sellaiset asiat pitäisi voida selventää miten on ylipäänsä mitäkin mahdollisuus tehdä ja toteuttaa

(pitkä juttu)

ja punainen tojota on jäässä ja kai lohko halkeaa tänä talvena kun nesteet ovat liian laimeat, ei ole varaa glykolia ostaa eikä tiloja huoltaa
    menee moottori pilalle
    jotenkin jotakin pitäisi saada tehtyä
    You sent
    käyttöhuoneet kannabiksellekin ei olisi ollenkaan huono
    Aki
    no ei ois ei

kunhan pidettäis erillään muista päihteistä
    You sent
    ei suomen alasajon viimeistelyhallitus mitään aikaan saa, kansan nousua petaavat vaan
    A
    jep
    You sent
    itse en edes tuota päihdetä,. kopioin tekstin tähän jossa asiasta
    You sent
    tt
    You sent
    muu juttu on, jalostettu mahdollisimman järkeväksi tekevää lajiketta ym syvä uni-lajikekin pitäisi aivorelaksaatiota varten olla
    Aki

jep

tuossa tekstissä on siitä päihdytyksestä
    You sent
    päihtymystä tulee esim kun aivot alkavat puhdistua
    voi oikein jyrkästä kannabiksesta kohmeentapaiseen mennä, menee ohi jos ymmärtää hetkenkin taukoa pitää

You sent
    "Videopeliohjaimet ja perunalastupussi voivat olla vaarallisempia kuin kannabis, pitsajuusto voi aiheuttaa pahemman aivovaurion kuin kannabis. Henkinen passivoituminen jonka synonyymisana on lorviminen voi aiheuttaa aivovaurioita. 60-luvun lopulla kun piti saada aikaan "tutkimustuloksia", laitettiin koe-eläiminä käytettävät apinat pakkopolttamaan koneellisesti vajaa sata kannabissavuketta vuorokaudessa, tuolloin oli todettavissa "aivoissa haitallisia muutoksia" joista lehdistö ja valtion edustajat sekä henkisesti taantunut ihmiskunta pääsivät tuolloinkin kirkumaan. Polttamisessa kuin poltamisessa on aina siis toki ongelma sikäli, että häkä ja palamiskaasut ovat ne ainesosat jotka voivat aiheuttaa haitallisia muutoksia aivoissa, periaateessa kannabis siis oli "vaarallinen" koska tilanne oli hyvin paljon samanlainen koe-eläimillä tuolloin kuin jos joutuisi pitämään päätään nuotiossa. Savukepaperi on vaarallisempaa kuin kannabis. Kannabiskasvilla on mahdollista tehokkaasti poistaa aivovaurioita, korjata siis niitä eikä aiheuttaa. Vatsalaukun repeäminen on teknisesti mahdollista kannabisyliannostuksessa, mikäli "altistus kannabikselle" tapahtuu syömällä ja annos on enemmän kuin vatsalaukun tilavuus. Ei kaurapuuroakaan kai kannata käyttää enemmän kuin mitä on tarve. Ihmiskunnalla tuskin on kovin paljon toivoa paremmasta niin kauan kuin se pyrkii valheessä elämään ja juoksee pakoon parannustaan. Kannabiksesta voi saada valmistettua ruokaa ja vaikka lapsille leluja, järjenkäytön mahdollistamiseenhan kasvi olisi juurikin apua voinut globaalistikin antaa. Jonnan vastaus ei ole jostakin syystä nähtävissä, postituksen kommentteja ei ole normaalilla tavalla luettavissa. Voidaan sopia tarvittaessa kuten on esim.turun kannabisyhdistyksen sivuilla aikoinaan ollut, että hamppumies on lapsensa pahoinpitelijä (pahoinpitelyväline on viranomaisten mukaan ollut kannabis) jos sillä asialla maailmasta parempi paikka on saatavissa. Erityishuomio kohdalle "jos sillä maailmasta parempi paikka on saatavissa, voidaan sopia näin tarvittaessa." Sanonta "antaa mennä kun alamäki on" sopisi ihmiskunnan tulevaisuudenkuvaksi, tuskin on toivoa näennäisälykkäälle taantumassa olevalle ja kollektiivisesti itsetuhoiselle lajille jonka seassa on ainoastaan satunnaisia tiedostavia yksilöitä, hekin yleensä vaarallisen kannabis-huumeen käyttäjiä. Alhaalla kuvassa ote Keiteleen sosiaalitoimistön päätöksestä joka on edellen voimassa, lehtijuttujen perusteellahan ihmiset nimenomaan tuntuvat tietävän niin hyvin senkin asian mitä hamppumiehen tapauksessa on tapahtunut lapsiasioihinkin liiittyen. On kaikkea muuta kuin kiinnostavaa kyhjöttää esim.15 vuotta koneella perustelemassa tekemisiänsä säännöllisesti uudelleen ja uudelleen aina uudelle aktiivien ja lääkekäyttäjille tai seuraaville liikeideoita kopioiville makkaransyöjien sukupolville etenkin ilman yleisesti yhteiskunnalle hyödyllisiä tuloksia, moni onkin jo ehtinyt kuollakin ilman lievähaitaisimman lääkkeensä saantimahdollisuuksia. Mahdollista on sekin, että maailma ei lopulta edes parane millään tavoin näihin tämän tyyppisiin tekstiluukkuihin elämänsä käyttämällä ja tarkoituskin on että elämme valheellisessa vaikutelmassa ja uskossa siitä, että maailma kyllä muuttuu paremmaksi kun jaksamme keskustella nämä samat asiat aina uudelleen ja uudellen, rikolliset ainakin ehtivät myydä melko monta satoa silläkin aikaa kun aktivisti kirjoittaa, valiokunta miettii ja esivalta viivyttää. Antipatia, se on esille jäävä mieleen tuleva sana, johtuu varmasti kannabiksesta sekin. Tämä postitusketju on jossakin sensuurissako kun kommentit eivät jää näkyviin. Asioihin liittyen jos kysyttäisiin niin Suomen hallitus joutaisi omasta mielestäni vaikka Siperiaan, monet viranomaiset pidemmäksi ajaksi kiinteää vankilatuomiota suorittamaan joka heille ehdottomasti tulisi määrätä rikoksistaan joista he eivät edesvastuuseen näytä joutuvan."
    You sent
    ja pyrkivät alkaman toimia normaalisti kuten ihmisellä kuuluu toimia
    You sent
    poliisilla ja heidän vasikoillaan sekä tiedustelupalveluiolla sitä päihdettä on
    You sent
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...97624957332712
    You sent
    tutki jos ehdit näitä juttuja, niissä on ohjeistuksia joissa on kovan koulun kokemus
    You sent
    jos näkyy kk2 ilmoitus tulleena niin jotakin hyötyäasiaa siellä pyrkii aina olemaan
    You sent
    perunalastupussi päihdyttää
    You sent
    tekee sekopääksi ajan oloon, kannabiksen viljelijää haukkuvaksi esim
    You sent
    kuten täällä on ollut
    You sent
    ja kalja, viina tekee hampun viljelijää arvostelevaksi ääliöksi
    You sent
    You sent
    väärät rasvat aivoissa ovat jatkuva päihtymystila
    You sent
    johon turtuu kun tulee toleranssisieto

(Duodecim- linkki, toleanssi)

juu, timoteetä

ei ole haitallinen

sisulta on hankala kysyä nyt enää

ketään ei kiinnostanutko

hienoa

(sarkasmivaroitus)

7:17 PM
    You sent

https://forums.offipalsta.com/album....pictureid=2449

You sent

"CBD CBD CBD ja vielä kerran CBD. Näyttää olevan maailmalla ja Suomessakin CBD CBD ja vielä kerran CBD. CBD:tä ja CBD:tä jota olisi hyväksi höystää CBD:llä että olisi vähän CBD:tä että voisi saada vähän CBD:tä. Ja että olisi hyötyä CBD:stä, pitää saada vähän CBD:tä (CBD:tä voi olla enemmänkin, tai ainakin vähän CBD:tä pitää olla) mutta CBD ei toimi ilman CBD:tä jossa on hyvä olla CBD:tä jos aikoo käyttää CBD:tä jossa pitää olla CBD:tä. Myynnissä näyttää olevan CBD:tä, CBD:tä,CBD;tä, CBD-pitoisia koivuhalkoja, CBD:tä,CBD:tä,CBD:tä sekä CBD:tä jossa on CBD:tä sekä vielä vähän CBD:tä.
    On hyväksi muistaa, että CBD ei toimi eikä ole tehokasta, ellei siinä ole vähintäänkin edes vähän CBD:tä mukana, lisäksi on hyvä muistaa, että CBD:tä pitää olla, muutoin CBD:stä saatava hyöty on vähäinen eikä kaikkia CBD:n etuja ole saavutettavissa ilman CBD:tä jossa olisi hyvä olla edes vähän CBD:tä.

CBD, CBD ja vielä kerran CBD. CBD? juu, kyllä, CBD:hän on sitä CBD:tä jossa on myös sitä CBD:tä, hyödyllinen aine, jos on CBD:tä mukana mutta ei toimi ilman CBD:tä, lisäksi olisi hyvä huomioida, että pitää olla myös CBD:tä, muutoin ei CBD:stä juurikaan hyötyä ole.

CBD.

Voiko CBD:stä saada yliannostuksen? Kyllä voi jos on liikaa CBD:tä esim mainittu 15 vuoden aikana CBD:hen liittyvissä CBD-keskusteluissa ja on tullut sitä kautta hieman liikaa CBD:tä.

Voiko CBD:hen kuolla? En tiedä, seurannassa on ollut tilanne.

THC on myös lääkeaine jolle ei ole olemassa kotimaisen tuotannon mahdollisuutta, anteksi, täällä oli cbd-keskustelu vissiinkin käynissä niin pahoittelut jos todellisuus voi aiheuttaa jotakin häiriöitä

thc:tä jos on paljon ja kun sitäkin on vähän erilaisia sortteja niin pitäisikö sekin asia huomioida, tutkimuksiahan näistä asioista on lähinnä viivytelty ja suomen virkakunnalla on ollut pokkaa mm.irtisanoa maailanluokan huipputason tutkija ynnä muuta

(Tarina kukkakärpäsestä, opettava)

"Hamppu on paha huumekasvi kun siinä on sitä TCB:tä, tms. vastaavaa, lausunto"
    (viite:Maria!-show, ennen lähetystä-keskustelut ym.)

"tämähän on sopimuskysymys"

"ok, missä se on se sopimus ja mitä sinä lukee tai mitä siihen kirjoitetaan"
    You sent
    "cbd:ssä on cbd:tä, no nyt pitäisi olla kohtalaisen oikein tämä teksti. hyvä, pikkuhiljaa paremmaksi varmasti menossa tilanne
    You sent
    You sent
    onkohan mietitty että kaanttaqiskohan käyttää tätä haaran lajiketta
    You sent
    kan nat tai si ko han
    You sent
    en esim itse olisi enää hengissä ilman tätä kasvia ja sitten taas välillisesti kasvin tuotanto tai siis sen esto lähinä nimenomaan on ollut pilaamassa terveyttä
    You sent
    onko se sitä komsii komsaa-jutua sitten, se käsite, komsit siis on jäänyt hieman epäselväksi kun valtion "edustajat" järjestivät ihan muuta miettimistä kuin komsit ja heidän historiansa, asuinaluensa ym joihin olisi ennemmin vaikka voinut perehtyä
    You sent
    hieman samaa voi olla kuin koljoonit, en tiedä eikä ole rahaa selvittääkään. kunnollisella kuvausryhmällä semmoisdia asioita selvittää pitäisi tai sitten onko heillä nettiä ja kuvayhteyttä
    You sent
    ajan oloon, pikkuhiljaa tässä on muuakin tekemistä kyllä kuten arjen elossa pysyminen edelleenkin
    Mon 11:46 PM
    You sent

https://www.google.com/search?q=olvi...hrome&ie=UTF-8

You sent
    moi. ymmärät asioista, mukava muutenkin aina vaihtaa kuulumisia. onko tuo diagrammi niin, että ei nyt niin mitenkään erityisen hyvin pyyhi olvillakaan
    You sent
    sinänsä ei riitä juoppoja suomessa enää kun on takavuosien tuotantojuhlat ollut heilläkin, monella muullakin kaljatehtaalla sinänsä kyllä
    You sent
    mitein kumpi olisi ollut tärkeämpää, kaljatehtaan osakkeen mahdollisimman korkean kurssin varmistaminen kansalaisvelvollisuutena tms vaiko omien ns kavereiden, tuttujen ja kaikkien suomalaisten hengen ja terveyden suojeleminen mm oluenjuonnin vaaroista varoittamalla, jotka ovat kiistattomia nyt ns nykyajalla, jokin 100 v sitten etten torjunta-aineiden ja gmo:n keksimistä tehty luostariolut on voinut olla toinen asia. moni kaljatehdas käyttää torjunta-ainepitoista ja geenimuunnellulla raaka-aineella tehtyä raaka-ainetta ja tulee mm suolisto-ongelmia sitten, ei siitä mihinkään pääse
    You sent
    ei oikein kaljaa kannata juoda jos haluaa terveenä pysyä
    You sent
    talitintti pelsolla kavereidensa kanssa oli hyvä esimerkki
    You sent
    turvoksissa ja huonovointisia kun olivat viljavarastolla enimmäkseen vehnäpitoisella ruokavaliolla olleet. linnut jotka ovat maanviljelijän parhaita kaveeita, mm neuvoen jos on jotakin vikaa tuotannossa ja voiden neuvoa mm myös oikean kylvöhetken, olivat huonokuntoisia ja -vointisia
    You sent
    teksti vähän sekoittuu. hankala keskittyä mihinkään ns huipputuotoksiin kun on ollut tässä nyt 90-luvulta lähtien ns kriittinen on(n)istumisongelma. juuri silloin kun pitäisi tai itse haluaisi tehdä ns. huioppusuorituksen, tulee jotain aina joka pilaa asuorituksen
    You sent
    kyseisen tehtaan mahdollisuus oli kehittää hamppujuomia. asiaa tarjottiin hamppumiehen toimesta vuonna 2009 jolloin hamppumies soitti ko. tehtaalle suoraan pelloiltaan jolloin ihan kivan oloinen tuotekehityspäällikkö, tuolloinen, suhtautui myönteisesti ajatukselle mm hamppuoluen ja -juomien kehittämiselle, hampustahan on tehty juomia vähintäänkin tuhansia vuosia mutta koska puuttuu näköjään nykyään historiankirjoitus asiasta niin täytyisi varovasti todeta julkisesti jos toteaisi, että vähintään satoja vuosia tai ajalta ennen -97 joka on eu:n vaatimus ettei niinsanotua uuselintarvikelupaa tarvitse hakea ja maksaa korkeita maksuja, rahoittaa kulutajien turvallisuuden kannalta olennaisia tutkimuksia
    You sent
    tt
    You sent
    joka tapauksessa koe-erä jonka toimittamisesta jo alustavasti ko tehtaan johdon kanssa keskustelua käytiin, tuli tuhotuksi smaan kylän toisten vekkulien toimesta, iisalmen poliisi mm uhkaili huumausainerikossyytteellä maa-alueiden omistajia, jos nämä eivät tuhoa kasvustoja ja paikallinen isäntä oli käynyt kyntämässä pellot ja kasvustot ja ne jäivät ninsanotusti viilun väliin
    You sent
    ja meni maatilojakin sitten samalla ja vuokraoikeuksia peltoihin
    You sent
    soitin uudestaan myöhemmin, silloin sanottiin tylystikin että ei kiitos ja ei kiinnosta.
    You sent
    nyt on juopot loppumassa vissiinkin kun jos osake on punaisella, kai luen oikein tuon diagrammin
    You sent
    juopot ovat loppumassa, se on kiistatonta. moni on juonut jo itsensä hengiltä nyt kymmenessäkin vuodessa, samassa ajassa kun kannabis ja siitä laillisesti saatavissa olevat tuotteet olisivat voinet suojella ihmisten terveyttä mm alkoholin haitoilta. virossakin kun oli se täysin absurdi show, sanoin käräjillä kun motiivia kysyttiin, että kun viron kansantalous hyvin surelta osin pyörii suomeen vietävästä alkoholista saatavilla tuloilla, niin ei meillä suomessa enää riitä alkoholisteja pyörittämään viron kansantaloutta koska suomen juopot ovat jo hyvin pitkälti juoneet itsensä hengiltä virosta rahdatulla alkoholilla
    You sent
    kansanmurha alkoholilla on raakaa peliä. väki harvenee kyllä etenkin kun on paljon taipumusta suomalaisilla alkoholsmiin, yhteneväisys esim intiaanien kanssa, viskitynnyriä reservaattiin ja sillälailla. erikoista, että ei kiinnostanut olviakaan esimerkiksi hamppuoluen kehittäminen. jos sellaista oikein tewhtynä olisi, olisivat tuotantomäärät joka tapauksessa melko pieniä koska ei suomessa enää ole riittävän puhdasta maaperää käytettäväksi eikä sitäkään kautta riittävän sopivaa mallasta voi sekaan saada, jonkin verran mallasta reseptiin joka tapauksessa kuuluu tulla, teejuomat ja virvoitusjuomat ovat eri asia
    You sent
    hyvin tympeäkin oli suhtautuminen kun jälkimmäisen kerran ko. tehtaalle soitin. heillähän karkaa mm oluen tuotannossa syntyvää biokaasun raaka-ainetta koko ajan taivaalle, ei oluen teko mikään ilmastoteko tällä hetkellä ole. kävin kysymässä tavallaan ko. yritystahosidonnaiselta tietäjien taholta iisalmessa että eikö kannata laittaa ns olvia tankkiin-projekti käyntin niin sanottiin että "ei me lähdetä siihen hommaan ollenkaan vaan odotetaan sähköautoja", päättelin että talvivaaran osakkeita aluella kai sitten on enemmän, akkuraaka-ainetta kun on siinä lätäkössä melko paljon kerättynä
    You sent
    erikoista. melko paljonkin ajatuksia herättävää
    You sent
    joka tapauksessa suomalaisia on nyt hamppupaheksunnan aikana tapettu niin paljon halvalla keskioluelle, mm lukuisia ystäviäni, että en sinänsä yhtään ihmettele, jos osake vähän punoittaa
    You sent
    erikoinen roistojoukko pesiytyneenä iisalmeen ollut ja poliisiasemalle vieläpä, asia tulee hyvin esille mikäli niinsanottu hamppumies vastaan valtio - asia todelliselta sisällöltään julkistettaisiin
    You sent
    pilasivat omalta kylältään tuotekehitysmahdollisuuden. asiaan liittyy hyvin erikoisia asioita muitakin, mm. kun olin tutkinnassa nin silloinhan minulle tuli ero, erikoinen vastaanyllytys oli silloisen naisystäväni kanssa joka tuli osin poliisilaitoksen toiminnan sisällä sekin. tutkinnan aikana henkilö, jonka kanssa seurustelin, alkoi vihaamaan minua ja halusi olla äärimmäisen vahingoittava itseäni kohtaan, vaikka olin kyllä ihan hyvä mies hänelle ollut. tuli esille sellaisiakin asioita, että iisalmen poliisin tutkijat hoitivat "tunnustuksia" sellaisilla keinoilla, että "kun nyt sanot niinkuin tähän paperiin kirjoitetaan ja pistät nimesi alle niin pääset töihisi ja ulos pidatettynä olemisesta ja mahdollisimman vähällä", silloisella naisystävälläni oli asuntolaina ja hyvä työpaikka iisalmessa ja hän oli vaarassa menettää työpaikkansa koska joutui pidätetyksi "törkeästä huumausainerikoksesta" vaikka kyseessä oli oman ammattini aikaansaaminen, hänen päänsä jotenkin pyöritettiin ko. tutkinnan aikana.
    You sent
    tt
    You sent
    ja toki on ymmärrettävää, että jos joutuu pidätetyksi ko. asioiden ollessa tutkintanimikkeinä, niin ensin menee työpaikka, otetaan ajokortti pois, irtisanoutuu asuntolainakin sitten kun ei ole sitä varaa lyhentää ja menee asuntokin alta. naisystäväni alkooi tuntea vihaa minua kohtaan, ihmettelin kuukauden iisalmen poliisin putkassa miksi avaimia tuli polisipyytämään ja sanoi että (henkilö) oli nitä pyytänyt. kun pääsin pois putkasta tarpeeksi kumiperunoita ja sianlihaa syötyäni, sain kuulla että on erokin tullut. naisystäväni oli jo yössä sangen tyylikkäästi viilettänyt, niistä asioista nyt sitten ei enempää. sellaista se sinkkuelämä kuminkin voi olla, viiletystä yössä
    You sent
    sokeristen pillimehujen imeskely joista en muutenkaan niin tykkää, jäi mieleen erityisesti kun pidätyspäivänä oli osmon (aliluutnantti sergejevits- hahmo) kanssa aurotrailerin katsastus ja hammaslääkäri pielavedelle sovitu ja ne jäivät hoitamatta kun poliisi pidäti ja vangitsivat tuona päivänä. jäi asia jotenkin tavallaan erityisesti mieleen kun jälkikäteen jouduin maksamaan puolet käyttämätömäksi jäänestä hammaslääkäriajasta, paikka oli irti ja olisi pitänyt nopeasti saada uusi paikka tilalle. sokerisia pillimehuja ilman hammasharjaa kuukauden ajan ja lopuksi irroittelin huonoksi menneen hampaan itse leathermanin kärkipihtiosalla omalla asunnolla, maksoin käyttämätöntä aikaa ja rahoja joita laillisesti tuolloin vielä oli, olivat poliisin takavarikoimana ja niidenkin laillisuuteen piti omat todistajansa hommata.
    You sent
    erikoista oli myös ns pokaava poliisi, sama henkilö joka kuulusteli tuolloisen naisystäväni ilmaisi että hän voisi haluta alkaa seurustella kanssani. ilmoitti myös että kyllähän kannabiksen pitäisi laillista olla ja että kyllä hän amfetamiinistakin tykkää johon seurusteluhalun mahdollisesti syttyvä lamppu aivoissani olisi välittömästi joka tapauksessa sammunut.
    You sent
    kaikkea sitä onkin ollut
    You sent
    liittyy huomattava määrä näitä kommelluksia hamppuprojektiin ja sen takelteluun, iisalmi pilasi hyvän liikeidean omalta kylältään ja melko paljonkin on kuollut kavereita kaljaan, ei oikeastaan muuta tarvita kuin huono ruokavalio, ei likuntaa ja jokaviikkoinen litkulemmikki kainalossa kaupasta tuotuna. täällä on melko paljonkin näitä kaljatehtaan mennekiineja ollut, melkoisia bisnenmiehiähän se ovat kun on salkut mukana koko ajan melkeinpä joillakin. pahviattaseat liikenteessä heti aamusta kun kauppa on auennut, bisnes as usual
    You sent
    on melko paljonkin tätä muisteloporinaa ja tämäkin aika jota tällä hetkellä elän, kääntyisi helpostikin muistweloiksi jos sellaiset voisivat jotakin tahoa sitten kinnostaa, pelkästään omaksi iloksi ei oikein kiinnostaisi kirjoitella kun on niin paljon jo hävinnyt aineistoa, kuten tutkintapöytäkirjoja ja oikeudne päätöksiä, ei vitsi enää tehdä mitään ns turhaa. jokin selkeä kustannussopimus pitäisi olla ja edes hieman paremmat olosuhteet kirjoittaa
    You sent
    tuota taulukkoa lähinnä, että luenko ikein ja tarkoittaako väri ko. yhteyksissä että paremminkin voisi mennä
    You sent
    o
    You sent
    erikoinen kylä, iisalmi. ja erikoinen edesvastuuton virkakuntaporukka. löytyvät niinsanotusta Pandoran rasiasta jota oikeastaan joutaisi jo vähän raottaa, ainakin sen vuoksi ettei vastaava toiminta koskaan pääsisi uusiutumaan.
    You sent
    "hei kuule konstaapeli semmoinen on asia että ihan hyvin saattoi olla jo auki se rasia ja ihan sama vaikka pihamaalla on vaikka kymmenen pikku panssarivaunu pasia"
    You sent
    You sent
    tämmöisiä pohdintoja. rikolliset kinni piste comia ja varmistaa, ettei roistoille enää ainakaan mitään enempiä diplomeja mennä jakamaan, yli kymmenen langettavaa päätöstä eduskunnan oikeusasiahenkilöltä iisalmen poliisin tutkinnalle ja tuomiot päälle sille joka kanteluissa asianomistaja oon ollut, erikoista kun lisäksi on vielä täysdin kiistatomasti osoitettavissa, että poliisin laitomin keinoin tehdyt tutkinnat ja kotietsintöjen puutteet tuhosivat juurikin koko homman ja jouduin vielä vankilaankin, tämän jälkeen jutuni tutkinnanjohtaja seppo ryhänen, kas ryhänen, hänkin, sen sijaan että olisi päässyt liikenteenlaskentaan tms. muihin hommiin, ylennettiin rikosylikomisarioksi. näin on toiminut virkakunnan menetelmät pohjois-savossa, iisalmessa, täysin kiistattomasti.
    You sent
    korvaukset ovat valtiolla maksamatta. malliesimerkkiä, jonka olisi voinut saada aikaan rehellisesti käsiteltävällä ennakkotapauksella, ei tullut siten suomesta ainakaan toistaiseksi ja mallia euroopalle kannabiksen laillistamisesta tarjoaa nyt saksa.
    You sent
    way to go, suomi, hyvin menee (sarkasmivaroitus)
    You sent
  8. Urbancityboy
    13.12.2022 02:32
    Urbancityboy
    postitusta eikö tämä tietsikkani salli

rasittavako on ollut tämä ralli

rankempaa voisi olla olla jokin järjissään pysyttelyn malli

huojuu jollain muilla alla palli

suomi kannabistako ei nyt sitten vieläkäänkö salli
  9. Urbancityboy
    13.12.2022 17:51
    Urbancityboy
    jep, upoksissako on suomi jolla vaiko vain on tuuliajolla, ei ole helppo suomalaisen olla jos on tuuliajollakin suomi jolla turmiolla turhan moni on jo voinut olla
    You sent
    jne
    You sent
    olutkeskustelu

ollut keskustelu

jatkuu
    You sent

aivoitukset, menneet vai mennytkö on suoraan aivoihin hohtimetko kuuluu laittaa kaivoihin kannabisko tämän päivän auttaneeko vaivoihin kun vaivoihin tullaanko hukkumaan me vielä näihin vainoihin

You sent
    se jää nähtäväksi kuten tämän jutun jatko - jäädä voisi hieman myöhemmäksi

netti kun on mallia katko niin johonkinhan hamppumieskin läksi

You sent
    nnn
    You sent
    -nn n7
    You sent
    hyvin hurrutaa aivojammeko tää turruttaa kun tietokone eikun vaan surruttaa ja surruttaa
    You sent
    nämä jamit aiheuttaa voisi lopulta aivojumit
    tt
    5:52 AM
    Aki
    joo, on se olvi näköjään inasen kyykänny..
    Aki
    aika touhua että kytät koittanu jollain pokaamalla pelata hyvä-kyttä-paha-kyttä peliä, jollei tosissaan ollut..
    Aki
    Aki
    oivoi, toivottavasti ei mee olvi nurin.. joskus tutkin (vahingossa) että kun juurruttaa pistarit olvi-tölkissä (huuhtasee vain superhuolimattomasti tölkin vedellä), niin juuret on carlsberggiin nähden n. 1/3 pidemmät (15cm) ja pimennettyyn vesilasiin verrattuna 5x - 6x, eli puhtaassa vedessä juurien pituus oli jonkun pari kolme senttiä..

Aki Jokunen on ihan hyvä, Aki Hussein liian lähi-itäinen ��
    7:31 AM
    You sent
    kaksoisvirran alue on kulttuurin kehto
    kivanpalasia lähinnä ja kai joku moderni ostari sinne tulee
    uraanipölyihin
    ionisaatio
    korkealla mars
    8:48 AM
    Aki
    zelenskyikin bissemiehiä: https://www.verkkouutiset.fi/a/ukrai...-putin-kuolee/
    5:19 PM
    You sent
    You replied to Aki
    juuret: erittäin hyvä pointti
    Aki
    joo, oon toistanu pari kolme kertaa testin, ja kaveri kans
    You sent
    hyvä esimerkki
    You sent
    Aki
    vekkuli että olvissa ja carlsbergissä niin iso ero.. veikkaan että olvissa ei oo niin paljoa lisäaineita tms
    Aki
    oli siinä muitakin bissetölkkejä, mutta noi oli parhaat
    Aki
    humalakasvihan tuo Hamppukin
    You sent
    sama täällä toimii ihmisillekin. alumiiniahan irtoaa tölkeistä ja niitä voi olla eri laatujakin, metallieriä voi olla joissa on eroja ja hiivalillinki joka ollut tölkissä, yksi konkreettinen muuttujatekijä
    ehkä tanskan maatalous on jo "pidemmällä"
    Aki

käsittääkseni hamppu on humalakasvisukua
    You sent
    miellyttävä tunne kun on sentään ihmisiä jotka jotakin tajuavatkin, olet kyllä taitava moniinkin hommiin mutta alalle sopisit hyvin ja kuuluisit
    You sent
    tt
    You replied to Aki
    kyllä, cannabicae
    You sent
    nokkonen humala kannabis, serkkuja tavallaan
    tai miten nyt sukuasiat ottaa ko. asiassa
    heimo ja pääheimo ym
    Aki
    jep
    You sent
    ei tajunnut kaljatehdas ajoissa
    Aki
    mikäs sen mukavempaa mulle oiskaan ku joku kryptocoffeeshopin pitäjä ��
    You sent
    ei myyntiä nyt riitä, juopot on maksa poks piikittämässä insuliinia haima riekaleina jo
    You sent
    juoma olisi kannattanut aikoja sitten kehittää mutta koska itsetuho yleinen niin ei voi
    Aki
    jep
    Aki
    oho, crypto cannabis club on jo olemassa: https://twitter.com/cryptocannaclub
    Aki
    nii, jos se onkin suuri salajuoni, kun jos ois kalja ja kannabis samassa tölkissä, niin maksakirroosia ois vähemmän, ja lääkeyhtiöt ei tienais niin paljoa ��
    You sent
    jos saat laillisesti ja toimivasti ko. kryptohomman toteutettua ja siten että raha-tms vaihdon välineliikenne on aina luotettavassa formaatissa ja miltään taholta ei ole sitä riskiä että päivä menee kadonnutta oravannahkaa etsiessä vieden ajatukset muulta, vaikkapa itse työltä ja tuotamiselta niin ykklä itselleni käy
    You sent
    muu al le
    You sent
    tässä on nyt seurattu jo pitkään että vajaan 100 m pelto ja ei edes kunnollista nettiä
    You sent
    suomi, total fail on jo mainittu
    Aki
    joo, romahtais jo täysin, ja outlaw-patriootti-meininki ois vaan valloillaan ��
    Aki
    ei vaan, täällä kävis äkkiä vaan ruplat jos romahtais liikaa
    You sent

huumepoliisissa ja sidonnaisryhmissä ja kooärpeen nollakerholla varmaan pelätiin että tuottaako hamppu liikaa ja siksi "ei voi"

Aki
    jep
    You replied to Aki
    jos onnistun elämään läpi tämänkin ja pääsen töihini kuten kuuluu niin 1.haluan belaruksen traktorin, omani jouduin myymään viron typerien käräjien ramppauksen vuoksi josta terveiset virolle on jo laaditu, olennaisin että ko kääpiövaltion kuuluisi anteeksi pyytää ainakin
    You sent
    kallas kuin hypnoosissa saksassa, se on vähän kuin kepukin että ulkoisesti edustavaa keulaan ja jos on kaunis hymy ja iloisena vaan niin voi yrittää euroopan pahimpia mokiakin peittaa
    You sent
    ä
    paikallispoliittisen mafian kohteeksi joutuminen voi pilata työuran
    ym
    O
    voi olla hiljasta että kukaan hommaa tai makselee mitään korvauksia, on tää sellanen maa tämä, ja kun rikokset vanhenee (tässä tapauksessa sua kohtaan tehdyt vääryydet), niin aika heikossa.. ei hitto kävin jeesiin äsken kaveria kahvilansa kans, poistettiin parit pilarit keskeltä kahvilaa, eikä ees painanu paljoo, mut jotenki huonosti nostin, ni joku niks.. tekee kipiää.. tarttee siirtyä facen ääreltä sohvalle pötköttelee
    ainii, tartteeki katella (politiikkaa) yhteenotto, tänään kai olleet napit vastakkain joskus klo 14
    You sent
    viro: toki pääsin pois hoitolastaan melko nopeasti ko. henkilölle kirjoittamisen jälkeen ja hallituskin kaatui, ihan kiva mutta selittelyjä on tulossa viron valtiolle asiassa
    You sent
    ei ihan pieniäkään
    You sent
    mokasivat melko pahoin
    Aki

jep
    You sent
    maahantulokieltoa ja siemenet haltuun kumminkin, ovatko muka järjissään itse olleet, voisi kysyä mikä on vointi viron valtion virkailijoilta todellakin
    Aki
    mun on ny siirryttävä soffalle, luen myöhemmin kyllä kirjoitukset
    You sent
    huumekauppa
    You sent
    se se on mikä on määrännyt
    You sent
    jep, offipalstan albumeista löytyy siten että nimesi saattaa vaihdella, välillä on aki, ei tiedä kuka on kirjoittaja ja olen poistanut kaikki vähänkin yksityisemmät, nimi vaihtuu muutenkin, on tänne ali husseini nenkin kirjoittanut
    You sent
    hussein alinen
    You sent
    You sent
    aki JoKuvaan
  10. Urbancityboy
    13.12.2022 18:08
    Urbancityboy
    jep
    You sent
    maahantulokieltoa ja siemenet haltuun kumminkin, ovatko muka järjissään itse olleet, voisi kysyä mikä on vointi viron valtion virkailijoilta todellakin
    Aki

mun on ny siirryttävä soffalle, luen myöhemmin kyllä kirjoitukset
    You sent
    huumekauppa
    You sent

se se on mikä on määrännyt

rosvojoukko häärännyt

You sent
    jep, offipalstan albumeista löytyy siten että nimesi saattaa vaihdella, välillä on aki, ei tiedä kuka on kirjoittaja ja olen poistanut kaikki vähänkin yksityisemmät, nimi vaihtuu muutenkin, on tänne ali husseininenkin kirjoittanut
    You sent
    hussein alinen
    You sent
    You sent
    aki JoKuvaan
    5:52 PM
    You sent
    https://forums.offipalsta.com/album....ictureid=39210
    You sent
    tuolla on olvista, kaljasta ylipäänsäkin
    You sent
    liian pitkälle kun ovat viivyttänet niin joku muu juttu ehkä ennemmin voisi olla. melko vastenmielinen iisalmi
    You sent
    johon ei oikeastaan muuta kuin että jos tulisi dokkari mitä ei suomi näköjäänkö halunut kautta tarvinnut niin lähinnä kiinnostaa iisalmen poliisin pahoittelupäivä, sen kuvaamisen
    You sent
    ajatella miten vähällä pääsee
    You sent
    extended edition- vuorosanathan voivat tulla tähän tekstiluukkuun ja vaikka pahvi attasea salkun yhteyteen milloin tahansa
    You sent
    jos lueksit niin lukea voi silloin kun ehtii ja huomioitava että kukeehan porukka aikakausilehtiäkin. ei ole mitään aikatauluja eikä velvoitteita näissä asioissa, poliisilla olisi ollut. korvaukset on maksamatta
    You sent
    veloista ei enää muistuteta että ihan itse voivat mietiä mikä on tilanne
    You sent

hei päättäjät mikä on tilanne

ettei kai suomesta ihan kaikkea pilanne

You sent
    You sent
    You sent
    hyvää illan jatkoa, ollaanpa yhteydess
    You sent
    tekstiä voi korjailla, mitään yksityisempiä en laita, on siellä joku lonkkakipu mainittu, yleistä tällä hetkellä ja nykyään
    Jokunen
    Aki
    jeh
    You sent
    lääkkeitähän on, voi juoda vaikka keskikaljaa ja tramaliahan vaikkapa moni tykkää ottaa
    You sent
    suomi huumaa koko ajan kansaansa
    You sent
    Keskusteluviestiketjun loppu
    You sent
    Timothy Branch on poissa
    Aki
    jeh, hitto on kyllä lonkkakipu pahenemassa niin että kohta kelpais mullekki tramali ��
    Aki
    ei vaan, eip o tullu koskaan panacodeja vahvempia lääkkeitä syötyä, ja niitäkin ollu vaan pari kertaa
    You sent
    yrittää kuuluisi voida yrttiä yrittäjät hautoihinko täällä yritetään tyrkkiä
    Aki
    takas soffalle, hitto ku makoiluki tekee kipiää.. ois pitäny nostaa jaloilla eikä selällä, salakavala pilari, kun vaan pari kakkosnelosta, mut jotenki huono nosto
    You sent

suomi käyttää voisi aivoja vähemmän voisi olla silloin vaivoja

You sent
    ä
    You sent

jatkamme kotisohvalta, suomen kurssi löytynyt jo on pohjalta

You sent
    Ali Hussein (Jokuakivaan) on poissa
    You sent
    You sent
    postumme hetkeksi siis
    You sent