Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Romurautaa & pihassa siirtelyä ja vähän muutakin
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 25 / 63 Romurautaa & pihassa siirtelyä ja vähän muutakin
IMG 3487 1
IMG 3487 1
Kuva lisätty 11.01.2009 23:15
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 3 of 3
  1. Urbancityboy
    09.05.2023 10:47
    Urbancityboy
    Jäkätystä romuista on riittänyt vuosien ajan ja yleisesti, pakko todeta. Omia romujanne ovat, niitä koitin siivota ja pitkin maita ja metsiä olivat. Siivoajan haukkuminen on hieman samantyyppinen asia kuin sisältö sanonnassa "älkää ampuko viestintuojaa". Sitäpaitsi ajoneuvo-ja raaka-ainekierrätys jota kehitettiin koko ajan toimivan direktiivin mukaiseksi, oli kunnalle ilmainen ja vuokraakin tiloista maksettiin kymmenen vuoden aikana vajaa kolmekymmentä tuhatta euroa. Ajoneuvokierrätyksen järjestäminen on kunta-alueella lakisääteinen ja velvoittava asia ja sitähän ei enää keiteleen kunnan johdon toimien ansiosta ole, way to go - Keitele.

https://www.youtube.com/watch?v=5UMus9v1BzE

IMG 3947
    Muokkaa kuvaa
    Lisää ryhmään
    Ilmoita kuvasta
    Kuva lisätty 11.01.2009 21:15
    Kuvan lisännyt Urbancityboy
    Kuvan URL
    https://forums.offipalsta.com/pictur...ictureid=16172
    BB Code

« Edellinen kuva | Seuraava kuva »

Showing Picture Comments 1 to 10 of 10
    Urbancityboy
    08.05.2023 16:19Urbancityboy
    Ajankuvakeskustelua anonymisoituna 8.5.2023.

Asia on tarpeellinen tilanteen hahmottamiseksi ja todisteena, mikäli "jälkikäteen tulee sanomista", näin on yritetty asioita hoitaa.

pyrin lähettämään mh:n kautta huomenna tavarat, toivottavasti perunoille ei tule hintaa koko tuotettavan sadon ostomäärän hintaa, silloin perunasi ovat miinuskatteella
    You sent
    ei tietoa mh:n tämän päivän hinnoista, kilomäärät suhteessa toimitushintaan varmaan voinee laskea mh:n hintalaskurilla, jos heillä on sellainen

-ajoneuvojen epäselvyydet, kierrätykseen liittyvät asiat, vuokranmaksukin sekaisin näköjään. ajoneuvossa ollut kaksi vakuutusta päällekkäin johtuen vakuutusyhtiöiden toiminnasta, selvitettävää on tarjolla kiitettävästi muutenkin

-lapsiasia? huomioiko tätä asiaa kukaan

(mäkätystä itsestään selvistä asioista)

You sent
    lopeta heti asioiden toisinpäin kääntäminen ja syyllistävä keskustelu
    O
    Fakta
    You sent
    mikäli aiot olla lopulta enää yhteydessä
    You sent
    olet jo kirjoittanut oletuksia ja arvailuja ylempänä joissa riittäisi selvittelemistä liikaa
    You sent
    lopeta tuo tyyli, lue mitä olen kirjoittanut

oma tarkoitus on ollut mm jatkaa kunnan huolintatoimintaa sekä oman yrityssuunnitelman jatkamista siten kuin se enää on mahdollista, samaan asiaan liittyy mm eu:n ympäristödirektiivien noudattaminen ja niistä mahdollinen opastaminen mm. esim. ohjelmasarjassa, jatkaa siitä mihin jäin.

mielellään ei kysymyksiä tavaroistani (mitä on jäljellä elämästäni ja mm. töihini liittyvistä asioista) kenellekään ainakaan siten että en ole itse antanut valtuutusta kysyä jostakin asiasta

(ajoneuvojen ym.) kuljettelu ympäriinsä ei ole järkevää ajankäyttöä, niille on ollut oma suunnitelmansa jonka jatkaminen mm säilytystilojen osalta sinänsä on tarpeellista

(kysy apua siemenperunoiden lähettämiseen jos et osaa- aihe)

--eikö kannattaisi olla kesä keiteleellä ja vetää tutkimukset @thehamppumies / KK2 ym
    You sent
    ehdotus on voimassa
    You sent
    1.muinaisasutuksen tutkimukset 2.perinnetieto 3.alueen todellinen historia 4.hampunviljely alueella, juurikin tulisi hyvää materiaalia lausunnoista englanniksi elokuvan, jonka vastustuksien perusteluja myös tarvitaan lisää, englanninkieliseen versioon
    You sent
    täällä on jo hävitetty mm Hermanni Saastamoisen perintö. (Hakkuuaukot ovat nähtävissä ja vissiinkin sitten metsien ennallistamisasetusten mukaiset. Mihin testamenttirahat käytettiin, voisi kunta antaa selvityksen.)
    Onko aikomus jatkaa samalla tavalla, toiminta on itsetuhomekanismeja omaavaa alueella
    You sent
    siemenperunoiden lähetäminen: osaan pakata mm.varaosia, asia on hallinnassa ja sen toteutus on huomenna aamupäivällä siten, että ennen klo 14 lähtevään ehtii. mh-sivuilla saattaisi olla helsinkiin menevän rahdin aikataulu ja seurantasivujärjestelmä
    You sent
    jos haluat tutkia, milloin rahti lähtee, niin vien ainakin ennen sitä

Miksi varattomuus ym.

en voi maksaa laittomia maksuja. Kysymykset asiassa voisi osoittaa RKP:n oikeusministerin virkaa tehneelle Anna-Maja Henriksonille

(keskustelutallenteet)

pyrin lähettämään mh:n kautta huomenna tavarat, toivottavasti perunoille ei tule hintaa koko tuotettavan sadon ostomäärän hintaa, silloin perunasi ovat miinuskatteella
    You sent
    ei tietoa mh:n tämän päivän hinnoista, kilomäärät suhteessa toimitushintaan varmaan voinee laskea mh:n hintalaskurilla, jos heillä on sellainen
    You sent
    You sent
    saatko keskiosan kohdasta jossa näkyy kirkkaampi pyöreä kohta, suurennoksen ja onko mahdollista saada sellaista kuvaa nähtäväksi
    You sent
    mahdollinen eksoplaneettailmiö peitetään chemtrailsilla
    You sent
    auringossa taitaa olla kaikenlaista taas meneillään
    You sent
    ehkä heijastuvaa prismaa sumusta
    O
    Tää aika saa ihmiset joko hyviksi tai pahoiksi.

Sit tää trauma käytös.
    Mä en tarvii provosointi huutoa sun kokemuksistasi - eli ei kiitos sit minulle tota lajia yhtään enempää rt sä mölyät " soitetaanko poliisi hoitoon ym "

Eli jos oot saanut tuota osaksesi isältäsi - minulle ei sun tarvii tehdä niin kuin sulle tehty.

Eli mä en tarvii trauma käytöstä osakseni.
    Et älä tee muille mitå sulle tehty.
    Toi tilttaus hilluminen typerää provokatiivista, enkä pidä kuunnella sellaista.

Pitää osata olla ilman tuollaista käytöstä.
    Mä kävelen pois muuten.
    Ja toinen on tää, tilttailu et häivy - huudot kun jos ei jostain tykkää.
    Se on lapsellista ja typerää.
    Eli teet sitä, mitä sinulle tehty.
    Et tiedostamista kiitos.

Minäkään en sano, et riittää häivy poistu
    Et noin ei minua kohdella
    Et hyvä sun tietää sekin.
    Osattava aikuisen käyttäytyä ja on turha valittaa ettå isäs kohtelee sinua noin, KUN itse teetolet tehnyt samaa minulle.
    -

Heitä roskiin ne..jos kallista.
    Ovat hullun suuria koska ihan myrkyillä kasvaneita..

20€ maksoi 25kg ..vähennä sen verran pottuja et yhdessä läppärin ,+ repun kanssa toi
    You sent
    O
    Fakta
    You sent
    You sent
    olet jo kirjoittanut oletuksia ja arvailuja ylempänä joissa riittäisi selvitte4lemistä liikaa
    You sent
    lopeta tuo tyyli, lue mitä olen kirjoittanut
    O
    Mä puhun suoraan.
    Eli jos ollaan tekemisissä niin sun hyvä tietää, että minulle ei puhuta noin - eli riita tilanteessa
    "Häivy poistu"

Se on tullut 2sti ja minusta niin ei toimita.
    Tai voit toimia jos haluat, mut sun kans hyvä tietää et mä myös valitsen mitä teen.
    Ja et mä en puhu noin sinulle.
    You sent
    en aio täyttää päätäni kirjoittamasti tyyppisillä asioilla, joiden oikaiseminen vie liikaa aikaa ja energiaa, olet kirjoittanut väärää asiasisältöä
    You sent
    mieti, on pyyntö
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    O
    Eli mun maailmassa ja käytöksella ja tavoilla erimielisyydet ratkon eri tavoin - kuten huomaat.

Öitä
    You sent
    olet ollut asunnolla agressiivinen etkä ole lopettanut käytöstä kun on useita kertoja pyydetty. tilanne edellyttää henkilön välittömän poiston toimintaympäristöstäni ja tämä on aina voimassa oleva sääntö
    You sent
    ynnä muuta, mustia sydämiä on jo
    You sent
    ��
    You sent
    mieti, on pyyntö
    O
    Joo ja sun hyvä oppia et ärinän aloitit sinä ylireagoinnilla.

Et mä osaan pitää puoleni.
    Enkä siedä epäoikeudenmukaisuutta enkä silmille hyppimistä - koska kysyin voidaanko hävittää - koska rutussa.

Sullehan voin tulostaa Kelan konttori vaikka10v tiliotteita mappiin mikä olis hyvä.

Niin MÄ joka hoidan asiat kunnolla ja perusteellisesti ja OIKEIN JA HYVIN
    En hävitä sun papereita, enkä tarvitse niistä sinun aloittamaa minulle tehtyä " mitä täällä hävitetään" kun oon jo tallentanut esim ko ASIAKIRJAN = TILIOTTEEN useaan eri tiedostoon.

Et silleesti.

Öitä
    You sent
    papereista oli osoitettavissa helpommin kuin tiliotteita netistä etsimällä, että edellyttämäni 7.päivän asia oli perusteltu
    You sent
    ei muuta omalta osaltani ja asiassa ei ole sen suurempaa ongelmaa kuin mikä näkyy ratkaistuna mm tervon osuuspankin tiliotteessa
    O
    Ja minä esitin aivan samaa.
    Pointti oli tämä et heräät kiukkuisena ja provoat riidan.
    You sent
    lue ylempi
    You sent
    ��
    O
    Se siitä.

Mutten pidä siitä

Nyt mun tauko.
    Jatkan huomenna.
    Teen omia juttuja
    You sent
    hyvää yötä, yhteistyöterveisin TH
    O
    Eli sinä aikana kun sä keuhkoat mulle et "sä teet virheitä"

MÄ TEEN TÄTÄ.
    Sun 10:18 PM
    O
    Aivan sama juttu, kuin et kun sä oot se jolla kokemuksistas hermot kireellä ja oot loppu ja käsität toisin KUIN sulle kertoo - teen SILLÄ AIKAA SULLE HYVÄÄ

- ihan kuten viimeksi 20.3.2023 kun "välirikko"

Niin MÄ PELASTIN sut silloin ulosoton alkamiselta, kirjoittamalla kun sä intät onko " väärä osoite virheellinen vai ei ole" kun ET ITSE ymmärtänyt ettei postiposoite voi olla asumisosoitekkin TAI ET OLISI NYT SAANUT ASUMISTUKEA..

Et sun ihan hyvä koettaa oppia katsomaan mitä ite teet - ihan rakkaudella sanottu - ja jättää ",nyt syytetään" älinät sivuun ja kasvaa näkeen et kaikki ei oo aina okei..ja se siitä..ilman älinä tai syytösnölinää..

Eli mä pelastin sun ulosottosi ja sä pistit "välit poikki" ja jäi sovittu 40€ [ minkä sitten korvasit junalipussa kiitos siitä ] joten jos opit ottaan asioita toisin sinäkin ja katsomaan mun kannalta mitä mä olen sun juttujahoitanut ja sä taas jauhat kaunaa - niin jos nää heitot sun tapa / tai kotoaopittua ns "perhekulttuuria" eli sun tapa heittää letkauksia "sait mahdollisuuden" ym on alentavaa.

Mä en ensinnäkään kerää tai anele kemeltäkään yhtään mitään, eikä mun elämäni ole ns sun armosta ns mahdollisuus - et sum hyvä kans tietää tämä ja olla puhumatta minulle niin.

Et kuten sanoin, mä kuuntelen aikani, kun en viitsi tulla sanomaan et jos et viitsis puhua minulle noin - koska se et puhuu ylipäätään noin toiselle on ala-arvoista.

Sä voit etsiä rauhassa itsellesi toisen ihmisen joka sua auttaa ongelmissasi - olet siihen koska vain vapaa - ja sun tiedostaa, että aivan yhtä hyvin minä voin kävellä pois.

Ja tämä on puhetta, ihan nätisti ja suoraan sanottua.
    Kestä tai ole kestämättä.
    Mä en pakota ketään mihinkään ja mun kanssa asiat perustuu MYÖS näissäkin- kuten ihmissuhteista profiileista ym puhumisesta suoruuteen ja totuuteen.

Ja siihen ei mun maailmassa kuulu se, et tilttaatkuten
    " T" muista asioista.

Et mua ei kiinnosta tilttailu noissakaan
    Ja toisekseen mä osaan olla ihan tarpeeks tiukka ja asiallinen kun asia niin vaatii, mut mieluummin otan pehmeästi ja hyväntuulisesti.
    Ja herään hyvällä tuulella.

Ja olis ollut kiva herätä jokin aamu myös niin, et sä et herää vihalla.
    Et jos tiedostat itseäsi, niin mieti jos kuulosit sitä minulta heti aamusta.
    Et ottaa huomioon toisen.
    Se viha aamusta syö vain sinua. Ja vie energiaa.
    Ja viha ei tuo hyviä tuloksia. Et mä oon tehnyt sun Kelaa ym hyvällä tuulella ilosta syystä " et teen nyt hyvää = eli selvitän sotkua"

Uudelleen öitä
    O
    Ostan ämpärin.
    Tarjosin 40€

O
    Haluatko ostaa toisen ämpärin hunajaa ?
    Tarjoan silloin 90€ yhteensä.
    Sun 11:06 PM
    O
    kuvia-
    hienoja
    O
    Mä en osta mitään, koska mulla kaikki mitä tarvitsen.
    You sent
    tämä. (sosiaalisihteeri evp) ehkä olisi hyvä tiedottaa, että mikäli vuokralainen on tai joutuu olemaan kuten itse, vastoin tahtoani työkyvyttömyyseläkkeellä, on perusteetonta edellyttää suokran maksua ennen kuin eläke on kuukausittain suoritettu ja jonka suorituspäivä on 7.päivä. ehkä hänelle olisi hyväksi lähettää sähköposti asiasta, että eläkeläisten tuki jne ry:n isännöiutsijällä ei ole tämän verran tietoa asioista
    You sent
    You sent
    miinus äs
    O
    Ostatko toisen hunaja ämpärin 50€ 10kg ???
    O
    Eli 5€ / kg = halpaa
    You sent
    ok, heillä on rahat vähissä seiskapäivän kulmilla, miten vähissä on rahat esim työkyvyttömyyseläkeläisellä jos kuukausi on pitänyt yrittää elää alle minimitulon kuten tapauksessani ja edellytetään että irtainta rahaa olisi suorittaa vuokran verran 5.päivä, kun eläkkeen maksupäivä on vasta 7.päivä. laitan tästä tekstistä kopion hänen sähköpostiinsa ja liitän kuvan tervon osuuspankin todistuksesta
    You sent
    voin ostaa esim kilon puhdasta hunajaa mutta on epäillyttävän halpaa, ehkä jätän väliin
    O
    TÄMÄ TEKSTI on (sosiaalisihteeri evp) vastaus minulle kun sä älisit riitaasi btw
    You sent
    pyydän, älä sotke nyt tätä tekemistä
    You sent
    heti alkaa sekoitus
    O
    Se kasvattaa ite ja tuler uutta.
    Ihan normi hinta
    O
    Tää on fakta.
    Eli älä sä sotke.
    Mut saa junaan ilman riitaakin.
    Se et heräät vihaisena ja haluat riitaa.

Hallitse tähtesi.
    Kuu - mars oppositio.
    O
    Eli mä tein töitä koko ajan ja sä melusit "et haluan hävittää sun papruja ja tuut kuvaan"

Ja sit ei noita hepuleita mulle enää, eikä näitä sun juttuja - et seuraavaksi hoitoon poliisit soitetaan..

Et sen muistat et ne sekoilut ei kuulu minulle - enkä ole isäsi - enkä näin tehnyt - enkä viitti noita sit enää kuunnella.

Okei ?
    Ymmärsit
    You sent
    Tämä. (sosiaalisihtreeri evp) ehkä olisi hyvä tiedottaa, että mikäli vuokralainen on tai joutuu olemaan kuten itse, vastoin tahtoani työkyvyttömyyseläkkeellä, on perusteetonta edellyttää suokran maksua ennen kuin eläke on kuukausittain suoritettu ja jonka suorituspäivä on 7.päivä. ehkä hänelle olisi hyväksi lähettää sähköposti asiasta, että eläkeläisten tuki jne ry:n isännöitsijällä ei ole tämän verran tietoa asioista
    You sent
    ok, heillä on rahat vähissä seiskapäivän kulmilla, miten vähissä on rahat esim työkyvyttömyyseläkeläisellä jos kuukausi on pitänyt yrittää elää alle minimitulon kuten tapauksessani ja edellytetään että irtainta rahaa olisi suorittaa vuokran verran 5.päivä, kun eläkkeen maksupäivä on vasta 7.päivä. laitan tästä tekstistä kopion hänen sähköpostiinsa ja liitän kuvan Tervon osuuspankin todistuksesta, jokainen voi itse miettiä edellytetyn protokollan järkevyyttä.

You sent
    pyytäisin lukemaan ennemmin vaikka niitä tekstejä cityhiiristä ja agressiivisista naaraista, melko paljonm on käytössä energian ja ajankulutusta epäolennaisiin asioihin, joiden käsittely lisäksi heikentää ryhmäkoheesiotamme. tätä tekstiä ei ole tarkoitettu syyttelyksi johon pitäisi lähteä kilpailumielellä mukaan

You sent
    valmistelen sähköpostia ennemmin (sosiaalisihteeri evp) tiedottamiseksi epäkohta-asiasta
    You sent
    olet repinyt kysymättä papereiden omistajalta lupaa papereitani, haluatko selittää sitä asiaa saman verran kuin käytät syyttelyyn tilanteesta, jossa olet ollut hallitsemattoman agressiivinen
    O
    Ei ole revitty
    You sent
    lopeta tuo ja voi olla mahdollisuus menestyä, mikäli ei, kokonaistilenteessa kärsii koko suomi
    O
    Agressiivinen olit sinä ja minä en kuuntele sitä.
    You replied to O
    täytyy tutkia mitä papereita on revitty, ostin jo sinua viedessäni teippiä k-kaupasta jos huomasit
    O
    SIELLÄ nipuissa aiheittain mitä löydetty
    MINUN järjestäminä.
    O
    O
    Teippaa vain ��
    You replied to O
    sinulla on itsehillinnän ongelma
    O
    O
    Projisointia
    You replied to O
    on väärin pyrkiä kääntämään asia toisinpäin kuin mitä se on ollut
    O
    Typerää tunne Timo itsesi.
    " nyt junalle "

O
    You sent
    on pyydetty lopettamaan agressio useita kertoja. vessaan on myös pyritty jossa olen ollut, yksityistilaan on pyritty pääsemään vaikka on pyydetty lopettamaan agressiotilanne. nauruhymiö on epäasiallinen ja osoittaa luonteen epävakautta vakavassa asiatilanteessa.
    O
    Sinähän tässä riehut ja katkot välejä ja häivyit ennen kuin olit edes lupaamasi 40€ TUPAS työstä maksanut.

Itse korjasit tämän maksamalla junalipun

(henkilö saanut 160 e tehdystä kelatyöstä sekä junalipun hinnan)

O
    Noup. Mä oon hyväntuulinen
    You sent
    mieti käyttäytymistä, en tule katsomaan kyseisen kaltaista toimintaa pitkään ns lähipiirissäni
    O
    Sä teit riidan aamusta ja älisit turhia
    You sent
    koko ajan on 7.päivän ongelma, 7.päivän asioissa ei saa olla epäselvää kuten 1.kysymättä toimimattomaksi muuteltava vuokranmaksu (mieti) 2. papereiden repiminen kysymättä jne
    O
    Mieti sinä.
    Mä en ole kertaakaan tullut suuttumaan - en häippäämään - enkä kääntämään.

Mä meen ihansuoraan ja asiassa.

Eikä minuun uppoa projisointi
    You sent
    minun pitäisi tehdä tälläkin hetkellä muuta. mieluiten tiedottaisin eeva rätyä toimimattomasta käytännöstä
    You replied to O
    kiitos ilmoituksestasi että koet minun olevan typerä. on hyvä tietää kuinka asioista ajattelet
    You sent
    kehoitan lukemaan aiemmin kirjoitettua
    O
    Eikä sun ASIAPAPEREITA OLE revitty vaan mun omia mun omasta muovitaskusta minkä TYHJENSIN, että sain siihen SINUN VAKUUTUS PAPERIT
    You replied to O
    (pakko sanoa) valehtelija, asiasta on nyt mainittu. on pyydetty myös lopettamaan epäasiallinen käytös jo aiemmin
    O
    Kehotan sinua tajuamaan tämän.
    Tulin sinne mun omien laskujen ja muistiinpanojen kanssa
    O
    Punainen reuna muovitaskussa
    You sent
    pyytäisin lukemaan ennemmin vaikka niitä tekstejä cityhiiristä ja agressiivisista naaraista, melko paljon on käytössä energian ja ajankulutusta epäolennaisiin asioihin, joiden käsittely lisäksi heikentää ryhmäkoheesiotamme. tätä tekstiä ei ole tarkoitettu syyttelyksi johon pitäisi lähteä kilpailumielellä mukaan
    O
    O
    Valkoisen reunan annoin aiemmin.
    Siinä MUN JÄRJESTÄMÄNÄ sun asiapaperit
    You sent
    ��
    O
    Joten älä tule älisemään minulle = purkamaan yleistä turhautumistasi = ylireagoimaan, kun teen asioitasi, mikä asiatonta SINULTA
    You sent
    vuokran maksua on yritetty muuttaa 7.päivästä 5. päivään joka osoitettavasti ei ole mahdollista. maksupalvelua ei ole pyydetty myöskään muuttamaan, ainoastaan varmistamaan että 40 euron kuukausimaksu ulosottoon olisi varmasti lopetettu joka on jo aiemmin ollut lopetettu tervon osuuspankissa
    O
    Miksi mä hävittäisin mitään mitä tarvitaan työssä sitä paitsi.

Kuten sanottua - sua ei ole kukaan NÄIN AUTTANUT ja voit etsiä siihen ihan kenet tahansa minun tilalle ja miettiä ovatko yhtä luotettavia ja osaavia

Mee lukemaan mars - kuu oppositio ja tunne itsesi.

Ja voit aina kysyä jos T tekee nämä esim.

Riidan ja riitelyn aloitit sinä.
    Sinä tulit huutamaan ja luulemaan että hävitetään ja tehdään haittaa , mikä törkeää minulle, joka teker sun sotkujen sevitystä kuin omaasi.

Järkevä käyttäisi ajan 100€ PÄÄTÖKSEN tutkintaan, kuin teippaa MUN PAPEREITA - kun sun paperista KYSYTTY VOIKO REPIÄ kun se jo TALLENNETTUNA TIEDOSTONA
    You sent
    huomioithan, että en aio olla pitkään tilanteessa, jossa asioita käännetään toisinpäin kuin mitä on tapahtunut ja joissa keskustelutyyli on agressiivinen
    You sent
    voin olla näinkin, asiantila ei ole yleisen kokonaisedunmukaista sinänsä
    You sent
    melko paljon käytöt aikaa ja energiaa ja laitat käyttämään sellaisiin asioihin, jotka eivät ole millään tavoin olennaisia asioiden hoitamisen kannalta ja jotka ohjaavat huomion ja tekemisen keskusteluihin sellaisista asioista jotka eivät edistä asioiden hoitoa, tämä on todettava
    You sent
    vähemmän sitä keuhkoamista kiitos on sama suomeksi, älkää sorkkiko 7. päivää on sanottu
    You sent
    "kun sun paperista KYSYTTY VOIKO REPIÄ kun se jo TALLENNETTUNA TIEDOSTONA"
    You sent
    You sent
    kuinka nopeasti löydät tämän tiedon sähköisessä muodossa, vuokranmaksupäivää ei kukaan onneksi ehtinyt muuttamaan, asiassa on hyväksi keskittyä olennaiseen joka mielestäni olisi vanhusten jne tuki ry:n tiedottaminen toimimattomasta käytännöstä. kuva nyt on tässä ja siirrettävissä joten jatkan sähköpostin toimittamista (sosiaaliisihteeri evp)
    12:59 AM
    O
    https://youtu.be/5J3tUx_8dNk
    9:09 AM
    You sent
    tilanteesta haluatko kuulla
    You sent
    vuokranmaksuasia joka on aiheuttanut epäselvyyttä pitäisi olla käsitelty ymmärtääkseni, vuokrani maksu ei ole ollut mahdollista 5.päivä jota olen yrittänyt sanoa ja joka on näkyvissä papereistani. asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä, hyvä että on asioita hoidettu josta kiitos ja myöskin hyvä, että vuokranmaksupäivää ei ole muutettu 7.päivästä koska näillä tuloilla elävällä ei ole mahdollisuutta normaalisti pitää elinkulujen jälkeen sellaista rahamäärää tilillä jolla vuokran voisi maksaa ennen uuden eläkkeen tuloa tilille 7.päivä, jos vuokran maksu on 5. päivä. tilanteen on jälleen aiheuttanut isännöitsijätoimisto, kun otetaan huomioon että alunperin vuokrasopimusta tehdessä on näistä asioista ilmoitettu keiteleen tilipalvelulle, joka aiemmin on asian käsittänyt ja hyväksynyt vuokrasopimuksen vuokran maksupäivän ollessa joka kuun 7.päivä. tämä pitäisi olla tältä osin käsitelty ymmärtääkseni
    You sent
    asia on jo aiemmin aiheuttanut vaivaa ja häiriötä sekä selvittelyä
    You sent
    onko tämä näin myös omasta mielestäsi
    You sent
    pääsen mahdollisesti tärkeämpään aiheeseen ja jatkamaan tekstiäni mikäli voin saada mielipiteen tähän
    You sent
    irtisanotut ovatkin olleet mersu H sekä moottoripyörä L, KIT :ää ei ole irtisanottu erikseen koska lähitapiola on ilmoittanut ettei niin tarvitse tehdä koska vakuutus irtisanoutuu automaattisesti. IF:in vastaus toteaa saman asian, heidän järjestelmänsä ongelma on asia ollut
    You sent
    Päätin ajoneuvon KIT yhtiönvaihtoon 23.3.2023. Sinulle tulee palautuksia tästä vakuutuksesta 41,99 euroa. Laitoin palautuksen tulemaan tilille, jonka olit ilmoittanut paperiseen irtisanomisilmoitukseen.

Ajoneuvon HZ ja moottoripyörän L vakuutukset olivatkin päättyneet. Tällä sopimuksella oli myös ajoneuvon KIT liikennevakutuus. Ajoneuvolle oli tehty uusi vakuutus 24.8.2021 jolloin olit ottanut ajoneuvon liikennekäyttöön. Vanha vakuutus oli jäänyt voimaan ja siitä oli nyt keväällä veloitettu minimimaksu 25 euroa.

Vanha liikennevakuutus on nyt päätetty takautuvasti päivään 23.8.2021. Ylimääräinen 25 euroa palautetaan myös tilillesi.

Ystävällisin terveisin
    Maija joku

You sent
    olen hoitanut yli sadan auton paperit sekä hävittänyt jo kunnan alueelta yli 100.000 kiloa autosekapeltiä, näissä asioissa pitää jokaisen kierrätyksestä ja autoasioista lausuntojaan antavan ymmärtää, että ymmärysd ei todennäköisimmin ole lausuessa näistä asioista samalla tasolla kuin näitä asioita ko. mittakaavassa hoitaneen. ei ole oma vikani, että järjestelmät ovat muutettu toimimattomampiin muotoihin ja että ajoneuvokierrätys on tällä hetkellä kuntalain vastainen, ja myöskin että ajoneuvokierrätys, jota kunta-alueella olen ilmaiseksi hoitanut, on lopetettu savolan autokierätys ja -paja purkamalla

You sent
    tämä asia on tärkeä ymmärtää mikäli on aikomus jatkaa keskeneräistä tekemistä

You sent
    myöskin ymmärtää, että mikäli pyrin estämään jotakin tekemistä, sille asialle on silloin jokin syy jonka ymmärtämiseen on hyväksi ennemmin keskittyä kuin pyrkiä jatkamaan asiaa, jota on pyritty estämään. tämä pitää voida ymmärtää

You sent
    josta esimerkkina vuokranmaksupäivä, "älkää muutelko 7.päivää" on sen vuoksi sanottu. asia vie huomion tähdellisemmältä tekemiseltä
    You sent
    enoni esim kuoli jokin vuosi sitten, hänellä ei ollut lapsia. Onko -- tullut perintöosuus enoni siskona
    You sent
    https://forums.offipalsta.com/album....id=1144&page=2
    You sent
    mikäli tulee tilanne jossa haluaa alkaa arvostella tai moittia autoasioihin liittyviä asioita kuten ajoneuvokierrätystä, on oma toivomus että jos silloin voisi ensin vaikka katsella hetken ensin näiden albumeiden kuvia ja miettiä omaehtoisesti ennen mahdollista syyllistämistä joka on hyvin yleinen suhtauminen ns. romuasioihin ja nykyään vissiinkin vihattuihin biopolttoainekelpoisiin ajoneuvoihin, joita EU:n direktiivitkin sinänsä edellyttäisivät
    You sent
    You sent
    ��
    You sent
    jos esimerkiksi v mäen "romuista" valittaa niin pitäisi ymmärtä että henkilö estää koko ajan samaan aikaan tekemisen, kun jos asioille on yritystä enää tehdä mitään
    You sent
    omia öljypönttöjään on pitkin metsiä ollut ja niitä on kerätty romukohdan ympärille josta ei pääse jatkokäsittelemään niitä veikon eston vuoksi sekä osin sen vuoksi, että kunta-alueella ei ole enää kuntalain mukaista velvoittavaa kierrätysjärjestelyä
    You sent
    tilanteen absurdius pitäisi olla tässä tekstissä samalla esillä ja jonkin verran jo mahdollista ymmärtää.
    10:03 AM
    You replied to (henkilö)
    haluatko hoitaa asiaa. se on mahdollista, mikäli myös omat jo mainitut edellytykseni huomioidaan.
    You sent
    esim kysymättä ei saa repiä mitään papereita eikä tehdä muutoksia mihinkään ilman että oma mielipiteeni on kysytty ja että olen antanut toiminnalle valtuutusta
    You sent
    ilmoittele mielipiteesi asiaan ja toivomus on että esimerkiksi mihinkään asioihin, joista sinulla ei ole tietoa kuinka asiat ovat olleet, ei tehdä tulkintoja ilman tietoa siitä, kuinka asiat ovat olleet. tämä on ollut myös yksi asioimisen ongelma
    Write to (henkilö)

kameran merkki ja malli on Sony HDR -CX 405, tästä on olemassa paremmilla ominaisuuksilla oleva samatoimintoinen malli
    O
    You sent
    mistä suomessa voi ostaa kyseisen kameran halvimmalla
    You sent
    on teema
    You sent
    on tulossa taltiointeja mm epäselvästä kuolinpesätilanteesta, johon on pyrkimys olla aivojen ko. asiaan keskittyneenä osaltaan
    You sent
    tuomioiden purku sekä aihe laitomat tuomiot ja niistä tulleet laittomat maksut on liitännäinen asiaan.
    You sent
    https://www.google.com/search?q=osta...hrome&ie=UTF-8
    You sent
    https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/...box=1683474283

You sent
    You sent
    You sent
    saatko keskiosan kohdasta jossa näkyy kirkkaampi pyöreä kohta, suurennoksen ja onko mahdollista saada sellaista kuvaa nähtäväksi
    You sent
    mahdollinen eksoplaneettailmiö peitetään chemtrailsilla
    You sent
    auringossa taitaa olla kaikenlaista taas meneillään
    You sent
    ehkä heijastuvaa prismaa sumusta
    O
    Tää aika saa ihmiset joko hyviksi tai pahoiksi.

Sit tää trauma käytös.
    Mä en tarvii provosointi huutoa sun kokemuksistasi - eli ei kiitos sit minulle tota lajia yhtään enempää rt sä mölyät " soitetaanko poliisi hoitoon ym "

Eli jos oot saanut tuota osaksesi isältäsi - minulle ei sun tarvii tehdä niin kuin sulle tehty.

Eli mä en tarvii trauma käytöstä osakseni.
    Et älä tee muille mitå sulle tehty.
    Toi tilttaus hilluminen typerää provokatiivista, enkä pidä kuunnella sellaista.

Pitää osata olla ilman tuollaista käytöstä.
    Mä kävelen pois muuten.
    Ja toinen on tää, tilttailu et häivy - huudot kun jos ei jostain tykkää.
    Se on lapsellista ja typerää.
    Eli teet sitä, mitä sinulle tehty.
    Et tiedostamista kiitos.

Minäkään en sano, et riittää häivy poistu
    Et noin ei minua kohdella
    Et hyvä sun tietää sekin.
    Osattava aikuisen käyttäytyä ja on turha valittaa ettå isäs kohtelee sinua noin, KUN itse teetolet tehnyt samaa minulle.
    -

Heitä roskiin ne..jos kallista.
    Ovat hullun suuria koska ihan myrkyillä kasvaneita..

20€ maksoi 25kg ..vähennä sen verran pottuja et yhdessä läppärin ,+ repun kanssa toi
    You sent
    O
    Fakta
    You sent
    You sent
    olet jo kirjoittanut oletuksia ja arvailuja ylempänä joissa riittäisi selvitte4lemistä liikaa
    You sent
    lopeta tuo tyyli(pyydän), lue mitä olen kirjoittanut
    O
    Mä puhun suoraan.
    Eli jos ollaan tekemisissä niin sun hyvä tietää, että minulle ei puhuta noin - eli riita tilanteessa
    "Häivy poistu"

Se on tullut 2sti ja minusta niin ei toimita.
    Tai voit toimia jos haluat, mut sun kans hyvä tietää et mä myös valitsen mitä teen.
    Ja et mä en puhu noin sinulle.
    You sent
    en aio täyttää päätäni kirjoittamasti tyyppisillä asioilla, joiden oikaiseminen vie liikaa aikaa ja energiaa, olet kirjoittanut väärää asiasisältöä
    You sent
    mieti, on pyyntö
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    O
    Eli mun maailmassa ja käytöksella ja tavoilla erimielisyydet ratkon eri tavoin - kuten huomaat.

Öitä
    You sent
    olet ollut asunnolla agressiivinen etkä ole lopettanut käytöstä kun on useita kertoja pyydetty. tilanne edellyttää henkilön välittömän poiston toimintaympä'ristöstäni ja tämä on aina voimassa oleva sääntö
    You sent
    ynnä muuta, mustia sydämiä on jo
    You sent
    ��
    You sent
    mieti, on pyyntö
    O
    Joo ja sun hyvä oppia et ärinän aloitit sinä ylireagoinnilla.

Et mä osaan pitää puoleni.
    Enkä siedä epäoikeudenmukaisuutta enkä silmille hyppimistä - koska kysyin voidaanko hävittää - koska rutussa.

Sullehan voin tulostaa Kelan konttori vaikka10v tiliotteita mappiin mikä olis hyvä.

Niin MÄ joka hoidan asiat kunnolla ja perusteellisesti ja OIKEIN JA HYVIN
    En hävitä sun papereita, enkä tarvitse niistä sinun aloittamaa minulle tehtyä " mitä täällä hävitetään" kun oon jo tallentanut esim ko ASIAKIRJAN = TILIOTTEEN useaan eri tiedostoon.

Et silleesti.

Öitä
    You sent
    papereista oli osoitettavissa helpommin kuin tiliotteita netistä etsimällä, että edellyttämäni 7.päivän asia oli perusteltu
    You sent
    ei muuta omalta osaltani ja asiassa ei ole sen suurempaa ongelmaa kuin mikä näkyy ratkaistuna mm tervon osuuspankin tiliotteessa
    O
    Ja minä esitin aivan samaa.
    Pointti oli tämä et heräät kiukkuisena ja provoat riidan.
    You sent
    lue ylempi
    You sent
    ��
    O
    Se siitä.

Mutten pidä siitä

Nyt mun tauko.
    Jatkan huomenna.
    Teen omia juttuja
    You sent
    hyvää yötä, yhteistyöterveisin TH
    O
    Eli sinä aikana kun sä keuhkoat mulle et "sä teet virheitä"

MÄ TEEN TÄTÄ.
    Sun 10:18 PM
    O
    Aivan sama juttu, kuin et kun sä oot se jolla kokemuksistas hermot kireellä ja oot loppu ja käsität toisin KUIN sulle kertoo - teen SILLÄ AIKAA SULLE HYVÄÄ

- ihan kuten viimeksi 20.3.2023 kun "välirikko"

Niin MÄ PELASTIN sut silloin ulosoton alkamiselta, kirjoittamalla kun sä intät onko " väärä osoite virheellinen vai ei ole" kun ET ITSE ymmärtänyt ettei postiposoite voi olla asumisosoitekkin TAI ET OLISI NYT SAANUT ASUMISTUKEA..

(Ulosotosta on luovuttu joka tapauksessa ja asia on ollut siirtymässä passiiviperintärekisteriin. iisalmen ulosottohenkilö: tervetuloa ulosmittaamaan esim. punainen Toyota, pääsette saman tien suoraan nettilähetykseen ja mm. taltiointina Youtubeen - miten muuten kestää päivänvalon tähänastinen viranomaistoiminta?)

Et sun ihan hyvä koettaa oppia katsomaan mitä ite teet - ihan rakkaudella sanottu - ja jättää ",nyt syytetään" älinät sivuun ja kasvaa näkeen et kaikki ei oo aina okei..ja se siitä..ilman älinä tai syytösnölinää..

Eli mä pelastin sun ulosottosi ja sä pistit "välit poikki" ja jäi sovittu 40€ [ minkä sitten korvasit junalipussa kiitos siitä ] joten jos opit ottaan asioita toisin sinäkin ja katsomaan mun kannalta mitä mä olen sun juttujahoitanut ja sä taas jauhat kaunaa - niin jos nää heitot sun tapa / tai kotoaopittua ns "perhekulttuuria" eli sun tapa heittää letkauksia "sait mahdollisuuden" ym on alentavaa.

Mä en ensinnäkään kerää tai anele kemeltäkään yhtään mitään, eikä mun elämäni ole ns sun armosta ns mahdollisuus - et sum hyvä kans tietää tämä ja olla puhumatta minulle niin.

Et kuten sanoin, mä kuuntelen aikani, kun en viitsi tulla sanomaan et jos et viitsis puhua minulle noin - koska se et puhuu ylipäätään noin toiselle on ala-arvoista.

Sä voit etsiä rauhassa itsellesi toisen ihmisen joka sua auttaa ongelmissasi - olet siihen koska vain vapaa - ja sun tiedostaa, että aivan yhtä hyvin minä voin kävellä pois.

Ja tämä on puhetta, ihan nätisti ja suoraan sanottua.
    Kestä tai ole kestämättä.
    Mä en pakota ketään mihinkään ja mun kanssa asiat perustuu MYÖS näissäkin- kuten ihmissuhteista profiileista ym puhumisesta suoruuteen ja totuuteen.

Ja siihen ei mun maailmassa kuulu se, et tilttaatkuten
    " T" muista asioista.

Et mua ei kiinnosta tilttailu noissakaan
    Ja toisekseen mä osaan olla ihan tarpeeks tiukka ja asiallinen kun asia niin vaatii, mut mieluummin otan pehmeästi ja hyväntuulisesti.
    Ja herään hyvällä tuulella.

Ja olis ollut kiva herätä jokin aamu myös niin, et sä et herää vihalla.
    Et jos tiedostat itseäsi, niin mieti jos kuulosit sitä minulta heti aamusta.
    Et ottaa huomioon toisen.
    Se viha aamusta syö vain sinua. Ja vie energiaa.
    Ja viha ei tuo hyviä tuloksia. Et mä oon tehnyt sun Kelaa ym hyvällä tuulella ilosta syystä " et teen nyt hyvää = eli selvitän sotkua"

Uudelleen öitä
    O
    Ostan ämpärin.
    Tarjosin 40e

No nyt selvisi - et se oot sinä, et liittyy minuun.
    O
    Haluatko ostaa toisen ämpärin hunajaa ?
    Tarjoan silloin 90€ yhteensä.
    Sun 11:06 PM
    O
    Mun kaulakellot
    Kumpaakin oon käyttänyt
    O
    You sent
    hienoja, äkkisestään on kuvan perusteella vaikea arvioida tarkemmin. Vahinko ei tule kello kaulassa, sanonta sanoo. Kaulaketjukello on hyvä ja tarpeellinen esine ja sopii joillekin. erikoista, että ilman tietoa siitä, että sinulla on sellaisia ollut, suosittelin samanlaista
    O
    Käsintehtyjä.
    O

You sent
    korut ovat hyvän maun mukaiset kenen tahansa katsantokannalta ja edustavat perinteistä, tyylikästä korutyötä
    O
    Käsintehty
    You sent
    hienoja
    O
    Mä en osta mitään, koska mulla kaikki mitä tarvitsen.
    You sent
    tämä. (sosiaalisihteeri evp) ehkä olisi hyvä tiedottaa, että mikäli vuokralainen on tai joutuu olemaan kuten itse, vastoin tahtoani työkyvyttömyyseläkkeellä, on perusteetonta edellyttää suokran maksua ennen kuin eläke on kuukausittain suoritettu ja jonka suorituspäivä on 7.päivä. ehkä hänelle olisi hyväksi lähettää sähköposti asiasta, että eläkeläisten tuki jne ry:n isännöiutsijällä ei ole tämän verran tietoa asioista
    You sent
    You sent
    miinus äs
    O
    Ostatko toisen hunaja ämpärin 50€ 10kg ???
    O
    Eli 5€ / kg = halpaa
    You sent
    ok, heillä on rahat vähissä seiskapäivän kulmilla, miten vähissä on rahat esim työkyvyttömyyseläkeläisellä jos kuukausi on pitänyt yrittää elää alle minimitulon kuten tapauksessani ja edellytetään että irtainta rahaa olisi suorittaa vuokran verran 5.päivä, kun eläkkeen maksupäivä on vasta 7.päivä. laitan tästä tekstistä kopion hänen sähköpostiinsa ja liitän kuvan tervon osuuspankin todistuksesta
    You sent
    voin ostaa esim kilon puhdasta hunajaa mutta on epäillyttävän halpaa, ehkä jätän väliin
    O
    TÄMÄ TEKSTI on (sosiaalisihteeri evp) vastaus minulle kun sä älisit riitaasi btw
    You sent
    pyydän, älä sotke nyt tätä tekemistä
    You sent
    heti alkaa sekoitus
    O
    Se kasvattaa ite ja tuler uutta.
    Ihan normi hinta
    O
    Tää on fakta.
    Eli älä sä sotke.
    Mut saa junaan ilman riitaakin.
    Se et heräät vihaisena ja haluat riitaa.

Hallitse tähtesi.
    Kuu - mars oppositio.
    O
    O
    Eli mä tein töitä koko ajan ja sä melusit "et haluan hävittää sun papruja ja tuut kuvaan"

Ja sit ei noita hepuleita mulle enää, eikä näitä sun juttuja - et seuraavaksi hoitoon poliisit soitetaan..

Et sen muistat et ne sekoilut ei kuulu minulle - enkä ole isäsi - enkä näin tehnyt - enkä viitti noita sit enää kuunnella.

Okei ?
    Ymmärsit
    You sent
    Tämä. (sosiaalisihteeri evp) ehkä olisi hyvä tiedottaa, että mikäli vuokralainen on tai joutuu olemaan kuten itse, vastoin tahtoani työkyvyttömyyseläkkeellä, on perusteetonta edellyttää suokran maksua ennen kuin eläke on kuukausittain suoritettu ja jonka suorituspäivä on 7.päivä. ehkä hänelle olisi hyväksi lähettää sähköposti asiasta, että eläkeläisten tuki jne ry:n isännöitsijällä ei ole tämän verran tietoa asioista
    You sent
    ok, heillä on rahat vähissä seiskapäivän kulmilla, miten vähissä on rahat esim työkyvyttömyyseläkeläisellä jos kuukausi on pitänyt yrittää elää alle minimitulon kuten tapauksessani ja edellytetään että irtainta rahaa olisi suorittaa vuokran verran 5.päivä, kun eläkkeen maksupäivä on vasta 7.päivä. laitan tästä tekstistä kopion hänen sähköpostiinsa ja liitän kuvan Tervon osuuspankin todistuksesta, jokainen voi itse miettiä edellytetyn protokollan järkevyyttä.
    You sent
    pyytäisin lukemaan ennemmin vaikka niitä tekstejä cityhiiristä ja agressiivisista naaraista, melko paljonm on käytössä energian ja ajankulutusta epäolennaisiin asioihin, joiden käsittely lisäksi heikentää ryhmäkoheesiotamme. tätä tekstiä ei ole tarkoitettu syyttelyksi johon pitäisi lähteä kilpailumielellä mukaan
    You sent
    valmistelen sähköpostia ennemmin eeva rädyn tiedottamiseksi epäkohta-asiasta
    You sent
    olet repinyt kysymättä papereiden omistajalta lupaa papereitani, haluatko selittää sitä asiaa saman verran kuin käytät syyttelyyn tilanteesta, jossa olet ollut hallitsemattoman argessiivinen
    O
    Ei ole revitty
    You sent
    lopeta tuo ja voi olla mahdollisuus menestyä, mikäli ei, kokonaistilanteessa kärsii koko suomi (viite: 82 miljoonaa jne)
    O
    Agressiivinen olit sinä ja minä en kuuntele sitä.
    You replied to O
    täytyy tutkia mitä papereita on revitty, ostin jo sinua viedessäni teippiä k-kaupasta jos huomasit
    O
    SIELLÄ nipuissa aiheittain mitä löydetty
    MINUN järjestäminä.
    O
    Teippaa vain ��
    You replied to O
    sinulla on itsehillinnän ongelma
    O
    O
    Projisointia
    You replied to O
    on väärin pyrkiä kääntämään asia toisinpäin kuin mitä se on ollut
    O
    Typerää tunne Timo itsesi.
    " nyt junalle "
    O
    You sent
    on pyydetty lopettamaan agressio useita kertoja. vessaan on myös pyritty jossa olen ollut, yksityistilaan on pyritty pääsemään vaikka on pyydetty lopettamaan agressiotilanne. nauruhymiö on epäasiallinen ja osoittaa luonteen epävakautta vakavassa asiatilanteessa.
    O
    Sinähän tässä riehut ja katkot välejä ja häivyit ennen kuin olit edes lupaamasi 40€ TUPAS työstä maksanut.

Itse korjasit tämän maksamalla junalipun
    O
    Noup. Mä oon hyväntuulinen
    You sent
    mieti käyttäytymistä, en tule katsomaan kyseisen kaltaista toimintaa pitkään ns lähipiirissäni
    O
    Sä teit riidan aamusta ja älisit turhia
    You sent
    koko ajan on 7.päivän ongelma, 7.päivän asioissa ei saa olla epäselvää kuten 1.kysymättä toimimattomaksi muuteltava vuokranmaksu (mieti) 2. papereiden repiminen kysymättä jne
    O
    Mieti sinä.
    Mä en ole kertaakaan tullut suuttumaan - en häippäämään - enkä kääntämään.

Mä meen ihansuoraan ja asiassa.

Eikä minuun uppoa projisointi
    You sent
    minun pitäisi tehdä tälläkin hetkellä muuta. mieluiten tiedottaisin eeva rätyä toimimattomasta käytännöstä
    You replied to O
    kiitos ilmoituksestasi että koet minun olevan typerä. on hyvä tietää kuinka asioista ajattelet
    You sent
    kehoitan lukemaan aiemmin kirjoitettua
    O
    Eikä sun ASIAPAPEREITA OLE revitty vaan mun omia mun omasta muovitaskusta minkä TYHJENSIN, että sain siihen SINUN VAKUUTUS PAPERIT
    You replied to O
    valehtelija, asiasta on nyt mainittu. on pyydetty myös lopettamaan epäasiallinen käytös jo aiemmin
    O
    Kehotan sinua tajuamaan tämän.
    Tulin sinne mun omien laskujen ja muistiinpanojen kanssa
    O
    Punainen reuna muovitaskussa
    You sent
    pyytäisin lukemaan ennemmin vaikka niitä tekstejä cityhiiristä ja agressiivisista naaraista, melko paljon on käytössä energian ja ajankulutusta epäolennaisiin asioihin, joiden käsittely lisäksi heikentää ryhmäkoheesiotamme. tätä tekstiä ei ole tarkoitettu syyttelyksi johon pitäisi lähteä kilpailumielellä mukaan
    O
    Valkoisen reunan annoin aiemmin.
    Siinä MUN JÄRJESTÄMÄNÄ sun asiapaperit
    You sent
    ��
    O
    Joten älä tule älisemään minulle = purkamaan yleistä turhautumistasi = ylireagoimaan, kun teen asioitasi, mikä asiatonta SINULTA
    You sent
    vuokran maksua on yritetty muuttaa 7.päivästä 5. päivään joka osoitettavasti ei ole mahdollista. maksupalvelua ei ole pyydetty myöskään muuttamaan, ainoastaan varmistamaan että 40 euron kuukausimaksu ulosottoon olisi varmasti lopetettu joka on jo aiemmin ollut lopetettu tervon osuuspankissa
    O
    Miksi mä hävittäisin mitään mitä tarvitaan työssä sitä paitsi.

(tallenne kysymättä revityistä papereistani on olemassa, samoin aiheutunut vuokrasotku)

Kuten sanottua - sua ei ole kukaan NÄIN AUTTANUT ja voit etsiä siihen ihan kenet tahansa minun tilalle ja miettiä ovatko yhtä luotettavia ja osaavia

Mee lukemaan mars - kuu oppositio ja tunne itsesi.

Ja voit aina kysyä jos (henkilö) tekee nämä esim.

Riidan ja riitelyn aloitit sinä.
    Sinä tulit huutamaan ja luulemaan että hävitetään ja tehdään haittaa , mikä törkeää minulle, joka teker sun sotkujen sevitystä kuin omaasi.

Järkevä käyttäisi ajan 100€ PÄÄTÖKSEN tutkintaan, kuin teippaa MUN PAPEREITA - kun sun paperista KYSYTTY VOIKO REPIÄ kun se jo TALLENNETTUNA TIEDOSTONA
    You sent
    huomioithan, että en aio olla pitkään tilanteessa, jossa asioita käännetään toisinpäin kuin mitä on tapahtunut ja joissa keskustelutyyli on agressiivinen
    You sent
    voin olla näinkin, asiantila ei ole yleisen kokonaisedunmukaista sinänsä
    You sent
    melko paljon käytät aikaa ja energiaa ja laitat käyttämään sellaisiin asioihin, jotka eivät ole millään tavoin olennaisia asioiden hoitamisen kannalta ja jotka ohjaavat huomion ja tekemisen keskusteluihin sellaisista asioista jotka eivät edistä asioiden hoitoa, tämä on todettava
    You sent
    vähemmän sitä keuhkoamista kiitos on sama suomeksi, älkää sorkkiko 7. päivää on sanottu
    You sent
    "kun sun paperista KYSYTTY VOIKO REPIÄ kun se jo TALLENNETTUNA TIEDOSTONA"
    You sent
    You sent
    kuinka nopeasti löydät tämän tiedon sähköisessä muodossa, vuokranmaksupäivää ei kukaan onneksi ehtinyt muuttamaan, asiassa on hyväksi keskittyä olennaiseen joka mielestäni olisi vanhusten jne tuki ry:n tiedottaminen toimimattomasta käytännöstä. kuva nyt on tässä ja siirrettävissä joten jatkan sähköpostin toimittamista (sosiaalisihteeri evp)
    12:59 AM
    O
    [url]https://youtu.be(epäolennainen videolinkki)
    9:09 AM
    You sent
    tilanteesta haluatko kuulla
    You sent
    vuokranmaksuasia joka on aiheuttanut epäselvyyttä pitäisi olla käsitelty ymmärtääkseni, vuokrani maksu ei ole ollut mahdollista 5.päivä jota olen yrittänyt sanoa ja joka on näkyvissä papereistani. asiassa ei pitäisi olla mitään epäselvyyttä, hyvä että on asioita hoidettu josta kiitos ja myöskin hyvä, että vuokranmaksupäivää ei ole muutettu 7.päivästä koska näillä tuloilla elävällä ei ole mahdollisuutta normaalisti pitää elinkulujen jälkeen sellaista rahamäärää tilillä jolla vuokran voisi maksaa ennen uuden eläkkeen tuloa tilille 7.päivä, jos vuokran maksu on 5. päivä. tilanteen on jälleen aiheuttanut isännöitsijätoimisto, kun otetaan huomioon että alunperin vuokrasopimusta tehdessä on näistä asioista ilmoitettu keiteleen tilipalvelulle, joka aiemmin on asian käsittänyt ja hyväksynyt vuokrasopimuksen vuokran maksupäivän ollessa joka kuun 7.päivä. tämä pitäisi olla tältä osin käsitelty ymmärtääkseni
    You sent
    asia on jo aiemmin aiheuttanut vaivaa ja häiriötä sekä selvittelyä
    You sent
    onko tämä näin myös omasta mielestäsi
    You sent
    pääsen mahdollisesti tärkeämpään aiheeseen ja jatkamaan tekstiäni mikäli voin saada mielipiteen tähän
    You sent
    irtisanotut ovatkin olleet mersu HZ sekä moottoripyörä L, KIT ei ole irtisanottu erikseen koska lähitapiola on ilmoittanut ettei niin tarvitse tehdä koska vakuutus irtisanoutuu automaattisesti. IF:in vastaus toteaa saman asian, heidän järjestelmänsä ongelma on asia ollut
    You sent
    Päätin ajoneuvon KIT yhtiönvaihtoon 23.3.2023. Sinulle tulee palautuksia tästä vakuutuksesta 41,99 euroa. Laitoin palautuksen tulemaan tilille, jonka olit ilmoittanut paperiseen irtisanomisilmoitukseen.

Ajoneuvon HZ ja moottoripyörän L vakuutukset olivatkin päättyneet. Tällä sopimuksella oli myös ajoneuvon KIT liikennevakutuus. Ajoneuvolle oli tehty uusi vakuutus 24.8.2021 jolloin olit ottanut ajoneuvon liikennekäyttöön. Vanha vakuutus oli jäänyt voimaan ja siitä oli nyt keväällä veloitettu minimimaksu 25 euroa.

Vanha liikennevakuutus on nyt päätetty takautuvasti päivään 23.8.2021. Ylimääräinen 25 euroa palautetaan myös tilillesi.

Ystävällisin terveisin
    Maija joku

You sent
    olen hoitanut yli sadan auton paperit sekä hävittänyt jo kunnan alueelta yli 100.000 kiloa autosekapeltiä, näissä asioissa pitää jokaisen kierrätyksestä ja autoasioista lausuntojaan antavan ymmärtää, että ymmärysd ei todennäköisimmin ole lausuessa näistä asioista samalla tasolla kuin näitä asioita ko. mittakaavassa hoitaneen. ei ole oma vikani, että järjestelmät ovat muutettu toimimattomampiin muotoihin ja että ajoneuvokierrätys on tällä hetkellä kuntalain vastainen, ja myöskin että ajoneuvokierrätys, jota kunta-alueella olen ilmaiseksi hoitanut, on lopetettu savolan autokierätys ja -paja purkamalla

You sent

tämä asia on tärkeä ymmärtää mikäli on aikomus jatkaa keskeneräistä tekemistä

You sent

myöskin ymmärtää, että mikäli pyrin estämään jotakin tekemistä, sille asialle on silloin jokin syy jonka ymmärtämiseen on hyväksi ennemmin keskittyä kuin pyrkiä jatkamaan asiaa, jota on pyritty estämään. tämä pitää voida ymmärtää

You sen
    t
    josta esimerkkina vuokranmaksupäivä, "älkää muutelko 7.päivää" on sen vuoksi sanottu. asia vie huomion tähdellisemmältä tekemiseltä

You sent
    You sent
    https://forums.offipalsta.com/album....id=1144&page=2
    You sent
    mikäli tulee tilanne jossa haluaa alkaa arvostella tai moittia autoasioihin liittyviä asioita kuten ajoneuvokierrätystä, on oma toivomus että jos silloin voisi ensin vaikka katsella hetken ensin näiden albumeiden kuvia ja miettiä omaehtoisesti ennen mahdollista syyllistämistä joka on hyvin yleinen suhtauminen ns. romuasioihin ja nykyään vissiinkin vihattuihin biopolttoainekelpoisiin ajoneuvoihin, joita EU:n direktiivitkin sinänsä edellyttäisivät
    You sent
    You sent
    ��
    You sent
    jos esimerkiksi (savolan autopajan jäljelle jääneiden tavaroiden evakuointipaikka) "romuista" valittaa niin pitäisi ymmärtää että henkilö estää koko ajan samaan aikaan tekemisen, kun jos asioille on yritystä enää tehdä mitään
    You sent
    omia öljypönttöjään on pitkin metsiä ollut ja niitä on kerätty romukohdan ympärille josta ei pääse jatkokäsittelemään niitä (henkilö) eston vuoksi sekä osin sen vuoksi, että kunta-alueella ei ole enää kuntalain mukaista velvoittavaa kierrätysjärjestelyä
    You sent
    tilanteen absurdius pitäisi olla tässä tekstissä samalla esillä ja jonkin verran jo mahdollista ymmärtää.
    10:03 AM
    You replied to O
    haluatko hoitaa asiaa. se on mahdollista, mikäli myös omat jo mainitut edellytykseni huomioidaan.
    You sent
    esim kysymättä ei saa repiä mitään papereita eikä tehdä muutoksia mihinkään ilman että oma mielipiteeni on kysytty ja että olen antanut toiminnalle valtuutusta
    You sent
    ilmoittele mielipiteesi asiaan ja toivomus on että esimerkiksi mihinkään asioihin, joista sinulla ei ole tietoa kuinka asiat ovat olleet, ei tehdä tulkintoja ilman tietoa siitä, kuinka asiat ovat olleet. tämä on ollut myös yksi asioimisen ongelma
    O
    Tänään kun postaat - pääsen torstaina istuttamaan.

Perehdyn illasta.
    O replied to you
    O
    Onko sinun papereita revitty kysymättä ???
    Kyllä vai Ei
    You sent
    ok, lähden kohta viemään, tunnin max 1,5 sisällä. en tiedä mihin aikaan rahti lähtee eikä aikataulujen selvittäminen oikein mene nyt tehtäviin tehtäviin
    You sent
    ennen klo 14 oli ennen ainakin, liekö muuttunut
    You sent
    tänään joka tapauksessa menevät matkahuoltoon edellyttäen että perunoita kannattaa lähettää, jos esim rahti on satasen niin sillä ne käy jo tuomassa
    You replied to O
    pussillinen nähtävästi kalenterini välistä otettuja (revittyjä) papereita on selvitettävänä juuri ja voin alkaa niitä nyt liimaamaan mh-lähetyksen sijaan jos asia tuntuu sinusta tärkeältä selvittää juuri nyt
    You sent
    tämä juuri
    O
    O
    Läppäri ja potut eka postiin tietysti.
    Write to O
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 16:24Urbancityboy
    ---kyse ei varmaankaan ollut tilitiedoista vaan omista tiedoistaan, tämä on jonkin verran pyörryttävää enkä kykene tällä hetkellä parempaan suoritukseen
    You sent
    pankkivalvonnan luulisi puuttuvan asiaan, osoite on -- ja voinevat olla yhteydessä tarkemmin
    You sent
    ttt
    You sent
    muuhun en juuri nyt pysty. olen kuitenkin melko tehokkaasti väsytetty, josta on vuosien ajalta mm dokumenttielokuvamateriaalia olemassa, millä tavoin minua on kohdeltu täällä
    You sent
    toivon ymmärrystä asiassa
    You sent
    yritän tehdä rikosilmoitukset joita tarvitaan, ensin on syötävä jotakin
    5:18 PM
    O
    Mee syömään.

Mä kirjoitan tuosta asiakirjan.

Toimitan OP ja tutkintapyyntöön poliisi.

Saatko purettua eilisen nauhan - se V ja JP keskustelun.
    You sent
    en vielä tällä hetkellä, ns ammattikamerasta puuttuu ajuriohjelma ja muita kameroita ei ollut enää tuolloin toimivana
    You sent
    nopeasti pitäisi saada sonyrunkoinen kamera, niitä on samoja panasonicina ja jvc-merkkisenä. kuopiossa kallis, 259 e
    You sent
    autokameraa ei tietokone rekisteröi, tallennetta ei ehkä saa purettua, kaikki on repsahtanutta nykyään ja ei toimivaa
    You sent
    paperikaupan järjetön tilanne on nauhalla
    You sent
    akku esim voi loppua näistä vehkeistä kriittisesti ja en edes ymmärrä, miten jokainen autokamera toisensa jälkeen lakkaa toimimasta
    You sent
    Toimitan OP ja tutkintapyyntöön poliisi.
    You sent
    tämä hyvä, olen samaa mieltä, jos mahdollista niin näin kuuluu toimia
    You sent
    en voi olla tästä asiasta hiljaa, keiteleellä on --- mielipiteet asiasta kuulit
    You sent
    en ainakaan ole pyrkinyt salaamaan asiaa mutta en okein tiedä miten toimia asiassa --
    You sent
    ii
    O
    Joo..älyttömän väsy mä
    You sent
    sama homma, rasittaa
    You sent
    syötiin sitä talvisodan leipää. äänesi oli painoksissa ja kuulostit väsyneeltä jo eilen
    You sent
    myrkky leipää syötiin, kammottava pääkipu oli ja oksentaa piti yöllä jos ei se tullut sitten jostakin muualta
    (voimakas glyfosaatin maku leivässä)
    You sent
    keskelle otsaa koski
    O
    Väsyn mä siihen et oot joka aamu ihan ekaksi vihainen ja purat pettymystäsi.

Muista mitä aina aamulla kiroilit.
    Se kuluttaa.
    En mä halua sitä kuunnella.
    Tiedän noi. Turha toistaa minulle.

Et sanon, etten halua kuulla, koska en halua. Oot ne sataan kertaan kertonut.
    You sent
    tuo kuluttaa taas itseäni yhtä voimakkaasti kuin asioiden toisinpäin kääntäminen. puhelusta osoitettu harmi ei ole ollut kohdistettu sinuun joka asia pitäisi kyetä ymmärtämään,. vuokran muljaus onneksi tuli esille, ei 5. päivä mitään rahoja vuokranmaksuun tililläni ole
    You sent
    jos yritän sanoa jostakin niin se pitää kuunnella mitä yritän tarkoittaa
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    You sent
    ��
    O
    Ja väsy. Tehnyt V posteja ja profiileja kuvia yö 11sta.

Ei aina pidä kuunnella.
    Mun rajat. Valitsen itse

You sent
    "sun rajat" oli kuopio ja juna-asema, tämä on pakko sanoa. toistan tämän : mikäli seurassani oleva kuka tahansa henkilö alkaa käyttäytyä agressiivisesti, tilanne edellyttää henkilön välitöntä poistamista toimintaympäristöstäni ja tämä asia on aina voimassa kenen tahansa henkilön kohdalla. tämä asia pitää hyväksyä mikäli aikomus on toteuttaa minkäänlaista vuorovaikutustekemistä eikä siihen lisäprovosointi esimerkiksi provosoivien ja stressaavien sekä ajankäyttöä epäolennaiseen ohjaava kirjoittaminen esimerkiksi tähän viestiluukkuun mitenkään muuta tai henkilösuhteita parantavasti vaikuta

You sent
    pitää ymmärtää, mitä olen kirjoittanut
    You sent
    ��
    You sent
    on pyydetty lopettamaan, niin ei ole tehty. vuokra-asiasta on sanottu aivan aiheellisesti joka pitää ymmärtää jo aiheen dokumenttienkin perusteella. asiaan joka pitäisi olla jo selvä, menee koko ajan negatiivista vuorovaikutusaikaa ja epäolennaista ajankäyttöä
    You sent
    toivon että voit miettiä näitä asioita
    You sent
    kohtaa todellisuus, 5 pv ja 7 pv on taas tässä mainittu. kiitos avusta silloin kun sitä pyydetään ja tarvitaan. vuokranmaksun siirtelysta ei ole ollut mitään puhetta
    You sent
    tämänkin sai aikaan pielaveden isännöitsijätoimisto
    Write to O
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 16:28Urbancityboy
    Comments
    Timothy Branch
    https://www.google.com/search...
    �� iisalmen sanomat hovioikeuden tuomarit kantelu huomautus - Google Search
    GOOGLE.COM
    ReplyRemove Preview4d
    FBK
    Ei pääse lukemaan
    Reply4d
    Timothy Branch
    Sepä se. Aihepiiristä voi vain todeta että Titanicistakaan ei lopulta ollut näkyvissä kuin jäävuoren huippu. Virkarikolliset näyttäisivät selviävän tekemisistään systemaattisesti käytännössä ilman sanktioita ja media hyssyttää asioista. Joutuessaan uutisoimaan tämän tyyppisiä asioita, maksumuurin takana ovat nämä "paikalliset" uutiset.
    Reply3dEdited
    FBK
    Timothy Branch Täältä löytyi jotain kun etsi https://yle.fi/a/74-20030144
    Apulaisoikeuskansleri: kolme hovioikeuden tuomaria toiminut lainvastaisesti Itä-Suomessa
    YLE.FI
    Apulaisoikeuskansleri: kolme hovioikeuden tuomaria toiminut lainvastaisesti Itä-Suomessa
    Reply3d
    Timothy Branch
    Kiitos FBK
    Reply3d
    Timothy Branch
    Lieneeköhän laillista edes laittaa kuvaa lehtiartikkelista tähän. Oikeuslaitoksessa kuten myös poliisissa on hyvin vakavia ongelmia, uutisjutussa ei ole kyse yksittäistapauksesta todellakaan. Laittomilla tavoilla toimivia ja kalliiksi käyviä virkahenkilöitä ei tulisi sietää minkään kansakunnan. Viranomaismielivalta on yhtä kuin laittomuuden tie jolle suvaitsevuudessa tulisi olla nollatoleranssi.
    May be an image of newsstand and text that says 'Uutiset Savon Sanomat Oikeuskansleri: Itä-Suomen hovioikeus toimi lainvastaisesti Kolme hovioikeudenneuvosta sai huomautuksen vakavasta virheestä japerusoikeuksien vaarantamisesta. Asta Tenhunen vokselle ensisijaisesti tutkimat- bissijaisesti hovioikeudenneu- syytteet, asiassa lainvas- OIK EUSTALO TALO Mikko mitään siihen liittyviä päätöksiä. kan- tom ekema haastehake ,epäsel- yksityishenkilö tehnyt ikantelijan mukaan naineno miksi syyttäjät olisvatsy väitettyyn kseen rikosilmoituksia useista asiasta Nainen toimitti ensin valmisteluistun- pääkäsittelyn. aineis- syyttäjãn muun syyttäjiã vastaan Asiassa ongelma telijan mukaan häntã Oikeuskanslerin lähettivakavanp sensătiedoksil menhovioikeuds perusoikeuksien suojasta. valituksia, rikosilmoi- tuksiaja kanteita tehneen töksen mukaan kyse kuitenkaan ollutvaikeaselkoisenasianselven tămisestã, kiksi mahdollisiin iitteiden vailuihin'
    Reply3d
    Timothy Branch
    May be an image of newsstand and text that says 'Kolme sai huomautuksen vakavasta virheesta perusoikeuksien vaarantamisesta. Asta Tenhunen eiollut TALO Oikeuskanslerinvirasto Syyttäjãt vastasivat, suojasta. valituksia, rikosilmoi- dentilletoe tuomareille. kyse tuksiaja kirjelmã siina taustoj- kukaan vailuihin Kantelijana joutunu kohteeksi. syyttăja tuinten Kyse oli myös resurssien asianmukai- sesta käytöstä. turhalta työltä tannuksilta. timukseen, muotoillut antamansa todetaan. denmukaisesta kerännee joista syyte kaan Itã-Suomenh poikennut kantaa simer- kantelijan perusoikeuksia.'
    Reply3d
    Timothy Branch
    Timothy Branch
    Reply3d
    FBK
    Timothy Branch läheltä seuraan tilannetta toisen henkilön kohdalla ja olen huomioinut kuinka mm poliisi ja ulosotto toimivat mielivaltaisesti ja myös laittomasti. Nimenomaan ne joiden täytyisi toimia lain kirjaimen mukaan soveltavat sitten sitä omien tarkoitusperiensä ja jopa mielipiteidensä tueksi joka on suuri vääryys.
    Reply3d
    Timothy Branch
    Kyseisen tyyppinen viranomaistoiminta on sekä maan tapa, että myöskin sääntönsä, eikä poikkeus. Laittomuuden tila Suomessa tulisi lopettaa välittömästi. Timothy Branch
    Reply3d
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 16:31Urbancityboy
    copyrigh - julkaisu? lainattu julkisesta sosiaalisen median päivityksestä-lähde ja linkki on mainittu, jossa teksti on alunperin ollut. Tuskin kai koko palstaa tarvitsee osaltani tämän vuoksi poistaa jos teksti ei tähän sitten kelpaakaan, yritys on suojella ihmiselämää, asiat ovat alkaneet jo jonkin verran aueta, moneltakin osin

#juha

#hybriditoimet kansakunnan uhkana

#Life -tietokirjat, rhesusapinoiden käytöksen ohjaaminen sähkösignaaleilla ym

Timothy Branch
    April 29 at 12:31 PM
    ·
    Shared with Public
    "Universe 25" -kokeilu on yksi tieteen historian kauhistuttavimmista kokeista, joka hiiryhdyskunnan käyttäytymisen kautta on tutkijoiden yritys selittää ihmisyhteisöjä. "Universe 25" -idea tuli amerikkalaiselta tiedemieheltä John Calhounilta, joka loi "ihanteellisen maailman", jossa sadat hiiret eläisivät ja lisääntyisivät. Tarkemmin sanottuna Calhoun rakensi niin kutsutun "hiirien paratiisin", erityisesti suunnitellun tilan, jossa jyrsijöillä oli runsaasti ruokaa ja vettä sekä suuri asuintila. Aluksi hän asetti neljä paria hiiriä, jotka alkoivat lyhyessä ajassa lisääntyä, minkä seurauksena niiden populaatio kasvoi nopeasti. Kuitenkin 315 päivän kuluttua niiden lisääntyminen alkoi laskea merkittävästi. Kun jyrsijöiden määrä saavutti 600, heidän välilleen muodostui hierarkia ja sitten ilmestyi niin sanotut "kurjat". Suuremmat jyrsijät alkoivat hyökätä ryhmää vastaan, minkä seurauksena monet urokset alkavat "romahtaa" psykologisesti. Tämän seurauksena naaraat eivät suojanneet itseään ja muuttuivat aggressiivisiksi poikasiaan kohtaan. Ajan myötä naaraat osoittivat yhä aggressiivisempaa käyttäytymistä, eristyneisyyttä ja lisääntymismielen puutetta. Syntyvyys oli alhainen ja samaan aikaan nuorempien jyrsijöiden kuolleisuus lisääntyi. Sitten ilmestyi uusi urosjyrsijöiden luokka, niin sanotut "kauniit hiiret". He kieltäytyivät parittelemasta naaraan kanssa tai "taistelemasta" tilastaan. He välittivät vain ruoasta ja unesta. Yhdessä vaiheessa "kauniit miehet" ja "eristetty naiset" muodostivat suurimman osan väestöstä.
    Calhounin mukaan kuolemanvaihe koostui kahdesta vaiheesta: "ensimmäinen kuolema" ja "toinen kuolema". Ensin mainitulle oli ominaista elämän tarkoituksen menetys pelkän olemassaolon ulkopuolella – ei halua pariutua, kasvattaa nuoria tai vakiinnuttaa roolia yhteiskunnassa. Ajan myötä nuorten kuolleisuus saavutti 100 % ja lisääntyminen nolla. Uhanalaisissa hiirissä havaittiin homoseksuaalisuutta ja samalla kannibalismi lisääntyi huolimatta siitä, että ruokaa oli runsaasti. Kaksi vuotta kokeen alkamisen jälkeen syntyi siirtokunnan viimeinen vauva. Vuoteen 1973 mennessä hän oli tappanut universumin viimeisen hiiren 25. John Calhoun toisti saman kokeen vielä 25 kertaa, ja joka kerta tulos oli sama.
    Calhounin tieteellistä työtä on käytetty mallina sosiaalisen romahduksen tulkinnassa, ja hänen tutkimustyönsä toimii keskipisteenä kaupunkisosiologian tutkimukselle.
    Todistamme tällä hetkellä suoria yhtäläisyyksiä nyky-yhteiskunnassa. Heikkoja, feminisoituneita miehiä, joilla on vähän tai ei ollenkaan taitoja ja joilla ei ole suojeluvaistoja, sekä liian kiihtyneitä ja aggressiivisia naisia, joilla ei ole äidinvaistoja.
    ©
    Abir Hossain
    December 22, 2022
    ·
    The "Universe 25" experiment is one of the most terrifying experiments in the history of science, which, through the behavior of a colony of mice, is an attempt by scientists to explain human societies. The idea of ​​"Universe 25" Came from the American scientist John Calhoun, who created an "ideal world" in which hundreds of mice would live and reproduce. More specifically, Calhoun built the so-called "Paradise of Mice", a specially designed space where rodents had Abundance of food and water, as well as a large living space. In the beginning, he placed four pairs of mice that in a short time began to reproduce, resulting in their population growing rapidly. However, after 315 days their reproduction began to decrease significantly. When the number of rodents reached 600, a hierarchy was formed between them and then the so-called "wretches" appeared. The larger rodents began to attack the group, with the result that many males begin to "collapse" psychologically. As a result, the females did not protect themselves and in turn became aggressive towards their young. As time went on, the females showed more and more aggressive behavior, isolation elements and lack of reproductive mood. There was a low birth rate and, at the same time, an increase in mortality in younger rodents. Then, a new class of male rodents appeared, the so-called "beautiful mice". They refused to mate with the females or to "fight" for their space. All they cared about was food and sleep. At one point, "beautiful males" and "isolated females" made up the majority of the population.
    According to Calhoun, the death phase consisted of two stages: the "first death" and "second death." The former was characterized by the loss of purpose in life beyond mere existence — no desire to mate, raise young or establish a role within society. As time went on, juvenile mortality reached 100% and reproduction reached zero. Among the endangered mice, homosexuality was observed and, at the same time, cannibalism increased, despite the fact that there was plenty of food. Two years after the start of the experiment, the last baby of the colony was born. By 1973, he had killed the last mouse in the Universe 25. John Calhoun repeated the same experiment 25 more times, and each time the result was the same.
    Calhoun's scientific work has been used as a model for interpreting social collapse, and his research serves as a focal point for the study of urban sociology.
    We are currently witnessing direct parallels in today’s society..weak, feminized men with little to no skills and no protection instincts, and overly agitated and aggressive females with no maternal instincts.
    ©
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 16:33Urbancityboy
    Calhounin tieteellistä työtä on käytetty mallina sosiaalisen romahduksen tulkinnassa, ja hänen tutkimustyönsä toimii keskipisteenä kaupunkisosiologian tutkimukselle.
    Todistamme tällä hetkellä suoria yhtäläisyyksiä nyky-yhteiskunnassa. Heikkoja, feminisoituneita miehiä, joilla on vähän tai ei ollenkaan taitoja ja joilla ei ole suojeluvaistoja, sekä liian kiihtyneitä ja aggressiivisia naisia, joilla ei ole äidinvaistoja.
    ©
    Abir Hossain
    December 22, 2022
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 17:27Urbancityboy
    (kuva jostakin rakennuksesta)

hieno on pömpeli. herraskainen kartanontapainen
    You sent
    vanha paloasema olisi ollut ihan riittävä itselleni lopuelämäksi
    You sent
    pp
    O
    himphamppu ym.
    Katso kun mä haluan herätä onnellisena ja herään, enkä halua kuulla.

Et jos sua lohduttaa mä tiedän sun tuskan.
    Uudelleen toistamalla heti aamusta vain pahamieli ja sä revit itse haavoja sillä auki.
    Näin on käynyt. Joo. Mut olet elossa, et jos se arvokasta sulle tms.
    You sent
    (nimi) on aina parempi kuin höyrylä kun nimienantokisaan lähdetty on. Haara ei häärää vaan pyrkii tekemään ne asiat, joita tarvitaan
    O
    Toi ei oo nimenantokisa vaan lempinimiä.

Sun lapsuudenkotona ei taidettu antaa lempinimiä.
    -

Tai oletko sinä tottunut antamaan niitä läheisillesi - naisystäville tms ?
    You sent
    Timbe oli kiva lempinimi helsingin aikaan, treenikaverini kehittämä
    You sent
    en yleensä koskaan anna lempinimiä, sitä käytäntöä olen pyrkinyt noudattamaan. sovitaan kutsumanimi jota käytetään mikäli se on eri nimi kuin mikä on henkilön nimi. ei-niin-kavereita saattaa olla nimetty esimerkkinä paljon häiriöitä aiheuttanut alkoholisti ja tappaja naapurissani jonka kunnanvaltuusto puhalsi savolan ns juoppojen taloon häiriöksi, tuppurainen voisi olla ennemmin siis puppurainen (tai toisinpäin tms, jokunen tuppurainen)
    You sent
    saa tehdä kuten haluaa nimiasioissa neiti hankikanto (kanto hangessako siis?) vrt hankiaiskeskustelu
    You sent
    hangessa kanto, yleisradiolla ylen anto - kevät tullut ja uintireissulla ei ainakaan kutsu avanto. ei oikein lennä riimi, nykymaito ei oikein edes kunnolla piimi
    You sent
    i
    O
    Joo sä et ole pupu.
    Bambi kyl käy.. ehkä Himphamppu on paras. Tai Eräopas.

Täällä on kesä ja koivussa lehti.
    Chemtrail utuinen haalean sini taivas.
    O
    Työpäivä tehty.

Mä kuuntelin kohteliaisuudesta, ja aika varmaa et siinä mielentilassa, mikä sulla on - tiedät ite mikä olet aamuisin - niin mieti asia mun kannalta et suututko [tunnet itsesi ??] jos olisin sanonut etten nyt halua kuulla ?

Et haluatko olla ihminen minkä raivostumista pitää varoa ?
    Mistä en erityisesti pidä.
    O
    You sent
    en voi tätä kautta vastata. koko ajan on liikkumista negatiivisella alueella keskusteluissa eikä välttämättä ole tällä hetkellä siten edes hyvä idea keskustella
    You sent
    aihepiiri takertelee asioissa joiden pitäisi olla jo selvät. tiedät itsekin miten tapahtumat etenivät. mikäli kyse on tarkoituksellisesta loppuunpolttamisen yrittämisestä, niin pyytäisin huomioimaan että se ei ole mitenkään menestyksekästä eikä tule onnistumaan
    You sent
    a¤iannet on jo nähty, onkohan tämä samaa, mietin

---

"Ei aina pidä kuunnella.
    Mun rajat. Valitsen itse

You sent
    "sun rajat" oli kuopio ja juna-asema, tämä on pakko sanoa. toistan tämän : mikäli seurassani oleva kuka tahansa henkilö alkaa käyttäytyä agressiivisesti, tilanne edellyttää henkilön välitöntä poistamista toimintaympäristöstäni ja tämä asia on aina voimassa kenen tahansa henkilön kohdalla.

tämä asia pitää hyväksyä mikäli aikomus on toteuttaa minkäänlaista vuorovaikutustekemistä eikä siihen lisäprovosointi esimerkiksi provosoivien ja stressaavien (tekstisisältöjen muodossa) sekä ajankäyttöä epäolennaiseen ohjaava kirjoittaminen esimerkiksi tähän viestiluukkuun mitenkään muuta tai henkilösuhteita parantavasti vaikuta

You sent
    pitää ymmärtää, mitä olen kirjoittanut."
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 17:40Urbancityboy
    https://www.youtube.com/watch?v=sQl6KjkWfEY

https://www.youtube.com/watch?v=ZpPIcwIV46U

(henkilö)
    In the picture there might be a pair of shoes
    Johtolanka.
    Conversit aika kivat
    You sent
    Conversen maahantuoja oli Helsingin aikaan ystäväni, ovellakin oli yleensä Conversen takki
    You sent
    Conversial thinking could maybe be the thing that human kind could need, about the sneakers i don´t so much know
    (henkilö)
    Pitää kääntää.. kontroversiaali siis ? Käänteinenkö
    You sent
    kon-versiaalinen, toisinpäin oleva
    (henkilö)
    Oman pään käännös
    (henkilö)
    Mä soitan
    You sent
    esim ei tule onnistumaan planeetallinen elollisuuden olemassaolo mikäli talouskasvu pohjaa samaan kuin mitä on ollut (tarvitseeko talouden nyt aivan varmasti edes kasvaa koko ajan)
    ym.
    You sent
    odotan puhelua, ei pysty nyt
    (henkilö)
    Ok
    You sent
    eksponentiaalinen kasvu rajatussa tilassa kuten maa(lettu, pallo tms) ei ole mahdollinen. (aihe eksyy) -totuus planeetan muodosta löytyy mm. puijon tornista
    You sent
    kaikkea muuta kuin kiva flat earth-eksytys

https://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo

https://www.youtube.com/watch?v=T80B7s7ekGo

https://www.youtube.com/watch?v=xG52oC1Cs5A

https://www.youtube.com/watch?v=bQS9F8Ki8Eo
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 19:41Urbancityboy
    https://www.facebook.com/tieteenkuva...8559223900653/
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 20:16Urbancityboy
    kun ihmisillä valuvat aivot älylaitteisiin tarvitaan keinoälyä korvaamaan
    T
    Ei tarvita. Se o harhaa.
    You sent
    ei tietenkään tarvittaisi mutta niin on kehitys. aivot älypuhelimeen valuneina ei piakkoin juuri kukaan edes tajua kysellä aidon ja oikean älyn perään. oikeaa älyä tarvittaisiin, ei keinoälyä
    T
    Nii ja kouluihin kouliintuneet luulevat älyissään olevan, kun ovat oppineet tavoille yhteiskuntaan.

You sent
    onpahan sota. turkki päättää suomen natojäsenyydestä ja venäjä pommittaa ukrainaa turkkilaisilla aseilla

You forwarded a message
    Kievan yläpuolella oli ammuttu alas bayraktar
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Baykar_Bayraktar_TB2
    T
    ✌️
    T
    ☮️
    You sent
    https://www.youtube.com/shorts/_gmyb5B6j28
    You sent
    T
    Oliko zele kuutamo lennolla
    You sent
    You sent
    uutislähetyksissä sodan komedioimisen voi havaita olevan viattomien ihmisten (sotilaiden ym.) kuolemalle naureskelua konkreettisesti, irvokasta ja vääristyneiden mielten tulosta
    You sent
    zeleä ja zalea vaan nauratti
    T
    ✌️
    You sent
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Niini
    You sent
    Niini on puun nilasta saatavaa kuitua. Sitä voidaan tehdä ainakin metsälehmuksesta eli niini*puusta sekä joistakin palmuista.
    T

WWD 12 Rauhan ja vapauden puolesta. Euroopassa raivoaa idän ja lännen välinen sota. Olemme lähempänä kolmatta maailmansotaa kuin pitkään aikaan. Lisäksi tällä kertaa haluamme korottaa äänemme kuultavaksi

Muutoksen Puolesta
    Muokkaa Ilmianna
    Urbancityboy
    08.05.2023 20:28Urbancityboy
    https://www.youtube.com/watch?v=0aAaeubzb78
    Muokkaa Ilmianna
    Moderointia odottavia viestejä

Poista viestejä

Lähetä kommentti
    Kommentti: (Note: your comment may be visible in alternative locations)
  2. Urbancityboy
    09.05.2023 10:48
    Urbancityboy
    jos yritän sanoa jostakin, se pitää kuunnella, mitä yritän tarkoittaa
    O
    Ei pidä. Sinäkään et kuuntele, kun et halua.

Opi. Mä teen sulle saman

Ja jos kuvaat, niin kuvaan sinua.
    Olisi ollut hyvä sinun nähdä yksi aamu, kun ensimmäisenä ponkaan raivossa futonilla ja kiroat muita.

Niinkö T heräsi ?
    Vai pitikö sen viha ja raivo sun turhaumista raivon poissa ?

��
    You sent
    jatkatko sinä edelleen tätä? olit muuttelemassa vuokranmaksuani kysymättä, josta sanoin, miettiä olen kehoittanut tekemään
    You sent
    mietipä omaa toimintaasi
    You sent
    lopeta heti tuo tyyli olen jo monta kertaa sanonut. vuokranmaksuni ei olisi ollut toimiva jos olisit saanut kysymättä tekemäsi asiat tehtyä. herätys tähän maailmaan "mun rajat" = kuopio ja juna-asema
    O
    Kiukuttelusta tulee ympäristön hallintaa, jos sietokyvystä vaaditaan yksipuolista.

Tää on keskustelua.
    Avointa sellaista
    O
    Riita raivoaminen riidalla hallinta.
    Teidän perhekuvio.
    Sen toistuminen.
    Hyvä tiedostaa oma käytös.
    O
    Lähden hommiin.
    You sent
    olen sanonut jo miten on asiat ja sanonut myös useasti sekä kirjoittanut, että lopeta tuo jos aiot olla tekemisissä. vuokranmaksuni olisi mennyt sekaisin toimillasi, jota asiaa et sietänyt, asunnolla olit agressiivinen etkä totellut kun pyysin lopettamaan raivoamisesi joka alkoi siitä, että sanoin ja perustelin asiani joka oli että älkää muutelko 7.päivää. onko sinulla ymmärtämisen ongelmia rähjäävään pyrkivän luonteenlaadun lisäksi
    You sent
    mieti
    You sent
    osoiteasian (josta mm.aikaisemmin samanlainen sättimistilanne) olen joutunut hyväksymään samanlaisessa tilanteessa joka ei ole mennyt oikein etkä ole tähänkään mennessä kuunnellut kuinka osoiteasia on ollut, olen nyt sitten joutunut hyväksymään väärin asiat osoiteasiassa että muita asioita saisi eteenpäin mutta aika ja energia, huomio menee tuohon 5g-rähjäämiseen tms mikä häiriö mielessäsi onkaan. ihmissuhdekyvyttömyydestä ja riidanhaluisuudesta on mainittu aikaisemmin jo
    You sent
    jos on henkinen loppuunpolttoyritys niin toteaisin että se ei toimi
    You sent
    (kuva:toisen henkilön psykologinen loppuunpoltto on hengenriistomenetelmä)
    You sent
    miltä vaikuttaa. ei toimi enää
    You sent
    ��
    You replied
    kiitos vaan kovasti
    Write to O

9.5.2023
  3. Urbancityboy
    09.05.2023 11:08
    Urbancityboy
    You sent
    asia on jo aiemmin aiheuttanut vaivaa ja häiriötä sekä selvittelyä.

Sivu luotu: 11:06 (GMT +2).