Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 22.03.2015, 21:10
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali
 
Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 6.030
Perusasetus

[QUOTE=juhoke;1213125]
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Burton, miinus. Piti saada pikkurahalla (24 keissi kaljaa) pakosarjat ja pari rikkinäistä gm 4.3 konetta joissa jotain ehjiä osia, kaljat kyllä kelpasi mutta pakosarjat oli väärät ja moteista oli jo myynnyt ehjät osat ja heittänyt roskalavalle kun niitä aloin kyselemään. Vittuili vielä perään kun asiallisesti huomautin että ei mennyt ihan sovitusti.

1. Olet nähnyt tavaran mitä ostat.
2. Etkö ole tiennyt mitä haluat? no olet kuitenkin ostanut, ei ole ollut postipakettilähetys.
3. Jos ostaa jotain, niin pitäisi yleensä kattoa mitä ostaa, vai annatko aina kaljalaatikon, jos tuon sulle jotkut raudankäikäleet vaihdossa?
Plussat ja miinukset jaettu, mikä on topicin aihe. Voitte pitää oman Debriefingin siellä lahden päässä, vaikka tapahtumasta on jo aikaa niin parempi myöhään kun ei ollenkaan.

https://vastaamo.fi/psykoterapia/debriefing
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 22.03.2015, 23:32
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Viestit: 5.344
Perusasetus

monta kauppaa oon tehny suuntaan ja toiseen, yrittänyt aina pitää sen mitä lupaan mutta tuo muisti tuppaa olemaan niin huono että unohtuu aina jotain, useimmiten se viesteihin vastaaminen kun on vähä muutakin puuhaa... burtonista on semmonen muistikuva että joku niistä rikkiajestuista 4.3 koneista taisi olla mun käyttiksestä kotoisin ja mies tarjosi, tuli, näki, koki ja vei pois niinku mies...

Heikki H:n (ja Timo L:n) kanssa ollaan myyty samaakin osaa edestakaisin välillä toisillemme

Palstatarroja olen myynyt aika monelle, eipä ole tullut laskettua oikeasti montako niitä on tehty osa ei saa tarrojaan koskaan, itellaninja syö ne, osaa saa omansa lajittelukoneen runnomana, osaa saa jopa ehjiä, suurin osa jopa maksaa tilaamansa tarrat.. jos kaikki teetetyt laskee yhteen niin saatta olla että olen ehkä plussan puolella maksuun tulleiden suhteen jos ei laske niiden lähettelyyn kulunutta aikaa...

Viimeksi muokannut Rytari : 22.03.2015 23:36
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 23.03.2015, 00:03
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.226
Blog Entries: 5
Perusasetus

Mä olen ainakin tarrani aikanaan saanu ja ihan kunnossakin vielä

Olen jopa maksanutkin ne , eikös ne aina maksettu ennen toimitusta kuitenkin?

Vois tilata taas lisää....
__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 26.03.2015, 19:24
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.761
Perusasetus

Mulla oli tänään tarrat laatikossa ja ihan ehjinä, vaikkakin oma laskupää ei tilauksen muutoksen takia oikein toiminut ja viiveitä viesteissä puolin ja toisin ja maksukin lähti vasta tänään(pahoittelut siitä) vaikkakin muistelin että ensin rahat sitten tarrat mutta parempi näiniin, liimasinkin ne jo tohon kitymaasturiin
muutamia kauppoja palstan kautta hoidellut ja kaikki muistaakseni menny ihan jees, paitsi ehkä muistaakseni joskus Huusin ja voitin jonkun puskurinkäikäleen, mutta jäi sitten mun syystä tai toisesta noutamatta, Pahoittelut tästäkin. tästäkin taitaa tosin olla jo vuosia edelleen vähän tosin vaivaa
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 26.03.2015, 19:41
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing Näytä viesti
paitsi ehkä muistaakseni joskus Huusin ja voitin jonkun puskurinkäikäleen, mutta jäi sitten mun syystä tai toisesta noutamatta, Pahoittelut tästäkin. tästäkin taitaa tosin olla jo vuosia edelleen vähän tosin vaivaa
Ei mitään kiirettä, odottelen edelleen

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43105
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 26.03.2015, 19:43
matke matke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 25.09.14
Sijainti: ilomantsi, suomi
Viestit: 373
Blog Entries: 1
Thumbs up

kaupat on kaikki menneet hyvin, osalle olen maksanut tilille ja sitten vasta postiin paketti ja kaikki on tulleet
viimeksi kauppa meni silleen myyjä lupasi tuoda tunkin ajoihin, mutta ei tuonut. pitää käydä ilmeisesti hakee
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 26.03.2015, 20:00
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.761
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Ei mitään kiirettä, odottelen edelleen

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43105
oho onko siitä jo noin kauan *syvästi pahoillaan*
Olihan mulla privatkin tuolla
siis jos sulla edelleen se on tallessa ni nyt jos koittaisin saada itseeni niskasta kiinni ja päräyttäisin sen hakemaan ihan vaikka tän vuoden puolella
ja tästä olen kyllä ansainnut piiiiitkän miinuksen
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 26.03.2015, 21:49
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 5.091
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing Näytä viesti
oho onko siitä jo noin kauan *syvästi pahoillaan*
Olihan mulla privatkin tuolla
siis jos sulla edelleen se on tallessa ni nyt jos koittaisin saada itseeni niskasta kiinni ja päräyttäisin sen hakemaan ihan vaikka tän vuoden puolella
ja tästä olen kyllä ansainnut piiiiitkän miinuksen
Käyn viikonloppuna kattomassa onko se vielä tallessa, vai onko joku pölliny sen.
Eikä tosta mitään miinuksia voi tulla, eihän tässä valmiissa maailmassa mikään kiire ole

Jotain privaviestejä löysin minäkin, laitanpa tähän kaiken kansan nähtäväksi:
12.10.2011
Lainaus:
Huutelit kovimman huudon siitä rosteripuskurista.
Soittele, niin sovitaan milloin voit noutaa sen.
T: Pauli

Tämä selvä, mä pirauttelen..

24.10.2011
Lainaus:
Terve, nää aikataulut taas kusee joten kehtaatko heittää matkahuollolla sen puskurin tulemaan ?

Ei kannata, tulee turhan kalliiks, tuu hakemaan sit ku ehdit, ei se mihkään katoa, tai voin mä sen joskus johonkin tuoda, ku vaan tietäis mihin.

hyvä jos ei ole kiirettä, eiköhän täs jossain vaiheessa tuu asiaa sinne suuntaan, tai sit soittelen jos olen tapahtumiin menossa.
kiitän

T:Niko
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 27.03.2015, 19:55
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Viestit: 1.761
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Pauli Näytä viesti
Käyn viikonloppuna kattomassa onko se vielä tallessa, vai onko joku pölliny sen.
Eikä tosta mitään miinuksia voi tulla, eihän tässä valmiissa maailmassa mikään kiire ole

Jotain privaviestejä löysin minäkin, laitanpa tähän kaiken kansan nähtäväksi:
12.10.2011
Lainaus:
Huutelit kovimman huudon siitä rosteripuskurista.
Soittele, niin sovitaan milloin voit noutaa sen.
T: Pauli

Tämä selvä, mä pirauttelen..

24.10.2011
Lainaus:
Terve, nää aikataulut taas kusee joten kehtaatko heittää matkahuollolla sen puskurin tulemaan ?

Ei kannata, tulee turhan kalliiks, tuu hakemaan sit ku ehdit, ei se mihkään katoa, tai voin mä sen joskus johonkin tuoda, ku vaan tietäis mihin.

hyvä jos ei ole kiirettä, eiköhän täs jossain vaiheessa tuu asiaa sinne suuntaan, tai sit soittelen jos olen tapahtumiin menossa.
kiitän

T:Niko
joo ilmoille jos löytyy
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not
Team Rotta-Racing Ry K-Nummi
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 29.03.2015, 13:54
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Kauppoja on tehty melko paljon palstan kautta ja aattelin tässä joutessani näpytellä muutamat nimet näkyviin joiden kanssa kaupat on menny niinkuin pitääkin.

eli isot kiitokset alla oleville nimimerkeille onnistuneista kaupoista.

heikkinen

sakari65

tare

ismo

antti.h

ruxu

hannunieminen

makeo

jariR

kooo

sten

mikkoS

ekp

Jannemoi

laalaa

heguli

lerssinen

avro

jyrden

maage

mparty

muhosperä caragea unohtamatta
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 01.04.2015, 18:21
jakenbj jakenbj ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 10.04.03
Sijainti: Tupos
Viestit: 2.129
Perusasetus

Huono kauppakumppani oli VILLE NIEMELÄ Prunkilasta. En tiedä millä nicillä palstalla kirjottelee. Jätti paketin lunastamatta lupauksista huolimatta. Laittelin muutaman tekstiviestin ja välillä tuli vastaus ja välillä ei.Aikoi maksella menetetyt postimaksut mitä hävisin tässä kaupassa. Sen vertaa ei miehellä ollut munaa että olisi tohtinut puhelimeen vastata kun muutaman kerran yritin soittaa. Eli jos joku tietää millä nicillä tämä mies palstalla vaikuttaa niin vois ystävällisesti laittaa tähän topicciin. Suosittelen että jos joku on myymässä tavaraa tälle miehelle niin pyytää rahat etukäteen ja laittaa tavarav sitten liikenteeseen.

Muuten on kyllä kaupat hyvin onnistunut.
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 01.04.2015, 20:56
Murros Murros ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.08.11
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 719
Perusasetus

Tähän mennessä kaikki ketkä on ostanu multa kamiskia on ollu hyviä kauppakumppaneita. Tullu paikalle lähes sovittuna aikana,maksanu sen mitä on sovittu- tinkaamiset. Kaukaiset ostajat on lunastanu kaikki paketit mitä oon lähettäny. Nimimerkkejä en jaksa alkaa kaivamaaan tuolta viestipuolelta. Omasta kokemuksesta, rehellistä sakkia tullu vastaaan
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 06.04.2015, 21:43
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Viestit: 741
Perusasetus

Tänään tuli tehtyä oikeen paska kauppa, myynti ilmossa luki Uudenveroiset 35x14.5-15 joissa 10" vanteet 5x5.5 jaolla. Vanteet ja renkaat virheettömät. Vanteet tuli mulle siltä kaverilta joka osti renkaat ja vanteet, koska hänellä ei ollut tarvetta vanteille sovimme että ostan ne vanteet häneltä pois jos ostaa paketin, tämä järjestely siitä johtuen koska kauppias ei suostunut myymään vanteita erikseen, noh kuvittelin myyjän tietävän mitä myy sain "12" leveät vanteet pihaan enkä tee nyt juuri niillä vi##uakaan kun toi kymppi ois hakusessa ja jos myy uuden veroisia niin silloin kaikkien vanteiden sisä osat ei ole ruosteessa/maalivalumia ja renkaissa on pintaa enemmän kun 15 mm. Toki se asia ei mulle kuulu renkaiden osalta, mutta noin. Perus periaatteena kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin myy oikeestaan yhtään mitään. (Timmy)

T: Tommi Ingman
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kauppias.myyjä.ostaja


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomen poliisi. Hyvä vai huono? tratok Chit-Chat 113 30.03.2010 16:18
ostetaan toyota 2,2 tai ,2,4 huono kone O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 23:27
O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? samisami2 Chit-Chat 28 12.07.2007 00:26
Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? Kelaperse Chit-Chat 15 19.03.2007 23:29
Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias pee Tekniikka & Jutustelu 6 15.07.2004 23:59


Sivu luotu: 20:38 (GMT +2).