Näytä yksittäinen viesti
  #62  
Vanha 27.10.2014, 16:31
Olma88 Olma88 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.08.13
Sijainti: Uusikaupunki
Viestit: 79
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja tapsa4x4 Näytä viesti
Kiitos järjestäjille ja kanssa kilpailioille!
Hauskaa oli näittenkin vuosien jälkeen ja tulostakin tuli kohtuullella kaikkien "aloittelioiden" mökista huolimatta sekä iso kiitos huoltoporukalle.

Kyllä tollanen lehtijousitus loppuu ajetuilla iskareilla on käsittämättömän huono ajaan vauhdikkaasti tolle täytyis tehä kyllä jos meinaa tosissaan tota kilpaa ajaa

Palkinto pystit varmaan kulkeutuu mh/postilla mulle ?

Vähän risuja järjestäjille että muutama rasti piste heitti aika lailla ja ei ollut lähelläkään sitä mihin oli merkattu.
Ja tota täytyy aina vähän kritisoida että miks kisoissa nykyää pitää olla rasteja mitä ei voi mitenkään hakea ilman ajosiltoja? Mä en periaattestakaan niitä mukana kanna mettässä,jos sellaisia tarviaa maastoautolla metsässä kulkiessa niin ihan sama sitten on ajaa kaivinkoneelle perässä ja tasoittaa kaikki vaikeat paikat koneella sileäksi?
yks rasti osu meille niin et oli selkeesti väärässä paikassa. Mun mielest sil ei ole mitään väliä ku ottaa rastien määrän huomioon!! Ja eikös ne ajosillat oo nykypäivän suunistukseen kuuluvat ihan yht lail ku vinssitkit??? Vai ajeleks ilman niitäkin?
Vastaa lainaten