Näytä yksittäinen viesti
  #177  
Vanha 03.12.2007, 18:47
tjl:n Avatar
tjl tjl ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 22.07.06
Sijainti: riihimäki, .
Viestit: 1.888
Perusasetus

ei kyllä vitsi. mutta sattunut tosielämässä mulle ja velipojalle.
tästä jostuu taannoinen poll telkkariluvastakin.

on kolme veljestä. juha, minä(timo), ja matti. no olin käymässä isoveljellä(juha) joka asuu 50m päässä. isoveli lähti käymään postissa, ja mä jäin sinne. ovikello soi, ja lupatarkastaja oli movella. sanoin ettet voi tulla, kun veljen kämppä ja se ei oo kotona.samalla huomasin että veli saapuu ja sen huomasi tarkastajakin. se kysyi että onko toi sun veli, sanoin että ei ole.on joku alakerran
naapuri, yritin samalla vinkata isoveljelle että mee pois. ei se tyhmä tajunnu et ei tuu, vaan tuli ja kysy äijältä et mitä asiaa.sitten ukko tivas et kuka mä oon. en voinnu sanoa et timo, koska se olis tajunnu et asun kans samas talossa ja tivais lupaa. no sanoin et oon matti. ukko kysy sitten et onko sun asunto. veli sano et on. vastas sitten myöskin ettei oo töllöä ja paiskas oven kiinni.


tunnin kuluttua menin ulos ja aattelin että vaara ohi. mutta äijä tulikin vastaan ja alkoi vittuilemaan että kusetin sitä. no menin takasin isoveljen kämpille sitte. taas kului aikaa ja päätettiin jotai syystä siirtyä mun kämpälle.

kun päästiin sinne niin huomasin että unohdin kännykän veljen kämpille. lähdin sitä sitten hakemaan ja veli jäi nyt mun kämpille. kun olin veljen ulko-ovella niin huomasin että nyt se ukko on mun ovella.isoveli sitten avas oven, äijä oli ihan ihmeissään ja kysy et enkö mä sun luonna jo käyny. veli tokas sitte et kävit, mut nyt mä oon mun veljen kämpillä, ja se ei oo kotona ja et tuu sisään. no huomasin että äijä lähti joten menin takasin omalle kämpälle(olin edelleen esittäytynyt matiks).kun juuri olin päääsemässä raput ylös, äijä hyppäs esiin kaiteen takaa(oli menny kyykkyyn piiloon oottamaan mua). sano sitten et kävin sua morjenstaas. tokasin sille vaan et onko sulla huono muisti.

et mä oon matti ja asun parin kilsan päässä. tuollä kämpässä on juha ja se asuu tossa vieressä,tossa kämpässä asuu timo mut se ei oo kotona ja et voi tulla siks sisään


ja kaikki on oikeasti tapahtunut.


"alko pistää pulloon, ja minä kaadan kalloon"
Vastaa lainaten