Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2015, 12:29
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Harrastukset ja ilonpilaajat




Minä kun olen sellanen vähän sählä, helposti innostuva, helposti kyllästyvä, niin on noita harrastuksia kertynyt. Ja etenkin nyt kun on pelkkä elätti, eli ei o pakko jos ei taho (siis eläkkellä), niin työkseni harratelen ja etenki roikun keskustelupalstoilla ja netissä sivistymässä asioista.

Siis se mihin olen törmännyt, välillä huvituksekseni välillä vitutuksekseni ja välillä jopa ajatuksia herättävästi on nää yhdenasianmiehet/naiset.
Eli, jos ne harrastaa autoja ja ostaa Hyrysysy merkkisen, niin se on paras, siis niinku ihan paras ja muilla ei tee mitään ja muuta ei kukaan täysjärkinen voikkaan harrastaa kuin Hyrysysyjen laittamista jotain määrättyä tarkoitusta varten.
tai jos ne harrastaa Jousiammuntaa, niin vain terävällä kivellä itse vuoltu jousi jossa on jänteenä itse kuristetun jäniksen suolet on ainoa oikea tapa harrastaa jousella ampumista.
Entäs veneily lukemattomine alalajeineen? Moottori vai purje. Puu vai lasikuitu, liukuva vai uppouma? Ja sitten moottorien merkit ja jne...

Tai siis itse asiassa mikä tahansa jolla saa vedettyä rajan itsen ja muiden lähes samaa asiaa harrastavien välille.

Tämän asian miettiminen oikeastaan sai miun pinessä päässä eilen mojovan turbon kun luin sen uskomattoman typerän jutun Ilta-sanomista jossa puhuttiin moottoripyöräilijöiden liivimerkeistä.
Ja se kommenttikenttä siellä alla, se oli oikeasti niin vihaa ja ahdistusta pursuavaa luettavaa että jäin toviksi jotenkin aivan hilajiseksi.

En tiedä, ehkä olen niin yksinkertainen etten vaan ymmärrä aina, mutta tuo että miksi jotakuta, ihan tuntematonta ihmistä on valmis vihaamaan, pelkäämään, koska se nyt vaikka ajaa motskarilla ja pitää elukan nahasta valmistettuja kuteita. saati että jos se jostain syystä on vielä liittynyt johonkin sakkiin ja kertoo sen selkämerkillä muillekin.

Olen melko varma että jos Miun Kawasaki porsii jonnekin tien laitaan, siitä menee tuhat merkonomi Jania Skodallaan ohi, ja niistä 100 näyttää keskaria ja nauraa. Mutta jos siitä ajaa joku kiirastulen kerubi Harrikalla ohi, se pysähtyy ja kysyy kuinka voisi auttaa.

Minua eilen todellakin mietitytti se viha jota ne viestit siellä Iltsarin kommenteissa hyökyi. Väillä on hankalaa muutenkin autojen välissä motukalla. Mutta entä kun se Jani sillä työsuhde Skodallaan, riideltyään vaimonsa kanssa haluaa rankaista jotakuta...

Menipäs taas tilittämiseksi, mutta ehkä siellä on jossain se ajatus? Siis ehkä? Koettakaa etsiä se tai sitten ei. Niinku mitä välii?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.01.2015, 13:42
vartiainen:n Avatar
vartiainen vartiainen ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.11.11
Sijainti: Pori
Viestit: 721
Perusasetus

Ehkäpä noita lehtien kommenttipalstojen kirjotteluita ei kannata ottaa kovin vakavasti. Meilläpäin paikallisen lehden uutiskommentoinnit vaikutavat lähinnä mielipuolisten ihmisten tuotoksilta. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos...
__________________
Tiäräksää tuanoi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.01.2015, 13:56
Lord of flies Lord of flies ei ole kirjautuneena
Sekalainen tyhjäntoimittaja
 
Rekisteröitynyt: 28.03.12
Sijainti: Ähtäri, Suomi
Viestit: 427
Perusasetus

Ite olen jättänyt noi IS ja Il lehtien kommentit aika lailla lukematta. Sinne tuntuu tosiaan tiivistyvän mielipiteen ääripäät eli molemmista se äärimmäinen vastaan ja äärimmäinen puolesta kannattajat. Hyvät nauruthan sieltä saa monesti, mutta monesti poistuu sivulta myös sekavin tuntein että onko ihmiset oikeasti noin tyhmiä mielipiteidensä kanssa...

Nyt kun tässä on puolisen vuotta opetellut ampuun ja metsästellyt taljajousella, niin huomannut huvittavan piirteen. Jostain kumman syystä perinnejousten harrastajilla tuntuu olevan jotain taljaa vastaan. Joku kirjoittaa jutun taljalla metsästämisestä niin ei mennyt kauaa kun perinnejousiharrastaja oli kommentoimassa että miksei kerrottu perinnejousista... No ehkä siksi kun aihe oli taljajousi.

Merkkifanaattisuus on kyllä oma lukunsa. Sitä näkyy kyllä joka harrastuksessa. Niitä keskusteluita on kyllä välissä mukava käydä vähän sohaisemassa ja katsoa minkä moinen tinka syntyy.

Offi puolella pitää kullä antaa iso peukku. Täällä on aika vähän näkynyt nurkkakuntasuutta, ja nurkkakuntasuuden saa kyllä hyvin esille kun tuut huuteleen tommosen allekirjotuksessa olevan rohjon kans, kun kuiten isot lavurit on kuiten harvinaisempia jos vaikka vertaa HJ** ja patrol kaluston määrään.
__________________
Yah! It stinks and is giving you a headache, – it's a diesel.

Bensalla pestään napa... dieselillä tehdään voimaa

-95 Dodge Ram SLT Cummins 4x4 *JN-traidingin turbiini, marine-suuttimet, plate vaihdettu, DSS, 2.5" leveling kit*

http://s244.photobucket.com/albums/gg31/Lonely_cruiser/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.01.2015, 15:17
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.187
Perusasetus

Hyvä kirjoitus, maasturi puolella ehdottomasti eniten tuota minun merkki on paras ja muut paskoja fanaattisuutta näkyy olevan tojota-harrastajilla.
Tähän voisi joku toyorettensyndroomainen jotain " fiksua" kommentoida niin saataisiin vahvistus asiaan
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.01.2015, 15:29
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.554
Perusasetus

Monasti ne fanaattisimmat oman asiansa puolustajat ovat asiassaan vihreitä, eli eivät oikeasti tiedä siitä lukemaansa/kuulemaansa enempää. Toki jotkut oikeasti asiansa tuntevista ovat rasittavan yksisilmäisiä (vieläpä istuvat sen päällä).

+eihän me haluta ikinä väärässä olla, tai tietämättömiä.

IS ja IL kannattaa muutenkin jättää ostamatta, ja myös lukematta jos ilman saa.

Prätkäpuolella aikoinaan, ja nyt näissä offipiireissä yhteiselo sujuu ihan mukavasti. Vaikka palstoilla välillä kipinöi.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.01.2015, 15:46
Bänkster:n Avatar
Bänkster Bänkster ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 18.06.08
Sijainti: Bättrefolks Ingå
Viestit: 824
Perusasetus

Jeih, nyt puhutaan asiaa!

Tätä samaa olen ihmetellyt kauan. Havaitsin jo vuosia sitten mahtavan eron ihmisissä, jotka harrastavat hevosia ja ihmisissä, jotka harrastavat offia.
Hevostalleilla nimittäin vallitsee jostain aivan käsittämättömästä syystä sellainen luontainen kilpailuvietti sekä kateus kaikkien hevostenomistajien, -hoitajien ja heppatyttöjen keskuudessa. Ja se on ihan häikäilemätöntä ja silmiinpistävää!
Jos jonkun hevosella on vaikka uudet ja koristeelliset suitset, kukaan ei ole huomaavinaankaan ja ikinä et tule kuulemaan aiheesta kehuja. Joku saattaa jopa vahingossa pudottaa suitsesi naulakosta... Jos taas joku on hankkinut vaikka Läjäänsä uudet kuppipenkit, jo on useampi ukko patsastelemassa ja kyselemässä, miltä tuntuvat ja kauanko kesti toimitusaika.
Jos taas istut hevosen selässä ja pudotat vaikka raippasi (tai mitä tahansa) tai tarvitsisit muuten vaan apua vikuroivan kaakin kanssa, kukaan ei tarjoudu apuun. Päinvastoin, tyttöjä saattaa kerääntyä kentän laidalle katsomaan, miten selviät tilanteesta. Mutta jos ruosteisesta Läjästä puhkeaa kumi safarilla, niin ukkoja kerääntyy ympärille paikkausliimojen kanssa.

Aavistuksen samaa eroa olen halunnut havaita avoautoilijoiden ja motoristien kesken. Ei katto alhaalla kukaan nosta lapasta tai tule juttelemaan parkkiksella, mutta jos jossain kävelen kypärä kainalossa niin johan joku tulee kyselemään ajokista...

Mitä kommenttipalstoihin ja valtaosaan keskustelupalstoista tulee, jätän lukematta. Ei vaan yksinkertaisesti pysty. Ei pysty,ei.
A) ihmiskunta tyhmenee hyvää vauhtia
B) provoajat ja trollit lisääntyvät sitä tahtia, ettei pieni kirjoittaja ehdi edes vetää hernettä nenään kaikista kommenteista
__________________
You got mud on your face
You big disgrace
Somebody better put you back in your place.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.01.2015, 20:07
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Meinasin tukehtua äsken kun kävin katselemassa muun puuhailun ohessa mitäs facebookkiin kuuluu. Ja joku oli vissiin lukenut tämän kirjoituksen, kun oli yhteen koiria ja metsästystä koskevaan ryhmään avautunut aiheesta että miksi sinne laitetaan kuvia muista kuin metsästys tilanteista?
Ristus että kilahti. Se on minun suosikki ryhmä, tai niinkuin porukka tän offipalstan lisäksi.
Ei perkele, ei suomen kokoisessa maassa riitä pienen harrastajapiirin kuvista yhdellä rodulla kovin pitkäksi aikaa.
Ihan kun joku jolla on vaikka daewoo, perustas oman ryhmän ja sinne saa laittaa kuvia vaan Daewoolla metsässä ajamisesta. HIljaista olis, luulen.

Joo ja tuo pitää kyllä paikkaansa että ne kiihkeimmät tyypit yleensä on juuri harrastuksen aloittaneita, nuoria, tai jotain muuta hauskaa.
Esim. Venejutuissa huvittavin paikka on Suomi24 venesivut. Siellä on niin sekavaa porukkaa vuodesta toiseen ettei mitään rajaa. Ja luulen että siellä(kin) on muutamia joilla ei ole minkään valtakunnan venettä. Ei o ollut, eikä tule varmaan olemaankaan?

Mutta tää offipalsta, tää on hyvä, oikeesti. Tota kiusaamista ei kyllä pahemmin esiinny, eihän? Ja jos tosissaan haluaa apua/tietoa niin koskaan en o jäänyt ilman, edes etteikö joku olis edes yrittänyt.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.01.2015, 21:00
kimble7 kimble7 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.07.12
Sijainti: nousiainen
Viestit: 208
Perusasetus

Itsestä tuntuu että näitä merkkifanaatikkoja on eniten tuolla sammysin sivuilla. välillä on nauru herkässä kun lueskelee niitä keskusteluja T:tyytyväinen kiinanmönkijän omistaja
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.01.2015, 21:20
nyyperi nyyperi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.10
Sijainti: Ristiina
Viestit: 434
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kimble7 Näytä viesti
Itsestä tuntuu että näitä merkkifanaatikkoja on eniten tuolla sammysin sivuilla. välillä on nauru herkässä kun lueskelee niitä keskusteluja T:tyytyväinen kiinanmönkijän omistaja
Jep. se on kyllä yks huippupaikka. Ja miullakin on Linhai pelannut vuodesta 2009 kuin kello. Mitä on särkynyt on mennyt omasta hölmöydestä tai uhkarohkeudesta.
Kaverin canam on huollossa vähän päästä, ja silti se jaksaa katsella miun kinkkiä pitkin nenää. Ja se ensi asennus Warnikin halkes rungosta ekatalvena pelkässä aurakäytössä. No ite oon ostanut jo 3 kiinan vinssiä, mutta taitaa vielä jäähä hinta alle sen Warnin?? Ja yks niistä hajos huonouttaan, ja toinen kun kytkin meni paskaks ja poltti sen. Kolmas on kestänyt.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.01.2015, 21:41
H_Nietu H_Nietu ei ole kirjautuneena
Banned
 
Rekisteröitynyt: 28.02.04
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 1.994
Perusasetus

Mä kuulun tohon ilonpilaaja osastoon....


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Meinasin tukehtua äsken kun kävin katselemassa muun puuhailun ohessa mitäs facebookkiin kuuluu. Ja joku oli vissiin lukenut tämän kirjoituksen, kun oli yhteen koiria ja metsästystä koskevaan ryhmään avautunut aiheesta että miksi sinne laitetaan kuvia muista kuin metsästys tilanteista?
Ristus että kilahti. Se on minun suosikki ryhmä, tai niinkuin porukka tän offipalstan lisäksi.
Ei perkele, ei suomen kokoisessa maassa riitä pienen harrastajapiirin kuvista yhdellä rodulla kovin pitkäksi aikaa.
Ihan kun joku jolla on vaikka daewoo, perustas oman ryhmän ja sinne saa laittaa kuvia vaan Daewoolla metsässä ajamisesta. HIljaista olis, luulen.

Joo ja tuo pitää kyllä paikkaansa että ne kiihkeimmät tyypit yleensä on juuri harrastuksen aloittaneita, nuoria, tai jotain muuta hauskaa.
Esim. Venejutuissa huvittavin paikka on Suomi24 venesivut. Siellä on niin sekavaa porukkaa vuodesta toiseen ettei mitään rajaa. Ja luulen että siellä(kin) on muutamia joilla ei ole minkään valtakunnan venettä. Ei o ollut, eikä tule varmaan olemaankaan?

Mutta tää offipalsta, tää on hyvä, oikeesti. Tota kiusaamista ei kyllä pahemmin esiinny, eihän? Ja jos tosissaan haluaa apua/tietoa niin koskaan en o jäänyt ilman, edes etteikö joku olis edes yrittänyt.
Eli löytyy niitä täältäkin....

Sinunkin kannatta oppia hymilemään/nauramaan omalle kuvalle ja vielä enemmän kavereiden/muiden....

Joskus aikoonaan "vanhempi" herrasmiäs valisti minua:
Riittää kun olet itse tyytyväinen "vehkeisiisi/leluihin/harrastevärkkeihin"

Tossa vois olla sullekin jotain. Mulle se osui laakista.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja nyyperi Näytä viesti
Jep. se on kyllä yks huippupaikka. Ja miullakin on Linhai pelannut vuodesta 2009 kuin kello. Mitä on särkynyt on mennyt omasta hölmöydestä tai uhkarohkeudesta.
Kaverin canam on huollossa vähän päästä, ja silti se jaksaa katsella miun kinkkiä pitkin nenää. Ja se ensi asennus Warnikin halkes rungosta ekatalvena pelkässä aurakäytössä. No ite oon ostanut jo 3 kiinan vinssiä, mutta taitaa vielä jäähä hinta alle sen Warnin?? Ja yks niistä hajos huonouttaan, ja toinen kun kytkin meni paskaks ja poltti sen. Kolmas on kestänyt.
Positiivista ainakin se että olet säästänyt muutaman Euron ja hyllyt notkuu varaosia.....

Aläkä ota tätä liian vakavasti.
Ketjun aihe on mainio. Jokaiselle riittää siitä varmaan paljon luettavaa niin riveiltä kuin niiden välistä.

Viimeksi muokannut H_Nietu : 24.01.2015 21:46
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.01.2015, 22:17
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.148
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Hyvä kirjoitus, maasturi puolella ehdottomasti eniten tuota minun merkki on paras ja muut paskoja fanaattisuutta näkyy olevan tojota-harrastajilla.
Tähän voisi joku toyorettensyndroomainen jotain " fiksua" kommentoida niin saataisiin vahvistus asiaan
Ei kai siihen voi mitään fiksua kommentoida Offipalsta on mun mielestä siitä näkökulmasta omalaatuinen foorumi, että täällä on ihan kaikki asiaan liittyvät automerkit edustettuna ja keskusteluita ja projektikerrontoja on 3 ovisista pikku kiipijöistä aina isoihin maastokuorma-autoihin asti. Tollasella kirjolla tulee pakostikkin jollain tavalla esiin joku käyttäjäkunta, joka tavalla tai toisella onnistuu luomaan vaikutelman, että ovat omiin vehkeisiinsä tavattoman tyytyväisiä Minä en hauku kenenkään autoa. Täällä on kiva katella mitä kaikkea ihmiset osaakaan kätösillään tehdä ja monesti on vaa monttu auki et osaispa itekki
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 26.01.2015, 13:01
waffen waffen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.08.11
Sijainti: helsinki
Viestit: 170
Thumbs up

kesällä kävin kaverin kanssa kulmakorvessa ja päädyin juttelemaan erään henkilön kanssa. hänelle oli erittäin tärkeää se että oma auto oli toyota näytti oikein videon missä ajoi sillä ja sanoi että vääntöä on yli 900 nw ja tehoakin oli paljon. kysin että mitä sä olet tehnyt sille moottorille vastasi eikun ihan vakio hj moottori mutta siinä on volvon porttaalit alla. Toyotassa erivälitys kuin volvon akseleissa

tarinan opetus muistakaa kehua sillä kuinka paljon moottorin teho ja vääntö nousee kun muutatte välityksiä

jos tarinan kohde tunnistaa itsensä niin ei muutakun

mutta hyvä foorumi tämä on eisen puoleen

pakkotoiston foorumille kun kirjoitin ekan viestin osto ilmoituksesta seuraavat kaksi viestiä oli mene kotiin harjotteleen oikein kirjoitusta. opettele kirjoittamaan.

Viimeksi muokannut waffen : 26.01.2015 13:11
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 26.01.2015, 13:24
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bänkster Näytä viesti
Jeih, nyt puhutaan asiaa!

Tätä samaa olen ihmetellyt kauan. Havaitsin jo vuosia sitten mahtavan eron ihmisissä, jotka harrastavat hevosia ja ihmisissä, jotka harrastavat offia.
Hevostalleilla nimittäin vallitsee jostain aivan käsittämättömästä syystä sellainen luontainen kilpailuvietti sekä kateus kaikkien hevostenomistajien, -hoitajien ja heppatyttöjen keskuudessa. Ja se on ihan häikäilemätöntä ja silmiinpistävää!
Jos jonkun hevosella on vaikka uudet ja koristeelliset suitset, kukaan ei ole huomaavinaankaan ja ikinä et tule kuulemaan aiheesta kehuja. Joku saattaa jopa vahingossa pudottaa suitsesi naulakosta... Jos taas joku on hankkinut vaikka Läjäänsä uudet kuppipenkit, jo on useampi ukko patsastelemassa ja kyselemässä, miltä tuntuvat ja kauanko kesti toimitusaika.
Jos taas istut hevosen selässä ja pudotat vaikka raippasi (tai mitä tahansa) tai tarvitsisit muuten vaan apua vikuroivan kaakin kanssa, kukaan ei tarjoudu apuun. Päinvastoin, tyttöjä saattaa kerääntyä kentän laidalle katsomaan, miten selviät tilanteesta. Mutta jos ruosteisesta Läjästä puhkeaa kumi safarilla, niin ukkoja kerääntyy ympärille paikkausliimojen kanssa.
No, nyt mää ymmärrän miks mua on katottu pitkin nenänvartta, kun oon menny piteleen vuosikausia ratsastaneiden neitosten heppoja, kun kiipeävät selkään töintuskin, tai muuten erehtyny auttelemaan jossain hommassa..

Viime vkloppuna tosin näytti että kaikki mun auttamat naiset jostain syystä katto hyväksyvästi, tai ihmeissään kun apuja tarjosin.
syyksi selvis sitten sen pienen porukan kuuluminen varsin pieneen lajiryhmään, jossa ristiriitoja on vasta alkanut olemaan.

Yli nelikymppinen alotteleva(täysin vihreä) miesharrastaja noissa piireissä ei ole kovin yleinen ilmiö..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 26.01.2015, 16:21
Palex:n Avatar
Palex Palex on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.218
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja waffen Näytä viesti
tarinan opetus muistakaa kehua sillä kuinka paljon moottorin teho ja vääntö nousee kun muutatte välityksiä
Moottorin teho ja vääntö ei muutu miksikään, mutta kyllä vääntöä saadaan voimansiirron loppupäähän eli renkaille lisää tiuhemmilla välityksillä.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 26.01.2015, 17:04
rane58:n Avatar
rane58 rane58 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.10.11
Sijainti: Espoo
Viestit: 2.375
Cool

Virittelyä.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Moottorin teho ja vääntö ei muutu miksikään, mutta kyllä vääntöä saadaan voimansiirron loppupäähän eli renkaille lisää tiuhemmilla välityksillä.
-Vauhtiviiva kylkeen niin nopeuskin nousee...?
__________________
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

Jeep Grand Cherokee 4L suora-6. vm-95.

Oldsmobile 98 Luxury Sedan V8 425cid super rocket. vm-66

Honda CB 750 F2 Seven Fifty. vm-98

MYYTÄVÄNÄ:
https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 26.01.2015, 20:44
Hanna:n Avatar
Hanna Hanna ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 01.05.11
Sijainti: Imatra
Viestit: 672
Perusasetus

Tuo on kyl ihan totta et hevospiireissä ollaan superkateellisia ja puhutaan selän takana, ja jos on vääränrotunen hevonen nii katotaa kieroo ku pv sen olla pitää ja jos ei oo kunnon merkkivarusteita ni taas katotaa kieroo.

Miulla on onneks vanhempien tallissa muutama kopukka ja yks oma, vielä toistaseks, ni siel ei oo kukaa kattomassa kieroon ku miulla on puskaratsuna lämminverinen eikä kaikki varusteet oo mitää kalleinta merkkiä
__________________
www.wuoksioffroad.com
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 30.01.2015, 20:31
Comax Comax ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.01.12
Sijainti: Rovaniemi
Viestit: 161
Perusasetus

Koiraporukat: https://www.youtube.com/watch?v=fta_Ic91PqE
__________________
-----------------------------------------
Suzuki-mies varmistaa pultitkin hitsaamalla.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 30.01.2015, 23:10
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.259
Perusasetus

Tässä tuli jo monta syytä, miksi välillä vituttaa jo koko internetti... ja erityisesti sen keskustelupalstat.

Multa kun löytyy kaikki vihatut laitteet. Vanhoja Bemareita, UAZ, kiinanmönkijä.

Proto-Sisuakin haukutaan ties miksi, vaikka heti huomaa, etteivät kyseiset herrat ole koskaan sellaisella edes itse ajaneet.

Passateissa etupään alustan osat eivät kestä yhtään, joka leimalle saa vaihtaa? Jostain kumman syystä mulla on vieläkin alkuperäisiä osia jäljellä, 210 tkm taulussa. Olen niitä toki vaihtanut 110 tkm ajossa, mutten yhtään niveltä kahteen kertaan.
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 31.01.2015, 08:42
Vormula77 Vormula77 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 06.10.14
Sijainti: Whitlake, Suami
Viestit: 386
Perusasetus

Kyllä se on juurikin näin että merkkifanaatikot on rasittavavimpia. Itse toki olen Jaren linjoilla, jenkki on jees. Usein tulee itsekseen kiroiltua miksei voisi antaa periksi omille periaatteille. Tämä passatti homma on hyvä esimerkki. Jo bmw kuski jolla ei itsellä ole kokemusta pasuunasta kertoo juttua "yhen kaverin" passatista jota pitää rempata joka katsastukseen. Epäilisin myös että ajotapa, ylileveät matalaprofiili renkaat ja teiden kunto vaikuttaa noihin nivelvaivoihin.
Itselläni on aikamoinen merkkikirjo laitteita, tosin vain polkupyörä on euroopasta....
__________________
Näin kerran unta, ettei vi#u##anut yhtään!
Toyotalla ei saa toosaa!
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 31.01.2015, 17:50
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

No kai mun täytyy ilmoittautua kun mulla on toytota hj61, ostin sen romurilta ja hitsasin sitä kuntoon varmaan 2vuotta. Ihan paska romu mutta hiljalleen se tehdessä parani. Paska romu se on vieläkin mutta tykkään siitä kun olen itse laitellut. Se ei enää ole surkein romu mutta silti suurin osa maastureista on parempia.
Se ei haittaa mua millään tavalla, mulla raukalla ei ole rahaa parempaan.

Mulle riittää että mulla on edes se. Välillä unohtuu että köyhimmän suomalaisen alapuolella on valtava määrä paljon köyhempiä ihmisiä joiden ongelmat ovat ihan eri tasolla.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään hj:n vinssi osina ja pajeron voiman ulosotto ja nivel jsr1 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 29.10.2014 21:16
Myyty Datsun Patrol pitkä ja vapari ja mätä, mutta liikkuu! Jare O/M/V Ajoneuvot 14 28.02.2014 21:01
Myydään h7 ja h1( 35 ja 75W) xenon muutos-sarja Jani E O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 20.12.2013 07:02
Lapsuuden/nuoruuden nerokkaimmat harrastukset ja teot VonLeka Chit-Chat 51 23.03.2010 19:30
Myydään Hiluxin osia ja ohj.iskari ja ja... azizp O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 24 14.02.2010 19:44


Sivu luotu: 19:22 (GMT +2).