Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Osto ja myynti > O/M/V Muut

O/M/V Muut Kaikki edellisiin alueisiin sopimattomat osto-/myynti-/vaihtoilmoitukset tänne osastolle.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.12.2014, 14:32
anttvirt anttvirt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Jokioinen
Viestit: 279
Perusasetus

Kevytperävaunu tarvikkeita ja kuokkakauha s30


Ostetaan

Elikkä koitetaan jos jollakulla olisi jäänyt nurkkiin pyörimään kevytperävaunun rakentamiseen sopivia palikoita projektien muuttuessa.

Pari kipaletta lehtijousia, navat, ehkä vetoaisa, vetopää yms valosarjakin voisi tulla kyseeseen (13nap)

tarjoa jos jäänyt yli. Kiinnityskoukkuja lavalukkoja en sinänsä tarvitse, koska teen alustan tolle agrikaatille.

Ja pikkukaivuriin sopivaa kuokkakauhaakin voi tarjota. Mielellään s30 kiinnikkeellä leveys voisi olla jotain 40cm

Tarjoa yv.llä tai puh. 0440100820 Mielellään tästä lähialueilta jottei tarvitse alkaa lähettelemään. Tai sitten jollain aikavälillä sopiva kuljetus tännepäin. (jokioinen)

Ostetaan

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.12.2014, 14:42
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anttvirt Näytä viesti
Elikkä koitetaan jos jollakulla olisi jäänyt nurkkiin pyörimään kevytperävaunun rakentamiseen sopivia palikoita projektien muuttuessa.

Pari kipaletta lehtijousia, navat, ehkä vetoaisa, vetopää yms valosarjakin voisi tulla kyseeseen (13nap)

tarjoa jos jäänyt yli. Kiinnityskoukkuja lavalukkoja en sinänsä tarvitse, koska teen alustan tolle agrikaatille.

Ja pikkukaivuriin sopivaa kuokkakauhaakin voi tarjota. Mielellään s30 kiinnikkeellä leveys voisi olla jotain 40cm

Tarjoa yv.llä tai puh. 0440100820 Mielellään tästä lähialueilta jottei tarvitse alkaa lähettelemään. Tai sitten jollain aikavälillä sopiva kuljetus tännepäin. (jokioinen)
Rekisteröitkö Sä sen kärryn oikeen?
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.12.2014, 17:22
anttvirt anttvirt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Jokioinen
Viestit: 279
Perusasetus

..


Kyllä mä sen rekisteröimään joudun.. muutenhan tää olis liian helppoa..
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.12.2014, 17:52
Rompe1:n Avatar
Rompe1 Rompe1 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 04.12.08
Sijainti: Metsämaa
Viestit: 5.006
Question

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anttvirt Näytä viesti
Kyllä mä sen rekisteröimään joudun.. muutenhan tää olis liian helppoa..
Eiks sillon kannata ostaa vanha kärry ja reerata se?
Mulla vois vaan olla tiedossa.
__________________
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy
" Si vis pacem, para bellum..."
Rahalla saa, ja maasturilla pääsee...
Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!!
Mitäs tähän sanois Honda-mies???
Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa
Jokivarren VPK
www.facebook.com/junnupaloautot
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.12.2014, 18:16
anttvirt anttvirt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Jokioinen
Viestit: 279
Perusasetus

.


Kyllähän vanhakin kärry saattaa tulla kysymykseen..

Mutta sais kai olla omavalmiste, jotta helpompi muuttaa (tehtaalaisesta näkee heti meikäläisen turailut)

Leveyttä sais lavalla olla se metri tai vähän yli.

Kokonaismassan tarveis olla se max 750kg kun painaa tuo agrikaatti ja moottori arviolta noin 400kg. Jolloin jäis vielä kopalle ja rungollekin vähän varaa tehdä, akku, fuilitankki ja löpötkin pitäis saada matkaan.

Tätä tulee moni muukin nykimään niin sais olla sellainen, ettei ole aina laiton kun tien päällä ollaan. (sen takia nuo massat.)

Niin ja tuo agrikaatti+moottoripaketti on noin 2,2m pitkä eli jonkun verran sais olla lavallakin kokoa.

Mutta tarjota saa, aikani noita netistä kyttäsin ja ei oikein sopivaa löytynyt ja jos löytyi niin hinta oli niin pilvissä ettei kannattanut.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 28.12.2014, 18:50
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Eihän se oo kuin aisa sopivasta aineksesta ja akseli tehdastekoinen

Luonnollisesti valothan sulla oli jo vaadittua mallia hakusessa


Miten meinasit kaikki sijoitella vai kone/genu paketti keskelle ja loput reunoille?
Ehkä helpoiten painollisesti tankki runkoon laitteen alle

Mites jos siitä tulee työkone tai vastaava niin niillähän ei saa kuljettaa mitään kuulumatonta, niin kuin suurta tankkia olit ajatellut?


Itellä voi olla samantapainen vastassa, mut kompurana



Sit se pitää ottaa huomioon, et monessa vehkeessä nykyään on parisataa kiloa jarruttoman massat ja alle 750kg kärryä ei tartte katsastaa vaikka jarrut oiskin
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 28.12.2014, 20:27
anttvirt anttvirt ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.04.12
Sijainti: Jokioinen
Viestit: 279
Perusasetus

..


Joo olen tietoinen tosta katsastusvapaudesta, aattelin kuitenkin pitää rakenteen simppelinä ja sen vuoksi päädyin tuohon jarruttomaan rakenteeseen.

Runkohan on näppärä tehä ihan neliöputkesta, ja aisa samasta kamasta. edelliseen tein aisan 60x60 neliöputkesta ja se kelpasi leimalle. Pitää vaan kiinnittää pulteilla ja holkittaa.

Viimeksi käytin vääntösauvajousitusta, mutta eikös ton akselinkin saa itse tehdä kun ostaa navat ja tuikkaa putken väliin tai pulttaa ? Luulen että tankiksi tulee noin 100l kun muistaakseni sellainen kuorma-auton muovitankki pitäisi olla nurkissa joutilaana.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 29.12.2014, 08:12
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja anttvirt Näytä viesti
Viimeksi käytin vääntösauvajousitusta, mutta eikös ton akselinkin saa itse tehdä kun ostaa navat ja tuikkaa putken väliin tai pulttaa ?

Eli olet tehdas? tai sinulla on tehdas?

Millaisia akseleita teet?


Tuo on juuri syynä miksei saa itse tehdä akseleita
Tein toosi hyvön aksilan mulla oli joku vanha pakoputki enovainaan corollusta, siihen hain toosi hyvööt navvoot makso peräti 20e kappale tosi hyvvööt........

Sit ihmetellään et on 20 lastentarha oppilasta kuolleena kun akseli petti kottikärryn napojen ja millinseinällä olevan putken takia



Jossain oli puhetta niin monikaan ei tajua kuin paljon sille akseliputkelle tulee sitä rasitetta jos painoa on vaikka se 750kg siinä akselilla ja se jousi on 30-40cm navasta, muistelisin et oliko 2 vai peräti 3X se navan paino siinä jousen kohdassa
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Kuokkakauha NTP-10 halts| O/M/V Muut 0 04.04.2014 20:37
Myydään Vinssejä ja tarvikkeita KompiOy O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 17.12.2013 19:32
Myydään Vinssejä ja tarvikkeita Mikael73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 8 30.06.2013 08:42
Ostetaan Kevytperävaunu T3Syncro O/M/V Ajoneuvot 1 04.04.2013 19:42
M. varaosia ja tarvikkeita sippi O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.05.2008 09:21


Sivu luotu: 15:37 (GMT +2).