Raportti on pyydetty kopio keskustelusta koska silloin esim. tässä tapauksessa sinä, saat suoraan käyttöösi yhteneväiset tiedot
itsellä ei ole kaskustelusta kuin loppuosa
oikein hyvä, tämä olkoon nyt malliesimerkki ja aikaa meni yhteensä 15 minuutin puhelun lisäksi alle kymmenen minuuttia
näin
(tallenna tämä keskustelu esim. word-tiedostoosi)
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1138&pictureid=16053
välillä tuntuu että tunnin perehtymisellä voisin itse hoitaa noita kotisivujakin...
http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=1138&pictureid=16053
ja tuossa keskusteluiden tallentamisessa on sekin etu että kun on kyseessä ala jossa selkeästi voi tulla väärinkäsityksiä hyvin helposti niin säilyy todisteena sitten jos on tarve jotakin asiaa täsmentää
eilinen oli helvettiä täällä päässä
on nuo muut ongelmat jo ihan riittävästi
ja tätä itsestään selvää asiaa olen nyt tässä selvittänyt ja raportti puuttuu
toki aika saadaan kulumaan näinkin, mutta silloin ei ainakaan kenenkään mahdollisesti palkkavaatimuksia esittämään pyrkivän kannata kysyä miksi ei ole rahaa
11:32
mä hoidan noita epäselvyyksiä nyt pari päivää, saadaan selvyys niihin
koska näin sitä ei saada tehtyä kuin esim. eilisen esimerkki voi todistaa
jep hyvä
---
ok no se on selvä mutta hän sai esim tuon keskustelun tietoon joka siinä on käyty
tai siis on varmaan saanut?
https://www.facebook.com/event.php?eid=170114786381705 pisti viron lainsäädäntöä myös
alan tutustumaan tuohon
ja pankkiliikenteeseen, onko sitä ollut, laitan siitä raportin tämän päivän aikana
tämä on hyvä nyt tämä osuuskuntasivu
laitetaanko siitä kutsut vai miten
jep, kutsut niille jotka mahdollisesti otetaan mukaan toimintaan ja su klo 18 online palaveri
mixu haapis maksaa yhden kuun vuokran ja osallisuu osuuskunnan toimintaan, tästä pitää hänelle saada tieto myös
jos puollat, itse puollan
jep
hyvä
miten tuonne pääsee lisäämään kuvia, nyt sopisi ne lihulasta otetut kuvat hyvin tuonne perustettaviin kuva-albumeihin jotka esim. kertoisivat sitten osakunnan toiminnasta
painat kuva kohtaa ja lataat haluamasi
Jaa:JulkaisuLinkkiKuvaVideo
siis jos, puollat, alkaa olla väsy tähän nettityöhön etenkin kun ajattelee pakostakin koko ajan että kuuluisi olla pelloilla mutta tosiaan kuten esille on tullut asia ei ole mutkaton tuolta osin
eli tosta
ok
joo, ok mulle
joo nyt löytyi, toivottavasti albumienmuodostus on helpoksi tehty ja selkeä
tutkin tuota
HUOM
afrikkaan kasvamaan jo tälle kaudelle ja nettiraportit sitten sieltä
ja siemen ostetaan viroon
ja jälleenjakelu esim. toiminnan tukemisen vastineen puolesta www.suomenkannabis.fi :n kautta
oisko jaakko mäellä kiinnostusta asiaan?
ylirönni?
Ylirönnihän voisi paeta tänne siinä missä muutkin ns. kannabispaklaiset jotka eivät ole ´rikosillaan´yleistä haittaa aiheuttaneet ja joita on vainottu kotimaassaan, Sauli on yksi niitä henkilöistä.
tästä keskustelusta esim. voisi laittaa hänellekin tiedoksiannon ja erillisen viestin asiasta
jos nuo yhteydenpidot jaakko mäkeen esim. menisivät automaattisesti esim. canemin kautta niin silloin jäisi itsellä aikaa enemmän peltotyöskentelyyn
mä voin hoitaa niitä myös
kumpikin sanoi että valuutat ovat vähissä mutta ei sitä valuuttaa ainakaan ihmettelemällä tule, ottaisivat vaikka puoliksi yhden kuukauden jos ovat vielä köyhempiä kuin minä, en tuota voi puoleksi vuodeksi itse vuokrata yllä mainituista syistä mm.
jaakko mäelle on täällä merkittynä jo eristetty peltolajike noista ruderaliksista, tätä on jo kunnianosoitukseksi siitä työstä mitä hän jo tähän mennessä asian edistämiseksi on tehnyt
nyt jos aikuisilla ukoilla ei löydy satkua niin puhutaan väärien ukkojen kanssa.
12:13
JM2 = matalan mutta laadukkaan THC-pitoisuuden omaava Cannabis Sativa, kehitetty vuosia tuottamastani Ruderalipohjaisesta luonnonhamppukannasta, jota samaa geenipohjaa ovat myös lajikehittäjä ja viljelijä tatu Saarikko sekä yliopistotutkija J. Callawaykin käyttäneet, kyseessä on kohtalaisen matalan THC-pitoisuuden omaava luonnohamppukantoihin pohjaava kasvi, joka toki voi olla osana peltoyleisseosta jatkossakin, koska on siitä otettu ja joka on eristysvaiheessa lajikkeen vakauttamisominaisuuksien kahittämistä varten juuri tälläkin hetkellä
työnimi JM2 ´Chesterdield´
JM voi tarkoittaa montaa eri asiaa, Chesterfield on mm. jalkapallojoukkue
tuotan tuota peltoyleiseosta jokatapauksessa, ja jatkojalostus sekä lajikekehitys on kaiken kannabistuotannon perusta
laitetaan tietoa osakunnan sivuille, kun tuolla fb:ssa saisi esim. kuva-albumeihin laitettua näitä tekstejä niin nehän olisivat tuolloin vain osakunnan jäsenten luettavissa ja suoraan heidän tietonaan, esim. linkki kuva-albumiin jossa kyseiseen aiheeseen liittyvä /iittyvät kuvat, ja tämä teksti toimisi suoraan informaationa siitä mistä on kyse.
onko ok ideaa?
näinhän tämä on toiminut tavallaan jo vuosia nytkin meidän välillämmekin
ok
ok no se on selvä mutta hän sai esim tuon keskustelun tietoon joka siinä on käyty
tai siis on varmaan saanut?
https://www.facebook.com/event.php?eid=170114786381705 pisti viron lainsäädäntöä myös
alan tutustumaan tuohon
ja pankkiliikenteeseen, onko sitä ollut, laitan siitä raportin tämän päivän aikana
tämä on hyvä nyt tämä osuuskuntasivu
laitetaanko siitä kutsut vai miten
jep, kutsut niille jotka mahdollisesti otetaan mukaan toimintaan ja su klo 18 online palaveri
mixu haapis maksaa yhden kuun vuokran ja osallisuu osuuskunnan toimintaan, tästä pitää hänelle saada tieto myös
jos puollat, itse puollan
jep
hyvä
miten tuonne pääsee lisäämään kuvia, nyt sopisi ne lihulasta otetut kuvat hyvin tuonne perustettaviin kuva-albumeihin jotka esim. kertoisivat sitten osakunnan toiminnasta
painat kuva kohtaa ja lataat haluamasi
Jaa:JulkaisuLinkkiKuvaVideo
siis jos, puollat, alkaa olla väsy tähän nettityöhön etenkin kun ajattelee pakostakin koko ajan että kuuluisi olla pelloilla mutta tosiaan kuten esille on tullut asia ei ole mutkaton tuolta osin
eli tosta
ok
joo, ok mulle
joo nyt löytyi, toivottavasti albumienmuodostus on helpoksi tehty ja selkeä
tutkin tuota
afrikkaan kasvamaan jo tälle kaudelle ja nettiraportit sitten sieltä
ja siemen ostetaan viroon
ja jälleenjakelu esim. toiminnan tukemisen vastineen puolesta www.suomenkannabis.fi :n kautta
oisko jaakko mäellä kiinnostusta asiaan?
ylirönni?
tästä keskustelusta esim. voisi laittaa hänellekin tiedoksiannon ja erillisen viestin asiasta
jos nuo yhteydenpidot jaakko mäkeen esim. menisivät automaattisesti esim. canemin kautta niin silloin jäisi itsellä aikaa enemmän peltotyöskentelyyn
mä voin hoitaa niitä myös
kumpikin sanoi että valuutat ovat vähissä mutta ei sitä valuuttaa ainakaan ihmettelemällä tule, ottaisivat vaikka puoliksi yhden kuukauden jos ovat vielä köyhemiä kuin minä, en tuota voi puoleksi vuodeksi itse vuokrata yllä mainituista syistä mm.
jaakko mäelle on täällä merkittynä jo eristetty peltolajike noista ruderaiksista, tätä on jo kunnianosoitukseksi siitä työstä mitä hän jo tähän mennessä asian edistämiseksi on tehnyt
nyt jos aikuisilla ukoilla ei löydy satkua niin puhutaan väärien ukkojen kanssa.
12:13
JM2 = matalan mutta laadukkaan THC-pitoisuuden omaava Cannabis Sativa, kehitetty vuosia tuottamastani Ruderalipohjaisesta luonnonhamppukannasta, jota samaa geenipohjaa ovat myös lajikehittäjä ja viljelijä tatu Saarikko sekä yliopistotutkija J Callawaykin käyttäneet, kyseessä on kohtalaisen matalan THC-pitoisuuden omaava luonnohamppukantoihin pohjaava kasvi, joka toki voi olla osana peltoyleisseosta jatkossakin, koska on siitä otettu mutta joka on eristysvaiheessa lajikkeen vakauttamisominaisuuksien kahittämistä varten juuri tälläkin hetkellä
työnimi JM2 ´Chesterdield´
JM voi tarkoittaa montaa eri asiaa, Chesterfield on mm. jalkapallojoukkue
tuotan tuota peltoyleiseosta jokatapauksessa, ja jatkojalostus sekä lajikekehitys on kaiken kannabistuotannon perusta
laitetaan tietoa osakunnan sivuille, kun tuolla fb:ssa saisi esim. kuva-albumeihin laitettua näitä tekstejä niin nehän olisivat tuolloin vain osakunnan jäsenten luettavissa ja suoraan heidän tietonaan, esim. linkki kuva-albumiin jossa kyseiseen aiheeseen liittyvä /öiittyvät kuvat, ja tämä teksti toimisi suoraan informaationa siitä mistä on kyse.
okno ok ideaa?
näinhän tämä on toiminut tavallaan jo vuosia nytkin meidän välillämmekin
ok |