Näytä yksittäinen viesti
  #6  
Vanha 03.07.2005, 15:13
Nalle:n Avatar
Nalle Nalle ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 16.12.03
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 1.665
Perusasetus

Eiköhän tämmöiset puheet kannata melkein unohtaa alkuunsa.. Minä olen sen ainakin oppinut, että kun asiallisesti kysyy ja hoitaa asiaa, niin ei mahda isommin olla ongelmia. On totta, että joillakin konttoreilla asiat luonnistuu ehkä helpommin kuin toisilla, mutta kun ottaa asioista selvää ja on aktiivinen, niin silloin tuo konttoreillakin asiointi sujuu helpommin. Ainakin minulle on tuosta asioiden selvittämisestä ollut niin pirusti hyötyä.. Nyt varmaan joku harkitsee herneiden vetämistä ylähengitysteihin, mutta mainittakoon, että se on turhaa, sillä en aio alkaa kantaani muuttamaan, koska tämä on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni.

Työtään ne kaverit tekee. Jos on näkemyseroja, niin kannattaa pyytää soittamaan sinne katsastuksen tukeen, niin sieltä ne asiat selviävät. Jos katsuri ei sitten vaivaudu soittamaan ja selvittämään asiaa itselleen, niin sitten kyllä ehkä kannattaa hankkiutua muihin konttoreihin. Palveluammattilaisen luona asioimisessa on se hyvä puoli, että voipi yleensä ihan vapaasti valita sen ammattilaisen jonka puoleen kääntyy.

Mutta että tuollainen lista eetteriin, missä "asiat hoituvat helpommin", on mielestäni ehkä jopa hieman arvelluttavaa.

Meni avautumiseksi. Sitä pyydän anteeksi...


Kaivaa se..

www.nalle-offroad.com
Vastaa lainaten