|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Pajero V6 nykiminenTervehdys! Tuomonen kolmelitranen pajero tuli laitettua vm.92. Nyt ilmennyt sellanen vika kun lämpimällä koneella kiihdyttää reilusti eli kierrokset nousee yli kolmentonnin niin alkaa nykimään/pätkimään aika terävästi. Kylmänä ei tätä tee. Normaalissa ajossa ei pätki eikä nyvi mutta kun kiihdyttää että kierrokset nousee yli tuon 3000:n niin alkaa. Missä vois olla vikaa??
|
#2
|
||||
|
||||
Lainaus:
Jos on niin itse lähtisin uusimaan ensimmäisenä virranjakajan kannen ja pyörijän.
__________________
Ei mennyt kuin Strömsössä... |
#3
|
|||
|
|||
Lainaus:
Alkaiskohan pumppu veteleen viimesiään. Viimeksi muokannut J.Niemi : 26.07.2015 23:02 |
#4
|
||||
|
||||
Öö
Onhan tulpat ja tulpanjohdot varmasti kunnossa? Ja sytytys? Millä nyt sitten onkaan?
|
#5
|
|||
|
|||
Jakajan kansi ja pyörrin uusittu, tulpat+johdot uusittu.... Oliskohan juuri tuo bensapumppu sitte menossa?? kylmänä kyllä toimii kun kestää nilkka suorana painaa mutta kun moottori saavuttaa normaalin lämmön niin sitte ei yli 3th kierroksen kestä mennä.
|
#6
|
|||
|
|||
Tuolta löytyy ohjeet vikakoodien lukemiseen ja lukulaitteen rakentamiseen. http://www.mitsubishiclubfinland.com...dien_lukeminen , ohjeet ei ole Pajeroon mutta käy gen2 pajeroihin -91 eteenpäin.
Muistaakseni kaikki mitsun sohc koneet on jakajallisia. Siinä vaiheessa kun Pajeron kone muuttui 24 venttiiliseksi sohc koneeksi niin virranjakaja hävisi ja tilalle tuli suorasytytys. Viimeksi muokannut panda : 27.07.2015 10:57 |
#7
|
|||
|
|||
Vikakoodien lukulaitteen rakenteluun hilut tilattu kun ei täälä mejän perälä ollu kellään myyä asti. Tuossa testailin pajeroa taas ja nyppäsin ilmamäärämittarin liittimen irti ja pistin käymään. Auto kävi joutokäyntiä huonommin mutta kesti lämpimänä kiihdyttää nilkka suorana eikä nykinyt. Olisko nyt sitte tuo mittari viallinen tai puhdistusta vaille, vai se bensapumppu kuiteski??...
|
#8
|
|||
|
|||
Se 24venanen on dohc, 6g74 (3.5l)
|
#9
|
|||
|
|||
3.5l kone on dohc kone, mutta löytyy myös 3.0l 24v kone joka on sohc kone, ei muuten mutta kun sattuu löytymään omasta varastosta Pajeron 3.0l 24v sohc kone.(6G72 3.0l). Nimimerkillä VMikan myynti-ilmoituksesta löytyy linkki kyseiseen moottoriin. Löytyy myös 3.0l 24v dohc kone 6G73.
Viimeksi muokannut panda : 28.07.2015 07:43 |
#10
|
|||
|
|||
Lainaus:
|
#11
|
|||
|
|||
Sekin on uusittu.
|
#12
|
|||
|
|||
Nyt vaihdoin bensapumpun ja suodattimen ei vaikutusta...Nykiminen vain pehentuu pikkuhiljaa ja nyt ei käynyt enää joutokäyntiäkään kunnolla. Nappasin ilmamäärämittarin liittimen irti ja käy paremmin joutokäyntiä ja vetää hyvin eli kai se tuo mittari on sökö?.
Nyt olis hakusessa ilmamäärämittari jos vaikka sillä sais kuntoon. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Pajero v6 | pazzari | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 22.09.2012 11:23 |
Pajero V6 | Jartsa 74 | Maasturiprojektit | 9 | 15.02.2012 21:57 |
Myyty pajero V6 | HELLE | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 21.01.2011 20:21 |
Pajero v6 | Tumestus | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 30.05.2007 10:43 |