Offiblogit
Uusimmat
Best Entries
Best Blogs
Blog List
Search Blogs
Offipalsta.COM
>
Käyttäjän "Urbancityboy" profiili
>
Albumit
>
Romurautaa & pihassa siirtelyä ja vähän muutakin
Näytä kuva
Käyttäjätunnus
Pysy kirjautuneena sisään?
Salasana
Rekisteröidy
Offiblogit
Yhteisö
Kalenteri
Viestit tänään
Haku
Yhteisölinkit
Kuvat & Albumit
Käyttäjälista
Viestihaku
Näytä viestiketjut
Näytä viestit
Hae luokalla
Tarkennettu haku
Search Blogs
Tarkennettu haku
Siirry sivulle...
Edellinen
|
Seuraava
Kuva 45 / 63
Romurautaa & pihassa siirtelyä ja vähän muutakin
IMG 3945
Kuva lisätty
11.01.2009
22:15
Kuvan lisännyt
Urbancityboy
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Showing Picture Comments 1 to
4
of
4
18.05.2023
12:03
Urbancityboy
18.5.2023
Tekstit näköjään ajoittain pyyhkiytyvät uutta postitusta lisätessä. Siten aikakuvaelma jatkuu seuraavaan kuvaan eli tähän.
O
Tiedätkö että sinusta huomaa, että sulla ns pätkii..
O
Tää sanottu suoraan.
Että se vaikeuttaa sun kanssa asioiden hoitamista.
Siksi tämä näin vaikeaa.
You replied to O
vai niin.
O
Että mä hoidan näitä tosi monien kanssa ja sun reagointi on erilaista.
Aattelin sanoa, jos sulle ei oo sanottu.
O
Ettet siksi ole ainamikään ns helppo asioitava
O
Mut noi vammat tekee sen
O
Mut se raskasta ulkopuoliselle = eli minulle.
You sent
hyvä että olet skarppi itse kun ei ole kuin osa nimistä väärin ko.asiakirjassa. olen loppuunpoltettu ja en voi edes tilannetta avoimesti todeta.
O
Kun sä et ehkä sitä huomaa.
Mä nään oikein hyvin sä oot karrella.
You replied to O
vammoja itselläsi taitaa olla. kantelun voi lähettää kai, lieneekö siitä mitään apua
O
Se näkyy sun käytös ja näkyi lomalla
Ja sulla kans ollut ihmisiä ympärillä kun ei oo siitä sun raivostumisen pelossa uskaltaneet/ viitsineet puhua vaan mieluummin väistäneet
You sent
minun on nyt nukuttava. hyvää yötä. alan aamulla kai selaamaan puhelinta läpi sitten
You replied to O
vai niin
O
Kiva kun huomaat detaljeja mut olis reilua kertoa itse asiakirjasta
O
ASIOISTA siinä mitkä se tärkein
You sent
miten vaan, ihan sama
O
Ja osaa kiittää
O
Just toi.
Kiitti vitusti.
O
Eli takerrut neitsytmäisesti yksityiskohtiin. (väärin kirjatuista henkilöiden nimistä, asiavirheistä on mainittu)
Niin voi osata kiittää hyvästä asiakirjasta.
O
Mä teen näitä !!!
https://www.facebook.com/reel
O
Se et mä puhun sulle suoraan on välittämistä.
Ja minusta sä olet välillä tyyppi, joka purkaa pahaa oloaan muihin - löhinnä nyt minuun kun olin kai se läheisin ja luotettavin, mut se on traumakäytöstä minusta, koska oot saanut sitä itse sun läheisimmiltä ja en tiedä osaatko olla ilman sitä - vai aloitko vain purkaa minuun vai puratko muihinkin sun oloja, mut mut ei oo niistä vastuusta mitä menneessä tapahtui, en minäkään.
Mä oon tässä hetkessä.
Ja monta kertaa reagoit menneitten tavalla tai se jäänyt sulla päälle.
Ja oot kuitenkin välillä ookoo ja on hyviä juttujakin ja fiilistelyä.
Joo. Asiakirja lähtee oikoluennan jälkeen ja opi kiittään suoraan.
O
Ja joo mä nään sua rikottu ja siks sua syötetty madekeitolla ja tuli pahamieli, kun haukuit paskaksi kaikki jälkikäteen -
mikä itsekästä
Sä voit olla sika itsekäs ja oikukas.
Ja traumat ei oikeuta siihen ja ihminen kun "hallitsee tähtensä" = hallitsee eli tiedostaa luonteensa eli itsensä valitsee ja tietää mitä tekee, eikä ole tahallaan ilkeä tai riidanhaluinen tai kostava, koska - tää on mun mielipide - kauna vain kalvaa sisältä ja tekee katkeraksi.
Ja mä olin ihan liian kiltti ja järkyttynyt sun kiukuttelu, millä sä oot oppinut ehkä hallitseen ympäristöäsi tai / ja se oli kodin malli toi riita.
.mut se siitä.
O
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/ar...gn=tweet-share
O
https://luontaiskylpyla.fi/index.htm
O
Tää olis hieno..kun Georgiakin olisi.
Tein tänään 10h asiakirjoja..
Kova urakka tänäänkin..
Wed 10:49 AM
You sent
on ihan hyviä linkkejä. kirjoitin sähköpostiisi, sen ilmoitettu osoite on ollut oikea liittyen siihen, että en olisi ilmoittanut osoitetta oikein skannausasiassa
O
Ostatko ?
Ehdin varaamaan ekana.
O
Wed 11:31 AM
O
Siirsitkö 50€ mun tilille OP asiakirjatyöstä ?
Kuitti niin lähetän edelleen ja jatkan asiointia.
O
Tässä tilinro
FI---
50€
viestikenttään
Kiitos
O
Tai ilmoita kun oot hoitanut suorituksen, niin tarkistan tililtä itse. Ei tarvitse kuittia.
O
Jatkan sitten perintöpelastamista, kun sä olet hoitanut tämän sun kiitoksen asiakirjan teosta minulle.
Wed 8:43 PM
O
https://terpenesandtesting.com/canna...a-helichrysum/
Wed 9:32 PM
O
O
https://www.uusisuomi.fi/uutiset/hak...=facebook:1fc8
Wed 11:15 PM
O
Jupiter.
Suojelee elåmää asteroideilta..all for the greater good
6:23 AM
You sent
jospa lienee tarpeeseen tuo 50 e, ja jospa op:lle tehdystä paperista on 50 euron edestä apua. finanssivalvonnallehan olin tehnyt jo kantelun asiasta jonka alaisuudessa op:kin on. Ilmeisesti rahan tarve ainakin on, niin pyrin siirtämään tänään tuon 50 e tilillesi jos siitä on apua. epämääräisillä selittelyillä hoidetut perunanlähetyskulut omaksi maksettavakseni eivät kyllä ollenkaan miellytä. Onko kelalta siis nyt odotettavissa seuraavaksi päätös takautuvasti haetuista asumistuista pidemmältä ajalta kuin jo saatu 1167 tms. e
7:08 AM
You sent
kyllähän rahaa jos olisi, käyvät korvaukset elämän pilaamisesta sekä laittomasta työn estämisestä, niin voisi hankkia jotakin tarpeellista kuten linkin tuote
You sent
https://www.tori.fi//Sateilymittari_Rados
7:27 AM
You sent
"Haet vain taloudellista hyötyä, et arvosta saamaansa apua ja vääristelet omat tekosi minulle."
-- luin kirjoittamiasi, ja mielestäni siellä on aika paljon paikkansa pitämättömiä asioita joilla ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa, kuten että esimerkiksi puhetyylini sinulle olisi ollut "mölyämistä" ja "kiekumista". Haluatko perustella tarkemmin ko. näkemyksiäsi ja kiinnostavaa olisi kuulla "tekojeni vääristelemisestä", mitä sillä tarkoitat?
ei kiinnostaisi edes tämä, turhaa pengottavaksi
You sent
" minulle olet riekkunut"
You sent
"Sun kiekumista kuten minulle ei olisi "yksikään Akin lakiapu " katsellut"
You sent
" olet minulle mölynnyt ja häippäillyt, sekä nimitellyt, että syytellyt"
You sent
?
You sent
mitä tämä sisältö on ja onko mahdollista saada tarkempaa selvitystä
You sent
onko minkä tyyppistä ja missä tilanteissa tapahtuvaa edellä olevalla tavalla kirjoittamissasi oleva käytös ollut ja onko tekstin sisältö varmasti paikkansa pitävää mielestäsi?
11:37 AM
O
Voin keskustella näistä kanssasi - ja
Hyvä esimerkki on tämä sinulle nätisti rauhallisesti sanon sinulle vieressäni sängyssä -
"Siirrytkö ylemmäksi, kun sun jalat potkii sängyn päätyä, kub oot niin pitkä mies ?
Alat huutaa vieressä - MINÄ EN POTKI sinä syytät minua potkimisesta jne jne pomppaat ylös ja viuhdot eteiseen alastomana keräämään tavaroitasi kokoon vauhdilla ja intät potkimista
(vau mikä stoori)
Minkäänlainen järjellinen puhe ei uppoa ja haluat ehdoin tahdoin vääristellä asiaa ja teet siitä riitaa - kuin että edes viitsisit tai haluaisit ymmärtää asian pointin - et oli ihan nätti pyyntö sun siirtyä ylemmäs sängyssä, ei sen kummempaa.
Samanlainen tilanne toimintamalleiltaan, kuin revin omia papereitani jotta saan sinun sekaville autovakuutus papereille, joitten kaksoislaskutuksen ja vakuutusten ylläpidon olin juuri vakuutysyhtiöihin if ja uusi yhtiö..muista nimeä selvittänyt - ja joka nyt kunnossa ja rahat palautettuna minun työni ansiosta - niin revin omia papereitani - hyökkäät kameran kanssa huutaen ja kuvaat ETTÄ SANO MITÄ TÄÄLLÄ REVITÄÄN REVITÄÄNKÖ täällä minun papereita ja viet minun revityt paperini [ja ostat myöhemmin teippiä ...] ja laitan autovakuutus paperisi tyhjennettyyn muovitaskuuni -
Että onko Timo käytöksesi ollut sinusta ookoo ???
O
Onko mahdollista saada tarkempaa selvitystä ? - sinua lainaten mitä nämä ylireagointisi ovat olleet minua kohtaan ?
O
Ja kyllä, kun raivostut eriävästä mielipiteestä - oli lopputulos esim nyt lomalla "kerää kamppeesi, lähde nyt heti, ota eka juna"
-
Oletko suorittanut 50€ mun työstä OP asiakirjaan ?
-
Ja kyllä.
Häivyit 20.3.2023 ilman että olit suorittanut siihen asti lupaamasi 40€ -50€ TUPAS tunnusten saamisesta ja löit luurin korvaan, poistit fb kavereista, et vastannut viesteihin - vaikka olin juuri saanut tehtyä sinulle
- osoitteen selvityksen, jotta on perusteltua minun hakea seuraavasti takautuvasti 6kk asumistukea - mikä prosessi JATKUI vasta nyt lomalla - EIKÄ olisi onnistunut ilman työtäni ja osoitteen oikaisua.
- ja et ole sanallakaan itse pyytänyt anteeksi häipymistäsi kesken asioiden ja ilmab maksua tuolloin, etkä vastannut miten saan omaisuuteni kuparipullon takaisin.
Olit kuukauden poissa ja palasit takaisin selittäen "että sinä annat minulle toisen mahdollisuuden"
�� ???? Niinkö Timo
Mahdollisuuden siihen, että selvitän itse sinun hoitamatta jättämiä sotkuja - eli kun häivyit ja suutuit koska et pitänyt mitä sanoin - OLIN SAANUT MM 20.3. HÄIPYMISESSÄSI ULOSOTTOSI PERIMISEN LOPETETTUA
Sanoifko tästä minulle kiiros ??
Et.
Tajusitko että tämänkin tein kun et kestänyt suoraa puhetta ja katkoit yhteyden 20.3.2023 ?
Minä tein 3sivuisen kirjeen silloin yöllä - kun sinä et tajunnut mikä ero on postitus osoitteella ja pysyvällä asumisella.
O
Haluatko tulla kertomaan jotain muuta ?
Voidaanko oikeasti todeta onko sinusta hoitamaan asioitasi ? Saatko ne nyt itse sotkuun - esim väärään asiakirjaan nimi ennen kuin olet itse pyytänyt kuolinpesän osakkaana sinulle kuuluvia papereita ja menitkö itse lukemaan mitä siihen kuuluu - TIETO löytyy netistä kuten asteroidit -
Eli ymmärsitkö ja välititkö ITSE omista asioistasi ?
You sent
Ja kyllä, kun raivostut eriävästä mielipiteestä - oli lopputulos esim nyt lomalla "kerää kamppeesi, lähde nyt heti, ota eka juna"
-
Oletko suorittanut 50€ mun työstä OP asiakirjaan ?
-
Ja kyllä.
Häivyit 20.3.2023 ilman että olit suorittanut siihen asti lupaamasi 40€ -50€ TUPAS tunnusten saamisesta ja löit luurin korvaan, poistit fb kavereista, et vastannut viesteihin - vaikka olin juuri saanut tehtyä sinulle
- osoitteen selvityksen, jotta on perusteltua minun hakea seuraavasti takautuvasti 6kk asumistukea - mikä prosessi JATKUI vasta nyt lomalla - EIKÄ olisi onnistunut ilman työtäni ja osoitteen oikaisua.
- ja et ole sanallakaan itse pyytänyt anteeksi häipymistäsi kesken asioiden ja ilmab maksua tuolloin, etkä vastannut miten saan omaisuuteni kuparipullon takaisin.
Olit kuukauden poissa ja palasit takaisin selittäen "että sinä annat minulle toisen mahdollisuuden"
�� ???? Niinkö Timo
Mahdollisuuden siihen, että selvitän itse sinun hoitamatta jättämiä sotkuja - eli kun häivyit ja suutuit koska et pitänyt mitä sanoin - OLIN SAANUT MM 20.3. HÄIPYMISESSÄSI ULOSOTTOSI PERIMISEN LOPETETTUA
Ulosotto on lopetettu tervon osuuspankissa papereiden ja tekemisieni mukaan. Ulosotto on ollut siirrettävänä passiiviperintään joka tapauksessa varattomuuseste todettua. Jos myös passiiviperintärekisterimerkinnästä ollaan luopumassa, niin silloin on toki hyvä tulos. Toki myös valtio voisi maksaa käyvät korvaukset niin voisi niillä maksaa laittomista tuomioista tulleet maksut, suomi on viron valtiolle maksava viron kulut, korkoineen tällä hetkellä todennäköisesti yli 10.000e. Oikeudenkäyntikulut tulisi mitätöidä, asia arvioida laillisuusvalvonnan taholta ym.
O
Eli kyllä ns "lakiavun" näkökulmasta olet erittäin vaikea autettava koska et esim itse huolehdi määräajoista
Tästä on ESIMERKKI 20.3. mennessä vastausta vaatinut ULOSOTTOVIRASTON kirje mitä vain pidit kalenterisi välissä itse sille mitään tekemättä ja minkä minkä korjasin KIIREESSÄ YÖLLÄ TEKEMÄLLÄNI 3S SELVITYKSELLÄ KUN SINÄ INTÄT OSOITETTA..
Että meneekö sinulla mikään "jakeluun" kuten sanonta kuuluu ?
Vrt "potkia" päätyä ..kun haluat käsittää asiat väärin ja saada riitaa, minkä itse aloitat, etkä pyydä anteeksi.
O
Suorititko OP asiakirjan teosta kiitokseksi 50€ ?
O
En ole saanut vastaustasi.
O
Ulosoton lopetin minä Ulosottovirastosta.
Itse sopimasi maksupalvelun lopetin minä netistä ja sanoin ettei Tervossa tarvitse välttänättä käydä ja menit tekemään 2.krt maksupalvelun lopetuksen
MIKÄ ON ERI ASIA KUIN ULOSOTTO...
You sent
Ei nuo jutut mene kuten on ollut todellisuus. Sait 160 euroa + 40e heti ilman mainitsemiasi perintäyrityksiä. Osoiteasiaa kun et halunnut ymmärtää niin se on nyt kirjattu jonkin verran väärin, jospa se ei sitten haittaa. Jospa op:kirjoituksesta jossa alunperin oli huomattavia virheitä henkilöiden nimien ym kanssa. Ymmärsin että rahasi ovat loppu, täytyy laittaa 50 e että voit voida paremmin. 40 euron perunamaksusta en tykkää että se jäi epäselvillä selityksillä maksettavakseni mutta olkoon niin sekin
O
Perunamaksu on palkkaa työstä mitä tein lomalla jos et sattunut huomaamaan monta päivää koneen ääressä ???
Outi
O
Niinkö ?
You sent
Onko maksupalvelu lopetettu nyt sitten vuokranmaksunkin osalta? 40 e kk maksupalvelun kävin lakkauttamassa jo aiemmin tervon osuuspankissa
O
Onko tämä jo puhuttu ?
O
O
?
O replied to themself
Vastaatko ??
O
En olisi ostanut perunoita MUTTA olit ajamassa Hki A venettä.
Otan mieluummin rahaa kuin käytän pennini älyttömiin pkt maksuihin
O
Et vastannut vielä - onko 40€ monen päivän nettitöiistä Timo ns liikaa vai ?????
You sent
160 e + junalipun hinta oli se palkka ja perunoiden maksuvelvollisuuteni ilmoitit myöhemmin. Voin laittaa vielä 50 e koska ilmeisimmin sinulla ei ole rahaa. Mikäli vuokranmaksu on lakkautettu ja vuokrani on maksamatta, silloin tilanne on toinen, ei silloin välttämättä ole varaa menettää 40 euron lisäksi vielä 50 euroa
O
Onko 4 x 8h 36h töitä tää mitä mulle vastaat ??
You sent
Huom.olin menossa karjalaan koko ajan, nimenomaan en helsinkiin
O replied to themself
?
O
Mä hävitän OP asiakirjan.
Hoida itse asiasi.
Oma on perintösi.
Minua ei kiinnosta auttaa sinua, koska et toimi hyvin ja asiallisesti.
O
Ei tarvitse maksaa
Minua ei kiinnosta pyydellä työstä - anella
Sinä et osaa olla kiitollinen.
Etkä sinä arvosta tippaakaan mitä teen.
O
Hauskaa karjalaa
O
O ns "lakiavussa" tehdystä työstä maksetaan palkka ja tajutaan mitä saadaan.
Sä et selvästikään niin tee.
Ikävää, että laadin hyvän sopparin ja tapailen (sosiaalijohtaja evp) ja puhun sun kaltaisen puolesta 44min x 2 kertaa päivä Kelaan
Et ole tuota ansainnut.. ns.helmiä sioille..
O
Tää nillitys mitä nyt teet on sun "kiitos"
Kiitos Timo.
Olisko sinusta ollut tekemään sama apu minulle ??
Ei.
Entä muille ?
Ei.
Se siitä...
O
P.s.
Terveisiä offi-palstallesi
O
You sent
Samaa voisi toisinpäin kysyä. Elämä menee asioiden todenperäisyyden ja tehtyjen toimien paikkansapitävyyden varmistamiseen ja ihmissuhdevuodatusten lukuun. Toivottavasti näistä viesteistä ei tule maksua. 90 e ylimääräistä nyt menee, 40 e perunoista ei alunperin ole ollut minun "velkaani" ja maksettavaani mutta jos haluat niin, niin olkoon sitten niin. Op on ilmoitettu jo aiemmin suomen finanssivalvonnalle, jospa sen jälkeen vielä tehdystä op-ilmoituksestasi olisi 50 euron edestä apua. Loukkaava sävy keskusteluissa ja paikkansapitämättömyydet asioissa etäännyttävät luonnollisesti. Täytyy laittaa 50 e kohta tilillesi, mutta jos vuokranmaksuni ei toimi niin silloin voi olla eri asia, ei ole varaa mikäli vuokra ei ole tilittynyt. Ongelmat ennen junaa alkoivat siitä että et hyväksynyt tilannetta jossa ilmoitin että koska saan vuokraan tarvittavat rahat vasta 7.päivä niin vuokrani maksua ei saa muuttaa 5.päivään koska silloin ei tilillä vielä ole rahaa. Tätä asiaa kun et suostunut hyväksymään ja kun olit asunnolla hyvin agressiivinen, käräjien ennaltaeston vuoksikin juna oli hyvä ratkaisu kun jos muistat, sinullahan oli kiire päästä seuraavana päivänä oleville sukulaisesi tms synttäreille. Täällä olisi ollut sinulle kasvimaata ja vaikka työ projektipäällikkönä ym.mutta seurassani on oltava rauhallinen sekä faktoihin liittyvien asioiden kuten kaiken muunkin on oltava paikkansa pitävää.
Terveisiä offi-palstallesi
O
You sent
Samaa voisi toisinpäin kysyä. Elämä menee asioiden todenperäisyyden ja tehtyjen toimien paikkansapitävyyden varmistamiseen ja ihmissuhdevuodatusten lukuun. Toivottavasti näistä viesteistä ei tule maksua. 90 e ylimääräistä nyt menee, 40 e perunoista ei alunperin ole ollut minun "velkaani" ja maksettavaani mutta jos haluat niin, niin olkoon sitten niin. Op on ilmoitettu jo aiemmin suomen finanssivalvonnalle, jospa sen jälkeen vielä tehdystä op-ilmoituksestasi olisi 50 euron edestä apua. Loukkaava sävy keskusteluissa ja paikkansapitämättömyydet asioissa etäännyttävät luonnollisesti. Täytyy laittaa 50 e kohta tilillesi, mutta jos vuokranmaksuni ei toimi niin silloin voi olla eri asia, ei ole varaa mikäli vuokra ei ole tilittynyt. Ongelmat ennen junaa alkoivat siitä että et hyväksynyt tilannetta jossa ilmoitin että koska saan vuokraan tarvittavat rahat vasta 7.päivä niin vuokrani maksua ei saa muuttaa 5.päivään koska silloin ei tilillä vielä ole rahaa. Tätä asiaa kun et suostunut hyväksymään ja kun olit asunnolla hyvin agressiivinen, käräjien ennaltaeston vuoksikin juna oli hyvä ratkaisu kun jos muistat, sinullahan oli kiire päästä seuraavana päivänä oleville sukulaisesi tms synttäreille. Täällä olisi ollut sinulle kasvimaata ja vaikka työ projektipäällikkönä ym.mutta seurassani on oltava rauhallinen sekä faktoihin liittyvien asioiden kuten kaiken muunkin on oltava paikkansa pitävää.
You sent
"Itse sopimasi maksupalvelun lopetin minä netistä ja sanoin ettei Tervossa tarvitse välttänättä käydä ja menit tekemään 2.krt maksupalvelun lopetuksen"
You sent
eihän nyt vaan vuokranmaksuani ole lopetettu. tutkin tiliasiat kohta, alle tunnin sisällä. vuokranmaksua on koitettu siirtää 7.päivästä 5.päivään josta asiasta sanomista et ole kestänyt. en ymmärrä sitä edelleenkään kuinka tilanne on voinut olla tuollainen sekä reaktiosi, kun asiasta olen yrittänyt sanoa.
O
Olit asunnollasi hyvin agressiivinen ihan itse Timo.
Sinun seurassasi joutui kuuntelemaan jatkuvaa esim huutoasi ekana aamulla syöksähdät futonilta
"PASKA MAA, PASKA SUOMI
PASKA MAA SAAVAT KAIKKI KUOLLA KIROAN KAIKKI"
" KOSTAN KAIKKI"."
" TE OOTTE KAIKKO TEHNEET TÄN MINULLE JA KOSTAN SEN"
tätä mm piti sinulta kuulla joka päivä. Ym
O
Sinun reaktiosi.
Sinä TIMO tulit huutamaan minulle ja kuvaamaan "TÄÄLLÄ REVITÄÄN PAPEREITA MINUN PAPEREITAKO TÄÄLLÄ REVITÄÄN KERRO HETI"..
Ei toi nyt Timo ole ihan ookoo ettet tajua itse omia tekojasi ..
O
Hyvää jatkoa sulle valitsemallasi tiellä..
You replied to O
tilanteestahan on tallenne olemassa siitäkin jossa asioiden todellisen kulun voi osoittaa tarvittaessa. Erikoista että tallennusta etenkin epäselvissä tilanteissa on yritetty estää perinteisesti jo yli viidentoista vuoden ajan. Jälkitilanne, jossa mm. vessassa ollessani sinne kiihtyneessä mielentilassasi halusit tunkeutua ääni kovin korkealla volyymillä ollen(koska en hyväksynyt vuokranmaksuasioiden muuttamista etenkin 7.päivän osalta)ei valitettavasti ole tallenteella, asianhan voisi nyt sitten kääntää toisinkin päin ja vaikka alkaa syyttää minua pahoinpitelystä jossa tuomioita on mahdollista lukea vielä tämän hetken tilanteessa sana vastaan sana-näytöllä joka on oikeusjärjestelmän ja -käytänön vastainen asia ja jonka tyyppisesti sana vastaan sana-asioissa olen tuomittu mm. lapsiasioissani, laittomasti siis. Lisäksi lapsen äiti on osoittanut lapsikaappaukseen johtaneet sama
You sent
samat toimintamallit myöhemmin uudelleen, jättänyt lapsen yksin, ollut niin sammuneena ettei ole vastannut edes viranomaisten herättely-yrityksiin ym, tällä koitan sanoa että en halua riskialtista elämää etentään ns. kotiolosuhteissa.
You sent
eipä muuta. olin jo laittamassa ylimääräisen 50 e tilillesi kun ajattelin että ehkä et saa muuten esim ruokaa siellä mutta perusteet maksuille tulee olla oikeat. todistusta tarvitsisi jatkoa ajatellen siihen, että tupas-tunnukseni eivät ole toimineet joka on estänyt rikosilmoituksen tekemisen, poliisiasemalle menon olen kokenut turvallisuusriskinä, myös olen erittäin kyllästynyt koko tähän yli 15 vuotta jatkuneeseen tilanteeseen, etenkin kun kuoli koirakin, sukulainen myös asioiden ollessa epäselviä sekä lapsikin on kaapattu, kukaan tai mikään taho ei näistä asioista välitä, ympäriltä lähinnä valitetaan vaan. olen ollut parhaani mukaan asiallinen, samaa edellytän myös kanssani asioivilta.
Write to O
Write to (henkilö, A-Ö)
"Kosto ei ole välttämättä ollenkaan sellainen asia, jota missään asioissa tarvittaisiin. Aivan kuten joet ovat asettuneet uomiinsa, asiat pyrkivät saavuttamaan luonnollisen tasapainonsa itsekseen, ajan saattelemina. Joskus juurikin sellainen asia, johon ei ole minkäänlaista aikomusta puuttua, asettuu ajan oloon itsekseen tilaan jossa sillä ei ole muuta järkevää mahdollisuutta, kuin olla oikein päin. Mikäli asiat puolestaan asettuvat pysyvästi väärin, voi sellaiseen asiaan tai asioihin puuttumaan jättämisellä nimenomaan tavallaan olla koston kaltaisia vaikutuksia asiantilojen ollessa jokaisen ihmisen kannalta katsottuna ihmisten ja yhteiskunnan kokonaisedun vastainen. Seuraukset väärin olevien asiantilojen jatkumisessa voivat olla hyvin haitallisia, etenkin mitä pidempään asioiden jatkuminen väärin sallitaan kenenkään puuttumatta."
18.5.2023.
https://areena.yle.fi/1-4601962
18.05.2023
13:11
Urbancityboy
18.5.2023
Write to O
selvittelen tähän nyt itsenäisesti kuinka asioissa on toimittu ja tarkastan toimintamallien toimivuuden, kirjoitan mahdollisen palautteen. Kiitos asioideni hoitamisesta!
tutkin tiliäni sähköisessä muodossaan ja en äkkisestään havaitse, että vuokrani olisi tilitetty, kohtaa "maksetut laskut" en ole vielä löytänyt. kun tilillä on näköjään 470 euroa ja jos vuokraan menee vajaa neljäsataa, ei minulla ole varaa 50 e sponsorointiin
You sent
pyrin käymään tervon osuuspankissa tai soitan sinne jos siten saisi selvitettyä onko vuokra mennyt maksupalvelun kautta viime kuun 7. päivä kuten se asia on toimestani maksupalveluun ollut järjestettynä.
pyrin käymään tervon osuuspankissa tai soitan sinne jos siten saisi selvitettyä onko vuokra mennyt maksupalvelun kautta viime kuun 7. päivä kuten se asia on toimestani maksupalveluun ollut järjestettynä
You sent
Hei!
Maksu KEITELEEN VANH.-JA ELÄK.TUKI RY:lle jatkuu normaalisti kuukausittain 7.6.2023 alkaen ja on voimassa vuoden eli veloittuu viimeisen kerran 7.6.2024. Mikäli haluat, että maksu on voimassa pidempään, ilmoitathan mihin asti haluat maksun olevan voimassa.
Ulostottovirastolle menossa olleen maksun olet perunut verkkopalvelussasi ja se ei tarvinnut toimenpiteitä.
Ystävällisin terveisin
NILAKAN SEUDUN OSUUSPANKKI
You sent
hmm, tuli väärään tavallaan, nilakan seudun tili kun jos on lakkautettu niin lieneeköhän vuokran maksukin. tilannekuva kuvaa maaseudun yleistä tilannetta, mahtaa olla joittekin vanhusten esim hankala hoitaa nettimaailmoissa tämän tyyppisiä asioita
You sent
Hei,
korjaus vielä edelliseen.
Pidättekö ystävällisesti maksupalvelun kuun 7.päivä voimassa saajalle:
(tässähän nämä tilitiedot säästyvät mihin vuokra pitää maksaa, jos vaikka netti kokonaan lakkaa toimimasta ja vuokra ei tilittyisi, tai se olisi laitettu maksettavaksi 5.päivä jolloin ei rahaa vielä tilillä ole, kuin vasta 7.päivä joka on hyvä raha-asioiden selvittelypäivä kuukausittain muutenkin, siis kaikki kuun raha-asiat tulisi olla selvät viimeistään 7.päivä jonka tarkoitus on olla joka kuun leppoisa raha-asioiden hoitopäivä sekä vapaapäivä, tämä oli Timon ja Osmon joka kuukausittainen käytäntö joka kuun 7.päivien asiointiin. Samalla laskujen maksun varmistamisen yhteydessä yleensä ajoittain katsastettiin tai myytiin auto tai muu teknistä kunnostusta vaatinut laite, joita savolan autopajalla oltiin kunnostettu. Näin toimiessa oli mahdollista saada pieniä lisätuloja eikä tarvinnut olla yhteiskunnan tukien ja niiden hakemisen varassa. Laittomasti väärin perustein työelämän ulkopuolella pitäminen on törkeä teko.)
Saajan tilinumero
FI04 5128 0620 0130 33
Saaja
KEITELEEN VANH.-JA ELÄK.TUKI Y
Viitenumero
12050 42021 05121
345,66 euroa maksupäivä kuun 7.pvä tämän ilmoituksen mukaisesti alkaen 7.6.2023
on selvinnyt, että e-laskutuksen pvm ei voi muokata kuun 7.päivään
?
"tämän ilmoituksen mukaisesti alkaen 7.6.2023
on selvinnyt, että e-laskutuksen pvm ei voi muokata kuun 7.päivään"
ok, kai vuokra on sitten 7.päivään mennessä kuitenkin tilittynyt? Juuri tämä käytäntö on aiheuttanut aiemminkin huomattavaa häiriötä ja ongelmia
Vahvistatteko vielä ystävällisesti saajan Ulosottovirasto maksupalvelun lakkauttamisen ja Keiteleen vanhusten vanhusten ja eläkeläisten tukiyhdistys ry maksupalvelun jatkumisen normaalisti.
Huomioittehan ystävällisesti, että suoritus 7.5.2023 on jo hyväksytty ja että maksupalvelu jatkuu 7.6.2023 normaalisti
Yt. Timo Haara yhd. avustajansa (henkilö) kanssa
You sent
Hei!
Maksu KEITELEEN VANH.-JA ELÄK.TUKI RY:lle jatkuu normaalisti kuukausittain 7.6.2023 alkaen ja on voimassa vuoden eli veloittuu viimeisen kerran 7.6.2024. Mikäli haluat, että maksu on voimassa pidempään, ilmoitathan mihin asti haluat maksun olevan voimassa.
Ulostottovirastolle menossa olleen maksun olet perunut verkkopalvelussasi ja se ei tarvinnut toimenpiteitä.
Ystävällisin terveisin
NILAKAN SEUDUN OSUUSPANKKI
You sent
koko pankissa ei ole enää tiliäni, jospa lienee toiminut maksupalvelu, tiliotteesta ei vielä ole löytynyt.
You sent
Toukokuu 2024
Tulot ja menot -345,66
ti 7.5.
HYVÄKSYTTY MAKSU, eriä 2 KEITELEEN VANH.-JA ELÄK.TUKI Y-345,66
You sent
kaipa se on maksettu. ilmoittele jos tarvitset rahaa. epämääräinen tilanne op:n kanssa joka tapauksessa. Todistajina sille, että rikosilmoituksen teko on ollut estynyt tunnusten toimimattomuuden vuoksi, toiminevat op:n omat lakihenkilöt. kannetta op:ta vastaan haitan ja vaivan aiheuttamisesta voi toki alkaa ajamaan, minulla ei ole näillä tuloilla varaa maksaa kuin prosenttiosuuksia saatavista varoista kuten olen alussa aiemmin jo sanonut. päätä itse kuinka toimit. todistajan myuodossa tupas-tunnusten toimimattomuudesta johtuvasta ongelmasta rikosilmoituksen tekemisessä saattaisin tarvita sinua todistajan ominaisuudessa.. näin arvioisin tämänhetkisen tilanteen. toki vaikka projektipäällikön paikkaa olisit voinut puolestani hakea, mutta sellainen asia edellyttää sujuvaa ja mukavissa tunnelmissa tapahtuvaa asiointia, samoin jos on jotakin yritetty sanoa omaa mielipidettä, osoite-vuokranmaksu-ym. asioissa, mielipide olisi hyvä kuunnella ja sisäistää mistä kyse eikä esim.ratkaista selvitettävää asiaa asiointitilanteita vaikeuttamalla. kaiken mitä tekee, tulee olla paikkansapitävää
You sent
kirjoittele jos haluat, kovin vähän on tililläni enää rahaa. takautuvista jotka kuuluisivat olla tulossa maksimiajalta 2 v, olen luvannut 10 - 15% prosenttia joka määrä on ollut keskustelunaiheena vasta ja olisiko silloin 12,5 % sopiva määrä asianhoitamisesta.
You sent
eli jäädä seuraamaan op-tilanteen kehitystä, rikosilmoitusta pyrin tänään tekemään, eilen ei samsung lähtenyt päälle jonka taltioin, ruutu vilkutti vaan, microsoftin puhelimella ei saanut jaettua nettiyhteyttä, rikosilmoituksen teko valtiota vastaan on siten ollut taas estynyt. esim oulun poliisin lausunto "emme ota rikosilmoituksia vastaan puhelimitse" on taltioitu ja tallenteella.
Write to
18.05.2023
14:07
Urbancityboy
https://www.google.com/search?q=myyd...hrome&ie=UTF-8
18.05.2023
16:45
Urbancityboy
"tämän ilmoituksen mukaisesti alkaen 7.6.2023
on selvinnyt, että e-laskutuksen pvm ei voi muokata kuun 7.päivään"
"ok, kai vuokra on sitten 7.päivään mennessä kuitenkin tilittynyt? Juuri tämä käytäntö on aiheuttanut aiemminkin huomattavaa häiriötä ja ongelmia."
2:58 PM
O
Onkohan sinulla yhtääb käsitystä montako tuntia olen sinun asioitasi tehnyt ???
O
4:48 PM
You sent
Koitetaan nyt olla väleissä vaan, olethan mm.tärkeä todistaja sille, että tunnukseni eivät ole toimineet ym
5:23 PM
O
Kuule Timo
Muutos lähtee sinusta itsestäsi, että minä-viestinnällä kerrot miten sinä miten ennen toimit, että näen sinun ymmärtäneen toimintasi ja kerrot miten toimit jatkossa ihan omin sanoin.
Sinunhan ns huonosta käyttäytymisestä minua kohtaan tässä on kyse.
Minä en ole sinulle väärin toiminut.
Minä osaan keskustella ja kun sinä tulet huutamaan minulle, ymmärrä se että jossain vaiheessa sinulle huudetaan - silloin on raukkamaista sinun edes selittää sinulle huudetaan..
Toisekseen.
Sinähän tässä olet häipyillyt, kiukutellut, halunnut väärinkäsittää ja haastaa riitaa - "häivy kerään tavarasi häivy" .
(henkilölle ehdotettu juna-asemalle siirtymistä jonne on ollut ilmainen 200 km kuljetus koska henkilöllä on mm. ollut kiire sopimiinsa tapaamisiin tms.etelä-suomessa tms, ehdotettu myös että muistaa ottaa mukaan kaiken tarvittavan, mm. reppu unohtunut joka postitettu lähettäjän maksamana, perunoita, kylvösiementä postitse suomessa 23 kg lähettämisen on todettu maksavan hieman yli 40 euroa per lähetys)
Olet puhunut rumasti " mitähän sinussakin vikana mitä teit että sinut jätettiin" ym
Sinä olet ollut tahaltesi ilkeä ja sinun kaltaisesi kanssa on turha olla tekemisissä, sillä ennemmin tai myöhemmin teet samaan.
Luuletko että uskon sinun muuttuneen hyvin käyttäytyväksi ?
Eihän sinulla ole tullut edes huono omatunto ilkeyksistäsi niin, että olisit ollut itse oikeasti pahoillasi kertaakaan mistään ?
Vaan ohitat täysin omat tekemisesi.
Niin kauan kun sä et itse halua kohdata mitä teit ja niistä reilusti puhua ja ottaa vastuuta - niin tällä "koetetaan nyt olla" ei ole mitään merkitystä, koska minua ei kiinnosta jauhaa samaa levyä, missä sinun sama toimintasi toistuu minua kohtaan.
Aivan kuten se on toistunut tähänkin asti, koska et halua katsoa omia tekemisiäsi.
You sent
en voi lukea tuollaista vuodatusta. onpa paljon negatiivista energiaa. tulee ajateltavaa ainakin jos tuota alkaa sisäistämään jolloin käytettävä ajatusenergia on poissa muusta tekemisestä. ei tule valmiiksi pellot eikä datsunitkaan sitten. asioidenhoidossa ehkä olisi ainoastaan hyvä pitäytyä ja keskustelun sellaisista olla erillisessä ryhmähuoneessa jota olen pyytänyt perustamaan. ajattelen ennemmin vaikka datsunin osia, pahoittelen. op, perinnönjako, takautuva asumistuki, korvausasioissa todistamista toki pitänee jatkaa kun olet mm. tärkeä todistaja jo pankin sekä viranomaistenkin lainvastaisissa toimissa ja havainnut myös kuolinpesäasiakirjoissa epäselvyyttä
You sent
ei ole pitkä kirjoitus asioiden vierestä, jaksanet lukea. tutustun tekstiisi ajan kanssa jossakin myöhemmässä yhteydessä
You sent
kasvimaa ja hamppumökitkin olisivat täällä. jos joku tietää projektihenkilöstöä kunnasta, joka tätä hoitaa, ottakaa ihmeessä yhteyttä jo suoraan tilanteeseen, potentiaalisin konsulttitaho (kirjain) esim.ennen kaikkea. (anonymisoitu tekstikeskusteluosio internetin sosiaalisesta mediasta)
Write to
(henkilö)
"= torjuntaa.
Eli et pysty katsomaan miten toimit minulle
Eli et halua kohdata omaa negatiivisuuttasi.
Huomattu on.
Tämä on normi suoraa puhetta.
Eli sä ajattelet mieluummin osia kuin välität siitä mitä teit minulle epäkohteliasta.
Ok.
Tämä kertoo minulle kiitos tilanteen."
= torjuntaa.
Eli et pysty katsomaan miten toimit minulle
Eli et halua kohdata omaa negatiivisuuttasi.
Huomattu on.
Tämä on normi suoraa puhetta.
Eli sä ajattelet mieluummin osia kuin välität siitä mitä teit minulle epäkohteliasta.
Ok.
Tämä kertoo minulle kiitos tilanteen.
O
Minua EI kiinnosta saada enempää ko käytöstä sinulta osakseni.
Jos olisit työssä työkaverini tai esimies veisin asian eteenpäin.
En missään nimessä halua ns liikekumppania joka toimii kuten sinä minulle - olet jo pettänyt omat puheesi " ei sitten häivytä ja ollaan kavereita " esim
No sinnehän häivyit kuin - viitsi sanoa mikä minne - 20.3.ja kaikki sovittu jäi kesken, sekä sun korvaus mulle mun työstä ja vesipullot.
Itse palasit takaisin, etkä anteeksi pyydellyt
Minä en vaadi anteeksipyyntöjä, mutta näen kun niitä ei tehdä, eikä olla pahoillaan
Mä vain katson, teen omat johtopäätökseni.
Sun käytös kertoo sinusta mikä olet.
Ja luultavasti haet säälipisteitä ym itsellesi toistamiseenkin offi-palstalta - kuten kerroit.
Ja sinä olit se, joka myös tulit puhumaan " älä sitten kerro kulkemassa minusta " - niin mietinpähän vain mitähän olet itse juuri noin toimijana häipyminen, nimittely, ilkeys ja huutaminen " soita poliisit, soitatko nyt minut hoitoon jne " - en usko nämä tilanteet ja tekosi kuten nyt loppuvat kohdallasi tähän - huomaathan ettet Akin lakiavulle olisi näin toiminut kuten minulle ?
O
Eli mä en ole sinun seurustelusi, enkä naisystäväsi, koska ystäviä ei kohdella näin MINUN maailmassani.
Sinulla on ystäviä, jotka varastavat sinulta ja keheen et voi luottaa. Jotka tuovat poliisin kätyreitä ym varastavia hippejä.
Seura tekee kaltaisekseen.
Mä en kohtele ystäviä näin. Eivätkö minun ystäväni kohtele minua näin.
Joten liikaa ikävää..hyväksyn ne, se siitä - menen eteenpäin. En halua enempää samoja kokemuksia.
O
Sä valitat sinua kohdeltu huonosti
-
Ja teet itse sitä minulle.
Luulisi, että itse kokenut ymmärtäisi olla tekemättä, mutta kostaja ei ymmärrä vaan kostaa viattomille.
Mä nään että olet traumatisoitunut, mutta mä en halua, että satutat minua sillä.
Mä olen syytön sinun pahaan oloosi.
Write to (henkilö)
« Edellinen kuva
|
Seuraava kuva »
Sivu luotu:
20:48
(GMT +2).
-- Default Style
---- Morbid Cocoa
---- ModernBlue
---- Morbid[Blueberry+]