Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Linkit muihin palveluihin > Elävä Arkisto > Out of this World > Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu

Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu Lue Mikk0n tempauksista

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 29.11.2001, 18:53
mikk0
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

01. Playboy Kalenteri


Mikolle sattuu ja tapahtuu osa I

eilen oli työpaikalla paniikin sekaisia kauhun hetkiä kun masa (nimi muutettu matista) oli saanu jostain maililla sellasen playboy tyttökalenterin jossa on monta sivua tissityttöjä ja kalenteri siinä ohessa. se tietysti tulostettiin heti lähimmällä printterillä mutta kun siitä tuli mustavalkonen niin se oli vähän pliisun näkönen. mää sitten sain kuningas idean että päräytetään se tolla koirapomon värilaaserilla joka on sen omassa kopperotyöhuoneessa kun se ei oo paikalla. mää sitten lupasin ottaa siitä vastuun ja laitoin sen tulostaan. sen jälkeen kun olin tarkastanu että siinä koneessa on paperia ja kaikki ok. se kone on sairaan iso ja kestää miljoona vuotta että se lämpenee ja rupee tulostaan. viis minuuttia tuntu varmaan tunnilta siinä kun pelkäsin että se pomo tulee ihmetteleen kun printtailen tissikuvia keskellä työpäivää ja sen huoneessa sen sikakalliilla värilaaserilla. sitten kone vihdoin rupes tulostaan ja tulosti kansisivun ja tammikuunkin komeesti mutta sitten se
meni ihan jumiin ja en tienny yhtään mitä sillä pitää tehdä. avasin jonkun luukun ja laitoin kiinni ja se rupes raksuttaan ja vähän aikaa tuntu että se menee eteenpäin muta sitten se taas jumahti. mää jo koitin hakata peruutusta että ei ihan itseteossa jäis kiinni siellä mutta ei se suostunu peruun sitä kesken työn. sitten mun oli pakko ruveta purkaan sitä tulostinta että saan sen jumituksen pois sieltä mutta vaikka revin siitä kaikki mahdolliset osat irti niin ei löytyny mistään kiinni jäänyttä paperia. sitten kun olin jo varma että en 2002 kalenteria koskaan tuu sen firman leivissä näkeen. hommaa ei yhtään auttanu että jens tuli ovelle sanoon pelottavaan ääneen "Mitä se mikko täällä tekee!" meinasin saada sydärin ja laskee alleni. masa kurkkas yhteen luukkuun mihin en ollu tajunnu kurkata ja siellä oli miss helmikuu neljään kertaan tulostunu kun se aina teki sen uudestaan. se oli jumittanu sen takia että siinä oli ollu pari normaalia paperia ja sen jälkeen sellasia paksumpia papereita jotka ei taipunukkaan pihalle sieltä. kun lisäsin lisää tavallista paperia sain homman printattua loppuun ja mainetta ja kunniaa kun olin mennyt suden pesään ja tullut mukanani värikäs tissikalenteri

Edited by - mikk0 on 03/12/2001 13:31:31

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Lada-kalenteri AVRO Linkit 5 04.05.2006 12:47
Lada kalenteri POUSA Linkit 2 05.03.2006 16:29
playboy! battis Linkit 8 05.08.2005 15:06
Tapahtuma kalenteri 2005? ¤Offi-Osku¤ Tapahtumat 27 25.03.2005 21:42


Sivu luotu: 12:18 (GMT +2).