Viestiketju: 3D-Tulostus
Näytä yksittäinen viesti
  #24  
Vanha 04.09.2014, 15:07
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Viestit: 3.219
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja james_III Näytä viesti
Pitänee siis sinistäkin teippiä tilailla, alotus on hitaalla mutta pitääkin katsoa tuleeko muovia enemmän. Toisaalta jos teipille tulostaa niin levyhän on lähempänä suutinta ja muovia tulee enemmän automatic. Ei muuta kuin harjottelua lisää
Kyllähän se pedin säätö pitää tehdä ihan teipillä kokonaan päällystettyyn petiin. Ei varmasti tule oikeat tulostusetäisyydet, jos ensin kalibroi pedin, ja sen jälkeen lisää teippiä vasta ja alkaa tulostelemaan.

Kalibrointi kannattaa muutenkin suorittaa kahteen kertaan, että varmasti tulee suora. Ja paperin palan kanssa testata välys, niin kuin varmaan tiedätkin kyllä jo.

Itse käytän Simplify3D:tä tulostamiseen, ja sieltä saa säädeltyä tuota ekan kerroksen paksuutta ja nopeutta melko hyvin, juurikin noin miten sanoin, eli saa 100% lankaa työnnettyä pienempään rakoon, tai sitten voi laittaa asetukseksi vaikka 150%, niin silloin tulee langan syöttöä lisää, eli 150% ylisyöttöä lankaa 100% rakoon. Itse olen kuitenkin todennut paremmaksi syöttää sen 100% lankaa pienempään rakoon.
__________________
-Pauli-
Vastaa lainaten