Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 23.03.2011, 00:08
IironSika:n Avatar
IironSika IironSika ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 15.05.03
Sijainti: Hollola, Finland.
Viestit: 2.384
Perusasetus

Kyllä se tuo Ruotsalaisten perverssi kansallisherkku hapansilakka on ainut mikä on jäänyt edes maistamatta. Ei vaan pystynyt, vaikka en tosiaankaan ole mitenkään hajuherkkä.

Huomattavasti lievemmin vastenmielinen on myös minulla varsiselleri. Samoin jotkut juustot. Niissä tosin vastenmielisyys perustuu jo pelkkään hajuun. Mutta tuo mätä silakka on kyllä näitä pahempaa x ziljoona.
__________________
Sika ajaa Possulla
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 17.03.2013, 19:51
hanes:n Avatar
hanes hanes ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 09.10.06
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 236
Perusasetus

Piimä on pahaa ja korianterilla sapuskan saa maistumaan saippualta.
__________________
Defe 300tdi -96
Disco 3
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 17.03.2013, 20:11
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja IironSika Näytä viesti
Kyllä se tuo Ruotsalaisten perverssi kansallisherkku hapansilakka on ainut mikä on jäänyt edes maistamatta. Ei vaan pystynyt, vaikka en tosiaankaan ole mitenkään hajuherkkä.

Huomattavasti lievemmin vastenmielinen on myös minulla varsiselleri.
Hapansilakkaa olen kerran maistanut, en maista toiste Varsiselleri on todellakin myös melkoinen inhokki, tosin kinkkirafloissa siitäkin saadaan syötävää kun se on osana jotain lämmintä ruokaa soosien seassa.

Itsellä kaikista pahin kokemus ikinä on ollut tämä kaveri:



..eli siis durian- hedelmä. Hedelmäliha muistuttaa lähinnä mätää banaania, maku on aivan kuvottava, ja itse hedelmä haisee samalta kuin viemäritunnelissa. Haju on myös sen verran voimakas, että sitä ei saa viedä esim. kauppakeskuksiin tai metroihin joissain kaakkois- aasian maissa. Aivan järkyttävä kokemus
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 17.03.2013, 20:17
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Kyllähän oikein tehty tilliliha o jumalten ruokaa.
Siihen käytetään maitovasikan lihaa, vaalea kastike ja tuoretta tilliä hienoksi silputtuna.
Kunnolla tehtynä ei parempaa ole.

Toki kaikki vertaa koulun tillilihaan joka on tehty mahoon kuivaksilypsettyyn lehmään josta ei saa mureaa edes lihamyllyn läpi ajettuna. Kastike on juurikin sellaista huonon tapettiliisterin näköistä knöllisoppaa ja tillikin pääosin kuivaa kynänpaksuista vartta joka on sinne puutarhasaksilla pilkottu. Eihän se mene alas kurkusta vaikka juntalla painais.

Mulla jää lipeäkala syömättä. Tosin rajoittuneena totean että nyt puhutaan niistä "kaupan" valmispakkauksissa myytävinä kalapaloina. Ei mene ja .
Appiukko kyllä joka joulu kohteliaasti sitä tarjoaa naureskellen, ja minä yhtä kohteliaasti naama vihertäen kiletäydyn ja jyrsin näkkileipää

Huonosti haudutettu karjalanpaisti on sellainen joka kyllä vetää mielen apeaksi ja pokka kyllä riittää silloin haukkumaan kokin. Se pitää antaa hautua tunteja, se ei ole pikaruokaa.

Mykyrokka, ei pysty ei kykene.
Tappaiskeitto, juu ei mitenkään.
Ravintolakoulussa piti tehdä munuaiskastiketta sian munuaisista.
Vaikka kuinka sitä liotti ja ryöppäsi ja esivalmisti niin eka pala suuhun ja puraisu ja laatalle....
Osteria ei kerinny oikeestaan maistamaan, se oli niin nopee ruokailu että, pysyi sisällä.
Vähän kuin ois ison räkämällin nielaissu...

pysyy vaan rajoittuneesti perunoissa ja ruskeessa kastikkeessa niin ei tuu ikävii ylläreitä vaikka onkin rajoittunutta
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 17.03.2013, 20:31
Finderi:n Avatar
Finderi Finderi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 303
Perusasetus

Tappaiskeitto on ollu kovinta kampetta mullakin, ihan kuselle maistui vaikka munuaisia oli kuulemma pitkään lioteltu. Noita svenssoniherkkuja en oo edes harkinnut. Yks juustokonsulentti pahoitti kovin mielensä, kun Prisman juustotiskillä oli maistattamassa jotain valkohomekampetta...jotenkin vaan tuli tokaistua takas että "homeista sapuskaa ei tule syötyä" tjtn. Naisen katse jäi loppuiäksi mieleen.
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 17.03.2013, 20:31
moggirange moggirange ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 26.08.04
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.159
Perusasetus

Koparakeitto! Kerran poikasena jouduin eräässä talossa syömään... kippasin takaisin kattilaan ku emäntä poistu hetkeksi keittiöstä
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 18.03.2013, 09:03
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.850
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Kyllähän oikein tehty tilliliha o jumalten ruokaa.
Siihen käytetään maitovasikan lihaa, vaalea kastike ja tuoretta tilliä hienoksi silputtuna.
Kunnolla tehtynä ei parempaa ole.


Kyllä! Hyvin tehtynä erinomaista herkkua. Kouluruokalat vain pilanneet sen(kin) maineen.

Tehkääpäs joskus kanaviilokkia kaupan lämpiössä myytävästä grillikanasta. Ei tule kouluruoka nimittäin mieleen...

Sisäelimet paitsi sydän ja maksa potkii. Toki jälkimmäinen helppo tyriä, mutta onnistuneena maksa ruuat ovat oikein herkkua.
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 18.03.2013, 09:54
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Sienet, maksapiffit/kastike, Se kuuluisa ala-asteen tilliliha, suuri herkku lipeäkala, sinappisilakkapihvit ja osteri/simpukka mikälie räkäsuikero olikaa. HYI SAATANA!
Tossa nyt aluks vähä litaniaa.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 18.03.2013, 10:21
dirtysalami dirtysalami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Etelä-Suomi
Viestit: 212
Perusasetus

Ok joo jotkut ruoat on vähän eksoottisia ja voi pukkaa yökkö. Oma hankalin kokemukseni oli jokin erittäin "hieno" homejuusto ja makea jälkiruokaviini -kombinaatio. Hilkulla oli, että olisi tullut vastapalloon.

Mutta noin yleisesti tämmöinen nirsoiluketju osoittaa "huonoa makua" ja pahaa asennevammaa ruokaa kohtaan. VonLeka saisi mun puolesta kuolla nälkään ( joo vihapuhetta rassisssmia fassismia tms ... sensuroikaa pois vaan jos ahdistaa ). Sama koskee teeveen kokkikilpailuja. Niiden tekijät pitäisi lennättää keskelle saharaa ja jättää sinne.
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 18.03.2013, 10:25
AlluK:n Avatar
AlluK AlluK ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 08.02.09
Sijainti: Tampere
Viestit: 936
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja dirtysalami Näytä viesti
Mutta noin yleisesti tämmöinen nirsoiluketju osoittaa "huonoa makua" ja pahaa asennevammaa ruokaa kohtaan.
No eihän ihminen itse voi valita, mikä maistuu omassa suussa hyvälle tai pahalle
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 18.03.2013, 10:32
L-200:n Avatar
L-200 L-200 ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 28.07.04
Sijainti: Äänekoski, Finland.
Viestit: 2.155
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wikke Näytä viesti
Kyllä! Hyvin tehtynä erinomaista herkkua. Kouluruokalat vain pilanneet sen(kin) maineen.

Tehkääpäs joskus kanaviilokkia kaupan lämpiössä myytävästä grillikanasta. Ei tule kouluruoka nimittäin mieleen...

Sisäelimet paitsi sydän ja maksa potkii. Toki jälkimmäinen helppo tyriä, mutta onnistuneena maksa ruuat ovat oikein herkkua.

Itse asiassa kouluruokaa ei pidä missään nimessä moittia.


Sillä rahalla mitä siihen on käytettävissä per tehty annos niin siihen ei mikään vedä vertoja.
Se hinta/annos on ihan oikeasti karkeasti n. 80 snt/annos ja se sis. yleensä salaatin, lämpimän ruuan, juoman/juomat/ ja jälkkärin. Alle eurolla. Kokeilkaa itse.

Vika on noin 99,9%:sti vain ruokailijoiden asenteissa.
- Mää en syö tuota kun en tykkää
- Emmää haluu tuota
- Yäk, en syö enkä ees maista.

No elkää syökö, mutta älkää sitten kitiskö kun on nälkä. Kinutkaa isiltä ja äidiltä 5 euroo ja menkää mäkkäriin ja ihmetelkää sitten 30-vuotiaina kun on 30 kg ylipainoa ja verenpainelääkitys sekä syyttäkää kouluruokailua joka on vääristänyt ruokailutottumukset.
niimpä.

Totta kait erikseen on sitten ne joilla on todettu jokin ruoka-aine allergia, mutta että nämä "idealistipiipertäjäkullanmuruherrantertut" joilla pitämällä pitää valmistaa jotain ihme ruokaa koska heidän "ajatusmaailmansa" tms vaatimukset sitä edellyttää niin voi hyvä hevonperse.
jos on ruoka-aine allergia niin se on eri juttu mutta muuten syöt mitä koulu tarjoaa ja jos ei kelpaa niin hyppää pituutta ja .

Ei meitä kukaan peruskoulussa pakottanut syömään, otti minkä söi jos söi. Mutta jos ei edes syönyt niin kyllä opettajat piti huolen että ei sitten marissut nälkäänsä jos ei kelvannut. Oma oli valinta.
Meidän koulussa tilliliha loppui yleensä aina kesken, mutta se olikin pieni maalaiskylän koulu ja elettiin huoletonta -80 lukua

Mullä itsellä ylipäätään on ruvennut tökkimään kaikki "valmiseines ruuat"
-lihapullat/jauhelihapihvit
- massatuotantonakit/makkarat
- ylipäätään suuressa mittakaavassa valmistetut teolliset valmisruoka-ainekset.

Ne maistuu ihan samalle kaikki.

Kyllä minä mielummin käytän sen 30 -45 min. enempi aikaa ruuan laittoon jotta saan kunnollisen ja monipuolisen aterian kuin vain keitän potut ja teen jonku nakkisoosin nopeesti.

Juu mutta muistin muuten yhden salaatin joka jäi lautaselle vaikka se liha oli oikeesti hyvää.

Härän kielestä tehty salaatti, jäi syömättä. Liha oli kyllä hyvää mutta kun ajatteli että se elukka yltti sillä kielellään omaan sieraimeensa niin se oli siinä.
Pässin kivekset jäi kans testaamatta, open kanssa otin yhteen ja se päättyi mun legendaariseen lauseeseen "ime itte kiviksiä". Oli naisopettaja.
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 18.03.2013, 10:37
oziolli oziolli ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 28.02.12
Sijainti: Canberra, Australia
Viestit: 128
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Hapansilakkaa olen kerran maistanut, en maista toiste Varsiselleri on todellakin myös melkoinen inhokki, tosin kinkkirafloissa siitäkin saadaan syötävää kun se on osana jotain lämmintä ruokaa soosien seassa.

Itsellä kaikista pahin kokemus ikinä on ollut tämä kaveri:



..eli siis durian- hedelmä. Hedelmäliha muistuttaa lähinnä mätää banaania, maku on aivan kuvottava, ja itse hedelmä haisee samalta kuin viemäritunnelissa. Haju on myös sen verran voimakas, että sitä ei saa viedä esim. kauppakeskuksiin tai metroihin joissain kaakkois- aasian maissa. Aivan järkyttävä kokemus

Duria on melkoinen maku- ja hajuelamys. Kuorittuna hedelma on kuin aivot ja makuelamys kuin soisi jaateloa yleisessa vessassa tropiikissa. Singaporessa kannattaa kokeilla.
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 18.03.2013, 11:42
wikke:n Avatar
wikke wikke ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.04.07
Sijainti: Kupolin alla.
Viestit: 3.850
Smile

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja L-200 Näytä viesti
Itse asiassa kouluruokaa ei pidä missään nimessä moittia.

Mullä itsellä ylipäätään on ruvennut tökkimään kaikki "valmiseines ruuat"
-lihapullat/jauhelihapihvit
- massatuotantonakit/makkarat
- ylipäätään suuressa mittakaavassa valmistetut teolliset valmisruoka-ainekset.

Ne maistuu ihan samalle kaikki.

Kyllä minä mielummin käytän sen 30 -45 min. enempi aikaa ruuan laittoon jotta saan kunnollisen ja monipuolisen aterian kuin vain keitän potut ja teen jonku nakkisoosin nopeesti.
Teetkö ne nakit itse?

En varsin moittinutkaan, vaan totesin että suurella osalla joilla on huonoja muistoja kouluruuasta, liittyy juuri tillilihaan ja kanaviilokkiin tai jauhemaksakastikkeeseeneen. Itse noita vetelin siinä missä muitakin, mutta monilla kauhu kyseisiä oikeasti maukkaita ruokia juuri sen tähden kun sai niiden irvikuvaa koulussa. Kieltämättä niiden koostumus oli jotain aika karseaa.

Ainoa koulusafka mikä mulle oli kryptoniittiä, oli minestrojankeitto. Kyseisen liman hajukin jo potki...

Varmaan "vähän" eri laatusta pikku kyläkoulun murkinat johonkin 1000 oppilaan urakka muonittamoon verrattuna. Sama homma varuskuntien kanssa.
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 18.03.2013, 13:28
dirtysalami dirtysalami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 25.01.08
Sijainti: Etelä-Suomi
Viestit: 212
Perusasetus

Noi kolme edellämainittua inhokkia oli omia suosikkeja kouluaikoina. Ja koulun jälkeen meni parhaimmillaan pari kipaletta saarioisen MAKSAlaatikkoja huiviin. Jonkun mielestä sekin on koiranruoka.

Taitaa olla jotenkin niin, että sukupolvi sukupolvelta jengi vaan nirsoontuu. Itse en syönyt lapsena lipeäkalaa ja keitetyn kukkakaalin kanssa teki tiukkaa. Omat mukulat nyrpistelee esim tuolle maksalaatikolle ja kaalilaatikolle. Liekö kasvatuksessa vika

Seuraava kunnon nälänhätä kuittaa tilanteen.
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 18.03.2013, 13:49
h-a-r-z-a:n Avatar
h-a-r-z-a h-a-r-z-a ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 31.03.04
Sijainti: Vantaa, .
Viestit: 528
Perusasetus

Kumma kuinka makuaisti muuttuu iän myötä.Tillilihaa ei voinut kuvitellakkaan koulussa syövänsä,mutta nyttemmin se mitä parasta lounasruokaa.Ainaskin Wotkinin tekemä ja paikallisen lounasravintolan.Sienten hajukin sai ennen yrjön poskiin,mutta nehän ovat erinomaisen maukkaita nykyään.
Kesäkeittoa pitäsi uskaltaa kokeilla ja lipeäkalaa,niitä olen viimeksi maistellut seiskytluvulla.
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 18.03.2013, 16:25
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.220
Perusasetus

Oikeastaan ainoat ruoat mitä en suuhuni laita, ovat pinaattikeitto ja kaikki maksavalmisteet. Varmaan kyllä pystyisin niitäkin silti kakomatta syömään, mutta onneksi on muitakin ruokia olemassa.

Ja ennakkoluuloja ei ole kyllä oikeastaan mitään uutta ruokaa kohtaan, joten avoimin mielin kyllä tulee maisteltua kaikenlaista.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 18.03.2013, 17:13
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 512
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Oikeastaan ainoat ruoat mitä en suuhuni laita, ovat pinaattikeitto ja kaikki maksavalmisteet. Varmaan kyllä pystyisin niitäkin silti kakomatta syömään, mutta onneksi on muitakin ruokia olemassa.

Ja ennakkoluuloja ei ole kyllä oikeastaan mitään uutta ruokaa kohtaan, joten avoimin mielin kyllä tulee maisteltua kaikenlaista.
X2
Saatanan paha hetelmä http://www.youtube.com/watch?v=1Gns__hZSt4
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 18.03.2013, 20:42
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.740
Perusasetus

Työreissulla Tsekeissä tuli maistettua paikallista juusto herkkua. Paikallinen nimi oli haiseva juusto. http://www.radio.cz/en/section/curra...ermany-austria
Sitä se sit kyllä olikin ja maku oli myös liian riski mulle. Tää oli vielä jotenkin oluessa liotettu/valmistettu. Oli semmonen puoliks sulanut möykky.
Väkisin sitä muutaman palan söin paikallisten kiusaks. Ne kun ei myöskään kaikki pystyneet herkkua syömään ja olivat sitä mieltä, että ei pysty Finskikään. Hivenen auttoi kun paikallisessa pienpanimossa sitä syötiin ja panimon tuotteita sai ryystää minkä jaksoi.
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 19.03.2013, 17:58
hami hami ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 19.05.05
Sijainti: kitula
Viestit: 115
Perusasetus

Kaikkihan son pahhaa ko antaa mielikuvituksele ja nettikirjotuksele vallan.
Seuraavan kerran ko joku rofessori tekkee väitöskirjan että kalja aiheuttaa vattanväänteitä niin Leka siirtyy kossunjuonthin?
Ihminen muuten taitaa syyä vissiin eniten silimilhän?
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 20.03.2013, 09:50
vellihousu:n Avatar
vellihousu vellihousu ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 26.01.10
Sijainti: kirkkonummi
Viestit: 646
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Palex Näytä viesti
Oikeastaan ainoat ruoat mitä en suuhuni laita, ovat pinaattikeitto ja kaikki maksavalmisteet. Varmaan kyllä pystyisin niitäkin silti kakomatta syömään, mutta onneksi on muitakin ruokia olemassa.

Ja ennakkoluuloja ei ole kyllä oikeastaan mitään uutta ruokaa kohtaan, joten avoimin mielin kyllä tulee maisteltua kaikenlaista.
Mulla samat rajoitteet, oon kelannut että olisko se rauta mikä tökkii.
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 20.03.2013, 20:20
Porvoon Hilma Porvoon Hilma ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 01.05.12
Sijainti: Sipoo
Viestit: 2.426
Thumbs down

Tallink-Starin hampurilainen. Jauheliha pilaantuneen makuista, ei pystynyt syömään.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 21.03.2013, 13:42
ISE ISE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 25.11.12
Sijainti: s-salmi
Viestit: 428
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hami Näytä viesti
Kaikkihan son pahhaa ko antaa mielikuvituksele ja nettikirjotuksele vallan.
Seuraavan kerran ko joku rofessori tekkee väitöskirjan että kalja aiheuttaa vattanväänteitä niin Leka siirtyy kossunjuonthin?
Ihminen muuten taitaa syyä vissiin eniten silimilhän?
tai syö tunteella.söin eilen x-tra grillimakkaraa paketissa 4,kpl tätä ihanaa herkkua,eka nami nami,toka liianpaljon karvoja tai hiuksia,pistin roskiin,loput olikin sitten syötäviä.ja kulaus maitoa päälle.
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 21.03.2013, 16:18
ssuvik:n Avatar
ssuvik ssuvik ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 29.02.12
Sijainti: Nurmo
Viestit: 2.748
Perusasetus

Oliivit. Niitä en voi sietää. Ja toinen on purkkisilli. Poikkeuksena sinappisilli, mitä voi hätätilanteessa syödä Kinkkukiusaus ei ole myöskään suosikkejani. Sitä ihmettelen itsekin, että miksi, kinkku on kuitenkin hyvää, samoin peruna. Minkähän takia ne ei sekaisin, ja nimenomaan kiusauksena maistu
__________________
HJ61
MMC
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 21.03.2013, 17:00
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.080
Perusasetus

Mä oon melkolailla kaikkiruokainen, Mutta kesäkeitto ei vaan maistu.....
Tainnut jäädä jotain traumoja ala-asteelta sitä kohtaan
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 21.03.2013, 17:20
sjeeppi:n Avatar
sjeeppi sjeeppi ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 03.03.05
Sijainti: Böle, Sjundeå, Finland.
Viestit: 2.045
Perusasetus

Kaikki kaupan valmissötkötykset on pahaa ruokaa
__________________
Quot homines, tot sententiae. Ne sutor supra crepidem
Koeta välttää halpoja kopioita
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
kokemuksia hyvää/pahaa sanottavaa freelanderista??? offisuikka Tekniikka & Jutustelu 5 04.06.2010 13:21
silmän ruokaa RJ70 Linkit 7 25.03.2007 17:17
Teinkö hyvää vai pahaa (Jeep) Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 5 25.04.2006 21:43
maukasta ruokaa bono Jokes 0 23.07.2002 12:35
Ostitko ruokaa netistä MäIte Cooking & Food 0 23.03.2002 09:33


Sivu luotu: 23:53 (GMT +2).