Viestiketju: toimivin älypuhelin?
Näytä yksittäinen viesti
  #659  
Vanha 31.07.2016, 16:38
Ippe69 Ippe69 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.10.07
Sijainti: Muonio
Viestit: 1.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Calmari Näytä viesti
Ei hittolaine dx pystyny toimittamaa, ny tulossa ebaysta, pitää vissii nettiasetukset laittaa käsin toho
Sehän oli helppo homma, kun vain tajusi missä vika. Operaattorin nettisivuilla on ohjeet siihen.

Muuten olen tähänmennessä ollu tyytyväinen puhelimeen. Aikaisempaan sonyyn verrattuna käyttö on hyvinkin pitkälti samanlaista. Muistia vain on enemmän, se meinas sonyssa loppua kesken. Isompi ja painavampi tämä on, mutta toisaalta sony tarvii niin hyvät suojakuoret että lopputulos on sama. Tässä mulla on vain näytön päällä kalvo, eikä vielä ainakaan ole hajonnut. Se kalvo muuten tuli puhelimen mukana, mistä plussaa. Akku on myös reilusti isompi, olikohan jopa kolme kertaa enemmän mAh:ta. Käytännössä tämä kuitenkaan ei kolminkertaisesti kestä, mutta pidempään kuitenkin kun sony. Kertaakaan ei ole tainnut päivän käytössä laskea akun varaus alle 50% vaikka melko paljon tulee joskus selattua nettiä.
Miinuspuolelle taas menee latauspistokkeen kolo. Se on niin syvällä, että kaikki laturit ei käy tähän puhelimeen.
Kokonaisuudessaan positiivinen kokemus tähän asti, erityisesti hintaan suhteutettuna. En usko, että yksikään puolet kalliimmista puhelimista olisi minun käytössä yhtään tätä parempi. Vielä ei kestävyydestä voi paljoa sanoa, mutta toisaalta harvoin minulla on "laatumerkinkään" älypuhelin yli kahta vuotta kestäny.
Vastaa lainaten