Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.05.2015, 19:13
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

RANGET??


Mihnä kaikki rangeihmiset on hävinny?Ihmetystä herättää ihan sairaasti ku ei kuulu pihahdustakaan siltä laidalta..onko he karkoitetut sivustolta ja suutuspäissää perustanu oman nettivonparooniklaanin?Vai onko ne vain kaikki nii valmiita...joskus aikoinaan niistä pölistiin nii mahtavan paljon..tuli mulla kyl muutamia murennettua kelvottomiks,mut eihä ne samaa kohtaloo ole kaikki voinu kokee..

__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 21.05.2015, 19:16
RR82 RR82 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 13.08.06
Sijainti: PIeksämäki, Finland.
Viestit: 616
Perusasetus

Kuolemassa sukupuuttoon kait....
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 21.05.2015, 20:07
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Ei täällä 'tojota'-palstalla oo jaksanut kauheesti ääntä pitää ja mitä sitä pitämäänkään, kun Range on valmis. Sen kun ajelee vaan.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 21.05.2015, 20:50
ZeiZei:n Avatar
ZeiZei ZeiZei ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 08.12.03
Sijainti: Keminmaa, Finland.
Viestit: 2.970
Perusasetus

Onhan noita kertynyt nurkkiin muutama. Tosin vain yhdellä tulee ajettua, muut odottaa parempia aikoja...

Onhan täällä palstalla useampikin projekti Range, mutta on tosiaan kaikki ei tule kirjoittaneeksi omistaan.
__________________
-Jyrki-

Tietä käyden tien on vanki
Vapaa on vain umpihanki (A.H.)
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 21.05.2015, 21:38
kokkolanpoika:n Avatar
kokkolanpoika kokkolanpoika ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 06.10.06
Sijainti: Finland.
Viestit: 514
Perusasetus

Ei japsi palstaa jaksa paljoo kahlata, mee ystävien sivulle, sielä me kaikki hörhöt ollaan..
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 21.05.2015, 23:44
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.219
Blog Entries: 5
Perusasetus

Mullakin on 5kpl ja yks rullaava runko muitten ovaalituotteiden lisäx.

Kuvia on profiilin albumeissa.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 22.05.2015, 05:50
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.159
Perusasetus

Juu jos omistaa ruosteisen Jojota (nimi muutettu tunnistamisen vaikeuttamiseksi )tonnikeijun niin se saa kyllä huomiota tällä palstalla. Rangemiehet saa yksinään kirjotella.

Pari ajokuntosta rangeakin löytyy edelleen
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 22.05.2015, 06:52
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Onhan noita Rovereitakin omiin nurkkiin siunaantunu ja yks (ei tosin Range vaan Disco) on päivittäisessä tai noh viikottaisessa käytössä, mutta ei semmosesta mitään projektin tynkää ole kirjoitettavaks, jos sellasta ajatusta oli topicin aloittajalla? Ja tunne syistä takapihalla seisoo edelleen eka Range, josta tää kaikki hullutus aikoinaan oikein kunnolla lähti liikkeelle. Ei se tosin ajokunnossa ole ollut vuosiin, mutta en ole raaskinu siitä luopuakkaan.

Mut itseäkin ihmetyttänyt, että ikäänkuin olis Roverit vähentyny ajopäiviltä ja kisoista? Tosin joskus ennen muinoon tuntu, ettei ollu offi tapahtumissa, kun Rangeja tai Toyotia, siis jos hieman kärjistää.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 22.05.2015, 08:19
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.219
Blog Entries: 5
Perusasetus

Rohkeita Toyotamiehiä palstalla

http://forums.offipalsta.com/showthr...48#post1227448
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 22.05.2015, 08:23
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.219
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare Näytä viesti
Mut itseäkin ihmetyttänyt, että ikäänkuin olis Roverit vähentyny ajopäiviltä ja kisoista? Tosin joskus ennen muinoon tuntu, ettei ollu offi tapahtumissa, kun Rangeja tai Toyotia, siis jos hieman kärjistää.
Pari vuotta sitten Askolassa oli aika hyvä letka Roovereita, Defeä, Rangea, Discoa, viimesellä lenkillä oli muistaakseni pelkkä Rover-letka kun muut olivat jo poistuneet. Ja ainakin FOT:ssa on ollut ekoilla päivillä ihan hyvin. Viimevuonna tosin ei ollut koko tapahtumaa. Kun kerkee saamaan ton valkosen Rangen taas ajokuntoon, niin kyllä sillä mennään ajelemaan.
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 22.05.2015, 08:33
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Viestit: 937
Perusasetus

Näkeehän noita ryöväreitä toki vieläkin. Kun kakskytä vuotta sitten ostin rangen, se oli ainoa maastoauto, jonka sai opiskelijabudjetilla. Kaikki muut olivat liian uusia ja kalliita. Nykyään merkkiskaala on mukavan laaja. Tojo on toki yleinen, mutta niin alkaa olla susuki ja pajerokin. Jeeppejä oli meillä päin ysärillä vain pari, nyt xj:tä näkee joka häppenigissä. Eikä ne rooverit mihinkään häviä, siinä leirissä merkkiuskollisuus on jopa pidemmälle vietyä, kuin tojoporukassa.
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 22.05.2015, 16:09
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Mulla rangea ollu vuosiin,mut kyllä mulla merkkiä kohtaan on syvä kunnioitus..mietin hetken mikä siin oli huonoa,ainoa negatiivinen asia oli noi perien välityksien kesto..jos ne olis yhtä lujat ku muu tekniikka,olis koskaan tarvinnu mersua ajatellakkaan..viimeseen laitoin 44 danat ja sain kyllä nekin kuopiossa aikoinaan rikki+ohjaus simpukka viel perään ja kesken reitin..onneks oli ne etelän veljekset hiton isolla jeepillä,muista enää nimiä ku Panu oli se G-veljes,jonka yhytin muillaki safareilla sit myöhemmin ja tää toine oli sit jeeppimies joka otti rangen lyhkäsel liinal perään ja siin ei paljoo rankku painanu loppureitin ku mentii yleisen tien laitaan,vaik just hetki sit joutu korvaamaan takanorran rautakangella.Siin oli kyl sopevan luontooset veljeksetKyllähän se on selvä että kukaan ei ole ostanu paskaa maasturia,puolustaa tarvii omaa näkemystään son miehen luonto.Toinen on verbaliigan mestari,toinen vaatimaton nautiskelija,kyl siin verbaliigan mestari saa selkävoiton näillä foorumeilla vaatimattomasta nautiskelijasta,sille ei mahda mittää,mikä on sit todellisuus,son todettavissa vain elävässä elämässä,ei foorumeilla.mun on pakko editoida tähän..oli yllättävä ajokkimerkki tulos punaiseen ryhmään,pajero..vitsi ku muistais mitää speksejä kaverista,mut siin oli pahero jonka kaikki pajeromiähe haluisii nähä.mulle soli jonki astee shokki..Todella hienosti rakennettu mizu joka opetti mulle olla olemati ylimielinen minkään merkkikunnan porukoi kohtaan.. taas oulun poikii tämäkin siihen aikaan..

OK,Mä vedän rajan näissä asioissa vain nelivedon ja kakspäävetosen väliin.Son niin turhaa touhua alkaa liikafanaattiseks jonku maasturimerkin puolesta jota et edes itse ole tehny,keksiny,tahi yhtään muuta,josta selkeesti saisit edes taivaspisteitä sinne viimeselle voitelulle..puhun nyt vain lähtökohdista kaikkia merkkejä kohtaan,ku tilanne on se,että mistä tahansa maasturista voi rakentaa parhaan..kyse on mun mielestä siit kuin paljon sitä tarvii muuttaa ollakseen se paras???eräälle safarille, Jani+silloisen henki ystävänsä kanssa saapuiva (ei muista polone mikä tilaisuus soli)itäpuolen suomea oli poijat(sori jani jos satut lukee tän ku en muista )hämmästyttivä mut ja monet muut siihe aikaa omilla BJ40 sarjan ajokeillaan(muistakaa et räst on pikkase aikaa..)siel oli hj turbokutosta välijäähyil romakat rattaat ja ajotaito kokemuksien kouluttama,sillosel ajokil jani nosti jo eturattaan 200l tynnyrin päälle et takapyöräl selkeesti oli viel painoa,kyl tarvii myöntää et ilman tätä kaksikkoo oliis tarvinnu helikopterin meit pelastaa sielt suolta..ei peräsuolta.
Väritön,Hajuton,Mauton,Mutta niin äärettömän luotettava,mikähä tää on..Tamperelaiset on tunnetusti,galluppien mukaan suomen suosikki porukkaa,sielt tää sanonta on mulle moneen kertaan tullu korvamadoksi,Toyota.eittämättä olen galluppien kanssa samaa mieltä,tunnen jokusen tamperelaisen ja ovathan he selkeesti rentoo porukkaa..mm tyttäreni kummisetähuikee tyyppi
Mitä ne siel voi oikeesti osaa,kaikki tieto viedää soutamalla saareen..Range..JNE JNE...varmasti alunperin hyväntahtoista huumoria..
Mun mielestä Tarviis laittaa oikeesti osiin tää sota merkkien välillä..tarkoitan sitä,et jos maastossa on osoitettu et ...hmm..nyt meni vaikeeks...
Laitetaas ny vertailukohteiks otsikon rankku ja vastaan..Niva..jos osoitetaan selkeesti et Niva selätti törkeesti rankun,ni mitä sit tehdää???Ylistetään kaikkia maailman nivojako?Ei vaan Nivan rakentajalle pystytetään patsas,ei tehtaalle joka sen on valmistannu..
Taas mun mielestä:
Ajokkien Orkkiksia täytyis vertailla et saadaan se Tietyn autovalmistajan Merkkifanaattisuus oikealle tolalle,eikä suututeta ketään sen merkin takia minkä takana seisot.Sä olet se päällikkö joka oot saanu tän ladan sellasee nousukiitoo,ettei sille mahda muut merki mitää,ei se alkuperä missä ajokki on valmistettu..
Lopux totean ettei kaupasta saa ikinään mitään valmist,son vain itse tehtävä..
editt::
Mun mielestä tähän vastaukseeni on sopivaa kiittää myös yhdelle yllästrophylle tulleita oululaisii Range harrastajii,oli poikien isot sähö vinssit todella lujilla..sillon ajattelin ettei ole Warnin voittanutta,eikä se ajatus ole vuosien mittaan muuttunu,jälki kiitokset vain Paavolle ja Ekille tänne nykykotipaikalle ouluun
edit 2.
älkää ny niva harrastajat masetuko..jos profiilissani kuvissa näkyvä VAKIO nivan(punainen) hoksaatte siin vappukuvasssa, ajokki eteni oikeasti niin et yllätti kaikki paikalla olijat,ainu nega oli et kytkin savusi myös yllätyksellisen nopeast,taas muistutus;täst on aikaaa..olis kyl hienoo saada näkymiin jonku,jokusien niva harrastajien projektii,sillä siin autos on oikeesti potenttiaalii ja myös haastetta saada jeppe tasolle mistä em. puhunajokin kotomaasta on aika uskomattomia juttuja juutuub puolella..


Yhteinen ajatus kaikilla saada oma nelikkonsa etenemään muita paremmin,voisiko olla parempia haasteita alunperin tunnetusti"kankeahkoille"kulkineille joille te iha ite omin pikkukätösin ja vain 10 pros.aivoista käyttäneil luotte uuden vakuuttavamman profiilin,mihin tehdas joka sen on tehny, ei ikinään kykenis..kaikkien aika arvostaa tekijää,ei valmistajaa..olenko ihan hakoteillä????mielestäni kaiken oman tyrkyn osilla,oliis kohtuullista muistaa esim. rankun takakolmionivelsysteemin merkitys tän ja nykyoffin merkitykselle ja sekin vain range rover of commpanylleistahtakaas hetki ..eiks olekki hienoo et teidän messiss on joku RR?`
Uskokaat tai olkaat uskomat..offroadterrorit sai mun ajatukset eri levelille..

Alex pyysi mun facebookkiin kaveriksi..ok,klikkasin homman kuntoon.tuli vastaus et hänen kaverilimiittinsä on täysi(5000)friends..
ajattelin ettei tällaine käypäläine vaikuta heidä tiimii millai,kerroin hänel et 5000 kaverii ojn täys mut ollaa hengessä mukana,...seur.viikol tuli alexilt uus kaveripyyntö..ollaan vaihdeltu ajatuksii ja on hämillään suomesta tulleista peukuista..oon harkitusti viel miettinny foorumin www sivujen laittamista hänell..ei ainakaan topiikissani tuntunu olevan ketään joka oliis innostunu tapaamaan heitä..oon sillai ihmeissäni..onks tää oikeest vain nii todella suljettu maailma?????en kyl kehtaa mainostaa,jos tulee vastaan vain turpeeta hiljaisuutta..Alex tiimeineen tuntuu jostain syystä pitävän suomea erittäin exoottisen kiinnostavana maana erityisesti vapaa aikansa parhaan viettinsä vastaavien kanssa,jäi kesken, kun kerroin Axelille et 5000:n raja on esteenä mun ja hänen kaveruudelle fb:ssä,kaveri laitto viestin takas et tilaa on aina from finland)peukkua suomesta tullu ,ikinään ei mitään meiltä päin,vaatimatonta,ihailtavaa,,jne.Kyl mun tarvii sanoo samanmoisii kiitoksii JARELLE..sä olet hieno ihminen..ikinään nähny sinulta yhtään moittimisen arvoista kommenttia..varmaan tällasel "äijä sivustol"moni ymmärtää ettei voi sortuu heikkouden esitykseen eli kiitokseen toiselle äijälle..aina vastaukset pois moitteesta..Hiano ihminen olethippo viel ollu alust asti heiluttaan itteens..kaikki hyvät kaikille..ny hellu vaatii jotai muuta ku virtuaalia.ottakaas oppii,mut ei liiallisen muutoksen kautt)mä oon pitäny belgiaa persaukisena maana..autokanta kertoo toista..oon kuiten nii helvetin hyvilläni teidän käymistä peukutuksista,asian arvanneena Alex offroaterroreilta kiittää kaikkia kiinnostuneita,uskokaat huviksenne,ketä hyvänsä suomesta ottaa kontaktin heidän kans,saa vastauksen..Tasapainotuksen vuoksi laitan tähän arvostukseni joka on tasan tahi yli ed.aiheen..sodankylän panssariprikaatin evp joku..Range mies hänkin joka opetti aikoinaa minutkii menee suonsilmän ohitse Geellä..puhumattakaan samankylän kassusta,jol välii tahto pikkase hermo lipeään..edelleenki range miehii..-mua ei pätkääkään hävitä sanoo tietylle kiitos ja tietyil anteeks.son se et näkee ihmisen tulleen oikeelle tasanteelle.
__________________
W163 ML 400 CDI
Ei ole enää maasturia.
Leipäkää maistu enää leivältä..

Viimeksi muokannut G280E : 24.05.2015 19:54
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 22.05.2015, 21:35
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 428
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZeiZei Näytä viesti
Onhan noita kertynyt nurkkiin muutama. Tosin vain yhdellä tulee ajettua, muut odottaa parempia aikoja...

Onhan täällä palstalla useampikin projekti Range, mutta on tosiaan kaikki ei tule kirjoittaneeksi omistaan.
hyvin se möyriikin.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 22.05.2015, 23:09
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Hyvä kysymys... Eikö Toyota olekkaan "yleinen" valituksen kohde?


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja maddis Näytä viesti
Ei täällä 'tojota'-palstalla oo jaksanut kauheesti ääntä pitää ja mitä sitä pitämäänkään, kun Range on valmis. Sen kun ajelee vaan.
Siis "maddis-" lainatakseni: "Ei täällä 'tojota'-palstalla oo jaksanut..."

Olisko tämä ns. näkökanta ero?

Muutaman vuoden olen täällä kirjoitellut, ja toyota harrastajana on jäänyt semmoinen mielikuva, että juurikin toyotaa käytetään usein referenssinä, siis onko kyse siitä, että joku pyytää yli puoli milj.km ajetusta toyotan lahosta paskasta, jossa varusteina tupakan sytkäri, saman kuin... tms

Ja samalla hintaa saa sitä ja tätä, ja xx vuotta uudempana, tupla tehoilla ja kuluttaa vähemmän...

Ja jos erehtyy kommentoiman jotain muuta tms. Niin palautetta tulee heti (ok) ja tulevaisuudessa.

p.s pihassa on nyt Toyota, (saksan-)Ford, Belarus ja OMC/GM sisäperäkone (veneen, pitäisi ehjätä asap) ja toisaalla: 300 4-matic MB pitäs hävittää/purkaa kun on haitolla kaverin hallilla.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 23.05.2015, 08:44
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.219
Blog Entries: 5
Perusasetus

Saatiin sitten tähänkin ketjuun tämä eri merkkien juupas - eipäs keskustelu aikaiseksi...miten tässä aina käy näin
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 23.05.2015, 14:24
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.709
Perusasetus

Jaa missäs kohtaa tässä nyt on eipäsjuupasta?
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 23.05.2015, 19:28
Killer-Wo:n Avatar
Killer-Wo Killer-Wo ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.01.04
Sijainti: Kemi, Finland.
Viestit: 1.650
Perusasetus

Range kyllä polttelis laittaa. Onhan se vakiona niin pirun hyvä kyytinen. Yhtään en ole omistanut mutta muutamia päässyt kokeilemaan ja ei voi moittia. Itsellä on vaan pieni fobia bensoja kohtaan. Ja johtuu puhtaasti siitä etten ymmärrä niistä juuri mitään. Jos jostain löytäis valmiiksi kohtuu ruokaisella ja sivistyneellä dieselillä niin sellainen saataisi päätyä pihaan. Ja Fiat/iveco ei kuulu mielestäni dieseleiden kärki kastiin

Niin ja nyt muistin että synnäriltä tulin kaksiovisella Rangella 32 asteen pakkasessa.

Viimeksi muokannut Killer-Wo : 23.05.2015 20:57
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 23.05.2015, 20:56
Arska-tehtaalta:n Avatar
Arska-tehtaalta Arska-tehtaalta ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.08.05
Sijainti: Retuperän Ranchi, Joutseno, Finland.
Viestit: 3.265
Perusasetus

Harmittaa kun tuli range hävitettyä, mut kun tulevaisuuden ennustaminen on aika vaikeeta
__________________
WORRY

Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 23.05.2015, 21:00
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.905
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Killer-Wo Näytä viesti
Range kyllä polttelis laittaa. Onhan se vakiona niin pirun hyvä kyytinen. Yhtään en ole omistanut mutta muutamia päässyt kokeilemaan ja ei voi moittia. Itsellä on vaan pieni fobia bensoja kohtaan. Ja johtuu puhtaasti siitä etten ymmärrä niistä juuri mitään. Jos jostain löytäis valmiiksi kohtuu ruokaisella ja sivistyneellä dieselillä niin sellainen saataisi päätyä pihaan. Ja Fiat/iveco ei kuulu mielestäni dieseleiden kärki kastiin

Jotenkin hiukan samoilla mielin. Oon visioinu monesti, Classic RR / Volvolaiset akselit levyjarruin / OM 606 hiukan kiusattuna ja vahvalla automaatilla.

Ois aika hienokäyntinen/kulkuinen/kykyinen kampe.
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 23.05.2015, 21:17
jeeppi-eki:n Avatar
jeeppi-eki jeeppi-eki ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 18.05.04
Sijainti: keminmaa, Finland.
Viestit: 976
Perusasetus

Kaks ja puolvuotta oon rangen omistanu, miellyttävä peli ajella mutta ohjaustehostin olis ollu poikaa tällaselle kukkakepille. Joku nimeltämainitsematon tais saada siitä mun jälkeen pahan offi&range viruksen ...
__________________
muistaakseni en ole koskaan ajanut ylinopeutta..
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 23.05.2015, 21:19
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.874
Perusasetus

Itsellä aikoinaan, kun ekan maasturin ostin, niin päätettynä oli, että bensalla toimiva, ei mikään 2l kone, ja budjettiin sopiva. Vaihtoehdoiksi jäi oikeestaan Range ja Jeeppi. Jeeppiin päädyin silloin, mutta en mä usko, että paljon huonommin ois sen toisenkaan vaihtoehdon toteutuessa käynyt. Minusta ainakin hienoja pelejä!
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 23.05.2015, 22:49
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Question

yksi lusikka tähänkin soppaan lisää hämmentämään


Juu kai sitten minäkin kommentoin tähän jotain, kun kuitenkin yhden sellaisen todistettavasti olen elvyttänyt omaa pihaa täyttämään.

Aina miettinyt sitä seuraavaa harrastevaihtoehtoa, missä olisi päätarkoitukseen soveltuvaa simppeliä ja kohtuullisen luotettavaksi saatettavaa tekniikkaa. Se on erään henkilön syytä silloin markka-aikaan, miksi projektikompassini on näyttänyt sumuisia saaria jo pitemmän aikaa. Vai johtuuko se siitä että käsiini on pääsääntöisesti eksynyt muiden hyljeksimää materiaalia, minkä on saanut ns. poisvientihintaan? Luokiteltuina C- tai D-luokan osia.

Kuitenkin oman projektin pääsääntöinen käyttökohde tule olemaan perheen kakkosauto ja kärrinvetäjä (pitkä tarina miksi tähän on tultu....) siten, että metsäprojektissa on samoja palikoita käytössä. Pysyy varaosavarasto kohtuullisen pienenä ja aina on mahdollinen varaosa valmiina hyllyssä.

Käytäntö on kuitenkin osoittanut että ei nämä ole enää uusia laitteita (RRC), joten päivitys nykyaikaan on vääjäämätöntä jos näitä aikoo pitää liikkeessä tien päällä. Alkuperäisiä varaosia meinaa tietyiltä sektoreilta olla jo hieman hankalaa saada haltuunsa. Siksi olen jo ottanut metsäprojektiin tarkoitettuja päivitysosia tähän käyttöön.

Olen kuitenkin positiivisesti yllättynyt kyseisen laitteen ajo-ominaisuuksiin, vaikka ajan hammas on tätäkin projektia koskettanut jo jonkin verran alustan puoleltakin. Aikalaisekseen verratonta tekniikkaa kaikin puolin (ainakin teoriassa)

Tarkoitus on muuten pitää tämä maksimissaan mökkitiekäytössä. Metsäpelit ovat sitten erikseen.

Niin, jonkunhan sitä pitää kulkea marginalissakin. Silloin on valtavirrassa elävillä edes jotain kauhisteltavaa/puheenaihetta....
__________________
__________________________________________________ ________________

"Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 24.05.2015, 00:22
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.219
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ideanikkari Näytä viesti
Käytäntö on kuitenkin osoittanut että ei nämä ole enää uusia laitteita (RRC), joten päivitys nykyaikaan on vääjäämätöntä jos näitä aikoo pitää liikkeessä tien päällä. Alkuperäisiä varaosia meinaa tietyiltä sektoreilta olla jo hieman hankalaa saada haltuunsa.
Mitkäs osat? Kyllä Briteistä aika hyvin saa Classicciin:n osia vielä, et silleen kiinnostas mitkä on loppu ja onko 3- vai 5-ovisen....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 24.05.2015, 06:41
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Viestit: 7.313
Perusasetus

Ensimmäistä maasturia kun aikanaan valitsin niin Range oli listan kärkipäässä. Palstalta kattelin lommosen mettäpelin kuvaa niin onhan se niin hemmetin komee peli, ettei mitään rajaa. Sitten kun vielä pääsi ajamaan bensakasia safarilla niin johan meni alkkarit vaihtoon

No, järki sanoi että aloitetaan jostain pienemmästä ja niinpä pihaan tuli pikkulohkon suikka. Nyt pihassa on sen lisäksi D1, tosin rahtarimallina eli polttaa tiisseliä. Mutta on noissa englantilaisissa autoissa jotain lumoavaa ja hienoa. Vaikka suikka on hieno peli sekin niin ei sillä pääse samaan fiilikseen kuin Discon ratissa.
__________________
Tumpula Racing Team
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 24.05.2015, 09:19
ideanikkari:n Avatar
ideanikkari ideanikkari ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 04.02.03
Sijainti: Orimattila
Viestit: 593
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Mitkäs osat? Kyllä Briteistä aika hyvin saa Classicciin:n osia vielä, et silleen kiinnostas mitkä on loppu ja onko 3- vai 5-ovisen....
Kyseessä olevat osat liittyvät pimeyden ruhtinaan oletettuun majapaikkaan, eli sähköihin. Tarkemmin eriteltynä polttoainepuolen annosteluun liittyvissä palikoissa puutos tulee esille (flapperi).
Aikansa mulle kiukutteli satunnaisesti ja nettiohjeistusten perusteella kaikki käyty läpi, eikä oireet poistuneet. Oireilu oli monimuotoista ja joissain tilanteissa jopa koomisia tilanteita aiheuttavia. Mutta nyt on sekin asia hoidossa. Poistin kyseiset osat ajoneuvon välittömästä läheisyydestä.

Mekaanisen puolen osia saa tosiaankin monipuolisesti näihin. Ei ole NLA tullut vastaan.

Niin ja kohde on RRC vuodelta 1987 varustettuna automaatilla ja neljällä ovella, mistä on kehittynyt yhden classicin tarina.
__________________
__________________________________________________ ________________

"Pimeässä risukasassakin voi olla hyvällä mielellä" sanoo pikku filosofi minussa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Katsastettu maasturi (Ranget etusijalla) sleepper O/M/V Ajoneuvot 16 29.03.2013 21:59
Ranget ja Lantikat elokuvissa solihull Chit-Chat 30 26.12.2006 22:32
Missä kaikki paku-Ranget? Tekniikka & Jutustelu 10 03.03.2004 17:31


Sivu luotu: 02:33 (GMT +2).