Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Viestiketju on lukittu
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #951  
Vanha 13.09.2015, 01:32
33SD:n Avatar
33SD 33SD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.03.04
Sijainti: Etelä-Karjala
Viestit: 1.494
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Tota aina ihmetellyt, et eikö sitä tunne jos punkki puree tai vaikka hiippaileekin ihoa pitkin?
Joskus sen hiippailunkin huomaa mutta jos olet liikkeellä koko ajan ni sit ei huomaa. Ja silloin kun punkki puree se on jo nahkassa kiinni.
__________________
Marko

Nyt tavoittaa myös whatsappilla.
  #952  
Vanha 13.09.2015, 02:04
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Sekin kiristää päätä tänään et joku neekerin julli meni emännälle näyttää keskaria risteysalueella viereisestä kulkineesta.. onneks emännyys huomasi alkaa nauraa sille... pohti vaan tuossa että eikai hän ny ole vaan rasisti ku valkoisen auton kanssa oli liikkeellä, hän ku mielummin mieltä itsensä roturealistiksi.. totesin hälle kyl että ens kerralla käy nappaamassa nenän poskelle ja kysymässä että mikä vittu abdullahia vaivaa ni loppuu kyseenalaistaminen..

Ja ei, meillä ei asu rasisteja... ollaan molemmat roturealisteja...
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #953  
Vanha 13.09.2015, 09:44
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Sekin kiristää päätä tänään et joku neekerin julli meni emännälle näyttää keskaria risteysalueella viereisestä kulkineesta.. onneks emännyys huomasi alkaa nauraa sille... pohti vaan tuossa että eikai hän ny ole vaan rasisti ku valkoisen auton kanssa oli liikkeellä, hän ku mielummin mieltä itsensä roturealistiksi.. totesin hälle kyl että ens kerralla käy nappaamassa nenän poskelle ja kysymässä että mikä vittu abdullahia vaivaa ni loppuu kyseenalaistaminen..

Ja ei, meillä ei asu rasisteja... ollaan molemmat roturealisteja...
  #954  
Vanha 13.09.2015, 10:19
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Sekin kiristää päätä tänään et joku neekerin julli meni emännälle näyttää keskaria risteysalueella viereisestä kulkineesta.. onneks emännyys huomasi alkaa nauraa sille... pohti vaan tuossa että eikai hän ny ole vaan rasisti ku valkoisen auton kanssa oli liikkeellä, hän ku mielummin mieltä itsensä roturealistiksi.. totesin hälle kyl että ens kerralla käy nappaamassa nenän poskelle ja kysymässä että mikä vittu abdullahia vaivaa ni loppuu kyseenalaistaminen..

Ja ei, meillä ei asu rasisteja... ollaan molemmat roturealisteja...

Suvakkien ja suvaitsevaisten mielestä te ootte ihan mailman karmeimpia ihmisiä, kun ette ymmärtäny hävetä käytöstänne joka johti abdullahin mielen ilmaukseen, ettekä ymmärtäneet suvaita abdullahia kun hän on kulttuuri rikkaus


Kukaan tosin ei suostu mennä suoraan mamun raiskaamalle sanomaan, et pitäisi ymmärtää ja suvaita sekä nauttia kulttuurin rikkaudesta.
Siinä vaiheessa kun pitäsi huutoon vastata kierrellään ja kaarrellaan tai sit vaikenemalla vaihdetaan keskustelu aihetta


Millaistakohan paheennusta aiheuttaisi sellainen paita jossa lukisi isolla Roturealisti
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #955  
Vanha 13.09.2015, 12:01
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Suvakkien ja suvaitsevaisten mielestä te ootte ihan mailman karmeimpia ihmisiä, kun ette ymmärtäny hävetä käytöstänne joka johti abdullahin mielen ilmaukseen, ettekä ymmärtäneet suvaita abdullahia kun hän on kulttuuri rikkaus


Kukaan tosin ei suostu mennä suoraan mamun raiskaamalle sanomaan, et pitäisi ymmärtää ja suvaita sekä nauttia kulttuurin rikkaudesta.
Siinä vaiheessa kun pitäsi huutoon vastata kierrellään ja kaarrellaan tai sit vaikenemalla vaihdetaan keskustelu aihetta


Millaistakohan paheennusta aiheuttaisi sellainen paita jossa lukisi isolla Roturealisti

Joo, kauhee akka ku TYÖmatkalla oli samaan aikaan ku abdullah haaveili omistavansa maailman nopeimman kamelin..
Tuo paitahommahan selviää hyvin pian... mistäs niitä paitoja saikaan tilattua haluamallaan tekstillä?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #956  
Vanha 13.09.2015, 13:54
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.645
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Joo, kauhee akka ku TYÖmatkalla oli samaan aikaan ku abdullah haaveili omistavansa maailman nopeimman kamelin..
Tuo paitahommahan selviää hyvin pian... mistäs niitä paitoja saikaan tilattua haluamallaan tekstillä?
Teetetään niit paitoi sit useampia, miulle pari XL-kokoa... Mut mikähän sopis väritykseks, musta paita-valkoinen teksti...
  #957  
Vanha 13.09.2015, 16:10
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 Näytä viesti
Teetetään niit paitoi sit useampia, miulle pari XL-kokoa... Mut mikähän sopis väritykseks, musta paita-valkoinen teksti...
Valkoinen paita sinisin kirjaimin... täh? tai valkonen mustin aakkosin.. selkään pari kieltokylttiä toiseen kameli ja toiseen lentävä matto..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #958  
Vanha 13.09.2015, 17:01
hj 60/61:n Avatar
hj 60/61 hj 60/61 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 15.01.12
Sijainti: Ruupanperä
Viestit: 2.645
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Valkoinen paita sinisin kirjaimin... täh? tai valkonen mustin aakkosin.. selkään pari kieltokylttiä toiseen kameli ja toiseen lentävä matto..
Juurikin näin... Taidan huomenna käydä tullintorilla paitapainossa kyselemäs... samas paikas painatin MMC-takit ja hupparit, sekä offa-riristeily 1/14 hupparit...

Jos joku osaa tehdä noi merkit, eli, ei kameleita ja ei lentäviämattoja. Siis ympyräinen merkki, ei varoitus- vaan kieltomerkki. Ja laittaa ne mulle, ni hoidan asiaa eteenpäin. Ite en tuollaisia merkkejä kuukkelilla löytänyt...

Viimeksi muokannut hj 60/61 : 13.09.2015 17:27
  #959  
Vanha 13.09.2015, 18:46
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 Näytä viesti
Juurikin näin... Taidan huomenna käydä tullintorilla paitapainossa kyselemäs... samas paikas painatin MMC-takit ja hupparit, sekä offa-riristeily 1/14 hupparit...

Jos joku osaa tehdä noi merkit, eli, ei kameleita ja ei lentäviämattoja. Siis ympyräinen merkki, ei varoitus- vaan kieltomerkki. Ja laittaa ne mulle, ni hoidan asiaa eteenpäin. Ite en tuollaisia merkkejä kuukkelilla löytänyt...
Jos meinaat käyä teetättää paitoi ni teetä mulle kans muutama XL kokoa edustava..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #960  
Vanha 13.09.2015, 21:16
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Wink

Kamelit löytyy mutta lentäviä mattoja ei kielletä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja hj 60/61 Näytä viesti
Jos joku osaa tehdä noi merkit, eli, ei kameleita ja ei lentäviämattoja. Siis ympyräinen merkki, ei varoitus- vaan kieltomerkki. Ja laittaa ne mulle, ni hoidan asiaa eteenpäin. Ite en tuollaisia merkkejä kuukkelilla löytänyt...
Tuskinpa niistä teidän paidoista mitään hyötyä tässä kansainvaellusasiassa on mutta tässä aiheeseen liittyviä kuvia

Lentäviä mattoja ei näy kiellettävän missään mutta kamelien kieltomerkkejä löytyy vaikka kuinka
äkkiäkös se paino teille noista matoistakin kieltomerkin rakentaa

https://www.google.fi/search?q=no+ca...&q=no%20camels


https://www.google.fi/search?q=no+ca...flying+carpets
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Lentävä matto.jpg‎
Views:	96
Size:	52,0 Kt
ID:	63406  

Viimeksi muokannut Byrocrat : 13.09.2015 23:24
  #961  
Vanha 13.09.2015, 22:10
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Iltapäivällä Säkylän ampumaradalla ihmettelin kun kyynerpäätä hieman kirveli, no punkkihan oli päättänyt hypätä kiinni meikäläsen kyynerpään nahkaan
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Tota aina ihmetellyt, et eikö sitä tunne jos punkki puree tai vaikka hiippaileekin ihoa pitkin?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 33SD Näytä viesti
Joskus sen hiippailunkin huomaa mutta jos olet liikkeellä koko ajan ni sit ei huomaa. Ja silloin kun punkki puree se on jo nahkassa kiinni.
Itse en ainakaan huomannut. Joskus klo 14 paikkeilla otin pitkähihasen paidan pois päältä kun tuli kuuma, ja ensimmänen reaktio oli pieni kirvely n. 15:30 jolloin huomasin punkin olevan kiinni kyynerpäässä. Nyt sitten seuraavat puolivuotta jännitetään tuliko punkista jotain tautia.
  #962  
Vanha 13.09.2015, 22:11
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Kerroppa hintaa sit sellaiselle raavaan äijän kokoiselle paidalle pelkällä tekstillä ja sit myös kieltomerkeillä olevan hintaa


Ja ehdottomasti valkonen paita ja sininen teksti kun osa abdullaheista on jo suomenlipusta vinkunut, et siin on risti
ja leijona paidoistahan ne on kans vinkunu


Tossa muutama kameli kielto
https://www.google.fi/search?q=camel...w=1366&bih=626
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #963  
Vanha 13.09.2015, 22:14
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H&K Näytä viesti
Itse en ainakaan huomannut. Joskus klo 14 paikkeilla otin pitkähihasen paidan pois päältä kun tuli kuuma, ja ensimmänen reaktio oli pieni kirvely n. 15:30 jolloin huomasin punkin olevan kiinni kyynerpäässä. Nyt sitten seuraavat puolivuotta jännitetään tuliko punkista jotain tautia.

Eiks tossa ollu jonkinlainen turva-aika, ettei se punkki vielä ehdi kuolaamaan siihen puremaan muistelisin olleen parin tunnin luokkaa
Näin ainakin monessa paikassa on kertoiltu joissa punkeista juttua
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #964  
Vanha 13.09.2015, 22:20
H&K:n Avatar
H&K H&K on kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 20.10.05
Sijainti: kuusisto, Finland
Viestit: 2.586
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Eiks tossa ollu jonkinlainen turva-aika, ettei se punkki vielä ehdi kuolaamaan siihen puremaan muistelisin olleen parin tunnin luokkaa
Näin ainakin monessa paikassa on kertoiltu joissa punkeista juttua
Mehiläisen lääkäri oli sitä mieltä että on saattanut jotain tullakin kun kyynerpäässä on sen verran ärtyneen näköinen kohta, n. 5cm kokoinen rinkula punaisena ja keskellä kovahko n 2cm kokonen puremajälki joka kutiaa helvetisti.
  #965  
Vanha 14.09.2015, 10:57
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Kerroppa hintaa sit sellaiselle raavaan äijän kokoiselle paidalle pelkällä tekstillä ja sit myös kieltomerkeillä olevan hintaa


Ja ehdottomasti valkonen paita ja sininen teksti kun osa abdullaheista on jo suomenlipusta vinkunut, et siin on risti
ja leijona paidoistahan ne on kans vinkunu


Tossa muutama kameli kielto
https://www.google.fi/search?q=camel...w=1366&bih=626
No tähän paita hommaanhan ny alkoi innostuneita löytymään.. sininen paita valkosin aakkosin vois kans men mut valko-sinisessä olis värien suhde toisiinsa lähempänä erään valtion lippua..
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #966  
Vanha 14.09.2015, 20:15
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Ny sauhuaa korvien välissä jälleen...tuttu ja turvallinen aihe SAATANAN JUKKA..Se vitun paskaräpylä tulee taas syömää mun leipää ja mun pitää lopettaa aikasemmi et tää vitu ...(en enää ees tiä miksikä pitäs sanoo) apina pääsee syömää meikäläise työt!!!!!!!!!!!!!!!! Kaiken kukkuraks mun olis pitäny antaa sille mun oma Volvo et se pääsee vaihdolle sillä!!!!!!!!!! SIIS MITÄ VITTUA???????!!!!!! Ja työnantaja ei ollu ollenka varma antaisko jukka ajaa mun sen autoo. EI AJA KYLLÄ MINUNKAA AUTOO SAATANA!!!! Saan pelkän savuavan raunion takasi ja mikäs helvetin firman huora toi mun henk kohtane oma Volvo oikee on?? Karjasin samantei ku tätä ehdotettii että HELL NO!!! EI KÄY SITTE OLLENKA!! Oli työnantaja hiljaa hetken..miettis saatana vähäse mitä sammakoita suustaan päästelee..ensi viedää tilipussista sitte viä bensat tankista autosta puhumattaka..saa mokoma lurkki päästää mut laitumille..ei tällästä jaksa.Antaa super Jukan jatkaa.Tulee ajukoppaan viä lisää vikaa ku oikee sulake poksahtaa...voisin kirota vaikka kuin mut taidan valkata nukkumaa menon.

Viimeksi muokannut Nisseriina : 14.09.2015 20:17 Perustelu: meinas tulla sammakko..
  #967  
Vanha 14.09.2015, 21:31
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ny sauhuaa korvien välissä jälleen...tuttu ja turvallinen aihe SAATANAN JUKKA..Se vitun paskaräpylä tulee taas syömää mun leipää ja mun pitää lopettaa aikasemmi et tää vitu ...(en enää ees tiä miksikä pitäs sanoo) apina pääsee syömää meikäläise työt!!!!!!!!!!!!!!!! Kaiken kukkuraks mun olis pitäny antaa sille mun oma Volvo et se pääsee vaihdolle sillä!!!!!!!!!! SIIS MITÄ VITTUA???????!!!!!! Ja työnantaja ei ollu ollenka varma antaisko jukka ajaa mun sen autoo. EI AJA KYLLÄ MINUNKAA AUTOO SAATANA!!!! Saan pelkän savuavan raunion takasi ja mikäs helvetin firman huora toi mun henk kohtane oma Volvo oikee on?? Karjasin samantei ku tätä ehdotettii että HELL NO!!! EI KÄY SITTE OLLENKA!! Oli työnantaja hiljaa hetken..miettis saatana vähäse mitä sammakoita suustaan päästelee..ensi viedää tilipussista sitte viä bensat tankista autosta puhumattaka..saa mokoma lurkki päästää mut laitumille..ei tällästä jaksa.Antaa super Jukan jatkaa.Tulee ajukoppaan viä lisää vikaa ku oikee sulake poksahtaa...voisin kirota vaikka kuin mut taidan valkata nukkumaa menon.
Saako tästä Saatanan Jukasta saman ku ihmisestä?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #968  
Vanha 15.09.2015, 17:50
savustin savustin ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 11.04.12
Sijainti: kaukana
Viestit: 681
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Ny sauhuaa korvien välissä jälleen...tuttu ja turvallinen aihe SAATANAN JUKKA..Se vitun paskaräpylä tulee taas syömää mun leipää ja mun pitää lopettaa aikasemmi et tää vitu ...(en enää ees tiä miksikä pitäs sanoo) apina pääsee syömää meikäläise työt!!!!!!!!!!!!!!!! Kaiken kukkuraks mun olis pitäny antaa sille mun oma Volvo et se pääsee vaihdolle sillä!!!!!!!!!! SIIS MITÄ VITTUA???????!!!!!! Ja työnantaja ei ollu ollenka varma antaisko jukka ajaa mun sen autoo. EI AJA KYLLÄ MINUNKAA AUTOO SAATANA!!!! Saan pelkän savuavan raunion takasi ja mikäs helvetin firman huora toi mun henk kohtane oma Volvo oikee on?? Karjasin samantei ku tätä ehdotettii että HELL NO!!! EI KÄY SITTE OLLENKA!! Oli työnantaja hiljaa hetken..miettis saatana vähäse mitä sammakoita suustaan päästelee..ensi viedää tilipussista sitte viä bensat tankista autosta puhumattaka..saa mokoma lurkki päästää mut laitumille..ei tällästä jaksa.Antaa super Jukan jatkaa.Tulee ajukoppaan viä lisää vikaa ku oikee sulake poksahtaa...voisin kirota vaikka kuin mut taidan valkata nukkumaa menon.
Ainakin pilikut ja pisteet on jotenkin kohillaan muttei asia vielä auennu.
  #969  
Vanha 15.09.2015, 19:08
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
Saako tästä Saatanan Jukasta saman ku ihmisestä?
Luulen että saa ja siks sitä en oo tappanukka vaikka mieleni tekevi.
  #970  
Vanha 15.09.2015, 19:14
Nisseriina:n Avatar
Nisseriina Nisseriina ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 12.12.08
Sijainti: Akaa,Finland
Viestit: 737
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja savustin Näytä viesti
Ainakin pilikut ja pisteet on jotenkin kohillaan muttei asia vielä auennu.
Pitäskö tuon paatokseni olla jotenkin äidinkielellisesti täydellinen että ymmärtäsit??? Ei tuu iha heti tapahtuun, eli sillon ei tarvi asian mennä maaliin juu nou? Ai saakeli pilkku unohtu tuolta..hetkinen..no ni! Hei ne ovat pilkut ei pilikut..alkaa vituttaa tää pilkun nus...viilaaminenki jo.
  #971  
Vanha 15.09.2015, 19:26
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Viestit: 5.241
Blog Entries: 5
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Heh, siellähän oli hauskoja kuvia, näyttääköhän muutaman vuoden jälkeen Vermossa lähdöt tältä


__________________
----------------------------------------
If it works, tear it apart and find out why!
http://www.roverfriends.fi/


3 Amigos-never travel alone
  #972  
Vanha 15.09.2015, 19:39
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nisseriina Näytä viesti
Luulen että saa ja siks sitä en oo tappanukka vaikka mieleni tekevi.
Oletkos väkivaltainen

Ja tuon kommentin joku voi ottaa laittomana uhkauksena ,, ole tarkka mitä kirjoitat
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
  #973  
Vanha 15.09.2015, 21:35
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 701
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Heh, siellähän oli hauskoja kuvia, näyttääköhän muutaman vuoden jälkeen Vermossa lähdöt tältä


vermossa lähdöt kylmäverisille, lämminverisille, tuplakyttyröille ja sinkkupaukamille... mutta miten lie tähän vastaa veikkaus?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
  #974  
Vanha 15.09.2015, 23:44
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaitsu67 Näytä viesti
Heh, siellähän oli hauskoja kuvia, näyttääköhän muutaman vuoden jälkeen Vermossa lähdöt tältä


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Hautalintu Näytä viesti
vermossa lähdöt kylmäverisille, lämminverisille, tuplakyttyröille ja sinkkupaukamille... mutta miten lie tähän vastaa veikkaus?

Kelpuutetaanko strutsit seka lähtöihin?

Ja miten se lämpösyys menee noissa kyttyräisissä kuskin vai minkä mukaan
__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
  #975  
Vanha 15.09.2015, 23:58
mäksä:n Avatar
mäksä mäksä ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 21.05.09
Sijainti: nakkila
Viestit: 4.925
Perusasetus

PRKL moni asia vituttaa mutta opein että palstalla EI kannata juuri mitään pena stalkkereiden takia kertoa ..
__________________
vapari ei ole vaihtoehto
Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta
No worries, mate !
Hojossa on sitä jotai
Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA
Viestiketju on lukittu


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kerro mikä naurattaa!!! Häänrik Chit-Chat 467 07.04.2024 13:23
Kerro mikä vituttaa vuonna 2014 mäksä Chit-Chat 1587 01.01.2015 06:27
Kerro mikä vituttaa vuonna 2013 Ewerglade Chit-Chat 1816 01.01.2014 17:16
Kerro mikä vituttaa vuonna 2012! Rompe1 Chit-Chat 1140 03.01.2013 18:50
kerro mikä vituttaa tjl Chit-Chat 4977 12.04.2012 08:28


Sivu luotu: 15:34 (GMT +2).