tuollaista tötteröä tullu pajotettua aina ku on joutanu...
eli tuosta lähettiin viime vuonna joskus marraskuussa,sit ei ennen kevättä mitää tapahtunukkaan,romut oli metrisen hangen alla kevääseen asti...sit keväällä joskus jatkettiin ja tähän mennessä tapahtunutta:runko lyhennetty,vahvisteltu.siivoiltu ylimääräisiä kiinnikkeitä pois,hommattu kone+loota+jakis,kone+loota asemoitu paikoilleen,kiinnikkeet tehty,etuakselille soa tehty,etupakat muutettu 3 lehtiseksi.muutama tilanne kuva liitteenä.kuvia on vähän ja ovat huonoja mut eiköhän niistä pääpiirteet selviä.tekniikaksi tulee siis MB OM603:nen kone. 722.3:nen MB:n automaatti ja jakikseksi NP205:nen tuplakeppihässäkällä.tekniikka on asemoitu kohtuu ylös,öljypohjasta etuperään n.19cm,toki viel laskeutuu ku lyödään loput kilkkeet kiinni,pohjapanssarista saa näillä näkymin täysin suoran eli laatikot jää ylemmäs mitä runkopalkkien alalaita.kuinka kaatumatautinen sitten tulee,sen näkee sit joskus...
tästä jatketaan aina ku työt+muu elämä antaa myöten...neuvoja,vinkkejä,ideoita,kysymyksiä saa esittää.