Näytä yksittäinen viesti
  #71  
Vanha 30.07.2008, 11:59
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ugly_hj Näytä viesti
No niin tänään sitten kävin lopultakin mittauttamassa nuo tehot leimaa varten,olisin kyllä veikannut tossa olevan vähintään 120 heppaa noiden muuttuneiden suoriturarvojen nojalla,mutta yllätys yllätys,hädin tuskin sain laitumelle karanneet konit takaisin pellin alle.
Eli vakio kone 100hp ja nyt 104hp tosin huipputeho tulee nyt 3100rpm vs vakio 3500rpm vääntöä sitten olikin tullut hieman enemmän,vaikkei mitenkään järisyttäviä määriä.
alkuperäinen maksimivääntö on 240nm/1800rpm ja nyt 293nm/1980rpm,noh eräs ilmeisesti jonkinlaisia näkijän lahjoja omaava katsastusmies varoittelikin ettei kannata liikoja odotella, ja oikeassa oli kerrankin,EIKU TAAS KERRAN!,piti sanomani.
Ois tuohon voinut tietenkin vielä syöttöjö kääntää melko paljonkin isommalle,mutta kyllä mä ihan tyytyväinen olen tuohonkin tällä hetkellä.
Tolla on muuten ajettu turbotuksen jälkeen 24000 km.
Tyhmä nyybi kymysys mut, tuliko tehot mitattua takapyöriltä vai nelikko päällä ?
Jos oli taka pyöriltä, nii mulle ainaki sanottiin et saa lisätä n.20-25% mitattuun tehoon/vääntöön lisää niin vastaa nelikko mittausta.
Vastaa lainaten