Näytä yksittäinen viesti
  #13  
Vanha 31.07.2014, 22:26
Iliz Iliz ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 19.11.13
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 16
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja young n dum Näytä viesti
ei täst oo ku varmaa kuukaus ku juttelin lpr:n bilteman pihalla jonku kaverin kans mikä oli tuonu suoleen tollasen mini haperon.

oli huutanu sen huutokaupasta jaappaniasta. kirjekuoressa tuli ekan kaik dokumentit ja vähäajapäästä auto. olikoha siin ollu jotai iha pientä viilausta ku vei rek katastukseen..? en muista. mut oli perverssi laite turpo koneinen...

Törmäsit minun punaseen Mini pajeroon siellä pihalla.

Eli mulla on mallisarjaltaan H56A. Nelikko, Alennusvaihde, Automaatti, 650cc nelisylinterinen tuplanokka turbo kone vielä 20 valve. Automaatissa on kolme vaihdetta.

Sit löytyy H58A joka on myös nelikko, alennusvaihde, automaatti, 650cc nelisylinterinnen yhellä nokalla ja turbolla. Automaatista löytyy neljä pykälää.

Kyllä on jo pikkasen härveliä maastossa testattu ja kyllä sillä johonkin pääsee, mutta varmasti pääsisi paremmin jos tekis kohennuksia. Ei oo vaan itellä ollut aikaa.

Hintaluokka on liikenteessä suomessa 3000 ja siitä ylöspäin. Minun auto on 130000Tkm ajetti ja kaverin uudempi malli 68000Tkm. Näitä on ainoastaan valmistettu oikeanpuoleisella ohjauksella ja lähinnä japanin markkinoille.
Vastaa lainaten