Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 24.09.2014, 20:37
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.261
Perusasetus

Joskus ajattelin sorvata sauvat ohuemmaksi, jos olis ollut pehmeämpi keula sen jälkeen. Vinssittömään ja puskurittomaan keulaan varmasti parempi kuin vakio.

Onkohan se Calminin sauva juurikin ohuempi?
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 24.09.2014, 22:54
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 781
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Vakio sauvoilla toi pajeron keula menee ulosjouston stopparista sisäänjouston stoppariin, paljonko noi calminit tuo siihin lisää?
ei kai ne tuo mitään? eikai se sauvan vaihto tukivarsien liikerataan vaikuta isontavasti? omasta mielestä HUOM omasta, nuo calminit ovat samankokoiset kun vakiot mutta antavat enemmän periksi kun vakio sauvat, toki ikinä en ole kuullut että calmini olisi poikennut toisin kuin vakio kirrattu sauva, oma kohtasta kokemusta on niin vakioista kuin calmineista, yksi hyvä vaihtoehto on etsiä coilover tolpat ja torpata ne tuonne pajeron keulalle niin saa itse sädellä esijännityksiä sun muita hienouksia. tai sitten vääntää sauvasta löysemälle ja homaa erinlaiset ylätukivarret.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 24.09.2014, 22:58
Kettu_:n Avatar
Kettu_ Kettu_ ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 11.07.10
Sijainti: Vantaa Off City
Viestit: 781
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Joskus ajattelin sorvata sauvat ohuemmaksi, jos olis ollut pehmeämpi keula sen jälkeen. Vinssittömään ja puskurittomaan keulaan varmasti parempi kuin vakio.

Onkohan se Calminin sauva juurikin ohuempi?
itse en lähtisi sorvaamaan sauvaa ohkasemaksi kun ajatellaan 1989 vuoden auto sauva ollut autossa 25 vuotta jonka jälkee kirrattu ja saatu vakio korkeuteen jolloin sauva on jo aika kierona ja siihen hieman sorvia niin poikkeaminen on hyvinkin toden näköistä. calminin sauva on ainakin omaan silmään std kokoinen. viisaammat kertoo jos olen väärässä!
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 25.09.2014, 15:04
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.261
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kettu_ Näytä viesti
itse en lähtisi sorvaamaan sauvaa ohkasemaksi kun ajatellaan 1989 vuoden auto sauva ollut autossa 25 vuotta jonka jälkee kirrattu ja saatu vakio korkeuteen jolloin sauva on jo aika kierona ja siihen hieman sorvia niin poikkeaminen on hyvinkin toden näköistä. calminin sauva on ainakin omaan silmään std kokoinen. viisaammat kertoo jos olen väärässä!
Tuo mun pahero oli 1986 mallia, eli vielä vanhempi

En ala enää mitää sorvaamaan, kun koko keksintö on purettu ja hukattu pois. Metsä pelissä ei jousen katkeaminen aiheuta draamaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajeron korotus? velmeri83 Tekniikka & Jutustelu 24 09.11.2009 20:56
Pajeron korotus Kantonen Tekniikka & Jutustelu 6 26.09.2005 19:41
pajeron korotus ? Tekniikka & Jutustelu 33 14.08.2005 21:34
Pajeron korotus? Teppo2 Tekniikka & Jutustelu 4 13.12.2004 14:44
Pajeron korotus ??? Tekniikka & Jutustelu 0 14.05.2003 14:35


Sivu luotu: 07:26 (GMT +2).