IMG 2794
valmistaudutaan vaihtamaan tilinumero tähän lihulan SEB-pankiin, en näe tiliotteita tuosta suomen tilistä täällä ja olen noppana laittanut vaan kaikki tilatut meneääm, lähden nyt pankkiin ja postiin
tulen kohta niin on varma tilinumero tuohon lihulan SEB:hen
toi myynti monesta suunnasta, eikö nyt ois kannattanut odottaa että saa ne kotisivuille eka, sieltäkautta linkitys ja sivut jakoon. sk nimihän siinä ois levinnyt
nyt muut linkittävät sun myynti-ilmoituksia sk-sivuille, aika sekavaa...
olet oikeassa, on niin kova hätä tämän talouden kanssa mutta tekstissä www.suomenkannabis.fi mainittu joten toivoa pitää että hoksaavat avata sen
tulin juuri postista ja nyt on kulut oer lähetys, laitan nollakatehinnat
koska postituksesta noille isoille määrille ei oikein voi enää erikseen ilmaa jättää hintoihin
HUOM TEKSTIÄ SUUREMPIEN ERIEN TLAUKSIEN YHTEYTEEN
copy
--
--
--
www.suomenkannabis.fi Toimituskulut suuremmille erille, hampun ruokasiemenen kilotilauksille:
Kirjattu postiosoituksella varustettu kilolähetys Suomeen 11,06 euroa + 1 euro per lähetettävä kilo, nämä hinnat ovat suoraan Eestin postin hintoja, eikä niistä oteta voittoa ja pakkauskulut tullaan rahoittamaan omakustanteena.
4 minuuttia sittenTimo Haara
Jokainen niin haluava saa tilauksen yhteydessä lisäksi yhden lähetyksen erittäin hyvän kasvin siemeniä muistoksi suomalaisen kannabiksen kasvatuksen edistämisestä, nämä kyseiset siemenet ovat kasveista jotka vuosien ajan ovat vastustaneet Suomen vaikeita oloja, aiheetonta viranomaisvainoa ja kovia ilmasto-olosuhteita. Kyseisiä siemeneriä on myös saatavilla vielä toistaiseksi eriseenkin tilattuna, jossa suurempien yksittäiserien tilauksen yhteydessä jokaiseen vähintään 50 euron tilaukseen liitetään ylimääräinen siemenpakkaus extrana. Pienemmisssä erissä myös postituskulut ovat edullisemmat kirjepakettihinnoin jotka mainittu tilaustietojen yhteydessä. Tilaamalla autat kannabiksen kasvatuksen edistämisessä myös kotimaassakin!
Viesti on liian pitkä.
viesti on liian pitkä
huoh
www.suomenkannabis.fi Toimituskulut suuremmille erille, hampun ruokasiemenen kilotilauksille:
Kirjattu postiosoituksella varustettu kilolähetys Suomeen 11,06 euroa + 1 euro per lähetettävä kilo, nämä hinnat ovat suoraan Eestin postin hintoja, eikä niistä oteta voittoa ja pakkauskulut tullaan rahoittamaan omakustanteena.
4 minuuttia sittenTimo Haara
Jokainen niin haluava saa tilauksen yhteydessä lisäksi yhden lähetyksen erittäin hyvän kasvin siemeniä muistoksi suomalaisen kannabiksen kasvatuksen edistämisestä, nämä kyseiset siemenet ovat kasveista jotka vuosien ajan ovat vastustaneet Suomen vaikeita oloja, aiheetonta viranomaisvainoa ja kovia ilmasto-olosuhteita. Kyseisiä siemeneriä on myös saatavilla vielä toistaiseksi eriseenkin tilattuna, jossa suurempien yksittäiserien tilauksen yhteydessä jokaiseen vähintään 50 euron tilaukseen liitetään ylimääräinen siemenpakkaus extrana.
Pienemmisssä erissä myös postituskulut ovat edullisemmat kirjepakettihinnoin jotka mainittu tilaustietojen yhteydessä. Tilaamalla autat kannabiksen kasvatuksen edistämisessä myös kotimaassakin!
Tilaamalla yksittäin tai ryhmätilauksena 50 tai 100 euron summalla, toimitamme jokaista 20 euroa kohden yhden siemenkupongin. Esimerkiksi 50 euron summan toimitukseen sisältyy 3 kpl siemenyksiköitä muistoksi kotimaisen kannabiksen kasvatuksen tukemisesta.
eikai tota nyt taas muuteta?
20€ tilaukseen sisältyy 1 pakkaus, jossa on 3 siementä.
50€ tilaukseen sisältyy 3 pakkausta, joissa yhteensä 9 siementä.
100€ tilaukseen sisältyy 7 pakkausta, joissa yhteensä 21 siementä.
+ toimituskulut 2€ per tilaus
ei muuteta ja tuo tilausmahdollisuus on vielä erikseen voimassa, nyt muutos koskee tietoja kilotilauksien tekijöille eli tarkoitus on että ylläoleva teksti lisätään tilausmahdollisuuksiin
ok
ja pankki tietoja, suomen pankin tilitiedot eivät ole olleet käytettävissäni ja tulin juuri lihulan seb:stä josta varmistin että on oikein nuo numerot, lisäksi nyt näen nettitunnuksilla maksetut tilaukset suoraan netistä
katstotaan näistä hengissäpitämiseeni tähtäävistä töistä sinulle ja marjaanalle sitten erikseen
vihreää bonusta
vaikka
uskon etä noista voidaan päästä hyvin sopimukseen, teette nyt tärkeää työtä koska tilanne täällä on vaikea
kaikki rahat kiinnitetty siemeniin ja puolanmatkalla meni loput, ruokaa kaapissa ja äkeen ostoon 50 e mutta ei riitä kun aisa pitäisi rakentaa että saa maasturin perään
ja sähköpaimenesta puuttuu impulsaattori sekä akku
joka olisi ollut, kaipila osti 500 euron akun ja rantsin ääliöt antoivat sen mennä mukana kun panki vei traktorin
PANKKITUNNUKSET
--
--
SEB BANK
HAARA TIMO
Nämä tunnukset mainittava kun lähetys maksetaan:
IBAN EE02 1010 0108 2499 6011
AS SEB BANK
BIC CODE: EEUHEE2X
Ilmoitathan pankkimaksun yhteydessä montako kiloa tai minkä tyyppisen lähetyksen haluat, huomioithan myös lähetyskulut per tilaus, lähetämme tilauksen 2 vrk sisällä maksuilmoituksen tultua, toimitusaika max. 2 viikkoa johtuen kansainvälisestä postiliikenteestä, mikäli et ole tuossa ajassa vastaanottanut saapumisilmoitusta saapuneesta lähetyksestä, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä www.suomenkannabis/palautteet.fi
tuolla keinolla näen netin kautta suoraan kuka on maksanut ja jolle voi lähettää
sitten uusia huolia:
palaute
jep
15:13
jani vepsä / ent. hurme sanoi juuri ettei lähetys ole tullut, onkohan näistä yksikään muuten mennyt edes perille
ja vuokraemäntä kävi juuri äsken säätämässä taas ja sotkemassa mutta asia oli tärkeä:
poliisi oli soittanut ja tiedustellut ikkunalaudalla peltoon istuttamista odottavista kasveista, mitähän helvettiä itse kävin viime viikolla tuossa poliisiasemalla kertomassa että tarvitsen ympärivuotisesti kasvattaa siementuotantoa varten kasveja ja että onko ok, ja siihen sanottiin että milä ei ole kielletty on sallittu
-mikä
ja uokraemäntä arveli että täälläkin oltaisiin kasveja tulossa hakemaan voihan v u
mutta en saa kasveja peltoon ennenkuin saan sähköpaimenen ja akun, ja siihen pitäisi saada juuri siemeniä myytyä mutta entä jos nekään eivät sitten mene perille
tässä sitä tehdään työtä sen eteen että tulevaisuudessa homma saadaan toimimaan parhaimmalla tavalla, se on myönteistä sentään
kirjaa nämä kaikki ylös ettei häviä
kaikkea voidaan käyttää todisteena siitä, että asia tehdään kuten laki ja säännökset edellyttävät
täällä virossa tuoettua siementä en voi viedä ennen sertifikointia maasta ulos mutta esim. puolasta tuodut siemenet ja suomesta evakuoidut ovat jakelussa ja viron siemen odottaa että miten sen kanssa toimitaan, kylväähän se olisi tarkoitus
saatko kopion vahvistukseksi marjaanalle tuosta tekstistä, itse laitan myös nin varmistetaan perillemeno
tässä olisi se keskusteluikkuna ryhmälle juuri hyvä
---
tähän on paljon tietoa olen tätä vuosia seurannut
kyllä me nyt myydään ne siemenet johonkin. sun pitää syödä ja saada hoidettua viljelykset
niin myydään vaikka kilo kerrallaan
kiitos canem, varaat koko ajan auttaessasi samalla myös osakunnan osakkuutta toiminnasta, tulen tämän avun muistamaan
kopsaan rasta makelle laitetun tekstin sinulle mutta ensin voisi tosiaan kysyä mitä ulkomailla maksetaan, toimittaja on myynyt tämän nimenomaan kylvösiemenkelpoisena
mä liitän sut world hemp organizationiin, teollisuushamppuryhmään niin laitetaan myyntiin sinne ja ympäri internetiä muutenkin
16 jäsentä vasta kun muutama päivä sitten Kelyn perustama
kyllä käy, kiitos.
oikein hyvä
laitan tuon hiotumman tekstin
liitin, 17. jäsen ja teollisuushampun viljelijöitä melkein kaikki
200kg:n erä Cannabis Sativan siementä myynnissä elinkulujen sekä kannabiksen tuotantokulujen kattamiseksi, laitathan tietoa eteenpäin, lajike Puolan maaseudulta tullut, hinta 1kg 20e / 10 kg 15 e /kg, 100 kg 12,90e/kg että saisi mm. Dieseliä karhin käyttöä varten. Nämä voi vaikka syödä tai heitellä lintusille
Osallistumalla siementen tilaukseen ja ostoon tuet toimintaa hampun kasvatuksen edistämiseksi myös kotimaassa, apu as… Näytä kaikki
rasta oli sitä mieltä että tuo kilon tilaushinta 20 e ok, ja niin kyllä onkin, esim punnitse ja säästä-ketjulla kilohinta yli 30 e / kg
kyllä 20 on sopiva ja 10,90 jos ottaa kaikki
jep, niin minustakin, nyt olisi kaikkein paras tilanne tosiaan jos joku ottaisi kertaostona esim omaa tuotantoa tai jälleenmyyntiä varten koko erän kerralla
laitetaan ilmoituksia vote industrial hemp sivulle ja kaikkialle. lasketaan hinta dollareissa myös ja paino nauloissa
ja käyn kohta kysymässä postirahdin hinnan per kilo, transpointtina ja nk. dpd kulerina voi myös lähettää, ostotaho voi myös tehdä selvityksiä kotimaassaan kun kontaktit saadaan
kellylle voisi tarjota ko. erää koska tosiaan kysynyt
kiitos, canem
nyt kaurapuuroa, hetki
erinomaisia tukitoimia, planting seed-nimikettä tosin nyt vielä harkittava, dokumentit ovat tulossa puolasta loppuerän mukana josta osa saapunut jo pärnuun mutta en ole vielä nähnyt niitä, on luvattu että siementä saa istuttaa ja se on myös hankittu kylvösiemenenä mutta dokumenttikopiot ovat vielä matkalla loppuerän mukana
jos ne itämiskelpoisia on niin voihan niitä kasvattaa. toki thc-pitoisuudesta ei ole tässä vaiheessa takeita
toisaalta eihän tuosta koskaan täyttä varmuutta voi olla
olen tutkinut asiaa ja lakiteknisistä syistä johtuen varmistaakseni sen, ettei ongelmia asiassa tai toimuskeskeytyksiä tulisi, www.suomenkannabis.fi :n sivuilla toimitettavia siemeniä ei varmuuden vuoksi toimiteta istutuskehoituksien kanssa varustettuna, tämä siksi että energiani ei tule riittämään enää kovin hyvin esim. suomen puolelta tulleisiin epäselvyyksiin, mikäli siementä menee esim. kanadaan niin silloin täytyy ennen lähetystä varmistaa että kaikki varmasti on kunnossa
siinä tapauksessa ei laiteta tuota planting seeds enää. ei yhtään enempää ongelmia sinulle nyt
ongelmahan tässä on tietysti myös se, että nämä siemenet ovat tuotettu Puolan maaseudulla ja siellä ei ole vielä kovin kehittnyt käytäntö asiassa, siemenen myynti on laillista toimintaa koko EU:n alueella kun sitä ei kehoita erikseen tekemään laittomassa käyttötarkoituksessa
tai ei se mikään ongelma ole, tämä on laillinen erä myydä
ja koska itse tuotan myös siementä mm. paikallisen entisen kaupungintalon mailla Siemenvilja OY:n kanssa niin tok iolen tehnyt itävyyskokeita ja tämän kilosiemenen itävyys per 10 kpl on ollut 100%
todella hyvin lähtevät ja tätä aion myös peltoon laittaa ja laillista toimintaahan se on
jos esim kanadasta sattuisivat hankkimaan tätä siementä niin tok isen siellä voi istuttaa, asia järjestetään niin ettei ongelmia tule
kiitos Canem d´ or, hamppu tulee olemaan kultaa meille kaikille jos suunniterlmani työllistymiseni osalta vähänkään käyvät toteen
ikävää vain se vankeustuomio
15:41
kerron rehellisesti mutta niin että ei laiteta tätä tietoa eteenpäin tilanteesta
jo usamman vuoden ajan syntyneiden kulujen vuoksi talouteni on ollut kriisissä, olen rahoittanut kylvösiemen hankintoja ja polttoaine ym. kuluja mm. tinkimällä ruoastani, ensin omasta ja sitten vasta Sisun
mm. yksi kevät söin pelkkää kaurapuuroa ja hamppuhernekeittoa usean kuukauden ajan
että kylvöihin olisi saanut nipistettyä rahaa koska mm. laillista omaisuuttani oli takavarikossa ja minulle oli syntynyt huomattavat kulut esim. pidätysvankeuksien 31 vrk + 24 vrk aikana
olen myynyt omaisuuttani nyt joka vuosi saadakseni rahoituksen tähän toimintaan, mm. juuri myin viimeisiä renkaita oman autoni alta suomesta saadakseni tuon siemenerän
myytävää ei ole enempää juuri muuta kuin tuo hampunsiemenerä jonka varaan yritän laskea
vanhemmat kaatoivat pihapuut kotipaikalta että vankeuden aikana maksuun menevät syntyneet kulut oli saatu hoidettua
viime talvena söimme kaupan halvinta maksalaatikkoa kuukausien ajan kunnes sisun silmät alkoivat katsomaan eri suuntaan ja oli siirryttävä keitettyyn makaroniin joka ei sekään ole etenkään koiralle hyväksi
haluan että tiedät millä tasolla tämä elämä on
lisäksi en halua valittaa, koska harvoin niin teen, mutta tämän stressin määrää ei voi sanoin kuvailla, etenkin tuon tuomion täytäntöönpanon vuoksi ja sen, mitä tutkinnanjohtaja minusta oli vankeuteni aikana julkisuuteen sanonut on elämäni ollut tehty täysin mahdottomaksi
puutteellinen ravinto ja stressi on kuluttanut voimiani, ja kuten mainitsin, jos en olisi entinen huipputason kilpaurheilija ollut kunnoltani tämän aloittaessani, epäilen että en olisi enää toimintakykyinen kunnoltani.
vaatteet alkavat olla loppuunkulutettuja ja uusia ei ole varaa hankkia, kun olin suomi-tv:llä niin reijät housuissa ovat nähtävissä, kengän pohjissa olevia reikiä kuvattiin lähetyksen ulkopuolella mikäli vain kamera oli päällä
samaan aikaan mm. veikkauksen tukema jukka riipinen silitteli kashmirsolmiotaan ja tuoksui chanelille
ja kun olin eduskuntalolla radikaalimarssin mielenosoituksessa, kuulin jälkeenpäin että oli puhuttu että kuulemma käytän amfetamiinia kun olen niin paljon laihtunut, tämä loukkaa minua suuresti koska olen 10 ovimiesvuoteni aikana nähnyt mitä päihteitä kannattaa pitkässä juoksussa käyttää ja mitä ei, piristeet eivät kuulu elämänkatsomukseeni, etnekään synteettiset tai kahvia vahvemmat aineet
samaan aikaan kun ei ole rahaa päivittäiseen ravintoon kuulen itsestäni tuon tyyppisiä puheita, ne eivät helpota jaksamaan aisan parissa juurikaan
ihmiset eivät nyt ymmärrä kuinka kovan hinnan olen tästä projektistani maksanut, lisäksi minua pitäisi vielä lakiin perustumattomasti rangaista lisää vankeustuomion muodossa jossa esim. täällä fb:ssa yleisin kysymys on että koska sinne vankilaan joudun lähtemään, eikä se, että miksi sinne joudun
epäilen että jos tämä tilanne jatkuu vielä pitkään tämän tyyppisenä eivät voimani riitä kovin pitkään enää, ennenkaikkea fyysisen terveyteni, ei henkisen puolen kannalta
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
jos hakisit turvapaikkaa niin hakemuksen käsittelyaikana sinua tuskin voitaisiin luovuttaa suomeen
tuota olen myös miettinyt, aion vastustaa luovutusta suomeen mikäli minut otetaan täällä kiinni
ja turvapaikkahakemus olisi hyvä saada jätetyksi ennen kuin suomessa on kiinniottohaku päällä
tuossa 50 km päässä on haapsalossa toimisto johon uskon että sen voisi jättää, oikeusasiamiehen huomautus virkarikoksista johon mm. aion vedota, siis asiani laittomaan hoitamiseen, on valitettavasti suomessa
eli se paperi täytyy postittaa tai lähettää sähköisesti skannattuna sinne ja heti
koska kun luin itsestäni savon sanomien verrkosivuilta tuon tuomion voimaantuloa koskevan uutisen, yritin hetken pitkittää asian julkisuuteentuloa ja tunnin varoajalla poistuin maasta, läksin heti enimmät kamppeet ja siemenet mukaan raapaistuani ajamaan kohti helsinkiä ja tallinnan terminaalia
isäukko on jo reilusti yli 70 vuotias ja entinen automaalari, hän ei pysty hoitamaan asiaa, avaimet asuntoon häneltä on kylllä saatavissa ja olen tuota asiaa ajatellut mutta puolan matkan jälkeen olen istunut tässä koneella hoitamassa tätä asiaa, aika ei tunnu riittävän mitenkään tarpeeksi hyvin
faija ei tajua niistä papereista, kun ehdin niin yritän operoida täältä kautta jonkun käymään asunnolla että ko. päätöksestä kuten oikeuden tuomiostakin saisi kopion tänne
tässä voi käydä ihan miten tahansa, mitä vaan voi tapahtua
toivon että säästät kaiken mitä keskustelemme
eikä ole ketään joka osaisi etsiä oikeat paperit jos isäsi kanssa menisi käymään asunnollasi?
on yksi kaveri, paikallinen järjestyksenvalvoja jota olen koittanut tavoittaa mutta hän on töissä kuopiossa tai iisalmessa, toivon että hän ehtisi ja kävisi asunnolla, häntä koitan tavoittaa
toivon että onnistuu
niillä dokumenteilla sitten turvapaikkahakemus menemään. siinähän kestää kuukausia tai vuosia käsittelyssä, oli päätös myönteinen tai kielteinen
tässä olis sellainen viro vastaan suomi-tilanteen paikka
nuori tasavalta joka varmasti haluaa julkisuutta suomalaisella turvapaikanhakijalla
http://www.reporter.ee/2010/09/27/laanemaal-laiuv-kanepipold-andis-lopsaka-sugisloikuse/
eestin tv:n katsotuin ohjelma kuulemma viime kesänä
tuon puheen ymmärtää kun kuuntelee, suomessa kurjatekijä, eestissä luvitettu peltomies joka antaa rahvaalle työn ja leivän
keskustelu kanssasi helpottaa oloani ja tilannettani jo tällä hetkellä suuresti, koska huomaan että ajattelemme asiasta hyvni paljon samoin tavoin ja samojen ajatusmallien pohjalta
sanomassasi on vinhaa perää, tätä olen pitänyt eräänlaisena takaporttina ja miettinyt juuri samaa
julkinen kriisi asiassa olisi asian kannalta paras mahdollinen tilanne
tästä puhuin mm. suomenkuvalehteen eilen, tiedä sitten mitä julkaisevat vai julkaisevatko mitään jos ylemmältä taholta käsky käy että asiasta ei uutisoida
näin oli käynyt mm. radio rockilla ja nelosen uutisissa tuomion voimaantulon ja korkeimman oikeuden käsittelemättäjätttämispäätöksen jälkeen ja mtv3:lla koko projektin ajan
oikeastaan paljon vaihtoehtoja ei nyt ole. kuitenkin tässä olisi mahdollista pakottaa suomi myöntämään valituslupa korkeimpaan oikeuteen kun kerran muu ei auta
kun olin odottamassa pääsyä laivaan, soitin kallion r-kioskilta ostamastani prepaidista nelosen uutisiin ja kerroin tilanteesta, koska minulle oli luvattu että mitä ko päättää, niin siitä sitten tehdään uutinen
eikä olla tehty tai ainakaan nähty vielä
soitin myös toimittaja kimmo norokorvelle http://www.facebook.com/profile.php?id=658212423 erikseen
joka rohkeasti rikkoi rajoja uutisoimalla asiasta ensimmäisen kerran, tuolloin olin jo mm. aiempana kseänä kasvattanut 2 hehtaaria mutta asia ei ollut kiinnostanut mediaa
mutta satamassa asiaa tiedustellessasi neloselta sanottiin, että on päätetty että asiasta ei uutisoida
jep
julkisuudella tulisi palautetta muualta euroopasta että mitä tämä on, mies tekee hyvää työtä ja muka vankilaan
ja myös ongelmana on ollut se, että koska on kiistattomasti osoitettavissa että olen halunnut toimillani selkeyttää lainsäädäntöä ja sen sovelluksia, niin kun esim. jo aiemmista viljelmistä ei ole uutisoitu niin niin kauan ovat myös jatkuneet yhteiskunnalle syntyvät turhat kulut asian myötä
2 kasvatuskertaa samalla tavalla jo aiemmin, ja homma jatkuu niin kauan kun saadaan yleisesti arvioitavaksi että mitä tehdä että asia saataisiin toimivammaksi
itse soitin krp:lle muunmuassa tuolloin ja ilmoitin että tottakai aion jatkaa kasvatusta, jolloin sieltä sanottiin että tämä on liikaa ja voi kun asia selviäisi ja siitä päästäisiin jo eroon koska on ollut aivan liian paljon työtä asian tutkimisessa ja seurannassa
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
tallennathan kaiken ettei vaan häviä, tässä on infoa hyvin samalla tapauksestani
silti haastoivat oikeuteen
tallennan
kunniani ja omatuntoni kautta kerron kuten asia on ollut
jep, tuo nelosen uutisoima pelto on vain yhden satokauden tulos ja tämä on jatkunut jo aiemmin mutta sitä ei ole päästetty julkisuuteen
ja kyseinen pelto on edelleenkin syyteharkinnassa, siitä siis ei eds ole vielä päätetty mitä asialle tehdään
eli lisää tätä järjettömyyttä voi olla luvassa
suomen oikeusärjestelmän toiminnan mukaisesti lakiin on kirjatu kohta, jossa maininta että syyte on nostettava siihen kuuluvan ajan sisällä, tuo 1,7 ha syyteharkinta on edelleen kesken ja syyteharkinnan alkamisesta on kohta 2 vuotta
voi olla vanhentunut sitten, ei voida enää haastaa oikeuteen
16:55
eu on huomauttanut suomea juuri näistä asioista ja on linjattu että syyte kuin syyte on joko nostettava tai asiassa tehtävä syyttämättäjättämispäätös, siis päätös suuntaan tai toiseen 6 kuukauden sisällä ja tämä on toimintalinja jota syyttäjien ja suomen tulee noudattaa
ja tuosta saan jos vaan voimat riittää, suomelle huomautuksen viimeistään EU:sta mutta ongelma on resurssieni riittämättömyys, tuomion vastustaminen ja muut asiat vievät kaiken aikani eikä aikaa ja energiaa kantelun tekemiseen ole
mutta tiedän että mikäli saisin asiani vielä erikseen EU:n laillisuusvalvojille niin tuolloin siitä tulisi suomelle lukuisia eri langettavia päätöksiä.
no, nyt on ilmeisesti 2 viikkoa aikaa, valitusaikaa ja siinä ajassa saat tarvittavat tositteet turvapaikan hakemiseksi ja sitten lähtee iso pyörä pyörimään. viro hoitaa asian julkisuuteen
ja alkaa poliittinen keskustelu myös suomessa
ja turvapaikanhakijana saat viron sosiaaliturvaa
siihen saakka kun sato valmistuu
tämä on suuri häpeä suomelle mutta asiasta on vaiettu. nyt on mahdollista pakottaa asia julkisuuteen
olin paistamassa kalapuikkoja sisulle ja itselleni, 65 cnt paketti, fish fingers
jep
tämän tyyppistä asiaa olen suunnitellut, aion vastustaa luovutusta suomeen enkä tule muuttamaan mielipidettäni asiassa
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42232
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2114&pictureid=42235
tätä asiaani ja elämääni on taltioitu virallisilla elokuvasäätiön hyväksymillä laitteilla riippumattomien ammattilaisten toimesta jo useiden vuosien ajan, esim. täällä facebookissa on kuvaajan ja ohjaajan perustama Kasvukausi-ryhmä jossa jo on koeleikkauksia ja taltiointinäytteitä kyseisestä mahdollisesta dokumenttielokuvasta, jolle ei suomessa ole olllut lukuisista yrityksistä huolimatta tarvetta, kiinnostusta eikä rahoitusta
hiiri se vaan juoksee tuossa ruudulla itsekseen ja ruutukoko vaihtuu
http://www.facebook.com/profile.php?id=742706822
mulla meni myös kone jumiin pahasti tänään ja nettiyhteys katkeili
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=418750951822&set=a.482017271822.278 314.742706822&type=1&theater
tuo on hieno kuva
17:33
kas kummaa, jo aiempina vuosinahan esim ainoat sensuroimattomat kesksutelut ja kuvat asiasta jotka www.offipalsta.com :in keskusteluissa ovat olleet, ovat olleet myös viranomaisseurannassa, niitä on haitattu ja niistä on yritetty saada todisteita syyllisyyteni osoittamiseksi mutta kaikki on päinvastoin tukenut sitä näkökantaa että en ole syyllistynyt mihinkään sellaiseen tekoon, että minut tulisi tuomita ehdottomaan vankeuteen ja että minulle kuuluisi korvaukset työstäni joka on tuhottu vuosien ajan.
kas kummaa, jo aiempina vuosinahan esim ainoat sensuroimattomat kesksutelut ja kuvat asiasta jotka www.offipalsta.com :in keskusteluissa ovat olleet, ovat olleet myös viranomaisseurannassa, niitä on haitattu ja niistä on yritetty saada todisteita syyllisyyteni osoittamiseksi mutta kaikki on päinvastoin tukenut sitä näkökantaa että en ole syyllistynyt mihinkään sellaiseen tekoon, että minut tulisi tuomita ehdottomaan vankeuteen ja että minulle kuuluisi korvaukset työstäni joka on tuhottu
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?p=499064
jospa tuo dokumentti vielä saadaan julkaistuksi. virossa ollaan näköjään järkevämpiä näissä asioissa
tuossa on yksi esimerkki, jos sivun antaa aueta, tulee esille jo vuosia sittren kirjoitettua tekstiä ja kuvia asiasta, jotka kannattaisi imaista pois koneelta koska nuokin voivat vielä hävitä
ja kuvateksteissähän on joitakin asioita liittyen aiheeseen, joita jaksamiseni mukaan olen tallentanut
www.offipalsta.fi oli ainoa forum joka ei sensuroinut keskustelua asiasta, tai jota ei ole sensuroitu
youtubessa aiheeseen liityviä taltiointeja on hävitetty, nyt viimeisenä jopa voima-lehden haastattelupätkä jossa törkeästi teksti että käyttäjä itse olisi poistanut
esim. 1,7 hehtaarista kertovissa nauhoissa tuli nopeasti 10.000 kävijän raja rikki kunnes ne poistettiin
on olemassa sellainen toiminto nettiselaimissa jolla voi ladata sivun kuin sivun omalle koneelleen, luettavaksi offline-tilassa ja se säilyy siellä vaikka poistuisikin internetissä, sen voi sitten ladata tarvittaessa takaisin nettiin
olen taltioinut nauhoja tietokoneen ruudulta ja voin näyttää toteen että niitä on siellä ollut
jos esim. kokeilet googlen kuvahaulla (images) hakusanalla UCB HAMPPU niin joskus kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa
"hamppumies yritti jalostusta keiteleellä"
17:43
niinpä
tuolla sivustollahan huhutaan olevan ylläpitäjien ja muiden toimijoiden joukoissa poliisien, rajavartijoiden ja muiden viranomaisten lisäksi internet- ja koodausalan ehdottomia huippuja jotka kääntelevät sivuja ihan kuten heitä huvittaa
ja jotka ovat järjestelleet kuvia ja keskusteluja siten että asiasta edes jotakin johtopäätöksiä voidaan vetää.
Tämä ei ole ollenkaan huono asia, vaan ennemminkin osoitus siitä, että jotakin sananvapautta suomessakin on vielä saatu säilytettyä.
pyysin jaakkoa kääntämään englanniksi niitä asioita joista eilen puhuttiin. oon täysin varma että sen jälkeen hollannista kytsytään että mitä tämä on, mies antoi sairaan poimia hampun kukintoja josta tuomittiin vankeutta
ja toivon että voidaan korostaa että olen ollut kehittämässä aiemmin työkseni järjestyksenvalvonta, siis turvallisuusalaa suomessa, asunut 10 viimeistä vuotta paikallisella poliisiasemalla sekä työskennellyt lukuisissa luottomaustehtävissä kuten paikallisen ampumaseuran johtajana ja että poliisi yrittää kriminalisoida henkilöäni ja on tekemissään lainvastaisissa asioissa kuten tutkintaa paljon haitanneissa laittomin keinoin suoritetuissa kotietsinnöissä vedonnut rikolliseen taustaani, jota minulla ei ole koska minulla ei ole aiempaa rikollista menneisyyttä eikä rikosrekisteriä
ja pystyn tämän todistamaan sataprosenttisesti
näitä meidän käymiä kesksutelujahan voisi pätkittäin käyttää suoraan googlen tulkkiohjelman kautta jolloin ne tulisivat jo valmiiksi kirjoitettuna ja se säästäisi aikaa ja vaivaa
kukaan muu kuin poliisi ei epäile sinua rikolliseksi hetkeäkään
vallankumous hamppuasiassa on päällä tässä ja nyt, juuri parhaillaan netissä
toivon niin koska en ole rikollinen, haluan vain toimivamman käytännön alalle yhteiseksi hyödyksi ja ihmisten elämänlaadun parantamiseksi
sekä oman työllistymiseni vuoksi
17:55
googlen translate tuottaa niin hassua tekstiä ettei sitä kannata käyttää välttämättä
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1138&pictureid=16055
mutta käännetään muutaman sivun verran omin konstein
17:57
itse tallennan tekstiä tällä hetkellä tuon kuvan alle muistiin josko se siellä säilyisi
tekstipohjan voisi saada google translatorista mutta se on käytävä kuten sanoitkin läpi huolella koska kummallisuuksia esiintyy.
tuonne voi copypastettaa tekstejä talteen ja sitten vaan klikataan publish. otetaan linkki ja edit note-muokkauslinkki talteen, siinä se ja siellä pysyy. tuonne ei suomen virkavallalla ole asiaa
http
itse haluankin juuri että poliisi näkisi kaiken mitä teen, mutta linkki on hyvä jos tulisi sattumalta tarve keskustella privaatisti, en usko että virosta erikseen tarvitsee ´paeta´mihinkään
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1308&pictureid=18774
tuossa hauska yksityiskohta, mikäli olen oikein ymmärtänyt niin kaikkia kuvia ei voi ladata itselleen omaa käyttöä varten ja jotkut saattavat olla estettyjä mm. tekiäjnoikeussyiden ja muiden syiden, kuten väärinkäytön ehkäisemiseksi
18:13
jos on jotain joka on kadonnut internetistä niin sen voi ladata uudelleen. sitten on se "lataa sivu luettavaksi offline-tilassa jos käytät internet exploreria, sieltä asetukset-valikosta niin koko sivu tallentuu koneelle. voi ladata takaisin nettiin jos katoaa.
joskus on estetty ettei saa tallennettua muuten kun kuvankaappauksella
japaniin haluttaisiin ne siemenet radioaktiivisuuden puhdistamiseen mutta japanin hallitus ei ole vielä päättänyt käytetäänkö hamppua siihen tarkoitukseen. |