Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Käyttäjän "Urbancityboy" profiili > Albumit > punainen
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Kuva 20 / 121 punainen
Jos ei kiinanmallin mukainen ns."Bresneviläisyyden ajan Suomi-sensuuri" pääse iskemään, niin tämä koko systeemi tulee telkkarista pihalle 2 v sisällä, että näin.

osaatko sanoa löytyisikö euroopasta innokkaita sponsoreita tälläseen "jäteruokaöljy" ideaan ajaa ekologisesti pitkin eurooppaa hamppu- tai rypsiöljyllä. Eli näyttäisi ihmisille kuinka onnistuu joko hamppuöljyllä ajaminen, tai ravintoloiden ruokaöljyllä ajaminen...
olikos tuo nyt vaikeasti kirjotettu... 

onko jo löpöt olemassa reissua varten, kontakteja aiheeseen on

suunnitellaan vasta kaverin kanssa.

meinaatko tuon tyyppistä menoahttp://www.youtube.com/watch?v=S9Am3yUDt3M

varmasti mediaa kiinnostaa, aivan salettina... ainoa laillinen ongelma voisi olla käyttövoimavero... mutta jos siihen jonkun porsaanreijän keksisi... idea olisi tehdä hieman madventures hengessä kahden kaverin ekologinen reissu vanhalla toyota hilux lava-autolla, jossa lavalla olisi 200L öljytynnyri, erillinen suodatusjärjestelmä ruokaöljylle...
"page not found"

niinpä tietysti

ah, http
nyt toimii

siinä on se mese millä ajoivat usa:n halki cannabisöljyllä

linkin alussa väärä sana

helpotan asiaasi mahdollisesti, tähän on kontakteja

okei, hienoa, mahtavaa...
juurikin tuollaista ideaa...

voit ostaa esim iisalmesta itikan biodieseltilalta tarvittavan polttoaineen joka on vanhaa munkki- ja ranskalaisrasvaa alkuperältään

savon siemen 

asia lähti liikkeelle idealla ajaa ravintoloiden jäteöljyllä, suodattaa se erikseen jne mutta sitten tuli hamppuöljyn mainostus enemmän mieleen...

siitä on maksettu polttoaineverot ja kaikki mitä pitää, ei tule verollisia ongelmia
hävittää näköjään tekstin jota kirjoitan
hyvin menee

uloskirjautuminen yleensä auttaa chat ongelmiin

itsellä ollut hieman saman tyyppinen juttu mielessä josta olen dokkariporukalle jo lausunutkin

ongelma tuossa on vaan se että euroopassa ajeleminen, eli ns. reissun tekeminen hankalaa jos savossa pitää käydä tankkaamassa 
ahaa okei. 

?
kai ne tynnyrit matkassa helpottaa asiaa

eikun joo...ei mitään, ideana tuo nettisivu?

kysy esim. iisalmesta, sieltä saat normi dieselin hinnalla kasviöljydieseliä jota  tällä hetkellä harrastuksenaan tekee koska verollisista syistä ei homma ole kannattavaa

joo, kyllähän sinne lavalle tietysti aika monta tynnyriä mahtuu... ja niillähän pääsee pitkälle...

kiitos suomen valtion ei ole kannattavaa

mutta ajattelin enemmän niin, että euroopassa olisi joitain spotteja, sponsoripaikkoja, joissa voisi käydä tankkaamassa..

tuolla tosiaan tehdään kyseistä ainetta, et tule löytämään tankkausketjua kovin helposti euroopan reissulla muuten, pakko sanoa
kannattaa selvittää asiaa, mm saksassa ajetaan jo soijapavuista tehdyllä dieselillä

(GMO muuten)

ok, joo täytyy miettiä idea tarkkaan, ehkä sittenkin hampparipaikkojen jäteöljyn uusiokäyttö olis huomiota herättävämpää. verothan senkin idean tod.näk. lopulta kaataa...

mutta ei ole resursseja selvittää tankkausketjua, länsirannikolta saat silakkaöljyä, tai enimmäkseen lohenperkuutähteistä tehtyä biodieseliä, kalaöljydiesel-hakusanalla taisi löytyä, firma sai peräti ympäristöpalkinonkin 
rovina oy tms vastaava taisi olla olen sinne joskus ollut yhteydessä aiheesta
ongelma on verotus, biodieselin valmistus ei ole tuosta syystä kannattavaa suomessa mutta nuo ovat ne paikat joissa suomessa voi tankata

kannattaa valita hellekeli jos esteröimättömällä meinaa ajella

paistorasva esim tarvitsee toimenpiteitä ennenkuin kannattaa kaataa tankkiin
itsellä tulossa toyota land cruiser vm -76 tuohon tarkoitukseen mutta tietenkin sehän on pelkkää saamattomuutta kun ei auto ole valmis

n. 30 000 euroa on mennyt tähän hamppuhumppaan sillä olisi mm. ostanut jo puuttuvaa polttoaineletkua pätkän

jossain offipalstalla viisaat tietää että eipä saanut aikaiseksi mutta autosta ei kyllä paljoa puutu, ongelma on suomen valtion aiheuttamat haittatoimet jotka ovat laittomat, korostan että voin todistaa asian 100%, tämä pätkii on kiva jutella mutta en jaksa nyt tätä kun on tämäkin jo jatkunut vuosia eli ihan sama missä olen niin nettiyhteydet mättää aina, laitan linkin kuviin tojotasta ja palataan aiheeseen, kannatta kysellä kotimaan biodieseltoimittajilta asiaa, idea on hyvä itse olen meinannut ajaa tuolla punaisella hamppuöljyllä hangosta nuorgamiin tai päinvastoin mutta eipä tässä paljoa ajella kun suomen valtio on tuhonnut talouteni josta olen erittäin katkera ja vastauksena muualta yleensä on ollut että pitikö mennä sitä hamppua kasvattamaan että kiitos kovasti kaikille ymmärtäjille

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1141&pictureid=41605

hyvää illan jatkoa ja palataan joskus kun kone pelaa paremmin

joo kiva jutella ja hyvää lisäinfoa! palataan kun olen suunnitellut, kerron sitten vaikka mihin tulokseen olen päässyt vai olenko päässyt mihinkään.
Jos ei kiinanmallin mukainen ns."Bresneviläisyyden ajan Suomi-sensuuri" pääse iskemään, niin tämä koko systeemi tulee telkkarista pihalle 2 v sisällä, että näin.

osaatko sanoa löytyisikö euroopasta innokkaita sponsoreita tälläseen "jäteruokaöljy" ideaan ajaa ekologisesti pitkin eurooppaa hamppu- tai rypsiöljyllä. Eli näyttäisi ihmisille kuinka onnistuu joko hamppuöljyllä ajaminen, tai ravintoloiden ruokaöljyllä ajaminen...
olikos tuo nyt vaikeasti kirjotettu...

onko jo löpöt olemassa reissua varten, kontakteja aiheeseen on

suunnitellaan vasta kaverin kanssa.

meinaatko tuon tyyppistä menoahttp://www.youtube.com/watch?v=S9Am3yUDt3M

varmasti mediaa kiinnostaa, aivan salettina... ainoa laillinen ongelma voisi olla käyttövoimavero... mutta jos siihen jonkun porsaanreijän keksisi... idea olisi tehdä hieman madventures hengessä kahden kaverin ekologinen reissu vanhalla toyota hilux lava-autolla, jossa lavalla olisi 200L öljytynnyri, erillinen suodatusjärjestelmä ruokaöljylle...
"page not found"

niinpä tietysti

ah, http
nyt toimii

siinä on se mese millä ajoivat usa:n halki cannabisöljyllä

linkin alussa väärä sana

helpotan asiaasi mahdollisesti, tähän on kontakteja

okei, hienoa, mahtavaa...
juurikin tuollaista ideaa...

voit ostaa esim iisalmesta itikan biodieseltilalta tarvittavan polttoaineen joka on vanhaa munkki- ja ranskalaisrasvaa alkuperältään

savon siemen

asia lähti liikkeelle idealla ajaa ravintoloiden jäteöljyllä, suodattaa se erikseen jne mutta sitten tuli hamppuöljyn mainostus enemmän mieleen...

siitä on maksettu polttoaineverot ja kaikki mitä pitää, ei tule verollisia ongelmia
hävittää näköjään tekstin jota kirjoitan
hyvin menee

uloskirjautuminen yleensä auttaa chat ongelmiin

itsellä ollut hieman saman tyyppinen juttu mielessä josta olen dokkariporukalle jo lausunutkin

ongelma tuossa on vaan se että euroopassa ajeleminen, eli ns. reissun tekeminen hankalaa jos savossa pitää käydä tankkaamassa
ahaa okei.

?
kai ne tynnyrit matkassa helpottaa asiaa

eikun joo...ei mitään, ideana tuo nettisivu?

kysy esim. iisalmesta, sieltä saat normi dieselin hinnalla kasviöljydieseliä jota tällä hetkellä harrastuksenaan tekee koska verollisista syistä ei homma ole kannattavaa

joo, kyllähän sinne lavalle tietysti aika monta tynnyriä mahtuu... ja niillähän pääsee pitkälle...

kiitos suomen valtion ei ole kannattavaa

mutta ajattelin enemmän niin, että euroopassa olisi joitain spotteja, sponsoripaikkoja, joissa voisi käydä tankkaamassa..

tuolla tosiaan tehdään kyseistä ainetta, et tule löytämään tankkausketjua kovin helposti euroopan reissulla muuten, pakko sanoa
kannattaa selvittää asiaa, mm saksassa ajetaan jo soijapavuista tehdyllä dieselillä

(GMO muuten)

ok, joo täytyy miettiä idea tarkkaan, ehkä sittenkin hampparipaikkojen jäteöljyn uusiokäyttö olis huomiota herättävämpää. verothan senkin idean tod.näk. lopulta kaataa...

mutta ei ole resursseja selvittää tankkausketjua, länsirannikolta saat silakkaöljyä, tai enimmäkseen lohenperkuutähteistä tehtyä biodieseliä, kalaöljydiesel-hakusanalla taisi löytyä, firma sai peräti ympäristöpalkinonkin
rovina oy tms vastaava taisi olla olen sinne joskus ollut yhteydessä aiheesta
ongelma on verotus, biodieselin valmistus ei ole tuosta syystä kannattavaa suomessa mutta nuo ovat ne paikat joissa suomessa voi tankata

kannattaa valita hellekeli jos esteröimättömällä meinaa ajella

paistorasva esim tarvitsee toimenpiteitä ennenkuin kannattaa kaataa tankkiin
itsellä tulossa toyota land cruiser vm -76 tuohon tarkoitukseen mutta tietenkin sehän on pelkkää saamattomuutta kun ei auto ole valmis

n. 30 000 euroa on mennyt tähän hamppuhumppaan sillä olisi mm. ostanut jo puuttuvaa polttoaineletkua pätkän

jossain offipalstalla viisaat tietää että eipä saanut aikaiseksi mutta autosta ei kyllä paljoa puutu, ongelma on suomen valtion aiheuttamat haittatoimet jotka ovat laittomat, korostan että voin todistaa asian 100%, tämä pätkii on kiva jutella mutta en jaksa nyt tätä kun on tämäkin jo jatkunut vuosia eli ihan sama missä olen niin nettiyhteydet mättää aina, laitan linkin kuviin tojotasta ja palataan aiheeseen, kannatta kysellä kotimaan biodieseltoimittajilta asiaa, idea on hyvä itse olen meinannut ajaa tuolla punaisella hamppuöljyllä hangosta nuorgamiin tai päinvastoin mutta eipä tässä paljoa ajella kun suomen valtio on tuhonnut talouteni josta olen erittäin katkera ja vastauksena muualta yleensä on ollut että pitikö mennä sitä hamppua kasvattamaan että kiitos kovasti kaikille ymmärtäjille

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1141&pictureid=41605

hyvää illan jatkoa ja palataan joskus kun kone pelaa paremmin

joo kiva jutella ja hyvää lisäinfoa! palataan kun olen suunnitellut, kerron sitten vaikka mihin tulokseen olen päässyt vai olenko päässyt mihinkään.
Kuva lisätty 03.10.2009 15:26
Kuvan lisännyt Urbancityboy

Showing Picture Comments 1 to 10 of 14
  1. Urbancityboy
    13.11.2022 13:50
    Urbancityboy
    -henkilö-
  2. Urbancityboy
    13.11.2022 14:04
    Urbancityboy
    Yritän tavoitta -henkilö-, hänellä on ollut kiinnostusta kasvukausi-soundtrackin tekemiseen. Ehdotusideointina "puvut päälle lopuksi ja -henkilö- konsertti on finlandia-talolla
    You sent
    Tarvitaan -henkilö- lausuntoa, onko minkälaisia mielipiteitä esim vaietuista aiheista ja onko niitä, mahdollisuus yhteiskunnallisten ongelma-asioiden esille tuomiseen ei vielä riitä mahdollisten epäkohtien poistamiseen

"isän työ hampun viljelijänä vaarantaa lapsen kehityksen ja turvallisen kasvun" ym. jota täysin laittomilla päätöksillään oikeuslaitos lisäksi komppasi, isä joutui vankilaan väärien todistuksien ja päätösten seurauksena ja monen harmiksi selvisi hengissäkin vielä sieltä.
    You sent
    ym. Voima-lehden toimituksessa - nimisellä toimittajalla on kaikki haaran jäljellä olevat paperit hallussaan, ei ole kyllä sieltäkään mitään kuulunut. kärsii lapsi ja moni muukin suomalainen kun asiat ovat näin hoidettuja.

kun on median vaikeneminen niin yli 10 vuotta niin on -rikos- kin jatkunut ja saanut jatkua
    You sent
    jatko-osa voisi selventää asioita, erikoinen on kyllä tilanne
    You sent

orkesteri soittaa loppuun saakka kuten titanicin kannellakin, korjausliikkeitä ei suomi mieti ennenkuin asiat on sotkettu lopullisesti pilalle. kurssin korjausta aihepiirissä moni asia pitkään olisi jo tarvinnut, koskaan ei ole liian myöhäistä tosin

kiitän ymmärtämyksestä asiassa ja asian seuraamisesta. hyvät neuvot jo pitkään ovat olleet arvokkaita. paljonkin ajatuksia asioista kuten esim että yhdysvalloissakinhan on jo Joe Biden pyytänyt anteeksi kannabiskieltolain uhreilta

https://www.facebook.com/coltynscrue...24284205908801

Kansainvälisessä levityksessä olleissa elokuvissa esiintynyt koira on kuollut
    Kansainvälisessä levityksessä olleissa elokuvissa esiintynyt koira on kuollut

Timo Haara <timo.haara@gmail.com>
    16.49 (0 minuuttia sitten)
    -> uutiset

31.10.2022 - 2.11.2022, Saint Wolf´s Stainless Steel, kutsumanimeltään Sisu - niminen Staffordshirenbullterrieri on kuollut. Sisu-koira esiintyi työuransa aikana kansainvälisesti nähtävillä olleissa elokuvissa Kasvukausi - sekä hamppumies vastaan valtio. Sisun elämää kerrotaan varjostaneen monenlaiset vaikeudet sekä lopun ajan sairaudet, joihin hän ei voinut saada tarvitsemaansa lääkitystä. Sisu nukkui haudan lepoon 2.11.2022. Sisun kerrotaan olleen symboli sankarillisuudelle sekä taistelusta vapauden puolesta.

Timo Haara <timo.haara@gmail.com>
    16.49 (0 minuuttia sitten)
    -> uutiset

31.10.2022 - 2.11.2022, Saint Wolf´s Stainless Steel, kutsumanimeltään Sisu - niminen Staffordshirenbullterrieri on kuollut. Sisu-koira esiintyi työuransa aikana kansainvälisesti nähtävillä olleissa elokuvissa Kasvukausi - sekä hamppumies vastaan valtio. Sisun elämää kerrotaan varjostaneen monenlaiset vaikeudet sekä lopun ajan sairaudet, joihin hän ei voinut saada tarvitsemaansa lääkitystä. Sisu nukkui haudan lepoon 2.11.2022. Sisun kerrotaan olleen symboli sankarillisuudelle sekä taistelusta vapauden puolesta. https://viaplay.fi/leffat/kasvukausi...4aArEFEALw_wcB

https://areena.yle.fi/1-4601962

https://www.youtube.com/watch?v=Hjp3BGWHdPs

�� voi ei! Sisu forever! ❤️ Maailman paras koira ja koiranäyttelijä oli hän. Voimia!

---

etsitään edelleen mm. kasvukausi 2 - sekä the hamppumies- elokuvien sekä making of growing season- dokumenttielokuvien tuotantotahoa, konsulttia, ohjaajaa, kuvaajia, studiota haastattelu- ja työosuuksia varten
    You sent
    konsulttia etenkin
    You sent
    vähän semmoinen olo että kun on päivästä toiseen tässä vanhustentalolla ja tililläkään ei ole kuin satanen ja pitäisi loppukuuhun pärjätä, niin joutaisi jotakin vaikka tekemäänkin kun ei parhaaseen työikään mitenkään mieluisa työura ole ollut, poissa työelämästä tässä edelleenkin, kun mm. on epäselvää lähes kaikki alan tekemiset
    You sent
    https://www.seiska.fi/Uutiset/Hamppu...n-alle/1060931
    You sent
    vähän laahaa tarinankerronta, tuohan on kohta kymmenen vuotta vanha haastattelu, tojotan pitäisi näkyä kuitenkin kuvissa, runko on ihan hyvä ym. lasikuituisen keulankin siihen on mahdollista saada mukaan
    You sent
    You sent
    https://www.seiska.fi/Uutiset/Uskoma...9722?undefined
    You sent
    Ilmoittelethan, jos avoautoksikin tehtaan jäljiltä rekisteröitävissä ajoneuvoasiassa sekä muissa mainituissa asioissa on saatavissa informaatiota, ajoneuvon kuormauksessa, siirrossa ja miksipä ei, laittoon liittyvissäkin asioissa pyritään avustamaan, tästä joutaisi vaikka tojotaa laittamaan tosiaakin

tai ainakin myymään kun ei ole rahaa ruokaan eikä oikein mihinkään muuhunkaan enää
    You sent
    https://www.google.com/search?q=ruoa...hrome&ie=UTF-8
    You sent
    https://www.google.com/search?q=kela...t=gws-wiz-serp

You sent

"jo pelkästään haaran taltioiman materiaalin perusteella on osoitettavissa kiistattomasti, että hän on koko ajan, jolloin hän on ollut työelämästä poissa ja laittomasti väärin perustein työkyvytömyyseläkkeelle laitettuna, työkykyinen

You sent
    "
    You sent
    viite : mm. ohjaaja, elokuvantekijä S. Huttusen taltioima materiaali, teema: jalasmökkiaika

--kiitos kysymästä! hyvin huolestuttava tilanne, ei ole oikein selvää, mihin asioista pitäisi kannella tai ilmoittaa, iisalmen poliisilaitoksestahan on mainintoja mm. aiemmissa offipalstan teksteissä ja kyllä keiteleen sosiaalitoimiston toimien pohjalta---, kyseessähän on ovat lisäksi muiltakin osin väärät päätökset

tutkivaa journalismia olisi hyvä saada asian ympärille

You sent
    kirjaimet eivät toimi, ei juurikaan mahdollisuutta oikeelliseen kirjoittamiseen, kuten on jo vuosia ollut, osoitettavasti

You replied to yourself
    journalismia, apua tarvitaan

You sent
    tojota myynnissä, laittoja on. "kyllä tuosta vielä joku hyvän vehkeen tekee jos osaa hommansa ja on pajatilat missä laittaa"

You sent
    töitä timollekin ja monelle muulle: KK2 special edition DVD-boksi sekä (---)jaksot muistitikulla jossa myös soundtrack, saatavana erityisesti lakiteknisistä syistä 199 tilaajalle (linkki)"

You sent
    toteutusta etsien-
    Sat 11:07 AM

--laitan tekstikoosteen tähän jossakin vaiheessa, rikostutkintaa kai ollaan tekemässä mutta kun on itseni mielenterveysongelmaiseksi leimaaminenkin meneillään ollut jo pitkään niin ei ole sanan arvoa, ihan sama mitä viranomaisille muutenkin pyrkisi sanomaan

--kirjoitan koosteen, osasta asioista on tutkinnallisista syistä vielä sellaisia, että en voi ottaa esille, rikosasioista on kyse mutta huolettaa että onko lopuksi sitten että "ei näyttöä" ja koko ajan odotellut että millähän meinaavat minut saada syylliseksi lopulta
    You sent
    ei mitenkään riitä voimat enää kovin pitkään
    You sent
    https://www.facebook.com/photo.php?f...0751007&type=3
    You sent
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...81048148683049
    You sent
    mm tapon uhkauksia ja laiton vankilatuomio, elämä meni laadultaan pohjalukemiin, ihmissuhteisiin hyvin pahoja ongelmia ja esim.parisuhteen muodostamisvaikeuksia, olen tätä elämää tallentanut parhaani mukaan mutta aina ei ole ollut varaa muistikortteihin, jokainen muistikortti on ruokarahoista pois.

liian yksipuolinen ravinto ym ja rikollisista käytännön haittaa mutta en pysty näyttämään toteen, jo paloasemalla oli kaikenlaisia ongelmia, mm asuntoanihan ammuttiin haulikolla ja Sisun ylpeys, hienomusta-auto jonka hän itse halusi hankittavan, särjettiin pahoin pihamaalle ym koko ajan jotakin, ihmiset ovat kuin riivattuja tämän asian ympärillä olleet
    You sent
    ei mitenkään ole mahdollisuuksia pysyä hengissä enää kovin pitkään
    You sent
    ja isänpäivä, ei voi edes ajatella
    You sent
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...69316836522846
    You sent
    vanhalla nissan primeralla vaihdettu vani oli Sisun ylpeys, hän halusi itse sen hankittavan. auton särki rikollinen paloaseman pihalle parkkiin joka myös kertoi minulle, että "olen kuollut mies". kunnassa on huligaanilauma joka kävi kateelliseksi ensinnäkin siitäkin, kun a-studiossa viimein pääsin kertomaan että pellon arvo oli vajaa sata miljoonaa. oli hyvin raskasta nähdä miten Sisu suri auton särkemistä
    You sent
    tämä on kaikki täysin kelvotonta mitä elämässä on

tästä on melko paljonkin sisältöä, nauhoittelin sen jalasmökkiajan aikana
    You sent
    näit jalasmökin, asuin siinä monta vuotta. kun yritin saada pientä omakotitaloa vuokrattua läheltä, kunnan sosiaaliviranomainen --- joka ihan ensin iloisesti sanoi "minä olen epäpätevä" esti ko. pienen omakotitalon vuokrauksen ja sanoi "timolla on ihan hyvä asunto", soitti mm omistajille että ei timo tarvitse mitään omakotitaloa vuokralle ym
    You sent
    seonnut sakki
    You sent
    sen jälkeen tuli toinen sosiaalivirkailija kuntaan ja menin sosiaaliviranomaisten luokse joita oli jo 2 töissä siis, uusi virkailija sanoi mm "vieläkö sinä sitä hamppua kasvatat" eli moitteet tuli, sitten kun sanoin että en voi näin elää, raha ei riitä edes perus elämiseen niin hän sanoi että "ei kuulu meille, mene kelan sivuille" asuntoani kun valitin niin sanoi "sinulla on ihan hyvä asunto siellä vanhustentalolla (!), mene sinne
    no nyt olen täällä sitten ollut
    viite: mm. peltoasia, 2009
    You sent
    tämä on seonnutko tämä porukka täällä
    You sent
    on paljonkin mitä on tapahtunut, tästä kuuluisi dokumentti / dokumenttisarja voida tehdä
    You sent
    on tallenteita joista voi saada takaumia kerronnan kanssa, toivottavasti muistikortteja ei ole tyhjennetty mm vankeuteni aikana, poliisi on hävitänyt todisteita ja kun olen yrittänyt tlata mmoikeudenkäyntipöytäkirjoja joista ei ole edes omia kappaleita annettu haltuun niin on sanottu että ne on hävitetty kuten myöhempien oikeudenkäyntien äänitallenteetkin
    You sent
    --- etenkin viranomaisjärjestelmältään ja ymmärtämättömien ihmisten---
    You sent
    kirjoitan koosteen lapsiasiasta, nämä tekstit voi laittaa mihin tahansa tiedoksi jos tulee mahdollisuus saada asiaa jotenkin julkiseen käsittelyyn ja ratkaistuksi julkisuuspaineella

mielelläni purkaisin koko tämän projektin 2007 - 2022 jollekin tuotantotaholle, osa asioista tosiaan on vielä vaitiolovelvollisuuden alaisia ja jonkinlaisia tutkintoja on päällä, mutta poliisiin en voi missään nimessä luottaa ja olenhan viime kesän osalta epäiltynä mm huumausainerikoksestakin, veivät mm Sisun lääkkeet, pölyttynyt siemeniä tuottava hampun kukinto on tosin liian laimeaa kunnolliseen eläinlääkintäänkin, lääkeaineluetteloitujen ainesosien pitoisuusprosentit eivät ole riittävät

You sent

ei pysty tämmöistä elämää elämään, voi kun pääsisi vaikka afrikkaan lopuksi elämää, varasuunnitelma tosin on koko ajan ykkösenä

korvauksia ei ole maksettu, unohtuiko jotain, tyyppinen tilanne valtiolla
    You sent
    iltalehden linkki

Kaikista haasteista huolimatta, hyvää isänpäivää, ystäväiseni!
    You sent
    Kiitos paljon ja kuin myös, ystävä hyvä
    You sent
    on tämä erikoinen elämä
    You sent
    kaikki irti hamppumies-asiasta saattaisi olla hyvä toive. vähän erikoista, että mm kasvukausi-elokuva ei kelvannut virossa todisteeksi toiminnan tarkoituksista
    You sent

You sent
    näppäimet ei toimi kunnolla
    You sent
    kasvukausi-elokuvaa ei kelpuutetu todisteeksi virossa, eikä (kasvilajike)-lajikkeen kehittäjä -henkilö-:n lausuntoa

��
    You sent
    laiton tapahtumaketju saanut kaikessa rauhassa jatkua, olisi kyllä hieno juttu jos esim yhdysvaltalaiset tv-yhtiöt kiinnostuisivat asioista

---

mietinnässä tässä koko ajan, että kuinkahan on aikomus lopuksi saada käännettyä hamppumiehen syyksi koko homma
    You sent
    vie voimia, pakko myöntää

You sent
    kaurapuuron ligniini alkanut jo suussa maistua aamuisin. työkyvytömyyseläke ei oikein riitä elämiseen. kun on haara vs. valtio-asiasta kyse niin liittyy ko työkyvyttömyyseläkeasiatkin sekä mm 90-luvun työura ja sen pilalle meno näihin asioihin, miettinyt tässä että kaikki kuvattu materiaalihan käytännössä osoittaa, että juuri nimenomaan olen koko ajan ollut työkykyinen

"piti töihin päästä"

You sent
    eikö olekin aika hurjaa, mitä on tämän elämän aikaan jo ehditty nähdä, kasvukausi-elokuvan jatko-osan tulisi ehkä pyrkiä avaamaan timohaaran työelämää, taustoja

You sent

omasta mielestäni kaikki oma toiminta juuri nimenomaan kykenee osoittamaan, että

nimenomaan on koko ajan ollut kyse täysin työkykyisestä henkilöstä, ja taltioidulla materiaalilla on huomattava todistearvo

---hyvä asia, että joku sentään edes voi olla isä lapsilleen. omalta kohdalta toivon, että asiat ehtisivät asettua oikin päin ja hyvään tilaan kaikkien kannalta. myös hamppumiesten- ja -naisten. keiteleen sosiaalitoimiston päätösten mukaisesti toimiessa suomesta loppuvat hampunviljelijät kun ei ole oikeutta lisääntyä tai edes säilyttää sukuaan

on ollut hieno kokemus olla tässä projektissa mukana, hyvin harras toive olisi saada kasvukaudesta jatko-osa. oheen sopisi making of-sekä hamppumies-ohjelmasarja
    You sent
    hankala kirjoittaa kun jotain luukkuja aukeilee tielle ja yhteydethän ovat olleet pätkiviä jo vuosia
    You sent
    jos ns. seiskan tojotan laitosta kiinnostuu joku, niin on edelleen tarjolla. hyvin outo sotku lapsiasian ympärillä, kunpa asiat selviäisivät pian, hieman liian raakaa on ollut kun samaan aikaan kannabiksella olisi voinut hamppumies tuottaa koko ajan verotuloja
    You sent
    lämpöä ja hyviä ajatuksia sinne, tulee nolo juttu lopulta jos hamppumies-asia vain pysyvästi vaietaan. olisin vieläkin jopa työkykyinen, vaikea sanoa tosin, että kuinka kauan enää

You sent
    You sent
    "E -henkilö-nimisellä henkilöllä on paljon materiaalia Timo Haaran työuran yritämisestä 90-luvulla, materiaali kannattaisi yrittää järjestää tuotantoyhtiön käyttöön, tarvittavan laajemman kuvan akaansaamiseksi ns. hamppumiehestä henkilöhahmona ja asioiden selvittämiseksi"
    You sent
    https://www.facebook.com/photo/?fbid...27906933997167

You sent
    kyse on yhteiskuinnallisen yleisen turvallisuuden ja järjestyksen edistämisestä, myös ongelmakohtien esilletuonnista sekä ongelakohtien selvitelystä niiden poistamiseksi. Jos jokin on ongelma yhteiskunnassa, mistä asia johtuu ja mistä itse ongelmassa pohjimmiltaan on kyse

You sent
    kuten hamppukin on ongelma yhteiskunnassa, pitäisi selvittää asia jolloin lähtökohtaisesti on asioita selvittävää lähteä tutkimaan ongelman syntyä esimerkiksi ihmiskunnan historian valossa

You sent
    tulee voida tietää asioiden taustat, että on helpompaa ymmärtää, mistä ongelma, oli se mikä hyvänsä, muodostuu

ja hamppu aiheena on esimerkinomainen niinsanottu tienavaaja monien muidenkin ongelmien syntyhistoriassa, kyseessähän on valhe joka on aikaansaatu joillakin motiiveilla, jotka media on jo laajalti esille tuonut yleisesti

You sent
    eli johtopäätöksenä on mahdollista jo todeta, että mikäli ihmiskunta pyrkii pääsemään eroon valheesta, myös ongelmiakin voi olla silloin vähemmän ja sitä kautta tuloksena on tytyväisempi yhteiskunta

You sent
    näistä asioista hamppu-kannabis, kasvi, on ehkä paras mahdollinen esimerkki. henkisen kasvunsa kasvukipujen vuoksi asioiden selvittämisen estosta, mistä syistä sitten viitytys asioiden selvittämisessä johtuukaan, kärsivät ihmiset yleisesti edelleen suomenmaassakin

You sent
    vii vy tys
    You sent
    tämän tyyppistä sosiaalisen median viestiluukkujen teksteistä olisi mahdollista koostaa juurikin kasvukausi 2- elokuva, sekä mm. making of-materiaalia

You sent

"ajattelin jäädä tähän traktorin vierelle odottelemaan kun totesin että tämähän tekee arvokkaan pellon"

- jalasmökkiaika ja timohaaran työllistymissuunnitelmat - kuinka niissä "avusti" yhteiskunta, ja millä tavoin

You sent
    tt
    You sent
    You sent
    jatko-osaa odotellessa kaikki hamppumiehen elämään liittyvä joutaisi olla esimerkiksi yhdysvaltalaisten tv-yhtiöiden käytössä ja on esille tuotukin, että on ollut lupa hakkeroitua elämääni kaikin tavoin, satelliittikuvia ja sosiaalisen median päivityksiä, viestiliikennettä myöten on ollut ja on lupa käyttää kaikin tavoin elokuvasisällö muodostamiseen, hyvin suotava asia. ongelmaksi on muodostumassa se, että on hyvin hankalaa kyetä pysymään elossa enää kovin pitkään, liian yksipuolisen ravinnon ja erilaisten arjen hankaluuksien, joissa on havaittu niiden lisääntyvä määrä, vuoksi
    You sent
    Timo Haaran oma toivomus on kasvukausi 2 - elokuvan muodostaminen sekä elokuvan mahdollisimman laaja levitys esimerkiksi paypal-palveluissa, tuotto käytetään taltioidusti etupäässä kaiken kannabiksen kasvatuksen ja tuotannon edistämiseen ja mm. lääkekannabiksen tutkimuksen ja käytön mahdollisuuksien edistämiseen
    You sent
    mutta puuttuvat viralliset tuotantotaho sekä sopimukset tuotannosta. Olisi hyvä voida saada aikaan myös sopimukset, kuinka tulevaisuutta ajatellen materiaalin käyttöoikeudesta mahdollisesti tulevat tulot ohjeutuvat hamppumiehen elämän joskus vielä loputtua, hamppumiehen lapsille ei kuulu aiheuttaa milloinkaan erityisesti viranomaisten enää minkäänlaista kärsimystä, eikä kenellekään ko. ammattialalle aikoville henkilöille

https://www.youtube.com/watch?v=Xb5E82BEidQ

https://www.youtube.com/watch?v=_WXUcYp97mE

https://www.youtube.com/watch?v=K6ABGlgT6Jk

https://www.youtube.com/watch?v=TG1lefd4whQ

https://www.youtube.com/watch?v=TsTF...rv=aeVebDUGhis

https://www.youtube.com/watch?v=zCYe8IgDLZ8
  3. Urbancityboy
    13.11.2022 16:12
    Urbancityboy
    "Sisu yritti neuvoa, kuinka kasvin kanssa toimitaan. Suomen historiassa, kuten myös maailmanlaajuisesti poikkeuksellisen asiakokonaisuuden taltioinnin puutteiden seurauksena tallenteet asiassa jäivät puutteellisiksi. Asianosaisia, jotka alkuperäiseen tarinankerrontaan ovat osallistuneet, on jo ehtinyt menehtyä huomattava osuus alkuperäisistä esiintyjistä. Tulisiko edelleen keskeneräisen asian taltiointia mahdolliseen jatko-osaan ottaa päätöksienteon kohteeksi, yksi ongelmakohta koskee hamppumiehen elämään liittyvien materiaalien jatkojulkaisuoikeuksia sekä niistä mahdollisesti aikaansaatavien tulojen edunsaantia hänen elämänsä jälkeen, olisiko erityisesti huomioitava minkä tyyppiseen asemaan yleisesti vaiettu tilanne asettaa. 2.11.2022. Sisukin olisi asioihin liityvistä ratkaisuista kiitollinen, hänellä oli tärkeä tehtävä näyttää, mistä kasviasiassa oli kyse ja on suuri suru, kuinka asiat hänen elämänsä aikana olivat."

https://www.youtube.com/watch?v=Mi6Jj_twS7s

https://www.youtube.com/watch?v=KrEPUKji54U

https://www.youtube.com/watch?v=Mb6GaKwSquU

https://www.youtube.com/watch?v=9ITvzSYAPUQ&t=16s

https://www.youtube.com/watch?v=viFvApIf9O0&t=16s

https://www.youtube.com/watch?v=tWoZheaUhUM
  4. Urbancityboy
    13.11.2022 18:42
    Urbancityboy
    "The wrongful actions of the authorities are demonstrable. The project has included arbitrarily taken samples and confiscations, destroyed plant lots without sampling, lost plant lots that have not even been consumed to this day, judgments about concentrations that would only have shown the legal possibility of production, conflicting interpretations and completely different decisions, ignoring and leaving evidence out of the preliminary investigation and the legal process, ignoring witness statements, destroying materials and evidence. Among other things, the Secretary of Agriculture, who was supposed to be involved in the supervision of the hemp project, was later arrested from his post due to an unfounded criminal suspicion, in connection with another matter, the police also interrogated the leading employment counselor "whose appointment was scheduled for the meeting did not show up" and if the preliminary examinations were held, it would have been difficult to show up because according to the time information, the person concerned was detained in the police station of the same police department that conducted the investigation."
    "It is a long chain of crimes by state representatives. The industry's guidelines and rules have also been demonstrably ineffective and incomplete. The decision to be handed down by the Parliament's legality watch person on wrongly completed examinations and other violations of the police actions have been made but that has not offered any legal state to assauling of the case. The court's decision stated that "the purpose of the production is quite unclear", still the judgment to be handed down was read. The sentences can be shown to be against the legal order."
    Timothy Branch, 31.10.2022.
    Really. The hemp soup in question has already cost a couple of million in the form of the process, and here is the result after 10 years of trying to find out about the matter - a very, very little news in Savo's news. Yes, from news of this level, does it go so that the people of tax payers would find out how and where their tax money is spent, and indeed, above all, in what way and for what greater good. Did anyone notice the news, you can't find this on the internet, according to Savo news proadcasting area producers. So, however, the funds used for the 10-year-long examinations has reached it´s very bottom indeed even some time ago, and the case would have already been won if it had been handled as required by the law. "
  5. Urbancityboy
  6. Urbancityboy
  7. Urbancityboy
  8. Urbancityboy
  9. Urbancityboy
    17.11.2022 10:05
    Urbancityboy
    "Haara pyytää selvittämään rankaisemisen sijaan kuinka ja millä edellytyksillä hän jatkossa voi alkaa tuottamaan lisää maatalouskannabista, jonka hankkeen toteuttamisen hidastamisen sijaan viranomainen on velvollinen tekemään tarvittavat selvitystoimet, mikäli lainsäädäntö ei toimi, edelleen Haara muistuttaa, että kannabikseen liittyvät asiat ovat velvoitettavasti vaadittu selvitettäväksi ja ajantasaistettavaksi kannabiksen tuotantomuodot sallien sovellettavilla lainsäädännön toteuttamistavoilla, lääkkeellisen kannabiksen tuotanto on eri asia kuin maatalouskannabis johon THC-pitoisuusrajojen sallittavuuden selvittäminen edellytetään ja johon Haara on yli 10 vuotta yrittänyt pyrkiä osoittamaan toimivan käytännön ja ennakkotapauksen toimivamman lainsäädännön soveltamisesta. mikäli todistajanlausunnot huomioidaan sekä muu lainkokoelmasisältö, Haaran aiemmat tuomiot pitäisi myös kumota ja mitätöidä, hänen rikosrekisterinsä sekä Suomessa että Virossa poistettava, Haara pyytää kiinnittämään huomion että kannabiksen tuotannon säännöt eivät ole osoitettavasti toimivia ja hänen esimerkkitapauksessaan ovat sääntöjen mahdollisuuksien toteuttamiskeinot mikäli asiantuntija-todistajalausunnot huomioidaan. Haara on käyttänyt laissa mahdollisena olevaa lisäämisalaansa tuodakseen koulutusta ja esimerkkityötä Viroon, Suomen tärkeään kauppakumppanimaahan laillisen tuotantotarkoituksen toteuttamistarkoituksissa(todisteet/ Cannabis Sativa ou) eikä rikoksia tehdäkseen. Haara haluaa jatkossa hyvän viranomaisyhteistyön sekä oikeuden hallussapitää tuotettua Cannabis Sativaa, osoittaa sen laillisen tuotannon tarkoituksen ja myynnin mahdollisuuden."

https://forums.offipalsta.com/album....ctureid=178803
  10. Urbancityboy

Sivu luotu: 04:05 (GMT +2).