Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 02.04.2013, 17:47
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

DanskeBank (ent.Sampo, postipankki) tyhjentää Uinuvat tilit huomaamatta.


Siis Käsinköhän oikein: Kaikkien vanhojen tilien kuukausimaksu nousee 6,40 Euroa/kk? Mulla on Postipankin kultapossukerhon aikainen tili, ja nyt tuli kirje kotiin, että 1.5 alkaen kaikki maksaa 6,4 e/kk ja hyväksyn muutoksen, jos en vastusta sitä! ja jos vastustan, niin irtisanovat tilin.

Nytkin danskepankilla on lapsille KULTAPOSSUSÄÄSTÖTILI, joka käsittääkseni ilman kuukausimaksua, mutta ovat jossain vaiheessa muuttanut jotain pikkujuttua, että tuo minun nimenomainen kultapossukerhon tili ei ole enää tuommoinen vaan maksullinen, vaikka minulle ei tule tiliotetta, eikä ole edes automaattikorttia, mutta tili on ollut koskematta reilu 20 vuotta...
Kerran löysin papereista pankkikirjan, ja kävin "tietämättömänä-" kyselemässä pankista, että onkohan mulla täällä tiliä ja ei kuulemma ollut.
Kun iskin pankkikirjan tiskiin, ja kysyin että onko tosi? niin löytyi "uinumasta", ja osasi laskea korotkin automaattisesti.

Onko Teillä/Lapsillanne noita uinuvia tilejä, jolle esim. isovanhemmat ovat tehneet pieniä talletuksia merkkipäivinä tms.?

Jos menee tuo 6,4e/kk, niin se tekee 76,80 vuodessa, niin esim isovanhemman 50e synttäri ja 25e nimipäivä talletus ei riitä palvelumaksuihin

Itse ainakin käyn joko lopettamassa, taikka nostan melkein tyhjäksi

Vastaa lainaten