Viestiketju: Rengas lumessa
Näytä yksittäinen viesti
  #56  
Vanha 01.02.2012, 19:11
WinChester:n Avatar
WinChester WinChester ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.07.09
Sijainti: Viiala (Akaa)
Viestit: 1.901
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja KooPee Näytä viesti
Kyllä se itse asiassa on 37-38 kokoluokkaa, Ziarelli 255/100-16 (9.00-16)on korkeempi kun 37 boggeri, mutta pikkusen pienempi kun 38,5 Boggeri.

Valmiit tuotteet 35/10,5 ja 9,00- pinnoitetaan samalle rungolle, joten ovat aikalailla ristiin vertailukelpoisia.
Tuotiin aikanaan me Fedimaa suomeen ensimmäisinä ja yleensäkin luotiin aikanaan nykyiset pinnattujen markkinat. Nyttemmin siitä merkistä on luovuttu kokonaan...
Ziarellit taitaa olla suurimpia nimelliskoon ylittäjiä, kun ainakin 33*12,5-15-koossa mun Kaimanit on "mpartyn" Ziarellejä tuumaa pienempiä sekä halkaisijaltaan että leveydeltään. No, todellisuus selviää soittamalla myyjälle ja pyytämällä sitä mittaamaan kumit. Tällä pakkasella tosin hinku lähteä varastoon voi olla toista luokkaa kuin minun tapauksessa vastaavilla plussamerkkisellä asteilla...

Minkä helkutin takia muuten KP luovuitte noista kumeista? Kuten porukoiden jutuista on luettavissa on tuo Simexin kuvio ihan mahtava "jokamaasstorenkaana". No, johan siitä oli puhetta, että TSL:kin on ominaisuuksistaan huolimatta pois muodista, joten Simexille lienee käynyt samoin...? Omiin Kaimaneihini olen silti todella tyytyväinen, vaikka niiden ostaminen suoraan Italiasta/Ranskasta olikin oma pieni rojektinsa. Soisin että tätä kuviota saisi jatkossa myös ostaa Suomesta. Puheet siitä ettei niitä muka saa on kyllä roskaa, koska mulla ja Jarella noi on ostettu viime vuonna. Hinta on tietysti oma juttunsa; tuskin moni haluaa maksaa niistä samaa hintaa kuin pökkyröistä tai Pitbulleista, saati enempää. Vaikka Kaimanit on kyllä paremmat!
__________________
Raha ja romut rauhottaa.
Vastaa lainaten