Näytä yksittäinen viesti
  #7  
Vanha 19.01.2016, 13:19
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.394
Perusasetus

Kannattaisi ostaa lennot ihan suoraan lentoyhtiön sivuilta, sillä minä olen aina saanut halvimmat hinnat. Toki ebookersia, lentodiilejä yms. kannattaa tutkailla, mutta niiden tarjoukset on aika lyhytikäisiä. Lisäksi mitä enemmän niitä hintoja tarkastelee samoille päiville varauspalveluista, niin hinnat nousee.. tästä on ihan kokemusta

Tällä hetkellä halvimmat lennot Helsingistä yhden vaihdon kautta Losiin on siinä 600-700€ tietämillä. Tosin ei vielä pysty varaamaan 2017 vuodelle oikein mistään. Viimeistään puolisen vuotta etukäteen kun ostaa niin on yleensä halvinta. Jos ei tartte rakennettua offiautoa KOH- alueella liikkumiseen, niin lentokentältä joku sopiva neliveto alle isosta vuokraamosta, hinnat ei ole mitään kummoisia.
2014 syksyllä olin viimeksi vaimon kanssa jenkeissä, nelivetojen vuokrahinnat kolmeksi viikkoa rajoittamattomilla maileilla kaikkine vakuutuksineen oli tonnin tietämillä. Jos haluaa isomman auton (tyyliin Excursion, Tahoe, tjsp.), niin sitten jonkin verran enemmän. Viikoksi pitäisi siis saada hyvinkin ~500$ hintaan (eka viikko usein aina kalliimpi kuin sen jälkeiset päivät).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten