PIC 0106 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
musta on ollut parkissa siellä, irroitin akut ja ne ovat lämpöisemmässä ja olen laittanut ylläpitolataukseen kerranrenkaat olisivat hyvät mutta niissä ei ole painoja vielä ollenkaan joten jumputtaa. alla 35" x 12,5 mud terrainit, ne siihen voi jättääjossain pitäisi ehjätä noita autoja mutta ongelma on että kun pitää tyhjentää pajaa ja mm. hoitaa huoltajuusasiaa niin ei oikein onnistu, hankala muuttaa ja laittaa samaan aikaan.ihan umpisolmu mutta en ole ainakaan kunnolla ottanut stressiä. esim. mustan turbocruiserisi kytkin olisi järkevin vaihtaa navetalla varsinkaan kun takapotku ei kytke kunnolla niin laittaisi sen kun tulet suomeen mutta jos navetta menee niin ei tule mitäänmikan kanssa oli puhetta että kokoan mahdollisimman paljon osia yhteen avobjcruiseriin, olisi ollut 3,4 dynan kone mutta omassa mustassa katkesi mystisesti alavesiletku ja leikkasi kone kiinni, harmia piisaatehdään kevään mittaan kuorma noista bj:n osista ja beefland saa ne, niistä pitäisi saada yksi niittymonsteri rakennettua mutta tällä elämällä millä ajalla, ei ole enää yhtä hyvin kuin ennen mutta pitää koittaa korjata vaan tilannettase kahvipaahtimo olisi kova juttu, siellä pystyisi tekemään tehdastyönä kun on kuljettimetmilloin tulet suomeen 
12 tammikuu 06:54 IP 
onko gmailosoitetta sinulle, laitan oikeuden välipäätöksen tiegoksi-tiedoksi 
noin tunti sitten 
loppui akku, akku on niin tyhjä ettei lähde puhelin päälle.ajatus oli myös että otan beigestä varaosa-autosta laatkon siihen sinun mustaan ja vaihdetaan kytkin täällä savolassa mutta kun tämä tilanne on tämä niin eipä siinä oikein osaa mitään ryhtyä tekemään ja nyt 6 syl laatikkoa tarvitsee avo-mustaan jos meinataan ajaa sillä edes. soita kun on hyvä hetki niin suunnitellaan. jos tietäisi että paja säilyy niin ihan toisella lailla voisi jo tehdäkin jotain 
 
ok 
 
täytyy tuumailla kun pääsee kotiin täältä 
 
beigestä voi ottaa mitä vaan sitä varten se on 
 
en osaa sanoa ihan varmasti mutta pejantaina voisin mustan hakea 
 
tosin meillä on kärry perässä ja ei viitsisi koukata keiteleelle 
 
mutta katsotaan, tai jos saat toimitettua sen jyväskylän tien varteen 
 
täytyy tuumailla 
 
miten sen vinssipuskurin kanssa, ehditkö tekemään vai onko sinä se vanha vielä? 
tämä oma elämä on laitettu täysin mahdottomaan tilanteeseen, omat ja kaikkien laitot on tämän tilanteen seurauksena p*stä, tilannetta ei voi sanoin kuvailla. sinänsä, jos tästä vähänkään pääsisi mihinkään tai tekemään niin se puskuri olisi päivässä maalivalmiina, paljon kyllä olen ajatellut mutta tekemään ei pääse,  tarvitaan "omat" tilat ja auto on ollut siellä liikuttamattomana. kunpa olisi aikaa ja navettaa kytkimen vaihdolle täällä niin samalla katsoo sen kytkentähaarukan ja kun voisi keskittyä hetken niin puskuri olisi valmiina. pahoittelen mutta täällä vedetään elämääni viemäriin tällä hetkellä ja siksi rengashommaa ja katsastusta lukuunottamatta mustalle ei ole voinut tehdä mitään.ja nämä asiat v* itseänikin ihan p* 
 
ei siitä kannata paineita ottaa ymmärrän kyllä 
on paska homma tuo navettajuttu, ikäänuin korttitalo romahti, kaikki mitä on suunnitellut ja vielä kun on pohjalle maksanut vuokria siitä siltä ajaltakin kun on aika mennyt tutkinnoissa ja mm vankilassakin niin paljonko on jäänyt tekemättäihan perkeleen katkeraksi menee4.3.on ylellä tunnin ohjelma tästä ammattialastani, olen silloin tampereella 
 
mulla olisi itsellä varmaan aikaa laitella autoa kotosalla kun ei ole nyt työmaata käynnistymässä ja jos saan rahaa kasaan voisin hakea sen kytkimen ym mitä tarvitsen ja laitella kotosalla sitä 
pitäisi laatia suunnitelmaa mitä voi tehdä, ja jos menette ohi tästä niin olisi hyvä jos ehtisitte poikkeamaan että voi vähän suunnitella 
 
tarvisi vaan mahdollisimman pienet siirto pyörät että mahtuisi korkeuden puolesta talliin 
jep, tuo on hyvä pointti 
 
tule poikkeamaan kun olet tampereella päin 
mielestäni semmoiset siirtopyörät löytyy kun kasaa täältä noista orkkispyöristä, kun toyota osaa hajautetaan ja poistetaan navetan alueelta niin beefland on vahvoilla, siellä on yksi hyvä runko hj 61 teille bj runko ja kori, korin osia kuten konepelti, tuulilasinkehys, voisi olla jonkinlaiset bj akselit ja hj 61 lähes ruosteeton priima runko, nuo on jo tulossa teilletulen käymään että voidaan suunnitella kun käyn tampereella ja ilmoitan heti kun tiedän aikataulun 
 
joo jos en hakisikaan toyotaa nyt vaan tulisin taunon kanssa ja ottaisin kaks peräkärryä matkaan saataisiin viedä osia talviaisiin turvaan 
 
vaikka parin viikon päästä 
on hyvä idea, 
 
mulle saa kyllä navettaan säilöttyä melkolailla paljon jos hieman järjestää ja tekee hyllyjä, materiaaleja kyllä löytyy 
 
ja pysyvät varmasti tallessa 
samalla pihaa saisi nippuun ja tavaraa pois, olen alustavasti katsellut mistä luovun ja ideana on toimittaa teille osaa niin paljon kuin mahdollista yhden toyota avobj:n kokoamiseksi ja kuorma menisi kärryynja hj runko sinne samaan 
 
kyllä, voisimme tulla hiacella ja ottaa kaks peräkärryä matkaan niin saisi täyttää hiacen kaks peräkärryä ja mun mustan 
se hj:n runko on helvetin hyvä 20 cm kohdan korjauksella, takapätkäterittäin hyvätjep, laitan listan tähän mitä on ainakin teille tulossa tarkennettuna2x toyota runko 
 
ok 
bj 40 korituulilasinkehytkonepeltiakselit bj 40irtosälää, penkit ym, noita lämmityslaitteita ym voi kasailla sitten siihen oheen tai asentaa myöhemminkin, tavarat ovat osittain lajiteltuna, mietin että mahtuisikohan yhteen isoon kärryyn niin että rungot päällekkäin ja muut tavarat sinne sekaansuunnitellaan, koska on päivä jolloin olette suomessa, mistä päivästä eteenpäin orivesi/tampere 
 
lauantaina olen varmasti suomessa. helmikuun eka viikko mulla on kiirettä kotosalla, mutta sen jälkeen voisi keskittyä suunnittelemaan siirtoa ja sijoittelua 
 
volvon kuorma-autokin on kohta ajossa, kun saadaan leimattua sitten siirtyy enemmänkin kerralla 
 
20 tonnia tojotan osia kerralla  
ehdin laatia riittävän määrän loppulausuntoja ja vastineita lakiasioissani ennen sitä ja voisin irtautua mahdollisesti mukaankin, riippuen  mitä navetalle nyt tapahtuu 
 
ok 
 
talviaisissa on osille kyllä tilaa ja sinisen voi viedä eestiin 
 
beigen voisi pilkkoa varmaa osiksi 
 
ja säilöä hyllyihin 
 
pari päivää menee talviaisissa että saa järjestettyä tilaa ja tehtyä hyllyjä lisää 
jos navetta ajautuisi hallintaani eli saisin sen ostettua mitä epäilen jonkun verran, olen suunnitellut sitä katsastusmiehen bj:tä että jos vinttiä kirii ammattilaisten tuella niin sinisestä avobj:stä tulisi teille hyvä ja se pyörii ja pystyy ajamaan kuten umpihj-beeflandin siniselläkin.itse asiassa sininen hj on siinä kunnossa että sen voi ajaa koska vaan esim leimalle tai viroon, se pelaa helvetin hyvin kuten sininen avo-umpibjkin jota olen suunnitellut että lämpöpatterinkylki takalattiaksi ja pakkeli kylkeen niin beefland saisi avoauton kesäksi 
 
tällä hetkellä hyllyjä on kymmenen metriä pitkälti ja kaks ja puoli metriä korkeelti, mutta osa on käytössä 
 
joo, ne voisi viedä eestiin 
olette toimintaohjlemassani koko ajan, siemen on menossa hollantiin dus-testeukseen mutta siinä on vähän myös auki tilanneniin voisi 
 
vihreästä hallista pitäisi tehdä kaupat näillä näppäimillä, ehkä sinne saadaan pieni land cruiser linjasto myös 
sinisen hj:n voin ajaa koska tahansa vaikka viroon, se toimii ja on 33" allaolleet parkissa paikallisessa siilossa sinisessä hjssa on akutkin paikallaan ja lähtee avaimesta käyntiin ja tosiaan startin karahdusta lukuunottamatta pelaa täysin, hyvä eesti vehje sellaisenaanja ottaa beigestä laatikon irroituksessa siihen paremman startinmutta arki pitäisi saavuttaa vielä, päivät menevät papereita täytellessä 
 
purku piste, putsaus ja hionta piste, maalaus piste ja kasaus piste 1 auto joka kuukausi ja myyntiin 10 000 eurolla...miljoona pisnes  
pysytään tilanteen tasalla, tiedotan miten tämä etenee, telkkari on 4.3. teen myös pohjatyötä ohjelmaa varten koska ko. ohjelman kuuluisi olla viimeistely tullijutun oikeudenkäynnin ohellajesjeskyllä 
 
palataan asiaan kun olen suomessa ja suunnitellaan siirrot ja osien sijoittelu talvianen keitele lihula akselille 
paahtimon seinien sisälle ja siiloon työpisteet tai vihreä halli, tilaahan tehtaalle on 
 
juuri näin 
jos saisin puoli vuotta yhtäjaksoista aikaa niin rakennan tuotantolinjan ja siinä yhden beefland-auton samalla kun itse linja rakentuu 
 
toisesta päästä romu sisään ja toisesta päästä tulee kiiltävänä ulos  
tuo ylhäällä mainitsemasi oli kuin oppikirjasta, juuri noin olen itsekin ajatellutjesja myydään vaikka paikallisille hevos- ja karjatilallisille, käyttäjäkunta löytyy kyllä kiiltomustille ja korotetuille todellakin 
 
kyllä se onnistuu kun saadaan vihreä halli ja päätetään mihinkä rakennukseen tulee korjaamo tilat ja sosiaalitilat, milestäni vihreä halli olisi paras, ei tarvitsisi paskassa pyöriä ja poistuisi paloturvallisuus riski eläin suojasta kun kaikki koneet ja korjaamo olisi erillään 
kun se puskuri tehdään niin laitetaan kaikki mitat virallisella piirroksella ylös, niitä pitäisi saada tarvittaessa sarjatyönäbj runkohitsausmitat ja korimitat ovatkin jo ylhäällä ja niistä on ohjepiirrokset minulla 
 
kyllä pitää miettiä sarjatyötä suunnitella kaikki valmiiksi ja tehdä heti  vähintään viiden sarja turbo hj lukko akseleilla ja bj kuten punaisen olet tehnyt 
ja koripaloille sekä korille on jigi sekä muotit, muottimallit lokasuojille, keulan osille, helposti voisi tehtaan perustaa loksuparista saa yli 300e 
 
niistä myydään kaks kumpaakin mallia niin saadaan kulut pois 
 
parempi olisi pistää eestiin kuvat sun punaisesta ja mun mustasta, kun saadaan siihen levikkeet ja puskuri. ja ilmoitus että tehdään tilauksesta 
levikesarja 500e, sen takia olen odottanut sen levikesarjan kanssa josko kun saisin maalattua kelin lämmettyä mustaa, pohjustan niitä lisää ja muottimalleiksi kannattaa vaan säästää, lasikuituosta ovat järkyttävän hintaisia noihin tojotiinhyvä ideajuu, katsoit varmaan punaisen kuvat?tavoiteohjelma olosuhteista riippuen 014 
 
kyllä, se on viimesen päälle 
punaisella ajelua, kun rustataan ja siirrellään noita muita, tarkoitus on liikkua keväällä tuolla punaisella ja sillähän voi kärryä vetää myös ja kuljetan teitä sekä suomessa että virossa 
 
juuri näin 
 
beeflandille täytyy tehdä samanlainen 
 
edustus peli 
ja ennen sitä oma avo musta toimivaksi, kuutoskone on pakko laittaa koska ei ole toimivia muita moottoreita, nyt olisi edulliset 3.0 kiinnileikannut ja 3.4 koliseva moottori, kunhan teekauppa käynnistyy niin voihan noihin mukeja ja laakereita hommata 
 
korjaamon yhteyteen pitää tehdä myös klubi tilat 
idea: lumivalkoinen cruiseri beefland-mainosteksteillä 
 
ilman muuta turbo kutonen 
 
hyvä idea 
ja se tehdään pikaurakkana valitussa paikassa, kaikkein paras jos omistaisin navetan 
 
niin olisi 
 
toisaalta jos sinua mikään ei pidättele keiteleellä olisi lihula paras paikka 
 
siellä voitaisiin kaikki aina kokoontua samassa paikassa ja on edullista 
on minulla siitä visio koska olen pyrkinyt profiloimaan minkä tyyppinen auto sopisi yrityskäyttöön, valkoinen tai sen ale cocin seepralonkeron värinen, lavan reunaan ja keulaan saisi hyvni beefland-logot 
 
eikä ole häiriö tekijöitä 
vesannolla on turbomoottori myynnissä, kolaroitu auto josta tuttu on jo ostanut akselin, seuraan sitäkin tilannetta koko ajan ja kyllä noita osia saa vielä kun alkaa tekemään 
 
mää tarvisin etuakselin lukon 
navetassa on valmis linjasto, se toimii hyvin se tunkki-ja kuljetinvaaterointimennään penan luona käymään ja järkkään hyvän diilin, penalta akseli ja, mietin, "uhraanko" sisisen katsastusmiehen bj:n kun siitä tulisi pikaurakkana helpolla siisti ja se teillepäästäisiin vähimmällä 
 
tekis mieli muuttaa viroon tekis yksiön sinne vihreen hallin tuleviin klubi tiloihin ja rakentelis iltaisin autoja ja päivisin paimentais elukoita 
se on se mitä offiporukat yrittivät ostaa 15 vuotta mutta minkä kaverini pena sai vaihdettua viimein taikinakoneeseenoikein! sanopa muuta 
 
innostuin kun visioin 
 
kyllä 
 
siinä olis muuten ideaa 
privaatitilat vihreään halliin ja siihren saa vaikka mitä yläkertaa, olisi luksusta ja tehdas alakerrassa 
 
näin on mikan kanssa suunniteltu 
 
yläkertaan pari makuuhuonetta klubitilat ja sauna 
bj - hj tuotantolinja ja biojutut jotka ovat väistämättä tulossa, kohta on julkisuudessa aiheesta ja aion toteuttaa 
 
alakertaan huolto/korjaamo tila tilat 
 
lattia lämmityksellä 
 
juuri näin 
risteyksessä asuminen on muuten paras sijainti, se on ihan hemmetin hyvä ja järki-idea, vihreän hallin pohjaa pitää tasata ja viemäröinnit pitää suunnitella hyvinautojen laiton ns kärypuoli, hitsaus ja mahd osamaalaus parhaiten tuuletettavissa olevaan kohtaan 
 
imuri 
 
ja susta tulee beeflandin turvallisuus päällikkö, kulunvalvonta sujuu samalla vihreästä hallista 
jatkan dekriminalisaatiopuolella, ilmoitathan kun olet suomessa, jep purkutyömailta jotain vanhoja huippiksia esim ja imurööri johon potentiometrisäätö ja saa tiittulan hitsauskohdan yläpuolelle 
 
sitten vaan avo bjllä helvetin kyytiä perään kun tulee outo auto beeflandin alueelle 
 
jep palataan näihin ensi viikolla 
menee etuvartio samalla, taukotuvat kuntoon, vaaka-aseman mökki olisi meitsille hyvä palatsi, siihenhän minun kannattaisi osoite laittaa virossapalatsi 
 
aivan siihen mökki päälle olisi kaksi kerroksinen 
olisi hyvä jos media ym tulevaisuudessa alkaisi tutkia miten teekeisari elää ym kayttää mahd. miljooniaan, niin silloin muuntajakoppi osoitteena virossa olisi just hyvä 
 
kaksi työmaaparakkia yhteen siihen päälle,  alakertaan peseytymis tilat ja ylhäälle keittiö makkari ja olohuone 
 
järkevä laajennushanke!dekriminalisoin hetken, ollaanpa yhteyksissä |