Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Ongelmajäte 61

Kuva 37 / 37 Ongelmajäte 61
IMG 2859 1

http://www.suomitv.fi/ohjelmat/anja_snellman_saanko_esitella
aika hiljaista liekö passivoitunut
Tänään
hoblaa!!! en tiedä mitä tarkoitat vihjaamalla passivoituneisuudesta, enkä halua. ei mulla ole tietoa mihin mua pyydät, jos sanot että majoitus on ilmaista niin minkä eteen? jos tehdään siemenkauppaa niin onko asiakaskunta valmiina? vai tarvitteko suhteittein luojaa? en voi tietää mitä työtä tarkoitatte ja millä ehdoille/mihin? kuka maksaa, kuka saa?

no näissä tarvitaan juuri communication

kolmanteen persoonaan viitaten saattaa jopa kaikki onnistua,,

erittäin hyvin sanottu

tiedän, että olet huippueliittiä, sitä ei voi kyseenalaistaa todellakaan, lisäksi olen kiintynyt sinuun hyvänä ystävänäni
ihmetellyt vaan kun ingen svarar alltiden när jag kontakter dej
missä mies ollut

duunissa..

purkitetaanko jos keksitään jotain
duunissa?
rakennus, purku vai perintää

mitä se on puuhastellut

kun koiraa silittää vastakarvaan, pitää olla valmistautunut muihinkin kuin kirppuihin.

aika filosofista mutta toimii kuin saluunan ovi

eli perintää..

ok

ja musaa 

kuulostaa hyvältä

v-loppuna hyvät oulussa

ok

kuusisaari vallataan

?

rock, fuck och duck..

käärin savukkeen, pientä nikotiinivieroitusta tässä
pieni hetki, kysyn muutamia asioita ja kerron tilanteesta täällä

ois muuten parisataa kunnon vapoa varten, ...

g

oisko kytköjä?
e

ois todellakin jos green
siis greendieseliä

vulcano?

jep, sinne menisi juuri

i need 1

ahaa, tuossa yhdellä kaverilla olisi niitä kolme
siis volcanoja
luulen että yksi niistä joutaisi

1i need 1?

kysyn kun nään heppua huomenna

täällä ois 3kk cure BG x (WWxMZ)....

on lääkekäyttäjä ja ihmeissään kun lääkkeet on loppu mutta loput mielikuvituksen varaan että mitä tällä meinataan
kuulostaa hvältä!
siis hyvältä
tuo sätkä tuossa second

need no ed... why not? olin juttusilla yhden "viisaan" kanssa, onko siellä kytät keskeyttänyt toimeenpanon?

aika erikoinen tilanne meinaan täällä
samaan aikaan kun allekirjoittanut ja x  poimivat kanepia, ei toiselta pellolta saa nostaa kasvia kunnes labrat valmistuvat
Cannabismummon (mummo) pelto on toimenpidekiellossa kunnes poliisin tarkemmat mittaukset ovat valmiit
en valita, poliisi toimii oikein
kävimme siellä yhdessä ja ottivat pikatestin semmoisella koeputkijutulla
siinä oli kirkkaanpunainen merkki ja jos reaktionesteen kanssa kasvimateriaali värjää nesteen saman väriseksi kuin merkissä niin olisi oltava huumausaineen valmistuslupa jota toki haen kun on sen aika
muutenhan olisinkin ongelmissa ilman lupaa
no tuo testi näytti selkeästi oranssia
ja olimme samaa mieltä kaikki että oranssi todella on eri väri kuin punainen niinkuin onkin
15 kasvia 6ha alalta lähti labraan ja sekuntiakaan ei tarvinnut olla vangittuna tms paskaa tunnustuksilla kiristystä tms muuta laitonta
erittäin pätevät poliisit täällä
hymyilivät vaan ja olivat ystävällisiä, homma on prosessissa
mutta ongelma tietysti on se että peltoa ei ole voinut nostaa vielä

no mites sisällytät mun kasvihuonehommat, isolla wolyymilla?

tiedän kyllä ettei tuosta peltokasvista laittomaksi huumeeksi ole koska pitoisuudet ovat reilusti alle sen mikä on tulkittavissa huumausaineen pitoisuudet täyttäviksi ja suomessahan olen tänä vuonna poiminut kasvin talteen, i have the plant in finland
no kuule, siinä on pointti

voit olla varma että sisällytän jos niin haluat
haluan alan huippuammattilaiset töihin jos niin itse haluavat
rasta, tiedän ammattitaitosi, se on suunnattoman suuri
kasvisi ovat aina niin nättejä
ja hyvin hoidettuja

mulla on se halu ja kokemus, jota tarvitaan saadaksemme kilpailukykyisen lajin, sillä kai murtaudutaan kauppaan, ja tarkoitus lopettaa pakotus?

aion rakentaa todella suuren kasvihuoneen, ministeriöltä haetaan lupaa ettei tule ongelmia koska niihin ei ole varaa kuten suomen esimerkki on osoittanut, tämä tuhosi talouteni suomessa kuitenkin
jep!
juuri näin!
kannabista toki tuotetaan mutta missä ovat alan todelliset huippuosaajat ja kuka ne tuntee, olen nähnyt monenlaisia kasvatuksia mutta sinun kukkasesi, rasta ne ovat todella something else 

otan esimerkin miksi täällä kannattaa tätä juttua vetää
esim itse asun ihan helvetin siistissä n 50m2 kaksio+keittiöasunnossa ihan tässä plantaasikylän keskustassa

http://www.youtube.com/watch?v=Xl6NfQyNLto

poliisiasema mm tuossa 7m päässä
asunnon vuokra on 400eek+yhtiönvastike 200eek
eli about 50e / kk
siinä on hintataso joka miellyttää ainakin itseäni

take for me berlin...

aika paljon noita maataloja tyhjillään, asumiskuntoisia
first we take manhattan, then berlin

meidän kannattaisi nähdä piakkoin, tätä on purkitettava
ruoka puolet suomen älyttömistä hinnoista mm
ravintolassa huippulounas 4e
kaikki on paljon paremmin muutenkin

toi julkisuus, nou need 1.

miten sinulla se asuntohomma

ostamassa

kuule oletkohan itse tietoinen miten hyvin menisit realitytv:hen aiheesta
osta oma ennemmin täältä virosta
muutamalla tonnilla kivitaloja mm
hintataso on jotain mitä ei voi ihan äkkiä ymmärtää
maisemat ja ilmapiiri muutenkin todella bueno
siis vaikka pitäisit 2-5 kasvia komerossa ja eläisi vaikka työkkärikorvauksilla niin puolet enemmän on ostovoimaa täällä
pitää nähdä lähiaikoina, ei oikein viitsi tätä fbtä
ilmoja pidellyt

mistä sinut tavoittaa esim nyt viikon sisällä
sinun kannattaisi tulla katsomaan yhtä juttua, on aika kiinnostava

tarvitsen henkilön joka osaa viertää hampusta siemenet erilleen niin että homma tapahtuu kanssa

tunnen yhden erittäin pätevän

akanoista saa vaikka muffinsseja leipoa tai laittaa kompostii
n

hasalle terveisiä, rakastan sitä elukkaa
mutta olet oikeassa että se voi olla ihan saatanan arvaamaton ja voi tappaa
tuossa olen miettinyt kun rantsilla kulkee kaiken maailman riikinkukkoja ja kanoja vapaana
toivoisin että pääset tutustumaan tähän kuvioon, on aika lailla kohdallaan puitteet eestin projektissa
perusteilla firma tänne eestiin, cannabis sativa ou
joka mm myy laadukasta hampun siementä
tiedäthän varmastikin että täysin laillinen siemenmyynti on kannattavampaa periaatteessa kuin että kukkaa kasvattaisi
turhaan kyllä sinua neuvon näissä
+n
no vaikka 200 simentä per kasvi ja tuottajahinta x
niin kyllä kannattaa kun katsoo noita siemefirmojen hintoja
akanoista muffinsseja kahviloihin cannabis sativa ou hoitaa luvat
yhteistyökumppani superaivo jolla mm toimisto tallinnan wtc:ssä, haluaa softabisneksestä eroon ymmärtää jotain kasvin päälle ja varmaan sitten bisneksestäkin

Free The Seed!

on ok tyyppi ainoa ongelma keskittymishäiriö mutta hoidettavissa oikealla lääkityksellä kuten paha alkoholisimikin joka hänellä on mutta ei ole ehtinyt juoda itseään paskaksi vielä

eli te jopa haluutte mut mukaan?

kuulepas, rasta-ystäväiseni

hmm

got some bad weed..

joku tuottanut lattiakaivon vieressä hyi helvetti mitä viljelmiä olen joskus nähnyt, muuntajat lattialla kastelureiteillä

badbadbad weed, like`m all..

tiedät mitä tarkoitan, täytyy olla laatua
weed is good, even when its bad weed its better than alcohol
i think
mutta sitten on noita kemikaalilannoittajia ym terveydenvaarantajia jotka sotkevat kaikkea paskaa sekaan kuten hiuslakkaa että näyttää kristallilta

when dem made weed, dem made good...
jah

mikä ruohossa oli vikana, älä heitä pois vaan kopista pois piipusta ennemmin vaikka minulle niin käytän nikotiinin korvaushoitoon
yep!
oletko katsellut noita linkkejä täältä ja mm keiteleen hamppukaupungin pelloilta
osmo veti taas aika hyvin mm voima-lehden haastattelussa
realityynhän tämä menee pakostakin ei voi mitään

got over 1h very rare film...

ammattiukko on vetänyt överit...?

ei helvata......

some best of it..

hehe, muistathan että kannabis on myrkky johon kuolee, niinhän huumevalistuksessa sanotaan, olethan varovainen koska ensimmäinen kannabispiikkisi voi jo tappaa
no ok faktaa on että voi esim passivoida joitakin mutta vaikkapa noita baarien edustoilla toisiaan kuristavia kaivinkoneen kuljettajia tms veijareita saisikin vähän passivoida
kannabis on lääkitys mm yhteiskunnan pahoinvointiin ja alkoholin aiheuttamaan väkivaltaan, listaahan voisi jatkaa melko pitkään

kannabiksenkaytön lisäännytyä olen voimaton ilmoittamaan, että, tämänhetkisten tutkimusten mukaan mikään muu ei voi auttaa rastan tilaan kuin: take that!!!

ei helvetti kun repeilen täällä

http://www.youtube.com/watch?v=TvBzSSNUMik

minulla on hyvin harvaa henkilöä oikeasti ikävä, muttta (bizarre?) sinua, rasta ystäväiseni minulla kyllä on ikävä
ja jos olen raan laskelmoiva niin on ikävä ammattitaitoasi
fakta on faktaa, ei voi mitään

`

blanco
milloin nähdään, kundi taitaa olla kyllä aika mäellä

tarvis nähdä niin että on päivä-pari aikaa, yksi juttu
savolassa sitä simpukan kirintää mm
tuostakin tietty joku miettii että salakieltä

not me, just my friend is over, just my little hawaji baby woodrose seeds..
or what it was..

siinäpähän miettii, 300 kg cannabis sativaa ja tarvitsisi saada siemenet erilleen, cannabis talkoot
jep

hawaijian Rose, hmm thats really something

good trip!

hei kuule sinulla oli niitä hienoja ornamenttejä siellä seinällä joissa tuo hieman sama aihe, voitko pitää yhtä sapluunaa tallella siellä niin kuvioin yhden jutun

whait, what?

ei helkuta se on ihan Hawaijin Ruusuissa siellä

dem try do be... like no other..

tulee ihan tippa linssiin kun mietin mitä kaikkea kivaa voitaisiin taas keksiä

savolassa simpukan kirintä, mese pitää mennä suoraan

ostin muuten auton

koodikieltä joka tarkoittaa: säästä gramma kukkaa

mese

mese on hyvä

joo...

on monta muutakin hyvää automerkkiä, itse olen tykästynyt lada nivaan
mutta tiedän mitä tarkoitat

ai lada niva vaalea?
se lada niva vaalea?

ei punainen, tai siinä rajalla kyllä, ei ihan selkeän oranssi ehkä kuitenkaan, pitäisi käyttää se siellä värinmäärityksessä

ladadadaa, ladadadaa, ladadadaadadaa...

katsoisimme ehkä yhdessä värikartasta sävyn ja että miksi on luokiteltu

no faktaspeksi:
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
Rasta on poissa.

auon noita luukkuja, linkit tulossa kerralla
Rasta on paikalla.

maanantaina on oltava suomen puolella tuossa ohjelmassa niin sitähän voisi koittaa ehtiä nähdä samalla?

jep

tuossa ohjelmassa aion mm nostaa esille onko suomella jatkossa varaa näin kalliisiin savukkeisiinhttp://www.youtube.com/watch?v=k12yVj2kXQo
tämän asiakokonaisuuden, ja mm serge-hahmon epäiltyyn hamppupellon kyntämiseen epäillysti alkoholipäihtymyksen alaisena läpikäyminen julkisesti kannattaisi että asiasta voitaisiin ottaa oppia tulevaisuutta varten
miljoona meni veronmaksajien rahoja ja vastineena nuo sergen 2 sätkää ja reumapotilaan elämänlaadun vaarantaminen
timon talouden tuhoaminen
tasan tarkkaan otan peltokorvaukset, ai että oikein odotan että miten järjestelmä möhlää jos ei suomen rajojen sisällä osata asiaa järkevästi kerralla ratkaista
mitähän mahtaa asian selvittely tulla eu:ssa maksamaan, onkin nyt sitten kerrankin hyötyä että olen mm poliisin laittomien tutkintatoimien seurauksena varaton ja saan ilmaisen oikeudenkäynnin
suomelle tulee loimeen eu:lta jos tämä sinne tarvitsee vielä viedä
100 000e hyvä jos riittää, maksajina jälleen suomalaiset veronmaksajat
ei ole minun vikani jos joudun laillisen omaisuuteni perään kyselemään
hommaan mennyt jo omakotitalon hinta, keiteleeltä ja mm. täältähän saa jo hulppean omakotitalon tuolla rahalla
Muokkaa kuvaa
Lisää ryhmään
Ilmoita kuvasta
Kuva lisätty 11.01.2009 21:44 

Yes Sir, we have the plant cut2 equal 79%

poliisiasema tuossa 7 metrin päässä
hyvä sijainti, rauhallinen paikka
n. 50.m2 siisti kalustettu 2h ja erillinen keittiö, vuokra 400eek+200eek yhtiönvastike eli about 50 ekeä kuussa
ei paha, vai mitä

täälläpä saa omakotitalon jo muutamalla tonnilla, ne jotka ovat käyneet tutustumassa ovat ihmetelleet mikä aarreaitta kaupunkiyhteyksiä, merimaisemaa ja edullista asumista arvostavalle

Ei todellakaan paha! Aloin katsoo sitä kanal:n uutisia, vaikuttaa oikein asialliselta ja Sipakin on niin edustava 

jepa, kiitos!
sisulta ja timolta myös

!
aika jännä, jos ajattelee esim että toimintni ei ylitä kuulemma uutiskynnystä suomessa vaikka kaneppipeltoni on eestin katsotuimpia uutisia ja viljelin nuo pellot kun olin mm vankilaanpassituksen alla ja luonnollisesti maastapoistumiskiellossa suomessa samaan aikaan
haloo suomi, jättilohi enontekiöllä oli keskiaukeamalla ja jotkut täysin epäolennaiset jutut olisihan tuon voinut mainita vaikka otsikolla ábsurdi tilanne´
mietin vaan mitkä kulut säästyisivät kun ylittäisi uutiskynnyksen suomessakin

Oli hyvä juttu, asiallinen ilman jeesusteluja. Eestin kielestä on kyl oikein ottanut selvää.. Suomi on suomi ja kaksinaismoralistinen maa, joka jäänyt ajoille yks ja kaks.. Jättilohi tulee olemaan ykkösotsikko "tanssii tähtien kanssa" ohjelman kera pitkään ja hartaasti 

huomattaisiin mm että yksi ihminen on aiheuttanut yhteiskunnalle miljoonan euron kulut joille ei loppus näy
siis loppua ainakaan vielä
juuri oli turkulainen viljelijä jonka toimista olen ottanut mallia oikeudessa hän vastaan suomen valtio 4800 kannabiskasvin tuhoamisesta, käräjäoikeus päätti että vaikka kyseessä oli olleet saman tyyppiset kasvit kuin itsellänkin eli matalan thc-pitoisuuden omaavat ja vaikka ko. juttu oli kaatunut jo syyteharkintaan niin ei kuulemma tarvitse maksaa valtion kasveja (lähetä viestinä)
Keskusteluviestiäsi ei lähetetty, koska on offline-tilassa.
on poissa.
01:08
tuo tarkoittaa sitä että voi kaataa vaikka naapurin metsät joutumatta korvausvelvollisuuteen, tai kääntää toisen pihanurmikon (lähetä viestinä)
ja myös sitä, että kun viljelijä hakee kumoavan päätöksen eu:sta niin kalliiksi tulee ne kulut jotka prosessista aiheutuu (lähetä viestinä)
olen todella pettynyt maahan, jossa esi-isäni ovat satoja vuosia asuneet (lähetä viestinä)

kas nykii taas

´Yes sir, we have the plant´ cut 1

n
22:52
miljoona meni veronmaksajien rahoja ja vastineena nuo sergen 2 sätkää ja reumapotilaan elämänlaadun vaarantaminen
tasan tarkkaan otan peltokorvaukset, ai että oikein odotan että miten järjestelmä möhlää jos ei suomen rajojen sisällä osata asiaa järkevästi kerralla ratkaista
mitähän mahtaa asian selvittely tulla eu:ssa maksamaan, onkin nyt sitten kerrankin hyötyä että olen mm poliisin laittomien tutkintatoimien seurauksena varaton ja mm saan ilmaisen oikeudenkäynnin

suomelle tulee todella huolella loimeen eu:lta jos tämä sinne tarvitsee vielä viedä
hommaan mennyt jo omakotitalon hinta, keiteleeltä jamm. täältähän saa jo hulppean omakotitalon tuolla rahalla
romurautahommasta varattu budjetti ei riittänytkään, nyt ei omaisuutta enää ole varaa myydä kun ei olisi ollut sitä varaa aiemminkaan tehdä, kaipaan suuresti mm. reissuautoamme http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1146&pictureid=39330
ongelmajäte61, tuo tulee vielä takaisin jos elon päivät suo
tuollahan on tuo tilanne muutenkin, eräänlainen reality tosiaan koska kuvat elävästä elämästähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67439

whd U say

free the seed
.

seed is free!
yes sir, we have the plant!
11.pv on se suomeen tulo, ehkä otan akun mersun ja tulen sillä landella käymään, tavoitanki sinut sieltä päin?

http://www.youtube.com/watch?v=nGsEt-qtOqs

nyt pitää pitää puhelimia auki, soitan heti kun olen suomen puolella

tomorrow id get m fhone
.

sokos hotelli pasilasta on ohjelmayhtiö varannut huoneen ohjlemaillaksi, olen siellä yksikseni, tuon voi välittää myös eteenpäin 

den we can dalk
¨koska?
what?
d?

ahaa nyt hoksaan miksi en ole saanut kiinni miestä mistään, mietin että jo että ei kai ole saanut sähköiskua muuntajaa kytkiessään
su ilta olisi oltava viimeistään laivassa

en muunna kytkimiä.

ok den

vaan kytket muuntajia

erittäin huolellisesti ja sähköturvallisesti, de facto

dem right

niin se vaan menee, täällä olisi euroopan ja ehkä koko maailman huippuosaaminen olemassa kun vaan tekemään ruvetaan, mennään lain puitteissa

peace out, time to relax...

esim suomessa on erittäin todennäköistä että esim alle huumausaineena pidettävän pitoisuuden omaavaa cannabis sativaa saa tuottaa vaikka leivonnaisiksi tai eräänlaiseksi oluen korvikkeeksi jo nyt jo voimassa olevan lain puitteissa

palataan aamulla
juuri näin

ok dnt blame ya, varovaisesti sen havaijin ruusun kanssa siellä

18 nmenny tänään, ei lisää...
¨nicht!

hei se on su-ma niin soi puhelin ja olisi minulle tärkeää että jos ehdit hetken rupatella niin se mesejuttu tuumataan mm

nähdään!
silloin

guten nacht, speksit kasassa näin se hyvä palaveri pidetään!

yeah, HIGH!

su -ma ja ma yön hotelli pasilassa jos joku haluaa keksiä hieman väsähtäneelle hampunkasvattajalle käyttöä, siitä sitten jatkosuunnitelma ja tapaaminen pullatarpeiden parissa, siemenen erottelu
su -ma ja ma yön hotelli pasilassa jos joku haluaa keksiä hieman väsähtäneelle hampunkasvattajalle käyttöä, siitä sitten jatkosuunnitelma ja tapaaminen pullatarpeiden parissa, siemenen erottelu
thanks bro, jatketaan!
harvoin on ollut rastalla noin tujut

siinä vielä viimeiset, hyvää yötä hyvä ystäväni ja hyviä fiiliksiähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67434

Yes sir, we have the plant!
IMG 2859 1

aika hiljaista liekö passivoitunut
Tänään
hoblaa!!! en tiedä mitä tarkoitat vihjaamalla passivoituneisuudesta, enkä halua. ei mulla ole tietoa mihin mua pyydät, jos sanot että majoitus on ilmaista niin minkä eteen? jos tehdään siemenkauppaa niin onko asiakaskunta valmiina? vai tarvitteko suhteittein luojaa? en voi tietää mitä työtä tarkoitatte ja millä ehdoille/mihin? kuka maksaa, kuka saa?

no näissä tarvitaan juuri communication

kolmanteen persoonaan viitaten saattaa jopa kaikki onnistua,,

erittäin hyvin sanottu

tiedän, että olet huippueliittiä, sitä ei voi kyseenalaistaa todellakaan, lisäksi olen kiintynyt sinuun hyvänä ystävänäni
ihmetellyt vaan kun ingen svarar alltiden när jag kontakter dej
missä mies ollut

duunissa..

purkitetaanko jos keksitään jotain
duunissa?
rakennus, purku vai perintää

mitä se on puuhastellut

kun koiraa silittää vastakarvaan, pitää olla valmistautunut muihinkin kuin kirppuihin.

aika filosofista mutta toimii kuin saluunan ovi

eli perintää..

ok

ja musaa

kuulostaa hyvältä

v-loppuna hyvät oulussa

ok

kuusisaari vallataan

?

rock, fuck och duck..

käärin savukkeen, pientä nikotiinivieroitusta tässä
pieni hetki, kysyn muutamia asioita ja kerron tilanteesta täällä

ois muuten parisataa kunnon vapoa varten, ...

g

oisko kytköjä?
e

ois todellakin jos green
siis greendieseliä

vulcano?

jep, sinne menisi juuri

i need 1

ahaa, tuossa yhdellä kaverilla olisi niitä kolme
siis volcanoja
luulen että yksi niistä joutaisi

1i need 1?

kysyn kun nään heppua huomenna

täällä ois 3kk cure BG x (WWxMZ)....

on lääkekäyttäjä ja ihmeissään kun lääkkeet on loppu mutta loput mielikuvituksen varaan että mitä tällä meinataan
kuulostaa hvältä!
siis hyvältä
tuo sätkä tuossa second

need no ed... why not? olin juttusilla yhden "viisaan" kanssa, onko siellä kytät keskeyttänyt toimeenpanon?

aika erikoinen tilanne meinaan täällä
samaan aikaan kun allekirjoittanut ja x poimivat kanepia, ei toiselta pellolta saa nostaa kasvia kunnes labrat valmistuvat
Cannabismummon (mummo) pelto on toimenpidekiellossa kunnes poliisin tarkemmat mittaukset ovat valmiit
en valita, poliisi toimii oikein
kävimme siellä yhdessä ja ottivat pikatestin semmoisella koeputkijutulla
siinä oli kirkkaanpunainen merkki ja jos reaktionesteen kanssa kasvimateriaali värjää nesteen saman väriseksi kuin merkissä niin olisi oltava huumausaineen valmistuslupa jota toki haen kun on sen aika
muutenhan olisinkin ongelmissa ilman lupaa
no tuo testi näytti selkeästi oranssia
ja olimme samaa mieltä kaikki että oranssi todella on eri väri kuin punainen niinkuin onkin
15 kasvia 6ha alalta lähti labraan ja sekuntiakaan ei tarvinnut olla vangittuna tms paskaa tunnustuksilla kiristystä tms muuta laitonta
erittäin pätevät poliisit täällä
hymyilivät vaan ja olivat ystävällisiä, homma on prosessissa
mutta ongelma tietysti on se että peltoa ei ole voinut nostaa vielä

no mites sisällytät mun kasvihuonehommat, isolla wolyymilla?

tiedän kyllä ettei tuosta peltokasvista laittomaksi huumeeksi ole koska pitoisuudet ovat reilusti alle sen mikä on tulkittavissa huumausaineen pitoisuudet täyttäviksi ja suomessahan olen tänä vuonna poiminut kasvin talteen, i have the plant in finland
no kuule, siinä on pointti

voit olla varma että sisällytän jos niin haluat
haluan alan huippuammattilaiset töihin jos niin itse haluavat
rasta, tiedän ammattitaitosi, se on suunnattoman suuri
kasvisi ovat aina niin nättejä
ja hyvin hoidettuja

mulla on se halu ja kokemus, jota tarvitaan saadaksemme kilpailukykyisen lajin, sillä kai murtaudutaan kauppaan, ja tarkoitus lopettaa pakotus?

aion rakentaa todella suuren kasvihuoneen, ministeriöltä haetaan lupaa ettei tule ongelmia koska niihin ei ole varaa kuten suomen esimerkki on osoittanut, tämä tuhosi talouteni suomessa kuitenkin
jep!
juuri näin!
kannabista toki tuotetaan mutta missä ovat alan todelliset huippuosaajat ja kuka ne tuntee, olen nähnyt monenlaisia kasvatuksia mutta sinun kukkasesi, rasta ne ovat todella something else

otan esimerkin miksi täällä kannattaa tätä juttua vetää
esim itse asun ihan helvetin siistissä n 50m2 kaksio+keittiöasunnossa ihan tässä plantaasikylän keskustassa

http://www.youtube.com/watch?v=Xl6NfQyNLto

poliisiasema mm tuossa 7m päässä
asunnon vuokra on 400eek+yhtiönvastike 200eek
eli about 50e / kk
siinä on hintataso joka miellyttää ainakin itseäni

take for me berlin...

aika paljon noita maataloja tyhjillään, asumiskuntoisia
first we take manhattan, then berlin

meidän kannattaisi nähdä piakkoin, tätä on purkitettava
ruoka puolet suomen älyttömistä hinnoista mm
ravintolassa huippulounas 4e
kaikki on paljon paremmin muutenkin

toi julkisuus, nou need 1.

miten sinulla se asuntohomma

ostamassa

kuule oletkohan itse tietoinen miten hyvin menisit realitytv:hen aiheesta
osta oma ennemmin täältä virosta
muutamalla tonnilla kivitaloja mm
hintataso on jotain mitä ei voi ihan äkkiä ymmärtää
maisemat ja ilmapiiri muutenkin todella bueno
siis vaikka pitäisit 2-5 kasvia komerossa ja eläisi vaikka työkkärikorvauksilla niin puolet enemmän on ostovoimaa täällä
pitää nähdä lähiaikoina, ei oikein viitsi tätä fbtä
ilmoja pidellyt

mistä sinut tavoittaa esim nyt viikon sisällä
sinun kannattaisi tulla katsomaan yhtä juttua, on aika kiinnostava

tarvitsen henkilön joka osaa viertää hampusta siemenet erilleen niin että homma tapahtuu kanssa

tunnen yhden erittäin pätevän

akanoista saa vaikka muffinsseja leipoa tai laittaa kompostii
n

hasalle terveisiä, rakastan sitä elukkaa
mutta olet oikeassa että se voi olla ihan saatanan arvaamaton ja voi tappaa
tuossa olen miettinyt kun rantsilla kulkee kaiken maailman riikinkukkoja ja kanoja vapaana
toivoisin että pääset tutustumaan tähän kuvioon, on aika lailla kohdallaan puitteet eestin projektissa
perusteilla firma tänne eestiin, cannabis sativa ou
joka mm myy laadukasta hampun siementä
tiedäthän varmastikin että täysin laillinen siemenmyynti on kannattavampaa periaatteessa kuin että kukkaa kasvattaisi
turhaan kyllä sinua neuvon näissä
+n
no vaikka 200 simentä per kasvi ja tuottajahinta x
niin kyllä kannattaa kun katsoo noita siemefirmojen hintoja
akanoista muffinsseja kahviloihin cannabis sativa ou hoitaa luvat
yhteistyökumppani superaivo jolla mm toimisto tallinnan wtc:ssä, haluaa softabisneksestä eroon ymmärtää jotain kasvin päälle ja varmaan sitten bisneksestäkin

Free The Seed!

on ok tyyppi ainoa ongelma keskittymishäiriö mutta hoidettavissa oikealla lääkityksellä kuten paha alkoholisimikin joka hänellä on mutta ei ole ehtinyt juoda itseään paskaksi vielä

eli te jopa haluutte mut mukaan?

kuulepas, rasta-ystäväiseni

hmm

got some bad weed..

joku tuottanut lattiakaivon vieressä hyi helvetti mitä viljelmiä olen joskus nähnyt, muuntajat lattialla kastelureiteillä

badbadbad weed, like`m all..

tiedät mitä tarkoitan, täytyy olla laatua
weed is good, even when its bad weed its better than alcohol
i think
mutta sitten on noita kemikaalilannoittajia ym terveydenvaarantajia jotka sotkevat kaikkea paskaa sekaan kuten hiuslakkaa että näyttää kristallilta

when dem made weed, dem made good...
jah

mikä ruohossa oli vikana, älä heitä pois vaan kopista pois piipusta ennemmin vaikka minulle niin käytän nikotiinin korvaushoitoon
yep!
oletko katsellut noita linkkejä täältä ja mm keiteleen hamppukaupungin pelloilta
osmo veti taas aika hyvin mm voima-lehden haastattelussa
realityynhän tämä menee pakostakin ei voi mitään

got over 1h very rare film...

ammattiukko on vetänyt överit...?

ei helvata......

some best of it..

hehe, muistathan että kannabis on myrkky johon kuolee, niinhän huumevalistuksessa sanotaan, olethan varovainen koska ensimmäinen kannabispiikkisi voi jo tappaa
no ok faktaa on että voi esim passivoida joitakin mutta vaikkapa noita baarien edustoilla toisiaan kuristavia kaivinkoneen kuljettajia tms veijareita saisikin vähän passivoida
kannabis on lääkitys mm yhteiskunnan pahoinvointiin ja alkoholin aiheuttamaan väkivaltaan, listaahan voisi jatkaa melko pitkään

kannabiksenkaytön lisäännytyä olen voimaton ilmoittamaan, että, tämänhetkisten tutkimusten mukaan mikään muu ei voi auttaa rastan tilaan kuin: take that!!!

ei helvetti kun repeilen täällä

http://www.youtube.com/watch?v=TvBzSSNUMik

minulla on hyvin harvaa henkilöä oikeasti ikävä, muttta (bizarre?) sinua, rasta ystäväiseni minulla kyllä on ikävä
ja jos olen raan laskelmoiva niin on ikävä ammattitaitoasi
fakta on faktaa, ei voi mitään

`

blanco
milloin nähdään, kundi taitaa olla kyllä aika mäellä

tarvis nähdä niin että on päivä-pari aikaa, yksi juttu
savolassa sitä simpukan kirintää mm
tuostakin tietty joku miettii että salakieltä

not me, just my friend is over, just my little hawaji baby woodrose seeds..
or what it was..

siinäpähän miettii, 300 kg cannabis sativaa ja tarvitsisi saada siemenet erilleen, cannabis talkoot
jep

hawaijian Rose, hmm thats really something

good trip!

hei kuule sinulla oli niitä hienoja ornamenttejä siellä seinällä joissa tuo hieman sama aihe, voitko pitää yhtä sapluunaa tallella siellä niin kuvioin yhden jutun

whait, what?

ei helkuta se on ihan Hawaijin Ruusuissa siellä

dem try do be... like no other..

tulee ihan tippa linssiin kun mietin mitä kaikkea kivaa voitaisiin taas keksiä

savolassa simpukan kirintä, mese pitää mennä suoraan

ostin muuten auton

koodikieltä joka tarkoittaa: säästä gramma kukkaa

mese

mese on hyvä

joo...

on monta muutakin hyvää automerkkiä, itse olen tykästynyt lada nivaan
mutta tiedän mitä tarkoitat

ai lada niva vaalea?
se lada niva vaalea?

ei punainen, tai siinä rajalla kyllä, ei ihan selkeän oranssi ehkä kuitenkaan, pitäisi käyttää se siellä värinmäärityksessä

ladadadaa, ladadadaa, ladadadaadadaa...

katsoisimme ehkä yhdessä värikartasta sävyn ja että miksi on luokiteltu

no faktaspeksi:
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
Rasta on poissa.

auon noita luukkuja, linkit tulossa kerralla
Rasta on paikalla.

maanantaina on oltava suomen puolella tuossa ohjelmassa niin sitähän voisi koittaa ehtiä nähdä samalla?

jep

tuossa ohjelmassa aion mm nostaa esille onko suomella jatkossa varaa näin kalliisiin savukkeisiinhttp://www.youtube.com/watch?v=k12yVj2kXQo
tämän asiakokonaisuuden, ja mm serge-hahmon epäiltyyn hamppupellon kyntämiseen epäillysti alkoholipäihtymyksen alaisena läpikäyminen julkisesti kannattaisi että asiasta voitaisiin ottaa oppia tulevaisuutta varten
mitähän mahtaa asian selvittely tulla eu:ssa maksamaan, onkin nyt sitten kerrankin hyötyä että olen mm poliisin laittomien tutkintatoimien seurauksena varaton ja saan ilmaisen oikeudenkäynnin
suomelle tulee loimeen eu:lta jos tämä sinne tarvitsee vielä viedä
hommaan mennyt jo omakotitalon hinta, keiteleeltä ja mm. täältähän saa jo hulppean omakotitalon tuolla rahalla
Muokkaa kuvaa
Lisää ryhmään
Ilmoita kuvasta
Kuva lisätty 11.01.2009 21:44

Yes Sir, we have the plant cut2 equal 79%

poliisiasema tuossa 7 metrin päässä
hyvä sijainti, rauhallinen paikka
n. 50.m2 siisti kalustettu 2h ja erillinen keittiö, vuokra 400eek+200eek yhtiönvastike eli about 50 ekeä kuussa
ei paha, vai mitä

täälläpä saa omakotitalon jo muutamalla tonnilla, ne jotka ovat käyneet tutustumassa ovat ihmetelleet mikä aarreaitta kaupunkiyhteyksiä, merimaisemaa ja edullista asumista arvostavalle

Ei todellakaan paha! Aloin katsoo sitä kanal:n uutisia, vaikuttaa oikein asialliselta ja Sipakin on niin edustava

jepa, kiitos!
sisulta ja timolta myös

!
aika jännä, jos ajattelee esim että toimintni ei ylitä kuulemma uutiskynnystä suomessa vaikka kaneppipeltoni on eestin katsotuimpia uutisia ja viljelin nuo pellot kun olin mm vankilaanpassituksen alla ja luonnollisesti maastapoistumiskiellossa suomessa samaan aikaan
haloo suomi, jättilohi enontekiöllä oli keskiaukeamalla ja jotkut täysin epäolennaiset jutut olisihan tuon voinut mainita vaikka otsikolla ábsurdi tilanne´
mietin vaan mitkä kulut säästyisivät kun ylittäisi uutiskynnyksen suomessakin

Oli hyvä juttu, asiallinen ilman jeesusteluja. Eestin kielestä on kyl oikein ottanut selvää.. Suomi on suomi ja kaksinaismoralistinen maa, joka jäänyt ajoille yks ja kaks.. Jättilohi tulee olemaan ykkösotsikko "tanssii tähtien kanssa" ohjelman kera pitkään ja hartaasti

huomattaisiin mm että yksi ihminen on aiheuttanut yhteiskunnalle miljoonan euron kulut joille ei loppus näy
siis loppua ainakaan vielä
juuri oli turkulainen viljelijä jonka toimista olen ottanut mallia oikeudessa hän vastaan suomen valtio 4800 kannabiskasvin tuhoamisesta, käräjäoikeus päätti että vaikka kyseessä oli olleet saman tyyppiset kasvit kuin itsellänkin eli matalan thc-pitoisuuden omaavat ja vaikka ko. juttu oli kaatunut jo syyteharkintaan niin ei kuulemma tarvitse maksaa valtion kasveja (lähetä viestinä)
on poissa.
01:08
tuo tarkoittaa sitä että voi kaataa vaikka naapurin metsät joutumatta korvausvelvollisuuteen, tai kääntää toisen pihanurmikon (lähetä viestinä)
ja myös sitä, että kun viljelijä hakee kumoavan päätöksen eu:sta niin kalliiksi tulee ne kulut jotka prosessista aiheutuu (lähetä viestinä)
olen todella pettynyt maahan, jossa esi-isäni ovat satoja vuosia asuneet (lähetä viestinä)

kas nykii taas

´Yes sir, we have the plant´ cut 1

n
22:52
mitähän mahtaa asian selvittely tulla eu:ssa maksamaan, onkin nyt sitten kerrankin hyötyä että olen mm poliisin laittomien tutkintatoimien seurauksena varaton ja mm saan ilmaisen oikeudenkäynnin

suomelle tulee todella huolella loimeen eu:lta jos tämä sinne tarvitsee vielä viedä
hommaan mennyt jo omakotitalon hinta, keiteleeltä jamm. täältähän saa jo hulppean omakotitalon tuolla rahalla
romurautahommasta varattu budjetti ei riittänytkään, nyt ei omaisuutta enää ole varaa myydä kun ei olisi ollut sitä varaa aiemminkaan tehdä, kaipaan suuresti mm. reissuautoamme http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1146&pictureid=39330
ongelmajäte61, tuo tulee vielä takaisin jos elon päivät suo
tuollahan on tuo tilanne muutenkin, eräänlainen reality tosiaan koska kuvat elävästä elämästähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67439

whd U say

free the seed
.

seed is free!
yes sir, we have the plant!
11.pv on se suomeen tulo, ehkä otan akun mersun ja tulen sillä landella käymään, tavoitanki sinut sieltä päin?

http://www.youtube.com/watch?v=nGsEt-qtOqs

nyt pitää pitää puhelimia auki, soitan heti kun olen suomen puolella

tomorrow id get m fhone
.

sokos hotelli pasilasta on ohjelmayhtiö varannut huoneen ohjlemaillaksi, olen siellä yksikseni, tuon voi välittää myös eteenpäin

den we can dalk
¨koska?
what?
d?

ahaa nyt hoksaan miksi en ole saanut kiinni miestä mistään, mietin että jo että ei kai ole saanut sähköiskua muuntajaa kytkiessään
su ilta olisi oltava viimeistään laivassa

en muunna kytkimiä.

ok den

vaan kytket muuntajia

erittäin huolellisesti ja sähköturvallisesti, de facto

dem right

niin se vaan menee, täällä olisi euroopan ja ehkä koko maailman huippuosaaminen olemassa kun vaan tekemään ruvetaan, mennään lain puitteissa

peace out, time to relax...

esim suomessa on erittäin todennäköistä että esim alle huumausaineena pidettävän pitoisuuden omaavaa cannabis sativaa saa tuottaa vaikka leivonnaisiksi tai eräänlaiseksi oluen korvikkeeksi jo nyt jo voimassa olevan lain puitteissa

palataan aamulla
juuri näin

ok dnt blame ya, varovaisesti sen havaijin ruusun kanssa siellä

18 nmenny tänään, ei lisää...
¨nicht!

hei se on su-ma niin soi puhelin ja olisi minulle tärkeää että jos ehdit hetken rupatella niin se mesejuttu tuumataan mm

nähdään!
silloin

guten nacht, speksit kasassa näin se hyvä palaveri pidetään!

yeah, HIGH!

thanks bro, jatketaan!
harvoin on ollut rastalla noin tujut

siinä vielä viimeiset, hyvää yötä hyvä ystäväni ja hyviä fiiliksiähttp://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=3383&pictureid=67434

Yes sir, we have the plant!
Kuva lisätty 11.01.2009 23:44
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Sivu luotu: 19:33 (GMT +2).