Näytä yksittäinen viesti
  #1  
Vanha 23.04.2015, 20:14
Häänrik:n Avatar
Häänrik Häänrik ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.12.10
Sijainti: PERÄseinäjoki
Viestit: 2.187
Perusasetus

Milloin päivän hyvätyö meni hukkaan?


En tiedä onko tälläinen ketju jo olemassa mutta muistui tuossa pyöränpultteja kiristelles eräs tapaus parin vuoden takaa.

Olin tulossa kaupasta, ja silloiseen hoojiihin pakkasin kauppatavarat. Viereen joku oli ajanu 120 sarjalaisen kruiserin. Siinä sitte istuin autoon ja tuli sellanen tunne että nyt tuossa ruiseris ei jotain ollu niinku piti. Menin ulos autosta uudestaan kattomaan ja samas huomasin mitä mun alitajunta oli "rekisteröinyt" 3 pyöränmutteria puuttui etupyörästä.
Ei sattunu kynää ja paperia olemaan niin jäin siinä sitte odottelemaan auton omistajaa että voin vinkata sille pyöränmuttereista ettei käy köpelösti. n. 15min odottelun jälkeen kaupasta tallusti hieno nuori nainen valkoisessa untuva takissa aurinkolasit otsalla. Sanoin sille että hei, sulta puuttuu sitte etupyörästä muttereita, kannattaa laittaa ettei lennä pyörä kesken matkan. Samassa sain vastaan halveksivan katseen ja "Mitä vittua mun auton ruuvit sulle kuuluu?" Yritin vielä nätisti sanoa että se on melko vaarallista nii tää nainen alko sättimään että vittuako mä sen autoa kyttään ja mee tuosta omasta romustas katteleen ruuveja jäkäjäkä.... ja olin kuulemma kateellinen jo hänen autosta jne. Totesin että parempi lähtee pois ja antaa naisen ajaa vaikka kuuhun yhellä mutterilla

Kyllä jäi paska maku suuhun.

__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan.
Toyota crown rs50
OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta)
Plus muita romuja

Viimeksi muokannut Häänrik : 23.04.2015 20:16
Vastaa lainaten