![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Pajeron laatikko/malliPajeron laatikko poiki jälleen, no kytkin pohjassa ei ääntä mutta tyhjäkäynnillä kohinaa, ei vielä paha. Ajaessa ei kuulu mitään. Varmaan laakeri vika. Mutta mistä tiedän onko minulla "iso" vai "pieni laatikko" kun olen kuullut, että vaikka on -89 ja coolerimalli voisi olla pieni laatikko mikä oli vanhoissa. En kyllä het usko väittämään mutta voinko jostain sen tarkistaa? Tarvii tietää kun ostaa laakerisarjan Moscu
|
|
||||
|
||||
![]()
laatikossa malli numero ja konehuoneessa tyyppi kilvessä.
--------------- SE ON VOI VOI ! --------------- |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Helpoin tapa on kattoa onko vaihekeppien tyvet paksuja vai kapeita. Ns. Cantterin lootassa ne on paksut ja galantti lootassa ohuet.
Eikä se rallatus mitää haittaa. Mulla on pitäny ääntä jo 2 vuotta ja nyt vasta alkaa kuumana luistaa. Seuraava voit olla sinä |
|
||||
|
||||
![]()
noi autozonen sivut onkin hyvät kun löytyy räjäytys kuvat.
--------------- SE ON VOI VOI ! --------------- |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Pajeron laatikko, yms. | KIM | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 11 | 30.08.2006 06:45 |
M: Pajeron pitkä malli 2.5-87 osia | akp | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 03.08.2006 08:00 |
pajeron laatikko vika? | junnu78 | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 08.05.2006 20:28 |
O: Pajeron laatikko | Raajärvi_Rules | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 25.01.2006 19:42 |
O:Pajeron laatikko | jutkula | O/M/V Muut | 4 | 02.04.2005 11:58 |