Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > Romurautaa & pihassa siirtelyä ja vähän muutakin

Kuva 44 / 63 Romurautaa & pihassa siirtelyä ja vähän muutakin
IMG 3946
IMG 3946
Kuva lisätty 11.01.2009 22:15
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 9 of 9
  1. Urbancityboy
    16.05.2023 08:55
    Urbancityboy
    16.5.2023, otteita keskustelusta joka on käyty nimikkeellä (henkilö A - Ö) olevan henkilön tai henkilöiden kanssa, mikäli viestintäsalaisuuden rikkomiseen vedottaisiin, kyse on anonyymistä keskustelusta johon henkilö ei ole yhdistettävissä, kysehän voisi olla vaikka "mielikuvituksen tuotteesta", fiktiivisestä keskustelukirjoituksesta, jonka toisen osapuolen henkilöä ei ole edes olemassa.

Hamppumiehen asioiden hoitoa. Näin kulkee prosessi.

(pitkiä tekstejä joissa mm. pitkää ja aikaa vievää vuodatusta hamppumiehen ihmissuhdekyvyttömyydestä, riidanhaluisuudesta ym.)

-Mielestäni henkilö on joko hybriditoimen kohteena tai rikollisjärjestön edustaja

Ei oikein jaksaisi mitään toraa tai tooraa, kaikki energia olisi miellyttävää voida käyttää rakentamaan parempaa suomea, keskittyä, jos vain ehtii, vaikkapa ennemmin pelastamaan ihmishenkiä joissa mahdollista on olla mahdollisia avaimia asioiden ymmärtämiseen ja selville saamiseen mm. näissä Offipalstan keskusteluissa joita on eri sosiaalisen median muodoista mahdollisesti taltioitu, tai tähän itse kirjoitettu, kuten tämäkin teksti tähän kirjoitettu on.

jne, ym, aiheita ja sisältöä riittää, kriittiset päivät saisi menemään sisätiloissakin toki, koneella kyhjöttämällä

"Ei koskaan mennä allekirjoittamaan paikkansa pitämätöntä."

kiire

You sent
    ei saa arvostella nyt, luethan mitä kirjoitin niin ei tarvitse uudelleenkirjoittaa
    You sent
    pitää ymmärtää tilanne
    O
    Tää on fakta.
    You sent
    liian raskas olla yhteydessä juuri nyt (tekstit)
    You sent
    palataan jos palataan
    O
    O
    Ymmärrän ihan täysin.
    You sent
    luethan mitä kirjoitin, hetki. copypastean olennaiset tähän uudelleen, näinhän se päivä menee
    O
    Pitää soittaa (pankki) pääkonttori.

Kirjaan noi nimet ylös.
    Oon lukenut meilit.
    O
    Mikä J nimi on ?
    You sent
    olisi kiva jos huomioidaan että saatan olla joutunut olemaan oikeasti mielenjärkytyksessä. katsoin paperin jo kirjoittaessani myös, että eihän tämä edes ole pätevä asiakirja ja laitetaanpa nimi ja katsotaan että miten törkeästi etenee ja törkeästi on edennyt
    O

miten kunta liittyy? kunnassa tms tehdään paperit perjantaina, taisivat ehkä tehdä kiirellä eilen. tänne pitäisi saada poliisit ja tutkinta nopeasti

poliisit, yhteiskunnan tukipilari vaiko sen murentaja?

O
    onko esim J esteetön todistaja
    You sent
    olen vastustanut kuolinpesän hyväksyntää nauhoitteelle
    You sent
    silti sanottu, viedään tämä paperi kuntaan, siinä on ollut sutattuna x-ph sotu ym
    You sent
    siirsivätkö tilisiirtoja jo silloin
    You sent
    tililiikennettä on voitu muutella, nämä olisivat pankkivalvonnallisia asioita myös
    You sent
    kirjanpitoa hävitetty, liittyykö tähän
    You sent
    tämä on jatkoa Hermanni Saastamoisen perinnön hävittämiselle
    You sent
    sama tyyli
    You sent
    mihin paperiin jossa jauh useasti mainittu, ALH, E äiti nimen halusi
    You sent
    aiotaanko tätä edes tutkia viranomaisten toimesta
    You sent
    täällä pitäisi kiireesti olla poliisit
    You sent
    joihin ei ole luottamista vähääkään
    You sent
    tttt
    You sent
    rasittaa. en halua valittaa. mietin tätä ja sydämessä rutinaa tuntui viime yönä ennen kuin nukkumaan kävin. rasituksen määrää vuodesta 2007 ymmärtää hyvin harva. kyse ei ole säälinkeräämisestä tms
    You sent
    100 e paperi järkytti mieltä ja aikaansai epäluottamuksen viranomaisiin ohella toimintakyvyttömyyden, ei voi tehdä mitään kun kaikki on täysin absurdia
    You sent
    Finns are sick voisi olla hyvin sanottuakin
    You sent
    jos pystyt olemaan poliisiin yhteydessä tästä niin pyrin tuomaan esille, että asioiden selvityksellä on kiire
    You sent
    yritän tehdä rikosilmoituksen tänään mutta tunnen että sen tekeminen on terveydelleni vaarallista tällä hetkellä
    You sent
    konkreettisesti, stressireaktion vuoksi
    O
    Kuka on Jaatinen.
    Mikä henkilö ?

Kenen hlön paperiin yritti kuka sun nimeä kirjakaupassa ?
    O
    Tarvitsen tiedon ilmoitukseen.

Ketä oli paikalla sunnuntaina (paikka) ?

Kuka soitti ja pyysi sinut sinne ?

Nää tiedot.
    Wed 11:43 AM
    You sent
    Missä yhteydessä esiintyy nimi- (asiaan liittymätön sukunimi)
    You sent
    ALH on EK-H äiti joka yritti nimeä hyvin epäselvään paperiin
    O
    Ok.
    Sotkin Jauh
    Onko etunimeä ?
    You sent
    paikalla olivat asiakirjassa (väärä dokumentti) mainitut ja heidän henkilötunnuksensa on senkin vuoksi tiedotettu, että jos kuolen ennenkuin asia on selvä, heitä tulee epäillä vähintäänkin kuolemantuottamuksestani

---
  2. Urbancityboy
    16.05.2023 09:08
    Urbancityboy
    kuolinpesälainsäädänön vastainen toiminta joka on osoitettavasti ollut tarkoituksellista
    O
    Mä en ole saanut kuvia (paikka) VM sunnuntai - enkä videota
    O
    Joko sä purit ne ?

Tarvitaan lähettää-- tarkastus
    You sent
    nauhoitteella, kirjoitetaan paperia vaan edelleen vaikka vaadin kuolinpesäselvityksen tekemistä ja ilmoitan että asioista tullaan tekemään rikosilmoitus
    O
    Joo no lähetä tämä minulle
    You sent
    kirjoitus on väärin minulla, vaadin kuolinpesän selvityksen keskeyttämistä
    You sent
    sinulla on se jo
    You sent
    mm sähköpostissasi
    O
    Ei ole.
    Lue meilit.
    O
    Siellä on pelkkää mustaa
    O
    Ei kuvaa
    Ei videota
    Ei mitään.
    You sent
    kyllä on mutta lähetän uusiksi. kirjoittamissani tekstikopioissa se myös on tässä ruudussa
    O
    Missä ruudussa ??
    You sent
    tuolla tekstissäkin siitä on kopio. kone kuormittuu kuvista
    You sent
    hyvää itsehillintää nyt vaan, melko usein on jo ollut tilanne että jo kertaalleen lähettämiäni tietoja tarvitaan uudelleen. laitan kuvan uudelleen ja tekstin jossa asiasta on
    You sent
    You sent
    tämä on ollut jo useita kertoja lähetetty
    You sent
    ole hyvä, tämä paperi johon aiemmissa teksteissä itsekin viittaat
    You sent
    chemtrail ja sähkösäteily sekoittaa toimintaasi, kyse ei ole (välttämättä) omasta viastasi
    O
    Kyllä.

Luulin että muistakin on kuvia.

Puhuit itse kiihtyneesti ja sanoit, että sait filmille sunnuntaina kuvia papereista.
    O
    Tarkoitan näitä papereita.

Onko niistäkin kuvia ?
    O
    Viittaan niihin
    Saako niistäkin kuvia ?
    You sent
    tässä tekstissä, joka myös on tässä tekstiluukussa henkilötunnusten osalta, on asia-hetki
    You sent
    (mikäli mahdollista, tallennathan nämä keskustelut esim. word-tiedostoosi), kyseessä TH tilanne sekä hyvin tärkeä henkisen tilan ja tilanteeni tiedotus ja arviointi, (henkilö)(henkilöitä) on vuosien ajan pyrkinyt järjestämään minut mielisairaalaan ja nyt on uhkailtu poliisilla ja hoidolla kuolinpesäasiaa selvittäessä. seuraavassa tekstissä on kyse Suomen pankin pankkivalvonnalle äsken lähetetystä sähköpostista. henkilötunnukset on jätettävä tähän tiedotteeseen, jonka toivon toimivan rikosilmoituksen pohjana, mikäli äkillisesti menehdyn. Sellaisessa tapauksessa minut on murhattu eikä ruumista tule ainakaan kiireisesti hävittää eikä tutkia epämääräisten tahojen toimesta, johon Kuopio ainakin on jäävi, Kuopion poliisin aiemmin mm. hävitettyä todisteita 2009 yli 82 miljoonan euron pellon tutkinnassa. mm. kaivosvalvonta ontuu, syanidia ja rikkihappoa saa kuljetella kaivosalueilta täysin vapaasti ja laittaa niitä vaikka jonkun ruokaan ilman rangaistusta, tämän tyyppiset asiat ovat mm. olleet tehokkaasti estämässä esimerkiksi yrityksiä toimivan ihmissuhteen muodostamiseen jollaiseen mahdollisesti olisi voinut olla mahdollisuus. ennakkotapaus olikin laittomuuden ajan esimerkkitapaus, aiemminkin loppui hamppumieheltä vapaus. Poliisille itse soitti ja vankilaan meno ainoastaan koitti.

You sent Suomen pankin finanssivalvonnalle:

Hei, viitaten kirjaamoon käytyyn puhelinkeskusteluun äsken 8.5.2023 ilmoittaisin myös kirjallisesti Keiteleen osuuspankin hyvän pankkitoimen ja pankkilain osoitettavissa olevista lainvastaisista toimista joista tässä vaiheessa haluaisin tuoda esille seuraavaa:
    Keiteleen osuuspankki on myöntänyt hävittänensä vastoin kirjanpitovelvollisuutta tilitietojani, heidän edustajansa E on myöntänyt että heidän kirjanpitoaan on hävitetty alle 13 vuoden säilytysajan, asia on koskenut omaa asiointiani heidän pankissaan. Kyseessä on pankkilain vastainen toiminta, joka on rikos. Olen myös taltioinut vuosia kestänyttä tilannetta, jossa niinsanottuun sähköiseen asiointiin siirtymistä edellytettyä on minulle tehty Keiteleen osuuspankin johtajan E toimesta sähköiset pankkitunnukset, jotka eivät ole olleet toimivat ja niistä on puuttunut niinkutsuttu tupas-järjestelmänmukainen tunnistautuminen, olen yrittänyt useita kertoja saada pankkiasiointikäynneillä kyseisiä tunnuksia toimiviksi että pääsisin muun muassa poliisi.fi:n sivuille tekemään rikosilmoituksen rikosasioissa eikä minulla ole ollut siten tunnusten ollessa toimimattomat, oikeusturvaa siten kuin olisi pitänyt olla.

(edit: en poista osuuspankin menetelmiä täältä, tekstien poistattaminen ei ole perusteltua esim.sen vuoksi että joku haluaa tuoda esille kohtalaisen rajatulle käyttäjäkunnalle, että on toimittu toisin kuin pitää ja mm. juoksetettu vajaan tuhannen kilometrin ajoreissu)

Asiaa olen selvittänyt seuraavissa pankkikonttoreissa: Keiteleen osuuspankki, Pielaveden osuuspankki, Vesannon osuuspankki, Tervon osuuspankki joissa on neuvottu "olemaan omaan konttoriin yhteydessä joka on Hakaniemen osuuspankki", on ilmoitettu että tulee mennä kyseiseen pankkiin hoitamaan asiaa, silti on tehty tunnukset EKH toimesta, jotka eivät ole toimineet. Asiasta on oltu useita kertoja yhteydessä ko. pankkeihin jotka ovat edellyttäneet Hakaniemen kontoriin menoa ja siellä asiointia. Olen ajanut Helsinkiin (Keitele- Helsinki välimatka 413 km / suunta), yht. n. 800 kilometriä, jolloin hakaniemen konttorissa asioimaan mennessäni olen havainnut, että kyseinen pankin konttori on ollut jo pitkään pysyvästi suljettu. Tämän jälkeen on avustajani ja todistajani (henkilö) kanssa käyty TO (pankki) konttorissa jossa on vielä yritetty saada toimivia tunnuksia jossa ne on tehty, mutta myöhemmin on osoittautunut, että nekään tunnukset eivät ole olleet toimivat sähköiseen tunnistautumiseen. Myöhemmin (henkilö) on saanut valtakirjalla toimiessaan tunnukseni toimimaan, oikeusturvani ja mahdollisuuteni sähköiseen asiointiin ovat olleet estetty toimimattomilla tunnuksilla usean vuoden ajan joka on todistettavissa oleva asia.
  3. Urbancityboy
    16.05.2023 09:18
    Urbancityboy
    voinevat olla yhteydessä tarkemmin
    You sent
    ttt
    You sent
    muuhun en juuri nyt pysty. olen kuitenkin melko tehokkaasti väsytetty, josta on vuosien ajalta mm dokumenttielokuvamateriaalia olemassa, millä tavoin minua on kohdeltu täällä
    You sent
    toivon ymmärrystä asiassa
    You sent
    yritän tehdä rikosilmoitukset joita tarvitaan, ensin on syötävä jotakin
    You sent
    tämän tyyppisessä henkisessä kunnossas tälläkin hetkellä olen, mielenterveydessäni ei ole kaikesta kohtelusta huolimatta edelleenkään minkäänlaista vikaa. Olen joutunut vuosien vainon kohteeksi
    You sent
    -s
    You sent
    streamiin saa laittaa ja arvioida millä perusteilla ns toisinajattelevia laitetaan hoitoihin ja heidän aivojaan pyritään turmelemaan
    You sent
    eeva hutusen nimen voisi piipata kyseessä ollen rikostutkinnan josta alan kohta tekemään rikosilmoitusta, seuraavat rikosilmoitukset on pakko tehdä ja huoli on suuri, että mitähän tapahtuu kun kaiken aiemmin sekoittanut poliisi asioihin puuttuu
    You sent
    äsken yritin viedä helsinkiin lähetettäviä siemenperunoita postiin ja k-kaupan edessä olin joutua sotketuksi kahden henkilön tappeluun johon en itse millään tavoin ole osallisena ollut
    You sent
    ei oikein voi olla kuin täydessä eristyksessä tällä hetkellä. kunto menee huonoksi, mm nälkiintyminen on ollut todettua jo vuosia sitten keiteleen sosiaalitoimistossa
    You sent
    jolle ei mitään tehty
    You sent
    en kestä minkäänlaisia hoitoja tai vankilaruokia enää, ei yksinkertaisesti riitä enää kunto. jos kuolen, nämä tekstit sekä tallenteet ovat todisteena asiassani
    You sent
    O
    Ei tätä.
    You sent
    ei annettu kuvata kunnollisesti, tilanne on myös ottaen huomioon että laittomuudet ovat jatkuneet vuodesta 2007, ollut henkisesti liian rasittava. pysäytyskuvia terävöimällä esim poliisi saa tekstit näkyviin
    You sent
    kunta ja osalliset ovat hävittämässä jo papereita
    Outi
    O
    Soitit VM:stä.

Sanoit autokameralla nauhoittaneesi V ja xpj keskustelun

JA

kuvanneesi siellä olevia papereita
    You sent
    ei ole muuta
    O
    Lähetä TÄMÄ minulle
    O
    Ihan sama annettiin tai ei.

Lähetä filmi niin se on todiste.
    O
    Sanoit purkavasi filmin.
    You sent
    älä nyt aloita tuota taas. jos capslockitkin voisi pitää pois koska on yleensä merkki alkavasta raivostumisesta, mielen manipulaatiota todennäköisesti, säteily, ruoka, kemikaalilaskeumat, itseni on huomioitava että olet siellä säteilykämpässä, on mainittu, että en saa kuvia koneelle,
    You sent
    panasonicin ja toshiban kameroilla
    You sent
    jos otan kuvan kuvaruudusta, kuvba ei ole tarpeeksi selvä
    You sent
    materiaali on päästävä johonkin purkamaan
    O
    Tätä olen pyytänyt koko ajan.
    You sent
    olen vastannut samoin kuin nyt yllä
    O
    Joo no mitä teet asialle ??
    You sent
    ei saa koneelle, vielä kun ei ole panasonicin johtoa
    O
    Ei se auta jos sitä ei käytä
    You sent
    eikä toshiba pura tälle koneelle
    You replied to O
    ymmärtämisen ongelma, tekstissä sanotaan että ei ole johtoa
    O
    No sitten hankit sellaisen tai lähetät muistikortin tms tänne tai jotain ??
    O
    Jos ei ole johtoa niin hankit sen.

????
    O
    Mitä hyötyä sun filmi jos sitä ei käytetä jos sulla tilanne nauhalla ????
    You sent
    en luovu muistikorteista. jos olisi yöpaikka ja paikka jossa etelässä olla, voin purkaa koko kokonaisuuden, mutta tarvitaan kuormittumaton kone ja ohjelmat, panasonicin johto jossa usb-pää
    You sent
    nyt alkamassa on ongelmakäytös, joka tekee asioinnistamme mahdotonta. ylempänä on mainittu että nyt on hyvä aika harjoittaa hyvää itsehillintää
    O
    No oletko sä kuvannut millainen pää pitää olla ?

Ja kysynyt onko minulla sellaista ???
    You sent
    monet huutomerkit ja kysymysmerkit, isolla kirjoitettu, ym, ei voi asioida koska tunnen tunnetilasi jo ja johtaa hyvin suuriin ongelmiin, jos jatkuu. mielisairaalaan toimittamiseeni vastaava käytös pahempana mm juuri on johtanut. tallenteita asioista on. ultrauksen tyyppinen tila, aivomanipulaatio
    O
    Ei se etene ellet tee asialle itse jotain ?

V keskustelu xpj kanssa voi olla erittäin tärkeä
    You sent
    lopeta heti syyttely, pyydän
    O
    Turhaudun.

Kuvaat
    Käytä se
    You sent
    pitää saada tallentet purettua, olet oikeassa
    You sent
    johdon toinen pää ei käy
    You sent
    minulla ei ole paikkaa minne mennä näitä asioita selvittämään
    You replied to O
    ei ole vikasi, et vain ymmärrä että ensinnäkin kuvaamista yritetään joka suunnasta estää, sitten kysellään nauhoitteita kumminkin, kameroita kelapotilaalla ei ole ollut varaa hankkia, sony on hajonnut eikä siltäkään sa kuvia koneelle. juuri koneelle olen kuvia ja viedoita halunnut, asiasdta sinullekin puhunut, muistikortin lukija ei tunnista, johdon toinen pää ei käy
    You sent
    tulee kaaostuminen, estetään yhdessä sitä
    You sent
    toshiballa ja panasonicilla on materiaali
    You sent
    poliisille esim ja jos saa jossakin näkyviin niin hyvä, kameran ruudulta ja äänenä olen tutkinut
    You sent
    osa puuttuu olennaistakin
    You sent
    on tallenteet, missä puran ne
    O
    Joo ja täällä inhoat olla.

Olet kertonut useaan otteeseen että
    luonani " oli hirvittävää "

(sähkösäteilyn tunne, gsm-tms.linkkejä joka puolella talon seinissä ja katoilla, korkeat säteilylukemat(0,23mSv ym.), parkkisakko paikasta jossa kuulemma piti saada pitää, räyhäkäs käytös ym. asioinnin vaikeudet)

Mitä jos tilaat johdon Verkkokauppa.com

Tutkit mallin.
    Tilaan johdon.
    Sulla pankkitunnukset.
    Pääset nettiostoksille.
    You sent
    en tiedä
    O
    Sit ihan yks juttu.
    Se et ostat monta ns halpaa käytettyä, mitkä ei toimi = 1 kpl uusi hyvä takuulla.
    You sent
    en halua olla siellä. jäi trauma viime kerrasta. ei ole varaa joutua enempiin ongelmiin. jos olisi valvoja tapaamiselle, ehkä silloin mutta kaikki ollaan ajanoloon sekaisin siellä
    You sent
    kyselin kameraa taannoin
    You sent
    löytyykö sama sony halvimmalla mistä
    You sent
    koitin katsella, kuopion 259 tms on liian kallis ko ominaisuuksille
    You sent
    kuntaa lähden hetkeksi seuraamaan, olet saanut kaikki paperit joita perintöasiassa on, vastoin paperia, en ole saanut minkäänlaisia testamenttidokumentteja enkä T tililiikennettä käyttööni
    You sent
    aa
    You sent
    tällä hetkellä ei voi muuta. kameroilla on materiaali, huolettaa että muistikortteja on jo tyhjennetty aiemmin
    You sent
    pitää saada olinpaikka sinne jos tulee, nuoruuden aikainen tuttuni ehkä voisi majoittaa mutta en löydä hänen numeroaan ja jostakin syystä esim serkkuni ei halua olla yhteydessä, hänellähän on myös niitä kuolinpesäosuuksia kai, l äitinsä kanssa jossa oli t, alustavan tiedon mukaan. jmv on tädin nimi. voivat valehdellakin kysyttäessä, (hyvin henkilökohtaisia asioita)--, seurasin ja näin hän sanoi
    O
    O
    Trauma ?

Et ylireagoit

jne---
  4. Urbancityboy
    16.05.2023 09:30
    Urbancityboy
    O
    Joo
    Sä kun tilttaa tietyssä mielentilassa niin se olis sun hyvä ite nähdä nauhalla.

(aiemmin yritetty estää taltiointia saman henkilön toimesta, kyselty miksi pitää ylipäänsä taltioida sekä tuotu esille että henkilöllä joka taltioi jotakin elämästään, voi olla luonteenpiirreongelma itsensä esille tuomisesta, tiedemiehetkään eivät sinänsä ole vielä kehittänet täydellistä ihmistä joten sellainen ei hamppumieskään myöskään varmastikaan ole)

---

yhteys op, onko mahdollista saada toimintasuunnitelma ennalta tietooni
    You sent
    vbarmaankin hyvä asia, pitää olla kärryillä nyt itsekin mitä tapahtuu
    O
    Tottakai kun olen kasannut ittelleni tiedot
    - Soitan ja puhun ja meili perään.
    You sent
    "Mieti sä.äläkä torju." = näin kääntyy asia nätisti, tämä voi olla mieleen vaikutuksen vika eikä ihmisen, sama malli on jo aiemmin ollut nähtävissä
    O
    Koska mä etsin pääkonttorista niin ison pomon käsiini ja sanon mistä kyse ja sanon et stopattava.
    You sent
    juuri tämä, hyvä
    You sent
    juuri niin
    You sent
    kiire myös, onko koko op mukana
    You sent
    voi koko op olla, on jo esimerkkejä, maatiloja viety kiuruvedellä ym
    O
    Sä olet aika rikki joissain jutuissa.
    Se näkyy sun käytös = tilttaus..

Eli haluat välillä itse riitaa.
    Kuu mars oppositio
    You sent
    älä syyttele. en ole sänkyäsi ollut hajottamassa. työtodistuksissani lukee mm puuseppä
    O
    Ja mua ei ns hallita kiukuttelulla tai tilltauksilla

Enkä mä harrasta ns T
    You sent
    lopeta muihin vetoaminen, pyydän, sekoittaa
    You sent
    ei muita puheisiin näihin
    You sent
    sietämätön asioiden sotkija oli jos kerran nyt puhe tulee ja naisparan pää oli aivomanipuloitu
    You sent
    hyvä jos ei ole jne
    You sent
    nopeasti pitäisi saada rehelliset poliisit keiteleelle, pankkiin ja kuntaan ja -- kuulusteluihin, selvitys onko papereita muuteltu ja tilitietoja
    You replied to
    ihna oikaeasti, haista paska inhottava ihmisen rääkkääjä tai paranna tapasi
    You sent
    henkisellä vakivallalla rääkkäjä paskiainen olet (keskustelussa erittäin kyllästynyt henkilö, ajankäyttö ei ole hyödyllistä)
    You sent
    selvitäkseni henkisesti tilanteesta joudun tämän kirjoittamaan
    You sent
    kyllä olet ällö ihminen. voit hoitaa asioita niin hoida sitten myös ja ei saa tehdä mitään toimia ennenkuin kysytään itseltäni mikäli on raha ja muutokset johonkin tai omavaltaiset toimet kyseessä, niistä asioista epäselvyydet ovat lähteneet kun et hyväksy ko asiaa
    You sent
    haista paska. tämä EI ole asiallinen kommentti
    O
    Enkä viitti ottaa niskoilleni ns sitä mitä se tehnyt sulle - " Sä et tuu saamaan suhdetta ym"

Sä sanot näitä minulle vihassa

Sä ite kertonut et -- kun se taas huusi noita sinulle

-
    Mitä mä taas sanon ON [boldattu ihan pointtina]

Et kato toimintaas
    Mä en tee sulle noin
    Mulle ei tehdä noin.

Mä en tee yhteistyötä ihmisten kanssa, jos ne kohtelee mua väärin.

Et sä uhoat et häivy

Se ei kuulu normi käytökseen.
    Et tiedä rajasi ite Timo
    Mä tiedän omani.
    Ja se et teen sulle sun sotkujen selvitystä - okei
    Siihen ei pitäis kuulua noi.

Fakta.

Nyt mä syön
    Palaan illasta kun omat jutut tehty.
    You sent
    ��
    You sent
    enb lue näitä enää
    You sent
    ainoastaan asian hoitamiseen tarvittavat, perusta ryhmähuone jos mahdollista
    You sent
    sinne pelkkä tämä laki ym sotku
    You sent
    josta et hampun osalta taidoillasi kykene suoriutumaan ja asianajajaa en saa
    You sent
    voiko perustaa huoneen asioiden käsittelylle
    You changed the theme to Love ��
    You sent
    vaaleanpunainen post-it tarkoittaa että kaikki on menossa jo pilalle, ei love kuten teema sanoo
    You sent
    toimintamalliani, sinisellä vielä olisi toivoa
    You sent
    erillinen huone asian käsittelylle ja asialinja, kaikki henkilökohtaisuus ja ylimääräiset pois kun et löydä tekstejä kuten en minäkään enää kohta löydä
    You replied to yourself
    onko mahdollista saada huone asioiden käsittelylle
    You sent
    lopetan piakkoin kaiken selvittämisen ja tottapahan selvitätte jos selvitätte kuka selvittää, pitää koittaa hengissä pysyä nimittäin
    You sent
    kuolinpesä laiton keiteleellä
    You sent
    tekivät eilen papereita kunnassa varmaankin
    You sent
    tämä menee ihan sekaisin tämä tekeminen
    You sent
    ota aikaa ja tutki tekstejä, op:n johdolle tehtävä ilmoitus olisi hyvä voida taltioida
    You sent
    rikosilmoitus uudistettava, poliisi ei puutu ja tilanne menossa jo ohi
    You sent
    You sent
    pyrithän käsittämään, seuraan sinuakin samoin
    You replied to yourself
    erillinen huone asian käsittelylle ja asialinja, kaikki henkilökohtaisuus ja ylimääräiset pois kun et löydä tekstejä kuten en minäkään enää kohta löydä
    You sent
    You sent
    asialinja, kaikki henkilökohtaisuudet pois ja erillinen huone fb:hen tähän asioiden käsittelylle. mielimanipulaatio on hybridisotatoimi ja puolustusvoimien sekä poliisin toivottavasti seuraama asia
    You replied to yourself
    kuntaa lähden hetkeksi seuraaman, olet saanut kaikki paperit joita perintöasiassa on, vastoin paperia, en ole saanut minkäänlaisia testamenttidokumentteja enkä Toinin tililiikennettä käyttööni
    You sent
    asikirjat myös virheelliset, edellyttää jo mainittuja toimintamalleja
    You sent
    keskusteluihin viitaten, kun on sättimistä miksi en ole purkanut materiaalia niin jos muistanet (?) asian että olin sinne tulossa niitä materiaaleja purkamaan mutta estyi kun ei siellä voi olla. en asioi ärhäköiden ihmisten kanssa fyysisissä väleissä turvallisuussyistä
    You sent
    toinen mahdollisuus on ollut keiteleellä. kolmatta harkitsen
    You sent
    sen jälkeen mikäli niin käy, ettei asioinnista tule mitään, ei asioida sitten toivottavasti enää ikinä. toimintamalli
    You sent
    mieti näitä jos haluat, olit soittanut ja koitin soittaa takaisin. suljen puhelun heti jos riitelyksi menee
    You sent
    kiitos, aito sydän
    You sent
    hyvälle ystävälle, kai
    You sent
    ��
    Wed 3:14 PM
    O
    Tämä on puhetta. Ei sättimistä.
    En mä ole mikään "annan mahdollisuuksia"

Noinko sinulle on puhuttu ??

Eihän noin puhuta ihmisille
    Oletko ottanut yhtään huomioon millaisista perheoloista tulet ja millaiseen kielenkäyttöön tai toimintamalleihin olet oppinut ?
    Tiedostatko ne ?
    Osaatko erottaa itse omasta käytöksestä milloin menee 'veikkoiluksi'

Ei tullut kuin reppu
    Postitko perunat samalla kertaa ?
    Vai heititkö ne menemään ?
    Wed 4:01 PM
    O
    Sit et ehkä ole tottunut suoraan keskusteluun ?
    Asioista voi puhua ilman, että vedetään syyttely-kortti.

Osaan vallan hyvin erottaa syyttelyn ja sellainen sanotaan suoraan - sinun syysi jne - mikä taas ei ole erityisen rakentavaa.

Syyllisyyden kokeminen - pitääkö sun ylipäätään suhtautua ko syyllinen syytön syyllistys asenteella ?

Hedelmällisempää jättää pois.
    Itsetuntemus..

Sit taas noi "annan mahdollisuuden. Annoin jo yhden jne Annanko enää jne"

Minua ei kiinnosta "annetaanko mulle mahdollisuuksia vai ei"

Olen tuollaisen yläpuolella tai sanoisko ulottumattomissa.
    Ensinnäkään mua ei ehdollisteta, taikka uhkailla millään tavoin.

Hyvin yksinkertaista joko mun seurassani halutaan olla tai ei haluta.
    Mä en miellytä ketään, saati kerjää mahdollisuuksia tai koe epätoivoa tms et voi ei nyt kävi näin.
    Sitten käy.

Miksi ?
    Siksi et toi on vallankäyttöä ehdollistamista - jollet ole näin en tykkää tai uhkaan / jätän

No sitten jättää.
    Silloin ei ole tarkoitettu ja tulee parempaa tilalle
    Uhkailu.hylkääminen ees taas tempoilu on turhaa teinidraamaa - temper tantrum lapsellista oikuttelua MINUN mielestäni.

Et sä voit olla oikein hyvin tekemisissä likewise ihmisten kanssa mitkä huutaa, hylkää, hermostuu, ehdollistaa [kuulostaa kumman veikkomaiseltako ??]

No anyway.
    Ilmoitan vaan, et kantsuu sit lopettaa toi ehtokertojen laskenta / tms käyttö mun suhteen, jos voisit ?

Jos et niin mä osaan Timo äänestää itse myös jaloillani ja lähteä ja yleensä lopetan palaamisen jossain vaiheessa.

ethän syyttele, ostin uuden sonyt vuonna 2017 tai 18, ajat alkaneet mennä jo sekaisin kun ei ajoissa ole materiaalin purkua ja dokumenttitaltiointia ollut
    You sent
    ei kuulu hymiöt tällaiseen keskusteluun
    You sent
    melkoinen henkinen rääkkääjä olet. tunnen muita joille on tehty sama ohjelmointi. todistettua asiaa en saa niin jospa on sitten mielenterveysongelma minulla vaikka
    You sent
    v on luonnevikainen aina ollut. - yleensä ei edes kiinnosta arvioida ketään
    You sent
    osoiteasiasta yritin sanoa miten asia on ollut josta lähti pahimmat, samoin kuin vuokra-asia keiteleellä, hyvin olennainen
    You sent
    en ollut sänkyäsi rikkomassa eikä sitä riskiä enää tarvitse tulla
    You sent
    ää
    You sent
    tähän se päivä taas menee
    You sent
    käyn kylällä, voidaan palata tähän. jos on kysymyksiä tms aiheeseen liittyen, niin luen ja vastaan kyllä
    O
    Ja ihan sama toisesta asiasta.

Et kun sä aloitat paasaamisesi.
    Niin suutut kun sulle sanoo, et sä et voi käyttää toista siihen, eikä kukaan jaksa kuunnella sitä kun kaadetaan sama juttu jonkun niskaan 15min yksinpuhelua asiasta, minkä Teemukin tietää, eikä voi asialle mitään.

Et siitä sanoin sulle.
    Siksi Teemu lopetti.

Ei ollut keskustelua eli vuoropuhelua.
    Vaan sun yksinpuhelu samasta, mikä ei muutu et siitä puhuu.

Vaan että tekee.
    You replied to O
    kiitos vaan kovasti jälleen, muodostaa kuvaa sinusta ihmisenä millainen olet
    You sent
    ��
    You sent
    asiaan: tämä on hyvä:
    You sent
    Tutkit mallin.
    Tilaan johdon.
    Sulla pankkitunnukset.
    Pääset nettiostoksille.
    O
    Ja sä et kestä minkäänlaista erimielisyyttä itse

Eikä traumat oo sitä varten, että niilä traumatisoituneet hallitsee ympäristöään mahdollisella suuttumisella ja hylkäämisellä ja äkkilähdöillä, mitkä kertoo vain trauma ihmisen pahasta olosta.
    You sent
    joko kuopio tänään tai nettikauppa
    You sent
    ja taas tulee sekoitusta sekaan
    You sent
    oletko torpedo itsekin
    krp ainakin on jo hävinnyt pelin, mm. kasvejahan ei olisi kuulunut hävittää kuten ei mitään muutakaan
    You sent
    mieti nyt näitä
    You sent
    ei voida saada tätä edes hoidettua
    You sent
    peltoja pitäisi olla katsomassa eikä tätä tekemässä muutenkin
    You sent
    sama oli viime keväänä, sekoitus esti kaiken tekemisen
    You sent
    toiset henkilöt käyttäytyivät samoin, syyttämiseni ei auta
    You sent
    mielen manipulaatiota tuo on enemmänkin ehkä
    You sent
    lähipiiri sekoitetaan, juuri kuten MH ja TV ovat esille tuoneet
    O
    O
    Mieti sä.äläkä torju.

Sulla aikaa etsiä johtoa su saakka.

----

moi, luitko viestit?
    O
    Tarkoitatko meilejä ?
    You sent
    ja txt
    O
    10.5.viimeisin aiheesta - Mitä T sanoi
    O
    Sen jälkeen ei ole saapunut meilejä.
    You sent
    se siemen, jonka poliisi hävitTi, olisi tuottanut tuotteita, joiden koko ajan olisi pitänyt voida olla markkinoilla, koemyynnit tuottivat valmiille tuotteelle n. 500 euroa päivässä
    You sent
    ok

--

ehtiikö puhua, ei viitsisi kirjoittaa
    You sent
    tuohon osoitteeseen lähetin
    You sent
    tai kirjasto siis lähetti skannauksesta
    You sent
    ei toimi ne niiden vehkeet

(skannaus ei toimi, sähköposti piti olla oikein)

--

Ei ole saapunut yhtään mitään.
    O
    Zero
    You sent
    uusi projektipäällikkö varmaan opettaa käyttämään tms missä heidän atk-tukihenkilö on
    O
    Voin jutella vartin päästä.
    Pestävä hiusnaamio ensin pois
    You sent
    tänne saisi huippulohkot nyt mutta en tiedä ----- lohkot on kyseessä
    kiire
    tätä ei nyt vissiin kai sitten tajuta että taas vuodella siirtyy jos ei tee jotakin

You sent
    ei ole nähty viikkoon
    You sent
    huono oloaan on valittanut joka kyllä ihan kaljanjuonnista ja vääristä ruoaista ja liian vähäisestä liikunnasta on tullut
    You replied to O
    vajaa tunti aikaa, ennen uutisia ehdin, tee rauhassa loppuun ensin
    You sent
    https://www.facebook.com/groups/
    You sent
    vene saatu kiinni satelliikuvilla jäljittämällä ja reaaliaikaisella satelliittikuvalla, toimiva homma
    You sent
    ei ole välttämättä tuttavallani kaikki kunnossa ja ok, ei vastaa viestiin kun tiedustelen (löytyi ja on elossa)

---

Eli mitä maanantaina teen
    -
    (pankkiasia, kuolinpesä ym)
    -.
    Jatkan Ulosottoselvitystä
    -
    Alan tehdä kirjettä TUPAS tunnusten puuttumisesta
    O
    Työpaikka.
    (projektipäällikkö, keiteleen kunta, työpaikka on avoinna)

--

meidän toimintamallit miten kommunikoidaan ovat erilaiset.
    Enkä sitä tässä avaa, se on turhaa.

Eikä minua tarvitse miellyttää, että tekisin asioita.
    Veikkaan, ettei kukaan ole koskaan näin asioitasi viitsinyt edes hoitaa, ja hyvin sä puret ns ruokkivaa kättä - itse tuskin viitsisit tehdä edes samaa, jos sulle hilluttaisi noin.. "häivy junaan" = eka riita, kun et siedä eriävää mielipidettä ja traumakäytös lyö pintaan " soita poliisi ambulanssi ja lähetä mielisairaalaan" huuto minulle on asiatonta, koska mä en ole isäsi, enkä tee ko.asioita, enkä ole tehnyt, ei niistå myöskään tarvitse minulle huutaa - mut tajuan et huudat pahaa oloasi ja et sua satutettu, mistä oon pahoillani, et oot joutunut niin kokemaan, et se on jättänyt jälkensä, mut mä oon silti ihminen ja minulla on tunteet ja toi sattuu silti.

Sit tää ei ole myöskään mikään "kamomilla ja T " juttu

Mä olen käyttänyt viikkoja tähän sun setvimiseen.
    Eli joku 10% ei ole se syy, et sua autettu.

Syy oli se olet pulassa.
    Mut työ ei ole ei sun, eikä kenenkään muunkaan ns pelastaja.

Eli jos sä poimit, mut voi pyytää talkoisiin ja tuun jos pääsen ja saan junalipun ja muuten vapaata päästä.

Mun tarkoitus ei ole hakea työtä Keiteleeltä siksi, et tuun työn lisäksi selvittämään sun ja valtion päätöksiä sulle.
  5. Urbancityboy
    16.05.2023 10:22
    Urbancityboy
    https://tech.hindustantimes.com/tech...031756593.html
    Sun 12:22 PM
    You sent

Moon Corona, Halo and Arcs over Manitoba, Canada.

Credit: @brentmckean
    Charles Kooplaw
    Mon 9:28 AM
    You sent
    https://l.facebook.com/l.php?u=https...73GGhbNkMr&s=1
    Mon 11:25 AM
    You sent
    moi, menen kirjastoon, otan kopioina ko. ulosottopaperit, joita olet halunnut sinne ja laitan kirjeenä. ul.osotossa on todettu jo mm varattomuuseste joten ymmärtääkseni asian perintä on siirretty tai siirtymässä passiiviperintärekisteriin
    You sent
    tärkeintä olisi voida saada jonkinlainen rikosilmoitus tehty, tässä nyt on juuri se ongelma, että materiaalia takavuosilta ei ole nähtävissä joten ei voi ulkopuolinen ymmärtää tilannetta
    You sent
    menen kirj
    You sent
    on hyvä että passiivirekisterimerkinnästä luopumista on ehdotettu, olennaisempaa olisi että jos ja kun saan käyvät korvaukset, yksinkertaisinta olisi silloin minun maksaa ko lasku niillä korvauksilla, joista tuokin lasku on syntynyt, viron prosessi on laiton ja odottaa hovia vastaavaa, sieltä on jo uusi yli 4000 e lasku
    You sent
    suomen tulee maksaa aikaisempi viron lasku
    You sent
    perusteet erillisesti
    Mon 8:00 PM
    O
    Sinulle txt tärkeitä kysymyksiä, mitkä vaativat toimenpiteitäsi

Tiedot tarvitaan OP kirjeeseen.

Vastaatko asap.
    Kirje voi lähteä vasta kun saan nämä tiedot.
    O
    Tee vain rikosilmoitustasi
    Minä en ole sitä tekemässä.
    Teen nyt OP ja sitten Ulosottovirasto

Siinä tarpeeksi auttamista.

Kun OP kirje on valmis voit laittaa kiitokseksi 50€ tililleni ja kirjoittaa tietoihin :
    Kiitos lainasta OP
    O
    Perunan postimaksu ei tätä kuittaa.

Kirjoitin asioita luonasi useita päiviä - arviolta 24h

Ja olen tehnyt samaa jo aiemmin
    arviolta 20h eli mitään et ole etukäteen kiitos lainasta - antanut.

Se, että saat jotain tai et saa - mä teen paperit joka tapauksessa ja en tee niitä ns huvikseni, vaikka autan - niin palvelus palveluksesta.

Lopputulos on sitten asia erikseen.
    12:53 AM
    You sent
    ?
    You sent
    -epäselvä
    (tekstitys ei ole toiminut kunnollisesti vuosiin siten että sen toimintaan voisi luottaa joka ajanoloon alkaa vaikeuttaa keskittymistä kaikkeen kirjoittamiseen, kyseessä joko vahingossa painettu capslock tai tekstihäiriö)
    You sent
    HMM
    You sent
    ei meinaa capslockia saada pois
    You sent
    kai pitää
    You sent
    huomioida että
    O
    ?
    You sent
    on se neljäkymppiä sisässä olipa miten hyvänsä
    O
    Noup.
    Se on työstä sun luona.
    You sent
    jos se 90 eurolla menee että olet takautuvan asumistuen hakenut ym. mitä ulosotossa nyt onkin vielä tehtävä niin kyllähän se käy
    You sent
    90 e yht mielelläni jos niin kerran haluat
    O
    Tuosta ei saa mitään selvää
    You sent
    joka tapauksessa perunoiden sekä unohtamasi repun lähetys maksoi hieman yli 40 e ja asiasta on ilmoitettu
    O
    ?
    You sent
    tänään on lähetetty niitä haluamiasi ulosottoon liittyviä paprereita kirjeena klo 12:30 jotka olisin mieluiten jo perjantaina kirjenä lähettänyt
    You sent
    ymmärrät kylllä, onko jotenkin vaikeaa siellä
    O
    Mitä tuo tarkoittaa ?

Sä olit velkaa jo OP TUPAS selvitys, kun ne haettiin.

Ulosotto haettu katkoon 20.3.2023 kun häivyit vastoin omia puheitasi.
    You sent
    käy tuokin sopimus että 50 e + 40 e jos niin haluat
    You sent
    pitääkö tupas-selvityksistä nyt jälkikäteen alkaa maksamaan jotakin vielä
    O
    Lähetit meilit itse väärään osoitteeseen.

Luitko txt ??

o-@gmail.com on oikea

Olit jättänyt pisteen pois nimien välistä
    O
    Provisiot koskevat tuloksia.
    Asiakirjalaadinta ja haku on oma kiitos työstä sovittuina summina.
    You sent
    40 e junalippu, ruokia kun puliksi ostettiin niin vimeisistä ostoksista jäi n. 20 e sisään, vaikka oli puhe että 15% saadeuista kelarahoista niin annoin 160 e joka on prosentuaalisesti enemmän ja ostin bensaa että päästiin pitkin savoa. mielestäsi olen velkaa sinulle, niinkö?
    O
    Minä en olisi edes ostanut perunoita, jos olisin tiennyt ettet haluakaan ajaa Hki
    (mainittu aiemmin että en ainakaan helsinkiin päin ole nyt lähihetkinä liikkumassa)
    O
    Kyse OP asiakirjasta nyt.
    Siitä kiitos sen tekemisestä.
    You sent
    "voi olla kallista lähettää 15 e perunoita" sanoin ja asiasta on olemassa oma keskustelu
    O
    Tein lomalla töitä mitä korvasit ajeluilla
    O
    Ja ruokia ostin minäkin.
    O
    Paluulipun itse.
    You replied to O
    50 e siiskö on veloitus op-asiakirjan tekemisestä
    O
    Niin kirjoitin.
    O
    Ja OP on luettava kiitos lainasta siirrossa.
    You sent
    täytyy koittaa saada maksettua jossakin vaiheessa, kaipa ko. asiakirjasta on sitten jotakin hyötyä minulle
    O
    Voin olla lähettämättä.
    O
    Ei mikään jossain vaiheessa.
    Asiat ajallaan.työ on tehty sä maksat.
    You sent
    ei ole takautuvia tullut muuta kuin se n. 1160 e, auton osia on ostettu, ruokaa, polttoöljyä ja bensaa, kamera. alkaa rahat olla vähissä tällä hetkellä
    O
    En mikään sano jossain vaiheessa.
    You sent
    tuota en ymmärtänyt
    O
    Eli mun työ ohitetaan.
    O
    Sinulla varaa suorittaa 50€ nyt samantien.

Tämä on jo törkeätä
    You sent
    kuten sanoin niin jos on tililläni rahaa niin ettei tarvitse olla näilssään esim loppukuusta niin täytyy kai lähettää, hyvä tietää että veloituksista sovitaan jälkikäteen
    You sent
    oletko jotenkin hermo loppu siellä jos niin on tärkeää heti taas
    You sent
    ö
    You sent
    tuon tyylin takia juuri on yksi syy miksi ei tulla koskaan seurustelemaan. itsehillintää ehkä olisi hyvä opetella
    O
    Txt reissa puuttuvat tiedot et ole toimittanut

Ja mä lopetan tämän sinun asioitten hoidon tähän, koska sinun käytöksesi minua kohtaan on epäkohteliasta
    You sent
    täytyy käydä huomisaamuna tilillä katsomassa onko varaa 50 e siirtoon, 21. - 22- päivä ainakin pitäisi tulla vähän yli satanen niin josko siitä sitten viimeistäänkö, täytyy tutkia mikä on slado. tänään en jaksaisi, oli pitkä päivä ja kohtalaisesti fyysistä työtä ja nukkumaan ajattelin alkaa juuri nyt kun on kellokin yli 01
    O
    Voit itse jatkaa ulosottoasi ja kuolinpesää.

Asiakirja gmail.
    50€ ja lähetän sen huomenna OP.

Voit jatkaa siitä itse oikein hyvin.

Mä nään ettet juuru arvosta tekemääni työtä
    You sent
    miksi tuollainen raivo-riitamielentila ylipäänsä välittyy heti viesteistäsi
    Outi
    Oli sovittu että saat OP asiakirjan tänään ja vastaat kysymyksiin.

Txt on lisäkyssärit
    O
    Kun olet toimittanut puuttuvat tiedot lähetän tai jos haluat voidaan lähettää ilman J ja V soittoaikoja.
    You sent
    ne ulosottopaperit on nyt lähetetty joka tapauksessa joita ewhdotin kopioitavaksi jo täällä jos niitä tarvitsee, koiot olivat ilmaisia ja kirjeen lähetykseen meni hieman yli 5 e. ehkä ylihuomenna ovat siellä
    O
    Sitten asia on minun puoleltani loppuun käsitelty.
    O
    Lähetän ne takaisin sinulle.

Ja poistan valtakirjat.

Kirjoitan asioista ihan normaalisti, enkä viitsi ottaa ns nimittelyä vastaan.
    You sent
    olen töissäni ollut aamupäivästä tähän hetkeen. ko. tyyppistä asennetta tähän nyt sitten vielä lukemaan. eikö ole mahdollista rauhallisemmin käyttäytyä. veivaa jatkon ja kesken lopettamisen välillä melko paljon nuo tekemiset. ei ole op-vastausaikaa mielestäni ennalta sovittu. jos olisi ollut soitoaika asiasta sinulle tms niin olisin sitä noudattanut
    O
    Löit myöskin luurin korvaan, kun kerroin etten ole hakenut sinun haluamaa työtä Keitele ja keskustelin TJ kanssa, joka kertoi haluavansa asua eron jälkeen yksin, mikä hyvin ymmärrettävää.
    You sent
    luin sitä op harjoitelmaa, jospa lienee 50 e edestä tarpeellinen. vähän huono jos on sovittu asiain hoito ja sitä laitetaan katkolle vähän väliä
    You replied to O
    sanoin että joudun loptettamaan puhelun kuten jouduinkin. tuolloin asiat jotka olivat puheenaiheena, olivat jo käsitelty läpi
    O
    OP stä sovittiin puhelimitse pe la. Sanoin olevani kipeänä ja tekeväni asian maanantaina.

Pyysin sinua vastaamaan kysymyksiin.
    You sent
    missä ja mitä ne kysymykset on. olen ollut pellola eilisen, viime yön ja tämän päivän. en ole havainnut yhteydenottoasi jossa olisi maininta että pitää johonkin aikaan olla vastaamassa johonkin kysymyksiin
    O
    Haluttomuutesi ja se, miten esität asioista " sinua ajelutettu" ei osoita minkäänlaista kiitosta siitä, että se mitä lomalla oli oli työtä ja bensat maksoi isäsi etkä sinä

Hän antoi sinulle kahteen otteeseen rahaa olessasi kanssani 100€ ja 150€
    You sent
    kokonaan voi skipata tuommoiset onko satanen jonkun muun taskusta tarjottu alunperin vaiko ei
    You sent
    ei mielestäni antanut kuin satasen
    O
    Eli asiatonta voidaanko sanoa, että ajelutit

Sinulle kerrotu asiakirjaa tehty nyt 10h.
    O
    Luitko sen ?
    You sent
    rauhoitu vähän. kuuntele vaikka meditatiivistam usiikki
    You sent
    m
    You sent
    a
    O
    Tämä on normaalia suoraa keskustelua
    You replied to O
    kuinka koet asian, hyvä tietää toki sekin
    You sent
    mene nukkumaan vaikka ja koita rauhoittua
    O
    ?
    You sent
    itse ainakin on mentävä, kello aika paljon
    You sent
    mitkä op kysymykset ja milloin niihin olisi pitänyt olla vastaamassa
    O
    Se on kerrottu jo tässä keskustelussa sinulle aiemmin
    You sent
    tältä iltaa olisi hyvä jos riittäisi, täytyy alkaa nukkumaan
    You sent
    hyvää yötä
    You sent
    jospa se 10 h on mennyt tarpeelliseen asiaan. jos asianhoito on aikomus jättää kesken, niin mitä hyötyä tehdyistä papereista sitten on
    You replied to O
    ok, ovat tekstaripuolella siis, täytyy tutkia, ei näkynyt että olisi viestejä tullut
    O
    Lähetän asiakirjan OP joka hoitaa sitä.

Minä hoidan vain sinun pyynnöstäsi ja selkeällä sopimuksella.

Minua ei kiinnosta kuunnella ns kommenttejasi "kuuntele meditatiivista etc" ym
    Turhia kommentteja
    You sent
    ok
    O
    En pidä myöskään tavastasi kohdella minua - eli kuvaaminen, kun revin omia papereitani muovitaskustani, jotta saan vakuutuspapereillesi muovitaskun, tulet raivokkaana huutamaan ja kuvaamaan "sano kenen papereita revit"

Erittäin asiatonta ja saa miettimään oletko hlö ketä haluan edes auttaa.

Luokatonta toimintaa
    O
    OP perintöasiaa olen hoitanut, koska pidin sinua ns ystävänä, mutta et käyttäydy kuin ystävälle käyttäydytään.

Minä en pidä siitä, että perintöjä huijataan, mutten pidä myöskään käytöksestäsi minua kohtaan, mikä hyökkäävää.

Sait kahdet raivarit lomalla, mistå ensimmäiset siitä, että sanoin ettei V välttämättä pidä siitä, että tavarasi on tuotu pitkin heidän pihaansa, vaikka tilanne myös sinulle vaikea on asiassa kaksi puolta.

Toinen oli, että tuli huutamaan minulle, kun revin omia papereitani.

Kummallakin kerralla korotin sinulle äänen takaisin.
    Minulle ei tarvitse tulla huutamaan.
    You replied to O
    en ole raivokkaana alkanut huutamaan vaan mielenkiinnolla aloin kuvaamaan tilannetta. jospa lienevät omia papereitasi sitten olleet. kalenterini välistä ei ole ollut lupaa repiä mitään ja jospa ei liene revitty
    O
    Kumpikin kerta ns riitely sinulta päättyi - kerää kamasi ja häivy kommenttiin - enkä näe ettå näin asioidaan ystävän tai ylipäätään kenenkään kanssa joka viitsii sinua auttaa
    You sent
    ikäänkuin ylikierokset ennemminkin siellä tuntuisivat olevan. siksi ehdotin esimerkiksi rauhoittavan musiikin kuuntelemista
    You sent
    r
    O
    Eli itse olet aiheuttanut omalla käytökselläsi sen etten viitsi OP perinnön hoitamisen jälkeen asioida kanssasi
    O
    Tämä on Timo nornaalia suoraa ns puhetta.

Jotta tiedät faktat.

You sent
    asunnollani tai missään asunnossa jossa on oma päätäntävaltani, ei saa olla äänen korottamista ja riehuntaan viitaavaa käytöstä. vessaankin koitettiin tulla höyrylä tilassa kun siellä olin. koti tms mikä kämppä tämä ainakaan onkaan, pitää olla rauhallinen paikka ja jos sanotaan että ei saa muutella 7 päivää niin niin se on. vuokranmaksuni olisi mennyt vielä enemmän sekaisin jota yritin kertoa

You sent
    jauhaa tätä nyt paikallaan eikä muuksi saa muutettua. jos toinen menee vaikka vessaan sulkemansa oven taakse ja sanoo lopeta vaikka kuinka monta kertaa niin eikö kannattaisi silloin rauhoittua. mitenkä päin nämä asiat on
    You sent
    öitä, voidaan palata aiheisiin ja prosessit jos on sovittu niin eikö kannattaisi hoitaa loppuun niin saa sitä provikkaa sitten jos rahaa kerran tulee
    O
    Sinun kohtelusi minua kohtaan on ollut ajoittain täysin luokatonta ja ala-arvoista.

Enkä aio sietää sitä yhtään enempää.

Lupasin tehdä OP asiakirjan. Se on meilissäsi.
    Tarkastatko sen
    Kiitos.
    You replied to O
    takautuvat kelatko on lähetetty. voit hoitaa op ja perintöepäselvyysasiaa kuten on aiemmin yhteisellä sopimuksella sovittu
    You sent
    tulee huomenna tai ylihuomenna ne ulosotttokopiot joita ei mutoin saatu
    O
    Sinua on autettu auttamisen ilosta ja ensin ihastuksesta.

Älä käytä tilannetta hyväksesi.

Muttet ole osoittaunut itse omalla toiminnallasi minua kohtaan asialliseksim
    You sent
    postikirjeessä
    O
    Se siitä.
    Sinun tapasi toimia on nähty.
    Minä en tarvitse sitä enempää osakseni.

Oli sitä paitsi erittäin törkeää haukkua luonani olemista.
    Yösijaa ei ole enää tarjolla.
    En viitsi kuunnella siitäkin valittamista ja haukkumista.
    Hyvin asiatonta.

Toivottavasti jossain muualla on paremmin.
    You sent
    ok, käy hyvin. käy myös että etenkin jos ja kun olen maksamassa näistä palveluista joka sekin on ok jos kerran tulee tulosta, niin kävisi sekin että sovittu ja aloitetu hoidettaisiin loppu
    O
    Tälle kaikelle on olemassa sanonta - niin makaa kuin petaa ja olen samaa mieltä

Minun asiani ei ole ottaa vastaan sinun asiatonta käytöstä - eli missään ei lue että voit olla miten sattuu minulle.
    You sent
    asunnostasi jäi valitettavasti huono fiilis. osoiteasian sisällön selvittämisessä on nyt myönnytty mieliksesi, mutta mainitsisin siitä asiasta, että osoiteasia on sisällöillisesti ollut jonkin verran toisin.
    O
    Olet ylittänyt käytökselläsi minua kohtaan hyvien tapojen rajat - ollut erittäin sanoisiko ilkeä, etkä ole halunnut kuunnella, etkä keskustella.

Kuten sanoin, minulle ei raivopäissääb huudeta kerää kamasi ja lähde, mikä toistui kahdesti osaltasi minulle.
    You sent
    josta alkoi riidanhaluinen rähäkkä muusta kuin omasta toimestani ja kyllä silloin on turvallisinta lähteä popis tilanteesta. sähkösaasteasnuto korkeilla säteilylukemilla, ei oikein voi viihtyä sellaisessa.
    You sent
    valhetelet, on sanottava. käännätkö nuo torjuntatilanteet oman mielesi paremmaksi saamiseksi noin
    O
    Joten en usko tämä jää sinulta viimeiseksi.
    Joten en tule viettämään kanssasi aikaa.

Asioiden hoito olisi pitänyt päättää jo siihen.
    Noin ei kohdella ketään.
    You replied to O
    raivopäissäni en ole missään vaiheessa ollut. asioita toisinpäin kääntävien ihmisten kanssa pyrin mahdollisimman vähän asioimaan
    O
    Raivostuit eriävästä mielipiteestäni isältäsi lähdön jälkeen, kuten kun revin omia papereitani saadakseni sinulle punaisellavärillämerkityn muovitaskun, etkä halunnut kuunnella mitä sanoin.
    (7.päivää ei saa muutella, on ilmoitettu, älkää muutelko sitä 7.päivää)

ei oikeastaan muuta

O
    Intit omiasia ja tulit videoimaan mitä tein.

Joten asia on hyvin selvä minulle ja varmastikin myös sinulle.

Sinun kohtelusi minulle ei mene loputtomasti kokemasi ympostraumaattisen piikkiin ja maailmassa on muitakin, jotka osaavat sinua auttaa.

Mietippä mitä Akin lakiapu olisi tehnyt, jos olisit toiminut Akille kuten minulle ?

Olet haukkunut minua ja ex suhteitani minulle, sekä copy paste txtjäni offipalstalle, mikä on ns selkäänpuukottamista, vaikka kerrot poistaneesi kirjoittajan nimen ja haet tällä sympatiaa.

Minä en ikinä copy paste sinun txt ja jakaisi niitä anonyymisti - eli olet pettänyt luottamukseni.

Haluaisitko itse samaa kohtelua osaksesi ?
    You sent
    ei pidä paikkaansa ja tiedät sen itsekin. niin sinäkö et raivossa silloin ollut kun useasti pyysin että lopeta. vuokranmaksupäivän muuttelusta koitin sanoa
    You sent
    "silloin vasta huonosti menee jos itselleenkin valehtelee", vanha savolainen sanonta
    You sent
    taisi se raivo olla muualla ja tuli sitten turvallisuussyistä juna-asemalle lähtö. niin se vain meni
    O
    Turha selittää asioita muuksi mitä ne ovat olleet.
    Karma on Timo bitch ja sitä niittää, mitä kylvää.

Sä sait hyvää, muttet arvostanut - hait hyötyä.

Mun jutut onnistuu koska teen hyvällä tahdolla, kun haluan oikeudenmukaisuutta.

Sä sait sitä mun toimesta
    Et omastasi
    Mun työ ei ole pidempään paikata sun sotkuja ja saada siitä hyvästä paskaa kohtelua edes ajoittain,koska mä en tee niin sinulle, enkä muille.
    O
    Jokainen ketä kohtelisit kuten olet ollut - Akin lakiapu lopettaisi heti ja toinen asia - Akille et hilluisi, etkä Akia haukkuisi.
    Sanoisitko Akille " mitä pahaa teit että vaimosi jätti "
    " kyllähän sinussa jotain on vialla, että petti ".

Tälläisiä sanot - ja mietin, että viitsinkö vastata ilkeyteesi, mutten viitsinyt kun työt piti saada tehtyä.

Eli miksi olit ilkeä minulle ?
    Luuletko, että voit olla kahden kesken ilkeä ja itse lopettaa yhteistyötä miten sinua huvittaa ja sitten luulet jatkan taas ja olet uudelleen ilkeä ?
    Niinkö.

Tuollaiset sanomisesi ovat ikäviä, kun tiedät sinulle kerrottu, että minua petettiin.
    Minä en vittuile sinulle siitä että sinua on petetty.
    O
    Lue asiakirja ja gmail.
    Tee itse parempi tai hanki vastaava lakitsto.

Villi veikkaus ettet 50€lla saa vastaavaa ��

Ja että tulet sanomaan " kai se on sitten sen väärti on kiittämätöntä ja osoittaa, ettet edes arvosta, että olen tehnyt työtä SINUN perintösi eteen.

Lue se ja kuten sanoin - toimita puhuluista kuvakaappaukset jos haluat ne mukaan JA anna selvitys txt kysyttyihin - mitkä tässä kopioina myös.
    O
    Ja tämä - miten (kirjain) on sinun serkkusi - hänen isänsä nimi ja äitinsä nimi ja tyttönimi ja kuka on sukua kummalle vanhemmistasi
    O
    Me on puhuttu, sinä itse sanonut että korvaat mitä teen ja on törkeää sanoa, ettei ole sovittu, että asiakirjan teko maksaa.

Miten ajattelit ostaa auton osia - hakea ne vain kaupasta ja sanoa, että maksat toiste, ettei nyt varaa kun 1100€ tilillä niinkö ?

Näin kirjoitat minulle että hoidat toiste = osoittaa juuri sen ettet arvosta tippaakaan mitä saat ja ajattelet vain omaa hyötyäsi.

Ei kiva.
    3:14 AM
    O
    Sit tää ns muodollinen 50€ huippuasiakirjasta - niin mä kysyin, tuutko kääntään palstaa - sä vastasit - mitä mä siitä hyödyn ?
    Sain kiitos käännettyä hyvin yksinkin.
    Vastaus kertoo mitä olet.

Pyysin apua et saan palstalle puulaatikkoa työkaluille.
    Sä et nähnyt tarpeellisena sitä tehdä ns vastapalveluksena

Luuletko sä tosiaan, että 50€ on joku ns asiallinen korvaus 10h tunnin työstä ??

Älä nyt naurata.
    Se on ns auttamista ja pilkkahintaan - se mitä sä et tee minulle.

Joten se toinen sanonta - ei helmiä sioille - eli mua ei kiinosta olla ns yksipuolisesti hyväksikäytettynä ilman, että sulle itsellesi "menee jakeluun" mitkä on ns toimintamallit ns tälläisessä yhteistyössä.

Ja muista - sä luuria korvaan, kun en tullut ns töihin Keitele hoitaan sun asioita ja sä itse olet sanonut, ettet halua suhdetta, sinulla ihastus muualla ja ettet ole sopiva - tämä fine.
    Joten miksi Timo minun pitäisi muuttaa elämäni Keitele ?
    Ja saada kamomillan poimimattomuudesta sinun T kiukut " tämä on kuin kamomilla ja luuri korvaan.
    Teillä oli suhde.

Joten katso "vähän" touhujasi.

Ja sit saa kiittää asiakirjasta asiallisesti ja tiedä, et lähtee vasta eteenpäin kun oot sen kuitannut - et asiasi eteneminen on SINUN itsesi vastuulla nyt missaatko perintösi - sillä asiakirjaa ei olisi tarvinnut tehdä jos olisit viitsinyt perehtyä perintöösi asiallisesti ja esim hakea tilanteeseen silloin apua - on helpompaa hoitaa akuuttia kuin oikoajälkikäkäteen

Vrt asumistukesi.
    8:20 AM
    You sent
    näkyy vajaa 30 viestiä tulleena, en mitenkään voi nyt ainakaan tänään jäädä niitä lukemaan, 20 tunnin päivä tuli toissa päivänä tehtyä, 12 tuntia eilen, fyysistä työtä myös niin on huolehdittava levosta ja ajatuksien kohdistuvuudesta
    You sent
    T R H oma sukunimi oli J, Jauh - asia ei ole yksinkertainen eikä lyhyt selvittää. koko kylä tietää että on huijausta tämän paikan historiassa
    You sent
    katson oliko muuta, en tiedä mikä hänen sosiaalioturvasunnuksensa on ollut
    You sent
    t
    You sent
    J äiti on T sisko A jonka sukunimi on J ollut
    You sent
    monta kertaa jo käyty näitä samoja läpi, EKH äiti joka halusi epämääräistä allekirjoitusta on ALH ja ei ole tietoa mistä oli kyse. vanhan asiakirjan näytti jossa luki jauh jauh monta kertaa ja muuta, kuvaa en ole toshiban kamerasta saanut koneelle
    You sent
    onko vielä muita kysymyksiä. alan tekemään nyt puuroa ja lähden pellolle. takaisin en varmaankaan ole ennenkuin yöllä
    You sent
    " niin mä kysyin, tuutko kääntään palstaa - sä vastasit - mitä mä siitä hyödyn ?
    Sain kiitos käännettyä hyvin yksinkin.
    Vastaus kertoo mitä olet." no kiitos vaan. olisitko maksanut 800 kilometkin bensat? on muuta tekemistä on sama sisältö, ei ole hyötyä lähteä ajamaan vajaa tuhat kilometriä varsinkin jos on muuta
    You sent
    ei jaksa lukea noita, täytyy lähteä muutenkin nyt tekemään mitä pitää tehdä. täällä olisi sitä kasvimaata vaikka kuinka ja laitteet, väärässä paikassa olisin ollut jossakin reksiteröimättömän ruokasiemenestä tehdyn finolapellon lähellä
    You sent
    jatkuva jäkä jäkä ei ainakaan lähennä. perusteet mäkätyksille myös ontuvat
    You sent
    T joku, erikoinen juttu. en lisäisi mitään happoa luollollisen kannabiksen vihermassaan josta mitä ilmeisimmin kalliin näköiset pillerit on tehtyjä. olen velkavankeudessa viron maksujen kanssa ja väärän tuomion kohteena ja joku yli 10 vuotta jälkikäteen tuottamaan tullut replicatyyppi menestyy 300 hehtaarilla, näissä asioissa on oma sietämisensä ihan ilman mitään ylimääräistä stressinaiheutusta
    You sent
    nn
    You sent
    ligniiniä vatsaongelmaisille lukee kommentissaan tomasilla. ligniini voi olla jopa myrkyllistä suurina annoksina ja pitkään käyettynä
    You sent
    ligniini on nimenomaan haitta-osa-aine jolle kyllä on muuta käyttöä olemassa, ymmärtääkseni esim paperiteollisuudessa mutta nimenomaan syötäväksi sitä ei ole aiemmin suositeltu vaan varoiteltu haitoista elimistön joutuessa altistumaan sille
    You sent
    "T(H?)omas joku ym tms
    Author
    Kannattaa tutkia miten fulvo happo toimii, ja miten esim CBG toimii, niin pääsee lähelle totuutta. me ei julkaista omia tutkimuksia ollenkaan. Paras on itse testata ja todeta toimiiko vai ei.
    Reply10h"
    You sent
    voisi vastata: teilläkö on tutkimaton tuote siellä eu:n sisämarkkinoille josta esitetään terveysväitteitä mutta ei ole tutkimuksia mihin vedota.
    You sent
    en ostaisi
    9:16 AM
    Outi replied to you
    O
    Kysyin
    Mikä on EKH ÄIDIN NIMI
    You sent
    ?
    O
    Ymmärtänet että asiakirjassa paras olla hlön NIMI
    You sent
    ALH kuten olen monta kertaa sanonut
    You sent
    oletko saanut auringonpistoksen
    O
    O
    Oletko saanut Timo auringonpistoksenn?
    You sent
    "monta kertaa jo käyty näitä samoja läpi, EKH äiti joka halusi epämääräistä allekirjoitusta on ALH" -- joka halusi epämääräistä allekirjoitusta
    O
    Lopeta noi typeryydet kiitos
    You sent
    oikeasti kysyn, mikä sinulla on?
    O
    Kysyin koska sun viestejä niin paljon siksi kysyin
    You sent
    ok, minulla viestejä paljon siis
    O
    On tiedettävä mikä on virallinen = papereissa käytetty äitisi tyttönimi
    O
    Papereita EI TEHDÄ jollain " kaikki tietää kylällä"

Ja onko siis niin ettet tiedä äitisi sotua fakta ?

Poistan silloin asiakirjoista joko sotun ja lisään sinne tiedon ettet tiedä sitä.

Et NIMITTÄIN ole sanonut ettei valepaperin sotu olisi oikea ?
    Outi
    Etkä ole toimittanut soittoaikoja 7.5. Ja kuvaruutukaappauksia soitosta, sekä J puhelinnro (numero on mm.internetissä joka osoite on henkilöllä tiedossa)
    O
    Kiitos
    O
    Sitten sun asenteesi on edelleenkin vittumainen minua kohtaan.

Mä tiedän tasan tarkkaan mitä sä raivosit - ihan kuten sinäkin.
    Eri asia on otatko teoistasi vastuun.

Minkäänlaista anteeksipyyntöä en ole sinulta saanut.
    O
    Lisäksi tiedän oikein hyvin, että isäsi antoi kahdesti rahaa sinulle 100€ vihreän setelin toisella kerralla.

Ensimmäisellä 150€ 50€ seteleinä
    "Meille" ajeluun.

Aika luokatonta paskapuhetta sinun väittää muuta TAI kertoa, että ajelutit minua omilla rahoillasi.

Mä en pidä sinun tyylistäsi vääristellä asioita tippaakaan.
    O
    Enkä pidä oikuttelustasi, enkä tahallisesta riidan haastamisesta.

En myöskään pidä siitä, että haukut minua.

Enkä pidä siitä, että et viitsi edes lukea - koska sinun egon torjuntasi on niin kova, ettei sinulla taida riittää itsetuntoa kohtaamaan miten käyttäydyit minulle.
    10:29 AM
    O
    Etkä ole kertonut lukeneesi sinulle toimittamaani asiakirjaa.

Olisi kohteliasta se lukeakin.
    Kiitos
    O replied to you
    O
    Ikävä asenne sinulla.
    Mä kerron sinulle etten viitsi enää niellä käytöstäsi
    Ja kerron sulle mitä se on ollut ja miltä tuntunut

En pidä tyylistäsi yhtään Timo
    Varsinkin kun mitä jäkätystäsi kuuntelin - sait nyt niihin palautteen.
    Write to A - Ö
  6. Urbancityboy
    16.05.2023 10:27
    Urbancityboy
    Ja kiitos
    En ole hakemassa lähentymistä henkilöltä, joka kohtelee minua törkeästi toistuvasti ja on itse kertonut kiinnostuksensa kohteen olevan toisaalla.

Minä olen nyt nähnyt luonteesi ja tapasi toimia.

Haet vain taloudellista hyötyä, et arvosta saamaansa apua ja vääristelet omat tekosi minulle.

Varatuissa kannata roikkua.
    Muiden perään haikailevista lasketaan irti.
    Ja olet itse sanonut minulle alusta asti ettemme sovi yhteen
    Se on next.
    Tiedät itse sanomisesi.

Asiakirjan uusi luonnos sun gmail kohta.

T sukunimi vaihdettu J JOS kirkonkirjoissa niin lukee - niin kirjataan OP ilmoituksiin.
    Voit tehdä itse omat oikaisusi sukunimen oikeellisuuteen muualla.

T sotun loppuosa poistettu

Et ole edelleenkään toimittanut J ja V 7.5. soittoaikoja minulle, kuten pyysin.
    11:24 AM
    You sent
    olen selvitellyt nyt aiemmin kirjoittamaasi ja lähden pellolle. palaan yöllä ehkä koneelle ja tutkin ensi tilassa silloin, mikä asiasisältö on jos olet kirjoittanut jotakin ja pyrin vastaamaan parhaani mukaan
    O
    Sitten ns YHTEISTYÖkumppanuus.

Sä et IKINÄ mölyäisi (henkilö), kuten olet minulle mölynnyt ja häippäillyt, sekä nimitellyt, että syytellyt offi-palstalla nimettömästi, mitähän olet haukkunut minua muille ??? mietinpä vaan.

Sä et et uskaltaisi, etkä kehtaisi riekkua (iso kannabisfirma), joka ei ole tehnyt hyvinvointisi eteen tippaakaan mutta minulle olet riekkunut, vaikka mä olen ainoa joka on koskaan hoitanut asioitasi.

(henkilö) (joka samantyyppisellä asiointihistorialla) olisi voinut hoitaa esim Kelaa tai ulosottoa kanssasi
    Mutta ei hoitanut.

Kerrot minulle "miten olin hyvä T(?)" niin mitä vittua olet inhottava minulle ?

Raukkamaista käytöstä.
    Ja just ns oireilevan, eli koet mut ns turvalliseksi, että voit purkaa jotain paskaa niskaani tai sitten luonteesi on tuo.

Lue gmailisi
    Kiitos
    Write to O
  7. Urbancityboy
    16.05.2023 10:32
    Urbancityboy
    O
    Sun kiekumista kuten minulle ei olisi "yksikään Akin lakiapu " katsellut
    Ja voit miettiä mikä maine sinulla on ns ihmisenä käytöksesi perusteella - viitsiikö kukaan alkaa edes edesauttamaan asioissasi
    Mitä mä olen nyt nähnyt, niin lähinnä kohta kaduttaa, että edes lähdin auttamaan, kun vertaan miten olet toiminut minulle

Se et teen 9sivua että saat perintösi on mulle lähinnä kunnia-asia et osaan ko paperin tehdä

Mä jätin (joku) = A:n kiusaaja asioitten hoidon, koska riehui ja mulla täysin vapaa mahis tehdä koska vain niin.

Tiedä se.
  8. Urbancityboy
    16.05.2023 10:42
    Urbancityboy
    Ja mä EN kylväis mitään ennen uutta kuuta 19.5.mut omat on istutukses joten tee mitäs lystäät.
    You sent
    samaa mietin, olen myöhässä tekemisistäni pahoin. suomessa on laiminlyöty asioiden selvittämisvelvollisuus ja ainoastaan hallitusvitkastelut näyttäisivät olevan käynnissä. maanviljelyvirasto on vissiinkin ratkaissut mielestään vitkasteluasiat oikein kaiken muun osoitettavasti olemassa olevan käytännön lisäksi pitkittämällä kylvöpäivämäärän takarajaa 31.kesäkuuta joka ei puolestaan lisää kesää toisesta päästä, ynnä muuta, melko paljon muutakin
  9. Urbancityboy

Sivu luotu: 18:55 (GMT +2).