Näytä yksittäinen viesti
  #8  
Vanha 29.11.2012, 23:23
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.053
Perusasetus

Siis:Pelkästää polttoaineen kulutus+verot+vakuutus+katsastus?


Tuolla toisessa topiikissa käsittääkseni ajattelit k.o maastoautolla kuskata klapeja ja muutenkin ajella pikkasen metsätaluos ajoa????

Jos kilometrejä tulee vuodessa tuhat, niin kulutuksella- (siis -polttoaineen) ei ole hirveän suurta merkitystä?

Ja tuossa toisessa topiikissa oleva kiinnostuksesi kohde http://www.nettiauto.com/nissan/king/5210453 on minulle vain sen verran tuttu, että olen ajanut muutaman mutkan vajaa vuoden ikäisellä/alle 10 tkm ajetulla vastaavalla joskus silloin kun tuo oli uudehko.

Mutta kun katsoo tuota 800e hp/tarj:llä olevaa, , mutta ei 400 e riitä, 4x4 king cap:iä niin äkkiseltään näyttäs että lava ja hytti pikkasen eri kurssissa; siis mahdollisesti joko runko nytkähtänyt, taikka lavan kiinnikket antautuneet? Muuten näyttäs äkkiseltään olevan joten kuten kopillaan?

Mutta se, että tuon hitsauttaa katsastuskuntoon asiallisesti, voi maksaa enemmän mitä se syö vuodessa, parissa?

ja seuraavan vuoden/parin kulutuksen voi joutua sijoittamaan moottoriremonttiin, sillä noiden kannet ovat suhteellisen haluttuja.....

Ja ainakin yhdellä tutulla oli ongelmia automaattinapalukoissa (onko tuossa?), ja vetoakselit on noiden halpisten 4x4 risukeulojen jonkin asteinen ongelma, kun ei ole välitetty suojakumeista, niin vetoakseli remonttiin saattaa mennä euro poikineen.

Ja sitten jos tarvitsee alkaan rakennella; niin satasella saa jotain "mitään sanomatonta", 500e jo jotain "oikeaa", ja muutama tuhat mene sitten, jos haluaa lukkoja ja alustasarjoja....
JA jos pystyy itse tekemään kaiken, ja ei laske sille hintaa, niin säästää!

Ja kun aletaan rakentamaan, niin se tahtoo olla kierre, myös korjausten suhteen, aina löytyy se heikko paikka....

p.s Mutta hyvä kuski pärjää huonommallakin autolla, mutta huono kuski ei hyvälläkään....
Vastaa lainaten