Viestiketju: Hitsaaminen
Näytä yksittäinen viesti
  #10  
Vanha 28.08.2003, 09:10
G280E:n Avatar
G280E G280E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.03
Sijainti: Oulu, Finland.
Viestit: 1.430
Perusasetus

Nyt kun sitten saat jonkun mikin laitettua ja ajan kuluttua saat kokeilla kaverisi kemppiä(mikäli et sitten ole kemppiä laittanu)olet narukunnossa saman tien.Kaikki muu on laalaalla ammattimiehen puhetta paitsi toi mikkivertailu isojen kesken...Kemppi on ihan ehdoton ykkönen,hyvän matkan päässä tulee esab ja micatronikkia en oikeastaan laskisi ammattikäyttöön ollenkaan.nyt jos et ole hitsannu ihan hirveästi ni kemppi on ainoa kone joka ei ole niin tarkka säädöistään(micatronic tässä asiassa parempi ku esab)Jos ostaa esabin täytyy kaikki säädöt rukata joka raudan vahvuudelle uudelleen,muuten ei vitosen saumaa synny.Ylivertaisen kestävä , ylivoimaisesti helpoin hitsata,jos jotain joskus menee,on varaosansaanti varmaa.Usko huvikses et mikkien hitsattavuuksissa on isoja eroja!Ostat jonku paska koneen ni loppuu ne hitsaus halut.kunnon koneella on ilohitsata mitä vaan!Mun kone on 180 kemppi ja langansyöttö kahvassa.Sanoisin et pienempää ei kannattais laittaa ja tietty voimavirtakone.Ollu mulla 12vuotta yhden kaapelin olen vaihtanu,ku ajoin koneella parit kerrat siitä yli.olen tekniikoimalla hitsannu jopa kauhan kiinnike korvallisia tuolla,eikä tarvii parsia!KEMPPI ON KAIKKIEN KONEIDEN ÄITI!

-Ei tätä sotaa näin voiteta.pojat..mennäänpäs tuon suon yli että heilahtaa!
Vastaa lainaten