Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.08.2014, 20:46
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Chevyn 4x4 kytkentä manuaaliseksi


Tuon risukeulan 4x4 kytkennän vahapatruuna sydeemin saa muutettua vaijerikäyttöiseksi, kukaan tehnyt ja miten tuo toimii ?

__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.08.2014, 20:56
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 10.980
Perusasetus

Vahapatruuna? No onpa jenkki-insinööri suunnitellu kai ihan suunnittelemisen ilosta jotai hämyä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.08.2014, 20:59
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Vahapatruuna? No onpa jenkki-insinööri suunnitellu kai ihan suunnittelemisen ilosta jotai hämyä.
Ja se jopa toimii, mutta ikääntyessään alkaa temppuilemaan.. joskin oma toimii vielä ongelmitta.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.08.2014, 21:25
Rölli Rölli ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.11.04
Sijainti: Pöytyä
Viestit: 1.924
Perusasetus

Ja kun alkaa kettuilemaan niin se dildo ei ole kovin kallis ja helppo/nopea vaihtaa.
Aikanaan suburbaniin tuli tuo vaihdettua.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 24.08.2014, 21:35
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.599
Perusasetus

Tollanen: http://www.4x4posi-lok.com/app_chevy-k.html
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.08.2014, 22:17
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Vahapatruuna? No onpa jenkki-insinööri suunnitellu kai ihan suunnittelemisen ilosta jotai hämyä.
Mie oon kuullu autoista, joissa sama etuvetarin katkaisu hoidetaan jopa alipaineella! Se se vasta pervoa on.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.08.2014, 22:30
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipo Näytä viesti
Mie oon kuullu autoista, joissa sama etuvetarin katkaisu hoidetaan jopa alipaineella! Se se vasta pervoa on.
Minä olen jopa käyttänyt sellaisia.. niin kinkyä että jätän kertomatta
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 25.08.2014, 07:29
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Tuossa General Mistaken vahapatruunassa on se hauska puoli, että kytkentäajan pituus riippuu patruunan lämpötilasta..

Ja kun vetää nelikko päällä sopivan loskaista tietä, niin saattaa yllättäen kurvissa polkaistaessa ollakin etuveto lomilla.. loskasuihkun sitä jäähdyttäessä.
Pariin kertaan päässyt yllättämään ja luistot on silloin melko leveitä.

EDIT.
Kyllä musta on kuitenkin kaikkein kipein keksintö tuossa HDJ:ssä kun on pitänyt se pyyhkijänmoottori sinne akseliin survoa kiinni hapettumaan..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 25.08.2014, 07:49
veijon-esso:n Avatar
veijon-esso veijon-esso ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 25.08.06
Sijainti: Vantaa
Viestit: 2.464
Perusasetus

[QUOTE=Gary Grand;1155117]Tuossa General Mistaken vahapatruunassa on se hauska puoli, että kytkentäajan pituus riippuu patruunan lämpötilasta..

Ja kun vetää nelikko päällä sopivan loskaista tietä, niin saattaa yllättäen kurvissa polkaistaessa ollakin etuveto lomilla.. loskasuihkun sitä jäähdyttäessä.
Pariin kertaan päässyt yllättämään ja luistot on silloin melko leveitä.
QUOTE]

Jos tommosella kahlaa jossain syvässä vedessä niin että patruuna veden alla, niin jäähtyykö tarpeeks ja pääsee sudittelee takavedolla?
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 25.08.2014, 07:52
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

[QUOTE=veijon-esso;1155120][QUOTE=Gary Grand;1155117]Tuossa General Mistaken vahapatruunassa on se hauska puoli, että kytkentäajan pituus riippuu patruunan lämpötilasta..

Ja kun vetää nelikko päällä sopivan loskaista tietä, niin saattaa yllättäen kurvissa polkaistaessa ollakin etuveto lomilla.. loskasuihkun sitä jäähdyttäessä.
Pariin kertaan päässyt yllättämään ja luistot on silloin melko leveitä.
Lainaus:

Jos tommosella kahlaa jossain syvässä vedessä niin että patruuna veden alla, niin jäähtyykö tarpeeks ja pääsee sudittelee takavedolla?
Paha sanoa.. Varmaan jos nollan pinnassa on lämpö, niin sen tekee.

Tuon patruunan kierre on muistaakseni M33x1.5mm, ihan varma en ole, mutta pystyy korvaamaan sopivalla hydr.nipalla. Jonka läpi taas saa tehtyä just sellaisen kytkentämekanismin kuin haluaa.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.08.2014, 08:15
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

mut tuohan on aivan helvetin hieno keksintö, jos kerta kylmässä kytkee nelikon pois. kaikkihan tietää, että kylmä rauta ei kestä yhtähyvin, ku lämmin ni tuo systeemi suojelee kylmässä vetareita ja murroksia kätevästi, miksiköhän eivät ole laittanu taaksekkin vastaavaa?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 25.08.2014, 08:17
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
miksiköhän eivät ole laittanu taaksekkin vastaavaa?
REPSKOPS!
..ja se takaisinkytkeytyminen kesken luiston se vasta pehmeästi tapahtuukin..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 25.08.2014, 08:23
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

[QUOTE=veijon-esso;1155120]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Tuossa General Mistaken vahapatruunassa on se hauska puoli, että kytkentäajan pituus riippuu patruunan lämpötilasta..

Ja kun vetää nelikko päällä sopivan loskaista tietä, niin saattaa yllättäen kurvissa polkaistaessa ollakin etuveto lomilla.. loskasuihkun sitä jäähdyttäessä.
Pariin kertaan päässyt yllättämään ja luistot on silloin melko leveitä.
QUOTE]

Jos tommosella kahlaa jossain syvässä vedessä niin että patruuna veden alla, niin jäähtyykö tarpeeks ja pääsee sudittelee takavedolla?
En ole koskaan kuullut että löisi itsestään nelikon pois ja on noilla ajeltu paljon kylmemmässä kun Suomi talvella. Jos meinaa että pieni loiske kytkisi nelivedon pois, väittäisin että siitä olisi jo kuultu.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 25.08.2014, 08:40
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti

En ole koskaan kuullut että löisi itsestään nelikon pois ja on noilla ajeltu paljon kylmemmässä kun Suomi talvella. Jos meinaa että pieni loiske kytkisi nelivedon pois, väittäisin että siitä olisi jo kuultu.
kuka puhui pienestä roiskeesta?
Kyllä mulla K1500:ssa tapahtui tuo pari kertaa. Tilanne tosin oli sellainen, että apparipuoleinen etupyörä kulki useamman kymmenen metrin matkan 15-20 senttiä syvässä urassa, joka täynnä loskaa/vettä.. Mutta yhtäkaikki: koppi oli täynnä käsiä, kun patruuna jäähtyi tarpeeksi ja nelikko kytkeytyi pois..
Ja sama toistui toisena päivänä.

Se kova kylmyys vaan pidentää kytkentäaikaa, ei heitä nelikkoa pois. Niistä kokemuksista voit lukea jenkkifoorumeiltakin.. Minuutti ei ole ollenkaan tavaton kytkentäaika kunnon pakkasilla.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 25.08.2014, 08:42
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
kuka puhui pienestä roiskeesta?
Kyllä mulla K1500:ssa tapahtui tuo pari kertaa. Tilanne tosin oli sellainen, että apparipuoleinen etupyörä kulki useamman kymmenen metrin matkan 15-20 senttiä syvässä urassa, joka täynnä loskaa/vettä.. Mutta yhtäkaikki: koppi oli täynnä käsiä, kun patruuna jäähtyi tarpeeksi ja nelikko kytkeytyi pois..
Ja sama toistui toisena päivänä.

Se kova kylmyys vaan pidentää kytkentäaikaa, ei heitä nelikkoa pois. Niistä kokemuksista voit lukea jenkkifoorumeiltakin.. Minuutti ei ole ollenkaan tavaton kytkentäaika kunnon pakkasilla.
Tuo on tiedossa, mutta nythän puhuttiin siitä että kytkisi itsensä pois päältä.. kaksi eri asiaa. Itse kytken nelkun päälle "ennakoivasti" en kesken luiston
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 25.08.2014, 09:05
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
kuka puhui pienestä roiskeesta?
Kyllä mulla K1500:ssa tapahtui tuo pari kertaa. Tilanne tosin oli sellainen, että apparipuoleinen etupyörä kulki useamman kymmenen metrin matkan 15-20 senttiä syvässä urassa, joka täynnä loskaa/vettä.. Mutta yhtäkaikki: koppi oli täynnä käsiä, kun patruuna jäähtyi tarpeeksi ja nelikko kytkeytyi pois..
Ja sama toistui toisena päivänä.

Se kova kylmyys vaan pidentää kytkentäaikaa, ei heitä nelikkoa pois. Niistä kokemuksista voit lukea jenkkifoorumeiltakin.. Minuutti ei ole ollenkaan tavaton kytkentäaika kunnon pakkasilla.
Eihän se patruuna ole edes apparinpuolelle, vaan enemmän keskellä. Eikä 20cm loskaa vielään edes upota etuakselia ellei kyseessä madallettu versio ?

Patruuna itsessään on aika hyvin suojassa akselikotelossa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/

Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 25.08.2014 09:11
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 25.08.2014, 09:16
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Jepjep..

Jostain syystä vaan tuossa tilanteessa kaks eri kertaa nakkasi nelikon pois päältä ja muutaman kymmenen metriä myöhemmin "mukavan" rusauksen saattelemana otti taas kiinni..
Todennäkösesti juurikin tuo loskasuihku osui suoraan siihen dildoon ja jäähdytti sitä riittävästi.

Missään muussa tilanteessa ei moista ole mulle tehnyt, tuo, eikä muutkaan mulla ajossa olleista GM:stä.

Ettei tuollaisesta ole kukaan puhunut, niin jäänee useimmissa tilanteissa huomaamatta, vaikka tempun tekisikin. Nyt vaan oli lätäkön jatkeena sopivasti loiva kaarre ylämäkeen, niin tunsi hyvin kun etuveto yhtäkkiä kiharassa lähti päältä.
Eihän tuo kytkentä irtoa, jos on jatkuva vetokuorma kytkentäholkilla, mutta tässä oli sopivasti ravistusta, niin pääsi irtoamaan, kun jäähtyi.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 25.08.2014, 09:27
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Gary Grand Näytä viesti
Jepjep..

Missään muussa tilanteessa ei moista ole mulle tehnyt, tuo, eikä muutkaan mulla ajossa olleista GM:stä.
Tämän vuoksi aavistelisin että jotain muuta vikaa ollut joka aiheutti tuon ? jos pelkkä loskaroiske kytkisi nelivedon pois, niin eihän noilla voisi aja talvella ollenkaan.

Itse puskin viime talvena pakkasessa lumessa pitkiä matkoja, kun ei aura ollut 5.45 aamulla käynnyt putsaamassa teitä, eikä ollut ongelmia.. ja varmasti kylmempää kun loska tiellä.

Mutta joo, eihän tuo mikään idiootin varma systeemi ole ja iän myötä temppuilee varmasti.
Yhtälailla ne vakuumi viritykset on temppuillu, Dakotassa lakkasi etuveto toimimasta kokonaan kun putket tukossa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #19  
Vanha 25.08.2014, 09:46
Gary Grand:n Avatar
Gary Grand Gary Grand ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 10.11.04
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 2.865
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Tämän vuoksi aavistelisin että jotain muuta vikaa ollut joka aiheutti tuon ? jos pelkkä loskaroiske kytkisi nelivedon pois, niin eihän noilla voisi aja talvella ollenkaan.

Itse puskin viime talvena pakkasessa lumessa pitkiä matkoja, kun ei aura ollut 5.45 aamulla käynnyt putsaamassa teitä, eikä ollut ongelmia.. ja varmasti kylmempää kun loska tiellä.

Mutta joo, eihän tuo mikään idiootin varma systeemi ole ja iän myötä temppuilee varmasti.
Yhtälailla ne vakuumi viritykset on temppuillu, Dakotassa lakkasi etuveto toimimasta kokonaan kun putket tukossa.
Veto päällä => ei pysty hyppäämään pois. Sopivasti ravistusta(veto-luisto-veto-..), niin kytkentäholkki pääsee liikahtamaan.

Mutta käsinkytkentä olisi monessa tilanteessa mukava lisä noihin. Hidas takaveto olis parempi kun kymmenen jänistä jossain kärryn kanssa peruutellessa. kääntyvyys olis ihan jotain muuta kun nelikon kanssa..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen.
Vastaa lainaten
  #20  
Vanha 25.08.2014, 09:51
Villeri:n Avatar
Villeri Villeri ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 30.06.09
Sijainti: Ikaalinen
Viestit: 611
Perusasetus

Menee aiheen sivusta, kun ramissa on alipainetoiminen tuo holkki niin laitoin käsinkäytettävän ilmaventtiilin jolla kytketään erikseen päälle tuo etuakseli.

Mikä tota sevin etuakselin vahapatruunaa lämmittää? Joku pieni sähkövastus? Ei sille voisi laittaa erillistä nappia?
Vastaa lainaten
  #21  
Vanha 25.08.2014, 09:58
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Villeri Näytä viesti
Menee aiheen sivusta, kun ramissa on alipainetoiminen tuo holkki niin laitoin käsinkäytettävän ilmaventtiilin jolla kytketään erikseen päälle tuo etuakseli.

Mikä tota sevin etuakselin vahapatruunaa lämmittää? Joku pieni sähkövastus? Ei sille voisi laittaa erillistä nappia?
Sähkövastus joo, onnistuu varmaan mutta ei sitä jaksa painaa koko ajan ongelma yleensä on se patruuna itsessään ei sähkön kulku sinne. Se lanka tahtoo polttaa itsensä poikki jos ajelee kuukausitolkulla nelari päällä ja ajan myötä toiminta hidastuu kun dementtia potilaalla.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #22  
Vanha 25.08.2014, 11:39
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

tuo lumi vastaan loska on ihan eri asioita 0asteinen loska jäähdyttää paljon enemmän, ku -20 asteinen lumi tietynlaisissa olosuhteissa, lumi kun pöllyää lämpöiselle pinnalle, ni saattaa se lumi sulaa niin, että lumikerroksen alle jää ilmatasku, jolloin se ei enää jäähdytäkkään paljoa, verrattaen kylmä vesi/loska, joka valuu pois ja uutta kylmää tulee jatkuvalla syötöllä lisää.
ja jos määristä puhutaan, ni desissä lähes nolla asteista vettä/loskaa on sitoutunu paljon enemmän viilentävää energiaa, ku samaan määrään lunta
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #23  
Vanha 25.08.2014, 12:04
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sos Näytä viesti
tuo lumi vastaan loska on ihan eri asioita 0asteinen loska jäähdyttää paljon enemmän, ku -20 asteinen lumi tietynlaisissa olosuhteissa, lumi kun pöllyää lämpöiselle pinnalle, ni saattaa se lumi sulaa niin, että lumikerroksen alle jää ilmatasku, jolloin se ei enää jäähdytäkkään paljoa, verrattaen kylmä vesi/loska, joka valuu pois ja uutta kylmää tulee jatkuvalla syötöllä lisää.
ja jos määristä puhutaan, ni desissä lähes nolla asteista vettä/loskaa on sitoutunu paljon enemmän viilentävää energiaa, ku samaan määrään lunta
No jos sillä on mitään merkitystä niin tuli myös ajettua loskassa ei hyppinyt nelari pois päältä. En vielään purematta niele että loskasäällä ajaessa nelari ei pysyisi päällä jos systeemi on ehjä. On noilla vehkeillä ajettu paljon vaativimmissa olosuhteissa kun Suomen loskakeli ilman ongelmia.

Ymmärän se että jossain tilanteessa jossa vetoa tulee pätkittäin ja patruuna ei ole enään voimissaan siirtoholkki pääsee liikkumaan niin paljon että katkaisee yhteyden. Pelkkä loskateoria ei ihan uppoa
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/

Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 25.08.2014 12:07
Vastaa lainaten
  #24  
Vanha 25.08.2014, 12:30
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.844
Perusasetus

Onneksi korealaiset ei ole ottanut amerikan päästä mallia. Korealaiset on vaan duunannut sähkömoottorin siirtämään vipua millä kytketään neliveto ja hidasneliveto.
Vastaa lainaten
  #25  
Vanha 25.08.2014, 12:38
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nerd-O Näytä viesti
Onneksi korealaiset ei ole ottanut amerikan päästä mallia. Korealaiset on vaan duunannut sähkömoottorin siirtämään vipua millä kytketään neliveto ja hidasneliveto.
Samoin amerikkalaiset, taisi olla enemmän ongelmia niiden kanssa kun toi muovailuvaha viritys

Vaijeri varmaan jossain vaiheessa, viimeistään kun olemassa oleva systeemi antautuu.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Sähkömoottorin kytkentä khonkonen Chit-Chat 4 18.11.2013 17:11
vinssin kytkentä hojo85 Tekniikka & Jutustelu 2 07.04.2013 21:30
Mitä öljyä Chevyn 4x4 manuaalilaatikkoon? Tekniikka & Jutustelu 1 16.06.2007 01:25
Virtamittarin kytkentä SaiQmon Tekniikka & Jutustelu 6 22.04.2007 11:29
Lisävalojen kytkentä 4x4 Tekniikka & Jutustelu 0 26.02.2003 19:15


Sivu luotu: 12:08 (GMT +2).