|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
onko paskaa laatua vai mikä?fetimat renkaat ostettu viime syksynä ajettu 20km tiellä ja jotain kuusi mettä reissua. olin itse katsomassa vanteelta poistoa renkaan sisällä oli paloja. ammattilainen laittoi vanteelle eikä siinnä tullut vaurioita. onko rungot paskoja vai mikä kakeltaa. HALVALLA EI SAA HYVÄÄ. AIDOT BOKKERIT ON HANKINNAN ALLA. ed Edited by - ed on 07/12/2007 21:52:37
|
|
||||
|
||||
No eikös noi pinnattuja ole ,että vanhat rungothan niissä.
|
|
||||
|
||||
Kaikkee sattuu ja kalliit merkit on varmempia, itse olen ollut enemmän kuin tyytyväinen näihin uusiorenkaisiin
http://web11.p15169045.pureserver.in...r/h_liste.php3 Sori, linkki ei mennyt ihan suoraan, kyseessä Recip Tyres. Tarvii vähän näpytellä. Edited by - Killman on 08/12/2007 00:24:45 |
|
||||
|
||||
oliko bedlokit vai tavalliset vanteet?
|
|
||||
|
||||
Millaiset rengaspaineet maastossa?
Minulla on pinnatut Golwayt ja Insat kisa-auton renkaina ja samanlaista jälkeä tulee kun ajaa kivikoissa 0.3-0.6 bar rengaspaineilla. Normaali renkaan rungot ei ole tarkoitettu ajettavaksi pienillä paineilla maastossa. |
|
|||
|
|||
suzukin orkkis vanteet. sama efekti vanteen vaihdolla. noo paineet on ollu 0.2-1.0. voi johtua siitä tiedä?
mutta ei ole ajettu kivikossa ed Edited by - ed on 08/12/2007 20:08:14 |
|
||||
|
||||
Enpä usko boggerin kestävän sen paremmin.
Ainakaan tollasia "babyboggereita" 35x14,5x15 en voi suositella. Viiltosuojattu kylki, ja paskat! Kyllä lähtee.. |
|
||||
|
||||
Missä autossa renkaat oli alla? Lähinnä painoa ja tehoa ajattelen.
Size [u]does</u> matter, Sisu A-45 Pieni on kaunista, Odes 400 ATV Uudet Sisu-sivut |
|
|||
|
|||
suzuki sj 410
45hp ed |
|
|||
|
|||
[quote]
suzuki sj 410 45hp ei ihme jos noilla tehoilla renkaat repeilee Note! This message was posted anonymously! |
|
|||
|
|||
Lainaus:
onko käytännön kokemusta , kylillä kuultua vai mistä on toi arvosana peräisin, ei ole kuitenkaan pokkeri kovin epäsuosittu ja taitaa olla mullakin lätukan seuraava kummi tp-21 maastoautojen ehdotonta aatelia! joku tietää aina enemmän kuin sinä(tai on ainakin tietävinään) kaukas 4x4`n ski t:Jari |
|
||||
|
||||
Lainaus:
Lainaus:
Size [u]does</u> matter, Sisu A-45 Pieni on kaunista, Odes 400 ATV Uudet Sisu-sivut |
|
||||
|
||||
jep, tuo on ihan normaalin näkönen uusiorengas. Portugalin poijjaat ei oo nirsoilleet noiden runkojen kanssa, tai sitten se on joskus aikasemmin jo murtunu irti siitä reunuksesta ja nyt irtos rengaskoneessa loputkin.
Mulla oli insoissa vähä samaa hommaa, mutta niihin oli valettu uudet tiivistyskumit. Ja hyvin tuo vielä mettäkäytössä menee, vähän kun laittaa sikaröppöä kaveriksi. Tulee samalla "köyhän miehen bead-lock". |
|
||||
|
||||
Oliskohan jotain samaa vikaa nivan etu renkaassa kun on aina hiukan vuotanut tai ei ihan aluksi mutta melkein heti rupesi vuotaan. Insa Dagarit
<center>-87 Lada Niva -Niva offis projekti *keskenpahasti*- Suomen Niva Clubi @ www.suomennivaclubi.tk</center> |
|
|||
|
|||
Mulla tollaset kesti hemmetin hyvin ja olivat pajeron alla.
|
|
|||
|
|||
joo onneglma ilmeni en simmäisellä ajo kerralla metsässä painetta oli 0.9 rengas alkoi sihisemään. tallille päästyä autosta otettiin renkaat pois vanteelta ja todettiin ongelma vanne nauhasta puuttui palaa ongelma korjaantu sisä renkailla, samalla vaihettiin vanteet. tosiaan viimeisellä vanteelta poiston jälkeen oli tämän näköiset. kaikissa neljässä oli samaa vikaa, tämä kuvassa oleva yksilö oli huonoiten kestänyt kummi.
ed |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Audi laatua | Nerd-O | Chit-Chat | 1 | 25.04.2005 17:30 |
SUPERWINCH laatua ? | pee | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.01.2005 17:41 |
Paskaa ruudussa | EePee | Chit-Chat | 5 | 13.11.2004 20:31 |
Älä puhu paskaa | Elmo | Jokes | 0 | 23.03.2004 12:13 |
Motonetin "laatua" HAH! | LaaLaa | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 06.08.2003 09:17 |