Näytä yksittäinen viesti
  #3  
Vanha 07.12.2023, 09:25
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.848
Perusasetus

Mulla oli viime talvena tuollaiset "laittomat" nastarenkaat. Ne tuli auton mukana. Mun olisi pitänyt palauttaa ne sille kuka ne on myynyt ja se sitten antaa rahat takas tai jotain. Tosin mä en tiennyt kuka ne oli myynyt. Joten en mä niitä mihinkään palauttanut. Mä vaan ajelin niillä. Ei se ketään kiinnostanut. Poliisia ei todellakaan kiinnosta kenen nastarenkaat sulla on autossa. Ne vaan katsoo, että pintaa on. Katsuriakaan tuskin kiinnostaa minkä merkkiset renkaat sulla on. Sekin katsoo vaan pintaa ja nasta eroa toisen puolen renkaaseen. Mut jos leimasedän pitää saada joku hylkäys aikaiseksi niin sit se voi alkaa katsoa tarkemmin renkaita.

Ilmeisesti nastarengas voi olla jollain tapaa laiton, mutta kitkarengas ei? Nastoissa kait pitää olla se joku trafin hyväksyntä, mitä ei renkaan kylkeen merkata mitenkään. Joten en tiedä mistä kuluttaja tietää mikä rengas on trafin hyväksymä ja mikä ei ole? Tuossa on se loppu kuluttaja vähän ongelmissa kun trafin hyväksynnästä ei ole minkäänlaista merkintää renkaassa. Sen perusteella kaikki nastarenkaat voi olla hyväksyttyjä tai laittomia.
Vastaa lainaten