Viestiketju: Mitään kuopiossa?
Näytä yksittäinen viesti
  #1981  
Vanha 14.11.2020, 18:09
Byrocrat Byrocrat ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.04.06
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 3.194
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja revu Näytä viesti
Käsittääkseni tuo ympäristölupa vaaditaan jos pidetään esim kisoja jne. Hepomäen alueelle ei ole vaadittu ympäristölupaa koska siellä ei ole tarkoituskaan pitää kisoja vaan safaroida jne. Itse olen haaveillut sen Heinjoen alueen suhteen jos olisi mahdollista saada se alue siitä rata alueilta pohjoiseen päin sinne lammen rantaan safarointi käyttöön. Pitäisi jutella Ua:n kanssa lisää tästä mahdollisuudesta. Se on ainakin jossain vanhoissa kartoissa jotka saatiin Hepomäen aluetta hakiessa merkattu muistaakseni samaksi tontiksi missä nuo radat on. Jos nyt ei samaa tonttia satu olemaan niin ainakin kaupungin maita ovat.

Sienne lammen rantaan voisi pistää laavun pystyyn. Hepomäen laavun pressu on minulla tallessa ja odottaa uutta sijoitus kohdetta.
Jos on kaupungin maita niin vaikka siellä samalla tontilla on joitakin muita moottoriurheiluun liittyviä ratoja niin kannattaa varmistaa selusta ja hankkia kaupungilta maastoajelulupa (siis jollei koko kyseiselle elueelle jo ole ympäristölupaa valmiina) ettei joku ulkopuolinen lähde ajelusta valittamaan
Vastaa lainaten