|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
Olisiko töitä tarjolla?Onnettomien yhteensattumien summana olen vailla töitä.Muutamia keikkoja sinnetänne on mutta vakinaisempaa etsin! Kokemusta on: Myyntityöstä( koneet,aseet) Tarjoilusta (10 v ) Turva-alalta (jv-ja vartijakortit,myös aselisenssi vartijalätkässä) Dj/juontaja (sekä tapahtuma- että radiotyökokemusta) Tarjota saa vaikka privana tai puhelimeen 044-0700466 majaani pidän Janakkalan kansantasavallan pääkaupungissa eli Turengissa. Autohan kuljettaa töihin pidemmällekin! Jotain voi tästä miehestä kertoa Ipe64 jos haluaa kysellä. Tähän en tosin Ipen lupaa kysynyt! Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! Blazer/PussyPatrol
|
||||
|
||||
metallihommiinhan pääsee nykyään heti jos vain haluja löytyy, täälläkin missä nyt istun ottavat kaikki jotka vain kävellen vielä portista siään pääsevät ja päivää osaavat sanoa (suomeksi, myös itänaapurin kieli tuntuu auttavan)
sheetmetal |
|
||||
|
||||
laitapa vaikka privana paikka missä istut!
Suomalainen sotilas ei peräänny! Kääntyy vain 180 astetta ja jatkaa etenemistään! Blazer/PussyPatrol |
|
||||
|
||||
http://www.hollmingworks.com/news.ph...59&lang=fi&job
vaatimukset näyttää hienolta, mutta esim. tohon koneistukseen tuli puolisen vuotta sitten 2 tyyppiä joilla ei ole pätkääkään metallin kokemusta, ja hyvin ovat pärjänneet. sheetmetal |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Offroadtarvikkeessa töitä tarjolla | TML | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 29.08.2007 20:29 |
Tahtoo töitä! | mehtämörö | Chit-Chat | 16 | 17.02.2007 13:29 |
töitä putkimiehelle | junnu78 | Chit-Chat | 2 | 23.01.2007 22:53 |
Töitä tarjolla | -B- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.03.2006 06:52 |
olisiko ajatuksia | ryobi | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 20.12.2004 15:55 |