Jos ei kiinanmallin mukainen ns."Bresneviläisyyden ajan Suomi-sensuuri" pääse iskemään, niin tämä koko systeemi tulee telkkarista pihalle 2 v sisällä, että näin. 

osaatko sanoa löytyisikö euroopasta innokkaita sponsoreita tälläseen "jäteruokaöljy" ideaan ajaa ekologisesti pitkin eurooppaa hamppu- tai rypsiöljyllä. Eli näyttäisi ihmisille kuinka onnistuu joko hamppuöljyllä ajaminen, tai ravintoloiden ruokaöljyllä ajaminen... 
olikos tuo nyt vaikeasti kirjotettu...  

onko jo löpöt olemassa reissua varten, kontakteja aiheeseen on 

suunnitellaan vasta kaverin kanssa. 

meinaatko tuon tyyppistä menoahttp://www.youtube.com/watch?v=S9Am3yUDt3M 

varmasti mediaa kiinnostaa, aivan salettina... ainoa laillinen ongelma voisi olla käyttövoimavero... mutta jos siihen jonkun porsaanreijän keksisi... idea olisi tehdä hieman madventures hengessä kahden kaverin ekologinen reissu vanhalla toyota hilux lava-autolla, jossa lavalla olisi 200L öljytynnyri, erillinen suodatusjärjestelmä ruokaöljylle... 
"page not found" 

niinpä tietysti 

ah, http 
nyt toimii 

siinä on se mese millä ajoivat usa:n halki cannabisöljyllä 

linkin alussa väärä sana 

helpotan asiaasi mahdollisesti, tähän on kontakteja 

okei, hienoa, mahtavaa... 
juurikin tuollaista ideaa... 

voit ostaa esim iisalmesta itikan biodieseltilalta tarvittavan polttoaineen joka on vanhaa munkki- ja ranskalaisrasvaa alkuperältään 

savon siemen  

asia lähti liikkeelle idealla ajaa ravintoloiden jäteöljyllä, suodattaa se erikseen jne mutta sitten tuli hamppuöljyn mainostus enemmän mieleen... 

siitä on maksettu polttoaineverot ja kaikki mitä pitää, ei tule verollisia ongelmia 
hävittää näköjään tekstin jota kirjoitan 
hyvin menee 

uloskirjautuminen yleensä auttaa chat ongelmiin 

itsellä ollut hieman saman tyyppinen juttu mielessä josta olen dokkariporukalle jo lausunutkin 

ongelma tuossa on vaan se että euroopassa ajeleminen, eli ns. reissun tekeminen hankalaa jos savossa pitää käydä tankkaamassa  
ahaa okei.  

? 
kai ne tynnyrit matkassa helpottaa asiaa 

eikun joo...ei mitään, ideana tuo nettisivu? 

kysy esim. iisalmesta, sieltä saat normi dieselin hinnalla kasviöljydieseliä jota  tällä hetkellä harrastuksenaan tekee koska verollisista syistä ei homma ole kannattavaa 

joo, kyllähän sinne lavalle tietysti aika monta tynnyriä mahtuu... ja niillähän pääsee pitkälle... 

kiitos suomen valtion ei ole kannattavaa 

mutta ajattelin enemmän niin, että euroopassa olisi joitain spotteja, sponsoripaikkoja, joissa voisi käydä tankkaamassa.. 

tuolla tosiaan tehdään kyseistä ainetta, et tule löytämään tankkausketjua kovin helposti euroopan reissulla muuten, pakko sanoa 
kannattaa selvittää asiaa, mm saksassa ajetaan jo soijapavuista tehdyllä dieselillä 

(GMO muuten) 

ok, joo täytyy miettiä idea tarkkaan, ehkä sittenkin hampparipaikkojen jäteöljyn uusiokäyttö olis huomiota herättävämpää. verothan senkin idean tod.näk. lopulta kaataa... 

mutta ei ole resursseja selvittää tankkausketjua, länsirannikolta saat silakkaöljyä, tai enimmäkseen lohenperkuutähteistä tehtyä biodieseliä, kalaöljydiesel-hakusanalla taisi löytyä, firma sai peräti ympäristöpalkinonkin  
rovina oy tms vastaava taisi olla olen sinne joskus ollut yhteydessä aiheesta 
ongelma on verotus, biodieselin valmistus ei ole tuosta syystä kannattavaa suomessa mutta nuo ovat ne paikat joissa suomessa voi tankata 

kannattaa valita hellekeli jos esteröimättömällä meinaa ajella 

paistorasva esim tarvitsee toimenpiteitä ennenkuin kannattaa kaataa tankkiin 
itsellä tulossa toyota land cruiser vm -76 tuohon tarkoitukseen mutta tietenkin sehän on pelkkää saamattomuutta kun ei auto ole valmis 

n. 30 000 euroa on mennyt tähän hamppuhumppaan sillä olisi mm. ostanut jo puuttuvaa polttoaineletkua pätkän 

jossain offipalstalla viisaat tietää että eipä saanut aikaiseksi mutta autosta ei kyllä paljoa puutu, ongelma on suomen valtion aiheuttamat haittatoimet jotka ovat laittomat, korostan että voin todistaa asian 100%, tämä pätkii on kiva jutella mutta en jaksa nyt tätä kun on tämäkin jo jatkunut vuosia eli ihan sama missä olen niin nettiyhteydet mättää aina, laitan linkin kuviin tojotasta ja palataan aiheeseen, kannatta kysellä kotimaan biodieseltoimittajilta asiaa, idea on hyvä itse olen meinannut ajaa tuolla punaisella hamppuöljyllä hangosta nuorgamiin tai päinvastoin mutta eipä tässä paljoa ajella kun suomen valtio on tuhonnut talouteni josta olen erittäin katkera ja vastauksena muualta yleensä on ollut että pitikö mennä sitä hamppua kasvattamaan että kiitos kovasti kaikille ymmärtäjille 

http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1141&pictureid=41605 

hyvää illan jatkoa ja palataan joskus kun kone pelaa paremmin 

joo kiva jutella ja hyvää lisäinfoa! palataan kun olen suunnitellut, kerron sitten vaikka mihin tulokseen olen päässyt vai olenko päässyt mihinkään. |